MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302739 příspěvků |7337 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 73 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 21.11.2019 08:57  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Kudy vést bowdeny u ČZ 175/470?
Dobrý den, prosím o radu kudy vést bowdeny u ČZ 175/470? Bowden spojky od páčky tou bližší dírou v masce a bowden přední brzdy opět tou bližší dírou v masce? Nebo přesně naopak? A kudy prosím vedete bowden plynu? Děkuji.    [Milan]    07.06.2019     Zobrazit téma  
Odpověď  Lanka plynu a i sytiče (u panelky) upravuju jak píše Monty.    [jawik]   28.06.2019
Odpověď  tak když se vyvléká, je jasně dlouhý lanko proti bowdenu. Prostě veznmete pájku , a lanko trošku zkrátíte. Seřizovací šroub má zdvih 10 mm,tak to zhruba trefíte.    [Monty]   27.06.2019
Odpověď  Pánové, omlouvám se, že stále otravuju. Věděl by někdo originální délky bowdenů a lanek u ČZ 470? Nebo alespoň že byste mi oměřili funkční lanovody, jak to u nich vychází?

Mám třeba problém s "lankem" plynu, vyvléká se mi z šoupěte a tuším zradu v délce bowdenu a lanka... A tak je to vlastně u všech lanek na motorce. Funkční rozměry by mi moc pomohly. Děkuji.    [Milan]   27.06.2019
Odpověď  Sice nevim do je "molyka" ale v nasem kraji se namaze lanko a to se proste strci do bowdenu. Nekdo dokonce udela smes oleje a A00 ... nejake hokusy s technickym benzinem.

Jinak podud nejsou lamely roztahnout tak snad neni nic jednodussiho nez sundat viko a kouknout se jak chodi a nechodi.    [host]   24.06.2019
Odpověď  Páčka spojky - nemáte nové a moc silné lamely? Nejsou pružiny už po montáži nadoraz tak, že nejdou už více stlačit?    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2019
Odpověď  Kompletní lanovody (bowden + lanko) jsem ke své spokojenosti kupoval od p. Peška. Bývá na burzách např. v Nupakách. Lepší, než promazání olejem je smíchat ve stříkačce molyku s technickým benzínem a bowden několikrát prostříknout. Benzin dopraví molyku po celé délce a pak se odpaří.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2019
Odpověď  K bowdenům třeba zde: http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=67057    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2019
Odpověď  Poloautomat mám celý nově pozinkovaný, ale mrknu na něj a zkusím tam dát jiný, původní bez zinku. Každopádně ty bowdeny bych potřeboval sehnat. Třeba bowden rychlopalu mi vyskakuje z karburátoru.. Děs běs.    [Milan]   23.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Spíš spojkový poloautomat, kamarád měl stejný problém při zprovoznění 350/360 a důvodem byla povrchová rez pohyblivých součástí automatu. A samotný bowden spojky je po celé délce promazán olejem?    [Martin Štindl]   23.06.2019
Odpověď  Mám, to už jsem odzskousel a v tom to bohužel neni. Kde sehnat kvalitní bowdeny?    [Milan]   23.06.2019
Odpověď  a máš v páčce správnou rozpěrnou trubičku? bez ní se držák na řidítkách stáhne a sevře páčku... na vyzkoušení stačí když povolíš šroubek páčky    [meela]   23.06.2019
Odpověď  Tak jsem se zase posunul a mám problém s bowdeny, je to bláto co jsem koupil, nejspis nějaký turek. Poradili byste mi prosím, kde koupit kvalitní bowdeny na ČZ 470? Nevím ani jejich původní rozměry.

No a největší problém mám se spojkovou páčkou, ta kde strašně z tuha. Je zajímavé, že přední brzda jde pěkně i přes to, že zalomení bowdenu je stejné jako u bowdenu spojky. To mě vede k úvaze, jestli nebude problém někde v poloautomatu? Nebo je to v bowdenu spojky a jeho vedení (dát tam masku i s gumami je porod!).    [Milan]   23.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ano, bowden spojky(vlevo) zaúsťuje do masky na levé straně a od přední brzdy(vpravo) na pravé straně ale bohužel takto kvůli řidítkám s hrazdou mají lanka dost ostrý zlom(kratší životnost). Nemám jistotu jak byly z výroby vedeny skrze masku a brýle ale to by šlo snad vyhledat na fotech v katalogu motocyklů ČZ.
Bowden od rychlopalu směřuje volně ke krku řízení a jde společně s kabeláží po pravé straně horní rámové trubky ke karburaci(foto)    [Martin Štindl]   08.06.2019


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006