MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301617 příspěvků |7276 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 69 | Přihlášených: 3 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Odpověď 21.8.2019 23:14  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Motor klepe
Zdravím, fakt už si nevím rady. Mám motor po GO na 150C. Klika a výbrus Padalík. Motor po nastartování strašně klepe, jako kdybych slyšel originalní motor se strašně vyběhanou klikou. Snažil jsem se zkontrolovat tyto věci.
- klika se volně točila v kartrech
- píst se volně pohyboval na ojnici (nebyl tvrdý)
- namontoval jsem Vape se správným předstihem
- píst nenarážel na hlavu nebo na svíčku
- myslel jsem že šoupě v karburátoru, těch jsem vyzkoušel hned několik, šoupětem to nebude
- Vape je na kuželu dobře přichyceno - nový čep a nový klínek

Fakt už nevím co by to mohlo být, klepání je nejvíc slyšet na pravé straně u válce. Nevěděl by někdo co to je???

Dík za odpovědi.    [Ybungen] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   19.11.2014     Zobrazit téma  
Odpověď  Těším stěny problém motor po GO co šlo je nové a při volnoběhu klepe jak vyběhany motor, přišel jsi na to kde muže být problém.    [Zdeněk ]   12.02.2019
Odpověď  Co usazení kliky do ložisek? Mě cinkání způsobovala volná příložka mezi ložiskem a setrvačníkem(katalog str.8-9 položka č.10). Při skládání motoru jsem při nasazování pravého karteru zároveň nasazoval i ložiska už usazená v karteru - vnitřní kroužky ohřáté horkovzduškou aby se tepelnou roztažností zvětšil průměr a ložiska šla volně nasunout. Jenže právě u klikovky i při stažení karterů "stěna na stěnu" byla mezi ložiskem a pravým setrvačníkem mezera větší než šířka příložky a právě ona způsobovala slyšitelné cinkání za chodu motoru. Zní to neuvěřitelně ale až po rozpůlení motoru a přiklepnutí ložiska k příložce to přestalo.
Další možností než volná příložka jsou přepnuté pístní kroužky, při pohybu pístu nabíhají do kanálů.    [Martin Štindl]   19.11.2014


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006