MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 304178 příspěvků |7402 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 86 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní speciály 23.2.2020 01:28  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    JAWA 250 Soutěžní   10.03.2010 / 118
    Jawa TK 16   16.10.2009 / 87
    Vzpomínka na 4V Jawu   04.07.2018 / 85
    trial Petrovka   08.12.2010 / 83
    Šesťdňová   27.01.2014 / 80
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 424      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 95      Příspěvků Příspěvků: 4830
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/121 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Nezodpovězené téma 

Walter 350


 Dobrý den, stal jsem se vlastníkem motoru Walter 350 a nějakých dílů k motocyklu. Potřeboval bych odbornou konzultaci k tomuto motoru, určení ročníku a dílů k motocyklu, které jsou z různých ročníků výroby. Velice děkuji za reakci    [Walter]   14.02.2020 
 Přidat odpověď 
Odpověď  Rám a nádrž bych koupil,je to svazarmovec.    [Jirka S.]   09.02.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Mně to připadne jako práce šikovnýho "amatéra" - uvědomte si, že v době Svazarmu byly dobře vybavený svazarmovský dílny, přes Svazarm se dalo zařídit v místní fabrice legálně něco vyrobit, a hlavně bylo tehdy víc šikovných lidí.
Taky běžně se šmelilo s dílama na závodničky "odteklýma" z motocyklovývh továren.

Připadne mně nádrž a zadní vidlice ze "Svazarmovce" - tovární upravy modelu 356 na 19" kola pro soutěže.
Rám upravený ze seriovýho po vzoru Jawy Libenák, zadní blatník taky upravenej se seriovky(tovární by byl z jednoho kusu) a řídítka dělaný z trubky doma.
Zbytek motorky nemáte? Masku světla, motor, výfuky?    [Monty]   09.02.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Zdravím, kyvku mam stejnou na 125/958... s držákem i s dvěma otvory pro napínak    [LukasStern]   08.02.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  genx@post.cz    [genx] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Je na vás nějaké spojení,třeba email?    [k]   12.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  No to jestli to táhne lépe od spodu přeci určuje vzdálenost horní hrany výfukového kanálu od vršku válce. v tomto případě je to standartních 42mm. Spíše mě zaráží, že spodní hrana výfukového kanálu nelícuje se spodní hranou přefuků a horní hranou pístu v dolní úvrati, podle mě se akorát hůře mění směs ve válci.    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

ČZ motokros 998


 Nemá někdo foto modelu čz 380/998 v modrém provedení? Údajně se mělo dělat a po roce 1980 už pak jen klasicky žluto-červená.
Pak navazuji s dotazem, zda někdo nemá na prodej rám na 997,998 a výfuk na 998. Případně i kyvka by pomohla.
Díky    [genx] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (2) 
Odpověď  A ještě se připojuji s dotazem, zda se dělala před rokem 1980 380/998 v kombinaci černý rám, modrá nádrž. Po roce 1980 už byly žluto červené. Nikde jsem nenalezl foto ani video a v ČZ bibli je zmínka o této barevné kombinaci u modelu 997 (tedy 250), ale zároveň je poznámka, že se dělal souběžně model 998.    [genx] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  nebo taky z ortopedie,pro invalidy    [majco]   04.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  možná je to válec soutežní pro čz 150 trial ,na ten válec to musí jet hezky ze spoda...    [majco]   04.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Právě že vrtání je 58mm a zdvih od přefuků taky sedí. Taky se mi to zdá jako zmetek. Ale motor s tímto válcem očividně jezdil, ale bůh ví jak.    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Prd o tom vím,ale není todle válec do nějaké 125 s menším zdvihem?
Nebo jen nedodělaný kus?    [Monty]   03.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ano vím, pro ilustraci jsem dal píst do válce mimo motor.    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Trochu mimo téma, ale na fotce pístu ve válci níže je patrné, že někdo namontoval obráceně píst, šipka na pístu má směřovat vždy k výfuku.    [.]   03.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  c    [josef podRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  b    [josef podRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  a    [josef podRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, mám čtyřrychlostní motor ČZ 150 s v.č. 140203. Měl by to být rok výroby 52, má el. zhasínání motoru na pravém víku motoru.

Potřeboval bych vědět, zda někdo ví, jestli tam má být válec s výfukovými nátrubky o průměru 30mm jako u série, nebo už větší. Našel jsem info, že by větší mělo být až od roku 53, neověřeno.

Jaký typ hlavy by měl být na tomto motoru? Typ "velbloud" s dekompresorem nebo bez?

Nyní je na motoru válec se zvětšeným sáním, přefuky a 30mm nátrubky. Co je divné, jsou výfukové kanály, jejich výška je pouze 14mm oproti sérii 17.5mm a spodní hrana výfukového kanálu je cca 3mm nad spodní hranou přefuků. Horní hrana výfuku je 42mm od vrchu válce. Že by nepovedený díl z výroby?

Díky moc za odpovědi.    [josef podRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ešte pôvodný:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak konečne mám hotovo.Replika blatníku podľa foto,zostrihnutý z pôvodného,vzpery vyrobené namieru.Pre porovnanie aj pôvodný.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tak kdysi jsem zde někde popsal jak se razilo, druhy, viz tři kategorie komisařů apod., z obdélníku byl v pozdější době někde ovál, ale většinou asi až někdy po roce 1980, ale kecal bych, i to zda bylo 20, či 21 krajů, dlouho jsem si tyto informace neosvěžoval, hlavně raznice putovala a někdo testoval třebas 20 let a jiný zase jen dva roky, takže je to takové složitější, s tím kdo s kterou bouchal, musel by být uvedený i rok, neboli léta kdy tuto funkci vykonával.    [P]   20.07.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Doplnenie čísla razníc technických komisárov - TK11 - Juraj Kočergin, Východoslovenský kraj, 60-70.roky. Zaujímalo by ma číslo TK21 v obdĺžnikovom rámčeku, pokročil niekto v bádaní? Zatiaľ som sa stretol len s číslom TK v krúžku alebo trojuholníku.    [Retro]   20.07.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Chlapci, objasním. Počkajte si na pokračovanie o Pionieroch na Motoride.sk    [gilbert]   15.07.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Podobný byl na prodej nedávno v Tachově, válec skot, převodovka je hodně podobná ravu, ale může to být dobová kopie neboli konstrukčně stejná, v čem to bylo, případně kam ho dáš, nebo pokud by jsi prodával, dej vědět, díky Pavel.    [P]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Odliatky kľukovej skrine, nie kľúčovej. Ten tablet si píše čo chce😀    [Retro]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  RAVO (asi)je len prevodovka, nie motor. Prevodovka je oddelená vo svojom obale. Ten mechanizmus radenia používalo RAVO. Odliatky kľúčovej skrine a výrobca sú zatiaľ záhada.    [Retro]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  motor pěknej. RAVO to jistě nebude,to byl vždy dvouválec ve 250,ale jinak pěknej kus. Původ netuším    [Monty]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto2    [Retro]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto1    [Retro]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Motor 250


 Vedeli by ste niekto o pôvode tohoto motora? Je to 250, vrtanie 75, zdvih 64, paťkanál. Oddelená 6-stupňová prevodovka pravdepodobne RAVO. Hlava Zetka Dvojlauf, valec jednovýfuk, liatina. Raznica TK 21 v obĺžnikovom rámčeku.    [Retro]   23.06.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
Nezodpovězené téma 

Pan Bohumil Staša


 Legendární silničář a tovární jezdec ČZ p. B. Staša již není mezi námi. Velmi mne to mrzí. Již ho nenavštívím ve Strakonicích jak jsem chtěl. Čest jeho památce!

https://strakonicky.denik.cz/ostatni_region/zemrel-legendarni-silnicni-motocyklovy-zavodnik-bohumil-stasa-20190522.html    [J ]   22.05.2019 
 Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na fotce to moc vidět není, ale je tam 354...Přesto ty hlavy jsou atipické, jako spousta dalších motorových dílů.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Podras: No jo, je to i na výkrese těch hlav - 354-13-870, tak to musí být pravda.    [Milan(OHC)]   10.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Který typ Vás zajímá?    [Tomáš]   10.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Monark a Libeñák ma oznaceni hlav 354?    [Pondras]   08.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Já to typuji tak na 99%, jako náhradní motor pro Jawa 350 - 554 Libeňák, nebo švédský Monark do kterých se montovaly tyto motory. Fotka Monark    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto...    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Motor JAWA 350


 Prosím o radu ohledně určení motoru JAWA 350. Dokáže někdo určit v čem ten motor jezdil ?    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
 Strana 1/121 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006