MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 298724 příspěvků |7136 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 64 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní speciály 17.2.2019 03:59  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    JAWA 250 Soutěžní   10.03.2010 / 118
    Vzpomínka na 4V Jawu   04.07.2018 / 85
    Jawa TK 16   16.10.2009 / 84
    trial Petrovka   08.12.2010 / 83
    Šesťdňová   27.01.2014 / 80
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 419      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 93      Příspěvků Příspěvků: 4761
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/120 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Odpověď  je motorka jeste na prodej a bylo by vice fotek popripade cena dekuji    [Selingr]   03.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Zdravím měl bych zájem o zadní kolo jaká je cena díky 603256514    []   30.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  A po roce zas na prodej jako rarita na bazošu, třeba se zas najde nějakej debil co to koupi. https://motorky.bazos.cz/inzerat/99011391/CZ-250-9882-Enduro-vodnik.php    [Xxx]   07.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Nemáte všichni chtít samý raryty pak lehko skočíte na špek takovým podvodníkům!    [Hitler]   06.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ahoj všichni příznivci ČZ 519, právě jsem koupil jednu 519 a je to ta americká verze. Chtěl bych poprosit jestli má někdo podklady pro tu americkou verzi, děkuji předem. Michal    [Michal ]   03.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Motorka je zložená, pojazdná ? Akú máte predstavu o cene ?    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dobrý den,, ozvěte se prosím na yamatt@seznam.cz ohledně kola na banána. Děkuji    [mladeznik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Zdravím,měl bych prosbu, shaním díly do motoru 653. Údajně dělá převodovku pan Kvěch. Nedokázal by mi to někdo potvrdit a neměl by někdo na něj kontakt? Nedělá někdo na tento stroj i klikovku a další díly, když pominu etovar? Předem děkuji.    [mladeznikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  v akci    [HolubZbynek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.11.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Nezodpovězené téma 

Karburátory na starší motocykly včetně seřízení


 Je k dispozici spousta karburátorů na starší motocykly zejm. enduro. Karburátory repasujeme a seřizujeme.    [Zbyněk Holub]   21.11.2018 
 Přidat odpověď 
Zodpovězené téma 

JAWA 250 ENDURO


 Originál soutěžní JAWA rv. 1988 vzduchem chlazená Marzochi, WP. Pouze vážný zájemce.    [Zbyněk Holub]   21.11.2018 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma 

JAWA BANAN - zadní kolo komplet i s brzdovým bubnem


 Mám k dispozici kompletní sadu zadního kola na JAWA BANAN. Cena dohodou.    [Zbyněk Holub]   21.11.2018 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (2) 
Odpověď  Jasně, jde určitě o malou razničku, to je více než časté, prostě jen kontrola určitého zaměstnance ve fabrikách a oražení kontrolovaného dílů, nic víc, s raznicí od komisaře na závodním motoru, či rámu vozidla to nemá nic společného.    [P]   19.11.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  zdravim mam dili razene tk 31 a tk 36 diky za jakokoli odpoved N    [Nikola ]   19.11.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  OK, děkuji.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  motokros čz- pokud je na prodej nebo výměnu, mám zájem    [MONTY]   27.10.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jikov NH 2810


 Zdravím. Poradíte mi prosím, z čeho je tento karburátor? Označení je 2810 NH.    [kettenkradRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2018 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Nezodpovězené téma 

KM 125


 Zdravim všechny,schánim nejake informace o závodním motocyklu, který postavil K. Fábry kolem roku asi 1976-80 a pak na něm jezdil P. Rauch. Silnični 125 vodou chlazená. Foto mota nebo někde při závodech . Díky za odpověď. Karel P.    [vasty] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.10.2018 
 Přidat odpověď 
Moderovaná diskuse Nezodpovězené téma 

Maršálek - Jawa 350


 Dobrý den,
Hledám informace, fotografie či kontakt na závodníka, který se účastnil závodů motocyklů v 70-tých letech.
Děkuji za informace    [vodníkRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2018 
 Přidat odpověď 
Odpověď  Gratuluji nejúspěšnějšímu sportovci všech dob! Přeji mnoho zdraví, štěstí!!!    [Martin]   02.10.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  možná i pila dvoumužka MP-50    [jawik]   26.09.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  A měl by o to někdo zájem?    [Martin]   31.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Až na predný,zadný blatník,nádrž,hlavu a asi aj zadné tlmiče by to mohla byť 74.výfuk USA.ostatné z tej fotky ťažko rozoznať.    [Jumbo]   25.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

CZ 250


 Ahoj.Viete mi niekto povedat ci je to model 980.Je to rok 1974.Uvazujem o jej kupe,chyba karburator a retaz.Cislo motora 1706.    [PacoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.08.2018 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Nezodpovězené téma 

Karburátor Jikov 2810 RD z čeho je?


 Zdravím,prosím o určení typu motocyklu,na který se tento karbík dával. Vím že to bude nějaká motokrosová číza,ale všude jsem se setkal jen s typem 2932 SE a pod. Tento má difuzor 33mm,moc díky za rady.    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2018 
 Přidat odpověď 
Odpověď  Je to nějaký stabil do pily, půdní fréza apod., myslím že mě doma též leží, ale přesný typ a výrobce nevím.    [P.]   18.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [Martin]   17.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

válec identifikace


 Věděl by prosím někdo, z čeho je tento válec? Děkuji    [Martin]   17.08.2018 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Odpověď  Mohl by správce toho imbecila s 1 zablokovat, email, IP adresu aj., aby už se sem alespoň z použitých zdrojů nenasral, díky Pavel.    [P.]   14.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Oprava - na letišti v Kodani...    [J]   13.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Všemi oblíbený p. F.ťastný a jeho mechanik na cestě k technické přejímce...    [J]   12.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Elita - Šťastný, Agostini, Havel    [J]   12.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  "malý" a vždy usměvavý B. Ivy v paddocku v rozhovoru s P. Readem    [J]   12.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  F. Šťastný    [J]   12.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  I G. Havel uměl "dávat kolínko" :-)    [J]   12.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Po závodě...další z velikánů 60 tek - Jim Redman z Rhodesie a Lugi Taveri    [J]   12.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  B.Staša s prototypem ČZ 4V    [J]   12.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přikládám méně známá fota:
F. Šťastný a Steve Murray na letišti v Londýně 1965    [J]   12.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Lehký kvíz :-) Když se bavíme o těchto letech, kdo drží rekord Masarykova okruhu (GP Brno)? Okruh - 13,940 km v MS od r.64 - 74, před posledním zkrácením? Otázka pro všechny a uvítám jiné zajímavosti z dobových archívů. O Brnu (mimo jiných) se jednou rozhovořil i Phil Read, ale nemohu tento rozhovor o jeho kariéře, který byl vydán v 90. letech na DVD najít...    [J]   04.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  K pístům - speciálně našim: Slitina pístu je alfa a omega od té se odvíjí opracování, protože se v teplotním rozmezí různé slitiny chovají jinak a výrobci si jejich složení a přísady drží v tajemství. Bývalý závodník, který jezdil v 70. letech republiku říkal, že naše písty všeobecně nestály za nic a nemám důvod mu nevěřit. Osobně jsem obráběl na CNC soustruhu kované písty do motorových rogal,protože ty původní odlité Italské stály za bačkoru a nalétali málo hodin, takže vím jaký by měl mít píst tvar:-) Ale frézoval jsem naháněčkou pouze tvar a odlehčení zevnitř pístu a zápichy pro kroužky s šikmou odlehčovací dírou nad otvorem pro pístní čep. Samotný vnější tvar se potom dělal v jiné firmě na speciální mašině, která průměr "napíchala", to zn. že se neobráběl klasicky po průměru. To jsem jen odbočil. Samozřejmě souhlasím s příčinou zadření kvůli ložiskům na ojnicích a že je to natvrdo, bez varování a že to byla příčina Angličanova pádu.Já už také zadřel dvoutaktní cestovní 350, kvůli chudé směsi a vím jak se to chová a když motor začne "tuhnout" je čas na vymáčknutí spojky, ale nejsem si jistý zda by se to dalo stihnout ve 160km/h při 13 000 ot./min. Tam než stačí vymáčknout spojku, tak je za ním desetimetrový černý šlinc... Pro zajímavost - píst v našem bývalém BMW 326 z roku 1938 měl zalisované vložky kolem otvorů na pístní čep z jiného materiálu a chodil řádově ve stovkách za všech teplot, dnes žádná věda, ale v tom roce? Do téhle Jawy rozhodně patřili kvalitnější zahraniční závodní písty, zkušenějších výrobců, kteří si i svými lepšími technologiemi dokázali udržet i stejnost kvality. Zadírání na ložisku je čistě věc konstrukce a dalo by se to časem snad vlastními silami vychytat. Seřizovat karburátory, to asi také nebylo jednoduché, standartně tam byly Amaly - Grassetti tam měl Del'Orto. Nebýt fatálního pádu B.I., který s takovými dvoutakty uměl jezdit a měl šanci na titul. V Československu jsme na to nikoho neměli. Já osobně si myslím, že po osudném Sachsenringu už to měli naši "silničáři" spočítané.    [J]   04.08.2018
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   

 Strana 1/120 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006