MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 310033 příspěvků |7715 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 33 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velorex 15.5.2021 12:45  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Dražba   01.11.2015 / 44
    Nejsem Velorexák, ale v inzerátech mě zaujal tento stroj a proto se pt....   03.02.2008 / 43
    Motorova vozitka.....   02.03.2008 / 30
    Prosba o pomoc   23.06.2011 / 29
    Jak vidím, tak se na odpovědi podílelo zase pár "šikulů"........   07.12.2003 / 24
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 269      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 63      Příspěvků Příspěvků: 1762
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/45 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Odpověď  Mohu poprosit kdo má originál výfuk na BPH 511 jestli by se nepodělil o rozměry. Díky za odpověď.    [Roman]   15.02.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dnes jsem to změřil. Délka osy pro velkou kývačku- vlastní osa, bez délky hlavy po konec závitu je 225 mm, pak je tam ještě asi 2 mm ukončení, tedy 227 mm celkem a u malé kývačky je to 210 a 212 mm.    [Jarda]   27.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Děkuji.
Nebyl jsem si jist zda pasuje od 250 kývačky.
Všem přeji krásné a zdravé Vánoce    [Jirka]   23.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  délka je tuším 215mm.Ale bacha, na malou Kývačku 125/175 je asi o 10 mm kratší!    [Monty]   21.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  ano je stejná, ale nikdy mě nenapadlo ju měřit, zkus někde na nějakým eshopu najít jestli tam budou mít napsanej rozměr. (celé zadní složení je stejné, akorát rozeta má širší talíř nalisován na unašeči.    [HonzaBK]   21.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  oprava: KOLA    [Jirka]   14.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Osa zadního kola


 kolegové chtěl jsem se zeptat zda osa zadního kole je stejná z kývačky a panelky.
Nemá náhodou doma někdo rozměr ??? Děkuji    [Jirka]   14.12.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (5) 
Odpověď  Můžu vyměnit za Ruční dopravní prostředky 11-37 z roku 1959 druhé vydání.    [Roman]   04.12.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vlastním podobný model..    [Milan Mrzena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Žiaľ nie,potrebujem ju kvôli tým ručným náradiam,zapadá mi do knižnice.    [Joski]   16.10.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Nikde jsem brožuru Ruční dopravní prostředky nenašel. Nechcete ji prodat?    [Roman]   16.10.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Děkuji za info. Pokusím si brožůru někde sehnat. Zatím jsem o této tříkolce nic tištěné nenašel.    [Roman]   08.10.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím Roman.Nie je tam nič viac,je to o rôznych tučných vozíkoch a toto je tam jediné s motorom.Keby som to predtým nevidel tu v diskusii ani by som si to asi nevšimol.Je to príručka n.p.Technomat z roku 1962.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.10.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Mohu poprosit o info, jestli je v katalogu více informací nebo pošlete více foto o této tříkolce. Email: roman33klima@seznam.cz    [Roman]   07.10.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Našiel som to náhodou v katalógu Ruční dopravní prostředky.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.10.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Nezodpovězené téma 

Po ohřati nejede


 Zdravím, mám takový problém, po zahřátí cca 10 km mi začne velorex jet o dost hůř, hlavně při jízdě do kopce musím radit příklad že 4 na 3 ale je to jako kdyby nic, když dám za dva letí jako splasenej. To stejný po ohrati je už problém se i rozjet na rovině. Každý klesnuti otáček jako kdyby se pridusoval,, nebo přisaval falešný vzduch. Vyměnil jsem gufero pod zapalováním, to nepomohlo, karburátor jsem několikrát čistíl, prohazoval i díly a dokonce i celé tělo jineho. Vyčistil výfuky, kde také nic vlastně nebylo. Nesetkal se někdo s tím už? Startuje teplej i studenej v pohodě, drží volnoběh. Stalo se to z ničeho nic 5000 km před tím jezdil úplně normálně    [Petr]   18.08.2020 
 Přidat odpověď 
Odpověď  Dekuji za odpovedi, nicmene se bojim, ze pokud koupim jina stara kola, tak to bude to same. Konstrukcne je to spatne vyresene a v dutinach hvezdice kondenzuje voda. Buben tak prorezne zvenku. Asi se do toho pustim.    [Michal21]   11.08.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  https://motorky.bazos.cz/inzerat/123780958/velorex-4-kolovy.php
myslim ze stejne rafky byli i na voziku vari    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.08.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Myslím, že kola jsou stejná se zadními koly na ČZ rikšu, skůtrová mají jiný ráfek i brzdový buben.    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.08.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Kola na ctyrkolovy velorex


 Zdravim. Rad bych vas touto cestou pozadal o pomoc. Mam tu prorezla kola ze ctyrkolaka. Daji se tato kola zamenit s koly z cz skutr prase? Vymena stredu s kuzelem je samozrejma. Nebo dela nekdo repliku? V nejhorsim bych je vyrobil, ale zatim chci proverit ostatni moznosti. Hezky vecer!    [Michal21]   09.08.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (3) 
Odpověď  Každé doklady je třeba nejprve prolustrovat na nějakém pracovišti evidence vozidel, vyplnit jednoduchou žádost o informace z registru. Evidovaný stroj se může, nebo i nemusí nalézt v evidenci. Pokud se nějaký zápis nalezne, tak je vždy jasné, jestli jsou doklady živé nebo ne a stroj vyřazen, zanikl, byl vyvezen.
Může nastat situace, že se v evidenci stroj nenalezne (není žádný zápis) a doklady nenesou žádné stopy zrušení (odstřižený roh, zápis), tehdy se dají (vlastníkem) znovu údaje do evidence zaznamenat.
Ale může nastat i obvyklá situace, že doklady nenesou žádné stopy pro možné vyřazení vozidla a přesto je vozidlo vyřazené, zaniklé, vyvezené. V evidenci bývá zápis o výměně TP za ztracený, kdy majiteli, v dědickém řízení je vydán nový (duplikát) jiný a původní bez ničeho dalšího tím pozbývá platnosti. U starých vozidel nic neobvyklého. Vychytralý prodejce pak nabízí doklady jako živé. Takže vždy před koupí ověřit na evidenci vozidel.    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Jak je to s doklady na velorex ,když nejsou odhlaseny ani zrušeny? Má to nějakou cenu?    [Marcel]   10.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Nezodpovězené téma 

zadní kyvka velorex 250


 Chtěl bych poprosit zda někdo náhodou nemá technický nákres pásovin s oky zadní kyvky . Zda je možné zaslete prosím nákres na adresu ,, email-cz@centrum.cz ,,
Předem mnohokrát děkuji za ochotu. Jirka    [Jirka]   23.06.2020 
 Přidat odpověď 
Odpověď  To víš Petře, jsem už starej praktik:-)) Hlavně, že Ti to už neplave.    [jwm]   28.04.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Díky všem za radu. Myslím, že nejvíc pomohla rada od Oldy. Nafoukáno a problém zmizel. Díky    [Petr]   15.03.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tak když jsem začínal jezdit ve svém hadráku, po renovaci a plavalo mi to, poradil mě jeden zkušený matador abych foukal předek na 2.5 atm a zadek na 3.5 atm a bylo po plavání.    [jwm]   25.02.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  V mém případě hadrák plaval,když jsem jsi nevšíml že při výměně silonů v zadní kyvce vznikla mezera mezi silonem a rámem. Vůli jsem vymezil distanční podložkou a vše je ok. Veloš je i háklivý na tlak v pneu.Já osobně foukám na 3 atmosféry.
Toto je pouze můj poznatek a mě to opravdu pomohlo.    [Oskárek]   25.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  jj podle sebe soudím tebe, takže o chytrákovi nepíšu já ale ty. Ale fakt nevím jak to celý porovnat, abych nemusel dělat nové oblečení. Pokud to dokážeš, prosím napiš a moc tě prosím poraď mě. Samozřejmě až budu mít oblečení roztrhané a budu znovu potahovat tak rám srovnám. Já Petrovi jen poradil aby se nazabýval ložiskem v rozetě, asi nevíš jak je uložení zadního kola v rámu. Rozeta na to nemá vůbec vliv. Blbý pindy jsi tu začal psát ty!    [HonzaBK]   21.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  1) tys Petrovi neporadil nic
2) já ano, a jsem přesvědčen že po upravení sbíhavosti se to vyřeší
3) to že to neumíš vyrovnat jsem přišel na to, že u tvého druhého bezpředmětního příspěvku píšeš že tvůj " hadrák neplave, ale zatáčí hodně doleva".
Kdyby jsi to vyrovnal, tak ti nebude zatáčet doleva a nebudeš o tom ani psát.
Docela mě ale tvými narážkami už unavuješ. Člověk něco napíše, a pak na to dycinky odpoví chytrák, který to ví lépe...    [Tonda]   20.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tondo a na to jsi přišel jak, že to neumím vyrovnat, někdo to tu napsal? Tvoje rady jsou na dvě věci!!    [HonzaBK]   20.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Petr píše že mu plave, ne že to má nabouraný a táhne na stranu, to je rozdíl. Že to neumíš vyrovnat aby to jelo rovně je už bohužel tvoje věc...    [Tonda]   18.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  protože už 15 let jezdím ve velorexu, kterej je nabouranej a byl kdysi špatně svařenej po havarii, takže mě sice neplave, ale zatáčí hodně doleva. i když mám sbíhavost Ok a zadní kolo uprostřed mezi předníma    [HonzaBK]   17.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ještě že tě tady máme a můžeš mě zavčas opravit.    [Tonda]   16.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  nebo nabouranej rám kdysi a špatně svařenej, Ložisko v rozetě na to vliv vůbec nemá, jen v kolech.    [HonzaBK]   16.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Špatná sbíhavost na předních kolech ( 2-5 mm se mají dbíhat)
Nebo zadní kolo není v ose jízdy ( jde změřit dlouhými laťkami kdy je dáš s rovinou zadního kola, a změříš rozníl mezi předními koly) poslední varianta je špatné ložiško v zadním kole, případné i rozetě.    [Tonda]   16.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

plavání velorexu


 Zdravím. Objevil se mi problém na velorexu, při vyšší rychlosti " honím " hadráka od strany ke straně. Poradí někdo, kde může být problém ? Díky    [Petr]   09.01.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (12) 
Moderovaná diskuse Nezodpovězené téma 

Velorex - servisní technik


 Zdravím všechny.Nějaký šikovný servis man Střední Čechy,Příbramsko,Jižní Čechy?
Potřebuji trošku dát dohromady Velorex.    [velopRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2019 
 Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Renovace hřídelky na chlazení


 Zdravím.Potřebuji vyměnit na hřídelce chlazení řemenice u motoru tak vyměnit nýty.Dělá to někdo? Děkuji    [Jirka]   03.11.2019 
 Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Poloosy na čtyřkolku


 Prodám dvě poloosy na velorex čtyřkolku. 724918679    [Jirka]   30.10.2019 
 Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Velorex - nepromokavá plachta


 Zdravím všechny.Nevíte o výrobci nepromokavé plachty na tříkolku?

Díky všem.    [Jirka]   07.10.2019 
 Přidat odpověď 
 Strana 1/45 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006