MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301969 příspěvků |7294 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 57 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 21.9.2019 01:28  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 310
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 166
    Detaily Jawa 250/590 sport 1967   20.05.2018 / 166
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 4133      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 241      Příspěvků Příspěvků: 38237
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/956 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Odpověď  Prostě dírku nějaký lidový umělec jen zacpal, co funguje nechal bych tak. Se starty na sytič nemám rovněž žádný problém.    [Jawik]   18.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dnes jsem ho zkusil na svou Panelku namontovat, místo karburátoru ze sportky, který tam byl původně a studený start se sytičem chytla na první šlápnutí, zkusím šroubek vyndat a uvidím co to s tím provede.    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Nemám ten karburátor nijak extra nastudovaný, ale zjara jsem si dopisoval s jedním kolegou co měl potíž se sytičem a prohlídkou panelky a zásob pod ponkem jsem zjistil, že mám dokonce 2 karburátory s dírkou a 2 bez. Jak dopadl kolega netuším, jako obvykle se tady vyřešení nedozvíme. Šroubek tam asi nepatříl, dírka slouží k odvzdušnění komory sytiče???    [Jawik]   18.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jikov 2926SD


 Zdar chlapi, potřebuju vaši radu, pořídil jsem karburátor Jikov 2926SD-2769 a na sytiči, kde by měla být malá dírka je šroubek (viz foto) a nevím, zda tam patří nebo ne.    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit dokumentOdpověď  .    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  1966 cast Jawa/CZ ceniku.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit dokumentOdpověď  V roce 1966 ji v US nabizeli za 535 USD. Model 590 Swedish headlight.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Mám doloženo více jak 5 motorek Jawa 590 Sport s doklady , rámem i motorem 559. Mám také jednu takovou doma. Doklady jsou dokonce přeškrtané, původně natištěné pro z 353 1955!!!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Měl jsem kdysi od souseda sportku a také měla motor i v TP předtištěno 559, přeškrtnuto, opraveno na 590. Na štítku byl typ 590 vyražen.    [vintera]   15.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dnes už je možno vymýšlet konspirační příběhy. Různě doškrtaných TP existuje plno a dřív v tom nikdo nehledal nic zvláštního. V inzercích se důležitě zdůrazňují "exportní rarity" s cizojazyčními štítky a každý ví, že třeba "dávali co bylo skladem".    [Jawik]   15.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Myslím si, že by to klidně mohlo být...je to rok 65, první sportky, tudíž zůstaly rámy a motory předražené 559 a štítek je také netypický...doplnily jen čísla a hotovo... viděl jsem i originální doklady z roku 65 a typ 559 a preškrklé na 590 v popisu... neměli ještě předtištěné doklady 590, ale motorky už hotové    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit dokumentOdpověď  Uplne stejny pripad. Original stitek 590/01 motor je 559. I na VIN stitku to je krasne citelne. Rok na dynamu 64. Motorka dovezena z Texas, US    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Taky mám v plánu výměnu rámu.psal jsem do jawy a jde to.chci z 353 udělat 354.rám bude původní 354,změní se v tp+výměna motoru.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Díky, zkusim tam ještě zajít a líp se na to zeptat. Jenom ta jedna číslice na rámu viz foto je nečitelná. To spíš možná nemá smysl... zdá se mi to na 6ku přeraženou obraceně 9kou, ale uplně pitomě.    [Harry]   11.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ano mám. Vyřazený TP nahradí právě souhlas výrobce. Jsem schopen ti to i vyřídit na našem registru, když ten tvůj je nanic. Napiš mi email.    [lipcaa]   11.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tomu rozumím, vše v pohodě, avšak na úřadě potřebují doklad o vyřazení z registru... Tzn např odhlášený techničák. Máš nějakou osobní zkušenost, kdy ti zapsali rám bez těchto podkladů, pouze na základě potvrzení z Jawy?    [Harry]   10.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  A co takhle úředně (a tedy zcela legálně, na rozdíl od rad jiných) provést výměnu rámu. Je k tomu nutný souhlas výrobce. Jawa si za to účtuje 500 Kč. Jsou registry vozidel, kde vám výměnu vyznačí v TP, nebo jsou i takové, kde požadují tzv. obnovu (původního) VIN na náhradním rámu. To je méně výhodná varianta ze sběratelského hlediska. V každém případě však náhradní rám (jeho číslo) nesmí být evidováno v registru vozidel jako provozované.    [lipcaa]   10.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Cca polovinu? Motor v celku stojí tak litr (že má démonizované 3ložisko je jedno), kompletní rám taky tak litr (jsou kluzáky?), funkční sytič cca od 1.500. Polovina dílů v bedně bude stejně asi šrot a žádný poklad ...    [Jawik]   09.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Díky za odpověď :-) jakou vidíš cca reálnou cenu? zkusím se s prodávajícím domluvit pokud to půjde    [Vojta]   09.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Jako obvykle přemrštěná a co je opravdu v bedně moc nevidíš. Kdyby to ti experti aspoň zbytečně nekuchali, když už na svoje "projekty" nemají čas a jsou nad jejich finanční limity.    [Jawik]   09.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

náhradní díly 250/559


 Čau chlapi, je cena za tuto hromadu dílů reálná nebo přemrštěná?

https://www.sbazar.cz/pavelbydzov/detail/86827987-jawa-250-panelka-559    [Vojta]   09.09.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (3) 
Odpověď  ještě mě napadá třetí varianta a to vyříznou ten kousek s číslem a navařit to... Ale neni to uplně ideál, nerad řežu do rámu.    [Harry]   09.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Nejednodušší řešení je N číslo zlikvidovat a použít číslo z 559.    [vintera]   09.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo a ještě jedna věc, tady ten překlep fakt nerozluštim... ale brousil jsem z toho původní tvrdou barvu, takže myslim že to neni dodatečně znehodnocený. Ale bojim se že tohle mi nikdo neuzná :D    [Harry]   08.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Nabouraný rám 559


 Ahoj všem.
Mám panelku 559 s platnými doklady, ale zjistil jsem průser, a to, že rám je nabouraný a přední kolo je značně vyosené. Potřebuje tedy výměnu. Myslím že zabývat se s rovnáním by byla stráta času s nejistým výsledkem.

Mám k dispozici panelkový rám s číslem *N353-xxxxx*. Koupil jsem ho s motorkou bez papírů, avšak doklad o vyřazení z evidence nemám.

Moje možnosti jsou:

1) nechat orig. ražené číslo N353-xxxxx a snažit se to zlegalizovat. Pomůže mi nějak, že je to zrovna náhradní díl- N353, nebo je to to samé jako bych se snažil zlegalizovat rám s číslem 559?

2)výrobní číslo vyvařit, přebrousit a vyrazit nové. Trošku prasečina, a také se bojím že na to někdo přijde když už si na STK fotili původní číslo na bouraném rámu. (přecijen dokonale stejné raznice asi neseženu)

A teď babo raď...Díks    [Harry]   08.09.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (8) 
Odpověď  Vůli nechávám 0,3 mm    [vintera]   07.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  jaké jsou tam vůle nikde jsem to nenašel    [peracek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Možná že ano. Nemám original půlbubnový čep,abych to změřil, pouze jsem upravoval celobuben. Normálně tam po úpravě pasuje.    [Jiří]   07.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Díky.na foto ten čep půlbubna vypadá že je širší než z celobubna,nebo se pletu? (v nejširším místě)    [Pavel]   07.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Čus,mám to samé jak přes kopírák,zjistils z čeho to je.    [michal]   06.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Je tam ještě malinkaté zvětšení aby se čep opíral o vnitřní kroužek ložiska, ten jsem tam dělal taky, už jsem na to zapomněl. Na fotce Jawarmaniaka je to dobře vidět.    [Jiří]   06.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ano. Dobře je ten rozdíl vidět na stránkách Jawarmaniaka- rozdíly kývaček viz foto.    [Jiří]   06.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Rychlopal kyvacky a panelky v sérii vubec neměly, byl to ale běžný dobový tuning. Ovladani sytice na riditkach bylo jen v kombinaci se šnekem. Docela spatne se shani a byva drahy. Ted tady u jednoho z vedlejších dotazu na dily na 250 je odkaz na bazos, kde to nekdo (docela draze) zrovna prodává.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  nastartuj v dílně dvě motorky a nech je tam chvilku bublat a had se odplazí fuč,páč v tom smradu nevydrží    [a]   05.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Jiří: takže jen upravit druhý konec aby to pěkně zapadlo do bubnu a nevyčnívalo.díky moc.    [Pavel]   05.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Zaručený návod zde : https://www.youtube.com/watch?v=4w6fkghLNGA
Neznáš českou klasiku nebo co ? :-)    [Richard]   05.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  ok. to mi sem poradil kámoš zeptat se tu, zkusím ještě po netu pohledat tedy. Posílám alespoň pro potěchu oka fotku kývačky. Postupně sem tam na ní něco udělám, ale zachovávám ji jako stodolovku. rv.1955.    [L]   05.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  A co dílnu jednoduše vysířit jako sklep??? Ale na něco takového je lepší se zeptat u herpetologa než tady na fóru, skutečně to s motocykly nemá přímou souvislost....    [Martin Štindl]   05.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  vletěl = bleskurychle se vplížil. Druh v té rychlosti netuším.    [L ]   05.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Už jsem toho viděl hodně. Hada stát, koně srát, cikánskej vůz převrácenej, ale tohle mě fakt dostalo. Létajícího hada řešit na veteránforu. Jde to tady vážně do prdele, stejně jako celý tento svět.    [milan ]   05.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
 Strana 1/956 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006