| Takže sekera zakopána a v Rovensku na viděnou. [jwm] 07.04.2021 |
| Jwm s tím pořádkem bych se měl zamyslet,jsi už jak moje ženuška:)))Šel jsme do sebe a hned jsme si objednal novou skříň na motorkářsky hadry a přilby,aby se mi to neválelo po motorkách. [Franta 2776] 06.04.2021 |
| Brzdu mám blíže než je Kuba ale na to je ještě čas ale jsem pro:-))) [jwm] 06.04.2021 |
| A pak si dáme sraz v Neveklově u Kuby a ten nám za flašku změří výkon na zadním kole. Má brzdu. :-) [ED250] 06.04.2021 |
| Zdravím všechny kamarády a kolegy.Koukám jako blázen, pár dní jsem tu nebyl a František se nám nějak rozohnil:_)))Za sebe, nejsem nikde organizován a jak píše Milan OHC nejedná se žádné nevratné úpravy ale řekl bych spíše o výzvu,co fabrika dělala, když jsme ještě nebyli na světě a co jsem schopen realizovat, navíc když mě to baví a dělá mi to radost.Že to stojí bankovky o to tu neběží, to máte ty přípravky, formy, jaderníky, nové odlitky, klikovky, ojnice, střechové písty, válce, magnetky, vačky, karburátory .... :-))))Takže je úplně jedno, jestli s tím má kdokoliv problém a když má, tak mi může foukat pod pytlík, je to jen má věc. Nevím jak moc originál má protestují svůj stroj v pořádku a originální ale můžeme to porovnat v Rovensku bod po bodu. Co se týká garáže, mám tedy Já uklizeno o dost lépe, protože jak říkal můj děda: z bordelu nic dobrého nevzniklo:-))Ať žijí úpravy Jawa 500 OHC, když je z čeho upravovat. [jwm] 06.04.2021 |
| Franta2776 navrhuji zakopat válečnou sekeru. Co se týká výfuků máte pravdu. Já mám jen obal a vnitřek svůj, jsou víc otevřené. Při malých otáčkách je motor neklidný, ale ve vyšších naopak ožije a krásně se vytáčí. [JiKo] 04.04.2021 |
| Milane, děkuji ti za odpověď a uvedení na pravou míru. Ono to opravdu z venčí vypadá jako dobrodružství někoho ze soustruhem,svářečkou a flexou:)) Tak,ať se Vám dílo podaří,včetně toho měření.(nemyslím to ironicky) [Franta 2776] 04.04.2021 |
| Tak asi takto. Celá věc s klikovkou a vačkou je v podstatě stavba továrního motoru 500OHC/TE podle originální dokumetace Jawy. Nejedná se tedy o žádný počin maníků s rozbruskou a svářečkou. Všechny úpravy nejsou v podstatě pro neznalé na motoru poznat a jsou vratné - výsledek 37k/6500ot. Ještě k těm výfukům - např. Buyak je má podle originálu. U Hadrávka nevím,protože ty jsem rozdělané neviděl. Svoje tvrzení mohu podpořit na základě vlastnictví výkresů. [Milan(OHC)] 04.04.2021 |
|  Jiko,když jsem před lety renovoval, dal jsme si na moto staré cívky viz foto a jednou na zpáteční jízdě jsem jel cca 10km k baráku z občas vynechávajícím válcem domů.Nevyhořelé palivo mi dohořívalo v tom koleni, proto je zlaté.S předstihem ani karburátorem to nemá nic společného.Jinak samozřejmě na 100% originalitě a blbostech nelpím.(proč začít zrychlování zrovna u vačky a kliky????) Doufám,že až někdo dokončí tu ostru vačku a třetí ložisko na klice to postaví s ostaními na dynamometr a ukáže nám výsledky a křivky té přestavby:))) Ono postavit 500 ohc na dynamometr s těmi dnešními replikovými výfuky by bylo zajímavé,každý výfuk má ty střeva trochu jiné a klade jiný odpor a z jiných motocyklů můžu dokladovat z dynamometru 10% výkonu pryč ,jak nic. [Franta 2776] 04.04.2021 |
|