MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303066 příspěvků |7347 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 118 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Ogar 9.12.2019 23:04  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Zdravím Ogaristy ! Stojím před renovací poválečného Ogara 250, model 4....   29.11.2006 / 116
    Zdravím Ogaři, jsem mezi Vámi nováček a protože jsem přivezl svůj stro....   21.04.2008 / 107
    Tak mě čeká první renovace.Čeká na mě tento Ogar r.36.A chci se Vás ze....   22.04.2008 / 98
    Ahoj ogaři na podzim jsem vám představil fotku torza mé čerstvě poříze....   08.07.2007 / 97
    Tak posílám pro znovuoživení diskuzí na Ogar foru fotečku poválečný čt....   10.04.2007 / 89
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 240      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 80      Příspěvků Příspěvků: 2849
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/72 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiOdpověď  Náš vzor    [Tom]   23.07.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Barcelona-Praha


 Už se nám to pomale blíží :-) Cesta z Barcelony do Prahy na Ogarech. Výjezd z Barcelony už tuto neděli. Každý den Vám budeme posílat fotografie a informace, jak na tom budeme viz odkaz
https://www.facebook.com/Motoveter%C3%A1n-klub-Ogar-140682636104301/    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.07.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Odpověď  Nemám s tím problém, rozkrýt vyúčtování srazu, nechci teď jsem psát podrobnosti, ať se mají účastníci na co těšit. Kdokoli mi může napsat na mail, pošlu vám vyúčtování podrobě.
Tak doufám Beate, že mi napíšeš, ja Ti pošlu podrobné info a ty pak sem napíšeš, že už je ti jasný, proč je startovný 600kč. když už se s tím sem píšu, ať to není jen planý osočování.
Díky, Jíra    [j.b.o.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ve startovném 600kč je zahrnuto, vstupy na jednotlivých zastávkách do historických objektů (hrad, klášter), svačina, oběd, večerní raut při vyhlášení soutěže a každej účastník si odveze prezenty s ogarskou tématikou.
Pokud chceš přesnej rozpis, co přesně stálo, napiš mi na mail, klidně Ti pošlu detailní vyúčtování, uvidíš, že se ani do těch 600 nevejdem a musel jsem do toho nasypat x tisíc z vlasního.
jirka.ur@seznam.cz    [j.b.o.Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Můžete mi někdo říct, co je v 600 CZK startovného zahrnuto?    [Beat]   03.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Zdravím Ogarysty, stále se můžete přihlásit, nebo přijet podívat na letošní jízdu Ogarů. V případě zájmu, mě neváhejte kontaktovat pro informace.    [j.b.o.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Ogar sraz 2019


 Chtěl bych všechny majitele a příznivce motocyklů Ogar pozvat na letošní IX. ročník víkendového srazu Na Ogaru zemí Českou, který se koná od 14. - 16. června v Želivi. 15. 6. od 8:00 do 9:00 proběhne v Želivi u hotelu Na Kocandě registrace jezdců, poté 80 km trasa se zastávkami a soutěžemi. Ubytování zajištěno od pátku 14. 6. v hotelu Na Kocandě (možnost ubytování v penzionu, chatkách, nebo vlastní stan). Pro vícero informací mě prosím kontaktujte na 603796666, nebo mailem jirka.ur@seznam.cz. Těšíme se na všechny účastníky i Vy co jste nikdy na Ogar sraze nebyli, neváhejte mě kontaktovat a srazu se zůčastnit. Jirka Urbánek    [j.b.o.Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem objevil další motor s navařenou komorou a má nejnižší výrobní číslo 4492 rok 1936 již s vějířovou hlavou.    [Roman]   27.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podle všeho to vypadá, že se s největší pravděpodobností jednalo o tovární úpravu pro rok 1937. Překvapuje mne, že se o tom Libor Marčík nezmínil ve své knize. Pokud máte ještě někdo stejnou úpravu, tak dejte vědět o jaké číslo se jedná. V roce 1937 se měly vzrábět čísla 4506-5647.    [Roman]   30.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Na dvou motorech, co mam, cisla 48xx, je ta uprava take. Nejdriv jsem si myslel, ze si to tam nekdo dovaril, ale ze zrovna na obou motorech. Na motorech 55xx a vyse uz ta uprava neni.    [faux4] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [Roman]   24.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  další fotka    [Roman]   24.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Motor Ogar 4 1937


 Vlastním Ogara 4 z období leden - březen 1937 a na motoru je pod klikovou skříní přivařena komora, která je s klikovou skříní propojena. Vzhledem k opracování a profesionálnímu odlitku vše nasvědčuje tomu, že se jedná o tovární úpravu. Našel jsem na netu ještě jeden stejně upravený motor. Proto se domnívám, že se nejedná o individuální úpravu. Může mi k tomu někdo něco říci. Nechápu důvod úpravy, protože si myslím, že zvětšení prostoru pod pístem snižuje podtlak při nasávání směsi a zároveň snižuje tlak při přepouštění směsi a tím se snižuje i výkon motoru.    [Roman]   24.04.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (5) 
Odpověď  Ten šroub ja na vypouštění oleje. Od určitého čísla motoru došlo k modernizaci a ruzným upravám motoru a toto je jedna z nich,těch rozdílu určitě ještě pár najdeš.    [M.Ž.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Nezodpovězené téma 

Centrování zadního kola Ogar 12


 Ahoj,
chtěl bych se zeptat na doporučení někoho šikovného, kdo má zkušenosti s centrováním zadního kola na Ogara (typ 12 r.v.48) včetně dodání nových drátů. Jsem z Plzně, ale vzdálenost není tak důležitá, spíš aby to bylo správně. Předem díky. Grošák    [Miroslav Cingroš]   05.04.2019 
 Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiOdpověď  je to origo - mám též    [Majkfzx750] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  bez šroubu    [Majkfzx750] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Motor ogar 1946


 Mám otázku na ogaristy. Otec vlastní ogar s motorem na kterém je oproti mému nějaký šroub navíc. o co se jedná? je to vypoštění na olej nebo co je to? níže foto jeho se šroubem i mého kde takový šroub není    [Majkfzx750] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (2) 
Odpověď  Střed byl z "Angličana". Prodán . . .    [radek]   21.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Taky jsem to na nyplech jednoho kola objevil, má jen holou nábu, žádná brzda ani rozeta, uprostřed s velkým nálitkem "50". Jak vypadá tvoje kolo celé? díky.    [bob]   21.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ale joo, však to známe, že to pořád někdo chce řešit a dávat sem. Už na tom nikdo nežasne.    [smeju se]   24.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Třeba se tam stejné moto objeví za pár týdnů s tím, že "kupec" nezaplatil a budete mít šanci to koupit za jinou- více odpovídající cenu. Já teď takhle koupil v druhém kole stejnou věc za 60 procent ceny výherní v prvním kole. No a mám radost - cena už "seděla" a spousta lidí se opakovaného nákupu bálo.    []   24.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Prodej na aukru je loterie. Sám jsem pár věcí prodával. Dáte od koruny a dvě minuty před koncem aukce jste ve ztrátě. Pak se rozvášní 2-3 kohouti a ve vzájemném souboji vyženou cenu na dvojnásobek běžných cen. Jindy jste opatrní, cenu nastavíte, máte za to že velmi rozumně a prodat chcete a nikdo to nekoupí. Lidi mají rádi soutěživost a ztrácí při ní kontrolu - ale je to riziko pro prodejce - kupci v době konce aukce zrovna nemusí sedět u PC :) Ideální je, když kupuje zbohatlík a je mu putna co za to dá, nebo někdo, koho si na nákup najal (protože na rozdíl od nás moulů má důležitější kšefty na práci) a tomu prostředníkovi to je třeba taky putna, nebo holt má provizi z objemu...co já vím. Jenom z dosažené ceny se těžko dá říct, co za tím je - jestli podvod, soutěživost, nebo spekulace kupce že při osobním jednání poukazem na vady cenu srazí.... kdo ví.    []   24.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Jen klid. Jak říkají v směrodatné TV a jiných sdělovacích prostředcích,..bylo sucho. Bylo sucho 2016, 2018....takže šlo nahoru všechnoc o má se suchem co děla. Eletrika, plyn, palivo, veteráni,...    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  400 200 Kč? Koukám, že si z nás dělají blázny. Kdo tomu nevěří, ať tam běží. Tak šup. Na co čekáte. Rychle rozprodejte, kdo máte takovéhle leštěnky našich motorek, nejlépe vyrobené teď, vždyť se to přece prodává za 400 tis.    [Jarda]   24.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Všechno jde nahoru, platy, služby, prostě vše..    [Majkl]   21.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  To Olda, já koupil cca 3-4 roky zpět na aukru 2 veterány a dnes jsem sakra rád za tu tehdejší (možná taky uměle vyhnanou) cenu, protože dnes bych musel dát 2x tolik. Jasně - u toho ogárka bych taky řekl, že je cena sakra vysoká, ale holt za necelých sto tisíc jak byly před pár lety už asi fakt nebudou :) Konec konců byť to prodejce může tlačit uměle nahoru, tak pokud prodat chce, tak stejně nezbyde než počkat na reálného kupce.    []   21.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Přesně tak !!PS: ale opravdu byla na začátku aukra, snaha po vystavení veterána chtít 500Kč pak 100Kč a nakonec to aukro muselo dát grátis :)    [Olda]   21.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  V sekci veterán se provize nikdy neplatili, jen se tam dnes už prodávají opravdu jen celá mota a ne díly, i když za to třebas některé stáli, no posrali to tupci, kteří si tam házeli 150 aukcí a pořád dokola za cenu kterou nikdo nezaplatil a nedali si pokoj, dokola a dokola, takže dnes když chcete prodat povícero dílů, tak si zaplatíte, bohužel stále za služby o hovně a když něco poserou, nechají to na Vás a ničeho se z jejich strany nedočkáte, takže to Český majitel pěkně zesral.    [Pavel]   21.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Jen blázen věří cenám na aukru…) jsou to z 99% samopříhozy, kdybych nedělal na IT podpoře, taky bych tomu nevěřil...:/ jo, to se musely zrušit provize z prodeje, jinak by v té kategorii už nic nebylo :)    [Olda]   20.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  No jo, další leštěnka. Co je na tom original a co replika? Bude se dát vydražené ceně vůbec věřit? To je kup pro dobrodruhy.    [Jarda]   20.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    []   19.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Hezký ogar na prodej


 https://aukro.cz/ogar-1937-6941419969    []   19.01.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (12) 
Odpověď  Máš ještě kolečka ? Dekuji    [Milos68] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Nosič 320x200mm,pružina stojanu je přišroubovaná na rámu,podložky udělat,páčku spojky vzít z jiného motoru,spinačku nachat zrepasovat-Poperník.Výfuky napasovat na stroji,klakson-čz,držák baterie-inzerát na Iveteran.Bovdeny opředené černé Náhon tachometru dělá Jíra.
Míra.    [M.Ž.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.10.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dobrý den, měl bych dotaz na pár drobností. Chtěl bych prvně někoho poprosit o rozměry nosiče, někdo můj nosič ořezal a já bych ho chtěl dát do puvodního stavu. Taktéž stojan mám dost posvařovaný a nevím jak tma má být připevněna pružina. Další věc je, kde se dají koupit tyto věci? Podložky matky svetla,páčka spojky na motoru, jak řešíte střeva spínačky? Myslím indukční cívku, regulátor apod. Poprosil bych o délku pacek na výfuky, někdo je uříznul, jinak mám moc pěkné puvodní výfuky. Dále jak je na tom klakson + tlačítko? Bohužel mi chybí. Také držak baterie, bowdeny a nahon nemám. Moc děkuji za rady a poučení.    [Darek]   24.09.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Moderovaná diskuse Nezodpovězené téma 

ogar 4 poválka,lakování.


 Dobrý den,mám Ogara 4 poválku a řeším otázku jakou barvou lakovat,najde se někdo,kdo poradí jakou černou,červenou zvolit,číslo barvy,atakpod.Moc děkuji za případné info.Milan 774112889 .    [Milan K] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.09.2018 
 Přidat odpověď 
Odpověď  Dekuji    [Milos68] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Přepinač v hrnku- 2 možnosti,široká rozteč šroubku-jawa special,uzká rozteč šroubku-jawa pionýr.
Tlačítko houkačky podle výrobního čísla take 2 možnosti, Jawa special nebo pérák fj hliník společný s přepinačem světel.
Přepinač světel -jawa special.
Klakson-čz předválečná.
Pero stojánku- udelat nebo se zeptat v ogarklubu kdo ma navíc.Mužu se poptat.
Elektrika-to je jen kupa drátu z bodu A do bodu B schema je v červené knížce El výzbroj motocyklú. Míra.    [M.Ž.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Díly na Ogar 250 povalečný


 Ahoj zdědil jsem před 20 lety Ogara 250 rok výroby 1947 v bedne rozebraneho a teď ho dávám dohromady, mám opiskovano, nalakovano, olinkovano, nachromovano, motor je na go, sedla ušité, potřeboval bych poradit kde sehnat nebo nahradit : přepínač světla na hrnku, tlačítko houkacky, přepínač dálkového světla, klakson, závěsné pero na stojánek a hlavně kompletní elektriku. Děkuji moc za rady Miloš    [Milos68Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2018 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (2) 
 Strana 1/72 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006