MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309937 příspěvků |7710 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 35 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, Bizon | Odpověď 6.5.2021 11:44  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Jawa 250 623 Bizon UNI
Čaute Bizoni,dostala sa mi do rúk jedna Jawa 250 623 UNI prototyp v pôvodnom stave,aké sú Vaše názory na tento typ,ďakujem Robo    [robertpkr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   20.03.2009     Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím renovuji bizona a chystám mu dát cerny kabát a chromovou nadrz ale nevím kde sehnat na nadrz tu červenou nálepku díky za info    [Martin]   10.02.2021
Odpověď  Zdravím příznivce Unifikované Řady. Objevil jsem tento příspěvek po dost dlouhé době, ale mohl by se mi prosím ozvat pan František Sýkora (občas se jeho jméno mihne na Netu, ale kontakt nemám), taky "Čenda" (Z nouze se dá nahradit znak na řídítkách znakem z J-634 a vypadá to líp než šestihran šroubu na obrovské podložce-tak,jak to JAWA prodávala) a "jwm" (pro info. v drážce na spodní straně znaku na řídítkách musí být proužek gumy, na utěsnění) mám jí tam už 43 let a ještě znak nevypadnul.
Pokud jste tedy za těch pár let ještě na UŘ nezanevřeli, dejte mi prosím zprávu na tlf. 724 718 681 Děkuji Miloš H.    [Miloš Hanus]   18.05.2018
Odpověď  tak to by bylo super a na kolyk by to asi prislo    [cenda]   24.07.2009
Odpověď  Tlakový lití určitě ne - ale pár kousků z "epoxydu" ,to by asi šlo.    [Monty]   22.07.2009
Odpověď  tak dobre skusim se snim dohodnout a pak bych se ozval mockrat diky    [cenda]   22.07.2009
Odpověď  Repliky jsem nikde neviděl,asi by se to výrobcům nevyplatilo.Pro jeden kus stačí udělat formičku z lukoprenu a odlít třeba z obarveného epoxydu,to problém není,dělal jsem to mnohokrát ale odznak by byl tvrdý a křehký.Originál je z nějakého polyvinyl....,nevím přesně ale je pružný.Možná má více možností s tlakovým litím Aleš Matějka alias Montyjawa.Model bych mu dodal.    [jwm]   22.07.2009
Odpověď  mockrat diky za fotky tuhle motorku mame doma 30 let a nikdy jsem nevidel tuhle kritku na riditka nevite kdo by vyrobyl treba repliku?    [cenda]   22.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Znaky    [jwm]   21.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Znaky.    [jwm]   21.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další.    [jwm]   21.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Cendo do té matky jak říkáš přijde zasunout tato krytka ale přesto,že je konec plastového dříku rozříznutý,často krytka vypadává.Lepší je jí zalepit,třeba silikonem.Ještě jsem Vám nafotil originál znaky nádrže.    [jwm]   21.07.2009
Odpověď  Na středovém šroubu řídítek u nového stroje byl černý kryt z umělé hmoty s vylisovaným logem Jawa.    [Franta]   21.07.2009
Odpověď  ja jen k tomu pr blatniku ja mam 350 ur a blatnik je bez obroucek a myslim ze je to original me chybi jenom jedina vec nejaka krytka na matku co je na riditkach nevite nekdo co tam ma original prijit dekuji    [cenda]   20.07.2009
Odpověď  Pokud máte zájem ,originál kulatý blatník mám.napište maila.    [monty]   06.05.2009
Odpověď  Odborníci mají vždy pravdu.Ten přední blatník patří na bizona.Originální je ten kulatý bez chromu.Musel jsem volit tuto variantu.Bratr totiž kdysi havaroval.Už při koupi nového motocyklu v Jawě v Týnci nad Sázavou nebyla dána záruka na náhradní díly.Stejně tak štítky s logem JAWA na nádrži nejsou originální. Franta    [Franta]   06.05.2009
Odpověď  Pane Františku,ženské to odmítání mají jaksi v genech ale vydržte,ta moje když jsme spolu začínali řídila sama půllitra a teď jí taky musím přemlouvat ať se jede se mnou projet.Blahopřeji k renovaci a jen se zeptám na přední blatník na Vašem stroji.Máte ho na motocyklu od začátku co jste jej koupil?Na svém mám ten samý a přestože mě odborník z jawy přesvědčuje,že tam může být,na jiných unifikačkách jsem viděl ten kulatější bez chromovaných obručí.Díky za odpověď.    [jwm]   06.05.2009
Odpověď  Manželka zatím odmítá,ale záleží jenom na čase ji přesvědčit.Musíme se vybavit oblečením,nové přilby atd    [Frantšek Sýkora]   03.05.2009
Odpověď  Já myslím,že nad takovým přístupem lze pouze smeknout
- a z technického pohledu vidím pouze drobné detaily,které nestojí za řeč.
Jezdíte i s manželkou stále?    [monty]   03.05.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jawa 623 UŘ    [Frantšek Sýkora]   03.05.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedno foto.    [Frantšek Sýkora]   03.05.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  V roce 1968 po invazi sovětských vojsk,jsem přesvědčoval své rodiče k zakoupení motocyklu Jawa.Neuspěl jsem.Ani tvrzení,že bude třetí sv.válka mi nepomohlo.Na trhu totiž žádná Jawa nebyla.Snad proto byl duben 1969 mým nejšťastnějším dnem,kdy jsem dostal od rodičů k narozeninám motocykl Jawa 623 UŘ.Se svým děvčetem,později se svojí paní,jsme najeli s touto Jawou cca 60000km.Pouze jediná závada,propálený pravý píst. V loňském roce jsem se proto rozhodl pro GO této Jawy.Celkovou opravu,jsem provedl sám včetně lakování,pouze u go motoru jsem asistoval.Dne 22.4.2009 tedy po čtyřiceti letech v den svých narozenin jsem opět vyjel.Výsledek práce ohodnoťte sami.V mé osobě se nejedná o zarytého veteránisty ale o srdeční záležitost. Franta    [Frantšek Sýkora]   03.05.2009
Odpověď  Je to náhoda,ide o inú moto.    [robertpkr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2009
Odpověď  robertpkr super nákup,blahopřeji.Jen dotaz:vloni v létě jsem začátkem srpna potkal mezi Strakonicemi a Volyní osobák s vlekem a na vleku Uni řada,modrá nápadně podobná této.Otec se synem mi říkali,že jí právě koupili.Je to jen náhoda nebo jde o stejný stroj?Jel jsem okolo na Kalifornii a nedalo mi to a zastavil jsem na kus řeči.    [jwm]   31.03.2009
Odpověď  Parádní kousek,
jak píše Petr jen opečovávat a hýčkat. Má to někdo štěstí, jak je Bizonů relativně málo vzhledem k počtům ostatních Jaw, tak UŘ je unikum. Gratuluji ke koupi.
P.S. A to vím o člověku co má daleko zachovalejší červeno - černé provedení a jezdí s ním od jara do podzimu deně do práce!!!    [Pavel]   26.03.2009
Odpověď  Robertpkr: nepodelis sa s nami, kde a za akych podmienok si ziskal tvoj stroj?    [Alex]   24.03.2009
Odpověď  Nádhera, klenot.
Opečovávat a hýčkat!    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jeden pohled.
Řekl bych, že jde o velice pěkný, muzeální, kousek.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takže na přání Roba vkládám fotku jeho motocyklu    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.03.2009
Odpověď  Jaký je názor není snad až tak podstatné. Jelikož jde o motocykl vyrobený jen v několika kusech, tak je na něm zajímavé úplně všechno. Dodáš nějaké fotografie?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.03.2009


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006