MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307259 příspěvků |7553 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 119 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostatní 21.10.2020 13:05  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Jarmark - aneb napiš co sháníš a co můžeš nabídnout.   24.06.2010 / 723
    Dobrý den Dámy a Pánové.Někde na netu jsem viděl, že někteří majitelé ....   18.07.2009 / 375
    Jawetta dotaz na pamětníky znalce.   26.03.2009 / 235
    Tak další už se klube..   25.04.2011 / 211
    Zohnal som torzo vývozovej S22-ky. Ale má český štítok . Nemá niekto n....   09.10.2007 / 184
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3010      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 19 / 306      Příspěvků Příspěvků: 30294
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/201 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Poradte cim nalakovat stadiona


 Zdravim vsechny na veteranforu .Chci se jenom zeptat jestli je lepsi komaxit nebo klasicka barva .Dekuji za odpovedi    [fido.tc] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 30 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  podle mně , pokud by to měla být prášková nebo akrylátová barva , tak tyrkysová RAL 5018. Jinak já půjdu do Škoda 5260.    [MartyC]   19.10.2020
Odpověď  Nikdo to nikdy neřešil?    [m.kody ]   06.04.2016
Odpověď  Zdravím pánové.
Potřebuji poradit ohledně replikovych dílů.Potřebuji na s11 výfuk,koleno,šlapky a páčku dekompresoru.
Jde mi o to,abych to všechno koupil z jednoho e-shopu a aby to samozřejmě bylo co nejkvalitnější.
Děkuji    [m.kody ]   30.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jedna    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to sice foceno ve tmě, ale myslím si že jsme se docela trefili.    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.01.2016
Odpověď  Zdravím ta barva Škoda atlantic green je uplně jiná,protože moped s 11 nikdy nebyl zelený ,ale zelenomodrý já jsem tu barvu měl a budu takovou samou (nebo skoro takovou) stříkat nechal jsem si namýchat syntetiku podle kostry pod štítkem tam zustalá originál barva tak jsem ji trochu přeleštil a nechal namýchat když jsem kapnul na ten štítek tak vypadá stejná když bude celý tak to nikdo nepozná Josef    [josef]   12.01.2016
Odpověď  bodejt by nevypadal renovovanej lak desne nepriroyene stadiony se totiž namáčeli ane stříkali viz. hoštálek    [klaudius]   06.01.2016
Odpověď  ale samozřejmě počítej s tím že to původnímu odstínu neodpovídá, v RALu přesný odstín není a ani ta škoda atlantic green není stejná jako originál...    [meela]   24.12.2015
Odpověď  přesně tohle jsem potřeboval vědět...Děkuji    [Martin]   24.12.2015
Odpověď  Zelená v komaxitu 5021.    [zdenek]   23.12.2015
Zobrazeno 10 z celkem 30 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (30) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

pružiny vahadel


 Zdravím všechny,
prosím, nemáte někdo nějakej fígl, jak dostat z pružin vahadel ty tlumící gumy. Rozebírám je a nějak mi nejdou ven. Nechci si je zničit. Díky za pomoc.    [kluk12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jsou venku, díky. :-)    [kluk12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2020
Odpověď  Vymontuj vahadlo,upni pružinu do svěráku a vahadlem otoč.Až to rozebereš,tak už ti snad nemusím říkat ,co s tím dál.    [mirin3]   11.10.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Dobrý den Dámy a Pánové.Někde na netu jsem viděl, že někteří majitelé stadionů maj karburator z pionyra a nemůžou si to vynachvalit.Tedy rozhodl jsem si koupit také karburátor na pionýra a ejhle nepasuje.Potřebuji radu, jakým způsobem tento karburátor připevnit k válci stadiona, tak aby tam pasoval a fungoval. Mnohokráte díky. Je mi jasné, že se tam bude muset dát nějaká podložka. Já bych potřeboval poradit jaká, jestli s tím má někdo zkušenost.Ať nemusím laborovat.Podrobný návod by nebyl k zahození. Díky    [jumbok] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.07.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 375 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Martin: Bylo by možné napsat typ té Husquarny? Díky předem.    [MartyC]   09.10.2020
Odpověď  Jak je to vlastně se seřízením karburátoru Walbro? Narazil jsem na nějakej návod - http://kralmotoru.cz/media/serizeni-karburatoru-wa lbro , v němž tvrděj, že to zvládne každej, tak nevím, zda do toho teda jít nebo dát raději auto do servisu. Už jen ta část - Při seřizování do základního nastavení je nutné používat vrtuli, která byla pro tyto účely určena. Jedině tak si zajistíme největší přesnost. V prvé řadě je nutné zaměřit se na jehly H a L, které jsou obvykle vyšroubované 1,5 otáčky. Následně je nutné v obou případech zašroubování na doraz (bez přesahů) a dále jejich vrácení do původního stavu. Poté stačí nastartovat motor a nechat jej zahřát na správnou teplotu, což obvykle trvá max. 5 minut - mě trochu znejisťuje.    [Emil]   23.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak přišlo další zapalko ,,jen se zeptám ,už to někdo dělal?? když najdu na prodej a volám prodejci jestli má pila vyhřívanou rukojeť tak je skoro každej nas----j co mám s tou rukojetí že se ptá každý    [Martin martin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2014
Odpověď  Já mám na mém upraveném stadáku karburátor s pionýra difuzor 17mm a v ose válce-žadné kolínko!Normálně tam pasuje-podložka mezi válcem a karburátorem-pertinax síla 8 mm. Převodovka klasika! Válec-čtyřkanál-trochu upraven a hlava upravena-spalovací prostor! Zapalování-klasika magneto,kladívka!Jinak na předu kolečko 13 zubů,vzadu klasik rozeta 35 zubů a lítato 95-100km/hod.....    [Stadion]   15.08.2013
Odpověď  Já když jsem to montoval tak jsem měl celou pilu takže jsem si zjistil kdy pálí a udělal značku a podle toho jsem to umístil abych řekl pravdu byla to pakárna ale výsledek je super    [Martin]   15.08.2013
Odpověď  Ahoj kluci.
Hodně z toho jsem zde pročetl a přemýšlím zda někdo přišel na to, kdy to bezkontaktní zapalování pílí - resp. jak naladit předstih. Implementuji to na Jawu 250 a přemýšlím jak na to. Rád bych udasil rotor na pevno a cívku měl s minimální možností seřízení (na každou stranu asi 5mm) ..... poradíte, jak na sebe cívku s rotorem natočit, aby pálili v daná moment ? Děkuji všem na radu. Pokud můžete, pište na wema@centrum.cz .... byl bych vděčný za jakoukoliv pomoc .... Vojta Prostějov    [Vojta Peterka]   15.08.2013
Odpověď  Pane kontaktujte mě na meil kukan.franta@seznam.cz a Já Vám poradím dělám si to na závosní S 11    [Kučera františek]   16.05.2013
Odpověď  Krásné zpestření Ivošku!!!!!Děkujeme všichni za pochvalu po tvém brouzdání...Ajak jsi se ptal proč?to je jednoduchá odpovědˇne každý má tu možnost vytvořit si něco dle své fantazie ale většinou kdo si udělá něco co je vyjímečné atˇuž to jejakákoli uprava jak výkonu tak vzhledu,je na to samozřejmně náležitě hrdý a múže si říct to jsem dokázal sám podle sebe nebo tak něco....a každý kdo něco dělá tak to dělá dle své vize a pak ten konečný výsledek je takový jaký známe a to dává těmto strojkúm obroskou pestrost pružnost ve vzhledu i výkonu...Ale když u mopeda zvětšíš objem tak je to samozřejmně znát na nárústu výkonu,což jsi u manželky dle tvého příspěvku nedocílil!!!!Přeji mnoho krásných zážitkú s touto tvojí investicí a MOPEDÚM ZDAR!!!!!!!!!!...........S pozdravem...    [vencalochovice]   19.01.2013
Odpověď  Než upravovat oběšené krysy, měl jsi ty prachy radši vrazit do staďáka a s jiným karbecem bys měl výkon určitě vyšší a nemusel bys tady mudrovat.    [čilpan]   19.01.2013
Odpověď  Ivosek-hlavně at si ještě nenechá manželka zvětšit něco jinýho to by jsis pak musel pořídit větší píst!    [david]   19.01.2013
Zobrazeno 10 z celkem 375 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (375) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kartery stadion s11/s22


 Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jestli jsou kartery na s11 a na s22 stejné, nebo se rozměrově/tvarově liší?.    [Montér] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Léta jsem jezdil na dvou mopedech, které měly taky každý karter z jiného motoru. Bez problémů.    [Joska]   08.10.2020
Odpověď  Já typuju že bude každý z jinýho motoru, to ale neznamená, že by spolu nemohli chodit.    [HonzaBK]   08.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím , mám na jednom karteru číslo 85 a na druhém 90...Jsou ty kartery spasované nebo spíše podle nestejných čísel - zkombinované z různých motorů?    [MartyC]   07.10.2020
Odpověď  Děkuji všem za odpovědi, nové kartery už mám doma společně s novými ložisky a gufery, zbývá už jen poskládat :)    [Montér] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2013
Odpověď  Montére v plošném mněřítku jsou všechny vnitřnosti zámněnné a jestli je to s11 bez uší r.v.60+ nebo s22 je témněř bez velkých vizuálních odlišností(jen 22 v koncích již mněli kartery bez otvoru pro vejce,ale dá se to většinou trochu přiblížit a určit i číslem karterú)a poznávací znak těchto je odkapávací kanálek od karburace že je již s trubičkou dolú pod motor.
Jinak rok 59 jako celek je vesmněs všechno dohromady jak motory tak i typy rámú atd..
Rok 59- je ve velké míře odkap k rozetě a dirka vepředu před zapalováním na čípek(bodák) na kterém drží slabé víko zapalování...
Jinak k hlavní otázce rozmněrově se neliší a do jakéhokoli rámu atˇ11nebo22 múžeš kombinovat bez omezení...
Doufám že jsem Ti moc nezamotal hlavu a k něčemu Ti to bude při vybírání a rozhodování,tyto poznatky jsou jen tak zhruba a z toho co mám trochu již vypozorovaný.
Tak přeji mnoho zdaru!!!a atˇTi divočák co nejdřív jezdí s novým srdcem!!!!!
Spozdravem...............    [vencalochovice]   24.07.2013
Odpověď  Vnitřek je skoro stejnej, může se lišit jen převodovka, ale do S11 karterů by to mělo normálně jít.    [Ruda]   21.07.2013
Odpověď  Mám motor na s22 ale potřebuji na něj nové kartery (levý je prasklý a pravý upravovaný kutilem) tak tam chci dát oba nové .Zatím jsem však sehnal jen na s11, tak bych potřeboval vědět, jestli by se to dalo nějak poskládat.    [Montér] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2013
Odpověď  Nějaký drobný rozdíly tam jsou, jestli chceš kombinovat kartery jednu část z jednoho motoru a druhou z jiného, tak to nedoporučuju. Kartery jsou spárované a kombinace nedělá dobrotu.    [Ruda]   19.07.2013
Odpověď  No,myslím,že stejný,akorát novější s22 měli už zadělán ten výkroj na karburátor na s11    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

Nezvyklé číslo motoru S22


 Na zakoupeném Stadionu S22 mám toto číslo motoru - levý karter: 4552, pravý karter - standartní šestimístné číslo 29x xxx.(Při pohledu zepředu).
Jelikož jsem se s tímto označením ještě nesetkal,ptám se - co vy na to ?    [mirin3]   02.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky za odpověď.    [mirin3]   05.10.2020
Odpověď  Ahoj, to je motor z exportní verze, jsou třeba i varianty s číslem 2552, 5552. Mělo by to označovat jaký měla daná verze výkon.    [meela]   02.10.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jarmark - aneb napiš co sháníš a co můžeš nabídnout.


 Poprosil bych Vás, aby sem byli vkládány požadavky jen když nečo sháníte, chcete něco vyměnit, kolik můžete dát doplatek atd.
Nejedná se o inzerci typu PRODÁM atd!! Na to pozor!

Prosím vkládejte poptávku/nabídku vy stylu:

Hledám:
kartery na S23

Nabízím:
zadní světlo na S23

+ dolníte fotku toho co nabízíte.

prosím o dodržení postupu pro přehlednost.

Díky Standa    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.06.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 723 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  hledám:
Stadion S22 :
boční kryty pod nádrž
kryt řetězu
i repliky
Nabízím:
Stadion S11: řidítka vyšší , nádrž    [MartyC]   05.10.2020
Odpověď  Vyměním nosič na Stadion S22 ve světle červené barvě - uloženka -,nikdy nenamontovaný, za totéž,jenže v barvě původní růžové. Pouze v hezkém stavu.
Fotky na požádání.    [mirin3]   01.10.2020
Odpověď  Dobrý den,
sháním zadní světlo S23 na Jawettu Sport Speciál.
Děkuji za odpověď
Přeji příjemný den
Jirkaz3    [jirkaz3Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kolegové. Mám dva rámy s výrobními čísly cca 11600 a 46800. Sháním k nim motor/kartery přibližného čísla. Výměnou nabízím polomotor s číslem cca 6500 nebo i jiné díly. Budu rád za každou pomoc, tohle se těžko hledá na bazosi a Aukru. Díky    [JzK]   23.09.2020
Odpověď  Kluci , potřeboval bych holý rám na Jawettu standart , jakoukoliv barvu , i lehce orezlý , ale bez mechanického poškození ...praskliny ... tukance ... atd .. na výměnu nabízím jiné díly s11 , s22 , Jawetta . děkuji    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.08.2020
Odpověď  Ponúkam plexi na s22 nepoužité, originál okula.Vymením za rám a vidlu na s11.    [M]   08.08.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sháním nádrž na Jawettu Sport v modré kladívkové jako je na fotce. Nemusí být kdovíjaká, ale nesmí být prorezlá. Díky    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2020
Zobrazit dokumentOdpověď  foto 2    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2020
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Zdravím, nemá někdo doma přebytečné plexi na stadiona? Vyměnil bych za originální držák k tomuto plexi, ten mám navíc. Případně za jiné díly na jiné motorky. Díky    [MeelaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě bych mohl na výměnu nabídnout původní šedou .    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2019
Zobrazeno 10 z celkem 723 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (723) 
Zodpovězené téma  

Držák plexi na Jawettu Sport (a S23)


 Nevíte, prosím, někdo, jestli se někde dají koupit samotné hliníkové držáky plexiskla na Jawettu Sport? Retrotip je vyrábí, ale samostatně neprodává. Díky.    [pp]   15.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  http://www.mvdily.cz/drzaky-plexiskla-stadion-s23-jawetta-sport-duralove    [jirkaz3] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2020
Odpověď  Zde je odkaz na prodej držáků štítku S23 a Jawetta sport.    [jirkaz3] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2020
Odpověď  Díky    [pp]   15.01.2016
Odpověď  http://www.motoveterandily.cz/g3592.Dr%9E%E1ky+ple xiskla+Stadion+S23,+Jawetta+Sport+++(duralov%E9).h tml    [martin]   15.01.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

STADIONY S 23


 Znáte někdo tyto tři stroje? Já je viděl v Žebráku na srazu mopedů a myslím,že všechny patří jednomu člověku.Také bych chtěl mít doma takový poklad.    [CERF]   13.12.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 1165 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  On je taky problém, že někteří kupující by chtěli všechno zadarmo a nejlépe i s poštovným aby věc následně prodali sami a výrazně dráž. Kup, nebo běž. Na burzy už prodávat přebytky nejezdím, těch sprostých remcalů a socek už mám dost a když jsem prodal levně, věc byla hned u jinýho na prodej. Když si něco sháním na renovace cenu respektuju, nebo hledám dál a vždy se zatím podařilo.    [Kadel]   22.09.2020
Odpověď  Ono je taky problém, že někteří sběratelé ( dá se říct investoři) berou 70-100 tisíc měsíčne a je jim jedno co kolik stojí a ti nám to trochu komplikují ty ceny. Prodejce ví, že někdo koupí a tak špónuje. A není se čemu divit,, taky bych chtěl prodat za moc.... kdybych něco prodaval    [Jirka]   22.09.2020
Odpověď  Jo může to tak být, ale tahle byla na bazosi, já poprosil kamaráda, aby tam zavolal a pokusil se ho zlomit za míň, ale než stihl cokoliv říct tak,, bohužel už je pryč,,......    [Jirka]   22.09.2020
Odpověď  Ono s těmi prodeji na aukro to není až tak objektivní. Sice byla nádrž za dva dny pryč, ale kdo zná toho, kdo ji tzv. vydražil a bude ji montovat. Chvíli se pohybuji na aukru a vím, že se takto dělají ceny. Mám pět nádrží a chci velké peníze. Jedna jde na aukro a velmi rychle ji "někdo" vydraží. To udělá cenu, kdy si přesně zájemci řeknou - podívej ta cena a hned ji někdo koupil, za to se prodává. Příště ji někdo skutečný bude za tuto cenu kupovat.    [Luboš]   22.09.2020
Odpověď  Ahoj , jestli mas možnost sezeň si exportní nádrž s22 a předělej . Protože origo nádrž nezaplatiš . Ja chtěl nedávno zakoupit jednu na Bazoši . Prodejce chtěl bez studu 27500kč , tak jsem to vzdal. A světě div se za dva dny byla pryč. Exportku s22 pořídiš za 10 a 1max 2 tisíce dáš karosáři za předělání . Můj názor.    [Jirka]   21.09.2020
Odpověď  Ahoj, sháním nádrž na Stadion S 23.
Neví někdo o něčem?
E-mail: infospaco@gmail.com

díky
Michal    [Michal Procházka]   19.09.2020
Odpověď  Milane děkuju, to mi nedošlo, naposledy jsem pekl tak před pěti lety abylo to stejný, díky...    [k]   18.08.2020
Odpověď  Máš zapečené kroužky, ty potom nepruží.    [Milan]   26.07.2020
Odpověď  Ahoj,
ředím někde kolem 1:30
má to vliv??
Kar.    [Karel Sp.]   17.07.2020
Odpověď  V jakém poměru ředíš olej / benzín ???    [Karel]   13.07.2020
Zobrazeno 10 z celkem 1165 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1165) 
Zodpovězené téma  

míchání olej+benzin


 Zdar borci, mám 20-litrový kanystr na benzin pro stadiona (S22). Otázka je jestli mám míchat olej přímo v kanystru, nebo až v nádrži mopedu    [Franta]   05.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Namíchanou směs nedoporučuji po roce skladování používat v moderních vysokootáčkových motorech, mám s tím hodně špatných zkušeností. V jawách a čezezách s ním nebývá problém, pokud tedy vůbec chytnou.    [Luboš]   18.09.2020
Odpověď  To bude zase bude mela, já jezdím, seču a řežu i na rok starou směs, nedělejte zase drama. Čistota a manipulace s palivem především.    [Kadel]   17.09.2020
Odpověď  a na degradaci oleje v dnešním benzinu jsi přišel jak? To slyším poprvé. Že degraduje benzín, tomu věřím, ale že by degradoval nějak olej?    [HonzaBK]   17.09.2020
Odpověď  Nemíchej si zbytečně moc dopředu, pokud to nevyjedeš. Olej v tom dnešním sračkovém benzínu degraduje, laicky dlouhým skladováním ztrácí mazací schopnosti.    [zahajskej]   16.09.2020
Odpověď  Když dáš olej do nádrže, doplníš ji benzínem a strojem zakvedláš tak se tomu jistě nic nestane, vždyť se to tak kdysi dělalo naprosto normálně. Jestli tu dvacku dejmetomu za rok vyjedeš tak je to jistě pohodlnější. Já si míchám jen pětku.    [Lagoš]   05.09.2020
Odpověď  Já pro motorky míchám v kanystru. Napřed olej a pak potřebné množství benzínu. Prudkým proudem z pistole se vše krásně promíchá a kanystrem lze ještě pak zatřepat. Rovněž tak lépe dodržím poměr benzín-olej.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Stadion S22 - mizí olej


 Čau, koupil jsem renovovaneho stadiona S22, všechno funguje jak má, ale po ujetí cca 100 km nekam zmizi olej ze skrine prevodovky. vypustni sroub i gufero spojky jsou nove a zespodu nic netece. Kam ten olej muze mizet? uz jsem tam postupne nalil celou litrovou lahev. dik za pomoc    [Franta]   05.08.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tmel na motory,převodovky.    [Marek]   06.08.2020
Odpověď  co je lepsi tesneni nez papir?    [Franta]   06.08.2020
Odpověď  Jak píše Marek, s největší pravděpodobností ti ho žere motor. Takže rozpůlit a přetěsnit. Pěkně znovu a lépe.
Co si člověk neudělá sám stojí za h...o    [Ruda]   05.08.2020
Odpověď  "Sežral Ti ho motor" Špatné gufero na klikovce. Ale s největší pravděpodobností špatně utěsněné kartery, pomlácené nebo křivé kartery těsněné papírem.    [Marek]   05.08.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawetta - sedlová trubka


 Zdravím,
už 2 týdny se snažím demontovat sedlovou trubku z rámu Jawetty standard a pořád se mi to nedaří. Šroub jsem odšrouboval, kuželník strhnul... Máte na to nějaké fígly?
Moc všem děkuji za rady <3    [Guru] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  a sakra ... špatné vlákno .. omluva    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sháním nádrž na Jawettu Sport v modré kladívkové jako je na fotce. Nemusí být kdovíjaká, ale nesmí být prorezlá. Díky    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2020
Odpověď  Děkuji mnohokrát za rady! Nahřívání plynovým hořákem nepomohlo, tak to zkusím prolít WDčkem.    [Guru] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2020
Odpověď  Přesně podobný problém jsem řešil loňské léto.
Zjara jsem dostal rám na Jawettu a byla zarezlá sedlová trubka.
Prolil jsem WD a snažil se kroutit hasákem atd. Ani se nehnula..
Celé odpoledne jsem se s tím drtil. Hodil jsem to do kouta a za tři neděle jsem to zkusil znovu a trubka se najednou hnula. Znovu jsem to prolil a to tak že jsem vystříkal půl spreje do trubky a odložil. Za týden jsem trubku vytáhl sikovkama bez větších problémů. Vyčistil jsem díru kruhovým drátěným kartáčem na vrtačce a dal jinou sedlovku. Původní jsem nedočkavostí na začátku akorát orval a zdeformoval hasákem. Záleží, jak moc je to zarezlé. Někdo na konec trubky opatrně navaří dlouhý plocháč a vyklepe ven. Chce to neuspěchat a hodně prolejt něčím, co rozpouští rez. Podobně jsem bojoval i s hrdlem nádrže, kde někdo uvnitř strhnul výstupky, za které se to dá povolit. COčkem jsem bodnul k hrdlu plocháč a povolil. Ať se to podaří vyndat!    [Riddle]   16.06.2020
Odpověď  Nahřát tu trubku v rámu ve které je vsazena sedlovka    [HonzaBK]   16.06.2020
Odpověď  Polej to naftou, nebo petrolejem a nech odmočit. Potom hrubé násilí jak píše Goro.    [Karel]   15.06.2020
Odpověď  Jenom hrubé násilí. Já upnul na trubku svěrák,na něho pridratoval hranol pro větší páku a za prostrikavani vedeckem vytocil.    [Goro]   14.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Babeta 210


 Dobrý večer pořídil jsem si babetu 210 R.v.1987 je tento rok brány už jako veterán? Chystám se jí dát do laku a dát jí jinou barvu což nevím jestli nedělám chybu a nenechat ji raději v originále děkuji moc za názor.    [Macak ladislavRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nechal bych ji v původní barvě. Originál lak je jen jeden a to je ten první z fabriky. Pokud máš nutkání dát ji do nového laku, můžeš si pořídit další rám a ten s původním lakem někde uschovat.
Třeba mě mrzí, že svojí první S11 jsem přelakoval, ale s tím už se nedá nic dělat :-(    [Ruda]   09.07.2020
Odpověď  Pokud mám mít veterána z důvodů proč se zavedl tento institut (zachování historie), tak by měl tento veterán mít pokud možno vše původní, včetně barevného provedení. Jde také o to, zda-li se jedná o veterána v pravém smyslu slova (muzeální účely), nebo se uvažuje i jej provozovat. Pro účely jen historické se ponechává ve stavu co nejvíce původním i s nějakými vadami. Pro běžné užití se musí opravit a někdy i upravit použitím nových neoriginálních dílů, včetně laku.
Ale vždy je lepší ponechat při opravě co nejvíce původního, tedy i odstínu a provedení laku. Ale je to na každém, co se mu líbí a co se svým strojem nakonec provede. Z osobní zkušenosti ale mohu potvrdit, že i malé, reálně nevratné zprznění stroje po letech mrzí.    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2020
Odpověď  pardon: s patinou, ktorá k veku patrí.... preklep.    [M.]   09.07.2020
Odpověď  Motocykel má určite vyššiu hodnotu v pôvodnom stave a laku. Ak nie je renovácia nutná treba vyleštit , zakunzervovať a nechať to s patinou, ktorá k vrklu púatrí. Renovovať a prestriekať sa dá stále a vrátiť to naspäť už nikdy nejde.    [M.]   09.07.2020
Odpověď  30 let od data výroby    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2020
Odpověď  Po 25 letech to je veterán. Máš ji na značkách?    [Pitr]   09.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Koupě Jawetta (rada)


 Ahoj, po babetě bych si chtěl teď zainvestovat do jawety na výlety. Mohl by mi někdo, kdo se vyzná, okomentovat tyto inzeráty, prosím? Můj cíl je koupit funkční kompletní kousek, který by potřeboval max seřídit a nalakovat. Vaše komentáře mi pomůžou i s tím, na co se mám soustředit u dalších inzerátů. Děkuju moc! Ondra

1) https://motorky.bazos.cz/inzerat/119216252/jawetta-551.php (nezdá se mi barva, asi nebude původní?)

2 https://motorky.bazos.cz/inzerat/118433044/jaweta.php (kompletní go ze zrezlého šrotu, zdá se povedené)

3) https://motorky.bazos.cz/inzerat/119197603/jawetta.php (oproti spodní to chce i chromy)

4) https://motorky.bazos.cz/inzerat/119249158/jawetta-551.php (asi nejlepší volba, vypadá kompletní, neorezlá a na přelak)    [Ondra]   28.04.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Omlouvám se, pánové. Tak jsem sem vnesl zbytečnou paniku... Já si vyjel článek, kde uvádí číslo motoru, ale když jsem teď hledal více, tak je to číslo rámu na pojištění.

Jinak to číslo motoru má jen převyraženou jednu číslici druhou. Čitelné jsou oboje.

Tak díky a ještě jednou pardón za prudu! :-)    [Ondra]   11.06.2020
Odpověď  Číslo motoru se neeviduje, je jedno co tam máš. Důležité je číslo rámu!    [Karel]   10.06.2020
Odpověď  Jak číslice přeražená? Jako že je nečitelná? Pak vybrat libivolnou čislici a zajít na pojištovnu. Sami řeknou zda už je na dané číslo pojistka.    [Goro]   09.06.2020
Odpověď  Jak jsi zkontroloval že moped nebyl pojištěn? Ty máš přidělenou SPZ?    [milan]   09.06.2020
Odpověď  Tak jsem nakoupil, chlapi! Díky za pomoc - vaše rady jsem využil při obhlídkách. Nakonec jsem koupil za 30 - níž to así nejde v tom stavu, co jsem chtěl (max tak o 5 nebo čekat dýl). Všechno původní, lehounce orezlá, chromy ok, motorově zněla skvěle, svítí, troubí, jen zadní světlo vymlácený a všechny lanka budu muset vyměnit/poštelovat.

Jednu věc jsem si ale neuvědomil na místě... na štítku je jedna číslice u čísla motoru přeražená. Moped zatím pojištěn nebyl a to jsem si zkontroloval i zde: https://ic.ckp.cz/ICwww/servlet?_page=searchSPZ&lngID=1

Doporučili byste teda prostě vybrat si jedno číslo - to dát na pojištění i do kartičky nebo se dá ještě nějak zkontrolovat, jestli někdo vlastní jedno z ních? Asi ne, co?    [Ondra]   09.06.2020
Odpověď  Ta nevypadá taky zle. Tak ať dobře pořídíš.    [Pitr]   01.05.2020
Odpověď  Díky, pánové! Poslal jsem nabídky na 2) a 3) plus ještě tuhle: https://motorky.bazos.cz/inzerat/118003713/jawa-551.php    [Ondra]   01.05.2020
Odpověď  Za mě 3. Ma origo sedlo i pedály,lak ještě nevypadá zle. Trochu péče a bude to pékný veterán. Ceny kolem dvaceti už jsou u jawet bohužel normální a je jich méně než S11. Ale jestli chceš lakovat,viděl jsem i kolem 16-18t. Hlavne ať nic nechybí jako kryt řetězu a schránky nářadí,to se už kurevsky špatně shání.    [Pitr]   29.04.2020
Odpověď  Je to vždy záležitost nabídky a poptávky. U prvního inzerátu ještě nesedí šlapky, mají odrazku a píše, že vše až na sedlo je původní. Ale je fakt, že ceny se šroubují. Já loni koupil S11 za 12 000, a pak jsem měl nabídku na další dva po 35 000 a ani nebyly v originál barvě, o dalších dílech nemluvě. Podle mě je reálná cena 15 až 16 tisíc. Ovšem chtělo by to vidět v reálu, zkusit kompresi, kompletnost dílů atd.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2020
Odpověď  Ahoj Karle, díky moc za odpověď a rady!

Já si myslím, že celkově to lidi napalují o 1/3 víc, ale ty ceny určitě vylezly za posledních 10 let. A asi to prostě nějak tak koreluje i s babetama... kupoval jsem pěknou za 3 tisíce, teď je taková za 8 i. A pobav se tady: https://www.sbazar.cz/paulina502/detail/109810315-babeta-207100-po-prvnim-majiteli    [Ondra]   29.04.2020
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawetta startování


 Dobrý den vespolek,
toto zase jeden ze základních dotazů nováčka, přesto budu rád za nějaké navedení. Mám nově Jawettu, kterou jsem pořídil v rozpracovaném a odloženém stavu.

Po složení je stav, že mi nejde nastartovat, jelikož kliky jdou ztuha. Respektive po levém pedálu můžu skákat jak chci a nic se nestane, když zkusím pravý pedál, tak se pohne a motor si odfrkne. S vymáčknoutou spojkou se stroj hýbe normálně. Rukou jde točit rotorem pod pravým víkem - nejde to úplně lehce, ale píst se hýve podle zvuku výfuku.

Jestli mám jiskru nevím, protože to nejde vidět při tak náročném startování. Roztlačení/rozšlapání mě zatím vždycky zastavilo. Motor už tam byl, takže o něm nic nevím, měl být udělaný, což může znamenat cokoliv, ale když se hýbe tak snad není zadržený...?

Nezní mi to moc dobře, ale ocenil bych nějaký další tip. Je mi podežřelé že to "trochu jde". Mám zkusit více síly nebo je to o inteligenci?

Díky za nápady!    [i.kostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Abych dokončil co jsem tady začal a dal tak všem vědět.

Na zdejší doporučení a trochu dalšího googlení jsem si potvrdil, že problém jsou půlměsíce. Rozpůlil jsem motor (3 slova, ale týden práce po večerech), vše vyčistil, odmastil, zkontroloval (viz níže) a vyměnil půlměsíce. Přikládám jejich fotku (pravá část je originál a levá je rozžvýknutá).
I s novými půlměsíci mi ale šlapací kolo připadalo těsné k bloku karteru, protože se sice volně točilo, ale kovově šumělo. Nějak jsem to nevydržel a u skládání tam mezi půlměsíce a karter vrazil podložku M16(?) (netypická vypouklá, která přesně seděla na hřídel). Tím se mezera zvětšila na od oka příjemnou a stále rozběhové kolo krásně lícovalo s prvním kolečkem "na stromečku". Nevím, jestli jsem udělal dobře, ale zdá se, že to ničemu nevadí, ať už startování nebo brždění.
Momentálně jsem ve stavu, že mi to neháže jiskru, ale to je další příběh. Mopedům zdar a díky všem za předešlé komentáře.    [i.kostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Teda než jsem odstrojil motor z vozidla a sundal všechna možná soukolí, tak to chvilku zabralo. Zbývá poslední zaseklý šroub v karteru a můžu půlit (s přípravkem, samozřejmě :)

Pod víky je čisto, ozubená kola vypadají jako nová a nepřipadá mi, že to bylo již dříve půlené. Kartery neprasknuté a tedy nevařené. Na tachometru natočené 1300 km i když to může být hausnumero. Otázka zní, kolik kilometrů vydržely původní půlměsíce?

Jinak uvnitř vík a na karterech jsou vyražena loga ČZ, to asi není zvláštnost. Nicméně číslo motoru je 551037xxx, podle různých diskusí se pak už "551" nevyráželo (rám má taktéž 551066xx), je možné že je to nějaká starší série?    [i.kostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2020
Odpověď  Já jsem si tu podložku musel vyrobit. Nic na tom není stačí ti kus plechu. Plak si důlčíkem udělej důlek, kde bude střed, od něj si kružítkem označ jak chceš aby podložka byla veliká. Pka už jenom stromečkem uděláš vnitřní díru a pak to vystřihneš nůžkama na plech.    [Ruda]   03.04.2020
Odpověď  Stačí otočit jednou, ale musíš rychle. Samozřejmě někde ve stínu, jinak jiskru neuvidíš. Víko bude odřené od ohnuté kliky šlapadel, někdo to prostě kdysi položil a ohnul ji. Pak s tím jezdil na prasáka a strouhal kryt. S tou podložkou pozor, nesmí být moc tlustá asi tak 1,3 mm, musí tam zůstat trochu vůle, to je normální.    [Ruda]   03.04.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím všechny,
doplnil jsem podložku - zatím teda nemám originál a M16 podle normy je moc tlustá, tak to vypadá strašně. Výsledek je, že tam není ta axiální vůle, ale šlapadla jsou stále tuhá pro start.

Jiné pozorování: Kolik má být mezera mezi klikami a krytem spojky / krytem magneta? Na levé straně mám teď s podložkou 7 mm, nicméně na pravé straně je klika zaražená do krytu. Ještě zajímavější detail: levý (spojkový) kryt má vydřenou rýhu od kliky, ale pravý je hladký, tedy přesně naopak než to vychází teď. Lze z toho něco poznat? Bylo to rozpůleno a špatně složeno?

A doplňující dotaz: když jednou ručně otočím magnetem jsem tak schopný vidět jiskru vytažené svíčky? (když je stranou opřena o blok motoru) Nebo se to musí otočit víckrát?

Díky vám všem za pomoc, rady a nápady!    [i.kostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2020
Odpověď  Ta vůle tam má být, ale tak akorát.    [Karel]   01.04.2020
Odpověď  Máš podložku pod klikou šlapky na straně spojky? Pokud ne tak tam má být, dej ji tam a vyzkoušej.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2020
Odpověď  Do válce nalij naftu nebo petrolej a šlapej zezačátku bez svíčky. Totéž bych nalil petrolej nebo naftu do převodovky, rozpohyboval a pak teprve nalil převodový olej.    [HonzaBK]   31.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Všem díky za nápady!

Olej v převodovce je dolitý, ale stálo to možná 20 let bez něj. Naštestí to teď nekape, tak byl asi jen vypuštěný. Rovněž jsem vpravil 2T olej do válce než jsem to začal zkoušet. Nicméně to se nezdá jako zdroj problému nyní.

Půlměsíce mi znějí jako zdroj problému i vzhledem, jak jsou všude možně pojmenované "Achilovou patou" motoru. Taktéž šlapací hřídel dost cestuje po ose alias axiální vůle mezi šlápnutím vpřed a bržděním. Něco jako na tomto videu: https://youtu.be/eRxxUzWe49k tak to být nemá nebo má?

Klíčový dotaz, bez půlení motoru s tím nic neudělám? Dokud jsem to neměl v rukou, tak se příslušné díly z obrázků a popisů špatně identifikují, pardon.    [i.kostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2020
Odpověď  Pokud motor dlouho stál je možné, že je válec trochu zrezivělý, stříkl jsi otvorem pro svíčku do válce trochu oleje ? Máš olej v převodovce ?    [Karel]   30.03.2020
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Babetta


 Dobrý den, babetta 210 šíleně ,,žere" svíčky. Vše je seřízeno, vyčištěno. Svíčka je krásně čistá ,ale vydrží někdy 100km, někdy 30 km a nenastartuje, někdy studená, někdy teplá po chvíli např. u obchodu. Vyměním svíčku a je zase na chvíli klid. Svíčka 17 dle manuálu. Když tam dám zpět tu starou, venku jiskra krásná ve válci ,ale nechytne. Slyšel jsem, že to někomu dělala cívka, ale ....???? Nevím. Přemýšlím to zkusit vyměnit ,ale myslíte není výhodnější než měnit cívku ,dát GYT a eliminovat tím i možnost ,že to nedela cívka,ale tyristor? GYTem bych v podstatě za polovinu peněz vyměnil oboje.
Nemáte někdo podobnou zkušenost? Děkuji    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zamontoval jsem nový GYT . Tak uvidíme. Po vyzkoušení, napíšu.    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2020
Odpověď  Takhle nějak se mě projevoval vadnej tyrystor    [T505]   27.05.2020
Odpověď  Pokud je motor OK, nemůže žrát svíčky. Podle mého na 99% zapalování. Cívka či něco v elektronické části.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
 Strana 1/201 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 22.10.2019)
Nezodpovězené téma 

JAWETTA sport nejde do otáček


 Zdravím, mám Jawettu sport, v motoru nová ložiska, gufera, pístní kroužky a o-kroužky. Když přidám i na volnoběh tak nejde do otáček. Vždycky to nějakou chvíli trvá než se to pořádně vytočí. Při jízdě pak nemá výkon. Karbec čištěnej tak na 10krát, z nádrže benzín taky jde, předstih jsem už zkoušel měnit, svíčku jsem měnil taky.Tryska 71. Jediný co trochu pomohlo tak odělat vzduchovej filtr, ale to mi nepříde jako dobrý řešení. Nevíte někdo co s tím? Díky.    [DankLoverRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stadion S22 cuká


 Zdar,
mám Stadiona S22, motor je cca 150 -200 kilometru po repase, výbrus, svíčka, ... když jedu pomalu do kopce (nízké otáčky), obzvlášť na jedničku tak motor vynechává a cuká. Predpokladam ze je to bohatosti smesi, ale nevim jestli je tam moc paliva nebo naopak bych mel posunout jehlu ješte niz.
Dik za rady    [Franta]   02.10.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stadion S22 boční kryty pod nádrž a kryt řetězu - repliky


 Dobrý den , nabízí někdo repliky bočních krytů a řetězového krytu?
Originály nevidím vůbec.    [MartyC]   30.09.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stella


 Dají se někde sehnat podsedlové a krycí plasty rámu?Díky za info.    [Jára]   06.09.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Pomoc s identifikací mopedu


 Ahoj, moc bych poprosil s identifikací mopedu, co jsme našli ve stodole po dědovi. Polepy má Hercules, ale podle toho jsem ji nikde nedohledal. Buď je to nějaká rarita, nebo ty polepy nemají s modelem nic společného. Hlavně ten tvar nádrže jsem nikde nedokázal najít stejný.

Motor je Sachs 506/3B 49ccm

Moc děkuji, Dan    [Dan]   10.08.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Napaření paraboly Jawetta Sport.


 Dobrý den. Chtěl bych si nechat nově pokovit parabolu. Mohu to poslat firmě Hana Nepokojová, kde si provedou i přípravu před napařením, ale poštovné mě vyjde stejně jako práce. Také se tu uvádí Preciosa Turnov, ale netuším zda se jim nemusí dodat parabola už připravená pod finální vrstvu. Nemáte někdo s tou Preciosou zkušenost? Tam bych to mohl dovézt osobně, ale sám upravit bych asi nezvládl.    [pamas]   19.07.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawetta cuká dvojka


 zdravím ... mám jawettu ,cukala mi dvojka tak jsem to rozebral udělal celou generálku koupil jinou převodovku s trošku lepšíma zuba na tý dvojce ,celé složil tak to jdu radostně projed a znova cuká :( nemá s tím někdo zkušenosti? děkuji    [Lukáš Pool] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Babetta karburátor


 Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s karburatorem Del orto? Dělám babettu pro kamaráda, který umí jen napumpovat kola a tento nový je údajně spolehlivější a bezúdržbový.
Díky za Vaše zkušenosti.    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

stojanek na stadion S22


 Ahoj potřebuji poradit jak nandat stojánek na S22 ,Pružina jde na čep a do ramu a konec za stojánek před doražením čepu?jiná možnost asi není,Ale pak je to drsný Nemužu čep stou pružinou ani chytit, dík za odpověd,    [marek]   05.05.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

náhon tachometru


 Zdravím v loni jsem si už ani nevím kde koupil na Babettu náhon tachometru, a že ho letos teda vyměním, jenže mě na mou 210 rok 1989 nepasuje délkou, a jen jedním závitem. Délka je 66cm závit na jedné straně klasika na tachometr M10x1 a na druhé straně je o něco větší vypadá to jako M12x0,8 ale muže to být taky něco jinýho s withvortem z té matky se to docela dost blbě měří. Pokud někdo ví na co je, případně je volný k prodeji, děkuji.
http://www.jawamania.cz/tree/images.aspx?rootid=221526&nodeid=274097    [T505]   05.05.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Babetta 210


 Dobrý den, mám dotaz,ohledně babetty.Kamarad chce přejít bábu, kterou běžně používá. Prý špatně brzdí, teče kohout, někdy hůř startuje....
Jezdí na ní a nikdy se s ní nic nedělalo. Dotaz zní, lze nějak změřit, v jakém stavu jsou startovací, rozjezdove a dvojkové čelisti, abych je případně zrovna vyměnil taky, než se v tom za chvíli hrabat znovu?. Zatím je to funkční, ale jak poznat, že už je to na hraně??
Díky    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stadion Zapalování


 Zdravím všechny.Nemáte někdo náhodou nafocené zapalování kde je vidět kondenzátor jeho umístění.Nikde nemůžu najít jestli se tam mám vrtat s objímkou do karteru.Děkuji    [velopRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.05.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

lakovani mopedu stadion


 zdravim chlapi kolik je třeba barvy na nalakovani s11 bila modra budu lakovat sam a nevim kolik barvy nakoupit dik za rady. Petr    [petr]   20.04.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawetta, jehlové ložisko na pístním čepu bez vymezení vůle?


 Do jawety jsem s problémama dostal novou klikovku, ta má ojnici s oběma jehl. ložisky. To na pístním čepu může cestovat do stran po čepu nějaké 3mm. Mám to vymezovat podložkami, a když tak jakými? Mopedům zdar    [Petr]   07.04.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Držák tachometru


 Zdravím.Dočetl jsem se,že se prodával jako doplněk k S 11 držák tachometru.Má po obvodu a středem prolisy.Nemáte ho doma někdo?Potřeboval bych ho alespoň okotovat pro vyrobení.Děkuji.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Závodní palivo


 Ve staré knížce jsem našel návod na závodní směs paliva. Z finančních důvodů jsem moped prodal, tak nemám na čem vyzkoušet. Prosím toho, kdo to zkusí, ať sem napíše, jak to jede a jest-li je potřeba měnit nastavení předstihu. Nepíše se tady, jest-li je to pro 4t nebo 2t. Přidal bych tedy olej M2T (pokud se v této směsi bude rozpouštět) nebo více ricinového oleje. Takto je poměr 1:100 10ml na litr směsi. Do Stadiona jsem dával 1:25 40ml na litr benzínu, což jsou 4% oleje.
návod:
methanol(metanol/..50% (prodává například Verkon.cz)
toluen ............30%
aceton..............8%
benzín vysokooktan.10% (Benzina, OMV)
destilovaná voda....1%
ricinový olej.......1%    [Pavel]   17.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawetta - větší rozeta, kryt řetězu...


 Hezký den všem. Měl bych dva dotazy ohledně krytu řetězu a rozety na Jawette.

Jednak by mě zajímalo, jak největší rozeta ( kolik zubů) se maximálně vejde do standardního krytu řetězu. Je to pouze standardních 35 zubů, nebo by se vešla i větší?

Druhak nemáte někdo fotku a případně rozměry krytu řetězu, který se montoval na vývozní Jawetty se sníženou rychlosti s velkou rozetou? Někde tu byl kdysi obrázek, ale nemůžu ho najít.....

Předem moc děkuji.    [Pavel]   10.02.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stadion S11 vs S22


 Zdravím,
Nevím někdo do jakého roku se dávala na Stadion S11 ta starší převodovka myslím kratší drážkování na hřídeli, hřídelka s dvěma kolama oproti té s těma třemi. Mám Stadion S11 rok výroby 59, ale někdo z toho vzal převodku a já nevím jakou tam mám dát.
Děkuji    [gege252] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

babetta 210 - dymí


 Zdar, viete mi prosím poradiť, zložil som motor, nastavil predzápal, vyčistil karburátor atď atď.... chytí skoro na polotáčky pedáľov. Na sytiči ide voľnobeh dobre a ani tak nedymí ale po pridaní plynu to zdochne, nakopnem to bez sytiča drží ako tak otáčky ale nevydrží bežať ani 20 sekúnd. pozrel som sa na sviečku, čierna, a na začiatku, kde je podložka má sebe biely zvláštny povlak, tak isto to ide aj z tlmiča výfuku ale tam je to už hnedé a kvapká to ako ide motor, popri tom mám zmes nastavenú na 1,5 otáčky.mám pocit ako keby to žralo olej z prevodovky ale prečo by mal, však som dával nové tesnenie. Mal niekto s týmto už skúsenosti, že čo by to mohlo byť? Ďakujem.    [Ján]   17.11.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/201 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006