MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301982 příspěvků |7298 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 61 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývač | Odpověď 22.9.2019 08:45  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma ČZ 250 typ 475 Sport problémy s motorem
Zdravím všechny místní milovníky veteránů. Dáváme s otcem do pořádku ČZ 250 typ 475 Sport a narazili jsme na tento problém:
Motorka asi 8 let stála a tak potřebuje trochu servisu. Vypláchli jsme nádrž, vyměnili sítko v nádrži i celý kohoutek a benzín teče pěkně. Vyměnili jsme hlavní i volnoběžnou trysku v karburátoru (obě kupovány novét). Ten jsme vyvařili v octové vodě, protože tam byl ucpaný kanálek. Samozřejmě máme i nové svíčky. Rovněž jsme dali i nové pístní kroužky.

A nyní máme problém, že motorka jede dobře jen když je kryt filtrboxu pod sedlem otevřený a bez filtru. I když v něm filtr není a zavřeme kryt, tak se motor rychle přechlastá - moc bohatá směs. Do filtrboxu vede přívod a ten je velký (asi 2-3cm průměr) a ten není je zcela průchodný.

Díky za radu.    [Petr P. ]    18.08.2019     Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji za typy. Nakonec se ukázal problém v kombinaci špatného plováku a špatného těsnění...takže špatné komprese. Mohu se ještě zeptat, jak postupujete při čištění v ultrazvukové myčce? Tj. namáčíte před čištěním a jaké čistidlo? Děkuji    [Petr P. ]   23.08.2019
Odpověď  Málo vzduchu, moc benzínu, vzduch přidat nejde, takže ubrat benzín. Otázkou je, zda-li před osmi lety motorka na tento karburátor jezdila normálně. Za předpokladu že ano, tak je na vině "oživení". Výška hladiny v plovákovce, poloha jehly.
Hladinu může zvýšit i těsnění přidané pod víčko plovákovky. Je nutno nejprve seřídit směs volnoběhu. Je dost možné, že čištění odstranilo korozi z kanálků a tím se zvětšily průtoky. Jehlu je třeba posunout více dolů, tj. pojistku na vrchní zářez, tím se ochudí směs. Vyzkoušet i menší trysky.
Další věcí je výběr svíček.
Když nic nepomáhá, je dobré vyzkoušet jiné karburátory. Někdy se skutečně stane, že karburátor na dané motorce nejde seřídit a musí se vyměnit.    [vintera]   20.08.2019
Odpověď  Karburátory už 40 let čistím jen technickým benzínem pomocí injekční stříkačky bez jehly a následně vyfoukávám stlačeným vzduchem a vždy to stačilo.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2019
Odpověď  Díky, podobné zařízení mám taky ještě z dob, kdy jsem se bavil i dekektoringem a moc mi to tehdy nefungovalo a nějak jsem na to zapoměl.    [jawík]   19.08.2019
Odpověď  Prozatím jsem náplň měl jen jarovou vodu, doteď mi to stačilo. Sice jsem zvažoval koupi koncentrátu STAR 50 PN ale z opatrnosti čekám na nějaké pochvalné reference.    [Martin Štindl]   19.08.2019
Odpověď  Taky výměna trysek nemusela být ok a možná i vysoká jehla či hladina. Pane Štindl, jakou prosím používáte lázeň jestli to není tajné?    [jawík]   19.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je možnost zkusit jiný karburátor 2926SBD15? To vyvařování v octové vodě není zrovna šetrný způsob čištění a nejspíše to narušilo i kalibrované kanálky a sedla trysek v těle karburátoru, je dost pravděpodobné že tím bude nenávratně poškozen. Pro čištění karburátorů je vhodnější důkladné proláchnutí v tech.benzínu nebo ultrazvuk.    [Martin Štindl]   18.08.2019


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006