MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307745 příspěvků |7578 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 28 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ 1.12.2020 12:34  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Gargoyle Mobiloil D cena?   31.10.2013 / 263
    zdravím všechny
mám na vás na všechny prozbu
chtěl bych ud....
   13.01.2008 / 261
    čz 98 r.v.1937   02.02.2014 / 174
    čz 250 sport   04.05.2010 / 161
    ČZ 175 1935 tachometr   12.06.2012 / 125
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 843      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 11 / 118      Příspěvků Příspěvků: 10693
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/57 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

ČZ 175 Standard - střílí do karburátoru


 Mám problém se seřízením motoru na mojí 175 Standard. Motor je po kompletní GO. Zapalování seřízené na předstih 5 mm a odtrh cca 0,4 mm. Přesto mi střílí do karburátoru. V karburátoru je tryska 80. Nevíte někdo, kde by mohl být problém?    [Mirda444]   21.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mě tohle dělalo na 250 kladivko ,na starym předvalečnym kladivku je totiž ploška přerušovače nanytovana a když jsem ju vzal sikama tak se mi otačela , na novějšich jsou vylisky netvrdim ,že je to ono ,ale mrkni na to    [josef pacal]   30.11.2020
Odpověď  Tak vše sem pořádně vypral v benzině,profoukal vzduchem, a pěkně motor naskočil, ale zase nejde do otáček a duši se.Jak poznám jaká má být hladina benzínu v plovakovce,dá se to nějak nastavovat,zda se mi ta jehla v plováku napevno,hlavní tríska je 90 není to moc,popřípadě dá se někde sehnat jiná triska,že bych to Skusil pretriskovat...jaká by tam měla být?poraďte prosim    [Tony]   30.11.2020
Odpověď  Zkus jestli ti tam jde dost benzinu, jestli není někde přicpaný kohout, nebo ventilek v plovákovce    [vojta]   29.11.2020
Odpověď  Mám stejný problém,vše po go-motor i graetzin,první start vše v poho,i sem se kousek projel.Vecer sem Skusil znovu nastartovat a začla střílet do karbecu,odtrh 0,4 předstih 5 karburátor asi 5x sundany,profoukly a furt stejný,jiskru hadze pěkně,poraďte prosím co s tim    [Tony]   29.11.2020
Odpověď  Zapalovací cívka nebo střihlý klínek na klice.    [S-11]   29.01.2020
Odpověď  Přisávat vzduch by si to nemělo, karburátor dost přesně sedí na hrdle a je pevně utažený. Šoupátko je také těsné, ale zkusím tu hladinu v plovákovce. To by mohlo být ono, protože když to chcípne, tak přes startováním musím vždycky přeplavit plovákovku. Ještě bych se chtěl zeptat, zda na tu ČZ 175 patří skutečně tryska 80.    [Mirda444]   22.09.2019
Odpověď  Chudá směs!
Nejspíš někde přisává vzduch, nebo může být nízká hladina , pokud jsou správné trysky a neucpané kanálky. Hodně vyběhané šoupátko by to mohlo taky dělat. Kolegové mě jistě doplní.    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  zdravím všechny
mám na vás na všechny prozbu
chtěl bych udělat statistiku čz 350 a čz 500 kolik jich zbyli
proto tedy prosím všechny kdo tyto stroje vlastní ať se příhlásí a napíší tip stroje a výrobní číslo. Majitel a místo kde se stroj nachází me nezajímá abyste si nemysleli že chci někomu dělat tipaře tak začnu já
mám čz 350 v.č. 82446 nemá origo karbec a nemá ani zadní světlo a ještě jedna zajímavost má psané ne čz ale cz tak nevým jestli to není vývozový tip ?? a jestě sedlo není takové jak je zobrazované na plagátech s dvouma pružinama ale je podobné jak na péráku ??? tak fakt nevým ???    [robur] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.01.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 261 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Na Bazoši nádherná 350tka v původním zachovalém stavu...    [D.K.]   28.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Výrobní číslo 81999.čislo je vyražené i na rámu místo štítku.    [michal]   26.09.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím. Je to prototyp čz 350 tourist?    [michal]   26.09.2020
Odpověď  Děkuji    [D.K.]   04.07.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  hriadel motoru ma 26,5 cm    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2016
Odpověď  Opět prosím o pomoc...Mohl by jste mi někdo změřit délku hřídele stupaček a hřídele upevnění motoru na ČZtourist.Děkuji    [D.K.]   01.07.2016
Odpověď  Zdravím a ještě prosím o Vaše názory ohledně nádrže na čz350 tourist.Bylo mi řečeno že na tento motocykl patří nádrž se spodním vypouklím prolisem dna (nad hlavou válce) a nedávno jsem si psal s jedním pánem,který má známého s původní dobovou 350 a má tam nádrž bez toho prolisu..Mohli by jste mi to teda upřesnit na pravou míru ?Jestli podle roku výroby se dávala ta nebo ona,nebo je to jedno kterou tam dám spíše seženu.Děkuji a skládám 350 r.v.1939    [D.K.]   19.06.2016
Odpověď  Nebo 776131045    [D.K.]   09.06.2016
Odpověď  Když si najedete na jméno v závorce ukáže se Vám můj E-mail.    [D.K.]   08.06.2016
Odpověď  Možná bych věděl o někom, kdo by jí s patřičnými rozměry dokázal udělat třeba z nějaké pěkné 250tky... napište kontakt.    [LV]   08.06.2016
Zobrazeno 10 z celkem 261 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (261) 
Zodpovězené téma  

renovace "záchrana původního laku"


 nazdar kamarádi veteránisti, má někdo zmáknutou technologii opravdové renovace, záchrany původního stavu? V případě že moto má původní barvu ale kdysi to někdo přetřel štětkou , jak bez úhony původního laku odstraním vrchní nátěr? Zkoušel sem to nejakým odstraňovačem starých nátěrů za 200 ale padly oba laky. Má to někdo zmáknutý? Pokud ano díky za každou dobrou radu.    [Libor ]   01.10.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 35 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Nalakovat celé. Mustang není žádná vzácnost.    [Josef]   27.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  a foto celku , kde je vidět rám. Černá je poměrně souvislá , na exponovaných místech ošoupaná...    [MartyC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem pokusničil s barvožroutem a hlavně s nitroředidlem C6000...Výsledky jsou překvapivé.
Rám má zřejmě původní lak , akorát zmatnělý a oprýskaný.Barvožrout ho na jednom místě s přehledem sežral...Vzhledem k tomu , že nádrž , blatníky a kastlík budou muset jít do nové barvy , váhám , zda se pokusit rám oživit nebo jej dát na komaxit. Zajímaly by mně Vaše názory , pište , zvláště názor na původní omšelý rám a lesknoucí se nádrž a blatníky.. Nádrž po aplikaci C6000 vypadá jak papoušek z jižní ameriky..Pod červenou barvou je modrá a pod ní je zelená , na které jsou ještě pruhy černé a bílé...Každopádně se nelze dopátrat k šedé nebo žluté barvě , kterou by ročník 71 měl většinou mít...Poslední souvislá vrstva je pastelově zelená barva.Plánuji dát stroj do šedé ČSN 1089 , ekvivalent Ral je 7047...A nebo v barvě Neckermann strojů , což by měla být světlounká slonová kost - máte někdo víc informací?...Děkuji předem za Vaše názory.    [MartyC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2020
Odpověď  Libore moc dík , dnes budu pokusničit znova s barvožrouten a C6000. Ke Stadionu břibyl ještě podobně potrefený mustang (tedy né Ford)..:-)    [MartyC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2020
Odpověď  plus ještě je dobré vzít někdy velmi jemný smirk a původní lak decentně pod vodou srovnat.    [Libor]   11.11.2020
Odpověď  ahoj,
no já mám zkušenost jen s acetonem plus houbičku na nádobí, občas sem to tím acetonem potřísnil hodil na to hadru aby to trochu zabralo a pak opatrně šudlat tou houbičku a sem tam přilít acetonu, pokud horní barva vezme za své a spodní zůstane tak je to dobrá varianta. Pokud horní barvu aceton nevezme tak je to problém. Zkusil sem nějaký gel na odstranění barvy-jakási agresivní chemie "barvožrout" ale vzalo to všechno. Pokud aceton zabere tak je dobré celý díl - původní lak rozleštit, používám klasické tempo, případně tempo s jemnýmm popelem-prachem ze spáleného dřeva, slouží to jako jemné abrazivo a zvýrazní to lesk. Pak je možno , ale není to nutnost, drobně retušovat , já si namočil hadru jemně do barvy a šudlal, tím sem zapravil největší defekty, ale není to nutnost. Finál konkor zakonzervovat. Takto sem zachránil i celou kývačku. Otázka, ale je proč to kdy kdo natřel , protože původní lak může být s korozí a dost KO už a nátěr byl ntuný, pak není moc co zachraňovat. A druhá věc čím to kdo kdy natřel. Jsou barvy na který aceton prostě nebere. Takto mi nebral na plnič. Pak je to jen o mechanice, která trvá poměrně dlouho. Přeji hodně zdaru.    [LIbor ]   11.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Libore , klobouk dolů!
Řeším teď stejný problém..Mám stadiona natřeného nějakou šedou barvou...Pod tím je krásná originální světlá modrá , kterou si mimochodem přeje manželka na stroji mít...Já chtěl původně zelenou mentolovou , tak jsem chtěl stroj dát do nové barvy , ale nakonec budu stroj dělat právě do té barvy , která tam už teď je... Dolakoval bych pak pouze zbytek dílů - masku , boční plechy , kryt řetězu... Rám a vidlice mám v origo modré barvě a chtěl bych se pokusit ji zachránit.
První pokusy - jen natření acetonem nedělá nic moc.. Asi by pomohlo díl natřít a zabalit do strečové fólie... Na jak dlouho?
Odstraňovač , který mám doma ,způsobil , že jsem mechanicky (dřevěnou násadou štětce) odestranil i modrou barvu až na základovku , naštěstí na místě pod nádrží , které není vidět. Na nosiči mám kousek oloupaný nehtem a bezva , jde to...Ale na vnitřní plochy budu potřebovat chemii , tam se s nějakým olupováním nechytnu..
Máte někdo zkušenosti s barvou na Stadionu?
Doline či Libore a další, mohl by ses rozepsat jak pracuješ s Acetonem či nitroředidlem C6000?
Balíš do streč folie? Kolik dáváš ředidla? Jaký čas necháváš působit? Čím následně odstraňuješ?
Jak opravuješ případné defekty vzniklé odstraněním nebo provozem stroje?
Koupil jsem 4l nitroředidla C6000 a jdu do toho.    [MartyC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2020
Odpověď  Klobouk dolů, to bych psychicky nevydržel :)    [Pit] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto listopad 2020    [Libor ]   01.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto září 2019    [Libor ]   01.11.2020
Zobrazeno 10 z celkem 35 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (35) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

čz 98 r.v.1937


 Zdravím.Včera jsem si pořídil zetku a chtěl bych se zeptat.Je tu všechno tak jak má být?Je to rok 1937,světlo bosch,zapalování též.Karburátor nepůvodní 2916.Chybí jí páčka přední brzdy,koleno a výfuk.Když ji doskládám myslíte že projde testací?Děkuji za rady.    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 174 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Posílám nákres šroubku plynové rukojeti.Jirka    [truhlarcz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2020
Odpověď  lipcca: tento byl v bedně s dalším spojovacím materiálem k motokolu, myslel jsem že je právě k otočné rukojeti. Hlava je půlkulatá a za závitem má osazení průměru 8mm které prochází dírou hlavičky i vymezovacím vybráním otočné rukojeti.    [Martin Štindl]   24.11.2020
Odpověď  Ten šroub má mít úzkou zapuštěnou hlavu ne?    [lipcaa]   24.11.2020
Odpověď  Jirka: díky, předpokládám že u šroubu i trumpetky to byl spíše nikl než chrom.    [Martin Štindl]   23.11.2020
Odpověď  Původní řídítka z r.v1938
Šroub do hlavičky je chrom nebo nikl,šrouby do páček mám černěné a držák trumpenky mám hodně zřezlej,tak to není dobře poznat,ale vypadá to ,že byl na něm chrom nebo nikl. Místy je vidět lesklá šupina . Jirka    [truhlarcz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Třídím díly na pokovování a u šroubu do hlavičky otočné rukojeti nemám jistotu - měl by být černěný jako jsou čepy páček anebo spíše niklovaný? A také u trumpetky jestli byla niklovaná včetně uchycení anebo chromovaná?    [Martin Štindl]   22.11.2020
Odpověď  Na zachovalých řídítkach ,co mám,tak to vypadá na chrom.Jirka    [truhlarcz]   30.12.2019
Odpověď  Jirka: díky za foto a přesný výkres :-) ještě se optám jestli by se tato součástka měla chromovat anebo niklovat?    [Martin Štindl]   30.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady jsou rozměry.Jirka    [truhlarcz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady posílám foto hlavičky    [truhlarczRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
Zobrazeno 10 z celkem 174 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (174) 
Zodpovězené téma  

ČZ 175 jednovýfuk


 Ahoj, měl bych dotaz ohledně karburátoru je u jednovýfuku stejný typ jako u dvouvýfuku ?(Graetzin KF 20) Předem díky za odpověď :)    [Václav Jaroš]   18.08.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 106 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den.Potřeboval bych poradit.Začal jsem renovovat ČZ 175 jednovejfuk a hned jsem narazil na několik problémů.Jelikož jsem měl hodně potlučenej předek tak jsem začal s ním. rovnám blatník ale nezdá se mi šířka,kterou mám jen 11 cm . Mohl by někdo poměřit? A dále bych poprosil o změření sloupku kam se blatník šroubuje. přikládám foto. Děkuji všem za ochotu a pomoc.    [milon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.11.2020
Odpověď  Dobrý den pánové, před x lety jsem od kamarádového dědy koupil 175 v domnění že je to dvouvýkuový model, ale pán byl inovátor a původní stroj byl jednovýfuk, číslo motoru 6975. V průběhu let jsem pár věcí posháněl, ale ještě mi nějaké chybí, nějaké mám dvakrát.. Nemáte nějaké díly na výměnu, popř. prodej? Potřeboval bych hlavně zadní kolo, rozetu, zadní světlo a jeho držák, tahový přepínač světla a ještě jistě pár drobností... Děkuji všem předem D.    [DucrayRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [PS]   18.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [PS]   18.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [PS]   18.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [PS]   18.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já měl zas na motorkách ČZ takováhle koncová světla- jedno je se sklíčkem , na něm je dole STOP, je celé červené, druhé je bohužel bez skla, obě jsou s držáky. Nevíte někdo, na jakých motorkách se konkrétně používaly?    [PS]   18.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Řekl-bych, že tato replika od Renoindian se tvarově blíží té původní.
Škoda, že je určená jiné značce.
http://reno.indianmoto.cz/index.php?id_product=311 &controller=product&id_lang=7    [radek]   17.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  prumer je cca 8 cm,    [Honza]   17.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  prikladam foto moji zadni lampy na jednovyfuku, drzak odpovida drzaku na prostredni fotce o kousek nize. Prumer samotne lampy cca 8 cm.    [Honza]   17.12.2016
Zobrazeno 10 z celkem 106 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (106) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jednovýfuk ČZ 175 kontra dvouvýfuk ČZ 175


 Nazdárek, prosím mohl by mi někdo zkušenější napsat, v čem všem se lišil jednovýfuk ČZ 175 od dvouvýfuků (nepočítám válec, malé bubny a koleno výfuku). Dík    [capin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 73 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pravdepodobne mám sedadlo na ČZ 175 jednovyfuk vymením ho za sedlo na ČZ98 pripadne predám.    [PapoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2020
Odpověď  Kola, blatniky, amal 4/16/s , sedlo, zadni lampu, kdyztak nabidky na mail Patrik.cuha@seznam.cz . Diky    [Cuhik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2014
Odpověď  co sháníš?aleš    [aldafiny]   14.11.2014
Odpověď  Nemáte někdo nějaké díly navíc na jednovýfuk? Vyměním, popřípadě i koupím. díky    [Cuhik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2014
Odpověď  Tak koukám že replika kostry sedla jednovýfuka už je na prodej. http://aukro.cz/sedo-cz-1 75-predvalecna-jednovyfuk -nove-replika-i2950149278 .html    [M.L.]   15.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  na Touristu mám ten samej tandem akorát že nemá madlo z kulatiny ale z pásoviny    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jiný pohled.    [RR]   07.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sedla na dvouvýfuk.Tandem a přední.    [RR]   07.01.2013
Odpověď  Hned příspěvek pod tebou, 5 krátká a 14 dlouhá dvouvýfuk. Výkres kostry jednovýfuka by mě určitě zajímal.    [M.L.]   07.01.2013
Odpověď  Ahoj chlapi, jak tak čtu tak pořád tady není odpověd a to v rozdílech jedno a dvouvýfuku sedla těchto strojů. Ptám se kolik pružin má jedno a dvou výfuk 175???klidně tady dám výkres kostry sedla jednovýfuku ten mám, ale nemám rozměry a počty pružin u dvouvýfuku, tak prosím o ně    [radek.bolom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2013
Zobrazeno 10 z celkem 73 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (73) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 250 Tourist - brzdový štít


 Dobrý večer všem. Chystám si podklady a součástky k budoucí renovaci ČZ 250 Tourist. To, co mám k dispozici bohužel není ve stavu, abych motocykl nechal v původním stavu, tak jako mé jiné čezety. Nyní si drbu hlavu nad povrchovou úpravou brzdových štítů. Před pár dny jsem tuto otázku řešil v jedné diskuzi na FB, kde padl názor, že štít byl niklovaný. Tady na Veteranforu jsem narazil pouze na to, že by se mohlo jednat o zinkochromát nebo něco na ten způsob. Jak řešíte povrchovou úpravou brzdových štítů při renovaci? Už jsem dokonce narazil na štíty stříklé stříbrnou barvou.    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky, to je ono. Kdysi v minulosti už jsem na tohle vlákno narazil, teď jsem si na to vzpomněl a vůbec nechápu, jak jsem tentokrát hledal, že jsem na to nenarazil znovu.    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2020
Odpověď  já viděl štíty buď pozinkované nebo černé. Je o tom pojednání zde.

https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=136&idtop=128649

pokud zinek tak galvanický bez chromátové vrstvy. Čili naturální pozink, časem krapet zoxiduje a bude vypadat dle mě jako fota viz. odkaz.    [Libor]   30.10.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Čz 175 Standard předválečná


 Koupil jsem tento motocykl a pomalu se chci pustit do oprav plechařiny. Motorka stála léta ve stodole zabořená v zemi a přední blatník je uhnilý, což nebude problém opravit ale chtěl bych poprosit, jestli by někdo změřil a vyfotil délku blatníku od nýtů vzpěr dolů.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Super děkuju to jsem potřeboval.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.10.2020
Zobrazit dokumentOdpověď  3    [Bawaria] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2020
Zobrazit dokumentOdpověď  2    [Bawaria] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2020
Zobrazit dokumentOdpověď  1    [Bawaria] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2020
Zobrazit dokumentOdpověď  Omlouvám se za foto,ale fakt se to blbě fotí :-)    [BawariaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2020
Odpověď  Jinak já jsem tu prosil o to jestli by někdo nezměřil a vyfotil spodek předního blatníku, ale aby někdo vzal metr změřil rozměr a napsal ho sem neudělal nikdo. Místo toho jsem se dočkal rad co mám dělat s motorkou,přitom já jsem dávno rozhodnutý co s ní udělám, sám dokážu posoudit stav jestli nechat nebo renovovat. Na to jsem se opravdu neptal.... Děkuji    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
Odpověď  (J) děkuji, konečně někdo kdo má stejný názor jako já.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
Odpověď  Tento motocykl si vysloveně žádá záchranu. A to celkovou renovací. Celorezavá motorka není "patinovka", ale nehezký šrot. Je třeba si udělat střízlivý názor a neposlouchat zarputilé vyznavače rzi. Viděl jsem pár hezkých zachovalých předválečných ČZ, citlivě zrestaurovaných, ale ty byly v 80% v laku a po mechanické stránce ve 100% kondici a nikdy nezbastlené s původními doklady. Tohle je jiný případ. Zde není co zachraňovat. Ať se vrátí na silnice v co největší kráse. Zaslouží si to, protože neměl to štěstí, aby po dekádách používání, dnes vypadal trochu důstojněji. Ale zas měl kliku, že to vše přežil, i když jako troska :-)    [J]   15.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jak by asi dopadla tahle plechovka když bych ji nechal tak jak je, za pár let bych mohl říkat měl jsem hezkou patinovku. Tak je na tom celkově celá motorka.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
Odpověď  Neposílím, ale po očištění a úpravě zabráním dalšímu šíření koroze.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (18) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výplet kol ČZ 175 Standard


 Dobrý den.Potřeboval bych poradit.Začal jsem renovovat ČZ 175 Standard r.v. 1938 (dle štítku,průměr bubnu 150) a nevím jak dlouhé špice použít.Hledal jsem snad všude,ale tenhle údaj jsem nenašel a nerad bych kupoval naslepo.
Předem děkuji za odpověď.    [Zdenda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  dalsie foto    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2020
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Zarven mam dalsiu otazku ohladom plynovej rukovate... Totiz ja som zohnal motorku nakomplet rozobratu... Ako mam zlozit tu plynovu rokovat? je tam taky maly navarok a neviem ci mam tie riditka nejak roztiahnut alebo ten navarok odbrusit... Mam repliky... posielam aj fotky    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2020
Odpověď  Mik dakujem za dlzky dratov, teraz to koleso je perfektne    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2020
Odpověď  Ale ved tam nieje pruzina, tam su len tie zachytne pliesky    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2020
Odpověď  Kolegové,měl bych k vám prosbu a nechci kvůli tomu zakládat nové téma.Nemohl by jste mi někdo vyfotit pružinu,která vrací stojánek ?Mám tam jen záchytné plíšky.Díky    [Zdenda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2020
Odpověď  Katalog máte v poště.    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2020
Odpověď  Ještě k tomu něco doplním.Jeden kolega mne upozornil na vyosenost náboje zadního kola,které má být ze strany rozety ( myslím že i s rozetou) 43 po ráfek a ze strany bubnu 38 mm po ráfek.Ale ještě to nemám ověřené,tak mne opravte,pokud to je jinak.
A mám prosbu pro Mika - neposlal by jste mi také ten katalog ?Děkuji    [Zdenda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.09.2020
Odpověď  Kdysi jsem ji také renovoval a mám tu dokonce i vzorky z původních kol. Katalog máš v mailu.    [Mik]   27.09.2020
Odpověď  Super, dakujem za tie miery... a odkial ich mas? vies mi poslat mailom tie stranky?kyselica1978@gmail.com    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.09.2020
Odpověď  Tak beru zpět. Míry, které jsem dole uvedl jsou na malé bubny. Pro velké jsou míry 201 a 212 pro přední kolo a 203 a 215 pro zadní kolo.
Ohledně katalogu, tak v roce 1938 proběhla úprava v podobě vložení 4 nových listů ke stávajícímu katalogu. Jen pro zajímavost délky drátů stejně neuvádí.
Ona matice je pod položkou 510107 právě v rámci těchto vložených listů.    [Mik]   27.09.2020
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Zodpovězené téma  

Ložiska na kliku čz 250 sport predvalečna


 Prosím o radu kde by se dalo sehnat ložiska na kliku na predval. Čz 250 sport. Mnohokrát děkuji za radu.    [Tony]   16.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Před 4-5lety jsem kupoval jednotlivé válečky na Vsetíně v prodejně na ložiska vedle Lidlu, jasně, že nebyli skladem, a objednat je byl z prvu pro personál neskutečný problém, ale když jsem řekl, že chci 60 kousků a další hromadu ložisek ze švédska, tak mi je zajistili:) seženu kontakt na prodejnu až někdy pojedu kolem...    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2020
Odpověď  Ještě se vyrábí jehlová ložiska , zkoušel někdo ?    [Richard]   06.10.2020
Odpověď  Poptal jsem výrobu původních ložisek a cena vychází na cca 1500kč bez DPH za kus. Pokud máte někdo zájem, tak mi napište na email.    [lipcaa]   23.09.2020
Odpověď  Náhrada v kuličkových ložiskách neexistuje. Výška ložiska, tj. rozdíl vnitřního a vnějšího průměru ložiska děleno dvěma je (40-23):2=17:2=8,5mm a takové ložisko nezkonstruujete. Otvory s karterech se nadají zvětšit a zmenšovat čepy nedává smysl.    [lipcaa]   23.09.2020
Odpověď  Děkuji josky také jsem koupil nové válečky a klece jsem nechal staré.    [Tony]   22.09.2020
Odpověď  Špatně sem se vyjádřil mám namysli válečky 6x10 do původních kroužků ložisek
Mám na motoru z Tourista z roku 1939 už zřejmě novější klikovou která má lisované čepy i lisovaný čep pro ojnici    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2020
Odpověď  Prosimtě a kde jsi sehnal válečky? Já sem zkoušel matezu a mají válečky o délce 8 a 12 mm ale délku 10mm nevedou díky chci to na Tourista    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2020
Odpověď  Aspoň tie nové válečky sa dajú kúpiť a vymeniť.Síce to chvíľu trvalo ale nakoniec mi ich v ložiskovom obchode zohnali.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.09.2020
Odpověď  A co použít třeba kvalitní kuličkové ložisko? Funguje na nich přece spousta novějších motorů ať už české nebo zahraniční výroby.    [Vale]   22.09.2020
Odpověď  Trochu jsem se problémem ještě zabýval a jde koupit ložisko RNU 2203, což je válečkové bez vnitřního kroužku (s vnitřním kroužkem je NU). Toto ložisko je stavěno pro hřídel dn 22,1mm a má válečky dn 6,5mm a vnitřní průměr obalu má tedy dn 35,1mm. Stačilo by tedy vydělat klec a válečky a nahradit válečky dn 6,05 mm. Problém však nastává, že se tam kvůli většímu průměru válečků nevleze jejich původní počet (15) a musela by se tedy použít klec, nebo nechat mezeru.    [lipcaa]   19.09.2020
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 250 SPORT


 Nazdar Čezeťáci,
obracím se o radu s klouzající spojkou. Má někdo info, jaké rozměry mají spojkové pružiny,
/délka nové?/ případně , kde je koupit? Dále bych potřeboval info ke spojkovým lamelám, jak má být silné korkové obložení? Obložení vypadá zachovale.
Spojka v klidu /motor neběží/ vypíná, ale při prošlápnutí start. páky klouže, olej PP 80.Zkusil jsem podložit pružiny spojky podložkami-to nepomohlo.Děkuji za radu Pepa    [nováčekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Olej PP80 je nevhodný, je moc řídký. Nalej tam PP90.    [Brogan]   02.10.2020
Odpověď  Pružiny jsem nechal výrabět nové, mám jich ještě celý pytel :)jak na ně narazím v nekonečné garáži prodám Ti sadu pokud chceš...    [Rodon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kola na ČZ175 r.v. 38


 Dobrý den, můžete mi někdo napsat rozměr špic, na přední a zadní kolo? A nemáte někdo náhodou okotovanej čep 51620 pro ruční řazení? Děkuji.    [Bawaria] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Rad by som sa spytal, ci si aj zistil tie rozmery... tiez by mi to pomohlo..    [chris7] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2020
Odpověď  Muze sem prosím nekdo napsat jak sou teda dlouhe špice na zadní kolo CZ 175 s velkym bubnem (150)?    [Tonymar]   28.03.2020
Odpověď  jirko a můžeš změřit délku těch drátů a počty+jestli je to 150 nebo 125mm? díky    [fajla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2014
Odpověď  Myslel jsem si to. Ale mezi dráty jsou milimetrové rozdíly, a tak jsem se chtěl utvrdit, abych to nedělal dvakrát. S tím vyosením mě to netrklo. Děkuji Martine.    [Jirka]   20.01.2014
Odpověď  Jirko z tvého dotazu mi přijde, že už špice teda máš, akorát nevíš které kam? Pokud je teda máš a víš které jsou předek a zadek, jak píšeš, tak mi to přijde jako docela jednoduchá otázka. Strana s bubnem je přeci větší jako druhá strana náboje, takže logicky ty kratší špice přijdou na bubnovou(vetší stranu) a ty delší na druhou.
To je přeci logické, pokud jsem teda porozuměl dotazu správně, že už špice máš a víš které jsou na zadní a přední kolo.
A vyosení zjistíš tak, že si na osu daného středu našroubuješ vše z čeho se skládá i včetně matek a vycentruješ to na střed rozteče od matky po matku.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2014
Odpověď  já se s dovolením připojím. V případě, že mám malý buben, jaké délky a počty drátů potřebuji? Kola jsem koupil už bez drátů.    [fajla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2014
Odpověď  Jirko - máš kola s malým bubnem a nebo s větším bubnem?    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2014
Odpověď  Zdravím,
Nikdo neporadí? Nebo něco přehlížím a není co radit?
Přesto za radu předem děkuji.    [Jirka]   19.01.2014
Odpověď  Zdravím,

chtěl jsem vyplétat kola na ČZ175 standart a zjistil jsem, že jsem si nepoznačil jaké špice byly na které straně náboje. Které špice patří dopředu a které dozadu to vím, schází mi však vědět, který kam patří, nebo míra vyosení kol. Nemáte to někdo poznačené z doby kdy jste vyplétali kola? Děkuji mockrát za radu.    [Jirka]   17.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  A rozměr pneu psaný v manuálu    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2012
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

ČZ 500, r.1938, rady a postřehy.


 Právě začínám můj zatím největší projekt a to renovaci ČZ 500, r. 1938. Na fotkách je aktuální stav mého stroje,a rád bych Vás požádal o rady a postřehy, kde sehnat chybějící díly, jak renovovat a na koho se s čím obrátit. Tato motorka si zaslouží pečlivou a kvalitní opravu/renovaci, tak tímto žádám o pomoc. Postupně zde chci rozebírat jednotlivé kroky renovace, tak to třeba taky někomu pomůže. Předem Vám děkuji za rady.    [gripen09]   22.06.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 284 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj Gripene tak jak jsi pokročil ?    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.09.2020
Odpověď  na bílých značkách není.
A jediné co vím, tak že motor sehnal k rámu později.
Ale to už je tuze dávno.
Jak ho na schůzy uvidím poptám se více.    [orf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2017
Odpověď  Pokut tě zajímá výroba dílů, měla by tě zajímat i prodejní cena daného motocyklu (auta). Těžko někdo koupí díly za 100 t na vozidlo, které je prodejné bídně za 80 t.    [Pavel]   22.06.2017
Odpověď  Sleduji toto téma, zajíma mne renovace případná výroba dílů na pětikilo. A řeči které tu vedete o tom jaká motorka má jakou cenu a zda-li je něco replika nebo není tu nepatří. Na to tu jsou jiná vlákna    [janec]   22.06.2017
Odpověď  robertissimo. A ty jsi kdo? Ty jsi nějaký administrátor nebo majitel stránek že nám chceš nařizovat nebo rozhodovat o čem tady smíme diskutovat? Nebo jsi stejná nula jako my všichni tady? Více pokory by ti neškodilo.    [PS]   22.06.2017
Odpověď  Hmm, tak to je fundovaný dotaz k věci.    [Lada]   22.06.2017
Odpověď  Běžte si "tlachat" někde na chat. Vlákno je o ČZ 500 a tu vidím na fotce od ORFa.
Máte k té ČZ 500 nějakou radu nebo komentář? Pokud ne, tak nezasírejte toto vlákno tlacháním.
ORFe: ta ČZ 500 je na bílých značkách? Má k ní majitel nějaké informace o majiteli? Zajímá mě, kdo si takové motorky v minulosti pořizoval.    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2017
Odpověď  Honzo , přiznávám, že na pragovku jsem si v roce 1989 musel půjčit. Stála před renovací 8 600 Kč. Dnes bych toho Manxe zvládnul možná ne z dvou výplat ale ze tří určitě.    [Evžen]   22.06.2017
Odpověď  Rumpál je tak ceněný, protože to je první Jawa a Česko je země jawařů, Wanderer 500 K tolik nestojí.    [JAn]   21.06.2017
Odpověď  Tady se bere vše s nadsazkou...    [jkl]   21.06.2017
Zobrazeno 10 z celkem 284 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (284) 
Zodpovězené téma  

Tourist 350


 Zdravím a prosím nevíte jestli se nedělá v replice štítek Bosch F1LN 50/6/1800 75W na dynamo.Chybí mi na motoru.A ještě jakou páčku sytiče na Tourista...Byli nějak značené?    [D.K.]   17.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Díky za odpověď Monty, prosím máte někdo fotku jak páčka vypadá? Pan Ryšavý má páčky vyprodané díky za odpověď    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2020
Odpověď  http://www.vyrobamotoreplik.cz/kontakt.php    [Monty]   10.09.2020
Odpověď  Nevložil by ste sem prosím někdo kontakt na pana Ryšavého , potřeboval bych ho kontaktovat jestli stále vyrábí páčku sytiče na tourista nebo nevíte případně někdo poradit kde sehnat páčku předem díky    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2020
Odpověď  Koukal jsem na páčku p.Ryšavého a není podle mého tak špatná.Skládám 350tku od motoru a některé díly v replikách už mám.Ale přece jenom,co nevidět začnou burzy a jelikož páčka nehoří a díky Vám vím už co hledat,tak se pokouknu a snad se zadaří sehnat originál neolámanou.    [D.K.]   19.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  já mám tohle - páčku už někdo dělal novou, podle sebe.    [michal] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2017
Odpověď  Pokud se nepletu, tak Ryšavého cca odpovídá, jen asi opracování trošku pokulhává, neboli není úplně totožné, mám někde doma asi pár původních, tak i repliku, no chtělo by je to rozebrat a plně porovnat.    [Pavel]   19.02.2017
Odpověď  hm, kdyby se našel někdo, kdo by byl ochoten zapůjčit originál k výrobě repliky... Tak dejte vědět :-)    [michal] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2017
Odpověď  Ano, ta byla snad na všech čezetách a je to většinou tak, že je skoro vždy zlomená jako na té mé fotce, ale někdy se podaří najít zdravou, nemá na sobě žádné značení, ale je poměrně snadno rozpoznatelná, jinak je od Ryšavého dost podobná, i když ne plně přesná, tak už to s replikami bohužel bývá.    [Pavel]   19.02.2017
Odpověď  páčku už jsem řešil tady, http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=136&idtop=171849 sice mně šlo o Sportku ale ta byla nejspíš stejná i Tourista. Podařilo se mi sehnat už 2 tyhle páčky, bohužel stejně, jako na fotce, jsou obě ulomené. V replice ji dělá p. Ryšavý ale není to úplně ono. Liší se tvarem a materiálem právě té páčky.    [michal] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2017
Odpověď  P.Nepokoje jsem taky našel a dělá i páčky na ten sytič.Zkusim...Děkuji    [D.K.]   18.02.2017
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Dobrý den. Nemohl by jste mi prosím někdo nafotit držák k rámu na přepákování z ručního na nožní řazení na ČZ 250 Tourist předem děkuji    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 84 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Případně ještě prosím vás od které firmi mi doporučíte kompletní řídítka? Předem díky za odpověď    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2020
Odpověď  Zdravím vás tu všechny po dlouhé době měl bych prosbu nekupoval jste někdo repliku předního světla na ČZ 250 Tourist ročník 1939 od Reno Indian moto ? https://reno.indianmoto.cz/cs/svetlomety-elektrovybava/85-svetlomet-prumer-195-mm.html
Jak jste případně spokojení s kvalitou?
A ještě jeden dotaz neporadíte mi prosím někdo kdo vyrábí váčku na novější typ zapalování F1LN 50/6 1800? díky    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2020
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  takhle vychází uchycení klaksonu na mým Touristovy    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, dovoluji si otevřít staré téma.
Prosím, byl by někdo opravdu schopen vyfotit jak je řešené uchycení klaksonu ČZ na Touristovi?
Pokoušel jsem se vyrobit držák klaksonu podle fotek z tohoto příspěvku. Nevím , jak mohl být uchycen klakson do tak nízkého držáku a ještě být přichycen přes pružiny jako u 175sedmy, když tourist má přece pod hlavou řízení ještě krycí plech. Dochází tam ke kolizi, Nebo je celý držák ještě osazen k rámu na nějakých distančnících. oc prosím o foto a případná kóta k držáku, by moc pomohla, myslím nejen mě. Děkuji    [vitV] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím vás zde pánové a chtěl bych vás poprosit zdali by mi někdo nezměřil rozměr co je okotovaný na fotce od středu díry na vrch držáku předem děkuji za ochotu    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.09.2012
Odpověď  Romane díky za odpověď tak on ten držák jenom klame že je málo hlubokej ono tak je originál že tam sou pružinky mezi držákem klaksonu a samotným klaksonem v replikovém držáku bude ještě třeba vyvrtat 2 dírky a větším vrtákem udělat zahloubení aby se skovala kuželová hlava šroubu a na klaksonu jsou ty plechový držáky na každý straně jich je 5 a tím se to přidělá k držáku a mezi držák a klakson se ještě vloží pružinky tak je to originál jinak ještě jednou díky za ochotu    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2012
Odpověď  este poznamka k replike drziaku:mam motorku s rucnym radenim a moc mi tam ten drziak nepasuje - kolizia s konzolou radenia -preto budem musiet jednu stranu skratit a otvor na skrutku zmenit na drazku.    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  este s klaksonom bosch    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ale videl som aj taketo riesenie    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ano je to nizke    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2012
Zobrazeno 10 z celkem 84 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (84) 
 Strana 1/57 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 2.12.2019)
Nezodpovězené téma 

Montazni naradi CZ 175 predvalecna


 Pozdravujem, nemate niekto brozuru Montazni naradi CZ, ale pre predvojnovu CZ 175    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.11.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Únik oleje do klik. skříně


 Nazdar ČEZETÁCI, u mé ČZ 250, rok 1946 dochází k průniku oleje do klik. skříně ze spojkové strany. Utěsnění je provedeno labyrintem. Ten je asi opotřebený. Vložit simerink nelze, neni tam místo mezi karterem a ozub. kolem na klik. čepu. Náplň je olej PP 80. Můžete někdo prosím poradit, jak to opravit. Děkuji Pepa    [nováčekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

ČZ 175 a 250 záchytky kabelů


 Přeji všem hezký den,
při skládání ČZ 250 Sport řeším několik chybějících dílů a chtěl proto poprosit o radu. Na přední vidlici mi chybí díl 50746 - Záchytka kabelu. Nenalezl jsem ani výrobce repliky. Byl by prosím některý z vlastníků ochoten tu svou oměřit a nafotit? Naopak druhou záchytku, díl 50671 Záchytka kabelu u hlavy rámu, ale nevím kde přesně a jak je umístěna. Proto bych chtěl současně požádat o snímek jejího umístění. Hledám také někoho, kdo by byl obě záchytky vyrobit v replice. Snímek záchytky 50671 přikládám pro lepší představu. Za každou pomoc uctivě děkuji. Martin Říha    [hraničářRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Lehký sidecar ČZ


 Zdravim,
začal jsem dávat dokupy lehkou verzi sajdky k touristu. Stále mám problém s připojením motocyklu, respektive s hledáním někoho kdo mě nechá oměřit úchýtné prvky na rám. Najde se šťastlivec, který má řešení? Díky    [jirkas4] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

čz 350 tourist první kus?


 čz 350 tourist výrobní číslo 81999. Kartery do páru značené 1,spojkový koš,víko ložisek za sekundárním kolečkem také. nemá vypouštěcí šroub z klikové skříně a číslo motoru je pouze na karteru a víku spojky.Rám má číslo 81999 vyražené místo štítku.    [Michal]   29.10.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Zapalovani ČZ 175


 Dobry den
rad by som vas poprosil o radu ohladom zapalovania na CZ175. Motor som kupil kompletne rozobraty i so zapalovanim. Ako zistim aky vykon ma zapalovanie? Oznacenie magneta Bosch ULC1AL (S17/2).. Nemate niekto kontakt na renovaciu cievok a pod?
dakujem    [chris7Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Brzdový buben 17 cm


 Ví někdo na jaké je to moto .40 drátú    [milan n] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Brzdový buben průměr 17cm


 Ví někdo na jaký je moto 40 drátú    [milan n] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nožní řazení


 Ahoj všichni.

Mám jen krátký dotaz. Jaká byla (správně má být) povrchová úprava domečku nožního řazení na předválečnou zetku?
Snažil jsem se to vyzkoumat z obrázků na netu a v knize od Marčíka, ale nevím :)

Jo a kdyby měl někdo navíc, sháním k nožnímu řazení na ČZ175 řadící páku a řadící tyčku se čtyřhranem co jde od domečku. Kdyžtak se ozvěte na gagarynn@seznam.cz

Díky za reakce. David    [David]   24.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

čz 98 třírychlostní


 Nevíte prosím jestli někdo nevyrábí repliky na čz 98 r.v. 1938. Potřebuji pružinu vidlice, vrchní uchycení co se do něj pružina šroubuje a spodní hřídel vahadlové vidlice, ta co je v samotné vidlici. Originál je nesehnatelný. Možno i jiné díly čz. Děkuji za radu.    [mirek]   22.01.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

čz 98


 Ahoj, mohl by mě prosím kontaktovat nějaký odborník na čz 98? Děkuji. meil vranis@post.cz - spěchá    [Havran]   10.12.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/57 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006