MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306150 příspěvků |7499 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 58 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly 6.7.2020 00:08  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Majitelé klasických motocyklů, sdružme se!   19.12.2009 / 234
    Yamaha TX 750 karburatory / zapalovanie.   23.01.2011 / 108
    Honda CB 900 F Bold d´or   26.05.2010 / 69
    Hádanka   20.05.2015 / 63
    Honda CB 900 F Boldor - máte s tímto motocyklem někdo zkušenost?
....
   13.06.2008 / 56
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 154      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 2 / 41      Příspěvků Příspěvků: 2804
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/11 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Hádanka


 Poznáte jaké motocykly jsou na fotografii?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 63 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tentokrát žádný pokus o určení motocyklu dle části fotografie?    [Pepanica]   29.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, ... trochu se to zabrzdilo a proto opět hádanka. Věřím že tahle část motoru bude okamžitě odhalena. Myslím že foto je zbytečně veliká.    [Pepanica]   15.06.2020
Odpověď  Popravdě netuší, nikdy jsem detailně nezkoumal. Domino bude mít asi jen o 4 Kw více.    [Pepanica]   09.03.2020
Odpověď  čím se ten motor liší třeba od Dominátora, prosím?    [Monty]   09.03.2020
Odpověď  Super trefa, gratuluji a děkuji všem zúčastněným hádanky.    [Pepanica]   09.03.2020
Odpověď  SLR 650???    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jelikož hádání trochu zamrzlo, přikládám nápovědu. Teď už to asi bude jasné ...    [Pepanica]   09.03.2020
Odpověď  Samozřejmě jsem zapomněl na R-ka a RM-ka. Taky ne.    [Pepanica]   06.03.2020
Odpověď  LM-ka měla většinou barevný motor jestli se nemýlím.    [Pepanica]   06.03.2020
Odpověď  XL 600    [Jirka S.]   06.03.2020
Zobrazeno 10 z celkem 63 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (63) 
Zodpovězené téma  Dobrý den, mám Hondu CX 500 Sports, r.v.1983, naj. skutečných 25000 km, velice dobrý stav.Ale jedna věc mě celkem zajímá. U tohoto motoru se při běhu na volnoběh ozývá z obou stran a stejně jemné klepání jakoby ojničního čepu nebo pod.(šicí stroj), ale při tomto stavu kilometrů se mi to zdá méně pravděpodobné. Můžete se tu rozepsat, co by to asi tak u motoru, navrhnutém již více než před třiceti lety, mohlo být? Díky.    [Jan Čajka]   20.04.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdarec, mám vyměněný rozvodový řetěz i řetěz pohonu olejového čerpadla, oba řetězy jsou dopnuty, ventily seřízeny. Po nastartování motor klepe, při vymáčknutí spojky neklepe. Nápínací i vodící šína jsou zánovní, motor má 54000 km, asi 10000 jsem v tomto stavu ujel. Tak to klepání neřeším.    [Martin]   23.06.2020
Odpověď  Diskse o problému je už trochu stará, ale jestli chceš ještě poradit, tak se ozvi. Já mám CX 500 turbo.    [tusakvlasta]   13.02.2009
Odpověď  Zdarec,měl jsem CX 500 před 10 lety a nejezdil na něm 20000 km. Výborný motocykl,ale někdo z předchozích malitelů se na něm patřičně vyřádil.Měl jsem ůplně stejný problén podle tvého popisu.Motor nemá automatický napínák rozvodového řetězu.Pokud tam máš ještě chladící vrtuli uloženou na vačkové hřídeli tak se to v ní dost ozývá.Stačí napnout rozv.řetěz a mělo by být po problému.Já to měl horší,protože na to někdo předemnou jezdil dlouho a naklepalo to zdvihátka.Tak hodně zdaru ať ti slouží,je to super stroj.Pokud nevíš jak rád s napnutím poradím čau Pospa.    [marekpospikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2009
Odpověď  nechci strasit ale ja tam nasel orazeny vyfukovy ventyly ale to bylo v 65000km tak snad tam nebudes mit to same .    [cx500]   06.02.2009
Odpověď  Zdarec,tohle jsem tu nedávno řešil já,moje první tankování DO cx500 bylo natural95 a zanedlouho to bylo slyšet,teď beru jen special a když není tak jedině s aditivy.Zdarec Luboš    [Luboš]   28.04.2008
Odpověď  To klepání se ozývá jak u studeného, tak i u teplého motoru. Ještě jednou se podívám na ventilové vůle, udělám průplach motoru, vyměním olej s filtrem a natankuji natural 95 a přidám aditiva. Díky.    [Jan Čajka]   24.04.2008
Odpověď  Tak předpokládám že ventilové vůle jste asi už udělal, že jo...
My, jezdci na vzduchem chlazených jednoválcích, známe velice dobře ťukání, které je způsobeno velkým vrtáním v poměru ke zdvihu- píst je tak nízký, že se "kinklá" ve válci sem tam. To je ale u vzducháčů- tam jsou tolerance výbrusu jinde, než u vodníků. Navíc při rozdělění půllitru na dva válce se mi to nezdá.
Takže nic jiného než ty pístní čepy asi nepřipadá v úvahu- další možnost by byla nekvalitní benzín a jisté detonace, ale tomu dávám tak 1% pravděpodobnosti.
Ještě mě napadá, jestli náhodou CX nepotřebuje olovnatý benzín, nebo aditiva olovo nahrazující- zrovna tohle se tu nedávno řešilo. Pokud někdo v minulosti jezdil na natural, mohla se rozklepat ventilová sedla- to by taky mohlo být slyšet.
Ťuká to jenom studené, jenom teplé, nebo vždy?    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.04.2008
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CBX 1000 - legenda legend


 Ačkoli Honda CBX 1000 nesla označení Super Sport a její šestiválec nabídl poprvé u sériového motocyklu 100 koní sportovní ikonou se nikdy nestala. Až příchod konstrukčně zcela jiných sportovních motocyklů v 80. letech ukázal, jakým směrem se bude vývoj skutečně sportovních motocyklů ubírat.
Nic však nebání k tomu, aby Honda CBX 1000 nebyla již v době své výroby označena za legendu. Stačilo, a stále stačí, v reálu spatřit charakteristickou siluetu jejího mohutného šestiválcového motoru, navíc konstrukčně provedeného s neuvěřitelnou precizností, a dále již není třeba komentářů.
Honda CBX 1000 nikdy nebyla pro každého. A nebylo to jen její vysokou cenou. Její jízdní vlastnosti, limitované zejména tehdy nedokonalými pneumatikami, neumožnily využít potenciál litrového řadového šestiválce. Zatímco jízdní vlastnosti motocyklu dokážou současné pneumatiky radikálně vylepšit, cena motocyklu neklesá a již nikdy rozhodně klesat nebude.

Hondu CBX 1000 v Československu doslova ikonizoval Theodor Pištěk testem, který vyšel v roce 1979 v časopise Motoristická současnost. Známý výtvarník, pozdější držitel filmového Oskara a velikého příznivce motorismu v jedné osobě, testem reagoval na nepříznivý ohlas čtenářů ke kritickému článku o Kawasaki Z1300 v témže časopise. Článek odsuzující silné motocykly, za jejichž předobraz si autor vybral Kawasaki Z1300, nese všechny známky účelového textu z režie StB. Více informací zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik& amp;menu=23&pos=cssr    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Caute chlapi. Kupil som jednu z tychto krasok. Mimo inych problemov na nej chyba bocny stojan. Nevala sa niekomu niekde na polici?    [Julio]   05.05.2020
Odpověď  Díky,je rozhodnuto :),plexi asi budu brát jen na případné delší cesty.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2019
Odpověď  3:0 Za mme taky nee. Stejně to miniplexi nijak zvlášť nepomůže a jen to hyzdí.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2019
Odpověď  2:0 pro NE. Když už plexi, tak raději jiné.    [Pepanica]   09.10.2019
Odpověď  1:0 pro NE    [Čoud]   07.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Plexi nechat ?    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.10.2019
Odpověď  Motorka je pojízdná.
https://stopl.rajce.idnes.cz/Honda_CBX_1000_1979    [Stopl]   05.08.2019
Odpověď  Chlapi, četl jsem tady diskusi o karbcech na Hondu CBX1000 kterou mám a nechce se mi do nich makat a rád bych to nechal někomu kdo se vyzná.(startuje,běží ale teče mi z nich benzin. Není tady někdo?nebo nevíte o někom??    [Sláva]   15.05.2019
Odpověď  Jo, .... pěkný kousek, jako nový. Gratuluji (stopl).    [Pepanica]   20.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jedna    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2019
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neteče benzin.


 Ahoj, v zimě jsem si pořídil Kawasaki Z650B z r. 1976 a až nyní jsem začal jezdit. Dnes jsem bohužel poprvé volal kamaráda, aby mě odvezl domů na káře :-(, netekl benzin. Kohout průchozí, ale neteklo to do karburátoru. Potom, co jsme to doma shodili na zem, benzin začal téct a motorka běží zase normálně. Předpokládám tedy, že se seknuly plováky. Dá se tomu nějak do budoucna předejít? Díky.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 36 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Poslal jsem e-mail. Díky MV    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  To jsem si přečetl a město? Kdybys měl cestu na Prahu, můžeš se stavit a možná ti pomužu.    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Jsem z Jižních Čech.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Solf, odkud jsi?    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Hele moje zkušenost je tato -před lety jsem měl na hondě cb400four taky únik pod hlavou na levém kraji -vyměnil jsem těsnění pod hlavou i nějakou gumku v mazacím kanálku měřil roviny ploch a bylo to cca dva roky OK a pak to začlo znova . Ta notorka pořád jezdí a kámoš co jí vlastní to občas utře hadrou a neřeší to.
Takže pokud je to snesitelné a únik je malý -bych to řešil hadrem. Pokud je dobrý přístup k šroubúm hlavy -zkusit opatrně dotáhnout - s tím jsem se taky jednou setkal na dvoválci cb500t ale není to moc pravděpodobné. Jinak svěřit to někomu k opravě je dnes finanční sebevražda spojená s tím že budeš bůhvíjak dlouho bez motorky, čím déle to bude trvat tím dražší to bude a když se to nepovede tak vyjmenujou co tam máš všechno nové a že se to za těch 15 či 20 vyplatí. Kdybys měl kliku a narazil někde na levnej kus motoru tak by to stálo za zvážení -v nejhorším by Ti stál někde jako dekorace.    [honďas]   11.04.2020
Odpověď  Pokud jde o efekt, tak dle nájezdu je zřejmé, že nepotřebuji motor ve 100% stavu, současně ho nemohu nechat ve stavu, který by vedl např. k závažnému poškození a škodě, které se dalo předejít. Laicky si myslím, že motor nepotřebuje udělat GO, ale odstranit nyní především problém s těsněním pod hlavou. V souvislosti s radou nakonec se ještě zeptám, zda tu není nadšenec-mechanik, který by se chtěl stát mým známým :-) a byl by to ochoten a hlavně schopen udělat. Náhradní díly bych sehnat asi dokázal - svět je malý. Případné nabídky nebo doporučení na dílnu možno zaslat přímo na e-mail. Děkuji.    [solfRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Viz můj příspěvek z roku 2017. Zkontrolovat všechna vyjmenovaná kritická místa. Ten motor evidentně není v pořádku (pokud jej tedy do pořádku dát chcete). Hlava - ventily těsnost, vůle ve vodítkách, stav gufer, stav rozvodového řetězu. Sundat válce a jejich kontrola + všeho na pístové skupině. Co evidentně není OK, vyměnit (nevím, jak to je s dostupností takových dílů, jako jsou třeba písty, ventily (pokud by bylo třeba). Řada dílů se dá zajistit i "nestandardní" cestou třeba zakázková vyroba těsnění pod hlavu (téměř všechny ostatní si vyrobíte sám), úprava ventilů z jiného typu, výbrus po dodání pístů udělá každá brusírna, ta lepší je mnohdy schopná i dodat/vyrobit zakázkové písty s kroužky. O ceně proto spekulovat nechci - spíš jakého efektu chtete dosáhnout....?
Jen si myslím, že tohle není úplně ta pravá práce ve stylu "zadám to jako zakázku do servisu". Ani bych se nedivil, kdyby od toho dávali houfně ruce pryč. Chce to "home made", nebo nějakýho známýho - nadšence a mechanika. Jako zakázka ne-e. Stejně si budete muset nejspíš zajistit všechny díly sám, vlastní cestou.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, nebudu zakládat nové vlákno, problém se týká zde uvedené motorky. Po 3 letech provozu, kdy ročně najedu cca 1500 km, se mi objevil lehký únik oleje pod hlavou jednoho z válců, viz foto. Tak se chci zeptat, zda je to pro běžné motoservisy rutinní záležitost a co byste mi případně doporučili udělat současně s výměnou toho těsnění, když už jsem se zde dříve přiznal také k tomu, že motorka žere olej. A kolik taková oprava může stát. Díky.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Tak včera mi jedna svíčka už "nenaskočila", ale zlobila pravděpodobně delší dobu, protože po startu to občas chvilinku vrčelo jen na tři válce. Tak se chci zeptat, jaké svíčky na tyto motorky doporučujete? Já tam mám nyní NGK B9ES. Dík.    [Solf]   10.09.2017
Odpověď  Podobný problém jsem řešil na Hondě CM. Kouřila jak dvoutakt na M2T 1:30, zejména z pravého válce.
Nejprve měněna gufera ventilů, zlepšení sotva patrné. Následně, protože se mi zdálo, že ventil mají ve vodítkách větší vůli, než je zdrávo, vyměněna celá hlava za lepší (+ opět nová gufera). Výsledek nic...
Demontovány válce s písty. Válce neměly nahoře hranu, písty vůli, ovšem na stíracích kroužcích však téměř nulové předpětí a velká vůle v zámku. Ostatní kroužky se zdály OK. Objednány a namontovány nové kroužky - všechny. Mírné zlepšení, ale ten horší válec pořád stejně špatný....
Další demontáž motoru, tentokrát po sehnání nových výbrusových pístů + kroužků. Proveden výbrus a montáž nových pístů a od prvního okamžiku po zprovoznění bylo jisté, že je po problému!
Po podrobném zkoumání vymontovaných pístů se přikláním k závěru, že příčinou byly vytlučené drážky pro kroužky v pístu! Na tom pravém citelně více. Oproti pístům novým, kde nebyla prakticky měřitelná axiální vůle kroužku, tak na těch starých to bylo místy až k 0,2 mm. Měřeno jenom orientačně spárovými měrkami s odstupňováním po 0,05.
Je fakt, že i ten "přemazaný" motor před opravou stále jel, svíčky neodcházely, ač byly plné karbonu. Stejně tak vnitřek spalovacích prostorů a dna pístu. Jen motorka žrala víc oleje, než moje dvoutakty dohromady ;-). Takže tak.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2017
Zobrazeno 10 z celkem 36 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (36) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Závada rychloměru ZN 750 LTD


 Zdravím všecky, pořídil jsem své 440 LTD větší ségru a nefunguje rychloměr. Počítadlo km jde, ale ručka se nehne.
Někde jsem zaznamenal, že to může být porucha po "stáčení vrtačkou". Nesetkal se s tím někdo a neví co se tam stane, než to otevřu?    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak hlavně že se povedlo ...    [Pepanica]   21.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Muj mazel    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2020
Odpověď  Takže jsem to rozebral, žádnou závadu jsem nenašel a začalo to fungovat :-D možná byla ta ručka nějak přilepená, či co. Aspoň jsem namazal kvaliní vazelínou všechny ty šnekové převody a vyměnil žárovky. Ještě čekám na poštu, až mi přijde oil filter, vyměním olej a dám nějaký pěkný výlet :-)    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2020
Odpověď  Tak asi nic ... většinou se komentář objeví.    [Pepanica]   19.03.2020
Odpověď  Nikdo se s tím nesetkal?    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jezdite na tech nasich babickach i dale nez jen za humna?


 Moje stare XJ se letos podivalo za polarni kruh, pravdou je, ze neni jen uz skoro veteranem ale i moji hlavni motorkou na jezdeni(ostatni na "velke" cestovani nejsou) a to je taky duvod proc nema odpocinku, mnozi maji asi na vyber a svoje veterany setri ...ale i tak mne to zajima, jestli nekdo jezdi vic nez jen 3x kolem komina rocne a kam se jeho motorky-veterani podivaly.    [Jindra650] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Včera jsem byl projet GL 1000.Nové gumy,svíčky,progresivní pružiny v přední vidlici.No paráda.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2020
Odpověď  Letos jsem (asi naposledy) vyjel s GL 1000.Jeli jsme Mariazell,Bled,Mangart,Vajont,Cortinu d´Ampezzo a okolní passa.Za sedm dní najeto 2269 bezproblémových kilometrů.
http://stopl.rajce.idnes.cz/Slovinsko%2CItalie_a_R akousko_2017/
Opl    [Stopl]   25.06.2017
Odpověď  Díky. Je prostě třeba občas vyjet za hranice všedních dní. Navíc když člověk cestuje na něčem takovém, tak to otevírá srdce i ústa i nejzatvrzlejším odpůrcům motorismu, což je super ...    [Fifík]   23.08.2015
Odpověď  FiffiQ, to je parádní. Máš můj obdiv!    [J]   15.08.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak letos jen krátký výlet (2000km/5dní) Slovensko - Rakousko - Slovinsko (Julisky, moře) - Itálie a přes Rakousko zpět. Poslední den jsem si dal vtrvalostní jízdu Portorož - Plzeň (800km) přes tři alpské hřebeny, za 16hodin se všema pauzama a s průměrem 60km/h. :-)
Na foto motorka pod Mangartem. Další foto zde: http://fiffiq.rajce.idnes.cz/Slovinsko_2015/    [FiffiQ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.08.2015
Odpověď  Ahoj,
Další fotky nebo vlastně odkazy jsou na stránkách http://nipponretro.webgarden.cz/    [pepanica]   05.06.2014
Odpověď  Nějaké fotky z tohoto srazu jsou i zde: http://gondolen63.rajce.idnes.cz/Motosraz_-_Nippon _Retro_-_30._5._-_1._6._2014/

Uspořádat sraz japonských klasických motocyklů je u nás docala odvaha. Věřím, že atmosféra byla jak se patří. Tak trochu mi to připadá jako v barvě vyvedené fotografie z předrevolučních srazů čtyřtaktních motocyklů.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.06.2014
Odpověď  Nechci zakládat nové vlákno a tak dám sem odkaz na pár fotek z Nippon srazu :
http://stopl.rajce.idnes.cz/Kratka_navsteva_Nippon _srazu/
Byl jsem tam jen krátce a i fotky nic moc,ale doufám,že se někdo přidá s výstižnější fotogalerií.    [Opl]   03.06.2014
Odpověď  To se mi Honza nepochlubil, ze si vez takovou zasobu munice :-D ...mysleno konzerv parku s fazolema, ty se hodi vsade, taky je pravidelne vozim :-D To jeho XSko je supr motorka!    [Jindra 650]   09.12.2013
Odpověď  Letos jsme dali s kamarádem na veteránech Honda GL 1000/1976/ a Yamaha XS 1100/1978/ Monte Carlo.Já jsem ulomil hlavní stojan a kamarádovi prasklo lanko
od plynu,jinak jsme jeli bez problémů.
http://stopl.rajce.idnes.cz/Veterani_v_Monte_Carlu _a_Alpach/    [StoplRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2013
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (24) 
Zodpovězené téma  

Kawasaki KZ 650
Honda GL 1100 GoldWing


 Dobrý den.Obracím se na Vás s dvěma dotazy.
A) Kawasaki KZ 650 rok 1977,karburátory jsou membrány nebo klasicmé šoupátko?A kde seženu příruby pro karbce?

A za B) Znáte někoho kdo by mi u Honda GL1100 GoldWing vyměnil řetěz primárního převodu?

Děkuji za odpovědi    [Ladislav Lochman]   19.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jsem přesvědčen, že KZ650 má karburátory bez membrán a příruby koupíš na ebay.    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Yamaha xj 650 r. 1982 vyvod na nahon otackomeru


 Ahoj kluci, mohl by mi prosim nekdo vyfotit kde je na motoru na xj 650 vyvod na namontovani bovdenu nahonu na otackomer( ne tachometr)? Koupil jsem toto moto a jedine co mu chybelo bylo lanko k otackomeru. Objednal jsem ho, ale zaboha nemuzu najit kam ho nasroubovat. Jako by tam ten vyvod se zavitem na nasroubovani nahonu ani nebyl. Je to xj 650 z roku 1982. Dekuji moc za foto. Uz jsem bezradnej z toho hledani kde to je.    [Martin.S]   18.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jeden ...    [Pepanica]   20.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tyto fotky jsem našel na netu ... a myslím že šroubení otáčkoměru je vidět i když se jedná o rok 80. Snad pomůže ....    [Pepanica]   20.02.2020
Odpověď  Ahoj, za mě bych to tipoval zepředu motoru, mezi trubkami rámu na úrovni víka ventilů.    [Vilda]   18.02.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy z inzerce


 Pojďme diskutovat nad motocykly, které jsou aktuálně nabízeny v inzercích.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.02.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 823 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Moc hezké tam jsou motorky to člověk jen žasne.    [honďas]   13.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kawasaki H1B 500 Mach III    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  A kolik jich tam má    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Náhodou hledám něco a klik,..to je krása
https://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/?razeni=vyrobaa&od=20    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2020
Odpověď  To je pravda. Typická německá úprava pro zdvednutá řídítka. Německý přístup k motorkám je kapitola sama pro sebe.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.01.2020
Odpověď  Ale,co je největší průser, má uřezanou horní kapotu za zpětnými zrcátky.    [Babka]   17.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Legendární GSX-R 1100 z roku 1990. Jenže má pro našince asi moc najeto. A nemá originální výfuky. Chudák motorka. V Německu by už byla prodaná.

https://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/1057210-gsx-r-1100.html    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.01.2020
Odpověď  https://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/1058886-xt-500.html
Taky hezké i když cena je už ta reálná ale kopit si to v situaci že třeba šetřím na čz enduro tak mám za polovic ceny něco co má šarm a funguje .    [honďas]   17.01.2020
Odpověď  No jak píšu často, kdo chce tak dnes má možnost koupit krásný kus techniky v dokonalém stavu za pár korun.    [honďas]   17.01.2020
Odpověď  Osobně se mi XJ 900 vždycky líbila a líbí, a taky i technicky. Dost nechápu proč tolik lidí touží po Hondě boldorce, přitom stejně krásný XJ má i jiné přidané hodnoty, např. kardan. Kdysi jsem měl možnost jezdit na obou a Honda byla nedotáčivá, a jestli se dobře pamatuji tak Yamaha padala do zatáček sama.
Kdo uvažuje o stroji tohoto kalibru tak ty níže uvedené tři nabídky v inzerci vypadají za ty prachy luxusně. A abyste se nedivily, je docela možné že za pár měsíců stoupnou na ceně a v nabídce zbudou jen drahý jebky. Historická zkušenost.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2020
Zobrazeno 10 z celkem 823 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (823) 
Zodpovězené téma  

oprava motoru HONDA CB 500 four K2


 Zdravím všechny, poradí někdo kde dnes nakupujete písty, šálky na kliku, prostě díly motoru?
Člověk se pár let věnuje něčemu jinému a po návratu jsou všechny ověřené zdroje již nefunkční nebo už díly prostě nejsou.    [Hugo22]   01.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  díky všem za rady, ebay, bazos, a pod. znám, šlo mi spíš o nějaký eshop zaměřený na tento ty moto.    [hugo22]   04.02.2020
Odpověď  Hlavně nic nekupuj na partsdepot nebo wemoto a podobných drahých obchodech.
Kdyby jsi chtěl poradit jak to koupit z Anglie od davidasilvra,
tak napiš a pomůžu ti. Zrovna včera jsem tam objednaval
řetězy, kroužky, těsnění, repasní sady na karbce, gufera a ceny má
velmi slušné.    [J.R ]   04.02.2020
Odpověď  Ahoj, všechny tyhle věci na svou CB550F nakupují nahttps://www.davidsilverspares.co.uk/    [J.R]   04.02.2020
Odpověď  Např. (cca 10 sec. na webu): https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=HONDA+CB+500+four+K2+engine&_sacat=0
Pokud dílem nevládne eBay, pak je nutno se většinou smířit s nedostupností takové součástky.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2020
Odpověď  eBay    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2020
Odpověď  Tady by nic neměli...
https://partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/1976/    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor ČZ 200 typ 861 OHC


 V inzerci se objevil motor ČZ 200 typ 861 OHC, bez znaku montovaný do motocyklů ČZ Cagiva Roadster. Není to sice téma o veteránech, ale historie výrobců našich motocyklů se to přímo týká. Otázka do diskuse zní:
Myslíte, že by ČZ s tímto motorem mohla konkurovat japonským a dnes i čínským výrobcům, kdyby vše nedopadlo jak dopadlo    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.11.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Můj názor(trošku o tom vím z vlastní zkušenosti) - motor vzniknul v roce asi 1985,takže je na úrovni toho,co dělají dnes čínani - ale cenou by konkurovat nemohl.
Když ho po revoluci Cagiva chtěla používat ve svých motorkách,ještě dělali další vývoj s docela velkými změnami - jiný karburátor,starter,změna uložení pístního čepu,změna systému vyvážení...

Samozřejmě měl potenciál dalšího vývoje,podle mně byl neštastně zvolen objem - 200 ccm je málo na chlapa a moc na kategorii řidičáků do 125 ccm.

V prototypu jezdila i varianta 400 ccm.    [monty]   03.11.2009
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kawasaki GPZ 900 R a Top Gun


 V příštím roce půjde o hodně přetřásané téma. Pro fanoušky je k dispozici i zdařilá replika...

https://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/396056-gpz-900-r-top-gun-filmovy-motocykl.html    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Aháá, a že mě kurvy nepozvaly na natáčení?    [tusakvlasta]   30.12.2019
Odpověď  Protože půjde do kin Top Gun 2    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.12.2019
Odpověď  Nechápu proč by mělo jít příští rok o hodně přetřásané téma? Co jsem se dočetl tak jen jeden bazar trochu upravil nálepkama stroj dle filmu, a nic víc. Nebo se pletu?    [tusakvlasta]   30.12.2019
Odpověď  Dík. Po tvý radě s otevřením nového panelu to už funguje. Jen dřív mi to šlo jednoduše.    [tusakvlasta]   26.12.2019
Odpověď  označím -pravým a kliknu -otevřít v novém panelu a normálně se to otevře a to nejsem žádnej ,,ajťák"    [pytrsmotors]   25.12.2019
Odpověď  Mně ani tuk, a to jsem restartoval. Uvidím zítra.    [tusakvlasta]   25.12.2019
Odpověď  Mně to též po zkopírování funguje...    [J]   25.12.2019
Odpověď  To jsem samozřejmě zkoušel ale nic nepomáhá. Ani to co dříve fungovalo.    [tusakvlasta]   25.12.2019
Odpověď  mně to funguje . musíte to překopírovat, ne jen kliknout    [Monty]   25.12.2019
Odpověď  Odkazy nefungují, nejde si nic prohlédnout. Hlásí to chybu,    [tusakvlasta]   25.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

GSX 400 FW 1989 Probuzení po 10-ti letech.
4 válec, vodník (TSCC)


 Zdravím,

pořídil jsem tuto krásnou mašinu, která byla více jak deset let odstavená. Bohužel na motocyklu chybělo mnoho věcí, kompletní zapalování (cívky, jednotka, rotor s magnety) a další drobnosti. Každopádně, vše výše zmíněné jsem sehnal a před prvním pokusem o start jsem provedl následující.

Výměna oleje a filtru, vyčištěné karburátory a komplet sání. Výměna komplet elektriky (Původní byla humus) Výměna zapalovacích cívek, zap. jednotky, zapalování (magnety), nové svíčky, vyčištěný radiátor plus všechny hadice a trubky.

A šlo se na spuštění motoru, bohužel se nic nedělo, startér točil ale to bylo vše. Tak jsem bohužel musel přizvat na pomoc strat sprej, stříkal jsem opravdu decentně a světe div se, přišlo známé škytání a snaha startu. I přes malé množství stříkání moto chytla a hned se vytočila - musel jsem ji sám chcípnout. Takto to několikrát pokračovalo než byla schopna běžet na volnoběh, ten držela opravdu jen chvíli a šla jen na první dva válce. Přišlo mi, že si vůbec nesaje benzín, že běží jen na výpary ze spreje. (Nádrž nemám vyčištěnou tak mám napojenou jen pet lahev s filtrem) Každopádně jsem vyndal ven karburátor a dal se opět do čištění a kontroly (Tato motorka je můj první projekt, takže se vše víceméně učím) Karburátor je dle mého v pořádku ale stejně jsem vše důkladně vyčistil, šoupátka a jehly jdou opravdu krásně, membrána je také v pořádku, proto to vše skládám zpět na motocykl. Bohužel starty zase nic, tak jsem si chtěl opět trochu pomoci sprejem, ale jak jsem tam stříkl, moto škytá a najednou rána a bílý dým ze sání, normálně se udělala i díra do filtru (Je tam jen nějaký molitan) Takže zase vše ven a čistit, do karburátoru se nic nedostalo jen to sání vypadalo strašně, všude bílo. :(

Dal zpět vše vyčištěné a starty zase nic, teď to sice škytá a má snahu i bez spreje ale stejně nic. Teď jsem měl opravdu strach tam cokoli stříkat, vím, že ten sprej tomu nedělá dobře. Každopádně jsem tam opět decentně stříkl a stejně nic. Pro mou smůlu mám prasklé jedno lanko na sytič. Mám dvojité karburátory, takže na první a druhý válec je jedno lanko sytiče a to samé na 3 a 4. Když jsem se snažil startovat tak jsem volnou rukou zatáhl za lanko sytiče na válec 3 a 4 a rána jak z děla. Dost jsem se lekl, šlo to asi zřejmě opět ze sání nebo z výfuku. Těžko říct, bylo to prostě někde v zadní části. Může mi někdo poradit co dělám špatně? Opravdu nevím co s tím může být. Budu rád za každou radu.

Díky
Jaffa    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  karbce vyhoď ven, udělej kontrolu kolik máš benzínu v plovákových komorách buď tak že po napuštění budeš opatrně sundávat spodní misky a nebo sám si vyvádím kontrolní hadičku hladiny pomocí nátrubků které vyrobím a našroubuji namísto výpustných šroubků-nevím jak to tam máš, to jak ti zavírají šoupata zkontroluješ bez problémů pouhým pohledem , no a taky jsem se setkal s tim že trysky jsem měl čisté a byly ucpány kanálky v těle karbce -poznal jsem to podle nemožnosti profoukutí kanálků pusou pomocí tenké hadičky , měl jsem taky suzu550 z roku 77 a ta měla sytičové kanálky v miskách plovákovek a ty jsem propichoval dva dny než se zadařilo(dnes už mám ultrazvuk ale ten taky není všechno jak si kde kdo myslí). Vydrž nespěchej a časem Tě to posune a motorka bude vrčet.    [honďas]   22.12.2019
Odpověď  Možná jo, ale přijde mi divné, že pokud by byly fakt tak zadělané, tak to ani nenastartuje a už vůbec není schopná běžet na všechny válce a to ještě ve vysokých otáčkách. Ale v přípravě směsi budu určitě stále problém.    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2019
Odpověď  MÁTE FURT ZABORDELENÝ KARBY,    [Monty]   21.12.2019
Odpověď  Ahoj, děkuji za reakci a pomoc.
Samozřejmě manuál vlastním, bral jsem to automaticky jako samozřejmost, plno věcí jsem řešil s pánem co vlastní tento motocykl v Německu od nova, má stejný typ jako já (GK71C) a manuál mám na GK71A, je to téměř to samé. Na GK71C manuál neexistuje, ani v Japonsku a i kdyby tak je mi v japonštině k ničemu :D Pak vše ještě kontroluji s manuálem na GSXR-400, kde je mnohem větší podobnost motoru, svíčky mám stejné jako GSXR a karburátory taky. Hodnoty jako ventilové vůle apod. jsou stejné.

A stejně jako s manuálem je to se vším, je těžké/nemožné najít sadu na můj typ karburátoru. Jinak karburátor jsem čistil v myčce na ložiska, kde byl také dlouho naložený. Ale ultrazvuk to není. Pokud o někom víte, Praha/Český Krumlov/Budějovice budu vděčný. Trysky jsem pak čistil kartáčky, byly zanesené volnoběžné trysky a spolu s malou vůlí ventilů nestartovala. Každopádně teď motorka chytá a běží ale až moc do otáček, nastartuji a letí... :D Bohužel nevím na co se zaměřit, chtěl bych vyzkoušet nějaké tipy, např: zafixovat šoupátka jak říkal "Čoud" tím bych vyloučil právě ty šoupátka a mohl bych se detailněji zaměřit na celkové sání kvůli falešnému vzduchu.
Jinak jsem samozřejmě karburátor jako takový kontroloval, všechny díly, jak šoupátka (chodily hladce) trysky na několikátý pokus průchozí a membrány zdravé. Kontroloval to i můj kamarád co motorky dělá a říkal, že vše vypadá dobře. Půjčí mi i přípravek na synchro, to ale předbíhám. Až docílím volnoběhu a reakce na plyn budu šťastný.
Ještě před tím, než jsem nastavil vůle ventilů občas motorka držela volnoběh(nedá se tomu ani tak říct), několik sekund na dva max tři válce, ale na plyn nereagovala vůbec. Volič volnoběhu mám úplně vyšroubovaný, takže i když jsou klapky zavřené se to děje. Start a letí do otáček, je to zvláštní :D Zítra na to kouknu a než demontuji karburátory zkusím zafixovat šoupátka a kouknu na sání.    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2019
Odpověď  Ahoj. Jako nováčka si tě dovolím trochu poučit. Nikde nepíšeš jestli vlastníš k motorce taky tovární servisní manuál, to je velká kniha a nezaměňuj to s uživatelskou příručkou. Pokud jej nemáš tak si pořiď protože v tvým případě se bez něj vůbec neobejdeš. Servisní manuál je první věc kterou Já sháním po koupi motorky. Karburátory musí být dokonale vyčištěné včetně propojovacích kanálků a pod. které bývají často zanesený jemnou usazeninou rzi z nádrže. Jehly plováků musí dokonale těsnit, a hladina v plovácích musí být dle manuálu. Zkontrolovat těsnost šoupátka sytičů, O-kroužky a kanálky. Akcelerační šoupátka s membránou nemají na tvůj problém vliv, ty fungují až když přidáváš plyn. Pokud máš membrány děravé tak je si je můžeš, ale jen provizorně zalepit pružným lepidlem které odolává benzínu. Pak si kup nové i s jehlami, a taky je důležité vyměnit protilehlý kus kam se jehla zasouvá, bývá vibracemi vychozený do ovality a už to falešně dávkuje benzín při akceleraci. Na trysky v žádném případě nesahej drátkem, použij rybářský silonový vlasec, a trysky vyčistíš spolehlivě když je ponoříš do Coca coly na několik hodin nebo do rána. Podle toho co jsem od tebe četl tak ti pravděpodobně díky netěsnícím jehlám plováků zatekl benzin přes sání písty dolů do oleje. Vyměň olej nebo to zadrbeš!!! Na zkoušení stačí nový
obyčejný levný olej stejný viskozity.
Sám jsem čistil letos složitý karburátory na Yamaze XZ550 (1985) které mají akcelerační pumpičku jako auta a musel jsem to dělat dvakrát aby to bylo dokonalý. Podruhý mi hodně pomohl ultrazvuk, bez toho bych ty kanálky asi nikdy nevyčistil. Jooo, a bych nezapomněl na ZAKLADNI prvotní věc u takto dlouho nepoužívaných karburátorů která se musí udělat jako PRVNI!!!
Karburátory a jejich součásti kterýma prochází benzín je potřeba aspoň na týden ponořit do benzínu v pokojové teplotě a občas pootočit. Ideálně do toho benzínu
co zbyl v nádrži. To proto že benzín obsahuje ty přísady které po vyschnutí zalepí karburátory atd. a jedině zase benzín je dokáže rozpustit, a starý benzín který je už vyprchalý je koncentrovanější a proto účinnější. Budete se divit kolik bordelu pak zůstane na dně nádoby!    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2019
Odpověď  Pokud budou zafixovaná šoupátka a vyletí otáčky, tak bych šel hledat jinam nejspíš netěsnosti.
Pokud to nevyletí, tak bych řešil šoupátka. Jak se vrací/nevrací... membrány, pružinky...
Postupně vylučovat ať zjistíš na co se zaměřit    [Čoud]   21.12.2019
Odpověď  Zafixovat šoupátka je super tip, pokud by to bylo tím, jaký by byl následný postup? Protože pokud to tím bude, tak mě nenapadá žádný postup jak tuto závadu odstranit. Díky moc 😊

Já mám zato, že vyšroubováním pilot screw se směs obohacuje a zašroubováním se ochuzuje.    [Jaffa]   21.12.2019
Odpověď  Zkusil bych zafixovat šoupátka, aby se podtlakem neotvírala. Dal bych třeba místo pružinky trubičku. Pak minimálně vyloučíš špatnou reakci šoupátka na podtlak.    [Čoud]   21.12.2019
Odpověď  Je možné že klapky karburátorů jsou pootevřené. Zkus více vyšroubovat nastavení volnoběhu. Nebo pilot screw tuším že dovnitř bohatší a ven chudší směs. Těžko říct takhle na dalku.    [ondrejj]   21.12.2019
Odpověď  Tak dnes jsem se pustil jen na nastavení vůlí ventilů, téměř všechny byly mimo limit a měly menší hodnotu než která je předepsaná.

Po seřízení motor chytl po každém pokusu ale bohužel se hned vytočí. Zkusil jsem sundat plynové lanko, takže klapky byly zcela zavřené a stejně vyletěla do otáček a ustálila se kolem 6 tis... Když jsem ji startoval s instalovaným lankem tak samozřejmě šla mnohem dál. Zkoušel jsem více zašroubovat "pilot screw" ale nemělo to vliv. Snažil jsem se najít, kde by si to mohlo sát falešný vzduch ale bezvýsledně. I když bych na příruby něco stříkl tak to stejně nepoznám když se to vytočí tak i tak. Myslíte, že by mohl být zakopaný pes ještě někde jinde? Nebo se mám prioritně zaměřit na falešný vzduch, tzn. airbox, sání atd... Děkuji    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.12.2019
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (26) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Suzuki GS400


 Zdravím pánové, neměl by někdo fotku výrobního štítku na Suzuki GS 400 r.v. 78? Chybí mi a nevím jakej tam patří. Díky.    [BawariaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Také jsem byl na prohlídce s Kawasaki z r. 1976 ( to ještě neměli kovový štítek, jen takovou samlepku ) a nejdříve jsem neprošel, ale nedal jsem se :-) a dali mi to.

Závada lehká 0.2.2.1.1 Vozidlo uvedené do provozu před 1. 1. 2002 není vybaveno povinným štítkem výrobce nebo je štítek nečitelný nebo některé předepsané údaje chybí.    [solf]   28.10.2019
Odpověď  co třeba tohle? https://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-GS40X-GS400-Data-PLATE-Typenschild-ALU-Anodised-NOT-Plastic-STICKER-/182384234155    [Marek]   27.10.2019
Odpověď  Žel nemám, ale snad štítkovou buzeraci nějak překonáš. Držím palec.    [Pepanica]   26.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy na akce, kde se mohou sdružovat majitelé japonských klasických motocyklů


 Nippon Retro 29.-31.5.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=309 4

Sraz japonských motocyklů ročník 84 a starší 20.6.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=319 4

Motosraz Křtiny 26.-28.06.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=333 5

Pokud víte o nějaké akci či srazu, kde jsou Japonci vítáni, dejte vědět.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 41 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Přidávám letošní pozvánku do Křtin 28 - 30.6.2019
https://krtiny2007.webgarden.cz/
https://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=12561    [Pepanica]   10.06.2019
Odpověď  Pozvánka je již delší dobu zveřejněna : Nippon Retro 2019
Těšíme se na hojnou účast youngtimeru všech značek ...

https://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-deje/kdy-se-jede    [Pepanica]   02.03.2019
Odpověď  Pozvánka zveřejněna : Motosraz Křtiny 2018

http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=11683
http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=4844    [Pepanica]   28.04.2018
Odpověď  Pozvánka zveřejněna : Nippon Retro 2018
Těšíme se na hojnou účast youngtimeru všech značek ...

http://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-dej e/kdy-se-jede

http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&i d_p=4701    [Pepanica]   01.01.2018
Odpověď  Motocykly 70',80',90' let mají šanci 26-28.5.2017.
http://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-dej e/kdy-se-jede    [Pepanica]   20.05.2017
Odpověď  Motosraz Křtiny 23-25.06.2017.
http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=10751    [Pepanica]   16.04.2017
Odpověď  19. mezinárodní sraz Honda GOLD WING - 6. - 9. červenec 2017.
http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=10750    [Pepanica]   16.04.2017
Odpověď  Pozvánka na Nippon Retro 2017 je vložena v kalendáři :
http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&i d_p=4189    [Pepanica]   24.12.2016
Odpověď  Zítra ve Křtinách ... ahoj.    [Pepanica]   23.06.2016
Odpověď  Letošní Nippon Retro se opět velice vydařilo. Sice trochu zapršelo, ale co už. Na shledanou za necelý měsíc v Křtinách.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 41 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (41) 
 Strana 1/11 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 7.7.2019)
Nezodpovězené téma 

Černý chrom


 Nemáte někdo zkušenosti? V dohlédné době (myšleno v zimě) to bude aktuální a nevím kam ani jak to pod to připravit a prostě vůbec nic.    [Petr-45] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Honda VF 1100 Magna/Sabre Návod na opravu volnoběžky startéru.


 Zde v odkazu najdete podrobný fotonávod na opravu a je vhodný i pro jiné podobné moto. Je možné že se budete muset na stránkách s návodem registrovat.
https://v4musclebike.com/forums/showthread.php?t=37468    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2020
   Přidat odpověď 

 Strana 1/11 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006