| To mas prave otoceny. Logika by byla, ze vsem znackam jednostopych motorovych vozidel budes rikat motorka ... dava to to smysl? [nechci] 16.12.2020 |
| Teď koukám že brečím na blbým hrobě a ještě v blbým vlákně [Petan69] 16.12.2020 |
| Co to zase prodávají za sračky, už ani filtr neumějí zkopírovat a prodejcům je to úúúúplně jedno. Gottwaldovskej specialista MOTOJELÍNEK.CZ se ani neobtěžuje mi odpovědět na mejl. Poslal mi dvě vložky do Bizona a oni jsou vysoký. Nekomunikuje, tak je u mě automaticky na černý listině a už nikdy od něj nic neobjednám. [Petan69] 16.12.2020 |
| Jen pro upřesnění. Tak to můžeme všem motorkám říkat třeba Jawa. Všechny mají podle tvé logiky dvě kola, tak proč si zatěžovat hlavu značkama a typama, že? [Milan] 07.12.2020 |
| Jen pro upřesnění. Gumoasfalt je běžně užívaný obecný název pro směs gumy a asfaltu. Pochopitelně asi nikdo nebude natírat blatníky nejlevnější směsí na opravu střech. Ale třeba takové Body 930 (případně 933), které je perfektně vhodné je v zásadě taky "gumoasfalt", tedy guma s asfaltem (i když oxidovaným kterému se říká bitumen). [profesortecka] 06.12.2020 |
| Jen pro upřesnění. Gumoasfalt není a nikdy nebyl určen pro nátěry vozidel. Používal se dříve, protože nic jiného nebylo. Dnes je možné použít originální nástřiky na podvozky, které chrání nejenom proti kamínkům, ale mají i antikorozní účinek a navíc oproti gumoasfaltu se dají přestříkat barvou, takže to na první pohled není vidět. [Milan] 06.12.2020 |
| Na vnitřky blatníku gumo asfalt barva na podvozky motorových vozidel.Za mě nejlepší prášková barva komaxit,vse co je lakováno mokrou cestou má menší oděru odolnost,dá se pod něj tmelit,ale u starých dílů nutné nechat projit pecí na prázdno aby železo vyplynovalo jinak barva ma krupičku a musí se to znovu brousit. [jan] 06.12.2020 |
| Na původní dotaz - vnitřky blatníků nalakuji jako vše ostatní a u strojů na ježdění vnitřky natřu několikrát asfaltovým konkorem a podle potřeby po čase opakuji. [Luboš] 30.10.2020 |
|   Vrátím se k této starší diskusi...Knihu od Jürgena Nolla mám a je to tak , nedoporučuje komaxit z důvodu antikorozní ochrany... Nicméně od napsání knihy se technologie zřejmě dost posunula... Dělám teď Stadiona S22 a po zvážení všech pro a proti chtěl bych jej dát celého do práškového laku , před tím provést zinkový antikorozní nástřik a po nanesení práškové barvy ještě nanést vrchní čirý práškový lak... Jediné dilema mám s nádrží... Měl jsem kdysi celého péráka v komaxitu... Místní renovátoři , kteří mně ho dávali dohromadyto tehdy doporučovali , levná varianta s vysokou otěruvzdorností... Tehdy mi tvrdili , že se pod komax nedá tmelit , což , jak jsem se dočetl , není pravda a tak mi na nádrži zůstaly dva důlky od řidítek... Práškový lak po několik let , co jsem stroj vlastnil , perfektně držel...Možná velice mírně zmatněl na otěrových plochách...Nic , co by nový majitel řešil... Pravda je také to , že komax trochu zalil číslo rámu...Ale číst šlo. Nádrž po polití benzínem opravdu trochu zmatněla a leštění brusnou pastou nebylo moc úspěšné... Fungovala vosková leštěnka.. Pérám v komaxitu měl po umytí a vyleštění vzhled opravdu velice podobný původní syntetické vypalovací barvě , kterou mám na své patinové velmi zachovalé kývačce 250. Posuťde sami. https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=117541 https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=118234 Takže tak - to jsou moje zkušenosti s Komaxitem... [MartyC] 30.10.2020 |
| Pro DIDIHO: reakce na Váš článek...Tak nevím Pavle kdo neumí číst!!!!!Asi se na to mrkni znovu!!!!!!Strana 152 cituji:Dáte li si některé díly nastříkat práškovým vypalovacím lakem .........atd. v dodatku je dole napsáno:U nás je tento nátěr pod označením Komaxit vypadá opravdu pěkně,ale nená žádnou antikorozní ochranu,tak že nezabranuje u starého rámu korozi pod nátěrem.Toliko z knihy a nikde není v této stati o tom že to nedoporučjí!!!!!!!Tímto nechci zavádět dikusi o čtení,jen jsem chtěl slyšet nějaké zkušenosti s Komaxitem od lidí co s tím mají zkušenost. [didi] 11.01.2012 Nikdy jsem nenapsal, že neumíte číst!!! Jen abyjste si to přečetl pozorně!!! Sám během knihy pan Noll píše jak lakuje své motorky. Je tam pouze barva ne komaxit. A myslím, že když je přesvědčen jak sám napsal, že pod ním STARÝ rám ( a předpokládám, že na veteránu nový nebude),rezne tak ho tam asi těžko dává. Ale dávám Vám za pravdu, že on formulaci NEDOPORUČUJI- nenapsal, ale pozorný čtenář to myslím Vytuší. Děkuji a z mé strany tuto debatu ukončuji. [pavel] 14.01.2012 |
| | Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma |
|