| To Rosťa: měl bych zájem o velkou foto Vašeho středu emaile. Když tak se ozvěte. Děkuji [dolin1] 17.01.2023 |
|  Zadní kolo mám kde je střed ve světle šedé, odstín asi jako nádrž a blatníky Stadiona.Výplet a dráty chrom.Zdá se vše původní. Ten chrom není nic moc,takže pokud bych vše lakoval,tak v tomto odstínu? Mám ale pocit, že ráfky bývají tmavší šedá. A dráty? Lak, chrom? Nebo varianta přechromovat ráfky a středy ráfků lakovat? Stříbrnou nebo červenou barvou se zlatou linkou? To mi přijde moc barev na jednom kole..střed(buben)světle šedá,dráty a ráfek chrom,střed ráfku barva (stříbrná nebo červená),zlatá linka... [Rosťa] 08.07.2015 |
| chce to vzít do ruky ,a položit vedle sebe. Ale v principu - otvory pro dráty na jedné straně ráfku jsou obráceně šikmo,takže dráty jsou naopak vzájemně překřížený . Na bubnu z Panelky, nebo na jedné straně Péráckýho středu lze drát natáhnout oběma směry.Proto lze použít ráfek "A" i "B" na takový střed. Ale buben z Kývačky, nebo zadní střed z Půlbubna to neumožní,proto musíte mít spravný ráfek, podle toho,jak je střed vyrobený. [MOnty] 06.07.2015 |
| Kdyz uz jste to tady nakousli jaky je rozdil mezi rafkem A a B? [takysportkar] 06.07.2015 |
| Podle mých pozorování byly půlbubnový kola lakovaný celý komplet s drátama,logicky až po vypletení to namočili do kádě s barvou. Nebo chrom celý. Pokud budete vyplétat předek tak se samozřejmě můžete držet jako vzoru Péráka. Jen boční vyosení musíte vymyslet přímo na motorce, pérácký střed je jinak široký. Rozdíl mezi ráfkem "A" a "B" bude na straně brzdy, dráty budou překřížený opačně . Druhá strana zůstane stenjná. [Monty] 05.07.2015 |
| Monty: ve vláknu http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=117&idtop=119412 4.3.2012 píšete, že "při troše přemýšlení" lze zaplést běžný ráfek 1,85B s půlbubnem. Ráfek 1,85A tedy nezbytně nepotřebuju? Nemám k dispozici vypletené přední kolo půlbubna jako vzor,ale podle péráckého to udělám? V kombinacích lak/chrom(Zn,Ni) nemám jasno-rád bych ji udělal dobově věrně, na "čím víc chrom, tím víc veterán" neslyším . Takže: středy/dráty/ráfky = lak/CR(Zn,Ni)/lak ? Nebo jen ráfky lak(myslím tím tmavá šedá, né stříbřenka) a dráty chrom(Zn,Ni) a střed taky chrom?Nebo v laku jen středy a zbytek Cr?? Zadní střed snad ani nejde rozlisovat a leštění by bylo dost obtížné.Mám zadní kolo vypletené,ale celé v laku včetně drátů se asi nedělalo, nebo by to šlo? Nádrž mám v chromu, ale mám i jednu na lak,takže "lidová" verze je možná, za málo chromu se stydět nebudu a mám to na číslech, takže žádný testační komisař to nebude hodnotit.Fora a protichůdné názory jsem pročetl,rozhodnout se budu muset sám,ale díky všem za radu. [Rosťa] 04.07.2015 |
| Nedovedu si představit, jak pneumatika vyklouzne z ráfku..........To jsem za 40 let, co do motorek dělám,ještě neviděl... Já ano... [jawarmaniak] 30.06.2015 |
| S p.Hadrávkem jsem mluvil , bude v dohledný době dělat várku 1,85 A x 16 , asi lepší než tam nabastlit za 500 Kč ten ráfek na který se ptám(1,60 x 16) a který jsem viděl jen na fotkách,nevím jestli neháže apod., kvůli stk tam dávat pneu co nebude sedět, zbytečně přezouvat atd.. [Rosťa] 30.06.2015 |
| Nedovedu si představit, jak pneumatika vyklouzne z ráfku..........To jsem za 40 let, co do motorek dělám,ještě neviděl. Ale jinak souhlas,pneu 3,25 bude na ráfku 1,6 blbě sedět, bude deformovaná, a celkově to je naprd . Koupit jakýkoliv starší ráfek na Kývačku 1,85-16 nemůže být přeci problém,raději správně široký ráfek, kde nebudou ideální uhly děr na dráty, než todle. Nebo od Hadrávka koupit nový bez chromu 1,85A-16 přední na půlbuben, typuju, že bude stát do 1000,- , [Monty] 30.06.2015 |
| Malý půlbuben měl ráfky 1,60Ax16" (přední) a 1,85Ax16" (zadní). Velký půlbuben 1,85Ax16. Na 1,60 pneu 3,25 dáš, ale ideální to nebude. Pokud nebude mít ráfek perfektní lemy a guma dobré patky, tak klidně může z toho ráfku po nafouknutí vyklouznout. [jawarmaniak] 30.06.2015 |
|