MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302739 příspěvků |7337 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 84 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a ostatn | Odpověď 21.11.2019 06:17  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Problém se stabilním motorem ŠKODA 2S110
Zdravím pánové, potřeboval bych poradit s naším stabilákem škoda 2S110. Motor cca 15 let něběžel, vypláchl a vyčistil jsem tedy nádrž a nalil novou naftu. Jen tak zkusmo jsme zkusili natočit klikou a motor po asi 3. pokusu naskočil. Bohužel běžel asi 10 minut a poté pomalu uvadal a zhasl. Domnívám se, že do válců přestalo jít palivo. Od té doby motor nejde nastartovat.
Napadlo mě několik věcí, čim by to mohlo být. Ucpané vstřiky, vadné palivové čerpadlo, zavdušněná palivová soustava.
Chci se Vás tedy zeptat, protože jsem u tohoto typu motoru amatér. Vstřiky se demonutují těmito šrouby (viz. foto červené kroužky)?
Dále pumpička (viz foto , žlutý kroužek) na čerpadle jde až příliš zvolna bez jakéhokoliv odporu, ale v kontrolní baňce pod ní palivo je. Nemůže bý tedy vadné čerpadlo?
A poslední věc, odvzdušenění se provadí v které části palivové soustavy a jakým způsobem?
Předem velmi moc děkuji za jakoukoliv radu a pomoc.    [Milda.SRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   27.08.2019     Zobrazit téma  
Odpověď  Velmi děkuji za nabídku. Máte ode mě email. :)    [Milda.S] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2019
Odpověď  pokud by jste na tento motor potreboval vstrikovaci trysky tak mají oznaceni DC45S615 a mohu vam je darovat jen za postovne    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2019
Odpověď  pro pristup k tem ventilkum se nemusi ani sundávat cele podavaci cerpadlo to je to v modrem ramecku ale staci jen vyšroubovat tu matici co ma dve dirky na cepovy klic tam jsou umisteny ventilky jsou to pertinxove kolecka s pruzinkami ještě k tomu oleji u nektereho cerpadla není kontrolni sroub na regulatoru ale je na telese cerpadla a u jiného je zase merka v nalevaci zatce a vypustny je pod podavacim čerpadlem proste není to vždy stejne ale nerozebírejte zbytecne moc najednou zacal bych zkouškou pumpičky vycistenim sitka ve sklenicce a pak pumpovat rucne cesta nafty je z nadrze do podávacího cerpadla pak do filtru dále do vstřikovacího cerpadla a přes pretlakovy ventilek zpatky do nadrze takze bych kontroloval tuto cestu od zacatku a ne zacinat nekde uprostřed    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Opravdu velmi děkuji za ochotnou pomoc. Ptám se takhle do podrobna, protože na bunkr, kde máme motor umístěn se dostanu tak jednou do měsíce, tak abych byl připraven.
Mohu poslední dotaz? Ty zmiňované ventilky jsou tedy pouze v podávacím čerpadle, což je to zařizení pouze v červeném čtverečku nebo to celé v modrém rámečku? Nerad bych rozebíral více než je nutno. :D    [Milda.S] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2019
Odpověď  olej je v cerpadle ten samy co v motoru hladinu urcuje sroub na regultoru cerpadla tam jsou dva spodni vypustny a nad nim asi 2 cm kontrolni regulator je soucasti vstřikovacího cerpadla to je to co ma paku na plyn vstrikovace se vyndavaji po vysroubovani tech dvou matek vedle tech zlutych kruzku temi kkrouzky jste oznacil kryci kloboucek vstrikovace pod kterym je serizovani tlaku ty ruzove krouzky oznacuji komory na doutnaky ta m se davaji doutnaky při nizkych teplotách zpetne ventilky jsou v podavcim cerpadle to se musí rozebrat to je ta soucast co je na ni rucni pmpicka jsou tam dva ventilky saci a vytlacny cervene krouzky oznacuji prutokove srouby v tom vrchnim je pretlakovy ventil který udrzuje mirny pretlak ve vstrikovacim cerpadle    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moc děkuji za odpověď. Omlouvám se za další hloupé dotazy. Jaký olej a kolik se přesně má dávat do vstřikovacího čerpadla. Předpokládám že vstřikovací čerpadlo je to modře obkreslené viz foto? Výpustný šroub bude asi někde ze spod.
Dále zpetné ventilky jsou ty ventilky na která jsou nasazeny hadičky v červených kroužcích viz foto?
Dále prosím těmi šrouby ve žlutých kroužcích viz- foto se vyndavají vstřiky?
A na závěr rúžové kroužky viz. foto označují komory pro startovací patrony?    [Milda.SRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2019
Odpověď  nez jste startovali tak jste měli i vyčistit filtr paliva a vymenit olej ve vstrikovacim cerpadle pak pumpovanim rucni pumpičkou dostat naftu přes filtr do vstřikovacího cerpadla odvzdušnit palivovy filtr a povolit vstrikovaci trubky u vstriku pote je možno zkusit protáčet motorem když jde nafta z trubek tak ty utáhnout pumpička muze mit spatnou gumičku zkusit ji vyndat a prstem ucpat ze spodu musí udelat podtlak při natahnuti ale spis si myslim ze budou zanesene zpetne ventilky v podavacim cerpadle nafta pak jen pulsuje ale netlaci do cerpadla při pumpovani musí byt znatelny odpor a vrznuti přetlakového ventilu na vystupu cerpadla    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2019


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006