MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301222 příspěvků |7252 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 68 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (P | Odpověď 17.7.2019 13:42  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Stredovy labyrint jawa 350
Dobry den

Chcel by som sa opytat na skusenosti (kvalitu) s replikovym stredovy labyrintom na jawu 350 Perak. Ceny v obchodoch sa lisia aj o 500Kc. Je jeden dodavatel alebo je tych vyrobcov viac? Aka by mala byt vola na cape, aby som si ju vedel skontrolovat? Nasiel som informaciu ze spravna vola by mala byt 0,2mm.

Dakujem    [miso251]    26.04.2016     Zobrazit téma  
Odpověď  Díky za odpověď.s těmi dírami je to pro mě novinka.stavím motor od nuly:) první model 354 což je ještě pérák.    [Pavel]   27.01.2019
Odpověď  Taky jsem dělal kamarádovi motor 634 co měl totálně omačkané středové uložení(čelo) a stejně tak bloky. Koupit plné v replice bylo nevyhnutelné. Kámoš to bral z Motoústí a na dotaz o kvalitě byl ujištěn,že s tím nejsou problémy a ani žádná reklamace. No myslel jsem si své. Když se mi dostalo čelo do ruky,tak vnitřní průměr labyrintu byl o dvě desetiny menší,než kroužek co do něj zapadá. Takže jsem ho musel projet na soustruhu o 0,25mm. Jinak čela pérák až 634 (plné) se liší jen závity pro šrouby M8 které ten labyrint fixují k blokům. Pérák a snad kejva má díry dvě proti sobě v úhlu cca 100st.,panelka už má jen jeden a 634 už nemá žádný,jen kolík proti protočení. Hlavně doporučuji před montáží zkontrolovat,jestli jsou přesně proti sobě mazací kanálky v bloku proti kanálku v čelu. Často jsou ve střihu i půl díry.To se dá snadno vyřešit tak,že zahloubíš v čelu tu dírku vrtákem cca 8mm i větším (dle potřeby) stačí tak 5mm do hloubky. Vpodstatě vytvoříš jakoby trychtýř.    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2019
Odpověď  Ahoj,skládám motor 354 a mám kliku bez labyrintu..Mám shánět origo labyrint nebo radši koupit repliku? jak je to s kvalitou repliky? jsou labyrinty u 354,360,634 stejné? díky.    [Pavel]   25.01.2019
Odpověď  Moj problem bol takisto v tom, ze Peraka som kupoval ciastocne rozobrateho, aj s ciastocne rozobratym motorom. Voda sa dostala do labyrintu a drazky v nom maju vykorodovane dierky. Takisto uz dostal par ran kladivom.    [miso251] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Když se tu řeší labyrinty, tak se přifařím. Měním u panelky ten dutý labyrint za plný. V tom plném labyrintu byly kolíčky dva, ale zrovna ten horní je ulomený (zrovna ten, ce je u dutého čela jeden). Moje otázka je, jestli bude vadit, když ten kolíček bude v druhé půlce toho labyrintu. Po prozkoumání jsem přesvědčen, že to vadit nebude, ale chtěl bych to povrdit. Na foto je v levo duté čelo    [Majkl250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2016
Odpověď  Když jsem opravoval svůj motor, tak jsem musel ten středový mezikus vyměnit ze dvou důvodů - na labirintu byly úplně zdeformované kolíčky, které středí ložisko klikové hřídele (zřejmě došlo k protočení, protože bylo zarezlé středové ložisko) a zřejmě z důvodu "házivosti klikového čepu" byly opotřebované styčné plochy lamel labyrintu. Je nutno říci, že můj motor před opravou byl venku 2 roky bez svíček a klikový mechanismus včetně ložisek, válců a pístů byl natvrdo zrezivělý a totálně nepohyblivý. Výměna byla jediné řešení opravy motoru. Kupoval jsem tuším za 1200 u p. Padalíka. Při montáži jsem ho nijak "nepřeměřoval". Motorka má najeto zatím 1400 km a motor funguje na 100 % :-)    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2016
Odpověď  Já bych se spíš zeptal jinak, jak poznám vadný labyrint? Pokud nemám zcela zničené středové ložisko na klice, tak snad ani nemůže být vadný, když se tam nic ničeho nedotýká, takže ani ta těsnící středová plocha by neměla být nijak opotřebovaná.    [HonzaBK]   04.05.2016
Odpověď  z jawamarktu som mal zaujem o toto

http://www.motokramek.cz/celo-uplne-jawa-350-354-3 60-634/

ale asi to je ten kus, ktory si kupil aj ty a nie je dobry.    [miso251] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moj labyrint to ma uz za sebou a kluka je po GO. rozhadzovat sa mi ju moc nechce. Ked vidim ze s tym moze byt problem, skusim si ten moj stary na 3D meraku otukat, ako je na tom v ramci ulozeni, stiahnem staru drazku a necham laserom urobit 2mm navar a opracovat. Bude to isto drahsie ako replika. Ale ked stoja za vylizprdel, tak asi ina moznost nebude    [miso251] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.04.2016
Odpověď  zdar jeden takový labirint jsem minulý týden koupil u pana Jakuby a víckrát to neudělám neojehlené hrany labirintu díra pro ložisko oválná 0.15mm povrch šišatý 0.20mm ,labirint s vůlí 0.20 je už za hranou použití bude propouštět ,za předpokladu dobře vystředěné kliky je vůle 0.05mm až 0.07mm .Jestli máš v pořádku díru pro ložisko a nepoškozený povrch tak labirint se dá zachránit tím že ho přesoustružíš a podle něho dáš nové větší kroužky na klice které vymezují ložisko a tvoří druhou část labirintu.    [caryfuk]   26.04.2016


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006