MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301954 příspěvků |7292 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 72 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory Zetor 17.9.2019 19:24  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Kabina na zetor 25....   05.01.2008 / 207
    Ahoj příznivci Z25,postavil jsem za ťapika káru s hydraulickou sklápěč....   05.02.2007 / 153
    Ještě bych rád otevřel znovu téma Zetor 15, se souhlasem majitele zveř....   19.04.2007 / 147
    burzy srazy   26.02.2009 / 127
    zetor 25   31.05.2009 / 116
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3329      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 15 / 312      Příspěvků Příspěvků: 31195
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/222 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Ahojte. Idem kupovať nové gumy na Z25K a neviem sa rozhodnúť medi 9,5-36 a 12,4-36.
Tie 12,4-36 mi ponúka ešte o 200Sk lacnejšie, a sú 6 vrstvové. 9,5-36 sú len 4 vrstvové. Má z Vás niekto 12,4-36 na Kultiváku? Chcel by som vedieť či to nerobí problémy, či dobre sedia v disku a tak. Jeden predáva aj komplet kolesa 12,4/11-36 tak sa neviem rozhodnúť. Má niekto s tým skúsenosť?    [Peto Z 25 A] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 34 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To Loprajs:
Ahoj, byl jsem nedávno na technický a poslední co řešil byly rozměry pneu. Oni ví, že jsou to starší stroje a že se na to už nedá sehnat všechno. Kontroloval aby to hlavně svítilo, nějak brzdilo a celkově vypadalo nějak k světu. Ještě mi prošel vůle na napravě, kuláky a tak a zda neteče olej na spodku. Jako nejdůležitější jsou stejně předepsané cedulky a odrazky:)
Samozřejmě můžeš natrefit na nějakého blba, který se začne točit na rozměru pneu. Doporučuji udělat následujicí: zajeď na STK, nebo zavolej, aby ti řekl technik, na co se soustředí, abys tam nemusel trajdat dvakrát. A hned budeš vědět, na co si dát pozor a zároveň si tě už technik bude pamatovat a dá do toho víc rozumu než úřadu.
Držím palce, Petr    [petr]   17.09.2019
Odpověď  Nemáte prosím někdo aktuální zkušenost s tímto problémem? Čeká mě STK a ještě předtím musím koupit nějaké pneumatiky a ty pochopitelně nemám zapsané v TP. Předem děkuji za info.    [LoprajsRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.09.2019
Odpověď  Ahoj u nás na dopravce měli například takovou tabulku na traktory unifikované řady (záměny typů motoru,rozměry pneu, kultivační pneu,hnaný a nehnaný předek atd.). To však udajně od 1.1. 2016 neplatí a platí co je v TP vozidla. A každá zmněna pouze s vyjádřením výrobce.    [novotny]   21.06.2017
Odpověď  No hned se mi zdál ten papír divný, už podle toho že by poslali kopii nějaké staré odpovědi z r. 2013. Mám takový nepříjemný dojem že to co se tam píše už dávno neplatí a funguje to jak píše novotny v příspěvku níž. Totiž že se to řeší individuálně, ne plošně jak je to v té tabulce, všechno se musí zapsat do techničáku a hlavně pořádně zaplatit. No uvidíš co Ti řeknou na registru ale obávám se nejhoršího...    [Širda]   20.06.2017
Odpověď  Ještě trochu opravím. Bumážka nepřilétla ze Zetoru (ten se ještě neobtěžoval odpovědět), ale od jedné dobré duše odtud. Tímto mu děkuji. Až bude chvíli čas, zkusím zajít na DI si nechat gumy zapsat.    [Zahajskej]   20.06.2017
Odpověď  promin prehledl jsem se to s tema cenama psal novotny    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2017
Odpověď  no tak jsi se mel rovnou informovat jak je to s tou predni hnanou napravou vyjadreni zetoru 2500kc a 50kc kolek na DI + kontrola na STK    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2017
Odpověď  Tak jsem si napsal do Zetoru a dostal jsem od nich tuto bumážku https://ulozto.cz/!D5eabpECkiBz/konstrukcni-zmeny- zetor-1-pdf Na základě tohoto by měly do TP na DI zapsat 12,4 - 36 i 9,5 - 36 a i bez zápisu by měly na STK tyto rozměry brát jako náhradu    [Zahajskej]   16.06.2017
Odpověď  Ono hlavně ty pojištovny jsou mrchy. Vše se u nich motá kolem slova NEZAPLATIT. Takže v době nehody byly na vozidle pneu, které nejsou zapsané v TP. Tím pádem vozidlo nebylo technicky způsobilé provozu na pozemních komunikacích, jako by nemělo STK. Tím pádem je řidič také viníkem z toho plynoucích sankcí. V lepším případě jen krácení plnění od pojišťovny, pokud se likvidátor velice dobře vyspal a vezme "všimné", jinak ani koruna. Od poldy na místě odebrání OTP, body dolů, pokuta jak hrom atd.
Musí jít z tohoto kola ven a najít řešení. NApř.u trábošů jsou gumy v TP 5,20-13 a bez problémů projdou s 145/80 r13 jak na STK, tak prostě všude. Protože jsou to přepočítané rozměry podle nějaké tabulky z ministerstva dopravy.    [Zahajskej]   15.06.2017
Odpověď  Ahoj co se týče zetorů tak dnes ke všemu, co se přepisuje v techničáku musí dát fabrika písemný souhlas. Oni to povolí vždy ale..... zetor 25 A změna zadních pneu z 11.25-24 na 12.4-24 stojí 6200kč, přestavba z 6911 na 6945 cena 25000 plus DPH. Některé STK rozměry pneu kontrolují jiné ne,ale informoval jsem se a při nesouhlasícím rozměru pneu by při možné dopravní nehodě mohla dělat pojišťovna problémy s plněním. Pravda je že jsem v různých institucích (STK, dopravní úřad, pojišťovna) dostal na stejnou otázku různé odpovědi.    [novotny]   14.06.2017
Zobrazeno 10 z celkem 34 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (34) 
Zodpovězené téma  

ZETOR 7245


 Zdravím
mám dotaz, jak zkontroluji olej v přední nápravě - v rozvodovce předního náhonu
a pak pod pedálem spojky je otvor asi 65mm a tam je šroub na klíč 22mm. K čemu slouží tento šroub po vytočení, nějaký kontrolní nebo dolévací .
Dík.    [ivo]   14.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  tak tohle jsem ještě nedelal takze jen teoreticky nejdříve na něco zavěsit naboj je dost tezky nejlepší je zirafa vyndat rejdove cepy spodni a vrchni jsou to kuzelikova loziska a pak sundat cely naboj z poloosy odšroubovat srouby co jsou ke krizovemu kloubu je jich myslim 8 měli by tam byt i nejake 3 zatky místo kterých se nasroubuji odtlacovaci srouby M 12x1,25x110 a pak uz by to mělo jit rozebrat gufera tam jsou dve u krizoveho kloubu je 40x52x7 a u naboje to je asi to co netesni 150x180x15 vymenil bych oboje když uz to bude rozebrane    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.09.2019
Odpověď  zdravím, mám ještě dotaz Slávo
začal téct olej z předního levého kola. Vypadá to jako by zezadu kola tekl olej přes simering. Kolo je celé oházené od oleje. Chtěl jsem se zeptat co tam vlastně je a jak to opravim . Určitě se musí sundat náboj kol
díky    [ivo]   16.09.2019
Odpověď  díky za odpověd    [ivo]   08.09.2019
Odpověď  ja bych osobne to viko ani nekupoval jen bych vyvrtal diru a vyříznul zavit    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.09.2019
Odpověď  to viko se sunda tak ze se do tech zavitu pod sroubama natoci srouby a tim se vytlaci nevypadne nic jen vytece olej pokud se predtim nevypusti tesnene je okrouzkem , tlumic kmitu na naprave se plni hydraulickym olejem ta nádržka je vyrovnavaci když se vytoci několikrát plny rejdy na obe strany tak jen dolit olej aby byl asi v polovine na motohodiny je snimac otáček nad remenici kde hledat zavadu se takhle neda poradit v kabelech , snimaci nebo v budiku me taky zlobi ukazuje min otáček nez skutecne motor toci chtěl jsem to rozebirat ale nejak jsem se k tomu nemohl dokopat    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2019
Odpověď  zdar Slávo mám ještě dotazy.
To víko co je na přední nápravě jak je na fotce bych koupil a namontoval. Víko drží na dvou šroubech?. Jde mě o to aby na mě něco nevypadlo nebo co ho ještě drží a těsní.
Dál bych jsem se chtěl zeptat na tlumič nárazu na přední nápravě. Chci ho vyměnit, je špatný. Do nádržky se leje brzdovka nebo něco jiného? Jak po montáži tlumiče se uvede do provozu?
A poslední dotaz je na budík motohodin a otáček který nefunguje. Hledal jsem náhon od převodovky k budíku a zjistil jsem , že budík je elektricky snímanej. Chtěl jsem se zeptat kde hledat závadu v nefukčnosti budíku?
Tak asi vše a díky.    [ivo]   06.09.2019
Odpověď  nalevaci otvor je na leve polovine napravy    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.08.2019
Odpověď  díky za odpověd, ale ještě jednou se zítra podívám, kouknu jestli tam šroub není třeba zalomený nebo uřízlý . A teda kudy olej když ho vypustím naliji zpět . Nalévací otvor jsem ještě nehledal. Díky.    [ivo]   20.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak jsem se pro zajimavost podival do nahradnich dilu https://www.zetor-shop.cz/vicko-kryci-2249cz453/    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2019
Odpověď  je mozne ze tam od vyroby byt nemá a je to nejaky zlepsovak tak olej vypustte a nalijte tech 7 litru aspoň zkontrolujete jestli není na zatce nejaky oter    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2019
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zetor 25 brzdový válec


 Zdravím, chtěl bych se zeptat, kde se dá sehnat manžeta do brzdového válce? Je to ten co je umístěn pod pedálem brzdy na brzdění vleku. Nebo máte někdo zkušenosti s opravou tohoto brzdového válce? Díky moc za rady a informace.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj.
Prelistuj obrázky na tomto odkaze...
https://www.zetor25.sk/tesnenia/

Je tam aj manžeta do vzduchového brzdiča. Mám ju osobne v mojej 25 a pohoda...    [JOKY] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2019
Odpověď  tady se to zrovna resi http://www.nasetraktory.eu/forum/viewtopic.php?f=30&t=15356&start=435&hilit=trubky+v+hlave jinak tenhle brzdic privesu se mi nekde vali jen nevim v jakem je stavu musel bych ho rozebrat    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2019
Odpověď  Děkuji moc za odkaz, nevěděl by prosím ještě někdo rozměry té kůže? Já už tam mám jen torzo a z toho už bohužel žádné rozměry nezjistíme.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2019
Odpověď  tam ma byt puvodne kozena manžeta a tu vyrobi podle vzoru nebo rozmeru v https://www.reko-sro.cz/tesnici-prvky-z-usni.htm    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2019
Odpověď  Věděl by prosím někdo, kde se dá ta manžeta sehnat? Děkuji moc.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Zetor 25A


 Zdravím řeším jeden problém na Z25 při rychlých rychlostech to vydává takový třecí hluk myslel jsem, že je to olejem, ale toho tam je dostatek ložiska vypadají opticky v pořádku každa rada dráhá :-) díky za Váš čas.

Radek    [radek rydl]   24.04.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Bystřička 775943239    [Radek]   26.04.2011
Odpověď  KAbinu beru odkud jses jaka je cena    [pepa]   25.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo a ještě je kabina na prodej cenu nabídněte nebo vyměním za kulaté blatníky lízatka    [Radek]   25.04.2011
Odpověď  Díky za info ohledně te hrušky mi to už říkal jeden človíček, ale je pravda, že jak do toho začnu hrabat tak je to pak jedno z druhým, výměna ložisek atd. do čeho se mi zrovna teď moc nechce shodil jsem teď kabinu tak se ten hluk snad bude néně rozlíhat :-). Měl jsem dole víko převodovky a opticky jsem tam nezjistil žádné závady    [Radek]   25.04.2011
Odpověď  zdravim-a co takhle diferencial pri vysi ryclosti je to poznat ze hluci jak sev vnem ruzne dohani otacky mezi motorem a koly.Skuste se podivat na vuly mezi zuby dale potom na stykove plochy zubu jak do sebe nabihaji zetor 25 na to dost trpel v prirucce dokonce o tom pisou ze se to ma kontrolovat hlavne axialni vule hrusky vuci taliri    [libin]   25.04.2011
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Ráda


 Dobrý den přátelé, potřebuji prosím radu, na zetoru 4611 mám vedle páček na zdvih ramen, a sklápění, blíže k sedadlu malou páčku která má 3 polohy,na co je a jak se používá? Děkuji    [Vojtěch]   10.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mockrát děkuji za radu Slávo.    [Vojtěch]   11.08.2019
Odpověď  ty polohy jsou S,P,M silova polohova a smisena /mix/silova se pouziva nejčastěji při orbe hydraulika dostava impulsy od tretiho bodu když na treti bod pusobi velky tlak například ze pluh zajede do moc utuzene pudy tak se ramena trochu prizvednou a tim ulehci traktoru ,polohova udrzuje naradi stále ve stejne vysi v zavislosti na nastaveni paky zdvihu v této poloze funguje protiskluz a smisena poloha je kombinaci obou poloh    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.08.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

umístění výrobního čísla na traktorovém vleku ručně sklápěném o nosnosti 3,5t


 prosím poraďte kde je umístěno výrobní číslo na tomto vleku,výrobce Brandýské strojírny a slévárny,n. p., Brandýs n. L. typ T 3,5 S je to druh vozidla traktorový přívěs sklápěcí    [zetor 25Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.12.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 114 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Mam na prodej nove pneu 4× 7,50-20    [Jaroslav]   01.08.2019
Odpověď  Zdravím, také jsem si pořídil vlek 3,5t typ T3,5 P-VB 2 a výrobní číslo jsem nenašel. Bohužel ani podle starších příspěvků zde na fóru jsem číslo nenašel. Mohl bych poprosit foto toho místa, kde by mělo číslo být? A ještě jeden dotaz, nemá zde někdo na prodej 4 kusy pneu 7,50 - 20?. Díky moc.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2019
Odpověď  Zdravím, tak číslo je vyražené na pravém U profilu zvrchu čitelné z pravé strany.
Jedná se o pohled od oje směrem vzad.
Vlek BSS T 3,5 PVB2 ručně sklápěný    [Milan]   26.04.2017
Odpověď  Asi jsem tady s křížkem po funuse a navíc jsem diskusi prošel jen zběžně, tak se omlouvám, pokud to tady už někdo psal. Prošel jsem si cca před rokem procesem postavení továrního vleku BSS na SPZ (Pajku). nebudu se tady rozepisovat o celém procesu, je to slohovka (když bude zájem, mohu rozepsat).
Co se polohy štítku týče, udělal jsem to tak, že jsem se zeptal toho technika, co dělá technickou, kam to číslo mám vyrazit. Ve finále to nikoho nezajímá, jen jeho. Policajt na silnici nemá tucha, kde to správně má být a ani to neřeší. Na mém vleku je hliníkový štítek a ještě vyražené číslo (prý tam má být obojí). Možná má pravdu, možná ne, ale mně je to jedno, důležité je, že on mi dal tu technickou a můžu jezdit (o poloze štítku bezpečnost provozu fakt není).
Tento postup doporučuji všem. Pokud se chystáte opravit vlek a pak jít na technickou, jděte se tam zeptat, jak to chtějí. Dokonce mi udělal i technickou na dvoře, že jsem s tím nemusel nikam trajdat. Nebyl to žádný známý, prostě jen viděl, že to chci udělat pořádně a ne jen tak na oko.    [Petr]   16.04.2017
Odpověď  Kdo je vyráběl?    [P.S.]   09.04.2017
Odpověď  Bohužel pan R.Bilik nemá žádné informace,toho jsem kontaktoval,protože panav SEnice vleky 3,5t nevyráběl.    [Libor]   08.04.2017
Odpověď  Ing. Rostislav Bilík
zkušební technik
tel : +420 585 808 519
fax : +420 585 808 220
Email : rostislav.bilik@panav.cz
www.panav.cz    [P.S.]   08.04.2017
Odpověď  Chlapi tak něco poraďte mne to taky zajimá.    [Libor]   07.04.2017
Odpověď  Zdravím Vás chlapi,nějak tady tomu nerozumím,tak se raději zeptám a třeba mi někdo odpoví,chcete mi říct,že když mám vlek T3,5S nyní bez zpz,že je možno ji legálně zase postavit na čísla?Děkuji za jakoukoliv odpověď.Jaroslav    [jaroslav]   23.03.2017
Odpověď  Zdarec, moc děkuji Mirce za příručku, odkaz ke stažení je tady: https://uloz.to/!cgQFuTJP6/navod-t-3-5-s-pdf    [Jakub]   13.07.2016
Zobrazeno 10 z celkem 114 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (114) 
Zodpovězené téma  

Olej Zetor 25


 Dobrý den, kolegové, mám otázku, mohu dát do motoru Zetora 25 olej 15w40, měl jsem tam do teď M6ad. Diky.    [Vojtěch]   10.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mám Z25 a Fendt F15 , u obou traktorů jsem přešel z M6A na 15W-40 a jsem spokojený, první rok vyměnil 3x olej, žádné čištění, přežili oba a chod motoru daleko lepší.
Později přešel i na jemnou filtraci přes papírové vložky a jsem spokojený, pokud po velké zátěži nepadá tlak oleje , jinak 15W-50 čili M8AD    [duke1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.06.2019
Odpověď  Je dobré prostudovat něco z nauky o olejích a mazání, na internetu je velká dostupnost. Ale platí obecná zásada, vždy dávat ten typ oleje, který doporučil výrobce a který se v době vývoje a výroby stroje vyráběl a používal. Znovu opakuji, modernější olej neznamená automaticky lepší, vhodnější pro daný stroj. I proto se vyrábějí a prodávají oleje pro veterány, mající složení odpovídající době minulé.
Je ale pravdou, že stroj, který za svůj "nový život" u veteránisty vyjede maximálně několikrát ročně na podval a zavrčí pár minut na louce, tak se asi nezničí s jakýmkoliv olejem. Jde o to, co se se strojem bude konkrétně dít a jak bude provozován, bude-li vůbec.    [vintera]   18.03.2019
Odpověď  Ano, je to tak, přehlédljsem to. Ale jinak platí, co jsem napsal.    [Jirka]   17.03.2019
Odpověď  M 8 AD je 15W50    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2019
Odpověď  M8AD je 15W40, takže nevidím rozdíl. V Z25 mám 15W40 a proti M6AD se zlepšilo mazání jak při nízkých teplotách, tak při zátěži. Takže si myslím, že je lepší modernější olej.    [Jirka]   16.03.2019
Odpověď  ono nejlevnější neznamená nejlepší. U starých motorů platí, používat to, co se v té době používalo a na co byly konstruované. Když některý olej vyhovuje, není třeba měnit, jak i napsáno níže. Nehleďte na cenu, a dejte co stroji doposud vyhovovalo. Modernější olej neznamená lepší, zvláště u starého stroje. Dávejte starý minerál a bude stroj šlapat.    [vintera]   13.03.2019
Odpověď  když jste tam daval M6AD tak proc chcete prechazet na jiny olej? bud mate moznost levnějšího nakupu nebo si myslite ze to lepe prospeje staremu motoru ze zkusenosti vim ze když jsem mel t tatře M8AD a vnutili nam 15 W 40 rimulu tak tatra mazala o 1-2 atp min pokud byla spokojenost s M6AD tak u ni zustante když chcete něco lepšího tak ten M 8ad ale u 25 je to zbytecne tyto motory jsou stavene na ty nejlevnejsi oleje    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2019
Odpověď  Po hledání a zkoušení olejů léta používám do generálkovaných zetorů 25 a 50 S olej M8AD Mogul super. Je levný, má větší viskozitu (50) pro tyto staré motory. U vyběhaného motoru zetor dokáže v extrémní zátěži zvednout mazací tlak až o 1 atm. Dlouhodobě, opakovaně vyzkoušeno v náročném polním provozu (orba, příprava) velkých ploch i v horkých letních dnech.    [vintera]   10.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Hlava motoru Zetor 4011


 Ahoj přátelé, mám problém, nedávno jsem měnil těsnění pod hlavou u Zetora 4611, náhle mi začala lítat voda z výfuku, po sundání výfukového potrubí jsem zjistil že z 3 válce od chladiče mi litá voda, nevíte v čem by mohl být problém, děkují.    [Vojtěch]   09.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já si to také myslím, motor se nevařyl, vše bylo v pořádku, já doufám že není v čoudu hlava. Slávo dík    [Vojtěch]   10.06.2019
Odpověď  s velkou pravdepodobnosti v tesneni sundat hlavu a mělo by to byt videt    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zetor 25k


 Dobrej mám dotaz kde by se dal sehnat startér s reduktorem na Zetor 25k.    [Jakub1988Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Originál starterem taky nastartuje, kdyby byl zájem mám zánovní navíc    [Tonda ]   23.05.2019
Odpověď  Tipuju že schání proto aby mohl startovat.    [slava]   23.05.2019
Odpověď  a k čemu sháníš starter s reduktorem?    [tonda]   23.05.2019
Odpověď  mozna ze jeste tady http://stroje.bazec.cz/inzerat/reduktorovy-starter-motoru-zetor-25    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Přihlášení PAJ-1V


 Zdravím, chtěl bych poradit jak na přihlášení přívěsu PAJ-1V.    [desro]   18.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  xxx.mates@seznam.cz    [Mates]   22.05.2019
Odpověď  Můžu, ale musíš mi napsat ten mail..já ho nikde nvidím tady napsaný.    [Petr]   22.05.2019
Odpověď  Čau, mohl by ses mi ozvat na mail? Měl bych na tebe pár otázek ohledně toho přihlášení. Diky    [Mates]   14.05.2019
Odpověď  Tak tuto anabáziu PAJky mám naštěstí už za sebou. Dlouho jsem nad tím laboroval a nakonec se do toho pustil a musím říct, že kdybych býval věděl, co je to pakárnu, asi bych se do toho nepouštěl. Je to jako s dětmi :)
Napíšu sem jen hrubou kostru, protože se všemi detaily se to sem nevejde.
1) Musíš jít za výrobcem a domluvit se s ním, že ti na to dá za tučný poplatek homologační papíry a typový štítek 2) musíš udělat úpravy vleku tak, jak žádá norma pro vleky pro provoz na pozemní komunikaci a za traktor 3) musíš jít na STK, kde ti za tučný poplatek udělají typovou zkoušku a homologaci a technickou 4) musíš jít na pojišťovnu to pojistit 5) musíš jít na úřad a tam to přihlásit.
Takto to vypadá snadno, ale je tam hromada malých čertíků, který jsou závislý na tom, na jakýho úředníka a technika narazíš (já měl na to kliku, jinak bych to řešil ještě teď). Nevěř pohádkám, co se potulují po netu, že zajdeš na úřad a tam ti dají razítko a hotovo. Celkem mě to papírování vyšlo asi na 15kKč. Jsem ale rád, že to mám, protože ten vlek už bude do konce mýho života a mám klid, můžu jezdit po silnici kam chci.
Kdybys potřeboval víc, napiš sem svůj mail.    [Petr]   19.01.2018
Odpověď  Dojdi na úřad. Ve fabrice už to nejde.    [P. S. ]   18.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Pístní kroužky zetor 25


 Zdravím,mám dotaz. Koupil jsem si nové vložky s pístama a kroužkama v sadě od Mikeše a kroužky nemají žádné označení ani značku tak nevím jakou stranou je mám nasadit. Poradíte někdo? Děkuji Ivan    [Ivan66]   19.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jo děkuju já si to myslel ale nechtěl jsem udělat nějakou blbost a znovu to potom rozdělávat díky    [Ivan66]   19.05.2019
Odpověď  pokud značku nemaj, je to u těsnících jedno. polostíráky břitem dolu    [pp]   19.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Číslo podvozku Zetor 50 super a 35 super


 Dobrý den, mám prosím otázku, kde se nachází číslo podvozku na zetoru 50 super, a 35 super. Jestli je na stejném místě nebo ne a přesně kde. Moc děkuji    [Vojtěch]   14.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  No právě že tam to číslo není, takže díky moc za radu.v    [Vojtěch]   15.05.2019
Odpověď  číslo by mělo byt vyrazeno v pravo dole pod náhonovou hrideli ale ne vždy tam je když se menily dily za nove vyrobene jako nahradni tak byly dodavany bez cisel a ve statcích se na cislovani tak nehledelo pokud tam nebude není problém ho vyklepnout podle TP    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  Nazdar zetoráci koupili jsme dneska zetor super 50 postupem času se chceme pustit do renovace plechařinu chceme zelenou ale nevíme přeně jaká by měla být originál barva motoru předemdíky ondra    [ondrej 3545]   15.11.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 36 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, nemáte někdo prosím více info o Zetor Super 42?

Děkuji.

727 974474    [novandelka1]   13.05.2019
Odpověď  pajaropak@seznam.cz    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2018
Odpověď  Ahoj slovo kolik stojí ten 35super kamarád má zájem děkuji zatím    [Pavel ]   01.04.2018
Odpověď  uvazuju o prodeji supra 35 s velmi dobrym motorem po vybrusu toho nabehal moc malo bohužel uz několik let stoji a startuju ho 1 x za rok takze ma zarezle brzdy ztuhle rizeni spatne pneu atd.    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2018
Odpověď  i kdyby to pasovalo o cem pochybuju tak to takhle prehazovat nejde to si muzes dovolit u UŘ I    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2018
Odpověď  Robo: odpověd je "NE"    [antiRobo]   29.03.2018
Odpověď  Zdravím,praskol mi blok na motore super 35,a mám možnosť kúpiť blok z 50,bude to pasovať ,ak budem chcieť vnútro prehádzať z bloku do bloku,za odpoveď ďakujem    [Robo]   29.03.2018
Odpověď  http://stroje.bazos.sk/in zerat/10043278/zetor-supe r-pasovy.php    [oakenfold] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.10.2011
Odpověď  ja mam dve kladky do supra.    [milanko360Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nemáte niekto na predaj dve podperné kladky do pásov na pásový traktor Super 35.    [palo]   19.07.2011
Zobrazeno 10 z celkem 36 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (36) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

PROBLÉM HYDRAULIKA ZETOR SUPER 50


 Zdravím, prosím o pomoc s hydraulikou.
Na traktoru při zapnuté hydraulice při zvedání i spouštění cuká hydraulika.
cuká- rychle(podle otáček) pulzuje o cca 2cm nahoru a dolu, přitom hydraulika zvedá nebo se spouští. Nevěděl by prosím někdo příčinu? Díky    [vopos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.10.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 37 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, existoval. Ale nic k tomu nejde sehnat za informace.    [novandelka1]   13.05.2019
Odpověď  tam je tolik moznych zavad ze se da takhle tezko poradit musíš to vice rozepsat jestli zdvihala dobře nebo jsi to uz takhle získal zda se to zhoršovalo postupne nebo naraz a při jake cinosti to prestalo zda jde tlak do rychlospojky jestli je slyset ze jde cerpadlo do zaberu atd.    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.08.2014
Odpověď  preco mi nedviha hidraoliku na zetor super 50 ked oleja je dos kto mi pokadi    [jano]   07.08.2014
Odpověď  když tece tak se da přetěsnit a dat nova ložiska není třeba ji menit za novou i když to také jde predelat na 50 typ    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2014
Odpověď  No tečie    [Michal]   10.06.2014
Odpověď  a ta pumpa potreba menit ? nebo v cem je problem    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2014
Odpověď  A ešte mám taký problém ze mám vodnú pumpu z dvoma vyvodmi a v obchode predávajú len s jednim    [Michal]   09.06.2014
Odpověď  ta druhá lamela je náhradni když se ojede první tak se tam dá ta druhá a nemusi se kupovat    [Všeználek ]   07.06.2014
Odpověď  Nabízel jsem to dlouho a neúspěšně. Nakonec jsem všechno co tady zbylo dal do kovošrotu.    [Standa]   06.06.2014
Odpověď  Aha a super 50 ma dve lamely načo je druha    [Michal]   02.06.2014
Zobrazeno 10 z celkem 37 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (37) 
Zodpovězené téma  

Řez originál komínem u Z 25


 Chlapi, kamarád mi udělal perfektně vypadající komín, přesně jako originál, ale asi má špatný vnitřek, protože strašně hvízdá. Trubka, která vede dole do tlumiče a nahoře z tlumiče je vlastně jeden kus, který není uvnitř tlumiče přerušený, jen jsou v ní vyvrtané díry, aby se kouř dostal i do obalu tlumiče. Může mi někdo popsat, jak to má být správně? Částečně to řeším drátěnkou nacpanou do prostřed komína, takže kouř pod drátěnkou jde dírama v trubce do obalu tlumiče a nad drátěnkou zpět z tlumiče ven. Je to účinné, komín nahvízdá a je podstatně tišší, ale drátěnka tam dlouho nevydrží, rozžhaví se a vylétne z komína. Nechci ji tam dávat, mám strach, abych něco nazapálil. Jak mám komín upravit? Je jinak pěkný a bitelný.    [Lukáš]   06.07.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  ahoj taky jsem si kdysi delal vyfuk na domaci trakturek a pouzil jsem na nej hasicak a dve trubky vstupni jsem protahl az skoro nahoru a vystup zase az skoro ke dnu uvnitr byli sikmo abych je mel venku uprostred a tlumilo to vyborne    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.07.2009
Odpověď  Zkoušel jsem projet ČZ 175 bez tlumiče výfuku, jen s kolenem, dělalo to strašný kravál ale ztratila výkon, obvzlášť u závoďáků se s tím laboruje, dvoutakt je na to citlivý.
U Zetora to valný vliv nemá, jeden traktorista co se Z 25 kdysi jezdil, říkal, že jeden čas nebyly tlumiče k dostání vůbec, tak jezdili bez nich a prý to velký kravál nedělalo, u Z 25 A mám jen obal tlumiče a jezdí to dobře.    [Martin Kursa]   21.07.2009
Odpověď  pionier bol dvojtakt tzn ze ked isiel piest dole zozadu do valca natlacil vzduch zmiesany s benzinom v karburatore a tym istym tlakom vytlacil spaliny ..potom stlacenie vybuch a zas dokola..sanie a vyfuk na jednu dobu....25 a štvortakty vo vseobecnosti maju aspon dva ventily..teda nasanie vzduchu cez saci.. stlacenie vstrek nafty vybuch..a vyfuk pri otvorenom vyfukovom ventile..teda sanie by z odporom spalin vo vyfuku nemalo mat ziadny suvis...asi len cim vecsi odpor vyfuknutych spalin tym mensi vykon...uf ale som saq vypisal.. ak sa mylim tak ma opravte..    [tony]   21.07.2009
Odpověď  Mám prosbu na strejdu. Můžete mi na můj email lukaslejtnar@seznam.cz poslat svou emailovou adresu? Poslal bych vám tam nákres komína jak jsem pochopil vaše vysvětlení. Sem to bohužel nejde dát, když to není ve formátu .jpg. Potřebuju jestli byste mi řekl, jestli jsem vás dobře pochopil. Díky    [Lukáš]   21.07.2009
Odpověď  Chlapi, moc díky za názory a rady. Myslel jsem, že mezi sáním a výfukem musí být určitá rovnováha. Sací filtr má přece určitý odpor, proto i výfukové plyny by měly být brzděny, jinak se motor "vyplachuje" výfukem a má pak chudou směs.Vykuchávali jsme pionýrům výfuky, ale až pak jsme zjistili, že to sice řve, ale nejede. Jednou mi upadl u osobáku výfuk hned u motoru a nemohl jsem vyjet ani mírný kopeček do garáže. Nevím, jak je toto konstruované u Z25, možná tam žádný nasátý vzduch, který je určený ke stlačení ve válci do výfuku neuteče. Může mi to někdo vysvětlit? Je fakt, že traktor mi teď docela pěkně jede, ikdyž komín bez jakýchkoliv přepážek píská. Z fyziky je ale jasné, že když tam dám přepážku, kde bude součet průměrů vyvrtaných děr plus součet děr z trubky do tlumiče stejný jako průměr samotné trubky, zvuk se asi změní, ale plyny můžou unikat stejně velkou cestou. Vysvětlete mi to prosím někdo, jistě se tu najde odborník. Díky    [Lukáš]   20.07.2009
Odpověď  Originál tlumič Z25 je tvořen děrovanou trubkou bez žádných překážek. Pouze mezi touto trubkou a obalem jsou dvě děrovaná mezikruží. Připadná další tlumící přepážky jsou pouze na úkor výkonu.
Tlumič je koustruhován aby výfukové plyny vylétly ven bez jakéhokoli odporu.    [petr]   17.07.2009
Odpověď  Pokud mohu přispět trochou svých znalostí k navozenému problému s Vaším komínkem na Z 25,tak asi tolik.Výfuková trubka vedoucí celím tlumičem výfuku by měla být alespoň dvakrát přerušená záslepkami a tlumič se třemi přepážkami.Splodiny které přijdou se zběracího potrubí by ve výfuku měli narazit na překážku a perforací výfukové trubky protéct do tlumiče,perforovanou přepážkou v tlumiči jelikož narazý na plnou přepážku zpět do přerušené výfukové roury a odsud přes perforovanou přepážku do výfuku a ven.Zaslepení výfukové roury a tím nenarušení jejího vystužení docílíte vložením a bodovým přivařením 2-2,5cm dlouhým odřezkem plné kulatiny odpovídajícího vnitřního průměru výfuku.Takže pro upřesnení potřebujeme 2x přerušit výfukovou rouru,2x děrovanou přepážku a 1x plnou přepážku navlečenou na výfukovou rouru a dobře přivařenou na tlumič výfuku aby se po čase neutřásli a nedělalo to při zhasnutí motoru cink,cink.Já osobně doporučuji nepodceňovat význam přepážek ve výfuku,slouží částečně i jako jiskrolap.Vyzkoušeno jak na nákladních tak na osobních autech a fungovalo to.Pozn.:Při navrtávání perforovaných přepážek vycházet přibližně součtu cm2 vrtaných děr v přepážce a díry v rouře výfuku.    [strejda] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.07.2009
Odpověď  To není špatnej nápad, ani jsem nevěděl, že skelná vata je nehořlavá. A když už to budu mít rozříznutý, nestačilo by jen vykuchat kus - dejme tomu 10cm - tý děrovaný trubky a svařit obal tak, že by do něho vedl ze spodu kus trubky, pak se plyny rozplynuly v obalu a nahoře byl zase kus trubky, kterým půjde kouř ven? Jestli to někdo tak máte, napište prosím svůj názor.    [Lukáš]   13.07.2009
Odpověď  mel jsem stejny problem,ten co tam byl jsem si prejel, a tak se podle toho udelal novej.Ten piskal, ze se to nedalo poslouchat.Takze jsme kolem ty derovany trubky dali skelnou vatu,nepiska,ale je hlucnejsi....    [david]   12.07.2009
Odpověď  Tak by měl origoš vypadat,jen na tý děrovaný trubce jsou ještě mezikruží(taky vrtaný),tušim čtyři,nebo pět kusů.Při ubrání plynu by hvízdat měl..    [David]   06.07.2009
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
 Strana 1/222 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 17.9.2018)
Nezodpovězené téma 

Go HLAVA ZETOR 25


 Zdravím mam ted sundanou hlavu z traktoru mam proreznutou trubicku a rozhodl jsem se ze udelam kompletní Go hlavy ale nevím zda ji dát do Agromotoru nebo do Renovy.Nevíte jak jsou tet na tom tyto firmy s kvalitou prace a jak to je cenově?dík za kazdou odpoved.    [tonda]   16.09.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Převodník tachometru


 Dobrý den,doma mezi díly jsem našel převodník tachometru PAL s označením:43449001030 LC 1:1
Kamarád říká,že by to mohlo být asi na Zetor 30.Prosím tedy o pomoc při určení!
Případně bude následně na prodej.    [Jára]   03.06.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zetor super 50 žere olej


 Zdravím, chtěl bych vás poprosit o radu. Zetor super 50 mi žere olej a kouří. Když jsem naposledy s traktorem jezdil, tak mi začal jeden válec podfukovat mezi hlavama a připadá mi to, že tam asi prasklo těsnění. Než se pustím do opravy, chtěl bych se zeptat, přes co to může žrát olej? Nebo jak se dá poznat, jestli je příčinou těsnění pod hlavou, nebo netěsný ventil, nebo netěsný dřík ventilu, nebo netěsné pístní kroužky? Díky všem za rady a informace.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Zetor super 42


 Dobrý den, nemáte někdo zkušenější více info o zetoru super 42?

Děkuji.    [novandelka1]   13.05.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zetor 25 vodní kolínko


 zdravím Vas,chlapi mam takovy akutní problem odeslo mi vodní koleno co spojuje hadice co prochazi kolem regulatoru,dival jsem se na internetu na ty medene co prodavají ale bojim se aby mi to pasovalo,mate s tim nejakou zkušenost?nebo nemate nekdo nahodou kolinko naprodej,prosím?nebo nejak poradit?moc dekuji .    [tonda]   26.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Těleso vodní pumpy zetor 25


 Zdravím nemáte někdo foto tělesa vodní pumpy ze strany když je vytazena vtrtulka, mě se zdá že tam mám asi něco ulomeneho, předem díky za pomoc.    [Tonda ]   14.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

super 50


 jak zjistit rok vyroby u supra 50 když nema štitek    [hartel]   11.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ZETOR 25 - MOTOR


 Zdravím chlapi
prosím chtěl jsem se zeptat jestli někdo neví nebo nemá funkční motor na Zetor 25.
Díky.    [ivo]   07.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Vstřikovací čerpadlo Zetor 25 - únik oleje


 Potřeboval bych se chlapy poradit. Čerpadlo bylo na generální opravě. Po nasazení na traktor jsem zjistil, že z pláště čerpadla prosakuje olej v okolí zaplombovaného šroubu s jemným závitem ( na plochý šroubovák), který slouží jako doraz nastavení minimální polohy hřebínku plynu. Je to ten šroubek, v blízkosti přívodu nafty do čerpadla. Co s tím? Dá se nějak utěsnit? Po odstranění vrchního krytu čerpadla jsem zjistil, že v čerpadle je na elementech poměrně velká hladinka oleje, tak mě napadlo, zda není ucpaný odvodový šroubek vpravo dole na plášti, ten jsem zkontroloval a pročistil (byl čistý), olej je nový. Napadá vás nějaké řešení? A ještě dotaz, předpokládám, že se čerpadlo maže od zdvihátek vačkové hřídele a olej pak setrvačností odtéká do motoru právě tímto šroubkem, je má úvaha správná? Děkuji za informace.    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Repase hydrauliky


 Ahoj, poradíte, kdo odborné zrepasuje hydrauliku na Zetor 72? Někde poblíž Zlína. Diky.    [Pavel B.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výměna těsnění pod hlavou


 Ahoj přátelé, mám dotaz, potřebuji vyměnit těsnění pod hlavou u Zetora 40, nemám možnost to udělat v teplé dílně, myslíte že toto chladné počasí má nějaký špatný vliv na demontáž a montáž. Diky V.    [V. ]   27.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

utesnení hridelí zetor 25 A


 Zdravím vás chlapaci prosím o velkou pomoc s kompletní demontáží hřidelí a brzd pro nové utěsnění komplet co vše to obnáší jelikož my to všude okolo prosakuje dost silně, date my sem i planky jak te je vše sesazené předem moc díky s pozdravem.    [Pavel Tapik]   12.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Dobíjení Z25 - vyřešené problémy


 Ahoj všem. Nejdu psát o radu, spíše bych rád napsal zjištění, které někomu může ušetřit starosti. Měl jsem dlouhodobé problémy s dobíjením (věčně to nešlo a když, tak jen chvilku, buď rupla pojistka, nebo něco s uhlíky, pecka v regulátoru,..).
Mám dynamo 12V, 150W a chtěl jsem ho zachovat.
Zjistil jsem, že mi probíjela hliníková krytka regulátoru. Byla tam sice mezera cca 3mm, nic se nedotýkalo, ale přeskakovala tam jiskra. Když jsem se pídil v dokumentaci, tak tam je skutečně nakreselný náznak nějakého nevodivého materiálu kolem (jako ohrádka kolem těch cívek s kontakty). Vylepil jsem to izolačkou a folií a je to teď úplně bez problémů. Vše šlape jak má. Nevěřil bych, že taková blbost dokáže nadělat takovou paseku (hlavně to není vidět), stálo mě to dvě šlusnutý dynama...
Tak kdybyste někdo měl jedno doma navíc, tak uvítám...to co tam mám je z nějakého prapodivného stroje a chtěl bych tam mít originál, nebo podobný originálu...prostě český Magneton.
Tak snad to někomu zachrání dynamo a nervy. :)    [Petr]   28.10.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hydraulika 50 super


 Prosim o pomoc.Hledal jsem tu v historii,ale budu radši za novou radu.Při oráni mi asi po hodině,když jsem zvedal pluh začala v horní poloze pulzovat hydraulika,az to rozklepalo celý traktor.Vyřešil jsem to při práci tim,že jsem ji vypnul a pak zase zapnul,tak jsem to dělal asi další hodinu a protom občas zkusil jestli to pořád dělá.Potom jsem to zvednul a zkusil a najednou vše o.k.Co zkontrolovat,vyčistit,vyměnit?dik    [Radekul]   16.10.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

těsnění pod hlavu


 Ahoj kolegové, mám otázku kde koupit kvalitní těsnění,
pod hlavu, na zetora 25 ,nebo ho nechat vyrobit, mám srovnanou hlavu, a teče my mezi olej.děkuji za radu.    [janek]   03.10.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/222 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006