MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301954 příspěvků |7292 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 72 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní speciály 17.9.2019 19:22  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    JAWA 250 Soutěžní   10.03.2010 / 118
    Jawa TK 16   16.10.2009 / 87
    Vzpomínka na 4V Jawu   04.07.2018 / 85
    trial Petrovka   08.12.2010 / 83
    Šesťdňová   27.01.2014 / 80
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 423      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 95      Příspěvků Příspěvků: 4812
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/121 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ešte pôvodný:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak konečne mám hotovo.Replika blatníku podľa foto,zostrihnutý z pôvodného,vzpery vyrobené namieru.Pre porovnanie aj pôvodný.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tak kdysi jsem zde někde popsal jak se razilo, druhy, viz tři kategorie komisařů apod., z obdélníku byl v pozdější době někde ovál, ale většinou asi až někdy po roce 1980, ale kecal bych, i to zda bylo 20, či 21 krajů, dlouho jsem si tyto informace neosvěžoval, hlavně raznice putovala a někdo testoval třebas 20 let a jiný zase jen dva roky, takže je to takové složitější, s tím kdo s kterou bouchal, musel by být uvedený i rok, neboli léta kdy tuto funkci vykonával.    [P]   20.07.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Doplnenie čísla razníc technických komisárov - TK11 - Juraj Kočergin, Východoslovenský kraj, 60-70.roky. Zaujímalo by ma číslo TK21 v obdĺžnikovom rámčeku, pokročil niekto v bádaní? Zatiaľ som sa stretol len s číslom TK v krúžku alebo trojuholníku.    [Retro]   20.07.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Chlapci, objasním. Počkajte si na pokračovanie o Pionieroch na Motoride.sk    [gilbert]   15.07.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Podobný byl na prodej nedávno v Tachově, válec skot, převodovka je hodně podobná ravu, ale může to být dobová kopie neboli konstrukčně stejná, v čem to bylo, případně kam ho dáš, nebo pokud by jsi prodával, dej vědět, díky Pavel.    [P]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Odliatky kľukovej skrine, nie kľúčovej. Ten tablet si píše čo chce😀    [Retro]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  RAVO (asi)je len prevodovka, nie motor. Prevodovka je oddelená vo svojom obale. Ten mechanizmus radenia používalo RAVO. Odliatky kľúčovej skrine a výrobca sú zatiaľ záhada.    [Retro]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  motor pěknej. RAVO to jistě nebude,to byl vždy dvouválec ve 250,ale jinak pěknej kus. Původ netuším    [Monty]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto2    [Retro]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto1    [Retro]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Motor 250


 Vedeli by ste niekto o pôvode tohoto motora? Je to 250, vrtanie 75, zdvih 64, paťkanál. Oddelená 6-stupňová prevodovka pravdepodobne RAVO. Hlava Zetka Dvojlauf, valec jednovýfuk, liatina. Raznica TK 21 v obĺžnikovom rámčeku.    [Retro]   23.06.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
Nezodpovězené téma 

Pan Bohumil Staša


 Legendární silničář a tovární jezdec ČZ p. B. Staša již není mezi námi. Velmi mne to mrzí. Již ho nenavštívím ve Strakonicích jak jsem chtěl. Čest jeho památce!

https://strakonicky.denik.cz/ostatni_region/zemrel-legendarni-silnicni-motocyklovy-zavodnik-bohumil-stasa-20190522.html    [J ]   22.05.2019 
 Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na fotce to moc vidět není, ale je tam 354...Přesto ty hlavy jsou atipické, jako spousta dalších motorových dílů.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Podras: No jo, je to i na výkrese těch hlav - 354-13-870, tak to musí být pravda.    [Milan(OHC)]   10.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Který typ Vás zajímá?    [Tomáš]   10.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Monark a Libeñák ma oznaceni hlav 354?    [Pondras]   08.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Já to typuji tak na 99%, jako náhradní motor pro Jawa 350 - 554 Libeňák, nebo švédský Monark do kterých se montovaly tyto motory. Fotka Monark    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto...    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Motor JAWA 350


 Prosím o radu ohledně určení motoru JAWA 350. Dokáže někdo určit v čem ten motor jezdil ?    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
Odpověď  Tak to je pěkné, vím o kompresoru :-) ale bez motoru, k celé motorce je to ale ještě daleko, Pavel.    [Pavel]   25.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Pavle vím o zadním bubnu na kompressor, mohl by jsi to mít komplet:-))    [jwm]   25.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Plochodrážní JAWY


 Je zde někdo kdo se vyzná v motocyklech z Divišovské produkce ? Potřeboval by probrat pár drobností.    [Pepek]   25.04.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Odpověď  Tak email aj. najdete přes jméno...., či případně anajartep@seznam.cz ale nikdy bych nepsal jakoukoliv představu ceny, to by Vás mohlo také zabít, Pavel.    [Pavel]   15.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Měl bych vážný zájem o toto kolo. Jsem ochoten akceptovat jakoukoliv Vaší představu o ceně. Bylo by možné se s Vámi zkontaktovat? Děkuji Petr    [Petr]   15.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Závodní kolo


 Poznáte pro zajímavost někdo z čeho je toto závodní kolo, případně fotku mechanizmu na ovládání paken a jejich uložení bych uvítal, představu mám, ale....., je to asi na Anglický stroj, ráfek 21, střed elektron, víko a pakny také, buben cca 200 mm, je pěkné a zajímavé, jen jsem nenašel nač je, za jakoukoliv zprávu díky.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.04.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (8) 
Odpověď  No bola to taká doba.
Ja som tam dal fotku len aby mal predstavu ako to má vyzerať.
Jasné že ten jeho základ sa dá použiť.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  no však jo- předek je stejnej,a zadek je upravenej, tak jako 90% motorek tehdy- prodloužená zadní vidlice, a upravený držáky na tlumiče.    [Monty]   31.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ram na 996,997 a 998 vyzerá takto.
V prípade záujmu by som ho aj predal.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  čz 997,ale zadek je upravenej na větší zdvih pérování    [Monty]   28.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, vedel by mi niekto pomôcť s indentifikácou? Ten rám sa mi nepodobá na žiaden čo som na internete našiel.    [JozefŠamajRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Nezodpovězené téma 

jawa libenak


 Ahoj, poradí mi někdo z čeho je tato páka zadní brzdy? Něco podobného jsem viděl na foto libenáka z r. 1959 ale nejsem si jist. Nebo soutěžní evropan?
Díky.    [vorlik]   27.03.2019 
 Přidat odpověď 
Odpověď  Neprotiřečím,ten typ 653 a to jsem napsal hned je zjevně blbost a tu mohl dopsat nějaký úředník nejspíš až třeba s přechodem na ten nový TP,možná.Ale je to zbytečné mlácení prázdné slámy,protože skutečnost se už nejspíš nedozvíme.Nechci se hádat a nepotřebuju se nechat tahat za slovíčka.    [k]   13.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Historii by samozřejmě měli mít v archivu Dopravního inspektorátu,ale pochybuju,že to nějakej ouřada bude hledat......

Nějak si taky protiřečíte - někdo chtěl jezdit závody, ale protože neměl závodní motorku, tak šel na úřad a nechal si do TP zapsat soutěžní typ, který se začne vyrábět asi za 15 let?
O tom byl americkej film "Návrat do budoucnosti"..........    [Monty]   13.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  A kdoví jak ten motocykl vypadal před těmi cca 60 lety,škoda že k tomu není ten původní starý TP tam by mohl být třeba nějaký zápis o úpravě či přestavbě nebo něco podobného.Takže ten zápis "soutěžní" nemusí být ani chyba ani nesmysl,ne každý měl možnost mít tovární typ a přesto chtěl jezdit soutěže.    [k]   13.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Já jsem nehodnotil motocykl a ale jen ten zápis v technickém průkazu.    [k]   12.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tak se podívejte na fotky motorky v inzerátu, a na fotky origo soutěžní JAWY z roku 1955. A ukažte mně jediný díl, který na tom žlutým zázraku připomíná nějakou soutěžní minulost........
http://www.eurooldtimers.com/eng/galerie-stroj/1906-1955-jawa-350-354-08.html

namátkou - výfuky nahoru, uplně specielní,jiný přední blatník,dělený horní kryt kolem tacho,dvoupákový startování a řazení,hliníkový válce a velký hlavy,rám pod motorem, držáky startovnch čísel, držák hodinek,reakce zadní brzdy táhlem............. nevidím tam jediný podobný díl.    [Monty]   12.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ona to zase taková blbost nemusí být.Soutěžní Jawy 350 v r. 1955 měly označení 354/08 a měly kola 16" vpředu i vzadu.Třeba ten motocykl má nějakou soutěžní minulost.Chybný je hlavně ten typ 653 protože ten měly soutěžní Jawy 350 až mnohem později.    [k]   12.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Bud je uředník normální, pochopí problém, a změní to(můžete požádat i Vy,před převodem, na základě plné moci od držitele)
Nebo si napíšete do JAWY panu Kraftovi, ten vydá potvrzení výrobce(bude to stát asi 500,-) a na základě tohoto potvrzení výrobce Vám uřad zápis v TP opraví(uvede do souladu se skutečností, protože typ 653 todle prostě NENÍ)

Otázka potom je, jestli ta motorka za to stojí    [Monty]   12.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
 Strana 1/121 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006