MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307784 příspěvků |7582 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 27 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory Zetor 4.12.2020 14:45  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Kabina na zetor 25....   05.01.2008 / 207
    Ahoj příznivci Z25,postavil jsem za ťapika káru s hydraulickou sklápěč....   05.02.2007 / 153
    Ještě bych rád otevřel znovu téma Zetor 15, se souhlasem majitele zveř....   19.04.2007 / 147
    burzy srazy   26.02.2009 / 127
    zetor 25   31.05.2009 / 117
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3361      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 12 / 322      Příspěvků Příspěvků: 31389
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/225 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Nezodpovězené téma Téma dne     Přidat odpověď    Zobrazit téma 

Go 25 zetor


  Nevíte někdo kde zavést motor na go, v meziříčí už to nedělají. Děkuji za info    [Jan]   04.12.2020 - 11:43
Zodpovězené téma  

Řazení Zetor 25


 Dobrý den, mám problém s řazením u Zetor 25, resp. s přeřazením z malé řady do velké. Z velké do malé z neutrálu do neutrálu jde přeřadit v pohodě, ovšem z malého neutrálu do velkého je to prakticky nemožné. Nedokáži pákou najít polohu, kdy by k přeřazení došlo. Nemáte někdo zkušenost, v čem je problém. Děkuji.    [Roman]   05.03.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  zdravím
kde povolím tu kulatinu abych mohl pootočit.
ivo    [ivo]   01.12.2020
Odpověď  Tak po celodenním sobotním snažení v dílně jsem to rozebral. Mám na ponku tu zatrolenou vidličku. Po prvotním ohledání jsem zjistil, že ve vidličce je popraskaná pružinka na 2x (proto chodila po kulatince lehce a necvakala). Ale už jsem neměl chuť zkoumat uložení těch zubových spojek a trojkového kola (to si nechám po neděli). Chtěl bych se Vás zeptat, kde by se dala ta pružinka koupit - chci je vyměnit obě a zatím jsem na ně v žádném internetovém obchodě nenarazil. Doufám, že je to hlavní příčina toho vypadání. Ale upřímně, rozdělat celý traktor, kvůli pružince to je děs. [Píst] R    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2017
Odpověď  Moc děkuji za informace. Přes týden to rozeberu.    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.12.2017
Odpověď  Ahoj musíš to rozpůlit mezi skříní spojky a převodovkou u motoru to rozebírat nemusíš a zadek si vypusť.    [novotny]   04.12.2017
Odpověď  Chlapy děkuji za reakce, měl bych ještě dotaz. Nikdy jsem to neopravoval, já jsem si tu fotku "vypůjčil" z internetu, zatím nemám motor oddělený od převodovky. Jestli to dobře chápu, tak mě stejně rozpůlení traktoru nemine, protože se na ty pružinky bez demontáže nedostanu. Jak prosím správně postupovat při demontáži řadících vydliček a jejich vedení? Lze to rozdělat bez rozpůlení traktoru? Doufám, že problem bude jen v těch pružinkách. Ještě dodám, že ze začátku ty kvalty vyskakovaly (3 a 6) jen při sjíždění kopců, ale později už to nedrželo ani v tahu. Pokud jsem chtěl jet například na 3, tak jsem musel "držet" řadící páku nohou :-) a nevyskakovalo to. Děkuji za informace.    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2017
Odpověď  Ano je to tam jak je ta šipka,ale ne pod tím červíkem,ten tam vůbec nemá být.Ta pružinka s kuličkou je až pod čepem po kterém jezdí vidlička,takže vytáhnout čep,vyměnit pružinku,a možná i kuličku    [Ivo Z25A] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2017
Odpověď  Ahoj tam žádnej šroubek není, na té kulatině co po ní jezdí vidlička jsou 3 zápichy přední pro 3(6) prostřední neutral a zadní 2(5). Ten otvor co je ve vidličce pokračuje i pod tou kulatinou a je slepý,a v něm je pružinka s kuličkou.Pružinka může být prasklá nebo v díře zarezlá.Kulička má pruměr asi 8mm. ta kulatina může být od kuličky opotřebená to stačí tu kulatinu povolit a pootočit cca o 1/4 otáčky.Dále 3(6) se řadí ne ,,kolo do kola"ale ve dvojkovým kole je půlka zubové spojky a druhá půlka je na kole stálého záběru. Ta spojka může být opotřebovaná tak že se v tahu ,,rozskočí"od sebe. Nebo to kolo stálého záběru, je na bronzovém pouzdru, a může mít příliš velkou vůli způsobenou opotřebením.Ale podle toho co píšeš bych to viděl asi na něco kolem vidličky.    [novotny]   03.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím chlapy, mám také problém s řazením. Konkrétně vypadává 3 a 6 rychlost. Po rozdělání víka převodovky jsem zjistil, že ten segment s vidličkou, co řadí 2 a 3 rychlost, chodí po řadící hřídelce podstatně lehčeji a moc necvaká jak sousední 1 a Z. Prosím Vás, kde mám hledat šroubek s pružinkou a kuličkou, co má držet kvalt v drážce? Je to ten červík v řadícím segmentu podle obrázku? Děkuji Vám za rady.    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2017
Odpověď  Před pár lety jsem jezdil s rychlou šestkou, ale 60 km/h to teda nejelo :-). Dle dobové literatury to bylo tuším 33, později se to snížilo na 28 - závisí na obvodu kol, nastavených maximálních otáčkách motoru. Věřil bych 40 km/h, ale 60? To se snad nedá udržet na silnici...    [Míra Z 25]   30.03.2016
Odpověď  Zdarvím Pepo N,
tento problém co uvádíš jsem tedy nezjistil, ale dobrá poznámka která jistě nejednomu pomůže. Závadu jsem odtranil za cca 10 hod., protože jsem se zdravě nas..., sundal kompletně vše i podlahu abych se dostal na zavařenou pozici 3/6. Pomalo jsem začel s max.opatrností drážku čistit až jsem zjisti, že přímo vní byla vevařena matka velikosti 8 - užas. Pomalonku jsem se jal vše vybrušovatm až byla drážka čistá a rychlostka tam krásně probíhala. Kolem a pod jsem měl rozhozený hadr aby nečistoty nenapadaly do převodovky. Nakonec podlahu a vše řádně očistit, odmastit a nalepit na tmel, nahodit všechny zdemontované části a hotovo. protože jsem měl i pocit, že řadička jse mělko, tak jsem ještě provedl obroušení nálitku na podlaze aby šla páka o něco níže a džela hloubjeji v pozici-šlo to dolů cca o 1-1,5mm dolů. Hned jsem to natočil a opatrně vyzkoušel. Mohu říci, že to maká o polovinu lépe a rychlost 6 je neuvěřitelně rychlá. Oproti 5 je ta 6 ukrutně rychlá. ani jsem takový skok nečekal - musí se opatrně protože fakt to naplno asi pěkně pomaže, dle mého odhadu tak kolem 60kn/h.
Děkuji za odpověď a preji klidné podrandění na Zetkách Všem.    [bart72] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2016
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zodpovězené téma  

Brzdy Zetor 4611


 Dobrý den přátelé, mám dotaz, blokuje se mi levé zadní kolo u mé 4611ky, ale jen dozadu, do předu normál, než něco rozeberu, nevíte co by to mohlo být. Děkuji    [Vojtěch]   28.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj, pokud máš vše odvzdušněno, těsné hlavní válce, musíš pakny probrzdit při jízdě dopředu a potom to zkus.    [Vlasta ]   29.11.2020
Odpověď  Nechci zakládat nové téma, tak jen dotaz. Zetor 4011, po zimě dán do chodu a nejde zvedat hydraulika. Nalezl jsem téměř vytočený šroub, co drží celou konzolu s ovládacími pákami. Zvedání vlečky pracuje normálně.Co se mohlo stát tím, že to celé povyjelo. Jak to opravit? Jěště je pod sedačkou páčka, o které nevím, k čemu je. Dík za rady.    [Lisak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2020
Odpověď  Tak jsem dnes úspěšně dal do hromady ty brzdy, a traktor šlape, a konečně brzdí, takže děkuji, za pomoc chlapci.    [Vojtěch]   03.04.2020
Odpověď  to je na tobe novy pakny mají 10 mm hlavne pokud je budes davat zpatky tak je neprehod když das novy tak to ze zacatku bude brzdit o něco min nez si sednou pokud toho moc nenajezdis a nejsou promastene tak by mohly ještě nejaky rok fungovat dobře mozna i lip nez nove    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2020
Odpověď  Dnes jsem vše koupil, prasátko je fragokov SK. Tak nevím, Pakny mají cca 6 mm tak nevím jestli koupit nové. Slávo dík moc za radu.    [Vojtěch]   31.03.2020
Odpověď  dal bych nove i to profilove tesneni a okrouzek na bubnu to uz je mala položka cepy osmirgluj aby sly suvne a namazni grafitovou nebo ještě lepe medenou vazazelinou prasatko pokud je moznost tak nase vyroba ja jsem si naběhnul s polskym pak jsem musel znovu rozebirat    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2020
Odpověď  Slavo měl jsi pravdu, totálně zrezlé čepy jak si psal. Pakny mají cca 6 mm. Takže dám nové prasátko, pás ruční brzdy, a simering.    [Vojtěch]   31.03.2020
Odpověď  ano s tou kulatinou je to dobra rada ja jsem tam daval také kus kulatiny 12 bez zavitu ale mam to pro zmenu zavesene a olej se nevypousti    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2020
Odpověď  Mně se osvědčila kulatina pr. 14. Na konci se vyřízne kousek závitu, vytočí se horní šroub a místo něj se natočí ta kulatina, zespodu podepřu paleťákem a po té kulatině to pěkně vyjede ven. Udělám opravu a opět po té kulatině to šoupnu zpět. Dělám to sám.    [Lišák]   30.03.2020
Odpověď  Pás ruční brzdy to nedělá, to jsem zkoušel, mě připadá že vypadla nebo praskla pružina na paknách, ještě se zeptám, musí se vypustit olej. Děkuji    [Vojtěch]   30.03.2020
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (17) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zetor 50 Super - KDE HLEDAT ČÍSLO KAROSERIE?


 Ahoj,

víte někdo kde hledat na traktoru Zetor 50 Super (s kabinou) číslo karoserie?

Díky!    [TagunRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.12.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  seriove cislo na Superi bolo na stlpiku riadenia pod stitkom. Nikde inde. Je to uvedene v prirucke aj s fotografiou.    [rosch8] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2020
Odpověď  číslo u některých traktorů bylo raženo v kabině z boku na horní hraně převodovky, nebo na držáku přední nápravy z pravého boku    [pavel11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.07.2020
Odpověď  Jinak na supru bývalo číslo podvozku na skříni mezi motorem a zadkem vlevo. Ale není tam často vidět.Razilo se proto znovu na konci u náhonu. Měl jsem několik podvozků s číslem jak na boku, tak vzadu u náhonu, samo, že každé jiné.    [vintera]   30.07.2020
Odpověď  Mám kabinu se štítkem vlevo pod oknem, další štítek traktoru je na sloupku řízení. Číslo podvozku mám vyraženo dodatečně na STK vedle náhonu.    [vintera]   30.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  ja mám výrobné číslo vpravo od vývodového hriadeľa, je to 5 miestne číslo, trochu osvetlené    [Richard Havran]   30.07.2020
Odpověď  Zdravím, já jsem výrobní číslo na svojem supru nenašel, razilo se to ještě někde jinde, než ze zadní částí pod vývodový hřídel? Popřípadě jaká byla velikost raznic? Díky moc za info, kdyby někdo měl fotku, pomohlo by mi to, děkuji.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.03.2017
Odpověď  Je jedno jestli s kabinou nebo bez kabiny. Výrobní číslo traktoru je vyraženo zezadu, při pohledu na náhonovou hřídel, ( co by střed hodin ) tak číslo je cca na páté hodině.    [Roman]   16.12.2015
Odpověď  stitek byl na sloupku rizeni pod volantem    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.12.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Go HLAVA ZETOR 25


 Zdravím mam ted sundanou hlavu z traktoru mam proreznutou trubicku a rozhodl jsem se ze udelam kompletní Go hlavy ale nevím zda ji dát do Agromotoru nebo do Renovy.Nevíte jak jsou tet na tom tyto firmy s kvalitou prace a jak to je cenově?dík za kazdou odpoved.    [tonda]   14.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  ATP je taky gut firma, je to pravda čím víc se člověk hrabe v ho*** tím víc smrdí    [K]   16.11.2020
Odpověď  pokud je to jen trubicka a ostani je v poradku tak ty si vymenis i sam ja zastavam nazor co neni rozbite to neopravuju    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2020
Odpověď  Velké Meziříčí asi na Zetor25 nic nedělá, ale nevím jestli je to jinak    [ivo]   14.09.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Zetor 25 - těsnění uzávěrka


 Ahoj všem. Opravoval jsem brzdy na Z25A a zjistil jsem že mě teče olej do bubnu co je uzávěrka diferenciálu. Mezi vnitřní a vnější hřídelí (na které je buben) byly zbytky nějakého těsnění, ale netuším jestli tam mělo být, nebo ne..
Našel jsem jeden obrázek - je na něm matice co drží buben, tzn. zbytky těsnění byly pod touto maticí - něco jako O kroužek.
Na vnitřní hřídeli jsou vidět stopy po opracování, tak nevím jak by to mělo být s těsněním - povrch je poměrně hrubý, nesežere to ten O kroužek, pokud tam byl? Nebo je uvnitř převodovky nějaké gufero?
Olej teče dle všeho z tohoto místa, že by tekl kolem hlavní hřídele se nezdá, tam to bylo suché. Díky moc.    [JohnyR]   20.04.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj, mozna jsi to uz vyresil. V zajistovaci matici, co drzi buben, je O krouzek. Original je tam asi spis neco jako ctvercovy prurez krouzku a trochu tvrdsi (u me tam takovy byl) ale ten se asi uz neda sehnat. Vsichni tam davame O krouzek (tady na foru dohledas presny rozmer, ted z havy nevim jiste, myslim, ze to bylo 40x6mm. Dej tam spis mekky nez tvrdy, aby se dobre dotahla matice na buben. Treba silikonovy.    [PetrF]   15.11.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

pravá brzda


 Zdravím.
Mám dotaz.Teče mě olej do prvého brzdového bubnu.Jde sundat buben aniž bych musel demontovat blatník?
A další,můžu vytáhnout pravou poloosu.Abych potom nemusel sundávat víko převodovky,kdyby tak něco vypadlo.
Díky za odpovědi.    [fery dolasRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Az nam prozradis, jaky traktor resis, tak ti muzeme poradit...:)    [PetrF]   15.11.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Zetor 25 - držák olejových filtrů


 ahoj
jak je utěsněný držák olejových filtrů na Zetor 25 krom toho,že je pod ním papírové těsnění. Jsou také nějaké O kroužky a pokud ano tak kde a jestli nevíte jejich rozměr. Díky. jirka    [jirka]   19.04.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj, asi jsi to uz vyresil, ale tam zadne tesneni neni, jen O krouzek u banky blize k predni naprave. Banka blize k zadni naprave ma samostatne trubicky pro privod i odvod oleje.    [PetrF]   15.11.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Renovácia traktora Zetor 25A


 Zdravím všetkých. Zakúpil som traktor Zetor 25A v žalostnom a nepojazdnom stave. Teraz sa postupne púšťam do rozoberania a opráv, aby som tentom stroj zachránil. Postupne sem budem pridávať fotografie a za akúkoľvek radu, pripomienku prípadne pomoc budem vdačný, nakoľko budem potrebovať pozhánat ešte nejaké drobnosti.    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 91 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Addull: Zdravím, můžete mi napsat na email (v informacích)? Váš jsem nikde nenašel. Děkuji    [OndraaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2020
Odpověď  Nadhera to tak lastnit ...    [ales]   25.02.2016
Odpověď  no přišroubuješ na to čerpadlo a celé to dáš na stolici. jak bys tam chtěl jinak čerpadlo bez vlastní vačky dát    [asdfg]   25.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Toto som našiel pri upratovaní. Slúži to na nastavenie čerpadla Zetor 25. Videli ste to niekto v praxi ako sa s tým pracuje?    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2016
Odpověď  Slava, natočil pri -14°C, ale s podporou ohna v saní(letná nafta). Respektíve
sme nechceli trápiť štartér...
Doma mi chytil zachvilku bez žhavenia.Bolo nad nulou. Čakám na hrubý filter a vložku do palivového filtra.
Dúfam, že zanesený filter a zavzdušňovanie palivového potrubia boli príčinou samovoľného zrýchlenia otáčok motora (rovnako aj dusenia motora).
Ono v nedeľu za 1-2 hodiny toho veľa neurobím, hlavne keď som úplný začiatočník. (tak aj dopadla kúpa).    [Jano Orech]   08.02.2016
Odpověď  nechapu proc chces orivat letlampou když se chlubis ze ho natocis i bez zhaveni tam co kape olej je doraz regulacni tyce ma tam byt přes to gumova krytka    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2016
Odpověď  Ešte sa chcem opýtať, či je nejaký problém keby som
pri štartovaní ohrieval nasávaný vzduch cez gumennú manžetu
z letlampou.    [Jano Orech]   08.02.2016
Odpověď  Včera som rozobral palivový filter,vybral kovový košík obalený textilnou pryžou.
Bol tam riadny humus. Odpojil hadičku z nádrže. Prepadová hadička je 3x spájaná.
Chcem dať novú. Ešte chcem zhodiť nádrž, prečistiť ju.Chcem dorobiť uzavierací kohútik z nádrže.
Na ľavom boku vstrekovacieho čerpadla je kúsok nejakej rúrky s plombou, cez ktorú kvapká olej? malo by to takto byť?    [Jano OrechRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2016
Odpověď  když se starter roztočí, ale nezabere, cívkou to na 100% neni. pokud je u toho točení slyšet pazvuky, budou vydrbané zuby. pokud jen vrčí, je problém ve volnověžce    [asdfg]   02.02.2016
Odpověď  taky může prokluzovat volnoběžka ve startéru    [a]   02.02.2016
Zobrazeno 10 z celkem 91 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (91) 
Zodpovězené téma  

Chladící kapalina růžová fialová


 Zdravím jakou máte zkušenost s chladící kapalinou g12 v zetorech mám možnost dostat od známýho tak jestli to neodělá motor    [FG]   08.11.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  urcite je k motoru setrnejsi nez puvodni fridex ten rozeriral hlinik ja ji tam mam a obavy nemam zadne    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

NABOJ PREDNIHO KOLA ZETOR 25


 ZDRAVÍM VAS,SEHNAL JSEM TENTO NEPOZITY NABOJ PPREDNIHO KOLA PREJ NA ZETOR 25 ALE VIZUELNE ME PRIJDE JINY,NEVITE NEKDO CO JE TO ZA NABOJ ZDA JE TO OPRAVDU NA ZETOR 25,POPRIPADE NA KTERY TRAKTOR,ORVORY NA LOZISKA JSOU 80A 62MM,PRUMER NABOJE JE 20CM.DIKY ZA KAZDE INFO.    [P1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.07.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je to zřejmě ma 3011    [Miroslav ]   03.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  JESTE JEDNA    [P1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.07.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  Prestal jet zetor 3011 zničeho nic prosim o radu    [Marian]   28.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  je uplne zbytecne neco radit kdyz nedokaze ani popsat o jakou zavadu se jedna    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2020
Odpověď  Jak jet? Nejde znovu nastartovat motor? To vypadá na poruchu palivové soustavy. Došla nafta? Neprasklo palivové potrubí? Není ucpané palivové potrubí? Když pumpuješ ruční pumpičkou na naftu, začne po chvíli vrzat zpětný ventil? Když povolíš odvzdušňovací šroub na vstřikovacím čerpadle a pumpuješ, teče nafta?    [Jarda]   28.10.2020
Odpověď  to je jasný je rozbitej    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Záhada v elektroinstalaci ZETORU 25A.


 Dobrý den všem traktoristům! Když mi před necelými dvěma lety odešla baterie, tak jsem si pořídil repasovanou. Už si ale nepamatuju, jakou má kapacitu. Je to něco mezi 100 a 120 Ah. Přes zimu jsem nejezdil a baterrii jsem měl doma v dílně. Jen jsem ji jednou za dva měsíce trochu dobíjel. Po zimě jsem při startech zpozoroval, že se zhoršilo startování. Většinou motor naskočil až na třetí, čtvrtý pokus a to vždy motor prohřívám horkou vodou. Před týdnem jsem ale už nenastartoval. Párkrát se motor překulil a nic. Při druhém pokusu o start jen cvakl startér a bylo ticho. Zhasla i kontrolka. A ani světla nesvítily. Byl jsem naštvanej na baterii, že mě bez rozloučení opustila. Na kontaktech baterie jsem naměřil obyčejným voltmetrem 12,9 V. Vyštrachal jsem testr na elektrolyt ve 4 článcích ukazoval 90% nabití a 2 články 75%. Tak jsem si myslel, že prostě baterie už nemá tak velkou kapacitu, jakou by měla mít. Odvezl jsem ji do firmy, kde jsem ji kupoval, aby ji otestovali. Připojili ji nějaký přístroj a kroutili hlavou, že prý je v pohodě. No a protože jsem nevěřící Tomáš, tak jsem zajel k tátovi na chalupu, kde jsme tu baterii dali jeho traktoru. Má taky Zetorka 25. Traktor naskočil razdva i na studenou vodu. Baterie s motorem vrtěla jako vítr. Takže jsem zajásal, že nemusím kupovat novou.
No, ale co teď? Je vadná spínací skříňka, startér nebo něco dalšího v traktoru?
Abych to shrnul. Zasunul jsem klíček, rozsvítila se kontrolka a žhavení taky fungovalo. Při startu se motor několikrát mírně převalil a konec. Zhasla i kontrolka dobíjení a ani světla nesvítily. Vytáhl jsem klíček. Po několika minutách jsem klíček opět zasunul do spínací skříňky a kontrolka se rozsvítila. Zapnul jsem světla, ale ani neblikly a i kontrolka dobíjení zhasla.
Čím bych měl začít? Děkuju předem za rady. Tom    [TH]   17.09.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím všechny traktoristy! Je to už pět let (sakra, nějak moc to letí), co jsem tu naposledy řešil záhadu v elektroinstalaci na mém Zetoru 25. Do letošního srpna traktor fungoval naprosto bez problémů. Když jsem chtěl po bramborách rozvláčet pérákem pole, tak mě v garáži čekal neveselý pohled. Traktor měl prázdné levé zadní kolo. Sice jsem musel občas všechna kola dofoukávat, ale tentokrát to sedělo druhý den po dofouknutí na ráfku. V lese jsem nebyl, jen jsem vozil v létě seno. Takže mi nebylo jasné, kde jsem kolo píchnul. Při pokusu o nafouknutí jsem slyšel zřetelné syčení. Došlo mi, že nastal čas na přezutí obou zadních kol na novější pláště, které jsem si kdysi koupil do zálohy. Nejdříve jsem nechal jen v servisu zout pláště, abych mohl obrousit a natřít disky zevnitř. Doma jsem zkusil nafouknout tu vadnou duši, která měla na sobě asi 12(!) záplat. Dvě záplaty byly úplně rozměklé, jako plastelína a přestaly těsnit. Koupil jsem novou duši a nechal nazout nové pláště. Jsou to sice rozměrově 12,4 - 24, ale po přeměření vím, že traktor sedí sotva jen o nějaké 3 cm níž. Je to zanedbatelné a pohledem bych to asi nepoznal. Po namontování kol jsem chtěl konečně vyrazit na pole. A ono nic. Žhavení nežhavilo. Napadlo mě, že asi bude chybka v té kontrolní spirále žhavení, když voltmetr na baterii ukazoval 12,5 V. Tak nevadí, řekl jsem si, zkusím nastartovat na horkou vodu bez žhavení. Ale taky nic. Ani ťuk. Že by baterie? Světla ale svítila, tlumená i dálková. Tak jsem zabrouzdal po internetu a taky zde na veteranforu, abych zjistil, jak vůbec začít hledat závadu. Zkontroloval jsem pojistky. Všechny OK. Pak jsem začal postupně od baterie. Pomocí startovacích kabelů jsem zkusil vyloučit nějaký studený spoj v kabeláži. Starter se ani nepohnul. Že by uhlíky? Ach jo. Tak jsem ho vymontoval. Rozdělám ho a vidím, že uhlíky jsou v pohodě, jako nové. Tak co dál? Proč ani spínací cívka nereaguje? Rozebrat celý startér? Asi ano. Mezi tím mě napadlo, že bych zatím mohl dát baterii na nabíječku, protože jsem ji určitě trochu potýral tím zkoušením pomocí startovacích kabelů. Připojím ji k nabíječce, zapnu do sítě a po několika sekundách se nabíječka odpojila. Jako, že je baterie úplně nabitá? Lekl jsem se, že jsem prohodil plus a mínus, ale ne. Divné. Změřím ji voltmetrem a vidím 12,5 V. Připojím kabely k traktoru, světla svítí, ale žhavení nežhaví a navíc jsem zaslechl, jak v baterce začalo při žhavení šumět. Nevím, jestli to je normální, tak jdu něco nastudovat na internet. Napadlo mě, že si od otce půjčím jeho lepší nabíječku se zabudovaným ampérmetrem a raději si rovnou půjčím i baterii z otcova traktoru. Moje tušení se potvrdilo. Otcova 80Ah baterka krásně roztočila startér. Po připojení mé baterie ke druhé nabíječce se ručička ampérmetru ani nehla. Takže už jsem měl jasno. Moje baterie mi po sedmi letech odešla. Byla repasovaná, takže asi už měla nárok. Ze všeho plyne ponaučení, abych příště na testování elekrické instalace v traktoru použil jinou baterii, než tu v traktoru. Tom.    [TH]   24.10.2020
Odpověď  Mě když totéž pětadváca udělá, jdu hned najisto. Vždy mám přechoďák u startéru na silovém kabelu. Traktor mi bohužel stojí venku, tak se to tam zaoxiduje a hotovo. Jednou se mi dokonce přetavilo očko. Tak to rozeberu, odrezím, podložky a matku dám nové, promáznu a dám zpět. Pak se nestačím divit, jak startér točí. Zkusil jsem dát i gumovou punčošku, ale prostě když se tam voda chce dostat, dostane se. Ňaposledy jsem použil mariňáckou vazelínu (vazelína určená k mazání lodních motorů), je odolná i slané vodě a už je dlouho klid.    [Zahajskej]   29.09.2015
Odpověď  No, pokud by se potíže se startováním zase někdy vyskytly, tak už budu chytřejší a začnu pátrat od spínací skříňky. Je možné, že tam byl opravdu nějaký přechodový odpor mezi plíšky a nýtky. Možná vznikl oxidací nebo tou připečenou vazelínou.    [TH]   21.09.2015
Odpověď  No vazelína nic zkratovat nemůže, je nevodivá. Já bych to viděl na přechoďák ve spínací skříňce, venkovní kontakty jsou s vnitřními spojené nýtováním a tam bývá "neviditelný" problém. Jak jsi se skříňkou manipuloval tak se spoj mohl zlepšit ale porucha by se mohla opakovat. Ale třeba už to bude dobrý.
Jinak co se týká ukostření tak speciálně u Z 25 bývá problém že akumulátor je ukostřený na kastlík. Hodně lidí si myslí že když očistí spoj na kastlík tak je všechno v pořádku. Hlavní problém ale bývá to že kastlík je na dně tak shnilý že ani přes čtyři upevňovací šrouby není dotyk na převodovku dokonalý. Kastlík se musí sundat a obrousit prolisy kterými sedí na převodovce, pak bývá po potížích. Podobně to bývá u majorů, kde byla baterka ukostřená na kabinu a kabina teprve na blok, to taky dokázalo pěkně potrápit...    [Širda]   21.09.2015
Odpověď  tak to je dobře me když se tohle stane tak zkusim nakrátko propojit kontakty na civce starteru a hned vim jesli hledat zavadu v silovem vedeni nebo v ovladaccim ale ani me neapadlo ti to poradit nejak jsem predpokladal ze jsi to udelal protože pro me je to samozrejmnost nastartovat nakrátko když se to poroucha nekde mimo dům    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2015
Odpověď  Huráááá!!! Huráááá!!! Huráááá!!! Už jezdím! Včera ráno jsem přišel do garáže a přemýšlel jsem, odkud žačít. Vzal jsem startovací kabel a propojil jsem paralelně barerii se startérem. A nic. Stále stejný průběh: Kontrolka dobíjení svítí, žhavení žhaví a když se otočí páčkou startéru tak to v traktoru jen cvakne a všechno zhasne. Po pár minutách už zase při zasunutí klíčku kontrolka svítí. Vzal jsem voltmetr a měřil jsem na svorkách starteru napětí. Bez zasunutého klíčku 12,7 V a po zasunutí klíčku a pokusu o start žádné napětí. A několikrát dokola. Odpojil jsem baterii a vymontoval spínací skříňku. Provizorně jsem pospojoval kabely, jakoby byl zasunutý klíček. Připojil jsem baterii. Zkusil jsem otočit páčkou startéru a uslyšel jsem ten nejkrásnější zvuk za posledních několik dnů! Startér okamžitě točil motorem. Několikrát jsem to zopakoval, abych měl jistotu a startér vždy poslušně vrtěl. Bylo to jasný. Problém někde ve spínací skříňce. Tak jsem si řekl, že po neděli koupím novou a zatím kabely pořádně pospojuju, abych mohl vyjet pérákem srovnat pole po bramborách. Než jsem to ale udělal, napadlo mě, že se podívám, jak to vypadá v té spínací skříňce. Překvapilo mě, že uvnitř je tak jednoduchý mechanizmus. Navíc jsem čekal, že bude něco opálené nebo ulomené. Nic takového. Jen pod přepínacím trojúhelníkovým segmentem v jednom místě nahromaděná červeno černá vazelína. Očistil jsem pořádně všechny plíšky a kontakty a spínací skříňku jsem dal dohromady. Vrtalo mi hlavou, že by ty všechny trable způsobila trocha té vazelíny? Tak jsem skříňku zase připojil ke kabelům a zamontoval do traktoru. A funguje! Neuvěřitelné! Zřejmě ten zanešený a zaolejovaný startér způsobil, že se ve spínací skríňce třeba natolik zvýšila teplota, že se ta vazelína příliš zahřála a stekla k té jedné straně, kde se nahromadila a zkratovala kontakty. Ať je to, jak je to, hlavně, že to funguje! Děkuju vám všem za rady. A ať vám traktory šlapou jak hodinky! Tom    [TH]   20.09.2015
Odpověď  Startovací kabely mám. To je dobrý nápad.    [TH]   19.09.2015
Odpověď  nejsnáz to najdeš startovacíma kabelama. jeden vezmeš a budeš ho dávat paralelně k vedení traktoru až zjistíš, které místo je nevodivé    [asdfgh]   18.09.2015
Odpověď  OK, Slávo, zítra zkusím kledat tu špatnou kostru, nebo studený spoj.    [TH]   18.09.2015
Odpověď  zetor 25 ma tak jednoduchou elektriku ze najit tuto zavadu je otázka na par minut to ze není zavada ve starteru jsem ti řekl hned tipuju to na spatnou kostru    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2015
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zodpovězené téma  

Loziska v poloose


 Chtel bych se zeptat obcas se miz prave poloosy ozyva skrouchani, nejspise lozisko zacina byt spatne. Poradili by jste jak rozebrat poloosu a jak to vymenit. Diky za rady.    [Michal]   12.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pokud se to ozývá od zadního kola, jestli jsem pochopil dotaz správně, bude to povolený půlměsíc.    [zahajskej]   21.10.2020
Odpověď  Omlouvám se zapomnel jsem napsat na cem zetoe 25k.    [Michal]   13.10.2020
Odpověď  pokud se jedná o poloosu na dětské tříkolce tak mohu poskytnout návod už jsem to dělal    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2020
Odpověď  předek, zadek, typ?    [Luboš]   13.10.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výška hladiny oleje v převodovce Zetor 3011 a místa jeho uniku


 Zdravím, pánové,
netěsní mi spodní víko převodovky a kape z toho hodně olej už nějaký čas, dřív méně, teď více. Nevíte, jak vysoko od horního okraje převodové skříně má být hladina oleje. Event. neznáte délkové rozměry měrky. Na místě měrky oleje je našroubována pojistka řazení, asi jen jako ucpávka díry po ztracené měrce. Viděl jsem, že se da koupit měrka pro 4011, ale je to shodné? Pro 3011 jsem na internetu nenarazil. Potřebuji to vědět, jestli se s tím mohu ještě rozjet, než to přetěsním a koupím nový olej. Měřil jsem to přes nalévací otvor a mám hladinu 18 cm od horního okraje skříně.

Kromě toho víka mi to kape ještě od čepu, jak je na něm uchycena páka brzdového pedálu... Přikládám foto, nevím jak tu část nazvat, ale především nevím, jak to utěsnit, je tam nějaké těsnění, které se dá koupit nebo vyrobit? Předpokládám, že ten čep je vyveden do vnitřku skříně a olej teče kolem něj.

A ještě si dovolím jeden dotaz. Mohu dát do motoru olej M6AD, když tam byl pár roků olej Carlson SAE 15W-40 Super GX?

Za případné rady předem moc děkuji!    [OliverAileRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  No, hydraulika má své dva filtry taky- první je před čerpadlem na "talíři" (namontováno na spodku skříně) a druhý ve víku hydrauliky..
Pokud máš na talíři starý typ bez klapky a je špinavý, dokáže ho čerpadlo i vdechnout:o)    [Beat]   12.10.2020
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Díky moc za fotky měrky. Udělal jsem to tak, jak mi bylo raděno níže, vypustil jsem olej z obou výpust. otvorů a začal jsem ho tam lít zpátky. A měřil jsem výšku hladiny k hornímu okraji převod. skříně. Viz obrázek pro 20 l, 23 l a 25 l. Původně tam bylo cca těch 20 l oleje. Ale jelikož mi při určitém náklonu traktoru nechtěla zvedat hydraulika, tak jsem přidal oleje na 25 l. (V příručce se píše pro práci v kopc. terénu 23 l a v horském 27 l). Tak snad jsem těmi 25 něco nepokazil, ale tomu zvedání to vůbec nepomohlo, spíš je to ještě horší!!! Na té měrce ty zářezy odpovídají tak těm 19 l - horní zářez.

Přetěsnil jsem víka, ale do přetěsnění te hřídele ruční brzdy jsem se nedal, gufera jsem koupil, ale bez demontáže podlahy, "krytů pedálů" a nedejbože budky to asi nepůjde, je tam spoustu zarezlých šroubů, zas tolik to nekape a když je to jen jedno místo, tak to sklenice pod traktorem jistí. Až půjdu do brzd a do uzávěrky a budou sundané blaníky atak, tak se vezme i to přetěsnění té hřídele.

Měl jsem sundanou vanu, čistil jsem i sací koš a vytíral motor zevnitř, a pochopitelně jsem čistil olejové filtry. Ale našel jsem v nich nějaký "nepořádek". V levém čístiči jsou sítka č.2 (a přimíchany tam jsou dvě jedničky.) a v právém byl strčený zřejmě palivový filtr č.2, který tam musel být pěkně dlouho, hádám, že proto už před lety přestala svítit zelená kontrolka mazání. Narychlo jsem ho vyměnil za novy filtr asi take palivový č.1. Kontrolka stále nic. Ale asi bych s tím neměl moc jezdit a nejlépe bych měl nakoupit sítka č. 1 do toho pravého plnoprůtokového filtru, že? Protože ten palivový, i když je to 1 (doufám že víc propouští než dvojka) se určítě rychleji zanese a nebude propouštět dostatek oleje.    [OliverAile] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.08.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail na risky.    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tu je mierka prevodovky Z 3011    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2020
Odpověď  Zajtra ti odfotim a aj zmeriam dĺžku tej miery oleja    [Abdull]   11.07.2020
Odpověď  zarez max.hladiny na merce by mel byt zhruba ve stredu vstupni hridele do prevodovky a min. hledina asi o 5 cm nize    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2020
Odpověď  spodni viko je tesneno papirem to seda koupit nebo vyrobit hridel rucni brzdy je pruchozi pres prevodovku a je tesnena dvema gufery 25/35/7 problem muze byt pokud je otvor v prevodovce vybehany do strany pak se musi dira prestruzit a vyvlozkovat merka oleje je schodna se zetorem 2011 ale delku nevim    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2020
Odpověď  Zetor 30 má v převodovce podle manuálu 19 litrů. Pro práci v horském terénu s hydraulikou se přidává až někam k 27 l.
Udělal bych následující - vypustil zcela olej ze všech případných výpustných otvorů, změřil a nalil zpět 20 l. Podle této hladiny vyrobil měrku oleje, nebo koupil na 4011 a porovnal.
Na hřídeli je O kroužek, který je asi sedřený. Je ale dost možné, že je moc oleje v převodovce a ten tudy uniká pro zvýšenou hladinu.

Olej M6AD klidně po carlsonu být může, lepší olej pro staré vyběhané motory je M8AD Mogul Super.

Najděte na netu katalog a návod as táhněte si.    [vintera]   20.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Otáčky Z25k


 Jak přidám nejjednoduším způsobem ,abych měl větší otáčky?    [Welda]   17.11.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 41 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Takže chápu li to správně, když je ku příkladu nesprávně regulován chod motoru tak že motor skoro zhasne a v posledním okamžiku když otáčky stále padají si regulátor vzpomene a otočí elementy. Bude se jednat o vnější pružiny s největší m průměrem. Tedy v takovémto případě ubrat podložky, jsou ji osazeny???    [Pepa]   18.09.2020
Odpověď  ja jen nechapu proc tak vyvadis??pochopitelne ze vsechno by melo byt presne nastavene ale kolik traktoru tak je?vzdyt tady skoro kazdej neco resi..na to jak je to starej stroj tak je docela slozitej na serizeni:)je asi hloupost nekomu radit kdyz tomu asi nerozumi ale ja jen rekl ze to jde i tak a hlavne kdyz chtel jen trochu zvisit otacky a nemusel mne brat vazne.    [zdex]   25.11.2012
Odpověď  Samozrejme že regulátor funguje len z podnetu otáčok. Otázka je, čo na základe tých otáčok robí. Za predpokladu, že pridávávanie a uberanie množstva vstrekovcaného paliva nepovažujeme za reguláciu výkonu, potom skutočne žiadny výkon regulovať nedokáže. Že si stojíš za svojim názorom ti neberiem, ja si tiež stojím za svojim. V každom prípade bez ohľadu na naše názory ten regulátor funguje tak, ako bol skonštruovaný a to už pekných pár rokov.    [Jaro25] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2012
Odpověď  jasny.ja jen ze me tu maj za blbce tak se radsi trochu sichruju:)    [zdex]   24.11.2012
Odpověď  Zdex to je nedorozumění, já jsem to psal pro Jaro25.Proti tomu, co jsi napsal ty, nic nemám.:)    [zdeník]   24.11.2012
Odpověď  teda vykon..    [zdex]   24.11.2012
Odpověď  ja taky nerikal ze reguluje vikon.jen se pochoúpitelne vic roztoci motor kdyz pritahnes pruziny...    [zdex]   24.11.2012
Odpověď  Jaro25, reagovat jsem musel a rozhodně v tom nehledej osobní invektiva.Spíš mi přijde, že někteří tu dělají z ostatních zbytečně!!! hlupáky, vys.věta, kterou jsem přecitoval od tebe, pro zdex.
Za názorem, který jsem psal, si stojím.Regulátor funguje pouze z podnětu otáček a žádný výkon regulovat neumí.Seřizovat se dá(řádně) pouze pružinama a dorazem na páčce,a to max otáčky.
Také by mě zajímalo seřízení regulátoru mimo traktor.    [zdeník]   24.11.2012
Odpověď  Pro Petr. Neomlouvejte se, nemáte proč. Je dobré vědět, že tu je někdo kdo o tom něco ví.    [mirek]   23.11.2012
Odpověď  Omlouvám se že jsem se zbytečně angažoval.............    [Petr]   23.11.2012
Zobrazeno 10 z celkem 41 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (41) 
 Strana 1/225 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 5.12.2019)
Nezodpovězené téma 

Go 25 zetor


 Nevíte někdo kde zavést motor na go, v meziříčí už to nedělají. Děkuji za info    [Jan]   04.12.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Zetor 25 H (Sadař)


 Nemate niekto tuto literaturu? Keby bol niekto ochotny nafotit mobiloma alebo zoskenovat...    [rosch8Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Klínový řemen společný Z25


 Tak hledal jsem tu co je za klíňák pro dynamo a pumpu a nedošel jsem k ničemu kloubnýmu ale co jsem vyčetl tak 17*1250 je dlouhý takže asi 17*1200 nemáte zkušenost?    [KK]   16.11.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

zetor4011 s velkou kabinou


 prosím o informace jak předelat řazení klasické na řazení podobné řazení u kristalu takže na pravém boku diky    [Lukáš]   21.10.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

úzká kabina zetor 4011


 mám zetor 5511 s úzkou kabinou ze zetoru 4011, nemáte nějaké výkresy plechů kabiny a blatníků,za pomoc děkuji    [pavel11Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.07.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Doklady na Zetor 25K


 Dobrý den, sháním doklady na Zetor 25K. Traktor budu renovovat a chci jej postavit na značky. Kdyby jste měl někdo zkušenost jak traktor postavit na SPZ budu rád za každou zkušenost. Hlavně když řeknete co a jak apod.
Díky moc!
S.    [Stanislav Zbranek ]   11.07.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Měrka oleje zetor 25


 Mám takový dotaz je měrka oleje motoru Zetor 25A a Zetor 25K stejná, nebo je každá jiná? Vím jen toze jsou 2 druhy van motoru. Děkuji za odpověď.    [Pepa ]   21.05.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ZETOR 25 - SKŘÍN REGULÁTORU OTÁČEK VSTŘIKOVACÍHO ČERPADLA


 Zdravím,
prosím o radu , jaké jsou rozměry O kroužků , jsou tam 2 kusy zezadu na skříni regulátoru a jaký je rozměr pouzdra ve skříni regulátoru co se nasazuje na vačkový hřídel a jaký materiál . Mám totiž skřín úplně novou a tam je pouzdro z nějakého jakoby stříbrného materiálu. V katalogu právě nemohu najít žádné rozměry. jirka
dík.    [jirka]   19.04.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

supr 35


 Dobrý sen, chtěl bych vyrobit boční řemenici na pětatřicítku supra, mohl by někdo změřit šířku a průměr řemenice?    [supr]   13.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hlava zetor 25


 Tak prý už Agromotor nedělá GO dílů na Zetor 25. Máte někdo zkušenosti s firmou p. Bednář Velké Meziříčí, provádí také GO Hlav na Zetor 25. Děkuji za odpověď.    [Tonda ]   09.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

CHLADIC ZETOR 25


 ZDRAVÍM,MAM PROSBU TEČE ME CHLADIČ NA ZETORU 25,KDO PORADÍ KAM MAM DAT CHLADIČ NA OPRAVU OKOLO ZLINA,NASEL JSEM JEN JEDNU FIRMU V HORNÍM NĚMČÍ.MATE NEKDO NEJAKOU ZKUŠENOST?DĚKUJI    [tonda]   31.01.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Zetor 25 spojková hřídel


 Zdravím zetoráky
Renovuji pětadvacítku a při rozpůlení traktoru sem zjistil že mám značnou vůli na spojkovém hřídeli.Podle příručky a všech dostupných zdrojů sem zjistil,že hřídel se vysouvá dovnitř do převodovky,takže se mi do toho vůbec nechtělo,jelikož se musel vyndat diferenciál,poloosa a hřídel hrušky. Všechno se mi podařilo odstrojit až na tu hřídel spojky.Povolil sem snad všechny seigrovky a matice ale hřídel nechce ven.Zkoušel sem ji vyrážet přes mosaznou podložku a myslim že celkem silně a rázně,ale ty dvě ložiska uvnitř se ani nehly.Prosim vás o radu jestli už ji někdo někdy měl venku a neni tam ještě nějaká pojistka či matice která se musí povolit.Přikládám obrázek hřídele.Děkuji za případné rady.    [MarfRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2020
   Přidat odpověď 

 Strana 1/225 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006