MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306249 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 160 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velorex 13.7.2020 09:14  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Dražba   01.11.2015 / 44
    Nejsem Velorexák, ale v inzerátech mě zaujal tento stroj a proto se pt....   03.02.2008 / 43
    Motorova vozitka.....   02.03.2008 / 30
    Prosba o pomoc   23.06.2011 / 29
    motor nestartuje   22.05.2012 / 24
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 267      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 62      Příspěvků Příspěvků: 1742
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/44 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Odpověď  Každé doklady je třeba nejprve prolustrovat na nějakém pracovišti evidence vozidel, vyplnit jednoduchou žádost o informace z registru. Evidovaný stroj se může, nebo i nemusí nalézt v evidenci. Pokud se nějaký zápis nalezne, tak je vždy jasné, jestli jsou doklady živé nebo ne a stroj vyřazen, zanikl, byl vyvezen.
Může nastat situace, že se v evidenci stroj nenalezne (není žádný zápis) a doklady nenesou žádné stopy zrušení (odstřižený roh, zápis), tehdy se dají (vlastníkem) znovu údaje do evidence zaznamenat.
Ale může nastat i obvyklá situace, že doklady nenesou žádné stopy pro možné vyřazení vozidla a přesto je vozidlo vyřazené, zaniklé, vyvezené. V evidenci bývá zápis o výměně TP za ztracený, kdy majiteli, v dědickém řízení je vydán nový (duplikát) jiný a původní bez ničeho dalšího tím pozbývá platnosti. U starých vozidel nic neobvyklého. Vychytralý prodejce pak nabízí doklady jako živé. Takže vždy před koupí ověřit na evidenci vozidel.    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Jak je to s doklady na velorex ,když nejsou odhlaseny ani zrušeny? Má to nějakou cenu?    [Marcel]   10.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Nezodpovězené téma 

zadní kyvka velorex 250


 Chtěl bych poprosit zda někdo náhodou nemá technický nákres pásovin s oky zadní kyvky . Zda je možné zaslete prosím nákres na adresu ,, email-cz@centrum.cz ,,
Předem mnohokrát děkuji za ochotu. Jirka    [Jirka]   23.06.2020 
 Přidat odpověď 
Odpověď  To víš Petře, jsem už starej praktik:-)) Hlavně, že Ti to už neplave.    [jwm]   28.04.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Díky všem za radu. Myslím, že nejvíc pomohla rada od Oldy. Nafoukáno a problém zmizel. Díky    [Petr]   15.03.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tak když jsem začínal jezdit ve svém hadráku, po renovaci a plavalo mi to, poradil mě jeden zkušený matador abych foukal předek na 2.5 atm a zadek na 3.5 atm a bylo po plavání.    [jwm]   25.02.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  V mém případě hadrák plaval,když jsem jsi nevšíml že při výměně silonů v zadní kyvce vznikla mezera mezi silonem a rámem. Vůli jsem vymezil distanční podložkou a vše je ok. Veloš je i háklivý na tlak v pneu.Já osobně foukám na 3 atmosféry.
Toto je pouze můj poznatek a mě to opravdu pomohlo.    [Oskárek]   25.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  jj podle sebe soudím tebe, takže o chytrákovi nepíšu já ale ty. Ale fakt nevím jak to celý porovnat, abych nemusel dělat nové oblečení. Pokud to dokážeš, prosím napiš a moc tě prosím poraď mě. Samozřejmě až budu mít oblečení roztrhané a budu znovu potahovat tak rám srovnám. Já Petrovi jen poradil aby se nazabýval ložiskem v rozetě, asi nevíš jak je uložení zadního kola v rámu. Rozeta na to nemá vůbec vliv. Blbý pindy jsi tu začal psát ty!    [HonzaBK]   21.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  1) tys Petrovi neporadil nic
2) já ano, a jsem přesvědčen že po upravení sbíhavosti se to vyřeší
3) to že to neumíš vyrovnat jsem přišel na to, že u tvého druhého bezpředmětního příspěvku píšeš že tvůj " hadrák neplave, ale zatáčí hodně doleva".
Kdyby jsi to vyrovnal, tak ti nebude zatáčet doleva a nebudeš o tom ani psát.
Docela mě ale tvými narážkami už unavuješ. Člověk něco napíše, a pak na to dycinky odpoví chytrák, který to ví lépe...    [Tonda]   20.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tondo a na to jsi přišel jak, že to neumím vyrovnat, někdo to tu napsal? Tvoje rady jsou na dvě věci!!    [HonzaBK]   20.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Petr píše že mu plave, ne že to má nabouraný a táhne na stranu, to je rozdíl. Že to neumíš vyrovnat aby to jelo rovně je už bohužel tvoje věc...    [Tonda]   18.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  protože už 15 let jezdím ve velorexu, kterej je nabouranej a byl kdysi špatně svařenej po havarii, takže mě sice neplave, ale zatáčí hodně doleva. i když mám sbíhavost Ok a zadní kolo uprostřed mezi předníma    [HonzaBK]   17.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ještě že tě tady máme a můžeš mě zavčas opravit.    [Tonda]   16.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  nebo nabouranej rám kdysi a špatně svařenej, Ložisko v rozetě na to vliv vůbec nemá, jen v kolech.    [HonzaBK]   16.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Špatná sbíhavost na předních kolech ( 2-5 mm se mají dbíhat)
Nebo zadní kolo není v ose jízdy ( jde změřit dlouhými laťkami kdy je dáš s rovinou zadního kola, a změříš rozníl mezi předními koly) poslední varianta je špatné ložiško v zadním kole, případné i rozetě.    [Tonda]   16.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

plavání velorexu


 Zdravím. Objevil se mi problém na velorexu, při vyšší rychlosti " honím " hadráka od strany ke straně. Poradí někdo, kde může být problém ? Díky    [Petr]   09.01.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (12) 
Moderovaná diskuse Nezodpovězené téma 

Velorex - servisní technik


 Zdravím všechny.Nějaký šikovný servis man Střední Čechy,Příbramsko,Jižní Čechy?
Potřebuji trošku dát dohromady Velorex.    [velopRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2019 
 Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Renovace hřídelky na chlazení


 Zdravím.Potřebuji vyměnit na hřídelce chlazení řemenice u motoru tak vyměnit nýty.Dělá to někdo? Děkuji    [Jirka]   03.11.2019 
 Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Poloosy na čtyřkolku


 Prodám dvě poloosy na velorex čtyřkolku. 724918679    [Jirka]   30.10.2019 
 Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Velorex - nepromokavá plachta


 Zdravím všechny.Nevíte o výrobci nepromokavé plachty na tříkolku?

Díky všem.    [Jirka]   07.10.2019 
 Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Ruský SMZ S-3A verzus Velorex


 Našel jsem odkaz na super článek jak český velorex inspiroval sovětské soudruhy

https://automix.denik.cz/magazin/soveti-meli-vlastni-variaci-na-velorex-prezdivali-ji-motorova-kriplkara-20190807.html    [Jirka]   10.08.2019 
 Přidat odpověď 
Odpověď  Děkuji za odpověď nechám si to u něj udělat díky    [Pavel]   02.07.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Je potřeba upravit rotor, pridat další senzor a vyrobit na to držák. Fotku ti nedám. Je to know how, které neni moje. Pokud mas zajem, kontaktuj betona na velorexech.cz    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.07.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Nikdo nemá fotečku ?????    [Pavel]   21.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Velorex 250 a Vape couvání


 Prosím Vás nemá náhodou někdo fotečku jak je řešené Vapečko pro couvání u hadráku 250 .
Předem děkuji    [Pavel]   19.05.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (3) 
Nezodpovězené téma 

Vanderhall


 Právně sleduji nedělní grip automagazin, testují Vanderhall venice, u nich 45k éček. Zajímavé, pokud bych si mohl vybrat, ač nejsem zrovna staromilec zvolil bych velouše. http://vanderhallusa.com/venice/    [Pája]   06.05.2019 
 Přidat odpověď 
Odpověď  up    [CIJOML]   14.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

invalidni rizeni


 Ahoj,

mate nekdo fotku jak je namontovany invalidni rizeni ty dve paky vedle volantu?

Diky

C.    [CIJOML]   13.02.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Odpověď  JJ GURU promluvil, taková jednoduchá věc mě nenapadla, že se vlastně můžu podívat i přes sání. Je vidět že Monty je profík na svým místě.    [HonzaBK]   30.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Pokud by byly písty přehozený, tak nebude v horní úvrati otevřenej sací kanál (okýnko v pístu bude na druhé straně válce). Já bych sundal karbec , a do kanálu kouknul, případně tam opatrně strčil kus drátu. Specielně na Hadráku je to výrazně jednodušší, než sundat chlazení a hlavu.    [Monty]   29.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Nevim, jak je to u Velorexu, ale sundat hlavu je snad rychlesi nez vyfukovy koleno. Pokud ma tedy novy pisty, kde je oznaceni levy a pravy. ZČ    []   29.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Kdyby mel pisty na spravne strane a jen otocene, tak by mu kanaly sedely. Motor by jel. Mizna zanky by mu nesedely, to si ted neumim vybavit. ZČ.    []   29.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  ty se musí řešit!! tím jsem chtěl říci jak to může zjistit bez sundání hlav a hlavně je předpoklad, že pokud probíhají zámky kroužků přes kanály, tak jak se kroužek roztáhne tak může prasknout a často se to stává. takže tvoje rady o neřešení kroužků jsou stejný jako bys napsal že jejedno jestli jsou písty opačně. Ještě mě napadá, nemůžeš je mít otočený o 180 stupňů? Šipkama ke karbecu msto dopředu k výfuku?    [HonzaBK]   29.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Nereš zamky kroužku,jestli mas prohozene pisty,nenastartuješ.    []   28.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  kdyby byli přehozený písty, nešli by náhodou zámky kroužků přes kanály a tím by se ulámaly? Asi bych odmontoval kolena výfuků, přiložil bych si píst tak jak patří (ten starej) a podíval se jestli když ho přehodíš nejde nějaký zámek přes výfukový otvor. Pokud by šel tak to uvidíš zda je to přehozené, pokud by nešel tak jedině vyšroubovat jednu hlavu.    [HonzaBK]   28.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Samozřejmě že nejsou stejné. Pokud je mechanik přehodil tak je to odborník na slovo vzatý.    [Jarda]   25.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Přehození pístů


 Nechal jsem si vyměnit písty na Velorexu 350 a motor nejde nastartovat. Je možné, že mechanik přehodil písty ? Levý za pravý? Nebo jsou stejné? Dík za odpověď.    [Mirek]   25.01.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (8) 
Odpověď  Dobry den shanim nekoho kdo mi neco rekne o lidovem voziku.celohlinikova karoserie dvousedadlova kabriolet motor spodovy bmv nebo Mka predni sklo udajne z Messerschmitu malinka kola dekuji za juakoukoli odpoved    [Fronek Vladislav]   02.12.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  ospravedlnujem sa za nechcene double ...    [Brano]   10.10.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  ale ale cesky bratia.... v tomto si nemame myslim co vycitat... specialne nesledujem ceske inzertne portaly, ale ako majitel nejakých OHC som parkrat zavital aj na vasu inzerciu, kedze predsa len tych veci na OHC je u vas viac, tak taktiez som sa casto stretol s poznámkou " prodam nejvyssi nabidce"... Ale mate pravdu taktiez ma to utajene licitovanie a tahanie za nos vytaca...    [Brano]   10.10.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
 Strana 1/44 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006