MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 310041 příspěvků |7715 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 27 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexŽivot kolem veteránů | Odpověď 17.5.2021 04:49  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Stát chce drasticky zpoplatnit vlastnictví starších aut. Nové poplatky by je prakticky zabily
Dobrý den, už jste četli? Stát chce drasticky zpoplatnit vlastnictví starších aut. Nové poplatky by je prakticky zabily
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/stat-chce-drasticky-zpoplatnit-vlastnictvi-starsich-aut-nove-poplatky-by-je-prakticky-zabily/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu    [Petr]    29.03.2018     Zobrazit téma  
Odpověď  Nejprve je ti státem umožněno koupit si a užívat věc, která splňuje určité normy, státem nařízené. Stát ti homologací zaručuje, že tato věc bude moci být používána. Jednou byla schválena a homologována a teď je jim to trnem v oku jen proto, že si někdo hraje na pseudoekologa s lobby automobilek za zády. Na veterány se nekouká vůbec, veteránisté jsou jim u prdele. Oni jsou ti byrokraté tvorové bez zkušeností z života. Podle mne žijí v jakési městské bublině a nemají žádný přehled o obyčejných lidech, tzn. o lidech, co berou malý plat, o lidech, co vlastní starší auta, bydlí v malém bytě nebo látají domek po babičce, dělají od šesti do nevidím, živí malé děti ale na přídavky nedosáhnou a felda apod. je jediná možnost, jak levně přijít k dopravnímu prostředku.
A teď přijde stát a řekne: "Ano, my jsme ti dovolili toto auto používat. Ale jestli ho chceš používat i nadále, zaplať nebo si kup novější a dražší, jinak choď pěšky. To víš, automobilky chtějí vydělávat a tlačí na nás. Ty nás sice platíš ze svých daní, ale to je nám jedno. Na tobě nezáleží. Vy dole jste jen dojné krávy."    [longr]   05.04.2018
Odpověď  Návrh zákona k vlastnictví starších aut v zájmu ekologie a EU? Řemeslnicí, dělníci a důchodci budou ještě chudší, nezbude nic jiného než jízdní kola a i na ty nám dají silniční daň. A veteráni, na ty se budeme chodit dívat, možná jen z obrázků.    [Zoli]   05.04.2018
Odpověď  První z věcí, kterou je potřeba udělat já už na ni pracuji je zjistit postoj jednotlivých partají k věci
Pak neváhat a zajít za "svým" poslancem, samozřejmě půjdu za tím, kdo chce tuto kokotinu popořit
Dál se uvidí, chce o jedno: aktivitu    [ondřej]   31.03.2018
Odpověď  Bohužel je to tak, take si myslím ze na nase od reálného života odtržene zákonodárce uz muže platit jen hrozba defenestrace. Jsem osvč 23 let, z počátku jsem byl optimista a věřil jsem ze se to někam posune, ale současný vyvoj je k pláči. Požadal jsem přítele právníka, aby zkusil popřemýšlet, jestli by tento zákon byl nějakým způsobem napadnutelny, treba formou hromadne zaloby apod. Jde o to dát lidi dohromady a něco aktivně zkusit. To už hodně zavani východem, když je možné jen tak škrtem znehodnotit majetek a hodnoty,pořízené za vydělané a zdanene peníze. Nedělám si samozřejmě iluze,ale uz je to všechno nějak za hranou. A to ani netřeba řešit, ze starší auta většinou provozuji lide , jejichž nájezd je minimální . A ve srovnání s uhlíkovou stopou vzniklou při výrobě nových aut jsou jejich emise zanedbatelne. O veteranech ktere vyjedou párkrát za rok nemluvě. . No, jsem zvědavý na další vývoj. Prosím omluvte diakritiku,datluju to z mobilu. ...    [Petr]   30.03.2018
Odpověď  Na druhou stranu,....oni tam nemají zamčeno. Na vládu se dá jít i jednotlivě. Domluvit si schůzku a zahrát si na lobbistu solově. Oni jsou tam zvyklí jen na tyhle hovádka, ale nikdo nezakazuje nám tam zajít!
Jen,..tu ja si trochu zakopaný pes!
Případně masová histerie ohledně důchodů, mezd učitelů...zdraaaavotnictví....to co se reformuje už asi 93let a nikomu se to nikdy nepodařilo...jen před volbama zaručeně všem, a pak těch koblih, gulášů, návštěv.......ale na reál live se zapomíná. Takový dotaz u Jílkové nikdo nepoloží!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2018
Odpověď  už z několika stran z mého okolí zazněly hlasy o založení strany normálních lidí - komunita lidí kolem starších vozidel je dost velká, pokud by toto nějakým způsobem se ujalo, tak konečně začít dělat pořádek odshora - defenestrace a poté konečně vedení státu (ministerstva, státní správa a samospráva) řešit tzv selským rozumem, tak aby se zde dalo normálně žít a fungovat, vyházet poradce poradců, zakázat lobisty - stejně radí 3.14viny, zrušit ekovýpalné, ČKP, naopak podpořit vlastníky starších vozidel, kteří si je udržují - neboť je to ekologičtější než každých 5 let kupovat nové plastové pseudo auta co se po 150000 km zahodí, zavést zdravý rozum do státních zakázek, podpora regionálních a místních firem, preference českých firem, standard a kvalita prodávaných potravin atd atd... ach jo, odběhl jsem od tématu veteránů.....    [jura]   29.03.2018
Odpověď  Otázka spíše je ,jak se tito novodobí loupežníci postaví k veteránům na bílých značkách . Budou to pro ně jen stara auta ,ktera nesplňují euro normy, tedy budou zatizena ročním paušálnim poplatkem viz clanek ? Obavam se ze tito géniové jsou toho schopni. Situací,kdy se legislativa pružně přizpůsobuje potřebám loby, bohužel neustále přibývá. Da se říct že se to stalo normou....    [Petr]   29.03.2018
Odpověď  Favorit už bude veterán :D
Jak je to poté tedy s opravdu veterány? Myslím Tím Triumphy, Ford T, Laurinky,... a pod.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2018


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006