MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301009 příspěvků |7239 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 54 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC 26.6.2019 00:41  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Pánové, kdo má nějaké informace o prototypu pullitra v kývačkovém rámu....   01.03.2005 / 219
    Zapalování 02. Prosím o radu jak vyřešit zapalování u 02, jestli nahra....   21.09.2008 / 187
    Smutný příběh   28.10.2013 / 182
    Repliky od motorenu   24.12.2014 / 159
    Pánové potřebuji poradit jaký materiál použít na ventilová vodítka?    12.01.2008 / 157
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 1109      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 5 / 150      Příspěvků Příspěvků: 14217
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/74 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kliková hřídel - výkresová dokumentace


 Zdravím vespolek, poprosil bych o pomoc s renovací kliky. Na levém uchu je poškozen jak kužel pro uložení unašeče tak i čep ojničního ložiska. Nemáte někdo výkresy, jedná se mí hlavně o poměr stoupání/úhel kuželu uložení hlavního ojničního čepu do středového setrvačníku.Pokud by k tomu byla i informace o tvrdosti tohoto čepu, budu velmi rád. Snažil jsem se poměry kuželu oměřit, ale je tak malého poměru, že jsi nejsem jist. Budu si nechávat dělat kalibry tak bych rád to nedělal na X-krát. Viz výkres. Předem velmi děkuji za pomoc.    [castentroy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ještě jeden dotaz - kolika kN se lisuje ucho do setrvačníku? Díky moc    [castentroy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

JAWA 500 OHC Šnek počty vyrobených kusů


 Zdravím, vzhledem k tomu, že již tři roky pracuju na 6. dílu Našich motocyklů, nyní na Jawě, tak se s vámi již podělím o pár konkrétních poznatků.
S pozdravem Libor Marčík    [libor ]   02.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kolegové, nabyl jsem přesvědčení,za ty roky, že není logika mezi párovým dvoučíslím a výrobní číslem motoru.    [jwm]   05.06.2019
Odpověď  Vcelku humbuk tady, kdo ví jak to je doopravdy?
ano to číslo 47 je opravdu párove, a je i u druhého karteru, číslo hlavní je vždy nahoře motoru a i s rokem u 00

otázka jak se dávali párové čísla vlivem na číslo motoru samotného, zda to také má nějaký vliv když je hodně nízké, ale ještě jsem neviděl karter se 4 místným párovým číslem, max trojčíslo    [Jan]   04.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Václave děkuji za zpřesnění, opraveno.
Takže u předsérie v. č. raženo na styku obou karterů.
Chtělo by to snímek čísla.    [Libor Marčík]   03.06.2019
Odpověď  Na pravém karteru je bohužel naklepáno číslo z 02ky. Někdo to naprasil do novějšího stroje. Pracuje se ne jeho odstranění.    [T-1000] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2019
Odpověď  Ahoj kolegové, číslo 47 na fotce níže je pouze tzv. párové číslo karteru. Skutečné číslo motoru a tudíž i stroje je raženo přes dělící rovinu karterů. Zbytky čísla jsou patrné z foto. Nicméně jedná se o karter z úvodu výroby 1950-51.    [Václav ]   03.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Trocha litiny pro ilustraci. ;-)    [T-1000] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.06.2019
Odpověď  Tak Libor byl rychlejší.    [Milan(OHC)]   02.06.2019
Odpověď  Zdarec Hansi. Podle Liborovy tabulky by to měl být 47. kus z předsérie.    [Milan(OHC)]   02.06.2019
Odpověď  Hans, to je parádní číslo 47! Podle čísla, které mi zaslal V.D. je to ve shodě s předsérií, jen koncové a na obou karterech napříč.
Pokud bude někdo ochoten taky přispět zajímavým v.č., tak dávám dohromady seznam všech čísel (motocyklů/motorů/TP)z archivů, doplněn o všechny zde již k dnešnímu dni publikované (jen čísla bez jakýchkoli odkazů na přezdívky či jména).
Kdo by chtěl zůstat v anonymitě, tak může využít můj mail
libor.marcik zavinac volny.cz
Libor    [libor marčík]   02.06.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

odvzdušnění olejovka -> želva


 Prosím o vysvětlení, proč je odvzdušnění olejovka -> želva, nebo to je obráceně olejovka <- želva, nebo obojí? Nestačí dírka v uzávěru olejovky? Děkuji předem.    [Tomáš]   06.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Pak už tehdy mohli udělat oddych do olejovky a z ní třeba do sání :) Ale tehdy se případná loužička oleje nebrala jako závada :)    [longr]   04.06.2019
Odpověď  Jasně.. :-) Tomáši já bych v tom až takové moudro nehledal spíš bych si představil, že olejovka je jako součástí samotného motoru - přesně tak, jak jsou motory stavěné dnes. Jen je oddělená a proto je potřeba propojit atmosféru motoru a olejové nádrže hadičkou.    [ED250]   18.05.2019
Odpověď  EDE kroužek tam mám,tahle problematika je na delší povídání.To asi nechám na sraz,letos bych se chtěl taky přijet podívat po vlastní ose.    [kuba]   17.05.2019
Odpověď  Takže čerpadlo odsává dolní dírkou olej ze želvy a proto vzniká podtlak v horní dírce tj. v trubičce do nádržky oleje?    [Tomáš]   16.05.2019
Odpověď  To by vypadalo na absenci profilového kroužku, který je pod pod kuželovým kolem královny mezi ložiskem a segrovkou. Je to jakási přehrada, která po zastavení má zaručit hladinu oleje pod vačkovou hřídelí a to aby nešly po nastartování vačy na sucho. Když tam ten předěl není, odteče dolů po zastavení motoru kolem královny větší množství oleje a zalije prostor želvy..    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2019
Odpověď  Máš pravdu EDE to beru zpět,nějak jsem si neuvědomil pozici toho malého kola na klice.Pravda ale je,že po zastavení motoru mám želvu plnou oleje.Samozřejmě ten olej se odsaje po nastartování,ale to chvíli trvá.    [kuba]   16.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde je vidět , že kolo rozvodu je výše než odtokový kanál.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kubo neřekl bych, že se spodní kolo rozvodu brodí v olejové lázni. Dle obrázků je vývrt níže, než spodní ozubené kolo. Ta mlhovina se tam děje díky rozprášení oleje, který je přiváděn pryžovou hadicí a následně kanálem z hlavy motoru. Olej teče přímo na první rozvodové kolo na čepu klikovky. Zaplavenou želvu jsem viděl jen jednou a to když se kolegovi na srazu střihnul unašeč čerpadla a olej přestal být odsáván.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2019
Odpověď  Pri vyšších otáčkach , ocelova membrana nestiha sledovat tlakove pulzy a straca sa v motore podtlak...    [Brano]   15.05.2019
Odpověď  Jak píše Milan,pulzace bude nejspíše příčina (zpětný chod vzduchu,než mírný tlak přetlačí sílu planžety na odsávání vzduchu z karteru).Ale s tou mlhovinou bych asi nesouhlasil.Na odsávání oleje z víka rozvodu je vývrt výše,než je ozub.kolo.Tím kolem se olej roznáší na celý ozubený převod.Já tam mívám oleje dost.    [kuba]   15.05.2019
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (31) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Jawa 500 DOHC ve svedskem muzeu.


 Nazdar chlapci :)
Moji kolegove tento vikend nasli v malem svedskem muzeu zavodni Jawu 500 DOHC.
Je to ve mestecku jmenem Arvika kousek za hranici s Norskem.
Mam od nich par fotek mizerne kvality.
Jak budu mit cas tak tam zajedu to nafotit poradne.
Nemate nekdo fotky jineho DOHCcka ?
Jen tak pro porovnani.    [Tomas Nosek]   07.08.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 119 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Je to tak. Jedinný motor z Jawy co používal řetízek mimo primáru byl prototyp Jawa 350 OHC, ten měl řetízek v hlavě na pohon vačky.Jinak magnet byl vždy poháněn ozubenými koly.    [jwm]   04.06.2019
Odpověď  Psal jsem jim, řetěz už v článku vypustili..    [ED250]   04.06.2019
Odpověď  Pokud by mělo bejt magneto stejne, tak je to blbost protože řetízek by měl opačne otačky    [Josef Pacal]   02.06.2019
Odpověď  Viděl jsem několik těchto motorů v různém provedení, ale magneto bylo poháněno vždy ozubenými koly.    [Milan(OHC)]   01.06.2019
Odpověď  Tak on ten motor vypadá podobně jako standardní,ale mnoho společného ze sérií to nemá.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2019
Odpověď  Závodní OHC (vysoký karter), že má magneto poháněné řetězem? Já to rozebraný neměl, ale nevěřím tomu... :-)    [ED250]   01.06.2019
Odpověď  https://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/jawa/jawa-z-15-stvorena-pro-svet-velkych-cen-41662.html    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2019
Odpověď  U kolektivní foto dole: tohle byla svazarmovská série na 16 " kolech a převod spojka-klika primárním řetězem,v sedlové trubce byl zásobník na olej a kapátko s kohoutkem, kterým se primár přimazával.2 zprava je ing,. Sirotek, 4 zprava je pan Lebeda/centroval kola/ a další z téhle malé fotky nejdou rozpoznat.Jinak fajn fotky!    [jwm]   26.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  G. Havel na startu, za ním L. Štajner. Mimochodem velmi povedená momentka. Absolutní soustředění, až to ...    [J]   25.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Montáž ....:-) jak zdálené té dnešní...    [J]   25.06.2018
Zobrazeno 10 z celkem 119 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (119) 
Zodpovězené téma  

Rok výroby


 Zdravím vespolek. Mám doma motorku, rám má číslo 15-00673-5?. Poslední číslo není čitelné. Řekl bych, že je to rok 53. Nemáte někdo bližší určení roku výroby. Dík Hans    [T-1000]   07.07.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím kolegy, rok 1950, bylo podle prototypové knihy vyrobeno 50 ks předsérie, je zdokumentováno, že tyto stroje obdrželi zástupci Jawy, prodejci, či závodníci, testování.Výrobní čísla začínala 15-01 a končila 15 - 50. MOtocykly měli vysoké dynamo PAL, litinovou hlavu i válce a ještě několik odlišností, např hlavní nádrž, oddych z motoru, převody atd.    [jwm]   04.06.2019
Odpověď  Kartery s dynamem PAL mají číslo 15-xxx a tot vše tj např 15-036 a rok bych řekl tedy 51 ? Měl jsem takové.    [PALák]   31.05.2019
Odpověď  existuje rok 52 i u typu 01 ? Já myslím, že ano ?    [52]   31.05.2019
Odpověď  Zdravím "Ji" a T-1000 (dost hrozné oslovení..).
Předsérie měla původně obsahovat 200 kusů, v roce 1950 postavili 33 motocyklů, začátkem roku 1951 řešili vyvstalé vady a výroba se pozastavila. Přesto z předsérie zkomletovali podle evidence za léta 1950/51 celkem 158 strojů (pár motorů ještě později). U prvních 120 kusů zmiňují litinové hlavy a válce, zbytek hliník.
V. č. 15-00506-52 je ze druhé série - tedy hliníkový válec a hlava, smontován v prvním čtvrtletí roku 1952.
Trochu nejasností je se začátkem číslování druhé série... Katalog součástí eviduje sjednocené díly až od v. č. 201. To by logicky nahrávalo tomu, že odlišnou předsérii 200 kusů nezahrnuje. Z toho by vyplývalo, že druhá série začne až od čísla 201, tedy 15-00201-52 (52 objasněno minule). Lidi však zmiňují i nižší čísla?
Pomohlo by, dát dohromady větší počet těchto nižších čísel..
T-1000 ozvi se mi na mail libor marčík    [libor marčík]   31.05.2019
Odpověď  Zdravím Libore, děkuji moc za osvětu. Těším se na další díl knih o historii našich motocyklů. Tuším, že mně bude hodně zajímat. :-) Mám doma pár originálních dokumentů o OHC signovaných v roce 48 a 49. Někdy se zastavím a rád poskytnu. Rám dalšího stroje má číslo 15-00320-52. Je to tedy rok 51 nebo počátek roku 52? Hans    [T-1000]   31.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dle uvedeného čísla motoru - zapal. Pal, olej ledvinka, hlava+válec litina ??? Díky vám všem za postřehy.    [Ji] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2019
Odpověď  panove a cislo 15-004xx-55 ? zapsano v tp    [jan]   30.05.2019
Odpověď  Nazdar kolego, odpovídám trochu opožděně..., tvůj motocykl byl vyroben v březnu 1952 (v březnu 1952 vyrobili 94 motocyklů)a pocházel, po rozjezdový dvousetkusový sérii, z druhé série 600 kusů.
Co se týče motorů zmiňovaných zde i kolegou s rokem 52, tak se z části jednalo o výrobu roku 1951 - Podle příkazu z jara 1951 vyšlo nařízení o novém značení motocyklů: motocykly vyrobené po 1. 7. roku 1951 (myšleno po 30.6.) ponesou v posledním dvojčíslí (rok výroby) modelový rok následujícího roku - tedy 52 (1952).
Rozjezdová série rok neuváděla.
Vzhledem k výše uvedenému se nedochovaly stroje s vepsaným rokem výroby 1951.Proto časté citace, že se motocykly pak vyráběly až od roku 1952 nejsou správné.., ze druhé série bylo roku 1951 posaveno 287 motocyklů.
Pětistovkářům zdar, libor marčík    [libor marčík]   30.05.2019
Odpověď  To odpovídá, u šneka mám také raženo na levém nosníku.    [T-1000]   08.07.2016
Odpověď  Zdravim,presne info nemam,ale ja mam 15-0000x-52,snek, 15-0074x-52,snek a 15-0091x-53, cisla na levem nosniku. Pak mam 15-0011x bez udani roku a je to 15-01 s motorem, ktery ma odlitky kartru na snek, ale neprovrtane na snekovou hlavu a je tam uz novejsi hlava.
Snad pomuze takato informace.    [drummonds] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.07.2016
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Čep rozety 02


 Zdravím, chcem sa spýtať či bol originál čap rozety brúsený a kalený pod ložisko ? Majú tam ísť dve ložiská a jedno vychádza že je z väčšej časti až na tej ofrézovanej časti čapu. Ďakujem za odpoveď.    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Milan(OHC),ďakujem za pomoc,nesmierne si to vážim.    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2019
Odpověď  Celková délka "pouzdra úplného" - 115mm, šířka "límce" 8-0,1mm, průměr 33mm a povrch leštěn,průměr pod ložisky 25h6.    [Milan(OHC)]   20.05.2019
Odpověď  Zdravím,potreboval by som vedieť šírku "pleca" čapu rozety. Na mojej je strana čo ide k ložisku kolesa rozklepaná a zrovnaná na sústruhu;tak by bol niekto ochotný mi to premerať,aby som vedel presný rozmer.    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2019
Odpověď  Ne ne, je to ohc 02. To sa neda pomylit s perakom. Dolezitejsie je ci to ma byt brusene a kalene pod lozisko?    [Vittorio]   05.03.2018
Odpověď  Tipnul bych, že máte čep z Péráka- bude stejný,ale na jedno ložisko.    [Monty]   05.03.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

spodní opěrka bowdenu brzdy typ 01


 zdravím všechny příznivce jawa 500.může mi prosím někdo poradit jak je řešena opěrka bowdenu př.brzdy dole u brzdového štítu? na brzdovém štítu žádný nálitek s kalíškem pro konec bowdenu není ,napadá mne jestli není něco na vzpěře blatníku,mám replikové takže nevím.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  děkuju,už jsem na to kouknul.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2019
Odpověď  stejně jako na Péráku, jeden šroubek blatníku je specielní, s opěrou bowdenu    [Monty]   09.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Pláště 3,50 a 3,25


 Pěkný den,
řeším obutí na moje moto - 02. V TP mám zapsané stejný rozměr pro přední i zadní kolo 3,25x19, co jsem se dočetl tam má být ale 3,50 zadní a 3,25 přední. Bohužel asi historicky špatně zapsáno tak nevím zda to řešit na úřadě aby to přepsali na správný rozměr nebo to nechat tak. Děkuji za názory a zkušenosti s touto změnou.    [Arnoš]   22.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Stačí klasický flek. Duše je silnější a odolnější proti průrazu.    [ED250]   26.04.2019
Odpověď  Diky,na ty zesilene duše je potřeba na zalepeni spešl flek nebo klasiku dik    [Josef Pacal]   26.04.2019
Odpověď  Na OHC zadní pneumatiky doslova hoří. Je tam akcelerace a při ubrání plynu ihned decelerace. Já na Mitasu nedal ani těch 8000Km. Dle mého je 3,50 - 19 MITAS na OHC přetížená. Musí se hustit nad rámec aby se moto nevlnila. Tyhle problémy zmizí po nazutí Heidenau - opravdu, bude to zcela jiná motorka s ochotou zatáčet a bez nejmenšího vlnění. Němci od stejné firmy vyrábí i kvalitní duše. Nebo koupit přímo motokrosové zesílené duše.
https://www.brumla.com/duse-3-25-3-50-19-e55997.htm    [ED250]   26.04.2019
Odpověď  Ahoj,Martine prosim tě nemaš zkušenost z dušemi,ja budu měnit plašt na zadnim kole a chtěl bych tam dat nějake silnějši než thajvan,najel jsem na mitasu 8000 km tak nevim jestli to není malo dik za odpověd    [Josef Pacal]   24.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vlastní výroba rozety, unašeč montyjawa.    [jwm]   24.04.2019
Odpověď  Montyjawa má unašeč také, nedávno jsem ho kamarádovi nýtoval a sedělo vše parádně.Cenu si nepamatuji ale bude levnější.    [jwm]   24.04.2019
Odpověď  3,25 od Heidenau je zhruba o 6mm silnější než 3,50 od Mitasu.. Jezdí se na nich parádně. V jednom se Ti nikdy v zatáčce nezavlní.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2019
Odpověď  www.etovar.eu - má to v zinku. Když koupíš samostatně kolo a unašeč a nanytuješ si to sám, tak to máš za cca 1600 Kč, komplet snýtovaný je za cca 2200Kč. Dej si pozor, aby nebyl pozinkovaný i otvor pro ložiska - dokumentace uváděla “chránit”, jinak ho budeš muset nechat přebrousit.    [Milan(OHC)]   23.04.2019
Odpověď  Třeba tady:
https://aukro.cz/rozeta-jawa-500-ohc-02-6946826456    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2019
Odpověď  Takže asi nechám 3,25 obě kola a bude. Ještě jedna věc nějaké doporučení kde koupit rozetu na 02 zinkovanou(popř. bez úpravy), chrom nechci.    [Arnošt]   23.04.2019
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zodpovězené téma  

Jawa 500ohc


 Poptavam II ohc vyrobniho cisla 3143. Prodaval jsem ho nekde na moravu v roce 2016, kdyby byl majitel zde a treba uvazoval o prodeji rad bych ho odkoupil zpet. Dekuji    [P.]   09.02.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 104 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Inzercí na podvodné koupi nejen OHC je mraky a lidi i tak peníze posílají.    [K.]   26.04.2019
Odpověď  Už toho pulitra nechte, je drahej a spatnej i dobrej, zajímavej, nezajímavej, ne pro vsechny.    [Jan]   26.04.2019
Odpověď  Si s tym Laurinom asi robite naozaj srandu. Ved je to jasny podvod! Tak tu nesirte blaboly a neomielajte dokola to iste. Uz mi to nedalo nereagovat. Sledujem aj ine znacky a trend je jasny vsetko co je zaujimave rastie. Tak preco by ohc nerastlo tiez? V zaplave 2taktov je to jediny povojnovy stvortakt. Ked uz cez 200 tacov pytaju za peraka 350 alebo aj 250, alebo dvojtakt na puzdrach tak zase preco nie 400-500 za ohc? Vzdy to bol nasobok toho dvojtaktu jak cenou tak objemom motora. Ked to nechcete to nekupujte.    [Vittorio]   25.04.2019
Odpověď  Já taky psal jednomu Španělovi minulý týden do Madridu na šneka za 10000eur.Poslal falšovaný techničák,odrbané video,falšované číslo rámu a hlavně chtěl zálohu 2000Eur.
Holubi se počítají,až po honu.Tak dobře se dá taky v zahraničí nakoupit:)))    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2019
Odpověď  Longr: je v tom kus pravdy. Nikdy bych "neplival" na staré mašinky. Jawa má své "specifika" a musí mít svého jezdce, který jí leccos toleruje. Ale při srovnání s jinými značkami stejně starých i starších zahraničních strojů ji mnozí majitelé rádi opouštěli. To je asi kámen úrazu. Otec ji kdysi koupil a musel ji doladit, ale stejně nakonec musela předat místo v garáži jinému, sice stejnému ročníku, ale v praxi lepšímu a spolehlivějšímu stroji. To samé jeho kamarád - též vlastník této Jawy a nakonec raději jezdil stroje značek z "ostrova" atd. Další zas volil cestu přestavby a má ji dodnes, jako relikvii, na čem se tenkráte jezdilo, když někdo toužil mít čtyřtakt v modernějším hávu, ale neměl tu co koupit. To vše před 40 a více lety... Dnes je třeba se na to dívat jinak. Je to v českých hájích jediný seriový čtyřtakt a s jednosicem vypadá i hezky. Je víc obdivovaný, než dřív a má víc fandů, protože západních motorek si dnes můžeme přecpat kapsy, kromě těch legend. S dnešními technologickými možnostmi a i penězi se dá Jawa hýčkat a i v pohodě udržet v běžném provozu. Jinak zapalko je okopčený Bosch a pokud je dobře udělané a má správnou údržbu, tak funguje perfektně a "na věky" - z vlastní zkušenosti s podobným. Já osobně za tu tržní cenu Jawy bych okamžitě sáhnul po BSA Goldstar. Sic tříkvalt s dlouhou jedničkou - po závodnicku, ale legenda u nás naprosto nevídatelná. A jiné svezení.    [J]   25.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě foto    [petr]   25.04.2019
Odpověď  https://www.ebay.co.uk/itm/323778357629?ul_noapp=true laurin a klement se prodal v cizině za cca 350 tis. Takže závěr je ten že chceš -li koupit veterána s velkým V za normální peníze tak je všude dobře doma nejhůř.
Je to jen vzkaz pro všechny zoufalce kteří pláčou nad českými cenami -mrkněte se občas za hranice, přestaňte jezdit na naše burzy , číst naši inzerci a zjistíte že je na světě krásně a čím dřiv to uděláte tím lépe. (petr)    [petr]   25.04.2019
Odpověď  Půllitr umí být spolehlivý a umí to být i zábavný stroj. Ale pravda, není to motorka pro každého. Tím nemyslím až tak finanční stránku věci, ale hlavně ochotu tomu dát potřebný čas a energii. Pro to, aby se člověk o tu motorku dobře staral, jí musí chtít trošku porozumět. Nemá smysl ji srovnávat s novými stroji nebo ji hanobit. Je to stará motorka jako každá jiná, se specifickým charakterem. Vznikla nedlouho po válce v ne úplně ideálních podmínkách. Panuje kolem ní spousta mýtů a překroucených polopravd, stylem: "Franta odvedle ji měl a prý se na tom nedalo jezdit, vlnilo se to, praskalo, chcal z toho olej a rachotilo to, tak to prodal." Což svědčí jen o příkladu neúdržby, ale hned jsou z toho typické vlastnosti.
Stejně tak se traduje názor, že zapalko je neseřiditelné. Jasně, pokud to chce člověk přesně, je potřeba vědět, jak na to. Přesto ale lze zapalování nastavit během cca pěti, deseti minut "bajvoko" a motorka v pohodě pojede.
A co vážně nechápu, je, že sem lidé tahají s půllitrem nesouvisející věci a nedokáží si diskusi projít bez toho, aby aspoň jednou neplivli. Přijde mi, že dnes skoro každý musí mít všechno, a to, co nemá, musí poplivat, aby si sám před sebou obhájil, proč to vlastně nemá. A jen tak pro odlehčení, Asi by to chtělo nějakou sekci "plivátko", nebo "popelník" kam si budou zájemci chodit uplivovat nebo v klídečku dohořet :P    [longr]   25.04.2019
Odpověď  Franta 2776 : to by normálně fakt nikdo nečekal:) žasnu,jaký se tady řeší kraviny.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2019
Odpověď  taky nesrovnávám m3 e30 a m4 f82, e30 kostritras    [EMW]   23.04.2019
Zobrazeno 10 z celkem 104 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (104) 
Zodpovězené téma  

prasklá olejovka


 Prosím o 2 rady, u dolního úchytu teče olejovka silně ve (nebo blízko) sváru 1) čím ji mohu vymýt od usazenin, abych ji mohl 2) svařit, nebo vylít pryskyřicí? Díky předem.    [Tomáš]   10.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak to není až takový problém, protože to je pěkně přístupné. V každém případě tu barvu odbrus tak, aby si měl jistotu, že tam není postupující trhlina. Tu pak standarně přerušit dírkou a zavařit. Já jsem totiž měl zatím všechny případy, že prasklina byla pod držákem a to se opravovalo hůř - proto ten pásek.    [Milan(OHC)]   19.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  To je ta dírka, zvazuji pouhé zavaření céóčkem    [Tomáš]   19.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, nevím jestli to máš již vyřešené, ale jak psal fikuscz, netřeba si s tím výplachem dělat těžkou hlavu. Já používám perchlor, ale dá se cokoliv a jen to nechat odvětrat.
To ale teď není podstatné. Ta nádrž je obecně problém, protože ty držáky postupně vlivem vibrací trhají plech nádrže v místě přivaření. Nejhorší pak je, když je někdo přivaří až k lemu a to pak praská až k filtru nebo nad filtrem. Vyzkoušeli jsme to obejít změnou těch držáků, které jsou teď vytvořeny jako pásek z plechu tl. 1,5mm a jsou přivařené resp. pájené(použili jsem technické Ag)na čtyřech místech cca tam, kde byly vařené ty původní, ale pozor! ne až k lemu. Výhodou je, že to namáhání se přenáší do toho pásku a není tak namáhaný plech nádrže. Montáž je velmi jednoduchá - odbrousíš ty původní držáky, opravíš praskliny, držáky přišroubuješ k rámu, nasadíš si nádrž a v podstatě s ní jen šoupeš nahoru a dolů, aby si ji správně ustavil. Uděláš si značku na držácích, které pak odšroubuješ z rámu a podle značek je přivaříš k nádrži. Přiložený je výkres, omlouvám se, že je to jen taková rychlá skica, podle které jsme vyrobili vzorky, ale napoví . Tož asi tak.    [Milan(OHC)]   17.04.2019
Odpověď  Pokud olejovku budeš svařovat, není potřeba nijak vymývat. Většinou to teče pod držákem. Je potřeba odbrousit svár, odehnout držák a pod ním to vyvařit. Je to pěkná pakárna!
S vyléváním olejové nádrže nemám zkušenost. Pokud je nádrž hodně špinavá, nechávám si ji vyčistit ve firmě, kde zinkují. Ponoří mě ji do odmašťovací lázně a zároveň i chemicky odstraní barvu. Nádržka je pak jak nová.    [fikuscz]   11.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  zdravím Vás máte někdo zkušenosti se svařováním kartrů. Mám motor který byl na traktorku a co přečnívalo je pryč jako držák chráníče řetězu. díky za případný kontakt.    [moto741Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 96 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zaslepku diery ktora tam ostala po remenici. Vid obrazok nizsie.    [Vittorio]   11.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Záslepku čeho? Na opracování svaru, aby celkový dojem vypadal jako odlitek používám technické frézy ve vrtačce. Je to o citu.    [ED250]   11.04.2019
Odpověď  Akym sposobom resp naradim potom opracujete zvar? Ja planujem z anody vyrobit zaslepku a obvarit ju castotig drotom.    [Vittorio]   10.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ta anoda vypadá zajímavě. Jen se bude muset nějak nadělit.. :-) Práce by pak mohla být levnější. Jinak s tím mnou popisovaným drátem dole, to jde perfektně.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2019
Odpověď  Ahoj Richarde. Je to tak, s tou anodou o opravdu perfektně funguje. Problém poněkud je její nadělení na pásky vhodné velikosti, aby se s tím dobře pracovalo při svařování.    [Milan(OHC)]   10.04.2019
Odpověď  Ta anoda vyzera zaujimavo. Diky za tip.    [Vittorio]   10.04.2019
Odpověď  Údaje o hořčíkové anodové ochraně - chemické složení:
AL - 5,5 - 6,5 %
Mn - min 0,15 %
Zn - 2,5 - 3,2 %
Fe - 0,005 %
Si - 0,05 %
Měď - 0,2 %
Nikl - 0,03%

zbytek Mg    [Richard]   09.04.2019
Odpověď  Vittorio : zkus si najít ve vyhledávači hořčíková anoda , dává se to bojleru , aby tak rychle nevyrezl a není zas tak drahá . Složení zhruba toto :Mg 90 % , AL 6 % , Zn 2,5 % , Mn 0,15 s tím by to možná šlo :-)    [Richard]   09.04.2019
Odpověď  Fajn,budiž ti tvá snaha připočtena k dobru.    [Milan(OHC)]   09.04.2019
Odpověď  Chcel som to tu trochu technicky ozivit tu diskusiu medzi tymi hadkami ako je ohc nahovno a aka je draha 😁. Je jasne ze budem odkazany na castotig. Chcel som zaslepku pre ulahcenie.    [Vittorio]   09.04.2019
Zobrazeno 10 z celkem 96 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (96) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

poloha karburátoru


 zdravím pullitráře a dovoluji se zeptat.Vložil jsem zkusmo motor do rámu a nezdá se mi poloha karburátoru vůči rámu a vzduchovému filtru,respektive přijde mi moc vysoko jelikož štelovací šroub lanka je podle mne hodně utopený v rámu a také guma sání mi nezakryje celý otvor v krytu filtru.Pro úplnnost dodávám že držáky motoru nejsou převařovány jen koleno karburátoru je replika,tak nevím.Po zkušenostech s replikami mám obavu jestli není problém právě v tom kolenu,co vy na to.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 34 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vracím se poloze karburátotu. Nezbylo mi nic jiného než ofrézovat příruby sání.Nahoře přírub necháno 6mm dole opracováno na 3mm. Moto startuje i při studeném motoru bez sytiče.Poloha karburátoru je vidět na foto.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ručně vypilovat.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2018
Odpověď  Jak jsem psal já mám 1,5mm teflon a stačí to.Parohy se nejvíce ohřívají přestupem tepla z hlavy.Jestli 1,5mm nebo 4 mm není myslím podstatné.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2018
Odpověď  Poradi niekto ako na tie pertinaxove podlozky?    [Vittorio]   13.07.2018
Odpověď  Já nemusel řešit gumu sání, ale místa tam mám taky celkem málo. Nakonec jsem ale pertinaxové podložky dal, protože jinak mi při delší couravé jízdě začla jinak zlatá mašina hodně škytat a střílet do sání. Včil je to paráda.    [longr]   13.07.2018
Odpověď  Je to tak , jinak karburátor nikdy nevyndavám a matice M8 na 12 klíč dělám z nerezového šestihranu anebo kupuju ve Fabory samojistíci matice na výfukové potrubí, jsou poměděné.    [jwm]   12.07.2018
Odpověď  Franto je tam vůle. Já tam ty podložky mám. Kouzlo při vyndávání a montování karburátoru na motor v rámu je v tom, že napřed povolíš převlečnou matici víka šoupátkové komory. Pak povolíš svěrný spoj těla karbu. Sedneš si na moto, ruce dáš pod sedlo na karb a kroutíš sem tam a taháš v ose sání parohů ven k olejovce. Pár sekund a je to dole. Stejně i tak probíhá montáž. Normálně to lze dělat u krajnice na silnici. je to chvilka.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2018
Odpověď  No a nedají se rohy nahřát a ohnout?Jsou originál?    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2018
Odpověď  zdravim,no taky mně to napadlo,materiálu tam je dost,takže budu frézovat jelikož olejovkou už hnu tak max o milimetr.Ještě se zeptám,dělá někdo matice m8 na 12ctku klíč?    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2018
Odpověď  Já pod parohy mám 1,5mm teflonové podložky a když sundávám karburátor je to na milimetr.4mm pochybuji,že se tam vlezou.Jinak tím,že mám přidušenou díru,mám jehlu úplně dole.Startuje na první šlápnutí projet jsem pořádně ještě nebyl.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2018
Zobrazeno 10 z celkem 34 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (34) 
Zodpovězené téma  

Jawa 500 OHC Bronzové pouzdro spojky


 Nemáte někdo tip, kde koupit nebo nechat vyrobit bronzové pouzdro spojky ?    [Berky]   22.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Závidíš? Moulo?    [ohc]   04.04.2019
Odpověď  Třeba tady http://www.zamecnictvikraus.cz/    [Bohumil]   23.01.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

teflonový bowden


 zdravím všechny příznivce jawa 500 ohc.Chtěl bych svůj stroj osadit lanky s teflonovým bowdenem a nemohu nikde najít prodejce který jej prodává v metráži.Poradí někdo?    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Milane mám to na závoďáku 6 sezon a nikdy jsem to nemazal, funguje to skvěle,ještě jednou díky za doporučeni zn.Venhill:-))    [jwm]   19.03.2019
Odpověď  Je dobré i tento typ bowdenu občas přimazat. Existuje na to hodně prostředků např. Finish Line Teflon Plus(kapalina i spray), dá se použít i silikonový olej nižší viskozity. Známý,který najezdí ročně nějakou tu tisícovku km na kole maže WD40.    [Milan(OHC)]   17.03.2019
Odpověď  Bez oleje. Tam jde o co nejnižší odpor a teflon se mazat nemusí. Můžeš to máznout, třeba olejem s teflonem, ale pak to ztrácí smysl a vedení "zleniví".    [J]   16.03.2019
Odpověď  zdravím,konečně mi přišly teflonové bowdeny + nerezová lanka od níže uvedeného dodavatele a potvrzuji solidní jednání,jen bohužel všechny komponenty nemají skladem tak jsem čekal 1.5 měsíce,mám ještě jeden dotaz,čím mažete teflonový bowden,nebo nemazat vůbec?    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2019
Odpověď  Jde to, používám 96 % cín ale když to udělám stříbrnou pájkou, je to jistější.    [jwm]   18.01.2019
Odpověď  ještě se zeptám,k teflonovému bowdenu tam doporučují nerezové lanko,jdou na něj klasicky naletovat koncovky cínem?    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2019
Odpověď  díky za radu, už jsem na to mrknul,je tam spousta zajímavých a potřebných věcí    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2019
Odpověď  Je to tak, Venhill jezdím na závoďáku 6 let a je to to nej , co jsem kdy použil.Milane Díky.    [jwm]   15.01.2019
Odpověď  Já jsem je kupoval tady http://www.motonet.cz/nahradni-dily-a-doplnky-na-motocykly/lanka-venhill-komponenty/?page=1 , ale najdeš toho víc. Na tohoto prodejce mohu dát dobrou referenci.Pokud nebudeš něco vědět, poradí ti.    [Milan(OHC)]   14.01.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

Dá se v této době sehnat ještě úplně nový, původní díl do motoru Jawa 500 OHC?


 Pochlubte se, co se Vám povedlo:-)))    [jwm]   04.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 77 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Aleši, nepřestávej hrabat:-)) Ještě protikus????    [jwm]   18.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Někdy stačí hrabat v šuplíku po dědovi..........    [Monty]   17.03.2019
Odpověď  Tam žádné vyvažovací hřídele nejsou.Pouze boxer, lidské znalosti, um a přesná práce.Motor vydrží několik stovek tišící km.Jiný svět:)))

https://www.google.com/search?q=gl+1500+valkyrie+engine&tbm=isch&source=univ&client=tablet-android-acer&fir=lD6t7ezlY663mM%253A%252CK7j943tci3gnfM%252C_%253BqTBSBvEQq12geM%253A%252C4DqzaV9FYWBsdM%252C_%253BB-BjPaI_QyqEyM%253A%252CVn2gDXLsOOW9eM%252C_%253BLMAvuKsf_kxXKM%253A%252CIA7MbWcqeEfyDM%252C_%253BQy3wxZJe7q3OGM%253A%252CHhMaLvoC96MInM%252C_%253BB0ibXhLMkngdoM%253A%252CltdXruBY2xj7OM%252C_%253BbGHCy16qscVAxM%253A%252CCU8p40JhExhw1M%252C_%253BzWs-8BJA-4gbUM%253A%252CCNCLSgyKVzfZJM%252C_%253Bf6FFqBa165LGLM%253A%252CsmecDHYngW_YIM%252C_%253B6U_ZVgfaquScJM%253A%252Clv3GeQj-RVwcJM%252C_&usg=AI4_-kSeo_Ob2j5iUDIiPLaoRDPNN3pFiQ&sa=X&ved=2ahUKEwiW3unThIXhAhXImLQKHX1tCzcQ4216BAgIECQ&biw=1280&bih=800#imgrc=P_76-WkYEG-9cM:    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2019
Odpověď  Ahoj kluci, nevím jak je to dělané u té hondy, ale u motoru s vyvažovákama je zase nějaký ten zvuk navíc. 805 když jde na volnoběh tak je zvuk motoru čistější. Je fakt že je to osmivalec    [Josef Pacal]   15.03.2019
Odpověď  Medaile na krk. :-)    [ED250]   15.03.2019
Odpověď  Martine mám jich dost, tak kdyžtak Ti vezmu do Rovenska:-))    [jwm]   15.03.2019
Odpověď  Franto to je práce vyvažovacích hřídelů.. V době kdy se vyráběl tatrovácký motor, se vyvažováky nepoužívaly.    [ED250]   15.03.2019
Odpověď  Oldo já tam ten kroužek taky neměl, dnes už tam je. Hlavní nevýhodou je, že po zastavení motoru olej proteče ložiskem do prostoru ozubených kol rozvodu a steče kolem královny. Při dalším startu běží nějakou dobu vačka na sucho. S plechem tam zůstane hladinka ve které se vačka brodí i po několikadenním odstavení. Jako u šneka. Dobrá práce. :-)    [ED250]   15.03.2019
Odpověď  Pro Ed test se jmenuje Nickel test na YouTube je toho víc.
https://m.youtube.com/watch?v=-ltreXdBlC4
Honda je 6válec boxer 6 karburátorů obsah 1520 cm3 74kW ty vibrace jsou výrazně menší než u té Tatry.
U žádného jiného motoru jsem neviděl tak malé vibrace.
Ostatním se omlouvám za zaplevelení fóra.Už s tím končím.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Martine, dnešní práce, odstřikovací kroužek ložiska vačky, skoro v každém motoru chybí.    [jwm]   14.03.2019
Zobrazeno 10 z celkem 77 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (77) 

 Strana 1/74 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 26.6.2018)
Nezodpovězené téma 

Výroba rozety


 Pěkný den,
nemá tu někdo výkres rozety na 500OHC typ 02? Jedná se mně o výrobu ozubení.    [Martin]   16.02.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Motoren pistky...


 Zdravim vymontoval jsem pistky z motoru...a rozsypali se chci se zeptat jake s nima mate skusenosti...je to hrozny ty repliky nevite kde sehnat originaly?    [Jan]   08.02.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Rozvody


 Ahoj. Není tu někdo z okolí Litoměřic nebo České Lípy, kdo by mi za úplatu půjčil servisní sadu na nastavení rozvodů? Případně rozvod nastavil?    [Berky]   03.02.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zraz jawa 500 Ohc v dolnom kubine


 Jak sa vám páčilo na slovenskom zraze?    [Model ]   19.08.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Těsnění hadiček


 Dobrý den,
měl bych dotaz ohledně utěsnění hadiček olejového hospodářství. Dle katalogu ND jsou označovány těsnění např. "Těsnění pr.19/16,5x1" což je asi hliníkové těsnění předpokládám. Další tam jsou ale jen "Těsnění" což bude asi papírové těsnění? Budu si je vyrábět průměry dle šroubků a tloušťka 0,5mm nebo tam dat raději 2x hliník?
Děkuji za radu    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.08.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/74 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006