MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303114 příspěvků |7349 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 91 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC 14.12.2019 11:47  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Pánové, kdo má nějaké informace o prototypu pullitra v kývačkovém rámu....   01.03.2005 / 219
    Zapalování 02. Prosím o radu jak vyřešit zapalování u 02, jestli nahra....   21.09.2008 / 187
    Smutný příběh   28.10.2013 / 187
    Repliky od motorenu   24.12.2014 / 159
    Pánové potřebuji poradit jaký materiál použít na ventilová vodítka?    12.01.2008 / 157
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 1120      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 4 / 151      Příspěvků Příspěvků: 14406
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/75 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kartery JAWA 500 OHC - šnek a 01.


 Dobrý den, prosím o jedno vysvětlení. Jak se na první pohled rozezná karter ze šneka a z 01. Chtěl jsem koupit motor na JAWU 500 01, dle fotek to vypadalo dobře, ale nakonec se ukázalo, že kartery jsou ze šneka. Nepřišel jsem na to já, poradil mi pán z tohoto fóra, ale nezískal jsem informaci, jak to poznal. Protože sháním motor dál a mám obavy, že to může být motor poskládaný z různých dílů, nerad bych naletěl. Ozval by se mi prosím někdo, kdo to zná a poradil by??? Děkuji předem moc a moc. Milan.    [Milan z PlzněRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuju za odpověď. Ten motor byl na prodej v Praze, ale nekoupil jsem ho, sháním jiný. V podstatě tedy jde o to, že pokud je na motoru osazeno dynamo, musí být na levém karteru pod stahovací objímkou ten výstupek, o který se dynamo opře a nedochází k jeho vyvracení z příruby při utahování objímky. Neznám zapalování Lucas, ale to by asi zase nešlo osadit na kartery s tím výstupkem.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2019
Odpověď  Podle mého názoru je ten spodek(kartery) z typu 00, ten výstupek - vybrání je k uložení zapalování Lucas ,zbylé díly pochází z novějšího modelu motoru Jawa 500. Nedávno byl na prodej v Brně??    [Ji] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.12.2019
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Ahoj jwm, děkuju moc za odpověď. Zásadní rozpoznávací znak tedy mám. Jestli se můžu ještě zeptat na jednu věc. Na mém levém karteru je pod dynamem (mezi stahovacími pásky na dynamo) takový nálitek, dynamo na něm sedí. Posílám fotku (prosím, fotil jsem to kvůli úniku oleje z karteru, to není standardní stav mé motorky), tam je ten nálitek vidět. A přikládám i fotku motoru, prý 01, kde ten nálitek není a naopak je tam na pravém karteru podélně s dynamem takový výstupek. Co znamená ten rozdíl, věděl bys to??? Díky. Milan.    [Milan z PlzněRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.12.2019
Odpověď  Ahoj Mílo,karter na šneka nemá nahoře u želvy šroubení na tlakový olej do hlav, má ho za válci na pravé polovině karteru.Typ 01 a 02 ho má před želvou.    [jwm]   12.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Výbrus válců Ahra pístní kroužky.


 Včera jsem dovezl 4-tý výbrus s pístní sadou z Ahry a jeden pístní kroužek je po vnějším obvodu s vybráním do vinglu cca 0,5 mm . K čemu je to dobrý ? To je polostírací nebo tak něco ? Předtím jsem vždy dostal kroužky 2x klasického průřezu + 1x stírací s pružinou...    [Richard]   01.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano, má napomáhat větším setření z plochy válce. Odlehčení patří dolů. Všechny kroužky se montují značkou TOP nahoru.    [ED250]   02.12.2019
Odpověď  Oprava: vybrání    [castentroy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.12.2019
Odpověď  Těsnící, stírací a mazací. Toto je stírací kroužek a to vibráni má jít jestli si dobře pamatuji směrem dolů.    [castentroy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Velký buben s pěti a s čtyřma drážkama.


 Ahoj,
nemůžu dohledat jestli se to tu už někde řešilo . Mám buben s čtyřmi drážkami uprostřed po obvodu a teď mám možnost koupit druhý , ale má 5 drážek. Zajímalo by mě jestli je to přední a zadní kolo nebo jestli se to montovalo dle ročníku.
Děkuji za případné odpovědi.    [Randy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuju za odpověď. A na ročník 1957 by měly být správně jaké ?    [Randy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2019
Odpověď  Je to podle ročníku.    [T-1000]   29.11.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

páčka zadní brzdy "made in Motoren"


 Takto dopadla páčka zadní brzdy po lehkém sešlápnutí pedálu brzdy,radši si ani nepředstavuji co by se stalo při jízdě v krizové situaci.....
Důrazně všechny varuji před nákupem tohoto dílu,a dle referencí přátel i jiného zboží,od této firmy.Na foto vlevo zdefofmovaná replika v pravo originál.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ještě bych dodal. Netýká se to samozřejmě všech výrobců replik. Na trhu je řada solidních. Ta moje bajka se týká jednoho konkrétního.    [T-1000]   17.11.2019
Odpověď  Ano, a přidal bych "ať se to dobře obrábí a tvaruje".    [vintera]   17.11.2019
Odpověď  Od spousty dílů existují originální výkresy,kde je téměř vždy popsán materiál a případně zušlechtění a povrchová úprava. Problém je jako vždy v lidech. Když dojde majitel replikářské firmy někam do výroby, dá zakázku a na dotaz "Z čeho to máme vyrobit?", odpoví "To je jedno, hlavně ať je to levné"... A jsme doma.    [T-1000]   17.11.2019
Odpověď  Vtip je v tom, že nikdo neví z čeho přesně se to dělalo. A to je se všemi replikami.
Díl z druhovýroby pěkně vypadá na oko, ale funkce nikoho (kromě koncového zákazníka) nezajímá. Dříve se podle ČSN válcovaly i plechy 120xx třeba i ke zušlechtění. Nevím jak dnes, ale podle přispívajících členů fóra, kteří se zde dělí o zkušenosti, tak pochybuji, že existuje nějaká náhrada místo původního dílu. Samozřejmě tento díl je extrémě namáhaný a nemůže být z obyčejného plechu. Já jsem si nikdy nedovolil nakupovat repliky - pokud byl k mání původní díl i když byl hodně drahý. Stačí vzít původní díl na zkoušku jiskrou a řeknou vám materiál.Stačí to a netřeba to zkoumat Rockwellem, Brinellem či Vickersem. Všeobecně vzato - se kvalita původních dílů dnes hodně podceňuje a to zvláště u dílů vyrobených v 50. a částečně ještě v 60.letech. V době "normalizace" už kvalita dílů rapidně klesala a to nejen u motocyklů.    [J]   16.11.2019
Odpověď  Pokud je problém v materiálu, tak jeho vyřešení není vůbec jednoducha záležitost. Dovedu si přesně představit, jak se díl vyrábí v dnešní době. Pálí se to někde na laseru, pak naohýbá, zboduje. Pokud se v jakékoli firmě zpracovávající plech zeptáte na materialovelé moznosti, tak vám nabídnou jen
tloušťku, u silnějších pak nějaký se zaručenou svaritelností. 11500, 11600 nemáte šanci sehnat firmu, která by ho používala. Všude se používá Čína v nejobycejnejsi kvalitě. Ani kulatiny 11600 koupit není jednoduchý, natož plech. Materialove jsou packy z toho největšího šuntu a lepší nikdy bohužel nebudou. Ale    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.11.2019
Odpověď  Napadá mě ještě jiný způsob svaření - počet bodových svárů?    [longr]   31.10.2019
Odpověď  Ono moc možností materiálu zase nebude- Copak takovou věc na seriový motorky dělali z 16440? TEM?
To asi fakt ne, takže maximálně něco jako 12050.
Napadá mně problém s přesností tisícihranu, pokud bude o nějakou desetinku volnější, klíč se při zatížení zkříží na hřídeli drážkovaným, a celý se to začne kurvit.    [Monty]   30.10.2019
Odpověď  Vintera: některý ruční spektrometr ti materiál či jeho ekvivalent určí. Většinou buď Werkstoff Nr. nebo označení podle ASME. Pak se dá snadno určit ekvivalent dle staré ČSN. Akorát tyhle spektrometry bohužel nedokáží určit množství uhlíku a některé další nekovové prvky.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2019
Odpověď  Třeba by něco mohl vědět Milan(OHC)? :)    [longr]   30.10.2019
Odpověď  Když není tovární dokumentace k dispozici, lze využít i zázemí některé moderní strojírenské výroby, kde se dá udělat rozbor materiálu a určit tak s velkou přesností jak vyrobit náhradu.
A v případě orientačního určení (složení) materiálu se dá celkem jednoduše a levně využít i nejbližší větší výkupny kovů, které většinou disponují alespoň ručním spektrometrem. Určí sice jen procentuální zastoupení jednotlivých prvků v materiálu, ale v kombinaci se znalostí vyráběných materiálů (v literatuře) se dá určit, který byl použit, případně jaká by byla současná náhrada.    [vintera]   30.10.2019
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (33) 
Zodpovězené téma  

Rám Jawa 500 teplika


 Zdravím, vie niekto poradiť kto vyrába rámy na Jawu 500, mal by som záujem. Ďakujem za pomoc.    [Viloo]   02.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mal by som záujem, písal som ti priamo na mail, ak je to aktuálne prosím ťa o kontakt.    [viloo]   07.11.2019
Odpověď  Tak v tomto případě bych neřekl , že je motoren překupuje , ale že na to má svého svářeče.
Nebo polopatě , odlitek hlavy rámu a dalších dílů má někde objednaný zakázkově , čtyřhran rámu pro motoren tuším lisoval Hadrávek z trubek, proto je maličko odlišný profil a zbytek je z ferony. Jeden rám na 01 mám doma k dispozici , už nebudu potřebovat , sehnal jsem origo, tak pokud máš zájem něco změřit nebo odkoupit není problém.    [Richard]   03.11.2019
Odpověď  Ja chcem zistiť kto ich vyrába, nie kto ich prekupuje .. :-)    [Viloo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2019
Odpověď  U vás na Slovensku.
https://www.motoren.sk/ram-motocykla---jawa-500-ohc-02-e4752    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  zdravim panove potřebu vedet jestli doma nemate stahovak na ten střed z klikovky nebo jestli mate alespon rozměry abych ho mohl dat vyrobit diky všem za odpovědi a rady    [joda]   29.04.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Chce to předem prolívat MDčkem, WDčkem, petrolejem nebo červenou brzdovkou, nechat být klidně i několik dní, pak dobře předepnout stahovákem, nahřát a dávat bacha. Když to lupne dolů, pěkně to poskočí. Dá se i mírně poklepnout po středu stahováku nebo prasácky po obvodu unašeče, ale s rozumem, ať se nekazí klika a neomačká unašeč.    [longr]   07.11.2019
Odpověď  Pomocí se dá ještě zmrazovacím sprayem např:https://www.autolaky-eshop.com/motip-zmrazovaci-sprej-500ml_z23509/    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2019
Odpověď  Ahoj stred na klice drži a drži ani horkovzduška nepomohla tak jak ještě dat do mrazaku a pak pomoci stahovaku malym hořakem nahřat ??Nema nekdo nejakou radu Diky    [milda]   06.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  A když vnitřní závit chybí (taky mám jeden takový chytrý unašeč jako náhradní)taky mi pomohl tento přípravek. Chce to pevnostní šrouby M10 a obrousit jim hlavy. nahřátí nátrubku horkovzduškou samozřejmostí.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sice už to tu zapadlo, ale možná se to bude do budoucna někomu hodit. Jestli má drážkový unašeč vnitřní závit, tak lze použít na výrobu stahováku normovaný polotovar hydraulické hadicové redukce, která jde zakoupit v běžných obchodech. Jen se musí zvětšit vnitřní průměr (stačí vrtačka a dvacítka vrták) a přivařit matka. http://www.garance-slavic in.cz/hadice/eshop/20-1-H ydraulicke-sroubeni/68-2- Spojky-redukovane/5/525-S pojka-redukovana-M26x1-5- M30x2    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2013
Odpověď  Zdravím, tak jsem se zas pohnul z místa. Náboj primáru držel dobře, vypadalo to, jako by ho někdo před nasazením potřel hermetikem (za takové zlepšováky pěkně děkuju :) No ale nakonec jsem tam nalil trochu petroleje, nasadil stahovák, nahřál horkovzduškou a mravně dotáh. Luplo to a bylo to dole. Kartery jsem rozpůlil, vyndal ložiska a umyl. Taky ventily jsem očistil, přendal do nové hlavy a zabrousil sedla ventilů. Teď už je hlava složená. Příští týden snad zalisnu ložiska a začnu pomalinku kompletovat, dokud si ještě pamatuju, jak jsem to rozdělával :)

Zjistil jsem ale, že mám vyběhané bronzové kluzné ložiska pod kolečkama na předlohové hřídeli. (ne ty v kartrech). To pod jedničkovým kolem bylo dokonce trochu přidřené. Chci se zeptat, jestli je někdo dělá? Jinak bych si je musel nechat udělat.    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2010
Odpověď  Zdravím,
tak jsem si nechal udělat stahovák, ale náboj mrcha drží a nepustí. Zkusím to předepnout a nahřát horkovzduškou, uvidím, jestli si dá říct. už jsem vyndal ventily a mám nachystanou druhou, lepší hlavu.    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2010
Odpověď  Pánové omlouvám se, nějak mi jde špatně pčipojení a nevšiml jsem si, že už tady ten rozměr je. Beru zpět.    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem dneska zjistil, že zátku teláků z kývačky už žádnou nemám a z mojí třipade se mi to brát nechce :) ale nemůžu kvůli klice změřit ten vnitřní závit. Počítám, že to je asi klasické stoupání, chtěl bych si udělat stahovák takový jako tu dal na fotce Marian. Kdyby někdo měl rozměr toho závitu, mohl by mi poradit? Díky.    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2010
Odpověď  Teď jsem se taky dostal na sundávání koleček z klikovky. To na pohon královky jsem stáhl opatrně takovým obyčejným stahovákem, dělal jsem to opatrně a šlo to lehce, nebylo dorvané na krev jako některé jiné věci (filtr oleje, průtokové šrouby apod.) Na unašeč kolečka primáru si udělám stahovák. Zkusím to z té matky do vidlice z kývačky a uvidím.    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2010
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Pružina pod startovací segment.


 Nemohl by mi prosím někdo oměřit pružinu pod číslem 20? Stačí průměr drátu a počet závitů. Taky mi chybí k doskládání. Díky moc.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.08.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Diky diky    [milda]   05.11.2019
Odpověď  Právě jsem je nechal dělat ale udělali mě vnitřní průmer 13.5mm, takže znovu. Podložka na start hřídel, co tlačí na ó-kroužek ve víku je silná 2 mm.    [jwm]   04.11.2019
Odpověď  Ahoj, s kývačkou je pero shodné jen když by to byla dvoupáka. Je shodné s pérákem.    [fikuscz]   03.11.2019
Odpověď  Ahoj chci se zeptat pružina co vraci start paku -hodinove pero- je stejne jako u kyvačky?mam ho praskle diky    [milda]   03.11.2019
Odpověď  Jasný. To je pravda. Bude tam repliková hřídel se zápichem. Musím tedy změřit jak silná podložka tam přijde.    [ED250]   11.08.2014
Odpověď  Pokud tam bude použita hřídel se zápichem na těsnící kroužek z kývačky a né originál axiální těsnění,doporučoval bych spíše než pružinu tam dát distanční kroužek vytočený na míru,protože při startování má startpáka tendenci zajíždět dovnitř.Tím se stává u hliníkových odlitků levého víka motoru,že naráží stahovací šroub startpáky ve spodní pozici doběhu o víko motoru a dělají se tam otlaky.    [kuba]   11.08.2014
Odpověď  Aha, díky. Tak jí budu muset nechat udělat.    [ED250]   05.08.2014
Odpověď  Z péráka je taky jiná, ty tady mám nadělaný.    [fikuscz]   05.08.2014
Odpověď  Ahoj, dík, no snad to bude ona. Panelková je jiná a z péráka nevím - ale má jiné katalogové číslo.    [ED250]   05.08.2014
Odpověď  Ahoj, nejsem si jistý, jestli je to ona. Drát 1.15, D 21, d 18, l 17.5 a 3.5 závitu.    [fikuscz]   05.08.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Hmotnost pístu


 zdravím vespolek, rád bych otevřel diskuzi, která zde byl sice řešena, ale nikdy dořešena. Udělala jsem na svou 02 výbrus u pana Padalíka a ouhle po převážení je nový píst o 12g těžší a celý komplet s krožkama(2,5mm) a čepem je o 17g težší než originál. Teď co s tím. Buď nechat tak jak to je a neřešit a nebo ubrat na pístu a čepu. Dle toho co již tady bylo napsáno tak váha navíc rozhází vyvážení klik. mechanismu a tím pádem zapříčíní nepříjemné vibrace. Pokud začnu ubírat na pístu tak jsem schopen viz.foto ubrat cca 5g.Zkrácením pístu(1) po zpevnující kruh získám cca 2g(píst by byl zkrácen tak jak byl originál u šneka), redukcí zpevňujícího kruhu(2) na spodku pístu cca 1,5g a pokud odeberu ze strany nálitky díry(3) pro čep z káždé strany cca 1,5mm tak jsou to další 2,5g. Nejvíce se dá snížit hmotnost redukcí pístního čepu a to zvětšení otvoru z 12mm na 13mm a to 8g.Otázka je-li to vůbec možné a nebude se čep deformovat? Má někdo zkušenosti. Bohužel jsi už nemužu poradit s radou typu "hoď tam radši ty staré písty". Je rozdíl ve vyvážení klik s hyduminiovýma a ocelováma ojnicema? Dík za radu    [castentroy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Používám zásadně originální odlitky RIAL 656, skoro na každé burze je někdo prodává.    [jwm]   04.11.2019
Odpověď  Už mám 23 tisíc km.pre zaujímavosť dám dole hlavu a valec mrknem na ty pisty, dám potom foto    [Lotr]   03.11.2019
Odpověď  Motor ma najazdenych 9200 km, a absolutne bez problemu.    [Lotr]   18.02.2017
Odpověď  Lotr: meral som spodok piestu,tak 8mm vychádza pod ten zosilovací krúžok,takže ho tam vôbec nemáš... Ale keď píšeš,že to jazdí bez problémov,tak to dám dole tiež. Díkes za radu.    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2017
Odpověď  Zdravim, mnel sem rovnaky problem pisty 66mm tezke, tak je mam kratsi o 8 mm ,a vse jde jak ma,porad lepsi stocit nez aby byly tezke    [Lotr]   12.02.2017
Odpověď  Zdravím,
potrebujem odľahčiť piesty,chcel som ich upraviť do tvaru T,ale na spodku piestov je zosilňovací krúžok;je nejak extra dôležitý,nakoľko na modernejších tipoch motorov som s ničím podobným nestretol...    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2017
Odpověď  Tak se vracim k firme Vanep,tak ten vybrus na 65,5 mm,tak jeden pist ma 205 g a druhy 207g,coz je dost a pisty na druhy valec 65,25 mm- maji 202g a ten druhy 203g,pritom jsem mel mit oba valce udelany na 65,25mm a vahu jsem chtel na 192g a krouzky- oba tesnici 2mm a stiraci 4 mm,udelali si to podle sebe 2mm-2,5mm,4mm a zkazili to komplet,hlavne,ze jsem zaplatil!!!Jsou to fuseraci,nic vic!!!A to jsem jim poslal vykres z Jawy na pisty,kde je komplet popis,asi neumeji,cist z vykresu!!!Ani krouzky neumeji dodat a jen se vymlouvaji!!!Tam bych si nekoupil ani pojistny krouzek pistniho cepu.Hrozna firma!!!Stalo to dost a ted s tim mam jen starosti.Pokud nekdo ma pozadavek,tak to maji udelat,jak chce zakaznik a ne,jak si oni usmysli!!!Takze jeste jednou na firmu VANEP v Domazlicich zapomente!!!!Jednani se zakaznikem-katastrofa a prace,jeste horsi!!!Neznate nekoho,kdo by opravdu vyrobil pisty dle vykres dokumentace,vcetne dodani krouzku,cepu a vse bylo,jak ma byt!!!Je to dost zasadni pro tento motor!!!Poradte prosim...    [Jawaohc]   13.01.2015
Odpověď  Nakopat je někam, Buzuluk za nic nemůže, ale oni jsou líní tam dojet osobně, ale použijí telefon a nechají si kroužky poslat poštou. Vždy jsem tam jel i s pístem a podle něho chtěl kroužky. Písty bych odlehčil a zvážil i čepy o kolik jsou těžší než origo..Samozřejmě váha je důležitá a hlavně mít oba v nule, tzn. přesně stejnou váhu..Chce to prohlédnout starý píst s "novým" a vespod ubrat vnitřní průměr nebo i nálitek čepu, pokud je silnější. Kvalita směsy na výrobu pístů je snad identická, ne?    [KŘÍŽ]   08.11.2014
Odpověď  Jak to dopadlo s tím vážením? Docela by mě to zajímalo. Dík    [Luckytom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2014
Odpověď  Zdravím Vás,chtěl bych poradit a upozornit na firmu Vanep v Domažlicích,kteří mě dělali písty a výbrusy.Dal jsem jim dva valce,jeden 02 a jeden 00,podotýkám,že 02 válec originál,nikdy nebroušený mě vyrobil píst na 65,5,což nechapu a chtěl jsem ho jěště odlehčit.Dodal jsem jim výkresovou dokumentaci a vše bylo jinak.Jěště mě válce,tak inteligentně zabalili,že došlo k poškození!!!Pak jsem tam musel osobně jet,na otazku proč???Tak měli 1000 výmluv,prý válec byl,tak vyběhaný,že musel jít až na druhý výbrus.Něco hrozného a nové kroužky měli vůli od 0,3 do 0,55 mm.Prý za to může Buzuluk.Kroužky udělali 2mm,2,5mm a 4mm,prý nejsou kroužky.zadáte si zakázku,jak to chcete a oni dělají podle sebe,nechápu.Je tady nějaký,zodpovědný řemeslník,který umí dělat pořádně a nevymlouvá se.To už opravdu pak člověka přstává bavit.Bylo by dobré,aby jsme udělali tady forum,na renovatory a dávali sem komentáře a zkušenosti.Je to u většiny jen byznys a kvalita nikde a pak slyšíme,to tak bylo,to nejde a na začátku máte slíbeno,že to bude lepší,jak nové.Stojí to dnes dost peněz a moje zkušenost je katastrofální.Budu se těšít na vaše připomínky a zveřejnění těch,kteří to neumí a tím pádem okrádají zákazníky.Bylo by dobré vědet,kdo a tím pádem už nám veteranistům nebudou kazit radost a odsávat účet a čas a nervy.A firmu Vanep,by měli zavřít,neochota a dělají zakázku podle sebe.
Těším se na vaše náměty a rady.    [jawaohc]   05.11.2014
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Blatník


 Zdravím kolegy, prosím, je toto kus zadního blatníku na 01?    [Vulcan21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vypadá že ano.    [fikuscz]   24.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

dynamo jawa 500 ohc


 videli ste už takéto dynamo na jawe 500 ohc?Chcel by som ho skompletizovať a uviesť do činnosti.Chýbajú nejaké súčiastky.    [marian]   10.10.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 44 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Když jsem si kdysi dělal dynama sám, používal jsem vrtačku s regulací, na kontrolu návaznosti otevírání závažíček to stačilo.Dnes mě dynama dělá na standu jedem kamarád, něco jako rodinný přítel, bratr ve zbroji :-))    [jwm]   23.10.2019
Odpověď  Pánové Kubo,Jwm a další.Existuje nějaký způsob jak ověřit ,že odtředivý regulátor předstihu funguje správně?    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2019
Odpověď  Pokud motor nevibruje ve vyšších otáčkách na půl plynu,ale začne vibrovat po přidání od 3/4 do maxima,myslím,že už bude moc velký předstih.    [kuba]   23.10.2019
Odpověď  Ne nedostatečně, to je dáno dorazem ale prostě než se závaží č.1 naplno otevře, současně se musí začít otevírat druhé, pokud je tam prodleva, v "plynu" je pak díra.    [jwm]   23.10.2019
Odpověď  Hlavná tryska je 105.Ak som dobre rozumel tvojej odpovedi tak závažíčka regulátora sa nedostatočne rozovieranú pri zvýšení otáčok pri pridávaní plynu?Aká môže byť príčina?    [Marian ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  Od poloviny zdvihu šoupátka směrem nahoru je teprve v akci hlavní tryska, jakou tam máš? Jinak Ti na sebe nenavazuje proporcionálně funkce závažíček regulátoru.    [jwm]   22.10.2019
Odpověď  Mal by som otázku ohľadom správania mojej motorky pri vyšších otáčkach.Za studená chytá celkom dobre aj akcelerácia je v celku dobrá.Pochádzam s hornatého kraja a na štvorke nie je problém výsť aj vyšší svah a celkom svižne.Ale asi od polovice plynu sa zvýšia vibrácie motoru a už to nemá také zrýchlenie je taká jalová.Ako prvé ma napadlo že odstredivý regulátor nepracuje v celom rozsahu?Vie niekto ako pokračovať a čo ešte skontrolovať?    [Marian ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Odpověď  Pružina, /planžeta/ neutrálu funguje i bez kladky.Macák 70 kč, pozor na svrtání polohy na čepu. Svrtávej to až po kontrole polohy na střed otvoru při demontované bakelitové svorkovnici.    [jwm]   21.10.2019
Odpověď  Psal jsem email. Nemáte někdo navíc pružinku neutrálu s kladkou? Můžu na 02 použít pružinku bez kladky, nemůžu ji nikde sehnat. Děkuji za reakce.    [ma.reznicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2019
Odpověď  Zdravím Vás renovátoři:-)))Spotřebu mám velikou, protože na každém motoru je to ohlodané od sika kleští.Mail je : jawamuzeum zavináč seznam.cz.    [jwm]   11.10.2019
Zobrazeno 10 z celkem 44 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (44) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

teče olej u středových svorníků válce


 Zdravím všechny půllitráře,po tříletém renovačním martyriu jsem zprovoznil pullitra,všechno funguje,jen mám problém s ůnikem oleje u sředových svorníků válce,nejde mi to moc do hlavy jelikož jsem těsnění pod válcem pro jistotu máznul tmelem,má někdo podobnou zkušenost?je mi jasné že to je na sundání ale možná má někdo radu jak to ošetřit aby to potom neteklo znovu.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  No to bude ono.Pokud je odfuk předělán a není v něm membrána,nebude mít správnou funkci.Přečti si v povídání o půllitru pasáž o testování podtlaku v motoru.Celý prostor v motorové části má mít určitý podtlak.Pokud se ti to tlakuje,je zaděláno na spoustu problémů,včetně úniku oleje přes všechny možné skulinky.    [kuba]   23.10.2019
Odpověď  zdravim kubo,no možná jsi na to kápnul,totiž na mém motoru kdysi někdo předělal oddech tak,že do tvoru nalisoval vložku se závitem,do ní pak našrouboval průtokový šroub do kterého narazil ventilek ze želvy,já jsem to trošku upravil tak že jsem tam ten průtokáč nechal ale doplnil jsem ho holendrem s naletovanou trubičkou a naní nasazenou hadicí vyvedenou pod motorku do které jsem teda na radu kolegy narazil taky ten ventilek.No červíček ale hlodá a ted si myslím že by to mohlo způsobovat ten únik.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  A ještě z jiného soudku.Netlakuje se ti spodek motoru?-T.j. špatná funkce membrány?Tuto závadu jsem už viděl.    [kuba]   22.10.2019
Odpověď  Až to lufo rozděláš,tak dej info,ať jsme zkušenější.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Odpověď  Ne že bych se chtěl plést do půllitrů, ale nebyla třeba pod válcem mezi kartery větší mezera od předchozího půlení motoru "sekyrou"? Mě tudy u dvoutaktu unikala pro změnu benzínová směs s olejem. Vyřešil jsem to sejmutím válce a vyplněním klínkovité mezírky mezi kartery jejich roztemováním a použitím těsnění 0,7 mm pod válec k vyplnění případné nerovnosti. Jinak přichází v úvahu přebroušení karterů a použití těsnění příslušné síly jako kompenzace, že ano.    [lipcaa]   21.10.2019
Odpověď  zdravím pánové,těsnění pod válcem mám 0.5mm.před montáží lehce máznuto tmelem od wurtha.Kartery lícujou,nahoře mám těsnění jako jwm ale tam nic neteče.no bohužel to budu muset stáhnout a uvidim co se tam děje,no chybama se člověk učí.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Odpověď  Pokud máš všude těsnění.Tak mne napadají nepárové kartery dané k sobě a různě vysoká dosedací plocha každého karteru na válec.To ,ale maluji čerta na zeď i když jsem takové ze stejnými přeraženými čísly viděl a nekoupil.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Těsnění.    [jwm]   21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vložky od středových svorníků lepím opatrně tmelem, zrovna tak závit svorníku v ocelové vložce a není žádný problém.Těsnění mezi vahadlovkou a hlavou dělám vcelku.    [jwm]   21.10.2019
Odpověď  Myslel jsem dost silné těsnění. Aby překrylo nerovnosti mezi krátery.    [T-1000]   21.10.2019
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Smutný příběh


 Omlouvám se jestli někoho tímto příspěvkem urazím, ale já jsem si taknějak myslel, že by tu někoho mohl zajímat. Pokud ne, nechť ho admin smaže. Nicméně dneska jsem neodolal a vytáhnul z garáže svojí "třipade" (půllitra stále nemám hotového)a s kámošem na pérákovi se jel projet. Skončili jsme v Týnci,kde jsem strávil většinu svého života a mě nedalo se "tam" nezajet podívat. To co jsem viděl mě nemile překvapilo a stále nechápu, jak podnik takového věhlasu se podařilo zahubit. Jsem patriot a myslím, že JAWA a lidí v ní něco dokázali, jsem na ně hrdý a nikdy by mne nenapadlo, že to takhle skončí. Připojím několik fotek toho co jsem viděl.    [LuckyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 187 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  No v tom případě té sortě rozhodně závidím to sebevědomí.Né že bych to nezažil,ale ten hromosvod je jasný.Pro mého známého je zase nejsprostější slovo soused...    [kuba]   08.10.2019
Odpověď  Štěstí je, že je sorta, která to vždy věděla. Já to totiž zažil , takže když vidím přestárlé čehůny nadávat na to, jakto že ta Jawa takhle dopadla, tak si vždy vzpomenu na 1. máje a mávátka..    [kříž]   07.10.2019
Odpověď  HHH 30 let po pádu a vidím,že jistá sorta to ještě nepochopila... Hlavně,že je na koho se vymluvit.    [kuba]   07.10.2019
Odpověď  No já jsem viděl ve Strakonicích při výročí obě Jawy s replikou motoru Honda a musím říci, že "závodní" provedení je velmi hezké, krásný rám a hlavně nejsou vidět 2 katalyzátory a lambda sonda.., které u obyčejné verze bijí do očí..Námitky čehůnů že je v tom čínský motor si měli rozmyslet v dobách své podpory socialismu a rodné strany ve vedení..    [kříž]   06.10.2019
Odpověď  Novinky z Jawy
https://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/jawa/jawa-1000-typ-838-a-jawa-1200-jak-to-bylo-a-jak-to-bude-42259.html
Novinky od jinud
https://www.youtube.com/watch?v=GDCopgXaKsM    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2019
Odpověď  Ideální u nás je si na své miláčky postavit tedy co nejdokonalejší vězení a hlavně se dívat jestli někdo nejde kolem když otevřu bránu. No typicky české ale nevidím v tom moc velkou výhru.    [petr]   09.02.2019
Odpověď  to je napsano jak do filmu monty    [spec]   08.02.2019
Odpověď  Kamoš odstavil svoji 25 let starou KAWASAKi za bílého dne na parkoviště před TESCO v centru Brna. Po hodině se vracel, a parta Ukrajinců motorku se zamknutým řízením a řetězem v zadním kole právě strkala do dodávky. Po malé strkanici a volání 158 si motorku vybojoval zpět. PČR dojela, když byly UK pryč, a vamalováno    [Monty]   07.02.2019
Odpověď  Skútr není motorka. :-)    [T-1000]   07.02.2019
Odpověď  Po té co na moravě parkuji třetím rokem celosezonně skůtr před domem, sdílím názor že čím je motorka více po ruce a za co nejméně dveřmi tím nabývá její používání větší rozměr. Dříve jsem žil v takové hlídací bublině a Při průjezdu Vídní jsem litoval ty motorky co stály venku přes noc, dnes už mě to naštěstí napadlo také. Ale kdo nezkusil bude si myslet bůhví co a nedivím se tomu.    [petr]   07.02.2019
Zobrazeno 10 z celkem 187 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (187) 
Zodpovězené téma  

odvzdušnění olejovka -> želva


 Prosím o vysvětlení, proč je odvzdušnění olejovka -> želva, nebo to je obráceně olejovka <- želva, nebo obojí? Nestačí dírka v uzávěru olejovky? Děkuji předem.    [Tomáš]   06.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 38 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To je stejný zdroj jakp nají v motorenu.    [fikuscz]   21.09.2019
Odpověď  A co díly ,,MOTOVETERANDILY Rožnov pod Radhoštěm?    [Mira]   19.09.2019
Odpověď  Pozor na ventilky z motorenu. Nejsou sice špatné, ale je potřeba je před použitím "usadit", tedy lehce poklepnout po kuličce směrem do sedla. Jinak pak propouštějí. Už na několika motorech jsem se s tím setkal.    [longr]   19.09.2019
Odpověď  ahoj Milane a Mariane děkuji,Budu hledat na netu    [Mira]   14.09.2019
Odpověď  Viem že ich mal v ponuke ventilky aj pán Zuzič tel. 0908783990.    [Marian ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2019
Odpověď  Zdravím Mirku. Je mně líto, ale již nemám. Byla to jednorázová akce a nebudu ji opakovat. Myslím, že je prodává "motoren",tak zkus tam.    [Milan(OHC)]   13.09.2019
Odpověď  dotaz na MilanaOHC.Ahoj Milane.Chci se zeptat,jestli ještě nemáš ventilky do želvy.Nějak se mi zasekly a nejdou ven.Nemám na tebe kontakt a tak to řeším touto cestou.Dík Mira    [Mirek]   12.09.2019
Odpověď  Pak už tehdy mohli udělat oddych do olejovky a z ní třeba do sání :) Ale tehdy se případná loužička oleje nebrala jako závada :)    [longr]   04.06.2019
Odpověď  Jasně.. :-) Tomáši já bych v tom až takové moudro nehledal spíš bych si představil, že olejovka je jako součástí samotného motoru - přesně tak, jak jsou motory stavěné dnes. Jen je oddělená a proto je potřeba propojit atmosféru motoru a olejové nádrže hadičkou.    [ED250]   18.05.2019
Odpověď  EDE kroužek tam mám,tahle problematika je na delší povídání.To asi nechám na sraz,letos bych se chtěl taky přijet podívat po vlastní ose.    [kuba]   17.05.2019
Zobrazeno 10 z celkem 38 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (38) 
Zodpovězené téma  

Olej Motorový / Převodový


 Vím, že se to tu probíraro nesčetněkrát. Máte stejný olej motorový i převodový? Ve staré přírůčce je uvedeno Automobilový olej "D" jak do motoru, tak do převodovky. Mám tam převodový PP90 a motorový M6AD. Docela by mi vyhovovalo to sjednotit. Nejsem si jistej jestli M6AD se může nalejt i do převodovky. To mi nějak nesedí. Díky za rady.    [Petr 500]   20.07.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 40 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Diky za link, niekde tu som videl foto nanometrov na riaditjach... Len to neviem dohľadať... Odkiaľ to bolo ťahané? Nevie niekto?    [Jan]   11.09.2019
Odpověď  Do všech strojů na zimu (auto/moto) dávám do benzínu i nafty přísadu VIF. Zhruba trojnásobek provozní dávky. Po roce stání bez problémů. Přísada se mi osvědčila i jako dlouhodobá konzervace demontovaných vstřikovacích soustav jak benzínových, tak naftových, které bez tohoto po roce dvou jinak nejsou bez čištění použitelné.    [vintera]   02.09.2019
Odpověď  Ahoj, v jednom stroji jsem nechal na zkoušku vervu přes zimu a na jaře krásně chytla. Pokud jsem tam v karbci nechaval 95, tak tam byl šílený šlem a sračky.    [pavel]   02.09.2019
Odpověď  A aditivum do benzínu dávám, pro jistotu. Také tankuju většinou vervu, protože po posledních zkušenostech, kdy mi u pionýra benzín po půlroce rozežral sítko v nádrži a totálně zatemoval kohoutek i karbec a v kalifu zalepil trysku, až jsem to přidřel, už neriskuju.    [longr]   31.08.2019
Odpověď  Taky dávám 20w50. Mogul Moto 4T 20W-50, řidší bych nechtěl. Motor jsem měl jen po "garážové" GO, kdy jsem měnil jen to nejnutnější, jinak to jezdí, jak to bylo. A vzhledem k tomu, že motor má za sebou už jistě dost a vůle jsou mnohde větší, než by asi měly být, řidší olej bych nedával. A to mám olejovou nádrž menší, než má origo, takže jsem ještě dodělával do středového podsedláku mřížku pro lepší chlazení. A chladí se dobře i v horku. Do převodovky všech jaw leju PP90 nebo PP 80, do 350 panelkového jsem zkusil 75W90, vypuštěný z převodovky fábie. Jede to s tím parádně, hladce to řadí, ale taky se to víc tlačí ven, jak je to řídké :)    [longr]   31.08.2019
Odpověď  Pavle nic lepšího než M6AD není, už se to probíralo mnohokrát. Jsou pouze levné oleje a drahé oleje, drahý olej není lepší:-)    [host]   30.08.2019
Odpověď  Ahoj Milane dekuji za reakci,tech 4500km to měl kamarád, který udělal i GO mně motocykl prodal. Říkal, že tam dával M6AD, ale osobně bych mu chtěl dopřát něco lepšího :)    [pavel]   30.08.2019
Odpověď  Já jezdím od předminulého roku Mogul 4T 20W50 a zatím bez problémů.Ujeto na dvou ohc cca 8500 km.    [kuba]   30.08.2019
Odpověď  A těch 4500km to jezdilo na co? Nějak to Pavle moc prožíváš. Nalej tam bez rozdílu značky 20W50 nebo SAE50, prostě to, co ti tady poradili. Jinak budeš jezdit jako my všichni na bezolovnatý benzín a tak tam občas budeš muset dát "hopsinky". OHC má sice nerezová sedla, ale je to dobré tam dávat. Jen pro ilustraci, co OHC "překousá", tak náš guru Pospa, který má najeto na OHC bezmála 200tis.km, jezdil na směs benzín/toluen 1:1 než vyjezdil zdarma získaný 200l sud toluenu. OHC jelo jak z praku bez jakýchkoliv následků, akorát hrozně smrdělo. Proto musel jezdit v tlupě do vyjetí doma natankované směsi jako poslední.    [Milan(OHC)]   30.08.2019
Odpověď  Motor ma po GO 4500km tak bych tam chtel dat neco poradneho, abych neco nepokazil. Dekuji moc. jo vlastne jeste jeden dotaz planuju jezdit na vervu. Je zbytecne pridavat aditivum do benzinu, kdyz ma ohc hlinikovou hlavu?    [Pavel]   29.08.2019
Zobrazeno 10 z celkem 40 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (40) 
Zodpovězené téma  

Facebook


 Ahoj, na FB jsem zridil skupinu majitelu a pratel motocyklu jawa 500ohc.Pokud vlastni FB ucet budu rad, kdyz se pripojite.
https://m.facebook.com/groups/2355434471218884?notif_t=group_r2j_approved&notif_id=1567101341210946&ref=m_notif    [Pavel]   29.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kucíí zapomněli že ohc už nestojí 550 ani 650 ale miliooon rovnej    [fiha]   01.09.2019
Odpověď  Člověk se pořád učí :)    [fikuscz]   01.09.2019
Odpověď  A to nevíš, že úspěch se neodpouští ?!    [ohava]   01.09.2019
Odpověď  :-) tak to jooo.....    [fikuscz]   01.09.2019
Odpověď  Všem jako každej a vždycky. Banda.    [Rko]   01.09.2019
Odpověď  Komupak tady ležím v žaludku?    [fikuscz]   01.09.2019
Odpověď  Taky zablokuj Miroslava Fischera, sama replika a zlatej motor, hnus.    [Dohc]   01.09.2019
Odpověď  Zablokuj jirka janu a bude to v cajku...    [Ohc]   31.08.2019
Odpověď  Dobrý nápad, mrknu na to.    [Jirka]   30.08.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
 Strana 1/75 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 14.12.2018)
Nezodpovězené téma 

Výkresy


 Zdravim všechny chci se zeptat shanim vykresy pro rozvodova kola a kola prevodovky JAWA 500 OHC nemel by nekdo ? diky    [Jiři]   26.11.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výroba rozety


 Pěkný den,
nemá tu někdo výkres rozety na 500OHC typ 02? Jedná se mně o výrobu ozubení.    [Martin]   16.02.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Motoren pistky...


 Zdravim vymontoval jsem pistky z motoru...a rozsypali se chci se zeptat jake s nima mate skusenosti...je to hrozny ty repliky nevite kde sehnat originaly?    [Jan]   08.02.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Rozvody


 Ahoj. Není tu někdo z okolí Litoměřic nebo České Lípy, kdo by mi za úplatu půjčil servisní sadu na nastavení rozvodů? Případně rozvod nastavil?    [Berky]   03.02.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/75 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006