MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 299999 příspěvků |7190 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 50 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostatní 23.4.2019 11:13  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Jarmark - aneb napiš co sháníš a co můžeš nabídnout.   24.06.2010 / 709
    Dobrý den Dámy a Pánové.Někde na netu jsem viděl, že někteří majitelé ....   18.07.2009 / 374
    Jawetta dotaz na pamětníky znalce.   26.03.2009 / 235
    Tak další už se klube..   25.04.2011 / 211
    Zohnal som torzo vývozovej S22-ky. Ale má český štítok . Nemá niekto n....   09.10.2007 / 184
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2974      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 8 / 287      Příspěvků Příspěvků: 29910
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/199 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Krátký šroub řidítek


 Zdravím, mám problém s aretací řidítek. Šroub nelze chytit do závitu kužele, je krátký. Řidítka se mi nepodařilo vyndat, i přes vyražení kužele. Co s tím? Jak opět zachytit kužel?    [Standa H.]   06.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Když jsem potřeboval vyndat zarelý řidítka já, tak jsem všechno polil naftou a nechal tejden odmočit. Pak jsem sundal kolo a mezi vidlice jsem vrazil trámek pak jsem už jenom pořádně zabejčil a začal kroutit s řidítkama. Byla to docela fuška, ale šlo to.    [Ruda]   09.04.2019
Odpověď  Proběhla brzdovka i hrubá síla. Bohužel bez valného účinku....
Vidím to na delší šroub, děkuju za reakce. :)    [Standa H.]   08.04.2019
Odpověď  Pokud máte kužel vyraženej, tak prostě WD40, případně nahřát, a hrubou sílu- jinak už řídítka držet nemůžou. Jsou tam pravděpodobně přirezlý. A šroub bud sehnat delší, nebo říznout někde uprostřed a nastavit kusem kulatiny. Nebo ze dvou udělat jeden, vytáhnete si další z nějakýho starýho jízdního kola.    [Monty]   07.04.2019
Odpověď  Zaber, ven prostě jít musí. Šroub nastav    [Hafik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2019
Odpověď  Zavitova tyč?    [Goro]   07.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

jawetta


 Dobrý den kolegové,chci se zeptat zda je možné vyměnit válec u mopedu jawetta bez demontáže motoru a kyvky z rámu?    []   17.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Karel asi neviděl jak vypadá Jaweta,každá oprava kolem válce a karburátoru je náročná,jednodušší je motor aspon napůl odšroubovat a rám přizvednout,jinak je to spíš práce pro gynekologa,jen vytáhnout a zpět nasadit karburátor a kolínko sání je i pro zkušené náročná akce.to jsou moje vlastní zkušenosti.    [S-11]   26.03.2019
Odpověď  Sundáš vejfuk, karburátor, odšroubuješ čtyři matice na hlavě válce, pak už sundáš hlavu a válec. Jednoduchý jako facka.    [Karel]   17.01.2019
Odpověď  Samozřejmě motor se sundávat nemusí. Jde to stejně jako u pionýra.    [Karel]   17.01.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Klikovka Jawetta


 Zdravím, mám dotaz je li klikovka na jawetta sport stejná se Stadionem?    [Tomas]   22.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je stejná    [Ruda]   22.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

babetta 207.


 dobrý den mám babettu 207 a problém je v tom že o něco hůř startuje když se ohřeje tak na rovince a mírný kopec jede pěkně ale když přijde větší kopec a přidám víc plynu tak razantně ztratí výkon. Potom se zase na rovině hezky rozjede.. Dost věcí jsem už na ni dělal ale problém trvá. Myslíte že výbrus nebo výměna tyristoru pomůže?    [trkač]   12.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Někde otvory se závitem jsou a jinde bez závitu, ale stačilo by je zvětšit a závit si vyříznout.    [Ruda]   16.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zkus si vyrobit stahovák, nebo ho můžeš někde koupit, ale záleží na tom jestli máš na rotoru ty tři otvory se závitem. https://www.plszabo.cz/eshop/stahovak-magneta-p-80338.html    [Ruda]   16.03.2019
Odpověď  Asi to bude tím válcem vyzkouším dát jiný mám ho v záloze.. jen bych rád zkontroloval to gufero ale nevím jak stáhnout ten rotor?    [Trkač]   16.03.2019
Odpověď  Jestli má svíčka cihlovou barvu, tak ti to pod guferem vzduch nepřisává, to by byla svíčka bílá. Bude to asi vyběhanej válec. Jinak 207 moc výkonný stroje nejsou, já byl rád když jsem z ní vymáčknul na rovině 38 Km/h a do prudkýho kopce jsem musel přišlapávat.    [Ruda]   16.03.2019
Odpověď  Zaslepeno elektronické chcipání... Nevím jestli to nebude to gufero ale na něj se nedostanu 😔    [Trkač]   15.03.2019
Odpověď  Ještě mě napadnul špatnej dekompresor, že by třeba podcházel.    [Ruda]   15.03.2019
Odpověď  Cihlová je správná barva. Můžeš zkusit dát nové pístní kroužky, bude chvilku trvat, než si sednou, ale je to taková levnější varianta opravy, než novej výbrus.    [Ruda]   15.03.2019
Odpověď  Svíčka je cihlová spíše suchá... Vypadá to na málo benzínu.    [Trkač]   15.03.2019
Odpověď  A máš správně seřízenej karburátor ? Jakou barvu má svíčka ? Mohlo by to bejt chudou směsí.    [Ruda]   15.03.2019
Odpověď  Předstih seřízen a kohout nádrže jsem pro jistotu vyměnil.. chová se to trochu lépe ale ten válec asi pro jistotu vyměním taky. Jen jsem chtěl vyměnit gufero a zjistil jsem že je strhlý závit na rotoru tudíž ho nemohu stáhnou . Už jste někdo řešil to samé? Babettám zdar ,😚    [Trkač]   15.03.2019
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zohnal som torzo vývozovej S22-ky. Ale má český štítok . Nemá niekto naviac nemecký alebo anglický štítok. Poradí mi niekto ešte prípadné rozdiely medzi vývozovou a domácou verziou, ktoré nie sú patrné z fotky.    [naliM]   09.10.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 184 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Neee, já ho chci... Takovou rarYtu ještě nemám. Jo a kdyby někdo chtěl, tak mi ještě zbylo trochu původního vzduchu, myslim, že je taky pro vývozní typy. Tak se ozvěte co nejdříve, je po tom celkem hlad.    [Hafik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2019
Odpověď  Já jediný mám nárok! Hned sem s tím vrakem...
P.S. Vážený Sršni, přidám ještě dvě doporučení napříště. Pletete si tuto rubriku s Aukrem a naučte se česky.    [Sultan Kosen, nejvyšší člověk světa]   16.03.2019
Odpověď  Wau! To je přeci ta bájná omezená vývozní edice. Dám 157 000,-. Doufám, že mě nikdo neprehodite.    [Hafik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto je zmenšeno na 100kb. Kolik nabídne ceny emailem s tel. ozvu se sám,prodám nejvyššímu zájemci....Origo vývozní model se štítkem z venku v angličtině.    [srsen]   15.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky původní    [Otta]   10.02.2018
Odpověď  Vlastním tento typ S22 v puvodní barvě.R.v. 1962
Chybí mu pár drobností ale to mám doma.    [Marek]   08.02.2018
Odpověď  Krásný stoj v parádním stavu. Máš pravdu v tomhle provedení se jich opravdu moc nevidí, ale tuším, že byl i v zeleném provedení.    [Ruda]   19.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahojte, co na něj říkáte ? Má štítek Jawa Stadion - v angličtině- výkon 2,4 HP, tachometr v mílích, nádrž s prolisovaným znakem STADION, nízká řídítka... Barva modrá, původní. Stejný Stadion, jen v červené barvě je na titulní stránce knížky od pana Hošťálka.. jinak tento typ narozdíl od typu 23 nějak moc k vidění není. Nebo se mi to jen zdá a máte někdo taky přesně takový ?    [Honza]   18.12.2016
Odpověď  Díky Pavlíčku. Verzi 0,8PS sice mám, ale rozeta je tam normální. Je sice fakt, že má vyšší kryt, ale to má snad každej druhej vývozák. Dokonce jej mám i u 1,8PS verze. U verze 1,5PS mám nízký a u verzí 1,1PS to mám půl na půl. Takže to nemá logiku. Dlouho toužím po tom, že sem někdo vloží fotku mopeda s touto rozetou a pořád nic. Jako by se tento díl úplně vytratil.    [zelenka]   07.03.2011
Odpověď  Někde jsem, myslím, četl, že ta větší rozeta se dávala na mopedy s výkonem 0,8k. Z vlastní zkušenosti mohu jako těžká váha říci, že verze 1,1k jí ještě zase tak moc nepotřebuje.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2011
Zobrazeno 10 z celkem 184 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (184) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Světlo stadion s11


 Ahoj poradí mi někdo jaký je rozdíl na předním světlejší jednou žarovkou a ne do dvěma děkuji    [joseft] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  No tak to vidíš 😀    [Hafik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2019
Odpověď  byl :-) rozdíl byl v tom že první světla měla dva vývody (ale pořád jednu žárovku) a novější jenom jeden vývod    [meela]   15.03.2019
Odpověď  Nebyl.    [Hafik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2019
Odpověď  Stadion byl vždy jen s jednou žárovkou    [jaroslav]   14.03.2019
Odpověď  Světla na dvě žárovky se montovaly na začátku výroby, přibližně stejnou dobu, jako se dávaly motory s plechovými kryty motoru.    [Hafik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2019
Odpověď  Světlo se dvouma žárovkama bylo na jízdní kolo.    [Ruda]   01.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Nádrže S 11


 Zdravím. Kolegovi se povedlo dát dohromady tuhle pěknou partičku origo nádrží a není si úplně jistý,zda to má komplet.Víte ještě někdo o nějaké variantě?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 43 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Takže Růženě asi chyběl kryt řetězu a dekel zapalování,pysky měla asi jak krocan hudrovadla,když seji tam namotaly.    [Suchý Zips]   11.03.2019
Odpověď  Chromovaná nádrž na Stadionu je absolutní nesmysl (vždycky LAK!). Říkala to Růžena, krmička od nás z kravína a ta už něco pamatuje. Jezdila na S11 za mlada krmit stračeny až jí pysky vlály. Jednou když byla nucená zpomalit před hlubokou kaluží, jí jeden pysk vletěl do řetězu a udělalo jí to do něho dírky. Tak si na ten druhý nechala našít knoflíky a zapíná si jí jako košili, až ke krku. Tak si tady nehoňte trika a neplácejte nesmysly. Já jí ty knoflíky přišíval, no vážně, nekecám, a vo tom to je.....    [knoflíkář]   25.02.2019
Odpověď  Když se to tu tak pěkně vyhrotilo, tak se přidám a podpořím diskusi, mám doma taky jednu nádrž, která je celá v chromu bez pruhu a je na ti i starý nápis přes "stadion". A samotnýho by mě taky zajímalo jestli si teda někdo dělal ve fabrice melouchy a nebo šli skutečně za naše hranice......    [Míra ]   25.02.2019
Odpověď  Mě to tedy připadá jako něčí lidová tvořivost, možná sabotáž ve fabrice proti bývalému režimu a nebo se prostě nějaký lepič obtisků ožral jako pes a netrefil se jako obvykle. Nedělejme však urychlené závěry a počkejme co na to Baf.    [bastlista]   06.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nechci oživovat diskuzi o nádržích,chci přidat malý poznatek,který se možná bude někomu hodit při renovaci.Udělal jsem si radost a koupil jsem krásnou origo nádrž s erbem (na foto vlevo).Chci jen ukázat jaký byl rozdíl v umístění nálepky oproti jiné nádrži. Jde o rozdíl cca 2,5 cm.Asi to většinu lidí zajímat nebude,ale jak říkám,třeba to někdo někdy využije. Mopedům Zdar.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2019
Odpověď  Proč charitu?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2018
Odpověď  Tak ses dal na charitu?můj bývalý kamaráde.....    [zd]   26.12.2018
Odpověď  Tak říkal,že šroubem přes hrdlo není žádná a určitě ji nebude shánět,protože by stejně měla jeden z těch pruhů a mu jde jen o barvy.Jinak reportáž pěkná.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2018
Odpověď  když se vrátíme k původnímu dotazu, je mezi těmi nádržemi i nějaká v provedení na přidělání imbusem skrz hrdlo? Pokud ne tak by kolega mohl shánět tu ;-) (jinak pokud by měl někdo navíc tu vlevo nahoře, světle modrou, tak bych o ní měl zájem... :-) )    [meela]   21.12.2018
Odpověď  Pro Basista najdi si na Youtube.com -Repo mopedy Stadion-skok do retra,TV Barandov.Na to že to je reportáž z Rakovníka,kde se mopedy taky vyráběly,mohli tam dát víc prostoru pro detail, a ne to tak brutálně sestříhat.Je tam chromovaný,ale moc toho není vidět.Zd.    [zd]   21.12.2018
Zobrazeno 10 z celkem 43 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (43) 
Zodpovězené téma  

Stadion s11 - nestartuje


 Dobrý den,

opravuji stadiona, ale narazil jsem na problém, se kterým si nevím rady, a nenašel jse mna něj odpověď ani na jiných forech, a tak prosím někoho více zasvěceného do tohoto stroje o radu. Problém je ten, že mi nechce nasát směs z karburátoru do válce. Měnil jsem těsnění u karburátoru, pod hlavou, i pod válcem, i gufero na klice u magneta. Měnil jsem píst i pístní kroužky, komprese je tam slušná. Nová svíčka, jiskru hází pěknou, odtrh i předstih seštelovaný. Celý karburátor jsem vyčistil včetně trysky, plovák je ok. Když stříknu trocha směsi pod svíčku, tak blafne. Nevěděl by někdo, kde může být zrada? Mohl by na to mít vliv špatně otočený píst? Mám ho šipkou směrem proti směru pohybu, ne k výfuku jak se všude píše, ale četl jsem, že u tyto stroje mají obrácený chod motoru a šipka na pístu má směřovat, tak jak ji mám já, ale nevím. Děkuji všech za rady i napády v čem by to mohlo být.    [Forseti]   03.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Před startem povol trysku,cca 1 až 2 otáčky,zkus nastartovat a pokud chytne tak si šroubovakem trysku postupně přitáhni,nebo znova povoluj,dokud se motor nerozjede jak má,pak napiš.    [kolega]   11.03.2019
Odpověď  Ještě mě napadlo. Není prizdvizene šoupátko lankem?    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2019
Odpověď  Díky za vysvětlení ohledně toho pístu. Jak se říká, chybama se člověk učí, píst jsem měnil prvně, tak mi to nedocvaklo. Výfuk jsem čistil, takže tam by snad problém být neměl. U karburátoru je vše v pořádku, benzín to pustí, kanál pro přívod je čistý, ale prostě z tama nenasaje. Tak jedině, že by to někde sálo ten falešňák nebo už vážně nevím. Každopádně děkuji všem, kdo napsali, za rady. Když se to podaří rozjet, tak dám vědět, kde byl ten pes zakopanej.    [Forseti]   05.03.2019
Odpověď  Tipnul bych si na špatně průchodný výfuk. V mém případě podobné problémy až do doby, kdy jsem vyčistil výfuk.Miloš    [Miloš Pokorný]   04.03.2019
Odpověď  Co to je za hovadinu,s tou šipkou! Ten píst hned otočte, jinak zničíte kroužek, píst i válec! Nicméně na neochotu startovat to nemá vliv. Jsou pouze dvě možné příčiny. Palivo - neprůchodná cesta, neteče do karburátoru, nebo falešný vzduch. Zázraky se obvykle nedějí.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.03.2019
Odpověď  Já jsem zase někde slyšel, že ta šipka má být směrem k výfuku, je to z důvodu polohy zámků pro pístní kroužky, aby se pístní kroužek nesekl ve výfukovém, nebo sacím kanálu. Pak by to bylo na výbrus, nebo rovnou na výměnu válce, možná by se ohnula i ojnice.

S tím palivem záleží na typu karburátoru, jestli máš klasické vajíčko, tak si zkontroluj polohu jehly šoupátka a průchodnost všech kanálků, taky jestli plovák otevírá přívod benzínu. Jestli tam máš karburátor z pionýra a nemáš tam tlumič sání, tak je problém zde.    [Karel]   03.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Záměna motorů Babetta 207 na 210


 Zdravím,měl bych dotaz,který se mi nepodařilo nikde vygůglit,tak doufám,že to vůbec někdo řešil a dokáže mi poradit.Chtěl bych dát do svojí Babetty 207 motor z 210ky.Bude pasovat na držáky a všeobecně bez uprav?Chystáme se s partou po výletech po Čechách vyrazit do Polska k moři.Všichni kluci mají 210ky a když se jede nad 40km/h,tak já jedu téměř na plné otáčky a když přidají,tak už jim nestačím.Vím že by pro mě bylo jednoduší koupit 210ku,ale já mám tuhle 207mu z dědictví po dědovi a mám několik dalších mopedů,tak se mi nechce kupovat další stroj.Díky za rady    [Kudla]   24.02.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak jsem hledal schéma rozvinutých válcu babett 207 a 210 a jediný v čem vidím trochu zádrhel,je ten,že přefuky u 210ky jsou o 1 mm posazeny výš k hlavě.Tzn.musím stopkovou frézou vyfrezovat šachtu v hliníku.Rozlisovat válec je pro mě to nejmenší,přípravek mám.Promyslím to a uvidím,ale příjde mi to asi nejjednodušší a nejestičtější    [Kudla]   05.03.2019
Odpověď  Myslím že by si bez problémov mohol miesto pôvodnej vložky válca nalisovať vložku z 210-(nemám istotu,neskúšal som to ale na 90% to bude rovnaké) a máš to to isté,len to už nie je celkom jednoduchá operácia.    [Joski]   05.03.2019
Odpověď  Tak uz jsem si foto nasel a i info.Obavam se,ze to opravdu nebude jen tak tento vakec sehnat,ale pokusim se.Kez by byl aspon nekde vykres,jestli to ma stejne rozmery jako 210,nebo jine.    [Kudla]   05.03.2019
Odpověď  To je dobra zprava,ale ten valec bude asi velka vzacnost,ne?Pokud by bylo pro jistotu foto,tak budu jedine rad.    [Kudla]   05.03.2019
Odpověď  Tak potom máš najľahšie riešenie dať na svoju babetu 207 válec z exportnej babety 207.Sú to tie čo mali reflektor ako z mustangu,je to označené tak že na válci zhora pred osadením kolena ku karburátoru je taký trojuholníkový náliatok.Ten válec mal vložku válca už takú ako neskôr babeta 210 s tými pomocnými prefukmi na bokoch.Keď tak môžem nafotiť.    [Joski]   04.03.2019
Odpověď  Právě že babettu vyloženě nějak tunit nechci,protože vím na kolik to výjde,když se to dělá,tak jak má.V motoru ze stadiona mám přes 20tis. a tímhle směrem už jít nechci.Přišlo mi vyměnit motor jednoduché řešení,abych klukům stačil,ale pokud nepasuje do držáků,tak to bastlit nechci.Takže bud lehce otevřu válec z 207mičky,nebo pokud seženu válec z 210ky a na ni provedu lehkou upravu podle madarů.Karbec mám stejnej jako na 210ce,takže bych po tom mohl použít o zub větší řetězové kolečko a mohl bych na tom být stejně jako 210ka.Jen bych ještě použil ojnici s jehlovým ložiskem,kvůli větší životnosti.    [Kudla]   03.03.2019
Odpověď  Toto je zlý plán.Ide stavebne o dva úplne iné motory,nebude pasovať absolútne nič,pritom výkon aj lepšie chladenie dosiahneš ľahko tým že na 207 dáš válec a hlavu z 210 a ešte môžeš tuniť.Navyše 207 je blbuvzdorná a tichšia.    [Joski]   01.03.2019
Odpověď  Jestli chceš tunit babettu, chce to lepší karburátor a zvětšit výfukové i sací kanálky. Někde jsem viděl, že tam dávaj karburátoe K60B, kolínko si musíš vyrobit.    [Ruda]   01.03.2019
Odpověď  Asi bych nejdřív polaboroval s převody.Větší pastorek,menší rozeta?    [pítr]   01.03.2019
Odpověď  Díky,forum znám a mám ho přečtené.Mám doma jeden válec z 207,nad kterým uvažuji že ho zkusím lehce otevřít,jen mám strach ze životnosti,oproti seriovému motoru 210ky,který má pístní čep v ložisku s jehlama.    [Kudla]   01.03.2019
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jen tak pro zajímavost


 Knížka z konstrukce v Rokycanech z roku 1955, možná se tady inspirovali při vývoji Stadionu S11...    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jako třeba tady...    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

PROSÍM O POMOC - JE NĚKDO Z VÁS ZAREGISTROVANÝ NA ALLEGRU.PL ?????


 Potřeboval bych zakoupit jednu knížku , která zítra končí v aukci na allegro .pl . Byl by někdo ochotný zakoupit ? Už se nestihnu zaregistrovat :-(. Jestli ano stačí napsat na manas.jirka@seznam.cz Moc děkuji za pomoc .    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  skoda ale ze stejne casto pisou ze za hranice neposilaji.    [David]   27.02.2019
Odpověď  Mám dojem, že se tam dá registrovat i bez ověření adresy a nakupovat pod klientským číslem.    [Ruda]   02.02.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion


 Ahoj, tak jsem si pořídil torzo Stadiona a chtěl bych se zeptat kde najdu číslo rámu. Díky    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 50 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To už je pryč :-) teď už jen platit :-)    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2019
Odpověď  Tak to já jsem ještě starší. S 11 za 150 Kč, S 22 200 Kč, pérák s papírama 1 00 Kč a dalo by se pokračovat. A vyházenejch motorek? Např. před Semilama je malá vesnice Proseč. Tam byl vyhozenej v křoví podvozek Jawa 350 OHV.Bez motoru a kol. Sundal jsem si z něho tenkrát výrobní štítek, protože jsem je sbíral a matici tlumiče řízení, protože se mi líbila, mám ji dodnes jako památku atd atd.    [Jarda]   16.02.2019
Odpověď  Taky pamatuju že se ve vesnici dávalo železo pro hasiče na hromadu a kolikrát se tam válelo celá torza motorek....    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2019
Odpověď  Připadá mi to jako včera, kdy se dal kompletní motor koupit za tři stovky a pojízdnej moped s kartičkou za patnáct stovek. A to si jako malej pamatuju jak u babičky na vesnici byly sběry šrotu, pořádaný místníma hasičema a skoro před každým barákem se na hromadách válelo něco z motorek.

PS:Asi jsem už moc starej :-D    [Ruda]   16.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na Aukru se prodává stejný kousek jako mám já, šel od korunky a lidi už to vyšponovali na 16tis. Jsem zvědavej kam až to půjde ty ceny.
https://aukro.cz/stadion-s11-6942948425    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2019
Odpověď  Paráda, krásná práce, taky musím pochválit :-)    [Ruda]   03.02.2019
Odpověď  Děkuji. Kolo vím že je víc dopředu, ale řetěz je novej a určitě se trochu vytáhne a až ho došponuji dostanu se dál. O té vidlici samozřejmě vím, dost jsem o tom přečetl a dos se tomu věnoval, vidlice nepraskala v místě uchycení kola, ale praskala hlavní trubka pod krkem řízení a proti tomu jsem udělal opatření tudíž já se na tom nebudu bát jet.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2019
Odpověď  Jary82: krásně jste zrenovoval mopeda. Dejte si pozor na přední vidlici, tyto první typy praskaly v místě uchycení předního kola a byly z toho vážné úrazy. Proto byly vidlice nahrazeny jiným typem. Teď si bohužel nevzpomínám, kde jsem tuto informaci četl, ale na toto pozorňoval i p. Hošťálek. Tak ať vám pěkně jezdí.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2019
Odpověď  Jaryn82 - pěkná práce , musím pochválit . Jen bych dal o pár oček delší řetěz , aby jsi mohl dát kolo více dozadu . Máš ho moc na jednu stranu . Ale jinak moc pěkné , gratuluji !!!    [Jirka]   02.02.2019
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Stadion je komplet. Pokud se mi někdy povede sehnat stadion který bude mít plechařinu v původním laku , tak to na tento rám přeskládám, zatím to musí být takto. Už se těším na jaro až se svezu.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2019
Zobrazeno 10 z celkem 50 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (50) 
Zodpovězené téma  

Babetka nejde do volnoběhu


 Prosím o radu. Mám babetku 210 a nastal problém. V pohodě nastartuju, zadní kolo se stále točí a když ho chci zabrzdit, tak to chcípne. Prosím o radu co s tím?    [M.Ž.]   15.02.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mrkni na startovací čelisti, možná je tam ulomená pružinka.    [Ruda]   15.02.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

stadion s22 bez štítku


 dobrý den koupil sem stadion s22 bez štítku pod sedlem,ze předu na motoru je pouze 5ti místné číslo předpokládám že to je číslo motoru,potřeboval bych na motorku udělat povinné ručení,dočetl jem se že je na to potřeba číslo rámu které nemám mužete my rosím poradit    [Honza 236Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Díky za informaci, byla by nějaká fotka originál a replika vedle sebe pro porovnání ?    [Ruda]   01.02.2019
Odpověď  Vyrábí i razí. Buchtara.cz.Mám od něho dva a jsou perfektní.    []   23.01.2019
Odpověď  Nechci zakládat nové vlákno tak se zeptám tady. Vyrábí někdo štítky který jsou k nerozeznání od originálu ? Repliky který se mi zatím dostaly do rukou vypadaly dost na .....    [Ruda]   23.01.2019
Odpověď  Číslo motoru se nemusí shodovat, eviduje se jen číslo rámu.    [Ruda]   23.01.2019
Odpověď  Díky za rady,ještě se zeptám když seženu náhodou štítek mam ho přepsat na nový štítek abych tam měl schodné číslo motoru    [Honza 236] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2019
Odpověď  no to vím ale právě abych se netrefil do cizího dal bych tam stejný jako na rámu to nikdo nemá. Je to totéž když někdo chce dát na veteránský čísla vozidlo, které ale je n a bílých značkách (dvojče)- tak se má najednou o číslici víc na konci, nebo jsou podobná čísla 3-6-8-9.    [HonzaBK]   23.01.2019
Odpověď  a nebude vadit že tam u motoru a rámu sou stejný čísla co sem koukal tak bejvaj právě jiné,po jetém štítku pátrám ale zatím neuspěšně    [Honza 236] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2019
Odpověď  Já bych na štítek vyrazil číslo podle motoru. To že takový neexistovalo je úplně jedno. Pokud bych nesehnal jinej už vyražnej štítek.    [HonzaBk]   22.01.2019
Odpověď  To už je sci-fi,jako trefit první ve sportce.Prostě to pojisti přes net a jezdi.    []   21.01.2019
Odpověď  Sice je to malá pravděpodobnost, ale s tím cucáním čísel rámu z prstů bych byl opatrnej. Může se stát, že trefíš číslo, který je už někde evidovaný a může nastat problém. Nejjistější je sehnat originál štítek s číslem, pak máš jistotu, že to číslo nikde jinde není. Úplně hororovej scénář by byl, trefit číslo mopedu, kterej je hlášenej jako kradenej. To by ti sebraly mopeda a udělaly z tebe zloděje.    [Ruda]   21.01.2019
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (17) 
Zodpovězené téma  

Jaweta sport Speciál přídavný nosič ...


 Zdravím lidi,, prosim vás nevíte kde sehnat ten přídavnej nosič na sprot speciál ?? Nemáte někdo navíc ?? Nebo kde sehnat repliku ?? Dobře zaplatím !!    [kamil551]   15.01.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ten nosič je vyrobený pro pionýra 05-21. Přišrouboval se pod madlo a ten pohyblivý plech na prostřední příčce se uchytil pod světlo (krajní díry jsou pro upevňovací sloupky, díra uprostřed pro kontaktnici a vychýlená díra pro kabeláž.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.01.2019
Odpověď  Já se domývám, že onen nosič bude patrně z nějakého železného kovu.    [Ing. Prouza]   22.01.2019
Odpověď  Mám originál nosič na prodej. Mail bosticka2@seznam.cz    [Bostra]   22.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj hoši, nechci zakládat nové téma. Nevíte prosím někdo z vás z čeho je tento nosič? Tedy pokud je to vůbec nosič. Dle provedení to nevypadá na domácí práci.    [zelenka]   28.01.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 

 Strana 1/199 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 23.4.2018)
Nezodpovězené téma 

Sbírka


 Tak pánové,kdopak se na to vysral? https://motorky.bazos.cz/inzerat/101080632/Rarita-komplet-sbirka-Stadionu-S1S11-puvodni-stavy.php    [pítr]   23.02.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

jaweta


 Neví te někdo , jak jsou dlouhé svorníky co drží motor v rámu?.. dostal jsem skládačku a chbí to tam    [70karel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výměna


 Dobrý den.Nechci z toho tady dělat inzerci,ale sháním na S 11 se silenblokovou vidlicí blatníky s nosičem v původním stavu.Můžu nabídnout jiné díly na tento stroj,třeba krásné kompl.řazení Magura včetně původní rukojeti nebo je koupím.Chybí mi k dokompletování stroje. Díky mopedům zdar!    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jak to vlastně je?


 Zdravím.Prosím o objasnění.Mám doma tmavěmodrý rám v.č.kolem 700 s normálním krkem , bez dírky pro uchycení nádrže ( mám i tmavomodrou nádrž bez malého nápisu Stadion a uchycení třmenem..Někde tady na foru je červený rám s v.č.nižšším než mám já a taky má stejný krk.V diskuzích je originální tmavomodrý v.č. o cca 200 vyšší než můj a má úzký krke a nádrž se šroubem přes hrdlo.Může mi někdo vysvětlit,jak to vlastně je?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Motorová plečka PM 50 s motorem Stadion


 Zdravím příznivce Stadionů a Jawett,

rád bych sestavil seznam dochovaných exemplářů motorové plečky PM 50,kterou v roce 1962 vyráběl OPP Jarošov u Uherského Hradiště. Pro pohon byl používám motor Stadion S11 s nuceným chlazením pomocí ventilátoru na setrvačníku a další komponenty - rukojeti plynu a řazení,nádrž,výfuk,karburátor vajíčko.
Přesný počet vyrobených kusů není znám,hovoří se přibližně o 500 ks.
Nejedná se mi o fotky ani o jakékoli osobní údaje,zajímají mne pouze výrobní čísla ze štítku.Prozatím se mi podařilo získat údaje o 8 kusech.

Děkuji za pomoc    [mirin]   28.08.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Shanim trubku rizeni na S22


 Dobry den, Prosim nema nekdo doma zbytecnou trubku rizeni v dobrem stavu (nahore zavit, dole uchyceni na vidlici) na stadiona S22? Za pripadne nabidky moc diky.
Michal Tuček
739688017
michaltucek86@gmail.com    [Michal Tuček]   23.06.2018
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Stadion s22 vyvozni s zlutym stitkem /Holandsko/


 Chci se zeptat ,zda nekdo nevi o nekom nebo sam nedela repliky plastovych stitku na predni blatnik pro stadion s22 - vyvozni ???    [CEFRORegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Pláště a ráfky S11


 Ahoj pánové, mám S11 s klasickými ocelovými ráfky, ale koupil jsem ji bez plášťů. Koupil jsem pláště Mitas 2,00-19. Úplně mne zarazilo jak jsou hubené. Vážně na tom jezdíte? Já mám na S22 pláštĕ 2,25-19 a to vypadá o dost větší. Máte někdo zkušenost s oběma? Dokážete porovnat rozdíly ve vlastnostech? A vypadají ty hubené pěkně na té motorce? Diky předem za názory.
Zároveň by mne zajímalo jaké replikové ráfky doporučujete pro S11. Asi budu muset koupit nové, ty staré jsou hodně orezlé.
Poslední dotaz je na duše, nějaký tip na dobrou kvalitu za málo peněz?
Na S22 jsem kdysi koupil něco čínského a vůbec to nedrží..pořád utíkají.    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/199 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006