MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315080 příspěvků |8091 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 37 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 28.9.2023 02:53  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 319
    Detaily Jawa 250/590 sport 1967   20.05.2018 / 231
    Moja Jawa 250   11.02.2021 / 205
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 4374      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 12 / 288      Příspěvků Příspěvků: 40905
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/292 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Relé


 Poradí někdo co je toto za relátko a na jaké motocykly se montovalo?
Díky za odpověď.    [Luďek]   18.12.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  NE - ta se odstraňuje v případě použití AEV - ať se daří    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.09.2023
Odpověď  Dobrý den - relé Uher.
Je třeba při montáži odstranit odporovou regulační cívečku?
Děkuji za radu.    [Mirda]   26.09.2023
Odpověď  Dynamo a relé se musí po montáži polarizovat. Informací na toto téma je tady plno, stačí jenom hledat a jednoduchý postup objevíte brzy.    [host]   25.01.2011
Odpověď  Nevidím tam žádnou elektroniku. U čistě mechanickýho regulátoru polarita nerozhoduje.    [CZK]   25.01.2011
Odpověď  Dobrý den,
toto relé mám doma nové a chci si ho namontovat místo původního Pal,kde je dynamo kostřeno +. Poradí někdo jestli je to bez problému,nebo musí být kostřeno - a pak musím přepólovat dynamo?Děkuji za odpověď.    [Tomas]   25.01.2011
Odpověď  ano je to UHER.    [xx]   20.12.2010
Odpověď  Relé DDR - myslím že UHER? - prodávalo se jako náhrada za náš PAL... funguje mi mnoho let bez chyby    [No name]   18.12.2010
Odpověď  tohle rele sem mel tak doma bylo z panelky 592 s vykonejsim dynamem    [free]   18.12.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Labyrint Jawa 350/354


 Ahoj, repasuji motor na Jawu 350 a otázkou mi je, zda mohu použít původní velký labyrint. Klika měla značné vůle v ložiskách a kroužky se z části lehce otřely o labyrint. Tímto otěrem vznikla 0.2mm vůle do oválu oproti původnímu rozměru. Je toto použitelné, nebo je nutno opravit/vyměnit?

Ví popřípadě někdo o opravných kroužcích na kliku, pro které by stačilo labyrint přesoustružit a nemuset kupovat tento díl za cca 2000kč?    [Henry] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jak vypadá takový opravný kroužek a kam se dává? Píšete tu na Kliku, ale aa kliku asi ne, když na kliku musí těsnit labyrint. Snad by se mohl dát na středový ložisko mezi labyrint a to ložisko (rozříznout ten kroužek stejně jako labyrint). Nějak mě nenapadá jak bych tam ten malý kroužek nasadil přes velkej setrvák, když ocel se nedá natáhnout jako zavařovací gumička??    [HonzaBK]   26.09.2023
Odpověď  Má smysl kupovat starý použitý labyrint nebo radši koupit repliku ? (2000,-) popřípadě od koho koupit?
Skládám 354 a labyrint mi chybí.Díky    [Pavel]   25.09.2023
Odpověď  Jinak pokud bys to nechával dělat, tak by to ani nemuselo být kalené, protože se tam nic netře. Jen to těsní mezi rychlými změnami tlaku. Můžeš to udělat z obyč oceli nebo třeba i z nerezi.    [longr]   11.03.2022
Odpověď  Vyrobit takový kroužek napřesno, zakalit, přebrousit, to není zadarmo. Pokud člověk nemá kamarády. Já tedy nevím, že by se opravné kroužky speciálně na labyrint dělaly. Když tam dáš ten speedi (pokud to bude stačit na vymezení toho vyběhání po přetočení na soustruhu), vyjde tě to taky draho, ale přecejen asi levněji, než to vyrábět. A nemusí to být zrovna SKF. Jsou i levnější. Nebo taky můžeš nechat vyvařit a obrobit labyrint.    [longr]   11.03.2022
Odpověď  Máte někdo odkaz na opravné kroužky? Nemohu je nikde najít. Proč nula nula nic. Nebylo byjednoduzsi ho vyrobit cely? Je to snadne, akorat je problem, kdo ho zakalí... a proto se divím že ho nevyrábí ten co vyrábí kroužky standartních rozměrů. Měl by myslím dobrý kšeft. Možná je ale vyrábí ten samý člověk co čelo s labyrintem a to je kšeft mnohem větší :).    [Henry]   11.03.2022
Odpověď  To byl právě ten infarkt...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2022
Odpověď  Ale ty ceny renovačních kroužků!    [Luboš]   11.03.2022
Odpověď  Opravný hřídelový broušený kroužek o tloušťce nula celá, nula nic.. Bacha na infarkt, až ho budete hledat u prodejců....    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2022
Odpověď  co to znamená?    [Henry]   10.03.2022
Odpověď  Tak bych tam vrazil speedi sleeve.    [longr]   10.03.2022
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 250/455 hlava valca


 Mám model 02 z roku 1961. Je to neskutočne dobrá motorka, najlepšia akú som mal (10). Je na nej hlava bez šteftu. Schcel by som sa však dozvedieť aký je rozdiel v prevádzke keď je hlava cez šteft spojená vsperou s rámom. Privítal by som praktické skúsenosti skutočných užívateľov. Teoretické úvahy prosím nie. Ďakuje    [vlastoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.09.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  tady je zmínka o RRkovo, jestli ještě fungují . .. .
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=191581    [radek]   22.09.2023
Odpověď  Někde je "vlákno", o opravách karterů čz, a je tam i kontakt na firmu, která to dělá. (firma nškde od Liberce ??).    [radek]   21.09.2023
Odpověď  Tá informácia o dorábaní dvojitej vzpery ma zaujala. Nemá o tom ešte niekto nejaké informácie alebo by vedel kde sa dá zistiť niečo viac?    [Vlastimil]   20.09.2023
Odpověď  meela> mám ten motor 455.00. už jako neoriginální ve 475, kde úchyt na vzpěru v rámu už byl. Motor nemá ještě ani loga Čz na víku spojky a zapalování, na válci jsou tuším vidět svorníky na rozdíl od novějšího provedení s hlavou se šteftem. Nové držáky motoru mám ze silnějšího plechu a zatím drží. Mám ještě 2 motory ale.jestě jsem je nezkoumal a víc napoví ten Katalog motocyklů Čz. Ačkoliv byla dělána GO motoru zkušeným mistrem stejně na betonu sportka kolem mě tancucje a po dlouhé jízdě mě brní ruce jak kdybych dělal celý den s pilou.    [Lojza]   20.09.2023
Odpověď  Ve starém světě motorů jsem viděl návod na dodělání vzpěry, řešilo se to už v 60.letech... bohužel to nenajdu, nevím přesně co to bylo za ročník ani číslo :-) Ale byla to dvojitá vzpěra od rámu k zadním šroubům hlavy.
Lojza: 455.00 byla nultá série, nemohly být ty rozdíly jenom kvůli tomu? Jenom pro zajímavost, je to samotný motor nebo celá motorka?    [meela]   20.09.2023
Odpověď  Ďakujem kolegovia za vaše skúsenosti. Rozmýšlal, že si zoženiem druhú hlavu so šteftom ale v ponukách, ktoré som našiel sú dosť premrštené ceny a tak od toho úmyslu pravdepodobne upustím.    [Vlastimil]   19.09.2023
Odpověď  Jako nemajetní študenti jsme chtěli jezdit, tak jsme skládali motorky z toho, co se kde našlo a co kdo daroval. Kamarád měl rád čezety a tak jsem s ním skládal i jezdil. Mohu potvrdit, že některé motory měly tak velké vibrace, až to trhalo držáky. Proto jsme preferovali vzpěry v domnění, že se to zlepší. Popravdě se zlepšilo trhání držáků, ale vibrace se jen přesouvaly. Zajímavé ale bylo, že některý motor doslova "trhač" , který byl zakrátko rozebírán a skládán měl vibrace jiné, menší a naopak, po dalším našem "odborném" poskládání opět silně vibroval. Ale vzpěru jsme považovali za přínos.    [Luboš]   17.09.2023
Odpověď  Vzpěru a hlavu jsem na motor 455.00.001xx dodělal, protože jsem měl na rámu už utržené přední držáky motoru. Motor bez šteftu v hlavě má tuším i trochu jiný válec a kratší svorníky, které jsem o 2 závity vytáhl. Nicméně že by se rapidně snížily vibrace moc nepociťuji. Nuance najdeš i v obsáhlé publikaci Katalog motocyklů Čz.    [Lojza]   16.09.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

suché svíčky - nesaje


 Ahoj, prosím o radu, na motoru 350 mám suché svíčky, benzín nejde do motoru, ale paradoxně z karbecu ven, vždy po několika nakopnutí vyleju z filtru benzín , motor ani neškytne, svíčky naprosto suché, zkusil sem jiný (na jiné motorce funkční) karbec, a totéž. Vyměněno nové gufero u zapalování, nové těsnění pod válci. Netušíte někdo čím to? Je možné , že by to sálo někde falešnej vzduch a nedocházelo k nasátí? Pokud máte někdo radu či zkušenost budu moc rád. díky    [L]   14.08.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 64 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dyť je to jednoduchý.. pokud to tlačí nad pístem, jak někdo psal níže -vyšroubuj svíci a zkus si to prstem, pojede to když naleješ nad píst nebo stříkneš sprej- alespoň to zablafe, bez spodních kompresí.. tobě to nic nedělá..bože, je to Jawa nic složitýho..
Já mám spodní kompresi po špatným pívu nebo šošovici:)    [:)]   21.09.2023
Odpověď  Ja pojem spodná kompresia poznám tiež a rovnako chápem význam = tlak vytvorený piestom pobybom smerom dole ktorý vytlačí nasatú zmes z kľukovej skrine cez prepúšťacie kanály hore do spaľovacieho priestoru.

Libor - z toho čo sme tu diskutovali mi príde že bude problém s utesnením stredového ložiska na kľukovke (labyrint), bohužial toto je achilova päta jawackych 2-valcov. Takže rozpoleniu motora sa asi nevyhneš...    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Spodní komprese je běžně používaný výraz pro tlak vytvořený pístem v klikové skříni. Bez tohoto tlaku by nebylo možné vytlačení směsi nad píst přepouštěcími kanály. To , že to někdo nezná, neznamená, že to není.    [JK]   20.09.2023
Odpověď  Ja teda nevim no asi jsem uplně hloupý, ale myslel jsem si že spodní kompresí se nazývá tlak vytvořený pístem při pohybu dolu a tento tlak zapříčiní přesunutí zápalné směsi ze spodku klikové skříně nahoru přes přepouštěcí kanály do spalovacího prostoru kde je následně zapálí svíčka, tak teda nevim poučte mě :)    [Ladic]   20.09.2023
Odpověď  jj zrušíme kompresní prostor v hlavách (demontujeme je úplně když nebudou potřeba) a začneme používat spodní kompresi, vyvrtáme do bloků díry udláme závity a namontuje svíčky hned do klikovky a budeme jezdit na spodní kompresi, třeba to pojede líp.    [HonzaBK]   20.09.2023
Odpověď  Netěsní ti středový kruh klikového hřídele v blocích motoru nebo je v něm poškozen labyrynt. Písty si přepouští touto netěsností podtlak mezi klikovími prostory, proto ti to nesaje a nepojede. Motor rozeber a toto zkontroluj.    [Pard.]   20.09.2023
Odpověď  Me zase rozsekala ta spodni komprese pana Ladice, vetsi blbost neznam    [oto]   19.09.2023
Odpověď  čau chlapi, hlavně ať se diskuze nerozplizne na blbosti. Já ještě zkusím motor ustavit do provizorního rámu na dvoře a solo jej na dynamo nastartovat a vše (co už jsem zkoušel, benzín pod svíčky, start sprej do karbecu atd. ) zopakovat. Pokud to opět ani nehlesne , tak jej příležitostně rozpůlím. Pak dám echo jak sem pokročil. Ještě jedna informace, někdo jej kdysi půlil (předemnou předchozí uživatel) jsou tam stopy po šroubováku jak se snažil rozpůlit kartery, čili otázka je jestli tam vevnitř něco nenaprasil.    [Libor ]   19.09.2023
Odpověď  Dyť je to sranda :).. spíš nám řekni jestli máš nějaký progres..    [Ladic]   19.09.2023
Odpověď  Přátelé, v žádném případě jsem nechtěl někoho zesměšnit, a jestli to tak vyznělo, upřímně se Vlastimilovi omlouvám. Vážím si lidí, jako on, kdo nelituje svého času a snaží se pomoci- poradit. To zde není vždy pravidlem.    [Stenly]   19.09.2023
Zobrazeno 10 z celkem 64 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (64) 
Zodpovězené téma  

Spojka ferodo vs korek


 Jaký máte názor na ferodo spojky kdo poużívate dle mě mají snahu klouzat jako dlouhodobá zkušenost a korek drží a neklouzne    [Jan]   30.08.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To nebude rukama,pokud tyčkanetlačí do talíře a klouže tak stojí asi za hoňo tam záleží i na síle pružin vždy se dávají nový se spojkou aby nebyly unavený že jak jsou unavený tak pak samosebou klouže jinak se dává na spojky pp80 klasicky a značka duells jako moje zkušenost nejsou nejhorší ale když to je studený tak mají snahu klouzat a přes kvalt to klouže že to člověk prostě neroztlačí každej může zkusit ale korek drží jak skála teď kámoš dával ferodo duells do 488 tak mi poreferuje jak je spokojenej a jak fungujou    [Honza]   13.09.2023
Odpověď  Označení ferodo je obecný pojem o druhu třecího materiálu. Složením a vlastnostmi se liší podle konkrétního užití. To, jaký konkrétní materiál kdesi v asijském podniku nanesou na plechy spojky pasující do našich motorů neovlivníme. Neovlivní to ani kupa našich prodejců. Někdy je smůla, že koupíme právě ty lamely, které nemají pro nás vhodný materiál, či dokonce ani rozměr. Nejde tedy tvrdit, že ferodo je špatně a korek dobře, či naopak. Lze pouze konstatovat, že konkrétní lamely, které nyní montuji jsou dobré a fungují, nebo ne.
Zakoupil jsem v průběhu roku lamely od stejného prodejce a jedny jsou dobré a druhé nikoliv. Jde o to, co se právě povede zakoupit. A rovněž platí, že papír snese všechno. Označení ještě neznamená soulad se skutečností.    [Luboš]   06.09.2023
Odpověď  Vyměnil jsem lamely za jiné (za staré) a je po problému. Nové lamely z e-shopu jsou měkčí. Starší lamely jsou tvrdší. Buď jsou nové málo upečené nebo nevím. Nebo jsem narazil na špatnou várku nebo jsem koupil TWN za cenu českých.    [Jarek]   06.09.2023
Odpověď  Já mám vážnou obavu, že to bude rukama.
Před 20 lety dělal Ferodo v Česku pan Milan Škoda v Tálíně úplně stejně, jako je dělá dneska. Je to profi firma na třecí materiály, a nějak nevidím důvod, proč by to začali sami od sebe kurvit.
Žádný dovozce z Číny, ale starej chlap,s normálním přístupem k prácí a zákazníkům.    [Monty]   06.09.2023
Odpověď  Feroda před 20-ti lety ještě fungovala.    [Jarek]   05.09.2023
Odpověď  Na !Ferodo obložení jsem přešel v roce 2004, od té doby najeto Velorexem 350 cca 35 tis.km a lamely pořád stejné původní, obyčejnej olej PP80, hydraulická spojka. Absolutně žádný problém!    [HonzaBK]   05.09.2023
Odpověď  "Feroda" dřív fungovala, byla z jiného resp. správného materiálu. Dnes mají společný jen název.    [Jarek]   04.09.2023
Odpověď  Pokud mi lamely klouzaly v případě, že byly rozměrově jiné, tak jsem celou sestavu provizorně podložil plechem o síle rozdílu. Například na ČZ 150 to mám sám takto léta. U kývaček to také fungovalo bez problémů, ale není to čisté řešení, spíše pomoc v nouzi do dalšího hledání. Nápad se zrodil před desítkami let v pátek odpoledne, kdy se v nástrojárně řešila klouzající spojka a tak byl zhotoven jeden silnější plech a bylo po klouzání.    [Luboš]   02.09.2023
Odpověď  Z 250/475 jsem feroda musel vyměnit za korek, furt to klouzalo. Po změření lamely šuplerou bylo jasno. U 353, 354 atd. mě zatím drží.    [Panelka]   01.09.2023
Odpověď  Pokud zakoupíte dnešní "Ferodo" lamely do panelky/634 tzn. zuby ven, tak spojka bude klouzat. Nepomůže ani jiný olej. A to jsem tam dal ty dražší české, za cca 139kč/kus. Zkusím ještě lamely z dovozu TWN za poloviční cenu.    [Jarek]   01.09.2023
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 250 kryt řetězu


 Přátelé potřeboval bych poradit. Kompletuji klasickou kulatou čízu 250 SPORT typ 475 z roku 1962. Nevím si rady s uchycením gumové vložky mezi půlky krytu řetězu. Originál se samo nedochovala, na foto je koupená replika. Z krytů řetězu v místech uložení té vložky vyčnívají dva šrouby M5. Napadlo mě pouze vyvrtat díry do toho gumového špalku a vložit na šrouby! Prosím jak by to mělo být namontováno správně. Děkuji za reakce. Píst.    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ok, mělo mě to trknout hned, že mi nepasuje kryt na vnitřní stranu rozety, přitom doma mám jak panelku tak kývačku, čezety jsem nikdy nedělal. Děkuji za informace, budu shánět originální kryt. Děkuji za info.    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2023
Odpověď  jo je to jasně vidět, tenhle kryt je o 10 let mladší než ta motorka, patří na 477... Sice podle foto pasuje, ale musel by se trochu zprasit....    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přidám foto rozpracovaného stroje :-)    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím chlapy, posílám foto celého krytu. Stroj opravuji pro kamaráda, ten kryt mi k tomu dal dodatečně. A protože jsem čízu ještě neopravoval (pracoval jsem hlavně na jawách) tak se potřebuji zeptat, jak to má být správně. Díky za info.    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2023
Odpověď  případně fotky jsou v téhle diskuzi, origo kryt na 475 má mít otvor k rozetě menší než otvor na vnější straně, kryt ze 477 bude mít otvor větší na "panelkovou" rozetu.
+ taky jsou 2 typy krytů na sportku, ale liší se jenom prolisy.

https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=87768    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2023
Odpověď  Ahoj, tohle uchycení měly až kryty na ČZ 477, dej fotku celého krytu, řekl bych že máš špatný typ.    [meela]   29.08.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Vibrace předního kola


 Dobrý den, ahoj,
prosím o radu k vibracím předního kola. Na panelkce 250 mi ve vysokých rychlostech od 80 km/h začne vibrovat přední kolo. Od cca 70-ti km/h je vidět jak to zvládá odpružit vidlice (zasouvá se a vysouvá se) a jízda je v pohodě, ale od 80 km/h to vidlice přestane zvládat celý předek motorky začne házet a výrazně klesá odvladatelnost. Do 70-ti km/h se motorka chová uplně super.

Přední kolo má "nový" ráfek, výplet a plášť Heidenau cca (5000km). Kolo jsem nechal zkontrolovat z hlediska vycentrování a nebyl nezjištěn problém. Ložisko krku řízení jsem dotáhnul. Směs v tlumičích je tlumičový vs motorvý cca 1:1.
Vzhledem k tomu, že se to projevuje až ve vyšších rychlostech, připadá mi, jako by to bylo vyvážením kola, ale s tím jsem se nikdy nesetkal a nikdy jsem neslyšel, že by někdo kolo vyvažoval.
Zkouším dotaz, než se pustím do pracnějších pokusů.
Předem díky za názory a tipy na identifikaci příčiny.    [nate01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jestli kolo kmitá nevyvážením tak, že se zasouvá vidlice, bude asi špatně vypletené. Těch 60 gramů na v podstatě holém ráfku by tomu nasvědčovalo. Symetrie vypletení se dá přezkoušet jednoduše na motorce kusem drátu a otáčením kola.    [Stenly]   20.08.2023
Odpověď  Takže jsi vyvážil kolo bez pláště. Takže celkově na nic.    [vojta]   19.08.2023
Odpověď  Závěr,
dal jsme asi na tři místa olovo, které jsem umístil, kvůli estetice dovnitř ráfku, resp mezi ráfek a duší. Mám tam takovou tu plochou gumu a až na ní je duše tak jsem to schoval ještě pod te gumu.
Nakonec jsem tam musel narvat asi 60g olova.
Opravdu výrazně se to zlepšilo, ale jiné motorky jezdí prostě lépe, takže do konce sezóny to bude takhle v pohodě, ale v zimě to bude chtít pořešit.    [nate01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2023
Odpověď  Já si nechal kola normálně vyvážit, nestojí to majlant. Dali tam nalepovací závažíčka s chromovým vzhledem, tak to nevypadá úplně hrozně. Na jednom kole museli dát 20 g    [Webersinke]   12.07.2023
Odpověď  Tak dovážit- bud nalepovací závaží na ráfek jako na auto, nebo postaru namotat na drát letovací cín, a pojistit izolačkou.
Není třeba jezdit do servisu, stačí postavit motorku na stojan a nechat kolo volně otáčet. Zastaví se těžkou stranou dolů. A dovážení rozdělit aspon na tři dráty, lepší na pět.    [Monty]   07.07.2023
Odpověď  Ahoj, tak udělal jsem dva pokusy s pootočením plaště. Je to určitě lepší, ale není to pořád ideální. Ještě to zkusím.    [nate01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2023
Odpověď  Před týdnem na jednom Jawasrazu jsem si taky poprvé všiml vyvážení předního kola na jedné Jawě, ale nebyl čas to s majitelem řešit.    [Lojza]   05.07.2023
Odpověď  Je pravda, že duše je lepená. Díky za tipy. Vyzkouším.    [nate01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2023
Odpověď  Stejný problém jsem měl kdysi na bizonu po lepení duše. Kamarád poradil vypustit a pootočit plášť na ráfku. Na druhý pokus to vyšlo.    [Luboš]   04.07.2023
Odpověď  tak VYVÁŽIT kolo?

Možná taky zkusit otočit pneu po ráfku o půl otáčky. Může se tím nevyváženost soustavy kolo+pneumatika zmenšit.    [Monty]   03.07.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Náhon tachometru na 354


 Skladám motor 354 no a vyskytol sa problém s náhonom tachometru. Kúpil som si presne podľa technických údajov 12 zubový pastorek s priemerom 13,7mm. Lenže po zasunutí šneku predlohovej hriadele sa to tam nevojde. Javí sa to akoby ozubenie pastorka bolo velmi husté, čím nezapadá pri otáčaní do šneku a blokuje sa. Nevyriešilo sa to ani výmenou predlohového hriadeľa. Vedel by mi niekto povedať v čom je problém ?
Ďakujem.    [vlastoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě foto    [Josef]   15.08.2023
Odpověď  https://www.youtube.com/watch?v=IGYYgZsCOzc
tak jsem tam dal starej pastorek a posunul ho.snad to bude dobry    [Josef]   15.08.2023
Odpověď  Áno, je to špatná výroba. Vyriešil som to tak, že som pastorek patrične pribrúsil a primerane som tiež obrúsil ozubenie na predlohovej hriadeli až sa to volne pretáčalo. No bola to piplačka. A keď som to zložil a spojazdnil našiel som na internete video, ktoré mi to potvrdilo. https://www.youtube.com/watch?v=s67wLHMpg94&t=125s    [vlasto] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.08.2023
Odpověď  Dobrý den
mám stejný problém motor slozenej bez kliky a pastorku normálně radi, ale s poastorkem jde jen 💴 opačné a ve směru pohybu se mu taky nechce.jeste cekan na vymezovaci krouzjy ba predlohovou hřídel a pak začnu znova s vymezenim,.. kdyz to nepůjde tak to vydím na špatnou výrobu.    [Josef Kinský ]   11.08.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250


 Našel jsem jednu pěknou    [nedojed] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 135 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Nejkrasnejsi foto je to u Simsona , na kterem prece jsou , a to zcela jiste , krasne mlade DeDeRonky .
Cozpak jste tak malo intuitivni ? A cozpak jste tu vsichni jiz tak mladi , ze nepamatujete Pionyrske tabory z 80tych let s druzbou pionyru z DDR ? :) :)    [Marcello Mastroianni]   09.08.2023
Odpověď  ta je teda pěkně rezatá..    [.]   12.09.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  a jedna echt, dle názvu z Ruska    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  čezetky :)    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Odpověď  To že si je nepotkal, neznamená že tam nejsou.    [Pítr]   06.02.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zadní lampa je originál.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.01.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bereme i Hondu???    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.01.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.01.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  ;)    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.01.2022
Odpověď  A kto povedal že sú to Němky??    [. ]   09.12.2021
Zobrazeno 10 z celkem 135 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (135) 
Zodpovězené téma  

SPATNI A NEPOCTIVI RENOVATORI A VYROBCI REPLIK!!!!


 Zdravim Vas,
nasel jsem tady na foru nejlepsi citat a vsichni,kdo si nechate delat motorku,nenechte se osalit tzv. renovatory,kteri namisto,aby predali motocykl k jezdeni,tak ho akorat znici a motorka nenabizi to,co ma...,jen poslouchate vymluvy,ze je to Jawa a jak to bylo spatne a,ze to neni na jezdeni atd...,od takove dilny utikejte nebo,kdyz Vam zameni dily,to je dneska moderni....POZOR na ne a sem s nima na forum,at se dovime,o tech nepoctivcech a garaznicich,kteri si mysli,ze budou milionari!!!
PODELTE SE S NAMI O VASE ZAZITKY A DEJTE VSEM VEDET,KDO UMI A KDO NE!!!
SEM S NIMI!!!!

NEJLEPSI VZKAZ A CITAT,BOHUZEL ANONYM!!!!!!CTETE VSICHNI...

tak pánové k těm Imbusům - chodil jsem pro rozumy k jednomu dědovi (dnes už bohužel nežije) kterému vydal svět motorů v 70-tých letech články jak renovovat motory JAWA 500 OHC. ještě když měl 75 roků tak je generálkoval. jezdili k němu němci, holanďani a nevím kdo ještě a čekali na složení i dva roky. byl to mistr motorář a všechny šrouby na stažení bloků zásadně používal Imbusy. vyděl jsem jeho práci NSU, DKW atd... byl to chirurg a řeknu vám že Vás chytrolíny by utloukl argumentama proč tam dávat Imbusy a ne starý šrouby. jeho práce to tu bude navěky - s Imbusy. copak vám říká únava materiálu atd... takovíhle řeči můžou vést jen zedníci a ševci co si hrajou na renovátory. ta vaše práce může stát tak akorát v obýváku vedle televize, ale motorky jsou od toho aby jezdili - ne aby se na ně lidi čučely. na to máme obrazy. lepší pérák v provozu na ježdění po lese a do hospody(i když ne 100% originál) než kus starýho naleštěnýho železa v obýváku!!!    [Zeus]   02.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  CESTIN MOJA KOBYLEK!! MOJA BABICKA BYT DYCKY DOBRA SOKOLOVN. JOHN LENIN. Slečno vy jste galanterní! Já Vás neregíáluju pane.
Když už se v tomto příspěvku píše o blbostech, tak jsem jednu blbost přidal.    [HonzaBK]   03.08.2023
Odpověď  Divím se, že s tím zakomplexovaným primitivem ztrácíš čas.    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.08.2023
Odpověď  Teda, to vám muselo dát práce sesmolit další příspěvek a už si přitom dávat majzla v umístění čárky, přitom taková blbost...
Vám samotnému opravdu ty vaše způsoby nepřipadají ani trochu povrchní, že? A pan Trávník (nevím tedy jestli starosta Jaroslav nebo místostarosta Miroslav) si je vědom, že ho zde na fóru kritizujete? Má on vůbec tušení, kdo tyto příspěvky píše?
Jinak stále jste v této diskusi nezveřejnil jméno toho lakýrníka, který vám "zmrvil" čízu: https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=122&idtop=321171
Copak? Po mém upozornění jste, jak se říká "stáhl ocas"? Docvaklo vám, že by jste klidně mohl mít oplétačky se zákonem? Pojmy jako pomluva, křivé obvinění, nactiutrhání vám zajisté také nic neříkají.
Ten váš dnešní nick "OO", mám to brát že jste jemný jako mouka, anebo že jste ukázkový HAJZ?
Víte co? K tomu opáčku základky si ještě pro jistotu kupte občanský zákoník a pozorně si ho pročtěte - IGNORANTIA IURIS NOCET, NEMINEM EXCUSAT
Pokud "soudíte" že mne Jawy a ČZety živí, jste na omylu - renovace, repase či GO motorů dělám pouze kamarádům, tedy lidem kteří mě osobně dobře znají. Jestli mě na mé práci chcete cokoliv vytknout, prohlédněte si album https://martinstindlhm.rajce.idnes.cz/ a zkuste tam najít něco, co lze nazvat fušeřinou. Jsem na to velice zvědavý.    [Martin Štindl]   02.08.2023
Odpověď  Mily pane Stindl,vase kritika na cesky jazyk je spravna.Diskuse se tyka motocyklu ne jazyka ceskeho.Dle vas soudim,ze se na Jawach a Cz musite taky dobre zivit,celkem to vynasi.
Trapny jste akoryt vy a spousta lidi uz si vybira a nesveri motocykl takovym lidem,jak se tady prezentujete vy.Doba se meni a lide nejsou hloupi pane profesore cestiny...
Dej si hacky a carky na motorku a pojede ti to lepe    [00]   02.08.2023
Odpověď  Ubohé a trapné - zakladatel této diskuse "Zeus" si do svého tématu opět sám přispěje ale už pod nickem "Franta 01"(to jest že bude na někoho práskat, ale bez zaregistrování se v diskusi), ale jelikož je blbej jak štoudev tak si sám stále neuvědomuje, že díky svému vyjadřování zanechává v příspěvcích nezaměnitelný OTISK PRSTU.
Když budu parafrázovat "daktyloskopii" tak tím otiskem prstu mám na mysli to, co pozornému čtenáři tohoto diskusního fóra nemůže uniknout. Nehledě na pravopisné chyby naprosto postrádá schopnost používání interpunkce - tedy že větách cpe čárky tak kde vůbec nemají být a za těmito čárkami oproti pravidlům typografie nedělá mezeru. Tohle ale už ovládají i žáci 8. a 9. ročníků základních škol. A dále s jistou oblibou používá výpustku(trotečky) a tři či více vykřičníků aby svým příspěvkům dodal potřebnou emotivitu.
Pro Zeus alias FJ alias Adam Bernau alias Franta 01 - běžte se už konečně léčit ke cvokaři a ve vlastním zájmu si zopakujte alespoň poslední 3 roky základky. Možná pak na své okolí nebudete působit jako naprostý LEMPL    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2023
Odpověď  Zdravím ve spolek,chci upozornit na pana Trávníka ze Šakvic,který se cítí jako renovátor.
Váši motorku Vám sprzní,že se nestačíte divit,spoustu dílu Vám zamění,linky lepí a vše zalakuje,takže pohledově dobrý,ale noprojedete se!!!Díly mu dělají učni v Agrotecu v Hustopečích a vychcánek hezky vydělává a doslova ničí lidem originalitu stroju...Takže se mu vyhýbejte,sami to poznáte na svém stroji    [Franta 01]   30.07.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  ČESKÉ lamely "Ferodo" pro Jawa 590/361, 634 v ceně okolo 160kč/kus. To už je opravdu takový problém, vyrobit tu lamelu tak, aby to obložení bylo po celém obvodu stejně na každou stranu? Tzn. nejen v určité části lamely?    [Jarek]   02.07.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  zalité písmo barvou.    [Jarek]   02.01.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  detail..    [Jarek]   02.01.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  kdyby někdo sháněl štítek v angličtině na Jawu Californian apod., tak pozor. Dodržet rozteč 82mm, dělá slovenskému výrobci leptaných štítků problém. Pokud už chci za něco peníze, tak to má být pro koncového zákazníka bez problémů.

Obecně se všem výrobcům typových štítků nedaří z originálu okopírovat ani font písmen a ani font přetištěných čísel. Je to pro mě překvapující, že v době skenerů a grafických programů tomu tak je.    [Jarek]   02.01.2023
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (32) 
Zodpovězené téma  

Panelka - kontakty plastového zadního světla


 Mám dva dotazy:
1. jdou do originálního zadního světla na panelku co má ten bílý plast někde koupit ty kontakty (dutý nýtky). Případně prosím o odkaz
2. Když je nová replika, jak tam dáváte žárovky - izolace a kontakt na jedné straně. Všichni prodejci to prodávají nekompletní, někdo tam má aspoň na jedné straně gumovou průchodku a někdo nic, ale jak tam dát sufidku? Prostě replika na ho....    [HonzaBK]   23.07.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Martine díky a do těch původních bílých taky pasují stejné nýtky, tam ty originál mají lem asi aby žárovka nevyskočila.    [HonzaBK]   25.07.2023
Odpověď  Jako kontakty do patic žárovek používám "sedlářské" nýty, běžně je prodávají v galanteriích.
https://www.stoklasa.cz/dute-nyty-5-mm-x140982?barva=254147
https://www.metraz-galanterie.cz/nyty-dvoudilne-7-mm-v-7-20ks-p95174/#gallery
Na výrobu izolátorů používám textit nebo silon.
https://www.rajce.idnes.cz/martinstindlhm/album/jawa-cz-175-356-go-motoru/1549998533    [Martin Štindl]   24.07.2023
Odpověď  Díky za odpověď na kterou jsem se ale neptal!! Je tu někdo kdo by mě odpověděl na mije otázky? Kde sehnat ty nýtky, na izolaci jsem se neotal.    [HonzaBK]   24.07.2023
Odpověď  Jako vždy jen trocha kreativity, nebo lidové tvořivosti? Izolace se dá koupit, ještě mám 2ks v šuplíku. Asi MVdíly, motoustí už nevím.    [Lojza]   24.07.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 350/354 oprava karterů.


 Zdravím,
měl bych prosbu. Mám párové kartery na kterých chybí středová vložka ( kostka, srdíčko) a je vymačkané uložení vodicí tyčky vidliček na obou stranách. Můžete mi doporučit někoho nebo firmu, kdo dokáže slícovat nové srdíčko a opravit uložení tyčky. V případě uložení jsou dvě možnosti buď vyvařit nebo pouzdra... váš názor?. Jde mi především o konkrétní zkušenosti z danou firmou nebo osobou a kvalitu provedení. Předem děkuji za odpovědi.    [PetrN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den, nabízím opravy a repase karterů - svařování hliníků, převážně Jawy. Opravím vylomené žebrování jak na hlavách válců, tak na karterech. Dále různé poškození co se dost projeví opotřebováním, ulomené úchyty, vymačkané uložení vodící tyčky, ulomené části karterů, rozsekané zahloubení šroubů, opotřebení těles zadních tlumičů na péráka. Svařuji i hořčíkové slitiny - např Jawa 500 ohc. Můžete se se mnou setkat osobně - preferuji, nebo mi poslat vaší zakázku poštou. Fotky z oprav pošlu na meila. Jsem z Ostravy.    [JanMalik]   18.07.2023
Odpověď  Ano, pokud máš dovozovou motorku s dovozovými doklady tak ti Týnec vypíše data a je to..    [Fj]   21.05.2023
Odpověď  Tak toto aj mňa zaujíma.    [Jozef ]   19.05.2023
Odpověď  ... ale nově postavená na papíry přes JAWA Týnec ... to jde?    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Odpověď  Já jsem myslel to vyvařit a pak osoustružit. Musí se k tomu vyjádřit soustružník. Motorka je z roku 1958, ale nově postavená na papíry přes JAWA Týnec, historie není známá, ale měl by to být typ 354, typ 04. Snad to odpovídá, zas tak moc se v těch typech neorientuju.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Odpověď  Pozor, zajišťovací segerovku gufera na straně zapalování mají až kartery mladších "nula čtyřek", u starších motorů péráků a kývaček 00,02,03 drážka pro seger pojistku pro gufero není. Jinak podle fota je drážka KO, to je spíš na vyvložkování...    [Martin Štindl]   19.05.2023
Odpověď  Děkuju. Pokusím se tu drážku obnovit. Jinak, jedná se o párové kartery 354-0989...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Zobrazit dokumentOdpověď  V katalogu na panelku už jsou nakreslené 2 pojistné kroužky. Akorát že v seznamu je tam u 350 psaný jenom jeden kus, tak kdo ví... :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, měl bych prosím dotaz. U pravého karteru JAWA 350-354 (otvor pro kliku) je drážka (na fotce je vidět, jak je poškozená) a já nevím , k čemu je. V katalogu je nakreslené ložisko, pojistný kroužek a gufero a tady to vypadá, že by tam měl být ještě jeden pojistný kroužek. Ptám se proto, že oprava toho druhého zápichu nebude moc jednoduchá, ale zase nechci nic zjednodušovat. Děkuju za případné vysvětlení.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  V JAWY(pérák,kývačka,panelka)se u pravého karteru pouzdro(slepé) musí většinou i s osazením zapustit protože v případě že by přesahovalo osazení tak se už o něj opírá řadící vidlička, v levém karteru osazení pouzdra(1,5mm) vidličce v posunu nepřekáží.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2023
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Zodpovězené téma  

Dovozová kývačka 354


 Zdravím pánové, mam dovozovou jawu kývačku, v papirech je typ motocyklu L3e-2AT. Podle tabulek je to nějaký trial motocykl, no ale je to naprosto obyčejná origo kývačka 354 bez zásahu kutila nebo úprav. Půjde tohle přihlásit na cz papiry??? Z jawy jsem dostal listy k přihlášení, je tam číslo podvozku a uvedeli že to je moto L3e, tedy klasiký motocykl. Co říkate???    [Jan]   15.07.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Výrobce vydal dokument a ten je směrodatný. Na dovozové STK zkontrolují údaje s dokumentem. Úřad bude respektovat výrobce i STK. Občas se do TP vloudí chyba a tu je třeba úřední cestou napravit.    [Luboš]   16.07.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Jawa 250 /353 technická data pro STK/ VÝPIS/


 Ahoj všem... Dnes mi bylo řečeno že pro převod polských papírů na české budu potřebovat k STK Výpis technické dokumentace s razítkem. Prý to seženu na oficialních stránkách Jawy, Našel sem na netu že snad nějaký pan Kraft. ?? Kde ho ale seženu.... dělá to i někdo jiný??? dík za rady Zdenda    [Zdeněk]   11.07.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Technická data udělá pan Kraft z Jawy, nebo technický popis udělá a opatří kulatým razítkem i přímo STK. Ale předpokladem je tady ochota a zájem. Obojí se platí.    [Luboš]   12.07.2023
Odpověď  Buď zavolej do Jawy a nebo se přímo obrat na pana Krafta:kraft_jiri@jawa.eu    [Jára]   11.07.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výchylka ampermetru kývačka 175/356


 Zdravím,

obracím se s dotazem na následující situaci:
když zapnu klíček do polohy 1 (startování), ukazuje mi ampermetr výchylku cca 8 amper spotřeby ??. Přitom ale ampermetr na baterii žádnou spotřebu neukazuje. Po nastartování začne normálně ukazovat, že dobíjení je aktivní (lehce v plusu).
není problém jenom v ampermetru spínačky?. Instalaci jsem zkontroloval, nepřišel jsem na žádný problém, vše funguje.
Díky za tip.

Franta    [DrkaprRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky, vyzkouším.
Franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2023
Odpověď  Není problém u zapalovací cívky? - to že se ručička ampérmetru vychýlí až k 8A vypadá na nějakou vadu u zapalovaní (když při chodu motoru už ukazuje tak jak má). Pokud je vada u ampérmetru ve spínačce tak ten ampérmetr u baterie při prošlápnutí by měl ukázat cca 2A-4A (proud procházející NV zapalovací cívky).    [Martin Štindl]   10.07.2023
Odpověď  PS - ampermetr na baterii myslím svůj ampermetr, který jsem zapojil do obvodu elektroinstalace.    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
 Strana 1/292 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 28.9.2022)
Nezodpovězené téma 

Zadní blatník panelka


 Chlapi chci se zeptat jestli je problém když dám na panelku 250/559 zadní blatník z kývačky. Měli by být stejný, na panelku jsem nesehnal ale můžu mít pěkný z kývačky(zase lepší než turek)    [jirka18Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2023
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Web cezetmania


 Nevíte někdo proč je web cezetmania nefunkční byl pěkně udělaný jen postupem času už asi na to pekli a pak to zrušili nevíte někdo? Dík    [Hanzek]   27.08.2023
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 250 kývačka 54


 Dnes po několika desetiletích odpočívání v garáži jsem projel Jawku, Vše v pořádku krásně jede .... jen to není moc kývačka .Totiž zatvrdly obole teleskopy fungují tak ze čtvrtiny..Co dělak aby byla pohoda    [Zdeněk]   24.08.2023
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zaměnitelnost dílů přední vidlice kývačka


 Ahoj všem, chtěl bych Vás poprosit o radu. Sešly se mi doma vidlice na velkou kývačku, vsechny 3 provedení (s pružinou vevnitř, s pružinou venku a s kuželikem a s pružinou venku a s pískem a táhlem). Dotaz zní, existují nějaké díly v těchto vidlicích, které lze vzájemně zaměňovat z jednoho typu vidlice na druhý a na třetí? Nejvíc mi jde asi o nosné trubky tlumičů a kluzáky. Předem moc děkuji za rady.    [Me2T]   13.08.2023
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Čz 125 453 neštartuje


 Dobrý deň snazim sa opravit motor cz 125 453 . Spojazdnil som iskru ale nasiel som zly piestny kruzok tak som vymenil rovno vsetky 3 dal som ich tam poskladal som to a isiel som skusat startovat predstih som nastavil tesnenia som pomenil. Startoval som tak ze som roztlacal pretoze nemam po ruke teraz nakopavacku motor sa tocil aj kompresia bola celkom dobra aspon zo zaciatku ale jedine co sa dialo bolo ze motor len strielal nechytal a nechytal dymil aj vsetko ale stale nechytil. Dal som dole hlavu pozrel co moze byt zle a vsimol som si ze piest ma vo valci volu a celkom velku vidim piestne kruzky zhora takze mam pravdu ked poviem ze bude treba urobit vybrus +novy piest ? Za pomoc velmi dakujem    [NicikpicikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.07.2023
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kliková hřídel 175 typ jawa čz 356 a čz 450


 Nevíte někdo zda jsou totožné setrváky u typu 356 2 výfuk a 450 1 výfuk orig ojnice 450 je 18 čep a 356 15/16 a spodní oko má daleko masivnějí 356 a plný čep díky za odpovědi    [KM]   02.04.2023
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Urceni roku vyroby motoru 354 a 360


 Zdravim, potreboval bych pomoct s urcenim roku vyroby motoru

Prvni je oznacen jako 354-115xxx
Druhy je znacen 360-0-352xxx

Diky za pomoc!    [Wallander]   29.03.2023
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nádrž Jawu 250 sport


 Zdravím, jaká nádrž patří na Jawu 250 sport r.v 1969    [Tomáš]   07.03.2023
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Zadní stupačky s obdélníkovým průřezem


 Mám zadní stupačky, které se tváří jako klasické pérácké ale mají obdélníkový průřez. Neví někdo, z čeho jsou?    [ogar 12Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2023
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

CZ 981-80


 Zdravim,

Potreboval by som pomôcť - nepodarilo sa mi nikde zistiť koľko bolo vyrobených kusov z typu ČZ 981-80 s motorom 412. Ďakujem za akékoľvek info/nasmerovanie.

Matúš    [Matúš ]   03.02.2023
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Lze přihlásit živé doklady psané na neznámou osobu?


 Dobrý den, prosím o radu zda lze přihlásit živé doklady psané na neznámou (eventuálně na nežijící) osobu. Pokud s tím má někdo zkušenost ocením jakoukoliv radu. Děkuji.    [Milan]   28.01.2023
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Rámeček tachometru


 Ahoj, kde koupit kvalitní rámeček na tachometr na pozdější kývačku? zalisovaný lem ( tacho s černým středem)

Koupil jsem jeden na motokrámku a je vyrobený špatně.. Jednak má menší průměr průzoru, takže vypadá robustně a navíc správně nedoléhá ke sklu jako originál a je tam tak 1-2mm vůle... prostě šunt

Prosím pouze osobní zkušenosti. Děkuji.    [Henry]   26.01.2023
   Přidat odpověď 

 Strana 1/292 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006