MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301222 příspěvků |7252 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 67 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní speciály 17.7.2019 13:41  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    JAWA 250 Soutěžní   10.03.2010 / 118
    Jawa TK 16   16.10.2009 / 85
    Vzpomínka na 4V Jawu   04.07.2018 / 85
    trial Petrovka   08.12.2010 / 83
    Šesťdňová   27.01.2014 / 80
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 423      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 95      Příspěvků Příspěvků: 4808
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/121 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Odpověď  Chlapci, objasním. Počkajte si na pokračovanie o Pionieroch na Motoride.sk    [gilbert]   15.07.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Podobný byl na prodej nedávno v Tachově, válec skot, převodovka je hodně podobná ravu, ale může to být dobová kopie neboli konstrukčně stejná, v čem to bylo, případně kam ho dáš, nebo pokud by jsi prodával, dej vědět, díky Pavel.    [P]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Odliatky kľukovej skrine, nie kľúčovej. Ten tablet si píše čo chce😀    [Retro]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  RAVO (asi)je len prevodovka, nie motor. Prevodovka je oddelená vo svojom obale. Ten mechanizmus radenia používalo RAVO. Odliatky kľúčovej skrine a výrobca sú zatiaľ záhada.    [Retro]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  motor pěknej. RAVO to jistě nebude,to byl vždy dvouválec ve 250,ale jinak pěknej kus. Původ netuším    [Monty]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto2    [Retro]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto1    [Retro]   23.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Motor 250


 Vedeli by ste niekto o pôvode tohoto motora? Je to 250, vrtanie 75, zdvih 64, paťkanál. Oddelená 6-stupňová prevodovka pravdepodobne RAVO. Hlava Zetka Dvojlauf, valec jednovýfuk, liatina. Raznica TK 21 v obĺžnikovom rámčeku.    [Retro]   23.06.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
Nezodpovězené téma 

Pan Bohumil Staša


 Legendární silničář a tovární jezdec ČZ p. B. Staša již není mezi námi. Velmi mne to mrzí. Již ho nenavštívím ve Strakonicích jak jsem chtěl. Čest jeho památce!

https://strakonicky.denik.cz/ostatni_region/zemrel-legendarni-silnicni-motocyklovy-zavodnik-bohumil-stasa-20190522.html    [J ]   22.05.2019 
 Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na fotce to moc vidět není, ale je tam 354...Přesto ty hlavy jsou atipické, jako spousta dalších motorových dílů.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Podras: No jo, je to i na výkrese těch hlav - 354-13-870, tak to musí být pravda.    [Milan(OHC)]   10.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Který typ Vás zajímá?    [Tomáš]   10.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Monark a Libeñák ma oznaceni hlav 354?    [Pondras]   08.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Já to typuji tak na 99%, jako náhradní motor pro Jawa 350 - 554 Libeňák, nebo švédský Monark do kterých se montovaly tyto motory. Fotka Monark    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto...    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Motor JAWA 350


 Prosím o radu ohledně určení motoru JAWA 350. Dokáže někdo určit v čem ten motor jezdil ?    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
Odpověď  Tak to je pěkné, vím o kompresoru :-) ale bez motoru, k celé motorce je to ale ještě daleko, Pavel.    [Pavel]   25.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Pavle vím o zadním bubnu na kompressor, mohl by jsi to mít komplet:-))    [jwm]   25.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Plochodrážní JAWY


 Je zde někdo kdo se vyzná v motocyklech z Divišovské produkce ? Potřeboval by probrat pár drobností.    [Pepek]   25.04.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Odpověď  Tak email aj. najdete přes jméno...., či případně anajartep@seznam.cz ale nikdy bych nepsal jakoukoliv představu ceny, to by Vás mohlo také zabít, Pavel.    [Pavel]   15.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Měl bych vážný zájem o toto kolo. Jsem ochoten akceptovat jakoukoliv Vaší představu o ceně. Bylo by možné se s Vámi zkontaktovat? Děkuji Petr    [Petr]   15.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Závodní kolo


 Poznáte pro zajímavost někdo z čeho je toto závodní kolo, případně fotku mechanizmu na ovládání paken a jejich uložení bych uvítal, představu mám, ale....., je to asi na Anglický stroj, ráfek 21, střed elektron, víko a pakny také, buben cca 200 mm, je pěkné a zajímavé, jen jsem nenašel nač je, za jakoukoliv zprávu díky.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.04.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (8) 
Odpověď  No bola to taká doba.
Ja som tam dal fotku len aby mal predstavu ako to má vyzerať.
Jasné že ten jeho základ sa dá použiť.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  no však jo- předek je stejnej,a zadek je upravenej, tak jako 90% motorek tehdy- prodloužená zadní vidlice, a upravený držáky na tlumiče.    [Monty]   31.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ram na 996,997 a 998 vyzerá takto.
V prípade záujmu by som ho aj predal.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  čz 997,ale zadek je upravenej na větší zdvih pérování    [Monty]   28.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, vedel by mi niekto pomôcť s indentifikácou? Ten rám sa mi nepodobá na žiaden čo som na internete našiel.    [JozefŠamajRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Nezodpovězené téma 

jawa libenak


 Ahoj, poradí mi někdo z čeho je tato páka zadní brzdy? Něco podobného jsem viděl na foto libenáka z r. 1959 ale nejsem si jist. Nebo soutěžní evropan?
Díky.    [vorlik]   27.03.2019 
 Přidat odpověď 
Odpověď  Neprotiřečím,ten typ 653 a to jsem napsal hned je zjevně blbost a tu mohl dopsat nějaký úředník nejspíš až třeba s přechodem na ten nový TP,možná.Ale je to zbytečné mlácení prázdné slámy,protože skutečnost se už nejspíš nedozvíme.Nechci se hádat a nepotřebuju se nechat tahat za slovíčka.    [k]   13.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Historii by samozřejmě měli mít v archivu Dopravního inspektorátu,ale pochybuju,že to nějakej ouřada bude hledat......

Nějak si taky protiřečíte - někdo chtěl jezdit závody, ale protože neměl závodní motorku, tak šel na úřad a nechal si do TP zapsat soutěžní typ, který se začne vyrábět asi za 15 let?
O tom byl americkej film "Návrat do budoucnosti"..........    [Monty]   13.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  A kdoví jak ten motocykl vypadal před těmi cca 60 lety,škoda že k tomu není ten původní starý TP tam by mohl být třeba nějaký zápis o úpravě či přestavbě nebo něco podobného.Takže ten zápis "soutěžní" nemusí být ani chyba ani nesmysl,ne každý měl možnost mít tovární typ a přesto chtěl jezdit soutěže.    [k]   13.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Já jsem nehodnotil motocykl a ale jen ten zápis v technickém průkazu.    [k]   12.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tak se podívejte na fotky motorky v inzerátu, a na fotky origo soutěžní JAWY z roku 1955. A ukažte mně jediný díl, který na tom žlutým zázraku připomíná nějakou soutěžní minulost........
http://www.eurooldtimers.com/eng/galerie-stroj/1906-1955-jawa-350-354-08.html

namátkou - výfuky nahoru, uplně specielní,jiný přední blatník,dělený horní kryt kolem tacho,dvoupákový startování a řazení,hliníkový válce a velký hlavy,rám pod motorem, držáky startovnch čísel, držák hodinek,reakce zadní brzdy táhlem............. nevidím tam jediný podobný díl.    [Monty]   12.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ona to zase taková blbost nemusí být.Soutěžní Jawy 350 v r. 1955 měly označení 354/08 a měly kola 16" vpředu i vzadu.Třeba ten motocykl má nějakou soutěžní minulost.Chybný je hlavně ten typ 653 protože ten měly soutěžní Jawy 350 až mnohem později.    [k]   12.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Bud je uředník normální, pochopí problém, a změní to(můžete požádat i Vy,před převodem, na základě plné moci od držitele)
Nebo si napíšete do JAWY panu Kraftovi, ten vydá potvrzení výrobce(bude to stát asi 500,-) a na základě tohoto potvrzení výrobce Vám uřad zápis v TP opraví(uvede do souladu se skutečností, protože typ 653 todle prostě NENÍ)

Otázka potom je, jestli ta motorka za to stojí    [Monty]   12.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Klasická administrativní chyba úředníka to asi nebude, já kupoval pro změnu obyčejnou panelku na 16 kolech a ta nesla označení terénní. Byla to domácí přestavba na sportku, drapáky na obou kolech. Podle majitele kdysi jeho otec nechal zapsat (po známosti) změny, včetně pneu i do terénu, protože s ní jezdil po lese jako hajnej. Při výměně TP za poškozený aktivní úředník zapsal motocykl terénní, ale ostatní změny kol a pneu už jaksi nedopsal a ponechal původní. Taky jsem ji nakonec nekoupil.    [vintera]   12.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Díky za reakci. Bohužel to vypadá, že z toho nakonec sejde. Podle techniků na STK by byla problematická kontrola, jelikož je v TP zapsáno "SOUTĚŽNÍ" a musel bych jet nejspíš do Prahy na prohlídku sportovním komisařem...(nevím přesné detaily). Jedině, že by to na evidenčce nevadilo a šlo to následně přepsat ještě před STK, což nevím jestli jde. Majitele do změn údajů asi nepřinutím.    [Karel]   11.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tak podle mého názoru to je prostě jen totálně blbě napsanej druhopis TP. Číslo motoru i vše ostatní v TP odpovídá normální Kejvačce 350(rozměry kol, výkon).

A motorka podle fotky normální Kejva, s divným sedadlem a hlavama z Panelky.

Pokud bych to koupil, nechal bych na Uřadě TP přepsat na obyčejný model 354,a hlavně smazat SOUTĚŽNÍ z prvního řádku! Nebo k tomu donutit prodávajícího.    [Monty]   10.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  TP je už nový. Motorka prý nemá štítek, což mi přijde zvláštní, ale STK byla údajně vždy bez problémů (za 20 let, co jí majitel má). Moto je v inzerci zde: https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-350-354-kyvacka/jawa-350-354-kduvaoeka-1408610.html    [Karel]   10.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
 Strana 1/121 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006