MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315875 příspěvků |8161 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 35 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly od roku 1945 | Odpověď 14.4.2024 09:35  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Poradí někdo o jaký jde typ karburátoru a do jakého je určen motocyklu?
Průměr difuzóru je 26mm. A jde o Jikov. Nic víc na něm není.    [Jirka]    14.06.2007     Zobrazit téma  
Odpověď  zdravím, nemá někdo na karburátor 2926NR šoupátko. Předem díky, to jediné mi chybí a nevím kde jej sehant    [fogl]   09.09.2014
Odpověď  Jirka, mnoho krat ti dakujem, velmi si mi pomohol.    [Brano]   22.10.2007
Odpověď  Pokusil jsem se změřit tu jehlu:
Průměr jehly: 2,4
Délka: 74
Délka nekuželové části: 45
Min. průměr kužel. části: 1,65
Zářezy shodně jako u karburátorů 2926SB,....    [Jirka]   22.10.2007
Odpověď  Ahoj Jirka, poprosil by som ta, ci by si nemohol zmerat celkovu dlzku ihly, vzdialenost a pocet drazok od vrchu ihly, dlzku kuzelovitej casti a priemer nad kuzelovou castou. Velmi by si mi pomohol. Vopred dakujem    [Brano]   14.10.2007
Odpověď  Tak záhada je vyřešena. Jde skutečně o karburátor 2-2926 NR. Ten nápis byl skryt za víčkem plovákové komory. Jak již se zde v jiných diskusích píše jde o karburátor ze soutěžního motoru s hliníkovým válcem. Díky všem za pomoc.    [Jirka]   14.10.2007
Odpověď  Podla foto mi to pripada ako karburator Jikov 2926NR. N neviem co znamena, R by mohlo znamenat ze sa jedna o karburator s regulatorom- asi na nejaky stabilak. Tomu by zodpovedadlo aj supatko, ktore je velmi lahkej konstrukcie (hrubka steny cca 1,5mm) Mam take doma, ale bohuzial nekompletne, chyba mi ihla. Tymto by som poprosil toho, kto ju ma , ci by mi nebol ochotny zmerat aspon zakladne rozmery ihly.
Dakujem    [Brano]   08.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Myslím, že by mohlo jít o karburátor motocyklů Jawa pro švédskou armádu. Nejprve jsem myslel na soutěžní Libeňák, ale ty měly průměr 28mm. Dle tvaru bych usuzoval právě na ten švédský model, i když příruba a víko šoupátka jsou rozdílné.
Na fotce typ motoru 553.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.09.2007
Odpověď  Sorry, ja sem si spletl obrazky karburatoru, mam ten co je niz. Takovej mam na kejvacce.    [Ladybird] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2007
Odpověď  Je možne, že ho měly prvni kejv, ale tím padem neni original víčko šoupatka-prvni kejvy i peraci tam ten zavit na víčku šoupatka neměly, nehledě na to, že kdyby ten karbec byl z nějake kejvy nebo peroše, tak by musel mit nějake značení. Ja mam na svoji mezitypové kejvě 350 karbec, ktery ma ten vývod bowdenu na stranu a ne z prostředka a tak to měly i peraci    [marian]   21.06.2007
Odpověď  Ja mam uplne ten samy karburator na kejvacce 250 z roku 56. Myslim si ze ho meli prvni kejvacky a je hodne podobny peraku.    [Ladybird] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2007
Odpověď  Pravě že prvni kejvy ani peraci ten zavit na tom víčku neměly- kryt karbce měl po stranach jen dva plíšky pro držení na karteru    [marian]   21.06.2007
Odpověď  Ja si myslim, že z prvnich kývaček ani posledních pérošú to nebude. Karbce na prvni kejvy i na peraky neměly vyvod bowdenu na víčku šoupátka v prostřed. Vážně tam nikde neni značeni? Může to značeni byt i na méně viditelnem místě...    [marian]   21.06.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jikov 2924 H    [Tom]   21.06.2007
Odpověď  Já si právě myslím, jestli to není z posledních péráků, nebo prvních kývaček. Šroub soupátkové komory má na sobě závit pro matici držící kryt karburátoru. To tu není nikdo, kdo by se vyznal v použití karburátorů do Jawy pérák, kývačka? V žádné literatuře jsem nenarazil na fotografie jednotlivých typů karburátorů. Jen se všude píše o jejich označení.    [Jirka]   19.06.2007
Odpověď  Nebo elektrocentrála ale ty měli jiný ovládání.
Tom    [Tomáš]   18.06.2007
Odpověď  nemůže to byt třeba karbec z nějakyho stabilu?    [marian]   18.06.2007
Odpověď  Tak jsem se toho moc nedozvěděl. Je to na Jawu, to je jasné. Možná použití by se dalo usoudit z příruby. Od kdy se používaly karburátory s pevnou přírubou? Také je otázkou, proč na tomto není žádné číselné označení.    [Jirka]   18.06.2007
Odpověď  tiež mám taký uplne nový ale nemam ponatia z čoho je, myslim si ale, že z kyvačky to nebude
možno nejaka JAWA-ČZ    [melon]   16.06.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedno foto. Jaký typ Kývačky? Není to ten Tř?    [Jirka]   14.06.2007
Odpověď  jAWA kÝVAČKA    [MONTY]   14.06.2007


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006