MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302734 příspěvků |7337 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 89 | Přihlášených: 2 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477 a mladší 20.11.2019 18:40  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Ahoj,

sehnal jsem část motocyklu ČZ 250/471.0.0 z roku 1974....
   04.04.2008 / 101
    ČZ 477 - světlo APRILIA   12.11.2011 / 79
    čz 125 sport   16.07.2012 / 78
    Prospekty jawa 634   09.11.2008 / 67
    Zdravim pani kluci...co hovorite na tuto CZ 250/485.Celkom sa mi to lu....   02.11.2008 / 65
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 453      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 9 / 126      Příspěvků Příspěvků: 4052
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/31 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 634-4 rv1974: barevné kombinace?


 Ahoj, renovuji Jawu 634-4 1974 a nejsem si jistý s barevnou kombinací. Na internetu i tady jsem našel nějaké fotografie, ale víceméně bez popisu.
V podstatě jsem našel tři verze mezi kterýma se rozhoduji. Vložím je jako odpovědi každou zvlášť (najednou nejde vložit tři fota).

Byl bych vděčný, pokud by je mohl někdo okomentovat a případně přidat pravděpodobná čísla barev a informace co je dobře a špatně. Ocenil bych i další verze pro úplnost, ale jen ty s lakovanýma blatníkama.

Předem moc díky Pavel.    [vana-hb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 48 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  chci se zeptat na rok vyroby jawa 634-1.mam ji z ukrajina a v ruskejch papirech je r.v1972    [martin101] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2019
Odpověď  dik    [takysportkar]   26.12.2016
Odpověď  A - 255, B - 204 mm. Btw. na fotce je blatník z panelky 592 ( bez lemu vepředu a dole)    [Honza]   25.12.2016
Odpověď  nikdo nema metr a cas zdrzet se 5min v garazi???    [takysportkar]   25.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Muze mi prosim nekdo zmerit delky vzper predniho blatniku u 18palcoveho kola J634-4/02. Tak jak je zakotovano na obrazku (od lemu po konec). Dekuji    [takysportkar]   22.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,
chtěl jsem se Vás zeptat, kolik cca se vyrobilo kusů v takovém barevném provedení.
Mám možnost koupit tento model docela v origo stavu a netuším, zda 40000 není mnoho.
Foto jsem stáhl z Webu.

Děkuji za pomoc    [tomas]   14.07.2016
Odpověď  Jakou jste reálně viděli nejstarší (nejnižší numero) 634?
Naše 634 1973 : http://www.dolin.estranky .cz/img/original/21718/1- jawa-350-634-1973--7-.jpg

Pokud ji někdo máte v originále (koem čísla 300) prosím foto celé motorky. Ta naše je strašný slepenec,..    [Dolin1]   06.02.2012
Odpověď  Ty "přední kryty" je nejlepší koupit nové v replice. Já koupil celkem podařené za zlomek ceny co po mě chtěl překupník za staré pomlácené.    [vana-hb]   04.02.2012
Odpověď  to pecin: poprosím - vidím dobře informovaného člověka; bylo by možné přidat nějaký scann červeného SSSR californiana, popřípadě na email? Loni jsem narazil na jedného, byl už ale pryč, jen fotka někde ze sklepa na netu zůstala. To jsem netušil, že celočerveň byla pro věčné bratry ;-.) Děkuje    [Hobo]   23.01.2012
Odpověď  dolin - máte docela škaredý potah sedla- to by zasloužilo lepší provedení.

Trubky na přední vidlici mám.    [monty]   18.01.2011
Zobrazeno 10 z celkem 48 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (48) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Hliníkové ráfky


 Zdravim
Na jakejch typech 634 byli hliníkový ráfky?? Děkuji    [caja008] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Hliníkové ráfky 2,15B x 18 s 36 dírama pro dráty byly na vývozní modely ČZ 250/471 a ČZ 350/472.    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2019
Odpověď  jo na starých MZ byly hliníkový 18"    [peracek1]   19.02.2013
Odpověď  Mohl by to být zadní ráfek z MZ 250    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.02.2013
Odpověď  čz 350/472 vývozní a pak ty trail nebo trial tuším    [jakub]   04.02.2013
Odpověď  No a takna jakou motorku se dával ráfek 2,15b*18 s 36 dírama pro dráty?? tuší někdo?    [caja008] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2013
Odpověď  Já bych řekl, že na žádných.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.01.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 477 - světlo APRILIA


 Chtěl jsem si zase trochu rozšířit obzory a pořídil si typ ČZ477 se kterým nemám zatím žádnou zkušenost. Dnes jsem ten kousek dovezl. Je to rok výroby 1969, poměrně zachovalý po prvním majiteli, říkal že mi ho dostal nový jako student od otce za maturitu. Má kulaté světlo Aprilia (nápis aprilia je na rámečku, skle i na přepínači). Chci se zeptat, jestli se tato světla na začátku výroby montovala standardně na všechny kusy, nebo jen na některé serie. (Podle původního majitele se jednalo o motorku původně určenou na vývoz.) Díky    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 79 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ano, je to správně.
První typy měly tohle světlo z Aprilie.
Kolega jí měl novou z Mototechny, bylo to stejné.    [Tonda]   05.11.2019
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/2013/0773736001432706439.jpg

http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/2013/0239039001432704011.jpg schema zapojení světla Aprilia.    [Jarek]   26.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě z druhé strany    [jirka]   24.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  zatím se mi nepodařilo najít klíček Aprilia podobný Boschu,ale našel jsem originál klíč ze světla na triál 250/475.04    [jirka]   24.04.2019
Odpověď  773046460    [Franta]   27.03.2019
Odpověď  Kolik je cena klíčku?    [franta]   26.03.2019
Odpověď  Klicek original mam na prodej    [jakub]   18.03.2019
Odpověď  Sorry ještě mail jawa.cz@centrum.cz    [Wčelař]   17.03.2019
Odpověď  Michal: mam tu eletriku ve světle rozebranou.Jestli chceš napiš mi na mail ,pošlu ti fotky.není to nic jednoduchého a je to značně nepřehledný.jestli myslíš ,že to vyrobíš tak na to zapomeň    [Wčelař]   17.03.2019
Odpověď  Mohl by prosím někdo vložit fotografii elektroinstalace uvnitř světla s detailem na spínací skříňku? Děkuji    [Michal]   08.02.2019
Zobrazeno 10 z celkem 79 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (79) 
Zodpovězené téma  

řazení jawa 90 cross


 Zdarávím, poraďtě mi prosím někdo protože už opravdu nevím.Jde mi zařadit jen 4 rychlosti (má jich být přece 5 ne?)motor jsem rozpůlil, nic jsem nenašel,rozebrané vše fungovalo.Tak jsem to podle dobového originálního manuálu poskládal,a zase jsou tam jen 4 rychlosti.Tak nevím co s tím, jestli vyměnit řadící mechanismus nebo co? díky za odpovědi    [Jan Ludvík]   10.05.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím chci se vás zeptat jak jsou kvality na Jawa 90 cross    [LeoS adam]   27.10.2019
Odpověď  A ostatní kvalty tam jdou dobře?Chce to zkusit zařadit šroubovákem rovnou bez řadící páky a to za řadící váleček za klidu motoru.Pozor na vymačkaný váleček,ohnuté v idličky a vůli vidliček na tyčkách...Může se to křížit,vůle se sečtou a nejde řadit.Kdysi se mi stalo,že řadit šlo za chodu pouze bez spojky..Jakmile jsem ji smáčkl,ani za boha tam kvalty nešli...Tak jsem na stojanu tak dlouho řadil bez spojky [trvalo to dost dlouho],až se to řadit naučilo i se spojkou...Blbost,co?Ale na mou duši...Vše musí být o.k.,jinak je problém...    [zelezny kriz]   06.06.2009
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Cezet Custom 250


 Tohle jsem koupil v Anglii, originál lak, rok 1980.    [Monty]   14.06.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 35 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Asi ano. Přední blatník nemá originální barvu. Na zadní gumě je označení MK1..., přední je Barum. Až bude světlo nafotím podrobněji.    [Tanamrki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  Někdo sundal řídítka i kapotáž,a dal tam obyčejný,aby si nehrbil záda?    [Monty]   22.10.2019
Odpověď  Zvažuji teď co s ní dál. Dle vidlice, předního blatníku a řidítek se zdá že to je původní stav. Pravděpodobně tam možná chybí přední kapotáž, ale nesedí mi k tomu zase ty klasická řidítka....    [Tanamrki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  Pokud chcete repliku kapoty , předního blatníku a plexi, tak JEDNU sadu mám na prodej.    [Monty]   21.10.2019
Odpověď  To je ta z aukra za jednadvacet tisícovek? Pěkná, škoda že nemá přední kapotu    [Jakub]   21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá fotka.    [TanamrkiRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Včera dovezená. Rok 1977    [TanamrkiRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Odpověď  Na suchu v terénu by ty blatníky taky sakra chyběly. Takhle je to jen machrovinka na čistý suchý asfalt do města. Jen s tím 2T motorem mi taková očesaná motorka příliš k chlubení nepřipadá. Ke scambleru se to podle mě vůbec nehodí.    [Honza]   20.03.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  no já si spíš pod scramblerem představoval motorky co se tak prodávaly jako třeba honda na foto... ale u těch přestaveb je to asi jinak (ale stejně nechápu jak do terénu pomůže to, že sundám blatníky, na suchu asi dobrý ale na mokru to musí být sranda :-) )    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2018
Odpověď  Nač se tu rozepisovat a vysvětlovat podstatu scramblera. Zde je inspirující videjko:

https://www.youtube.com/watch?v=-G_6kVRBe_U    [J]   19.03.2018
Zobrazeno 10 z celkem 35 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (35) 
Zodpovězené téma  

Jawa 90 Cross, mechanizmus brzdového spínača.


 Zdravím. Renovujem túto motorku a nie je mi jasné ako je ovládaný brzdový spínač. V katalógu je nejaký bowden s lankom, ale ten nemám. Zaujímalo by ma kde to lanko končí. Predpokladám že niekde na brzdovom pedále ale nemám tam nič. Páni poprosil by som o rady.
Ďakujem.    [Roman]   21.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím. Páni zase ja. Tá spínačka je prakticky vyriešená, teraz mám ale iný problém. Stretol sa niekto z Vás s únikom oleja pod radiacim hriadeľom? Už som tam aj vymenil ten O krúžok, ale nepomohlo to. Po každej jazde mi tam ostane pod motorkou fľak oleja.
Máte s tým niekto skúsenosť? Poradíte čo s tým? Napadajú ma nejaké riešenia, ale zaujímal by ma Váš názor. Ďakujem.    [Roman]   21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 3. Prenitovaná spinačka s novým plošákom.    [Roman]   16.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 2. Dva bakelitové diely spínačky spolu s originálnym prepojovacím hranolčekom a mnou nahradeným dlhším.    [Roman]   16.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 1. Starý plošák so spínačkou.    [Roman]   16.10.2019
Odpověď  Zdravím. Takže plošák došiel. Nanitoval som nové kontakty, rozobral a prenitoval spínačku. Chce to trošku cviku, ale dá sa to. Pri rozoberaní spinačky som si všimol také malé vylámané kúsky asi bakelitu. Zistil som prečo tá spinačka nefungovala v iných polohách ako v prvej. Spínačka obsahuje na každej strane pod tým plechovým krytom taký bakelitový jazdec s dvoma kontaktmi, dvomi pružinkami a dvomi guličkami. Tieto dva bakelitové diely sú v spínačke prepojené takým oceľovým hranolčekom cca 4x4 mm a dĺžky cca 8 mm. Ten oba tieto bakelitové diely prepája a zaručuje, že po otáčaní kľúčikom sa oba otáčajú. V skratke u mňa sa v spínačke po otočení kľúčikom otáčal iba ten vnútorný bakelit /smerom ku kľúčiku/ čo zaručovalo chod motora v každej polohe ako aj jeho vypnutie, ale ten bakelit pod vonkajšou časťou spínačky ktorú vidíme po odmontovaní schránky sa neotáčal pretože bakelitové sedlo jeho štvorhranu bolo vylámané. Ten hranolček 4x4 mm som nahradil dlhším cca 10 mm čím som dosiahol že zaberá aj táto časť spínačky zodpovedná za parkovačky a hlavné svetlá. Spinačka teraz funguje, ale musím to trochu otestovať.    [Roman]   16.10.2019
Odpověď  Joski dík. Teraz čakám na ten plošák. Potom sa ozvem.    [Roman]   08.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ešte schéma:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tu je tá schéma-za svet som to nedokázal lepšie odfotiť.Ale toto ti asi pomôže viac-je tam rozkreslené polohy spínačky ako prepína.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.10.2019
Odpověď  Chlapi ďakujem pekne.    [Roman]   05.10.2019
Odpověď  http://www.motoveterandily.cz tady na těch stránkách nabízí i části klíčku a spínačky a má to docela dobře rozkreslený    [vojta]   05.10.2019
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (32) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

350-typ 634 neťahá štvorka.


 Zdravím vospolok.Vyskytla sa mi zaujímavá závada na 634.Motor je po oprave,pretesnený.Všetko sa zdá v poriadku.Rýchlosti 1-2-3 sa dajú vytáčať až do kritiky,na 3 dosiahne hravo 90 km/h.Ale po zaradení 4 klesnú otáčky rýchlosť klesne na 80 a viac nereaguje na nič.Klasické zapaľovanie a turecké výfuky.Robí to rovnako na troch rôznych karburátoroch.Neviete poradiť po čom ešte ísť?Válce som mal dole,vše OK.Ojnice OK.Rôzne odtrhy aj predzápaly-stále to isté.Už ma nič nenapadá.Dík.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Fakt to nemá ťažký prevod? Keď si robil motor iste si skúšal radenie, štvorka šla rovnako ľahko ako ostatné rýchlosti? Nemáš pridreté ložiská v kolesách, alebo v rozete? Nehrejú sa náboje kolies?    [Roman]   04.10.2019
Odpověď  Dík.Aspoň viem že sa táto závada stala aj niekomu inému.Ako som písal nižšie,je to motor ktorému som robil GO,všetko nové.Až teraz vyšlo najavo že podobný problém bol aj zo starým motorom pred GO.Na kárteroch som si nič nezvyčajne nevšimol.    [Joski]   03.10.2019
Odpověď  Mel sem se čtyřkou ten samej problem, 1-3 sla celkem vytočit,ale na ctyrku padly otáčky a nejelo to. Zkoušel sem trysky, čistil vyfuky, menil filtr, kontroloval předstih, rozpulil - znova slozil a nic, nevyřešil sem to. Nakonec sem dal jiny kartery a závada zmizela.
Zkus se zamerit na to zda je pruchozi filtr, velikost hlavni trysky a zda uz neni moc volnej vybrus.    [Jirik]   03.10.2019
Odpověď  Výbrus ano ten tam je,skontrolujem ešte raz ten airbox.Trysky skúšané od 103-do 115 žiadna reakcia.Pre istotu skontroplujem aj ten sekundárny prevod.A nie,ani pred opravou tá 4 vraj dobre neťahala.Ešte ma napadlo-moto bola dovezená cca pred rokom z Maďarska.    [Joski]   02.09.2019
Odpověď  sekundárne kolečko má koľko zubov ? a rozeta?    [majco]   31.08.2019
Odpověď  Ma novej vybrus? Pred opravou jezdila dobře? V některych airboxech je vlozka, v navaznosti na to musi byt spravne otryskovanej karburator. Jakej je to airbox a jaky cislo je hlavni tryska? Dobre serizena 350 se pozna tak ze dobre jede.    [Radič]   30.08.2019
Odpověď  Tiež to som mal otvorené,stav je pôvodný,filter nový.90 km/h je na 350-ku trocha málo,koľko by mala ísť na štvorke,120?    [Joski]   30.08.2019
Odpověď  S airboxem, fitrem bylo neco delanyho? Nejezdi na ctrverku a mas to vyreseny...    [Radič]   30.08.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

JAWA 90 Roadster , červeno černá varianta


 Kolegové veteránisti, hodlám renovovat motorku v tomto odstínu, mám dotaz : které díly na této motorce nejsou ve správném odstínu ? Domnívám se, že :
přední blatník má být červený s černými vzpěrami - nebo mají být v chromu ?
nádrž černá
kastlík ( filtrbox) červený
kastlík ("vanička pod sedlem") červený
zadní tlumiče - tlumič i horní kryt černý nebo tlumič červený a kryt černý ?
nosič , pokud se montoval v továrně - černý ?
Co ještě je špatně, nebo jsou nějaké varianty ? Třebas některé motorky byly dodávány s černým kastlíkem apod.
Neměl by někdo od této varianty fotku skutečně autentického původního stavu ?    [V:M:]   27.11.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahojte, mám taký istý problém.

Ja som sa dostal ju jawe 90 v zeleno žltej farbe. Viete mi poradiť originálnu farebnosť týchto motocyklov ?    [RadoslavRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2019
Odpověď  Mám roadster,červeno čierny úplne pôvodný,od nova naj.cca 2000km.Foto sa mi sem nedá vložiť,pošlem Vám ho na mail.    [Mimo]   05.01.2019
Odpověď  A ste si na 100% isty, ze tie farebne odtiene nemohli byt aj tak ako su? S urcitostou Vam mozem povedat akurat ze spodna cast zadnych tlmicov bola siva u vsetkych jawa 90. U tychto motoriek platili nejake pravidla ohladne farebnych odtienov, zvycajne boli dve farby- prva farba - kostra, fitlerbox, blatniky, kryt retaze a vidlica. druhy odtien - nadrz, kastliky a vzpery blatnika. Ale co to sledujem tak som sa stretol aj s inou motorkou co mala nardrz v takej farbe ako Vasa a inej ako zvysne dva odtiene. Preto ta moja prva otazka. V knihe o jawa 90 je farbam a odtienov venovana cela stat, tak by som vam mohol poslat sken do mailu ak je to este aktualne. A este otazka, ten kastlik s napisom roadster asi neplanujete pieskovat? Ak ano, a este ste nepieskovali tak by som vam ho vedel vymenit za podobny bez napisu. Dakujem za odpoved    [Janci]   02.01.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 175/476 se dusí a další problémy


 Zdravím.

Řeším problémy se svojí čezetkou. Nemůžu ji pořádně seštelovat. Karburátor mám nový, baterii a elektriku také. Ať jí seřizuji jak chci, tak po přidání plynu se přidusí a až po tom se vytočí do vyšších otáček. Zlobí mi také regulátor - nedobíjí mi baterii, tak ho nahrazuji regulátorem AEV. Máte někdo zkušenosti?

Děkuji za odpovědi, opravdu jsem v koncích...    [linedemRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.09.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Samozřejmě relém    [Petr]   11.09.2019
Odpověď  Vypadá to na chudou směs a nevhodnou svíčku ve spojení se špatným zralém    [Petr]   11.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Ahoj,

sehnal jsem část motocyklu ČZ 250/471.0.0 z roku 1974, motor je typ 623 (jawa bizon), chtěl bych se zeptat, zda někdo neví kolik se typu 471.0.0 vyrobilo?

předem díky    [radarRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 101 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Kdepak, přesné tyhle tam patří, proto se tomuhle typu říká "harlejka" :)    [Meela]   30.07.2019
Odpověď  Na fotce opravdu rozdíl není vidět:) Chce to ještě jiný řidítka, ne?    [Kvasky]   30.07.2019
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak jsem tou barvou stříknul boční plechy, naživo je rozdíl vidět, ale podařilo se mi to vyfotit tak, že to vypadá stejně :-) Takže díky, ale kdyby je někdo měl v původní barvě tak pořád sháním :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2019
Odpověď  Díky, zkusím.    [meela]   28.06.2019
Odpověď  Omlouvám se za zpoždění. Barva Mobihel, kód 25-99750    [kvasky]   27.06.2019
Odpověď  Barvy jsem míchal dle původní. Ladili jsme to podle zadního blatníku. Kouknu zda někde mám ještě kód.    [kvasky]   09.06.2019
Odpověď  Kvasky: barvy jsi měl namíchané podle originálu nebo se našly stejné barvy v nějakém vzorníku? Zajímá mě ta světle zelená, složil jsem z dílů 477 v téhle barevné kombinaci a chybí mi boční krycí plechy. Než je seženu v původní barvě tak bych aspoň nějaké stříknul. Díky    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2019
Odpověď  Jiří: samozřejmě je to jedno, ale v originále to je tak jak jsem napsal. Kdysi jsem na téhle mašině absolvoval motoškolu-jízdy a ten pohyb s přepínačem byl logický ve směru pohybu řídítek. Mimochodem, pokud má auto přepínač blinkrů vpravo, některé vozy s pravostranným řízením to tak mají, tak je rovněž pravý blinkr dolů a levý nahoru. S takovým autem jsem jezdil na Maltě a v Asii.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2019
Odpověď  Jasně, ale u auta je přepínač blinkrů vlevo. Jinak je to stejný, kam točím, tak tam jde i páčka.    [Vojta]   22.02.2019
Odpověď  Přijde mě to tedy nelogické. Já mám přepínač nahoru - doprava, dolu - vlevo ( obdobně jako u auta), ale je to věc názoru a především každého samotného na co si zvykne. Hlavně, aby potom blinkry používal správně.    [Jiří]   22.02.2019
Zobrazeno 10 z celkem 101 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (101) 
Zodpovězené téma  

ČZ 477 nádrž a kryt řetězu


 Zdravím,

snad mi poradíte, má někdo zmapované, jak to bylo s kulatou nádrží na 477? Jsou typy s úzkým i širokým nalévacím hrdlem, dá se nějak jednoduše říct, kdy se používal který typ?
A další otázka, je celokryt řetězu stejný na 175/477 a 250/471? Pokud jsou rozdílné, jak je od sebe poznám? Díky    [meela]   01.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  no nakonec jsem nějaký držák vyrobil podle sebe...

motorka už je skoro hotová, musím jenom sehnat podsedlové plechy ve světle zelené barvě... neválí se někomu doma? :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2019
Odpověď  Neříkejte že doma nikdo nemá 477 nebo traila s celokrytem řeťězu? :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  fotky krytů už přidával monty, jsou podobné, ten na 477 se liší přední částí kde je více podobný kývačkám čz viz moje fotka níže.

Teď bych potřeboval vědět jak vypadá díl 38 na foto, asi by to šlo vyrobit podle sebe, ale radši bych to viděl naživo...

Jinak můj původní dotaz byl na hrdlo nádrže, v jednom katalogu n.d. jsem našel že úzké hrdlo se používalo od 1.1.1976

No a jen tak mimo téma k tomu krytu 634 - ten je třeba i v katalogu n.d. na bizona, proč ho nakonec nepoužili (ani na té 471) se už asi nedozvíme :-)    [meela]   26.02.2019
Odpověď  meela - nanýtovaný je jen ten plechový držák. Guma je tam nasunutá.

Kryty 476/477 harlejka a 471/472 nemohu porovnat. Bo....nemám Harlejku

Zajímavé je že katalog 471 rok 1974 co mám doma ukazuje jako kryt řetězu ten samý co má 350/634. Tedy s gumovýma nohavicama.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Náhodou jsem ještě večer narazil na fotky správných karterů, jsou tam přidělané držáčky gum jako na kývačkovém krytu řetězu. Ví někdo jestli jsou tam nýtované nebo přišroubované? Ale ta fotka se sundaným pravým víkem by se pořád hodila, nevím jak je tam udělaná rozpěrka mezi půlkami krytu řetězu, gumový špalek jako u kulatých čz tam není, kryty mají závity.    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.02.2019
Odpověď  Zkusím se připomenout, mohl by mi prosím někdo vyfotit motor pro celokryt řetězu? Jaké jsou tam pro něj úpravy? Ideálně fotka zblízka se sundaným pravým víkem. Díky    [meela]   25.02.2019
Odpověď  moc díky, včera jsem i oba viděl naživo v chotusicích. Jenom jedna otázka, když má 477 celokryt, jak je vyřešená část u motoru? Je použit nějaký plechový nástavec jako u otevřeného krytu? Ty nástavce mám doma 2 druhy, tak mě napadlo že by jeden z toho mohl být pro celokryt    [meela]   03.06.2018
Odpověď  S nádrží nevím. ale kryty jsou jiný, výlisek je stejný,ale předek do motoru na 471 je prostě jiný než 477. Toto je 471 http://www.veteranforum.cz/photos/2011/0093307001326568471.jpg

a todle 477. https://motorky.bazos.cz/inzerat/89308202/Kryt-retezu-CZ-SPORT-TRAIL-125-175-250-476-477-482-481.php

Repliky budou snad na podzim,jak to zvládnem upravit z 475 krytů.    [Monty]   01.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Motor na ČZ 175/477 bez čísel.


 Dobrý den. Mám na svém motocyklu ČZ 175/477 motor, na kterém není vyraženo číslo. Nevypadá to, že by ho někdo někdy vybrušoval? Je to možné, že by se takto dodával? Děkuji.    [Rezek Jan]   08.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  je to možný,sám jsem viděl kartery bez čísel v prodejně a tenkrát stály kolem 800.-Kč    [jirka]   08.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

CˇČZ 175/487


 Zdravím. Nevíte kde se dají koupit silentbloky na uchycení nádrže ČZ 175/487? Nikde na stránkách jsem je nenašel. Tak nevím jestli se to tedy dá ještě sehnat.
Děkuji za odpovědi.    [Tom]   05.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak to je přesně ono.Děkuji!    [Tom]   29.04.2019
Odpověď  Myslíš toto? https://www.motoren.sk/silentblok-nadrze-trubka---cz-125-250-e8679    [josi]   12.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zrcátka na Smolík RV. 1974


 Zdravím,

chtěl bych poprosit, zda někdo znalý může poradit. Pojedu na STK a nevím, zda musí být na Smolíkovi 2 zrcátka, nebo stačí jen jedno. Mám původní jen jedno. Pokud by musely být dvě zrcátka, nezbývá mi nic jiného než koupit obě nové. Smolíka mám takřka v původním stavu a moc se mi do nepovedených replik nechce. Honza.    [Jenisatko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dvě zrcátka jsou povinné od roku 1986.    [pecin]   14.04.2019
Odpověď  Děkuji všem za odpověď. Nechám tedy původní zrcátko jen na levé straně. Honza.    [Jenisatko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2019
Odpověď  Stačí levé, nikdy jsem s tím neměl problém. Pokud není extra malé, tak neřeší ani velikost odrazové plochy.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2019
Odpověď  Zatím mě na jakémkoliv "Jawa/ČZ" typu prošlo jen jedno v pohodě.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2019
Odpověď  Měl jsem 471.0 zelenou (černé tlumiče) 1974, provoz od 76 a při koupi měla jedno "nekulaté" myslím Velorex. Na 471.4 i 472.4 /1979 jim na TK stačí jedno.A s jedním mi prošla i 472.5/1982.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

čz 472.4


 Tak je doma! Možná na první pohled "obyčejná hranatka zetka" - ale já vidím hodně zachovalou motorku v původním laku, najeto pouze 2500,- km po jediným majiteli.    [Monty]   07.06.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Monty. ČZ 350/472.5 a 6 mají oba dva ráfky 2,15x18".    [kriz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.04.2019
Odpověď  Děkuji. Mám motocykl ČZ 250/471 (v původním stavu) s hliníkovými ráfky a tam je 75 mm. Dále mám ČZ 175/477 Harlejka (v původním stavu) s hliníkovými ráfky a tam je 68 mm.    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2019
Odpověď  Ja mám na mojej 74 mm.    [ogar]   06.01.2019
Odpověď  68 mm? 75 mm?    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.12.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zajímá mě tento rozměr v mm    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.12.2018
Odpověď  1,85-18 přední a 2,15-18 zadní pro model 472.5 a 472.6 .

Starší modely měly oba ráfky 1,85.18    [Monty]   08.12.2018
Odpověď  Jaká je šířka hliníkových ráfků na ČZ 350/472? Prosím šířku v mm měřenou v nejširší místě.    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.12.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravim zasilam foto pojistky i prerusovace v obalu.diky M    [marca] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.08.2015
Odpověď  ok,takhle to stačí,pokud je v obalu tak nebude nikde připevněna.Díky marca    [jan]   13.08.2015
Odpověď  Pojistka je tam myslim take v obalu, buzirce. No ja to snad jeste rozeberu..    [marca] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.08.2015
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (29) 
 Strana 1/31 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 20.11.2018)
Nezodpovězené téma 

Piesty TMMP do 634.


 Zdravím,malá otázočka.Môj overený dodavateľ má nejaký výpadok,tak v časovej núdzi musím použiť piesty označené na odliatku TMMP,asi poľské,Google moc nepomohlo.Montovali ste to už niekto?Prevedenie vyzerá dobre ale pomohli by nejaké referencie.Dík.    [Joski]   07.11.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Farebnosť Jawa 90


 Dobrý deň, viete mi niekto poradiť originálnu farebnosť Jawy 90 roadster ?

Mám ju v zeleno žltej farbe a chcem ju kompletne renovovať tak aby som ju nedal do nejakej divnej farby.

ďakujem.    [RadoslavRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stop spínač brzdy ČZ 477


 Ahoj, nechá se někde sehnat čidlo brzdového světla na ČZ 477? I třeba použité? Nebo nechystá se třeba výroba replik? Je škoda, že taková pitomost zneschopní motorku. Sháním ho rok a už to asi vzdám a naroubuju tam nějaké klasické.    [Mičun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 350/634 náhon otáčkoměru vs.levé koleno


 Ahoj mám klasickou čtveru s mot.631 a nové kolena tuším slovenské výroby,každopádně ne Turek ani nic podobně levného. Problém je,že bowden otáčkoměru nejde těsně kolem kolena jak by to mělo být,ale jde přímo do kolena. Aby šlo lanko rovně a nemusel bych ho násilně přihýbat,muselo by koleno uhnout tak minimálnš 15,spíš 20mm. Je to ale v místě blízko tlumiče výfuku který má danou polohu na rámu,takže si nemyslím,že by byly špatné kolena. Řešil to někdo? Případně kolik mm máte mezeru mezi kolenem a trubkou rámu v místě kde se potkává bowden s kolenem?
Díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Rozdíl v krku řízení Jawa 350/634 a 350/638


 Ahoj,
jak poznám rozdíl v krku řízení se spodními brýlemi na 634 a 638?
Díky.    [tomas21Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Barva podsedlového plechu Jawa 350/638


 Ahoj, nevíte jaký odstín barvy má podsedlový plech na Jawě 350/638?    [tomas21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 634


 Zdravím, budu nechávat lakovat svoji 634 do červené metalízy a zajímalo by mě, jaká barva byla z vnitřní strany kastlíků? Děkuji    [Maxmilian] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 634-7


 Zdravím, nemáte prosím někdo náhodou vypsaný spojovací materiál (šrouby, matky, segrovky, podložky) na Jawa 634-7. Děkuji    [Maxmilian] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Plexi + polepky Cassida Rally


 Nedokázal už někdo z vás vyřešit polepky a štít na helmu CASSIDA RALLY? Díky moc za odpovědi.    [JjendaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/31 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006