MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 304189 příspěvků |7402 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 116 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477 a mladší 23.2.2020 18:21  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Ahoj,

sehnal jsem část motocyklu ČZ 250/471.0.0 z roku 1974....
   04.04.2008 / 101
    ČZ 477 - světlo APRILIA   12.11.2011 / 79
    čz 125 sport   16.07.2012 / 78
    Prospekty jawa 634   09.11.2008 / 67
    Zdravim pani kluci...co hovorite na tuto CZ 250/485.Celkom sa mi to lu....   02.11.2008 / 65
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 458      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 4 / 125      Příspěvků Příspěvků: 4081
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/31 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Nezodpovězené téma Téma dne     Přidat odpověď    Zobrazit téma 

čz 125/476


  Dobry den nevite někdo v čem se liši motory 9k a 11 k podle knižky je kom. poměr stejny diky    [Josef Pacal]   23.02.2020 - 18:04
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  JAWA 90:hledám veškeré informace o tomto motocyklu:z výroby,počty vybených kusů,čísla motorů,Jawa 90 Roadster a Cross Aprilia počet kusů a pro koho byl vyroben,J 90 Skutr a Sprint vyráběl se nebo to byla jen úvaha? atd.Děkuji za odpověď.    [NovakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 343 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Pane Jiří, mohu se zeptat jak jste řešil dopravu z USA, také zvažuji nějaký nákup. Díky za odpověd.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2020
Odpověď  Pěkná mašina, na stránkách níže jsou pěkné fotky a když je prolezeš celé tak i další informace...

Od "domácí" verze se liší určitě předním blatníkem (+povrchová úprava blatníků), krytem řetězu, elektroinstalací... Jinak je to už poslední provedení s novou přední vidlicí


https://jawa90.estranky.cz/fotoalbum/trail-usa/    [meela]   18.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, zrovna dorazila zásilka z US s tímto typem Jawy 90. Víte nekdo o tomto modelu něco víc? Děkuji za jakoukoli informaci.    [Jiří]   18.02.2020
Odpověď  OK, díky, já jen jestli mám ještě čekat na zásilku od pána, nebo zas počítat s tím, že dohoda neplatí :-)    [P]   02.03.2019
Odpověď  Nie,oba sú z Považskej Bystrice.    [Joski]   02.03.2019
Odpověď  Není jeden z aukra, jen že jsem se s pánem paradoxně dohodl, ale karbec nepřišel....    [P.]   02.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ešte jeden záber,oba sú nové nepoužité:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Del Ortá 17:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.03.2019
Odpověď  Budu rád,když jsem foto dáte.Díky.alin64    [Aleš Novák]   15.02.2019
Odpověď  Pre Alin 64.Zohnal som dalšie Del Orto 17,tiež funglovku.A kupodivu každý z karburátorov má iné veko.Takže aj 1 aj 2 je správne.Ak by ste chcel môžem nafoťiť.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.02.2019
Zobrazeno 10 z celkem 343 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (343) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

prototyp Jawa 250 šoupě


 Zdravím,nemáte někdo nějaké informace k motocyklu s tímto motorem?Jak vypadal a tak.Děkuji, s pozdravem Jirka S.    [čz350/472.6Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  aha - tak to je krásná věc!    [Monty]   02.02.2020
Odpověď  Výrobní číslo P-250-000 Poslední trojčíslí nechci zmiňovat kvůli duplicitě    [čz350/472.6Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  To bude ono s jiným víkem    [čz350/472.6Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2020
Odpověď  Na kliku patří šoupátka která středovým domečkem střídavě pouští směs    [čz350/472.6] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2020
Odpověď  Taky mně to připadne jako model 627,nebo nějaká odvozenina.

Má to startpáku? Má to převod na tachometr? Jak vypadají válce zezadu? Má to nějaký výrobní číslo? Nějaký nápisy?
Jasně to není šoupátkový motor, když zezadu za válcema vidím přírubu na karbec.

A je to vůbec JAWA?    [Monty]   02.02.2020
Odpověď  Víko motoru levé moc nesedí a více mi to připomíná typ 627    [čz350/472.6] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rozebraný motor.    [čz350/472.6Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2020
Odpověď  kde vidíte šoupě? Podle mně je to silniční dvouválec symetrák, rok 1970 a kousek    [Monty]   02.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedno foto    [čz350/472.6Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

šasí z čz 200 čtařtakt prototyp?


 Dobrý den, chtěl bych poprosit, zda někdo z váz pozná tuto motorku? Může být toto šasí z čz 200 čtyřtaktu prototypu? Motor klasika 477 a kastlík také , ale zbytek?    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.05.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím,mohu se zeptat jak to skončilo s tímto motocyklem?Díky s pozdravem JirkaS.    [Jirka S.]   31.01.2020
Odpověď  Tak co bys nechtěl, levně koupit, draze prodat, typický Čech, je jen škoda, že se k podobným věcem pomalu nikdy nedostane konečný zákazník, ale nějakej překupníček.    [Pavel]   30.09.2017
Odpověď  JEN JSEM ZVĚDAV, KTEREJ VŮL VÁM DÁ ZA NI 200 TISÍC, POZOR NENÍ TO ČTYŘTAKT A DÍLY JSOU ITALSKÝ ITALJET A V ITÁLII BĚŽNĚ K SEHNÁNÍ, CENA TAK MAX 50 TISÍC.    [richard]   30.09.2017
Odpověď  To jsou jen dohady. Kdo měl - neměl přístup k nějakým dílům, to už se nikdo nedozví.
Spíš bych požádal, na základě čísel motoru a rámu, Strakonice aby se podívaly do archívu, pokud je to prototyp. Pokud to nevyjde, tak o tomto konkrétním motocyklu nebude nikdy nikdo vědět nic. Ale rozhodně stojí za zachování.    [J]   04.06.2017
Odpověď  Ano, sedí, spíš jde o to kdo měl přístup k dílům z vývoje a jak si motocykl upravil, dost lidí ze Strakonic mělo na svých strojích díly ze soutěžáků, či vývozek, prototypů apod., foto s panem Pudilem je mé, kdysi jsem ho tu hodil...    [Pavel]   04.06.2017
Odpověď  Na motocyklu sedí samotný skvělý Strakonický konstruktér F. Pudil.    [J]   04.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento motocykel je dosť podobný. Má klasický 2-taktný motor. Snáď mi autor fotografie prepáči za umiestnenie, ale stratil som zdroj, odkiaľ ju mám.    [vlado]   04.06.2017
Odpověď  děkuji za rady, původní barva tam je, jen blatníky byly chromové a jsou přetřeny stříbřenkou,bubna přetřeny černou a má to zavařovanou kyvku. Tak uvidím jestli dají papíry dohromady. Za par korun zrovna není. Děkuji    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Odpověď  Určitě to je zajímavá věc. Zrenovoval bych to podle citu, snad se na dílech pozná původní barva. Co dalšího ?    [Monty]   30.05.2017
Odpověď  Motor i rám souhlasí se štítkem    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

České písty do Jawy 350


 Zdravím vospolok.Potreboval by som poradiť.Kde sa dajú kúpiť české výbrusové piesty,kedysi z logom MH,z Hradca?(Dnes Almet).Už mám plné zuby klepajúcich Maďarských a Poľských replík.Lenže žiadny E-shop neuvádza čo za piesty predáva-aspoň som na to nenatrafil.U výrobcu som veľmi nepochodil,nie som veľkoodberateľ.Dík za každú radu.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ďakujem za tip,vyzerá to nádejne.Pondelok odskúšam.    [Joski]   25.01.2020
Odpověď  Po telefonu moc příjemná paní, do druhého dne písty doma, doporučuju.
https://www.moto-pisty.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=243&products_id=2780&zenid=430bfa085d4b7b61eaa15d44af5ca8d8    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zadaná vidlica 175/477 – rozoberanie.


 Zdravím všetkých,
Chcel by som sa spýtať na postup rozoberania zadnej vidlice na 477.
Je tam niekde nejaký šrub ktorý treba pred tým vyšraubovať alebo treba dať vidlicu do nejakej polohy ? Stredový čap ktorý prechádza cez vidlicu a rám neviem za žiadnu cenu dostať von a príliš do toho mlátiť kladivom nechcem.
Za každú radu vopred ďakujem
Juraj    [Juraj A.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Taky jsem to měl zatuhlé. Nahříval jsem to autogenem a pod lisem lisoval ven. Bohužel to čep odnesl. Ale zbytek jsem zachránil. Pozor a pouzdra co jsou navařená na rámu. Rády se deformují. Musíš opatrně.    [kvasky]   06.01.2020
Odpověď  Ja osobně jsem uřizl opatrně hlavu excentru podložil trubkou a vylisoval stopro    [Josef Pacal]   26.12.2019
Odpověď  Tohle je problém všech 477, 471 atd. Čep tam zarezl. Zkusit wd40 a jiné uvolňovače, nahřívat a doufat. Jinak vymlátit a koupit nový čep    [Jakub]   26.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stop spínač brzdy ČZ 477


 Ahoj, nechá se někde sehnat čidlo brzdového světla na ČZ 477? I třeba použité? Nebo nechystá se třeba výroba replik? Je škoda, že taková pitomost zneschopní motorku. Sháním ho rok a už to asi vzdám a naroubuju tam nějaké klasické.    [Mičun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dělá se replika. Tady je nabídky z firmy Motoren https://www.motoren.sk/unasac-kontaktu-stop-spinaca--cz-476477-e6781

Nicméně se bude dát na internetu sehnat určitě levněji, protože z mé zkušenosti je Motoren dražší něž jiní prodejci.    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Jawa 90 - kompletace


 skládám 90-tku a potřeboval bych prosím poradit s několika detaily. Jakým způsobem je podložena nádrž (hranatá). Vpředu jsou dva kulaté silentboky a co je vzadu, je něčím podložena v místech kde se dotýká rámu? A další dotaz, jak je připevněn silon který drží sedlo při jeho vyklopení? Vršek je provlíknutý v držáku pro pumpičku, ale ve vaně pod sedlem mám pouze jednu díru asi 3mm, jak tam ten silon drží?    [vojta]   07.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vojta: patrik.rozai@gmail.com Diky    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2019
Odpověď  pošli mail, pošlu fotky, už jsem to zjistil od Jirky    [vojta]   08.12.2019
Odpověď  Zdravim vas. Mozete aj mne prezradit ten zadny silentblok hranatej nadrze na jawa 90? Tiez mi to chyba:( Dakujem    [PatoRS]   08.12.2019
Odpověď  Dobrý večer.napište mi na můj mail pošlu vám foto celého uchycení nádrže.Sem se špatně ukládají fotky.Vyzradím vám i silonový doraz na sedlo.    [jirka]   07.03.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Farebnosť Jawa 90


 Dobrý deň, viete mi niekto poradiť originálnu farebnosť Jawy 90 roadster ?

Mám ju v zeleno žltej farbe a chcem ju kompletne renovovať tak aby som ju nedal do nejakej divnej farby.

ďakujem.    [RadoslavRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  To co je v zltej by som nechal v zltej a to v zelenej by skm dal do ciernej. Mozno bocne kryty nadrze bud do ciernej alebo do chromu. Jednu budem takto robit. Otazka je co sa ti paci alebo mozno skus brusit tie farby dole a uvidis naco narazis pod nimi. Mozno na original odtiene.    [PatoRS]   08.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Cezet Custom 250


 Tohle jsem koupil v Anglii, originál lak, rok 1980.    [Monty]   14.06.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 37 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  ano, leží to na půdě v dílně    [Monty]   25.11.2019
Odpověď  Ahoj Monty, máš na prodej ještě tu repliku blatníku a kapotáže?

Díky.

Marek

607 626 437
marek.caslavsky@seznam.cz    [Tanamrki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2019
Odpověď  Asi ano. Přední blatník nemá originální barvu. Na zadní gumě je označení MK1..., přední je Barum. Až bude světlo nafotím podrobněji.    [Tanamrki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  Někdo sundal řídítka i kapotáž,a dal tam obyčejný,aby si nehrbil záda?    [Monty]   22.10.2019
Odpověď  Zvažuji teď co s ní dál. Dle vidlice, předního blatníku a řidítek se zdá že to je původní stav. Pravděpodobně tam možná chybí přední kapotáž, ale nesedí mi k tomu zase ty klasická řidítka....    [Tanamrki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  Pokud chcete repliku kapoty , předního blatníku a plexi, tak JEDNU sadu mám na prodej.    [Monty]   21.10.2019
Odpověď  To je ta z aukra za jednadvacet tisícovek? Pěkná, škoda že nemá přední kapotu    [Jakub]   21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá fotka.    [TanamrkiRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Včera dovezená. Rok 1977    [TanamrkiRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Odpověď  Na suchu v terénu by ty blatníky taky sakra chyběly. Takhle je to jen machrovinka na čistý suchý asfalt do města. Jen s tím 2T motorem mi taková očesaná motorka příliš k chlubení nepřipadá. Ke scambleru se to podle mě vůbec nehodí.    [Honza]   20.03.2018
Zobrazeno 10 z celkem 37 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (37) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 634-4 rv1974: barevné kombinace?


 Ahoj, renovuji Jawu 634-4 1974 a nejsem si jistý s barevnou kombinací. Na internetu i tady jsem našel nějaké fotografie, ale víceméně bez popisu.
V podstatě jsem našel tři verze mezi kterýma se rozhoduji. Vložím je jako odpovědi každou zvlášť (najednou nejde vložit tři fota).

Byl bych vděčný, pokud by je mohl někdo okomentovat a případně přidat pravděpodobná čísla barev a informace co je dobře a špatně. Ocenil bych i další verze pro úplnost, ale jen ty s lakovanýma blatníkama.

Předem moc díky Pavel.    [vana-hb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 48 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  chci se zeptat na rok vyroby jawa 634-1.mam ji z ukrajina a v ruskejch papirech je r.v1972    [martin101] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2019
Odpověď  dik    [takysportkar]   26.12.2016
Odpověď  A - 255, B - 204 mm. Btw. na fotce je blatník z panelky 592 ( bez lemu vepředu a dole)    [Honza]   25.12.2016
Odpověď  nikdo nema metr a cas zdrzet se 5min v garazi???    [takysportkar]   25.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Muze mi prosim nekdo zmerit delky vzper predniho blatniku u 18palcoveho kola J634-4/02. Tak jak je zakotovano na obrazku (od lemu po konec). Dekuji    [takysportkar]   22.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,
chtěl jsem se Vás zeptat, kolik cca se vyrobilo kusů v takovém barevném provedení.
Mám možnost koupit tento model docela v origo stavu a netuším, zda 40000 není mnoho.
Foto jsem stáhl z Webu.

Děkuji za pomoc    [tomas]   14.07.2016
Odpověď  Jakou jste reálně viděli nejstarší (nejnižší numero) 634?
Naše 634 1973 : http://www.dolin.estranky .cz/img/original/21718/1- jawa-350-634-1973--7-.jpg

Pokud ji někdo máte v originále (koem čísla 300) prosím foto celé motorky. Ta naše je strašný slepenec,..    [Dolin1]   06.02.2012
Odpověď  Ty "přední kryty" je nejlepší koupit nové v replice. Já koupil celkem podařené za zlomek ceny co po mě chtěl překupník za staré pomlácené.    [vana-hb]   04.02.2012
Odpověď  to pecin: poprosím - vidím dobře informovaného člověka; bylo by možné přidat nějaký scann červeného SSSR californiana, popřípadě na email? Loni jsem narazil na jedného, byl už ale pryč, jen fotka někde ze sklepa na netu zůstala. To jsem netušil, že celočerveň byla pro věčné bratry ;-.) Děkuje    [Hobo]   23.01.2012
Odpověď  dolin - máte docela škaredý potah sedla- to by zasloužilo lepší provedení.

Trubky na přední vidlici mám.    [monty]   18.01.2011
Zobrazeno 10 z celkem 48 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (48) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Hliníkové ráfky


 Zdravim
Na jakejch typech 634 byli hliníkový ráfky?? Děkuji    [caja008] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Hliníkové ráfky 2,15B x 18 s 36 dírama pro dráty byly na vývozní modely ČZ 250/471 a ČZ 350/472.    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2019
Odpověď  jo na starých MZ byly hliníkový 18"    [peracek1]   19.02.2013
Odpověď  Mohl by to být zadní ráfek z MZ 250    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.02.2013
Odpověď  čz 350/472 vývozní a pak ty trail nebo trial tuším    [jakub]   04.02.2013
Odpověď  No a takna jakou motorku se dával ráfek 2,15b*18 s 36 dírama pro dráty?? tuší někdo?    [caja008] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2013
Odpověď  Já bych řekl, že na žádných.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.01.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 477 - světlo APRILIA


 Chtěl jsem si zase trochu rozšířit obzory a pořídil si typ ČZ477 se kterým nemám zatím žádnou zkušenost. Dnes jsem ten kousek dovezl. Je to rok výroby 1969, poměrně zachovalý po prvním majiteli, říkal že mi ho dostal nový jako student od otce za maturitu. Má kulaté světlo Aprilia (nápis aprilia je na rámečku, skle i na přepínači). Chci se zeptat, jestli se tato světla na začátku výroby montovala standardně na všechny kusy, nebo jen na některé serie. (Podle původního majitele se jednalo o motorku původně určenou na vývoz.) Díky    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 79 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ano, je to správně.
První typy měly tohle světlo z Aprilie.
Kolega jí měl novou z Mototechny, bylo to stejné.    [Tonda]   05.11.2019
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/2013/0773736001432706439.jpg

http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/2013/0239039001432704011.jpg schema zapojení světla Aprilia.    [Jarek]   26.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě z druhé strany    [jirka]   24.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  zatím se mi nepodařilo najít klíček Aprilia podobný Boschu,ale našel jsem originál klíč ze světla na triál 250/475.04    [jirka]   24.04.2019
Odpověď  773046460    [Franta]   27.03.2019
Odpověď  Kolik je cena klíčku?    [franta]   26.03.2019
Odpověď  Klicek original mam na prodej    [jakub]   18.03.2019
Odpověď  Sorry ještě mail jawa.cz@centrum.cz    [Wčelař]   17.03.2019
Odpověď  Michal: mam tu eletriku ve světle rozebranou.Jestli chceš napiš mi na mail ,pošlu ti fotky.není to nic jednoduchého a je to značně nepřehledný.jestli myslíš ,že to vyrobíš tak na to zapomeň    [Wčelař]   17.03.2019
Odpověď  Mohl by prosím někdo vložit fotografii elektroinstalace uvnitř světla s detailem na spínací skříňku? Děkuji    [Michal]   08.02.2019
Zobrazeno 10 z celkem 79 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (79) 
Zodpovězené téma  

řazení jawa 90 cross


 Zdarávím, poraďtě mi prosím někdo protože už opravdu nevím.Jde mi zařadit jen 4 rychlosti (má jich být přece 5 ne?)motor jsem rozpůlil, nic jsem nenašel,rozebrané vše fungovalo.Tak jsem to podle dobového originálního manuálu poskládal,a zase jsou tam jen 4 rychlosti.Tak nevím co s tím, jestli vyměnit řadící mechanismus nebo co? díky za odpovědi    [Jan Ludvík]   10.05.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím chci se vás zeptat jak jsou kvality na Jawa 90 cross    [LeoS adam]   27.10.2019
Odpověď  A ostatní kvalty tam jdou dobře?Chce to zkusit zařadit šroubovákem rovnou bez řadící páky a to za řadící váleček za klidu motoru.Pozor na vymačkaný váleček,ohnuté v idličky a vůli vidliček na tyčkách...Může se to křížit,vůle se sečtou a nejde řadit.Kdysi se mi stalo,že řadit šlo za chodu pouze bez spojky..Jakmile jsem ji smáčkl,ani za boha tam kvalty nešli...Tak jsem na stojanu tak dlouho řadil bez spojky [trvalo to dost dlouho],až se to řadit naučilo i se spojkou...Blbost,co?Ale na mou duši...Vše musí být o.k.,jinak je problém...    [zelezny kriz]   06.06.2009
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Jawa 90 Cross, mechanizmus brzdového spínača.


 Zdravím. Renovujem túto motorku a nie je mi jasné ako je ovládaný brzdový spínač. V katalógu je nejaký bowden s lankom, ale ten nemám. Zaujímalo by ma kde to lanko končí. Predpokladám že niekde na brzdovom pedále ale nemám tam nič. Páni poprosil by som o rady.
Ďakujem.    [Roman]   21.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím. Páni zase ja. Tá spínačka je prakticky vyriešená, teraz mám ale iný problém. Stretol sa niekto z Vás s únikom oleja pod radiacim hriadeľom? Už som tam aj vymenil ten O krúžok, ale nepomohlo to. Po každej jazde mi tam ostane pod motorkou fľak oleja.
Máte s tým niekto skúsenosť? Poradíte čo s tým? Napadajú ma nejaké riešenia, ale zaujímal by ma Váš názor. Ďakujem.    [Roman]   21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 3. Prenitovaná spinačka s novým plošákom.    [Roman]   16.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 2. Dva bakelitové diely spínačky spolu s originálnym prepojovacím hranolčekom a mnou nahradeným dlhším.    [Roman]   16.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 1. Starý plošák so spínačkou.    [Roman]   16.10.2019
Odpověď  Zdravím. Takže plošák došiel. Nanitoval som nové kontakty, rozobral a prenitoval spínačku. Chce to trošku cviku, ale dá sa to. Pri rozoberaní spinačky som si všimol také malé vylámané kúsky asi bakelitu. Zistil som prečo tá spinačka nefungovala v iných polohách ako v prvej. Spínačka obsahuje na každej strane pod tým plechovým krytom taký bakelitový jazdec s dvoma kontaktmi, dvomi pružinkami a dvomi guličkami. Tieto dva bakelitové diely sú v spínačke prepojené takým oceľovým hranolčekom cca 4x4 mm a dĺžky cca 8 mm. Ten oba tieto bakelitové diely prepája a zaručuje, že po otáčaní kľúčikom sa oba otáčajú. V skratke u mňa sa v spínačke po otočení kľúčikom otáčal iba ten vnútorný bakelit /smerom ku kľúčiku/ čo zaručovalo chod motora v každej polohe ako aj jeho vypnutie, ale ten bakelit pod vonkajšou časťou spínačky ktorú vidíme po odmontovaní schránky sa neotáčal pretože bakelitové sedlo jeho štvorhranu bolo vylámané. Ten hranolček 4x4 mm som nahradil dlhším cca 10 mm čím som dosiahol že zaberá aj táto časť spínačky zodpovedná za parkovačky a hlavné svetlá. Spinačka teraz funguje, ale musím to trochu otestovať.    [Roman]   16.10.2019
Odpověď  Joski dík. Teraz čakám na ten plošák. Potom sa ozvem.    [Roman]   08.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ešte schéma:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tu je tá schéma-za svet som to nedokázal lepšie odfotiť.Ale toto ti asi pomôže viac-je tam rozkreslené polohy spínačky ako prepína.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.10.2019
Odpověď  Chlapi ďakujem pekne.    [Roman]   05.10.2019
Odpověď  http://www.motoveterandily.cz tady na těch stránkách nabízí i části klíčku a spínačky a má to docela dobře rozkreslený    [vojta]   05.10.2019
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (32) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

350-typ 634 neťahá štvorka.


 Zdravím vospolok.Vyskytla sa mi zaujímavá závada na 634.Motor je po oprave,pretesnený.Všetko sa zdá v poriadku.Rýchlosti 1-2-3 sa dajú vytáčať až do kritiky,na 3 dosiahne hravo 90 km/h.Ale po zaradení 4 klesnú otáčky rýchlosť klesne na 80 a viac nereaguje na nič.Klasické zapaľovanie a turecké výfuky.Robí to rovnako na troch rôznych karburátoroch.Neviete poradiť po čom ešte ísť?Válce som mal dole,vše OK.Ojnice OK.Rôzne odtrhy aj predzápaly-stále to isté.Už ma nič nenapadá.Dík.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Fakt to nemá ťažký prevod? Keď si robil motor iste si skúšal radenie, štvorka šla rovnako ľahko ako ostatné rýchlosti? Nemáš pridreté ložiská v kolesách, alebo v rozete? Nehrejú sa náboje kolies?    [Roman]   04.10.2019
Odpověď  Dík.Aspoň viem že sa táto závada stala aj niekomu inému.Ako som písal nižšie,je to motor ktorému som robil GO,všetko nové.Až teraz vyšlo najavo že podobný problém bol aj zo starým motorom pred GO.Na kárteroch som si nič nezvyčajne nevšimol.    [Joski]   03.10.2019
Odpověď  Mel sem se čtyřkou ten samej problem, 1-3 sla celkem vytočit,ale na ctyrku padly otáčky a nejelo to. Zkoušel sem trysky, čistil vyfuky, menil filtr, kontroloval předstih, rozpulil - znova slozil a nic, nevyřešil sem to. Nakonec sem dal jiny kartery a závada zmizela.
Zkus se zamerit na to zda je pruchozi filtr, velikost hlavni trysky a zda uz neni moc volnej vybrus.    [Jirik]   03.10.2019
Odpověď  Výbrus ano ten tam je,skontrolujem ešte raz ten airbox.Trysky skúšané od 103-do 115 žiadna reakcia.Pre istotu skontroplujem aj ten sekundárny prevod.A nie,ani pred opravou tá 4 vraj dobre neťahala.Ešte ma napadlo-moto bola dovezená cca pred rokom z Maďarska.    [Joski]   02.09.2019
Odpověď  sekundárne kolečko má koľko zubov ? a rozeta?    [majco]   31.08.2019
Odpověď  Ma novej vybrus? Pred opravou jezdila dobře? V některych airboxech je vlozka, v navaznosti na to musi byt spravne otryskovanej karburator. Jakej je to airbox a jaky cislo je hlavni tryska? Dobre serizena 350 se pozna tak ze dobre jede.    [Radič]   30.08.2019
Odpověď  Tiež to som mal otvorené,stav je pôvodný,filter nový.90 km/h je na 350-ku trocha málo,koľko by mala ísť na štvorke,120?    [Joski]   30.08.2019
Odpověď  S airboxem, fitrem bylo neco delanyho? Nejezdi na ctrverku a mas to vyreseny...    [Radič]   30.08.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
 Strana 1/31 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 23.2.2019)
Nezodpovězené téma 

čz 125/476


 Dobry den nevite někdo v čem se liši motory 9k a 11 k podle knižky je kom. poměr stejny diky    [Josef Pacal]   23.02.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Piesty TMMP do 634.


 Zdravím,malá otázočka.Môj overený dodavateľ má nejaký výpadok,tak v časovej núdzi musím použiť piesty označené na odliatku TMMP,asi poľské,Google moc nepomohlo.Montovali ste to už niekto?Prevedenie vyzerá dobre ale pomohli by nejaké referencie.Dík.    [Joski]   07.11.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 350/634 náhon otáčkoměru vs.levé koleno


 Ahoj mám klasickou čtveru s mot.631 a nové kolena tuším slovenské výroby,každopádně ne Turek ani nic podobně levného. Problém je,že bowden otáčkoměru nejde těsně kolem kolena jak by to mělo být,ale jde přímo do kolena. Aby šlo lanko rovně a nemusel bych ho násilně přihýbat,muselo by koleno uhnout tak minimálnš 15,spíš 20mm. Je to ale v místě blízko tlumiče výfuku který má danou polohu na rámu,takže si nemyslím,že by byly špatné kolena. Řešil to někdo? Případně kolik mm máte mezeru mezi kolenem a trubkou rámu v místě kde se potkává bowden s kolenem?
Díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Rozdíl v krku řízení Jawa 350/634 a 350/638


 Ahoj,
jak poznám rozdíl v krku řízení se spodními brýlemi na 634 a 638?
Díky.    [tomas21Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/31 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006