| Tento vozík prodávající koupil z září na burze v Tchořovicích za 3500Kč. Už tehdy se dušoval, že jej dá na aukro. [Honza] 07.10.2012 |
| No ona druhá věc je ta, jestli to výherce nakonec koupí, až to uvidí na vlastní oči. Aby jsme to neviděli na aukru ještě nejmíň jednou???? [martin S.] 05.10.2012 |
| Dostala se ke mně informace, že to ten člověk koupil na burze v Tchořovicích za 3 tisíce! To je pane kšeft. [jawarmaniak] 05.10.2012 |
|  Kdoví, zda to nebyla nějaká lotrovina na Aukru [JzK] 05.10.2012 |
|  Podle mě je to hezkej vozík, ale cena mě taktéž zaskočila [JzK] 05.10.2012 |
| je to k neuvěření, ale cena toho vozíku se nakonec v aukru vyšplhala na neuvěřitelných 18.845,- Kč... [Michal14] 04.10.2012 |
| Stačí se podívat do prodejcových komentářů na charakter jeho zboží které kupuje či prodává a hned je jasné že je to klasickej šmelinář, co nakecá kde co aby prodal. Jedna bezcennjá cetka vedle druhé. [martin S.] 30.09.2012 |
|  Zrovna jsen chtěl založit nové téma s fotkou toho unikátu - raritního dvoukoláku a vidím že už mě někdo předběhl. Tak sem přidám alespoň to foto. Prodejce tvrdí, že je to "omezená edice - jeden z prvních modelů na našem trhu" ale ono je to spíše zajímavé dílo domácího kutila. Zaujala mě elektrická zástrčka z remosky... [Michal14] 29.09.2012 |
| Text prodejce: JEDNÁ SE O VELICE ZAJÍMAVÍ ZAVĚSNÍ VOZÍK ZA JAWU VETERÁN VIMEČNÍ MODEL OMEZENÁ EDICE VIROBENO PÁR KŮSU V ČESKÉ REPUBLICE .VELICE SLUŠNÝ NÁLEZOVÍ STAV V PŮVODNÍCH JAWÁCKÝCH BARVÁCH .NEUVĚŘITELNÉ ROZMĚRY :CELKOVÁ DELKÁ 150 CM .VOZIK 95 CM .JEDNÁ SE O JEDEN Z PRVNÍCH NA ČESKÉM TRHU .VOZÍK NENÍ NIKDE DĚRAVÍ ANÍ SPRAVOVÁN .VŠE V ORIGINÁLNÍM NÁLEZOVÉM STAVU POSUDTE SAMI No co k tomu dodat. Ta malebná Čestina hovoří téměř o všem. Ještě, že nám prodejce netvrdí, že jde o "vijimečnou vivozni verzy". Nicméně jde o docela povedenou amatérskou přestavbu běžné ruční káry, která má prapůvod ve vozíku Vespo, viz. článek o vozících ČZ na MotoMagazínu: http://www.motomagazin.cz /index.php?action=cz12515 0&menu=18&pos=voz ikcz&post=cz125150 Tyto káry se ještě v nedávné době běžně za motocykly připojovaly a byly ke spatření zejména vesnicích, kde se na nich vozilo kde co. Nejčastěji krmení. Je zajímavé, že tato kára se z minimálními konstrukčními změnami vyrábí dodnes, jen se změnila struktura jejích uživatelů. Dřívější výrobce byla firma Liberta. Dnes jej vyrábí slovenská firma H. V. F. spol. s r. o pod názvem RDV Transport 250. Je ale možné, že výrobců bude více. [JB] 26.09.2012 |
|