MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311470 příspěvků |7811 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 32 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly 29.11.2021 07:01  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Majitelé klasických motocyklů, sdružme se!   19.12.2009 / 234
    Yamaha TX 750 karburatory / zapalovanie.   23.01.2011 / 108
    Hádanka   20.05.2015 / 72
    Honda CB 900 F Bold d´or   26.05.2010 / 69
    Honda CB 900 F Boldor - máte s tímto motocyklem někdo zkušenost?
....
   13.06.2008 / 56
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 156      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 0 / 42      Příspěvků Příspěvků: 2871
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/11 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CBX 1000 - legenda legend


 Ačkoli Honda CBX 1000 nesla označení Super Sport a její šestiválec nabídl poprvé u sériového motocyklu 100 koní sportovní ikonou se nikdy nestala. Až příchod konstrukčně zcela jiných sportovních motocyklů v 80. letech ukázal, jakým směrem se bude vývoj skutečně sportovních motocyklů ubírat.
Nic však nebání k tomu, aby Honda CBX 1000 nebyla již v době své výroby označena za legendu. Stačilo, a stále stačí, v reálu spatřit charakteristickou siluetu jejího mohutného šestiválcového motoru, navíc konstrukčně provedeného s neuvěřitelnou precizností, a dále již není třeba komentářů.
Honda CBX 1000 nikdy nebyla pro každého. A nebylo to jen její vysokou cenou. Její jízdní vlastnosti, limitované zejména tehdy nedokonalými pneumatikami, neumožnily využít potenciál litrového řadového šestiválce. Zatímco jízdní vlastnosti motocyklu dokážou současné pneumatiky radikálně vylepšit, cena motocyklu neklesá a již nikdy rozhodně klesat nebude.

Hondu CBX 1000 v Československu doslova ikonizoval Theodor Pištěk testem, který vyšel v roce 1979 v časopise Motoristická současnost. Známý výtvarník, pozdější držitel filmového Oskara a velikého příznivce motorismu v jedné osobě, testem reagoval na nepříznivý ohlas čtenářů ke kritickému článku o Kawasaki Z1300 v témže časopise. Článek odsuzující silné motocykly, za jejichž předobraz si autor vybral Kawasaki Z1300, nese všechny známky účelového textu z režie StB. Více informací zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik& amp;menu=23&pos=cssr    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  A druhé...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak ještě foto na konec sezóny...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dodatečně ještě pohár...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2021
Odpověď  Je pěkné vidět takové motorky v akci. A je dobře, že se na akcí pro historická vozidla objevují. Konečně se začínají prolamovat ledy.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.09.2021
Odpověď  Také gratuluji! Pěkné. Ani se nedivím - do roku 1980... Když s tím v r. 79 přišli - šest hrnků a 105HP. V té době mezi sériovkami nebylo co řešit :)    [J]   13.09.2021
Odpověď  Velké gratulace ...    [Pepanica]   13.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Letos jsem jel Ecce Homo Historic znovu na CBX.Vyhrál jsem kategorii motocyklů do r.v.1980 (a celkově jsem byl pátý),ale hlavně jsem jezdil velmi slušné časy.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2021
Odpověď  Super, blahopřeji k úspěšnému dni.    [Pepanica]   09.09.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  V neděli se na Ecce Homo Historic zadařilo.Vyhrál jsem motorky i celkově.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.09.2020
Odpověď  Velké gratulace ... konečně jsi se dočkal.    [Pepanica]   13.07.2020
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (33) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Oprava výfuku Honda scrambler


 potřebuju opravit výfukna Honda CL450, má vyrezlé a vypadané přepážky, je nerozebiratelný, umí to někdo? Zezadu už ho někdo kuchal a uvolněné přepážky vysypal a znovu to zavařil.    [vojta]   09.08.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  takhle to vypadá ze zadní strany    [vojta]   11.08.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Suzuki GSX 750 Katana


 Suzuki Katana. Pojem sám o sobě. Design motocyklu dodnes budí u hodně lidí rozpaky, ale jak píše prodejce "každý čumí, když někam přijedu".
Jelikož jde sice o ježděný, ale zjevně o dobře udržovaný motocykl, může to být pro fandu značky dobrá příležitost ke koupi. Vyklápěcí světlo je u motocyklu opravdu úlet. Hrozně rád bych tuto Katanu potkal někde naživo.

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/s uzuki-gsx-750-katana/suzuki-gsx-750-katana-852701. html    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.12.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je potřeba ji občas provětrat ať komplet nezmrzne ...    [Pepanica]   24.08.2021
Odpověď  Zdravim,Jedna Katana mi stojí v garáži už asi 20let a po každé když kolem ní jdu,povzdechnu a zavzpomínám jakej to byl ďábel.Zanechala v mém srdci vzpomínku na vždy    [Bohumil Paclík]   24.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  II. gen GSX 750S v původním stavu byla letos dlouho na prodej, téměř po většinu roku, cena byla kolem 70.000,- a dlouho o ni nebyl zájem, to jen pro info a srovnání.

http://www.youngtimermoto.cz/suzuki-gsx-750s-shark /nggallery/page/1    [Zdendys UH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pokud by měl někdo zájem o velkou Katanu, jedna se právě draží zde:

http://www.ebay.de/itm/311491083926?_trksid=p20551 19.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT    [Zdendys UH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.12.2015
Odpověď  Doplňuji: konkrétně studio Target - Design.    [J]   05.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dovolím si tvrdit, že Katana byl od značky Suzuki velký počin. Tvrdit, že dodnes u lidí budí rozpaky je vyčtené klišé. To možná v určité míře platilo v době vzniku tohoto typu, u kterého design byl dán za úkol německému týmu designérů. Ve své době se vzhledově odlišoval od ostatní sterilní japonské produkce, ale čas ukázal, že nestárne. Dnes neznám nikoho, komu by se to nelíbilo, či z toho měl rozpaky.
V době kdy vznikl tento motocykl, tak mi visel jeho propagační obrázek z Motorradu (krom jiných krásných strojů) nad stolkem, kde jsem se učil, jako školou povinný. Tyto letáky a časopisy mi vozila teta z NSR. Škoda, že už je nemám, ale na netu jsem našel kopii přesně toho samého. Je parádní.
S tím výklopným světlometem jsem to ještě neviděl a to super. Na to bych zíral též.    [J]   05.12.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy na akce, kde se mohou sdružovat majitelé japonských klasických motocyklů


 Nippon Retro 29.-31.5.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=309 4

Sraz japonských motocyklů ročník 84 a starší 20.6.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=319 4

Motosraz Křtiny 26.-28.06.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=333 5

Pokud víte o nějaké akci či srazu, kde jsou Japonci vítáni, dejte vědět.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 47 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Nebude. Bohužel.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.07.2021
Odpověď  Víte někdo jestli bude letos sraz ve Křtinách? Nic jsem nenašel.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2021
Odpověď  Samozřejmě v sobotu...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sraz jsem s sobou krátce navštivil.Podle všeho se akce podařila a tak přidávám Pepovo vítězné gesto.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2021
Odpověď  Letos to vyšlo opět přesně na týden jako loni, akce Nippon retro bude.
https://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-deje    [Pepanica]   24.05.2021
Odpověď  Ahoj, loni proběhla akce tak tak a letos se necháme mile překvapit.
Pozvánka je v kalendáři.
https://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-deje/kdy-se-jede    [Pepanica]   14.01.2021
Odpověď  Přidávám letošní pozvánku do Křtin 28 - 30.6.2019
https://krtiny2007.webgarden.cz/
https://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=12561    [Pepanica]   10.06.2019
Odpověď  Pozvánka je již delší dobu zveřejněna : Nippon Retro 2019
Těšíme se na hojnou účast youngtimeru všech značek ...

https://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-deje/kdy-se-jede    [Pepanica]   02.03.2019
Odpověď  Pozvánka zveřejněna : Motosraz Křtiny 2018

http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=11683
http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=4844    [Pepanica]   28.04.2018
Odpověď  Pozvánka zveřejněna : Nippon Retro 2018
Těšíme se na hojnou účast youngtimeru všech značek ...

http://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-dej e/kdy-se-jede

http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&i d_p=4701    [Pepanica]   01.01.2018
Zobrazeno 10 z celkem 47 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (47) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda cb 750 k6


 Mili priatelia veteranisti, rad by som vam vsetkym zazelal vela uspechov do noveho roku a zaroven by som sa s vami rad podelil o svoju radost v podobe cerstvo zakupeneho motocykla honda cb 750 k6. Splnil sa mi tym dlhorocny sen tuto legendarnu motorku nielen vlastnit ale hlavne si ju moct zrenovovat. Za priaznivu cenu som nahodou objavil tento exemplar na bazosi. Dlho som nevahal a aj vdaka velkej tolerancii mojej manzelky som ju mal na druhy den doma    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dik za link, super stranka    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2021
Odpověď  Asi je to domaca uprava , pozrite tuto stranku : http://honda750expert.com/ , najdite tam text There were 4 different oil tanks that came
with US Honda 750 K-models 1969-1978! , popisuju tam 4 druhy olejovych nadrzi ale ani jedna z nich nema hadicku na kontrolu oleja .    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2021
Odpověď  Asi tam bola priesvitna hadicka. Akurat neviem, ci to tam vobec patri, alebo si niekto takto ulahcil sledovanie hladiny    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2021
Odpověď  Nemala by byť tá hadička priesvitná aby sa dala sledovať hladina oleja?    [Roman.]   24.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dostala sa mi do ruk takato olejova nadrz. Vie niekto poradit, naco je na boku ta hadicka? Je to original? Alebo nejak uprava?    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2021
Odpověď  Momentalne mam vymontovane karburatory. Rad by som ich po vycisteni zrepasoval a pretesnil. Narazil som vsak na problem. Ani jedna repasna sada, co som zatial nasiel na internete neobsahuje nove tiahlo supatka a tesnenie(prechodku) cez ktore toto tiahlo prechadza. Chcel by som to vymenit, pretoze tiahla boli skorodovane a tym padom prislo aj k poskodeniu prechodiek. Neviete prosim niekto poradit, kde to zohnat? V honde mi bohuzial nedokazali pomoct, zevraj na moje moto nemaju katalog. Stretol sa s tym niekto?    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2019
Odpověď  Dik za odpoved. Dnes som to odmeral, rafik ma 17 palcov    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2019
Odpověď  ja mam v technickom preukaze napisany rozmer 18 palcov , minimalne ten brzdovy stit z cb-cka nie je .    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Este jedno foto    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  U zadneho kolesa si ale nie som isty, ci naozaj patri na tuto motorku. Poradia znalci? Nestihol som odmerat priemer rafku, ale vyzera to tak na 16 palcov    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2019
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CB250G 1976


 Dobrý deň.
Čiastočen renovujem HONDU CB250G ročník 1976. Motorka bola napadnutá kutilom, snažím sa ju dostať do pôvodného stavu. Narazil som na problém s hlavným stojanom. Miesto čapu tam bol kus závitovej tyče M12. Objenal som originál čap, ktorý má však priemer 17,2mm. Otvor na čap v stojane má priemer 13mm, v otvore je akoby vložka, ktorá vyzerá ako originál. Skúšal som ju valisovať, nešlo mi to. V ráme sú otvory zodpovedajúce originál čapu, ktorý mi prišiel. Na obrázku v katalógu vložka v stojane nie je. Vie mi prosím niekto poradiť, či sa robili rôzne rozmery čapov, alebo je to stojan z niečoho iného? Ďakujem. Ivan    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 30 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Takže pancierová brzdová hadica v správnej dĺžke mi už prišla. Objednával som tu: https://www.melvin.de/
Je to priamo výrobca. Môžem ho odporučiť, s takýmto prístupom som sa ešte nestretol. Správnu hadicu mi poslal obratom a pribalil mi ešte čistič bŕzd, tesnenia a brzdovú kvapalinu - všetko grátis.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.03.2021
Odpověď  Je to klasicky jednoduchý brzdič od Tokico, moc nebrzdí 😀, ale je spolehlivý. To těsnění jsem taky kupoval od D. Silvera. Můj pístek byl v třmenu tak zarostlý, že jsem hi vytlačoval kompresorem 100 atmosfér. Moto stála 16 let ve stodole. Po vyčištění drží a neteče. Zkus to pořádně vyčistit. Jinak hadice mě udělali v Petřvaldě podle originálu za 500 Kč do týdne.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
Odpověď  To mas pravdu, akurat tu sa bavime o pancierovych hadiciach. Tie typicky stoja 30eur/ks ak su robene na mieru :(    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
Odpověď  Mě na všechny veterány dělali brzdové hadice tady: www.garance-slavicin.cz žádná i s atypickými koncovkami na míru mě nestála víc než 200kč za jednu.    [Laco]   17.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  nepoznam CB250G detailne, ale podla foto je to rovnaka brzda ako ma CB360/400/500/550/750 zo 70tych rokov akurat iny priemer piestu a kotuca.

je to trocha viac teoria - Honda Service manual pise potriet piest silikonovou vazelinou (mysli sa boky), vlozit, potriet platnicky (okraje plus zadnu stranu) silikonovou vazelinou a zlozit.
Pozor aby si nepotrel tu cast piestika ktora je v styku s brzdovkou - neznasaju sa!
Ak potries gumicku silikonovou vazelinou tak sa urcite dostane do kontaktu s kvapalinou.

Toto je nevyhoda Honda brzdy, neni tam prachovka takze ta silikonova vazelina nahradza jej funkciu ako ochrany pred vlhkostou a prachom.

Ak natries piest kvapalinou fungovat to bude, akurat vytvoris korozivne prostredie na povrchu piestika pod platnickou.

Platnicky potri po okrajoch aj zozadu, zabranuje to korozii a ciastocne piskaniu

Silikonova vazelina sa dava kvoli vysokej teplote. Medena pasta asi spravi rovnaku funkciu, v 70 rokoch neviem ci existovala. Nebal by som sa ani pasty na brdzy ATE    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
Odpověď  boco - mአju veľmi peknú. Ja sa musím najprv finančne zotaviť po tejto cb250g, lebo takéto výdavky som pravdu povediac neočakával. Čo sa týka hadíc, už mi prišli. Horná je kratšia o cca 50mm, už som písal predajcovi do Nemecka. Odpísal mi, že mi grátis pošle hadicu v dĺžke ako potrebujem. Dám vedieť ako to dopadlo. Ešte sa opýtam, či niečím mazať brzdový valček. Vždy som to len namazal brzdovkou, tak či to Honda nemá ináč. Brzdové platničky zvyknem po obvode zľahka namazať medenou vazelínou.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ivan - predtym ako tam budes davat nove tesnenie, over si ze mas tu drazku 100% cistu, vnutorny povrch strmena a piestu je hladky (piest nevyhrdzaveny). Este si pre istotu over ci ma piest resp strmen spravny rozmer.

Moja CB550K Four je model 1975, viz foto. Su to krasne stroje, odporucam ;)
Ked nejaku zozenies, kludne sa ozvi, mam s nou uz celkom bohate skusenosti    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2021
Odpověď  Ahoj, Ďakujem za odpovede. Tesnenie som kupoval síce repliku, ale od Davida Silvera z UK. Zatiaľ aj replikové veci od neho boli úplne v pohode. Mám ešte jedno, tak ho skúsim vymeniť a uvidím. Hadice som objednával z Nemecka: https://www.melvin.de/stahlflex/motorrad/honda_cb_250_g_74-76_-_bremsleitungs-kit_vorne_i3_556_0.htm
Poštovné na Slovensko bolo 17 EUR. V cene ako bonus mi poslal aj pol litra brzdovky a multi sprej(WD40) jednanie perfektné a dodanie do 5 dní.
Inak sa po cb550 obzerám aj ja. Veľmi sa mi páčia hlavne ročníky do 1975.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vyrobca hadic je Goodridge : https://www.goodridge.co.uk/
Hadice na mieru daju objednat aj priamo cez ich stranku tu https://www.goodridge.co.uk/collections/buildaline-kits ale to je riesenie s klasickou pancierovou hadicou a srobovacimi fitingami.
Ja som nasiel na ebay predajcu ktory inzeroval hadice na moju motorku priamo (ako kit), ked prisiel zistil som ze nesedia dlzky a jeden fiting. Tak som mu ich vratil a on mi ponukol ze moze dat vyrobit na mieru presne ako chcem - dlzka, fitingy a co bolo pre mna dolezite - vzhlad ako original (akurat mensi priemer). Volaju to "vintage black"

Kontakt na ebay shop: http://www.ebaystores.com/RiceRocketUk
Kontakt na pana s ktorym som to riesil : mjd128(zavinac)outlook.com, vola sa Dave.

DOLEZITE - treba mu PRESNE specifikovat hadice aj fitingy (je ich vela typov, vratane stupania zavitov). Najlepsie spravit fotky vasich povodnych, vratane fitingov.

Prikladam foto - porovanie jednej mojej povodnej hadice (1977) a novej    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2021
Odpověď  Můžete sem dát ten kontakt na výrobce hadic? Určitě by to zajímalo víc lidí.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.03.2021
Zobrazeno 10 z celkem 30 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (30) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Hádanka


 Poznáte jaké motocykly jsou na fotografii?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 72 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Super, rychlovka ... gratuluji !! Je to v podstatě jedno, ale tohle by měla být ještě Colleda St-III (1957) co sní teprve Suzuki bude rokem 1959. To jsem se dočetl.    [Pepanica]   07.11.2020
Odpověď  V době Google vyhledávání je hádaní nuda, SUZUKI COLLEDA.    [Hroch]   07.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, už tady dlouho nebyla hádanka a proto jak se jmenuje motocykl?    [Pepanica]   07.11.2020
Odpověď  Otázka by měla možná znít, která z těchto motorek je vítěz? A historie odpověděla, že GPZ 900 R. Kdyby se stále ještě vyráběla, tak by se jistě našli kupci, kteří by si ji koupili. XJ 1100 reprezentuje generaci předchozí.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.07.2020
Odpověď  To bude těžký... Na kapotě je napsáno Kawasaki GPZ - Nemohla by to tedy být Kawasaki GPZ? No a pak asi 5 vteřin na gůglu a zdroj fotky je zde:
https://www.motorradonline.de/klassiker/auf-achse-mit-kawasaki-gpz-900-r-und-yamaha-fj-1100-big-bikes-der-80er-jahre/    [A. Černý]   14.07.2020
Zobrazit dokumentOdpověď  Přidám jednoduchou hádanku, ale odpověď neznám a chci ji od vás. Na fotce je jasná Yamaha XJ 1100, a druhá Kawasaki je jaký model???    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jasně že jo. Gratuluji. Jen škoda že celý měsíc ani ťuk.    [Pepanica]   11.07.2020
Odpověď  Pěkný Wankel-:) Suzuki RE 5.    [J]   11.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nikdo ani pokus ... tak obrázek trochu zvětším a určitě bude motocykl jasný.    [Pepanica]   11.07.2020
Odpověď  Tentokrát žádný pokus o určení motocyklu dle části fotografie?    [Pepanica]   29.06.2020
Zobrazeno 10 z celkem 72 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (72) 
Zodpovězené téma  Dobrý den, mám Hondu CX 500 Sports, r.v.1983, naj. skutečných 25000 km, velice dobrý stav.Ale jedna věc mě celkem zajímá. U tohoto motoru se při běhu na volnoběh ozývá z obou stran a stejně jemné klepání jakoby ojničního čepu nebo pod.(šicí stroj), ale při tomto stavu kilometrů se mi to zdá méně pravděpodobné. Můžete se tu rozepsat, co by to asi tak u motoru, navrhnutém již více než před třiceti lety, mohlo být? Díky.    [Jan Čajka]   20.04.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdarec, mám vyměněný rozvodový řetěz i řetěz pohonu olejového čerpadla, oba řetězy jsou dopnuty, ventily seřízeny. Po nastartování motor klepe, při vymáčknutí spojky neklepe. Nápínací i vodící šína jsou zánovní, motor má 54000 km, asi 10000 jsem v tomto stavu ujel. Tak to klepání neřeším.    [Martin]   23.06.2020
Odpověď  Diskse o problému je už trochu stará, ale jestli chceš ještě poradit, tak se ozvi. Já mám CX 500 turbo.    [tusakvlasta]   13.02.2009
Odpověď  Zdarec,měl jsem CX 500 před 10 lety a nejezdil na něm 20000 km. Výborný motocykl,ale někdo z předchozích malitelů se na něm patřičně vyřádil.Měl jsem ůplně stejný problén podle tvého popisu.Motor nemá automatický napínák rozvodového řetězu.Pokud tam máš ještě chladící vrtuli uloženou na vačkové hřídeli tak se to v ní dost ozývá.Stačí napnout rozv.řetěz a mělo by být po problému.Já to měl horší,protože na to někdo předemnou jezdil dlouho a naklepalo to zdvihátka.Tak hodně zdaru ať ti slouží,je to super stroj.Pokud nevíš jak rád s napnutím poradím čau Pospa.    [marekpospikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2009
Odpověď  nechci strasit ale ja tam nasel orazeny vyfukovy ventyly ale to bylo v 65000km tak snad tam nebudes mit to same .    [cx500]   06.02.2009
Odpověď  Zdarec,tohle jsem tu nedávno řešil já,moje první tankování DO cx500 bylo natural95 a zanedlouho to bylo slyšet,teď beru jen special a když není tak jedině s aditivy.Zdarec Luboš    [Luboš]   28.04.2008
Odpověď  To klepání se ozývá jak u studeného, tak i u teplého motoru. Ještě jednou se podívám na ventilové vůle, udělám průplach motoru, vyměním olej s filtrem a natankuji natural 95 a přidám aditiva. Díky.    [Jan Čajka]   24.04.2008
Odpověď  Tak předpokládám že ventilové vůle jste asi už udělal, že jo...
My, jezdci na vzduchem chlazených jednoválcích, známe velice dobře ťukání, které je způsobeno velkým vrtáním v poměru ke zdvihu- píst je tak nízký, že se "kinklá" ve válci sem tam. To je ale u vzducháčů- tam jsou tolerance výbrusu jinde, než u vodníků. Navíc při rozdělění půllitru na dva válce se mi to nezdá.
Takže nic jiného než ty pístní čepy asi nepřipadá v úvahu- další možnost by byla nekvalitní benzín a jisté detonace, ale tomu dávám tak 1% pravděpodobnosti.
Ještě mě napadá, jestli náhodou CX nepotřebuje olovnatý benzín, nebo aditiva olovo nahrazující- zrovna tohle se tu nedávno řešilo. Pokud někdo v minulosti jezdil na natural, mohla se rozklepat ventilová sedla- to by taky mohlo být slyšet.
Ťuká to jenom studené, jenom teplé, nebo vždy?    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.04.2008
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neteče benzin.


 Ahoj, v zimě jsem si pořídil Kawasaki Z650B z r. 1976 a až nyní jsem začal jezdit. Dnes jsem bohužel poprvé volal kamaráda, aby mě odvezl domů na káře :-(, netekl benzin. Kohout průchozí, ale neteklo to do karburátoru. Potom, co jsme to doma shodili na zem, benzin začal téct a motorka běží zase normálně. Předpokládám tedy, že se seknuly plováky. Dá se tomu nějak do budoucna předejít? Díky.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 36 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Poslal jsem e-mail. Díky MV    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  To jsem si přečetl a město? Kdybys měl cestu na Prahu, můžeš se stavit a možná ti pomužu.    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Jsem z Jižních Čech.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Solf, odkud jsi?    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Hele moje zkušenost je tato -před lety jsem měl na hondě cb400four taky únik pod hlavou na levém kraji -vyměnil jsem těsnění pod hlavou i nějakou gumku v mazacím kanálku měřil roviny ploch a bylo to cca dva roky OK a pak to začlo znova . Ta notorka pořád jezdí a kámoš co jí vlastní to občas utře hadrou a neřeší to.
Takže pokud je to snesitelné a únik je malý -bych to řešil hadrem. Pokud je dobrý přístup k šroubúm hlavy -zkusit opatrně dotáhnout - s tím jsem se taky jednou setkal na dvoválci cb500t ale není to moc pravděpodobné. Jinak svěřit to někomu k opravě je dnes finanční sebevražda spojená s tím že budeš bůhvíjak dlouho bez motorky, čím déle to bude trvat tím dražší to bude a když se to nepovede tak vyjmenujou co tam máš všechno nové a že se to za těch 15 či 20 vyplatí. Kdybys měl kliku a narazil někde na levnej kus motoru tak by to stálo za zvážení -v nejhorším by Ti stál někde jako dekorace.    [honďas]   11.04.2020
Odpověď  Pokud jde o efekt, tak dle nájezdu je zřejmé, že nepotřebuji motor ve 100% stavu, současně ho nemohu nechat ve stavu, který by vedl např. k závažnému poškození a škodě, které se dalo předejít. Laicky si myslím, že motor nepotřebuje udělat GO, ale odstranit nyní především problém s těsněním pod hlavou. V souvislosti s radou nakonec se ještě zeptám, zda tu není nadšenec-mechanik, který by se chtěl stát mým známým :-) a byl by to ochoten a hlavně schopen udělat. Náhradní díly bych sehnat asi dokázal - svět je malý. Případné nabídky nebo doporučení na dílnu možno zaslat přímo na e-mail. Děkuji.    [solfRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Viz můj příspěvek z roku 2017. Zkontrolovat všechna vyjmenovaná kritická místa. Ten motor evidentně není v pořádku (pokud jej tedy do pořádku dát chcete). Hlava - ventily těsnost, vůle ve vodítkách, stav gufer, stav rozvodového řetězu. Sundat válce a jejich kontrola + všeho na pístové skupině. Co evidentně není OK, vyměnit (nevím, jak to je s dostupností takových dílů, jako jsou třeba písty, ventily (pokud by bylo třeba). Řada dílů se dá zajistit i "nestandardní" cestou třeba zakázková vyroba těsnění pod hlavu (téměř všechny ostatní si vyrobíte sám), úprava ventilů z jiného typu, výbrus po dodání pístů udělá každá brusírna, ta lepší je mnohdy schopná i dodat/vyrobit zakázkové písty s kroužky. O ceně proto spekulovat nechci - spíš jakého efektu chtete dosáhnout....?
Jen si myslím, že tohle není úplně ta pravá práce ve stylu "zadám to jako zakázku do servisu". Ani bych se nedivil, kdyby od toho dávali houfně ruce pryč. Chce to "home made", nebo nějakýho známýho - nadšence a mechanika. Jako zakázka ne-e. Stejně si budete muset nejspíš zajistit všechny díly sám, vlastní cestou.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, nebudu zakládat nové vlákno, problém se týká zde uvedené motorky. Po 3 letech provozu, kdy ročně najedu cca 1500 km, se mi objevil lehký únik oleje pod hlavou jednoho z válců, viz foto. Tak se chci zeptat, zda je to pro běžné motoservisy rutinní záležitost a co byste mi případně doporučili udělat současně s výměnou toho těsnění, když už jsem se zde dříve přiznal také k tomu, že motorka žere olej. A kolik taková oprava může stát. Díky.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Tak včera mi jedna svíčka už "nenaskočila", ale zlobila pravděpodobně delší dobu, protože po startu to občas chvilinku vrčelo jen na tři válce. Tak se chci zeptat, jaké svíčky na tyto motorky doporučujete? Já tam mám nyní NGK B9ES. Dík.    [Solf]   10.09.2017
Odpověď  Podobný problém jsem řešil na Hondě CM. Kouřila jak dvoutakt na M2T 1:30, zejména z pravého válce.
Nejprve měněna gufera ventilů, zlepšení sotva patrné. Následně, protože se mi zdálo, že ventil mají ve vodítkách větší vůli, než je zdrávo, vyměněna celá hlava za lepší (+ opět nová gufera). Výsledek nic...
Demontovány válce s písty. Válce neměly nahoře hranu, písty vůli, ovšem na stíracích kroužcích však téměř nulové předpětí a velká vůle v zámku. Ostatní kroužky se zdály OK. Objednány a namontovány nové kroužky - všechny. Mírné zlepšení, ale ten horší válec pořád stejně špatný....
Další demontáž motoru, tentokrát po sehnání nových výbrusových pístů + kroužků. Proveden výbrus a montáž nových pístů a od prvního okamžiku po zprovoznění bylo jisté, že je po problému!
Po podrobném zkoumání vymontovaných pístů se přikláním k závěru, že příčinou byly vytlučené drážky pro kroužky v pístu! Na tom pravém citelně více. Oproti pístům novým, kde nebyla prakticky měřitelná axiální vůle kroužku, tak na těch starých to bylo místy až k 0,2 mm. Měřeno jenom orientačně spárovými měrkami s odstupňováním po 0,05.
Je fakt, že i ten "přemazaný" motor před opravou stále jel, svíčky neodcházely, ač byly plné karbonu. Stejně tak vnitřek spalovacích prostorů a dna pístu. Jen motorka žrala víc oleje, než moje dvoutakty dohromady ;-). Takže tak.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2017
Zobrazeno 10 z celkem 36 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (36) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Závada rychloměru ZN 750 LTD


 Zdravím všecky, pořídil jsem své 440 LTD větší ségru a nefunguje rychloměr. Počítadlo km jde, ale ručka se nehne.
Někde jsem zaznamenal, že to může být porucha po "stáčení vrtačkou". Nesetkal se s tím někdo a neví co se tam stane, než to otevřu?    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak hlavně že se povedlo ...    [Pepanica]   21.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Muj mazel    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2020
Odpověď  Takže jsem to rozebral, žádnou závadu jsem nenašel a začalo to fungovat :-D možná byla ta ručka nějak přilepená, či co. Aspoň jsem namazal kvaliní vazelínou všechny ty šnekové převody a vyměnil žárovky. Ještě čekám na poštu, až mi přijde oil filter, vyměním olej a dám nějaký pěkný výlet :-)    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2020
Odpověď  Tak asi nic ... většinou se komentář objeví.    [Pepanica]   19.03.2020
Odpověď  Nikdo se s tím nesetkal?    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jezdite na tech nasich babickach i dale nez jen za humna?


 Moje stare XJ se letos podivalo za polarni kruh, pravdou je, ze neni jen uz skoro veteranem ale i moji hlavni motorkou na jezdeni(ostatni na "velke" cestovani nejsou) a to je taky duvod proc nema odpocinku, mnozi maji asi na vyber a svoje veterany setri ...ale i tak mne to zajima, jestli nekdo jezdi vic nez jen 3x kolem komina rocne a kam se jeho motorky-veterani podivaly.    [Jindra650] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Včera jsem byl projet GL 1000.Nové gumy,svíčky,progresivní pružiny v přední vidlici.No paráda.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2020
Odpověď  Letos jsem (asi naposledy) vyjel s GL 1000.Jeli jsme Mariazell,Bled,Mangart,Vajont,Cortinu d´Ampezzo a okolní passa.Za sedm dní najeto 2269 bezproblémových kilometrů.
http://stopl.rajce.idnes.cz/Slovinsko%2CItalie_a_R akousko_2017/
Opl    [Stopl]   25.06.2017
Odpověď  Díky. Je prostě třeba občas vyjet za hranice všedních dní. Navíc když člověk cestuje na něčem takovém, tak to otevírá srdce i ústa i nejzatvrzlejším odpůrcům motorismu, což je super ...    [Fifík]   23.08.2015
Odpověď  FiffiQ, to je parádní. Máš můj obdiv!    [J]   15.08.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak letos jen krátký výlet (2000km/5dní) Slovensko - Rakousko - Slovinsko (Julisky, moře) - Itálie a přes Rakousko zpět. Poslední den jsem si dal vtrvalostní jízdu Portorož - Plzeň (800km) přes tři alpské hřebeny, za 16hodin se všema pauzama a s průměrem 60km/h. :-)
Na foto motorka pod Mangartem. Další foto zde: http://fiffiq.rajce.idnes.cz/Slovinsko_2015/    [FiffiQ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.08.2015
Odpověď  Ahoj,
Další fotky nebo vlastně odkazy jsou na stránkách http://nipponretro.webgarden.cz/    [pepanica]   05.06.2014
Odpověď  Nějaké fotky z tohoto srazu jsou i zde: http://gondolen63.rajce.idnes.cz/Motosraz_-_Nippon _Retro_-_30._5._-_1._6._2014/

Uspořádat sraz japonských klasických motocyklů je u nás docala odvaha. Věřím, že atmosféra byla jak se patří. Tak trochu mi to připadá jako v barvě vyvedené fotografie z předrevolučních srazů čtyřtaktních motocyklů.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.06.2014
Odpověď  Nechci zakládat nové vlákno a tak dám sem odkaz na pár fotek z Nippon srazu :
http://stopl.rajce.idnes.cz/Kratka_navsteva_Nippon _srazu/
Byl jsem tam jen krátce a i fotky nic moc,ale doufám,že se někdo přidá s výstižnější fotogalerií.    [Opl]   03.06.2014
Odpověď  To se mi Honza nepochlubil, ze si vez takovou zasobu munice :-D ...mysleno konzerv parku s fazolema, ty se hodi vsade, taky je pravidelne vozim :-D To jeho XSko je supr motorka!    [Jindra 650]   09.12.2013
Odpověď  Letos jsme dali s kamarádem na veteránech Honda GL 1000/1976/ a Yamaha XS 1100/1978/ Monte Carlo.Já jsem ulomil hlavní stojan a kamarádovi prasklo lanko
od plynu,jinak jsme jeli bez problémů.
http://stopl.rajce.idnes.cz/Veterani_v_Monte_Carlu _a_Alpach/    [StoplRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2013
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (24) 
Zodpovězené téma  

Kawasaki KZ 650
Honda GL 1100 GoldWing


 Dobrý den.Obracím se na Vás s dvěma dotazy.
A) Kawasaki KZ 650 rok 1977,karburátory jsou membrány nebo klasicmé šoupátko?A kde seženu příruby pro karbce?

A za B) Znáte někoho kdo by mi u Honda GL1100 GoldWing vyměnil řetěz primárního převodu?

Děkuji za odpovědi    [Ladislav Lochman]   19.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jsem přesvědčen, že KZ650 má karburátory bez membrán a příruby koupíš na ebay.    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Yamaha xj 650 r. 1982 vyvod na nahon otackomeru


 Ahoj kluci, mohl by mi prosim nekdo vyfotit kde je na motoru na xj 650 vyvod na namontovani bovdenu nahonu na otackomer( ne tachometr)? Koupil jsem toto moto a jedine co mu chybelo bylo lanko k otackomeru. Objednal jsem ho, ale zaboha nemuzu najit kam ho nasroubovat. Jako by tam ten vyvod se zavitem na nasroubovani nahonu ani nebyl. Je to xj 650 z roku 1982. Dekuji moc za foto. Uz jsem bezradnej z toho hledani kde to je.    [Martin.S]   18.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jeden ...    [Pepanica]   20.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tyto fotky jsem našel na netu ... a myslím že šroubení otáčkoměru je vidět i když se jedná o rok 80. Snad pomůže ....    [Pepanica]   20.02.2020
Odpověď  Ahoj, za mě bych to tipoval zepředu motoru, mezi trubkami rámu na úrovni víka ventilů.    [Vilda]   18.02.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy z inzerce


 Pojďme diskutovat nad motocykly, které jsou aktuálně nabízeny v inzercích.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.02.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 823 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Moc hezké tam jsou motorky to člověk jen žasne.    [honďas]   13.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kawasaki H1B 500 Mach III    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  A kolik jich tam má    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Náhodou hledám něco a klik,..to je krása
https://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/?razeni=vyrobaa&od=20    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2020
Odpověď  To je pravda. Typická německá úprava pro zdvednutá řídítka. Německý přístup k motorkám je kapitola sama pro sebe.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.01.2020
Odpověď  Ale,co je největší průser, má uřezanou horní kapotu za zpětnými zrcátky.    [Babka]   17.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Legendární GSX-R 1100 z roku 1990. Jenže má pro našince asi moc najeto. A nemá originální výfuky. Chudák motorka. V Německu by už byla prodaná.

https://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/1057210-gsx-r-1100.html    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.01.2020
Odpověď  https://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/1058886-xt-500.html
Taky hezké i když cena je už ta reálná ale kopit si to v situaci že třeba šetřím na čz enduro tak mám za polovic ceny něco co má šarm a funguje .    [honďas]   17.01.2020
Odpověď  No jak píšu často, kdo chce tak dnes má možnost koupit krásný kus techniky v dokonalém stavu za pár korun.    [honďas]   17.01.2020
Odpověď  Osobně se mi XJ 900 vždycky líbila a líbí, a taky i technicky. Dost nechápu proč tolik lidí touží po Hondě boldorce, přitom stejně krásný XJ má i jiné přidané hodnoty, např. kardan. Kdysi jsem měl možnost jezdit na obou a Honda byla nedotáčivá, a jestli se dobře pamatuji tak Yamaha padala do zatáček sama.
Kdo uvažuje o stroji tohoto kalibru tak ty níže uvedené tři nabídky v inzerci vypadají za ty prachy luxusně. A abyste se nedivily, je docela možné že za pár měsíců stoupnou na ceně a v nabídce zbudou jen drahý jebky. Historická zkušenost.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2020
Zobrazeno 10 z celkem 823 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (823) 
Zodpovězené téma  

oprava motoru HONDA CB 500 four K2


 Zdravím všechny, poradí někdo kde dnes nakupujete písty, šálky na kliku, prostě díly motoru?
Člověk se pár let věnuje něčemu jinému a po návratu jsou všechny ověřené zdroje již nefunkční nebo už díly prostě nejsou.    [Hugo22]   01.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  díky všem za rady, ebay, bazos, a pod. znám, šlo mi spíš o nějaký eshop zaměřený na tento ty moto.    [hugo22]   04.02.2020
Odpověď  Hlavně nic nekupuj na partsdepot nebo wemoto a podobných drahých obchodech.
Kdyby jsi chtěl poradit jak to koupit z Anglie od davidasilvra,
tak napiš a pomůžu ti. Zrovna včera jsem tam objednaval
řetězy, kroužky, těsnění, repasní sady na karbce, gufera a ceny má
velmi slušné.    [J.R ]   04.02.2020
Odpověď  Ahoj, všechny tyhle věci na svou CB550F nakupují nahttps://www.davidsilverspares.co.uk/    [J.R]   04.02.2020
Odpověď  Např. (cca 10 sec. na webu): https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=HONDA+CB+500+four+K2+engine&_sacat=0
Pokud dílem nevládne eBay, pak je nutno se většinou smířit s nedostupností takové součástky.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2020
Odpověď  eBay    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2020
Odpověď  Tady by nic neměli...
https://partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/1976/    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
 Strana 1/11 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 



Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006