MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302749 příspěvků |7339 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 90 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velorex | Odpověď 22.11.2019 21:58  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Prosba o pomoc
Ahoj,velorex 350 s dynamo startérem po 10 letech nelze nastartovat,jiskry hází obě cívky karbík vyčištěn svíčky 15c nové,pořádně jsem ukostřil,venku svíčky hází pěknou jiskru nalil jsem i palivo přímo do válců ,ale ani neblafne,tak nevim jestli koupit nový cívky nebo kondíky ,nebo jestli odpojit kolena jestli nejsou ucpaný výfuky,karbík jsem dal trysku volnoběhu 50 hlavní 98 jehlu do třetího zářezu zhora šroub bohatosti směsi o jednu otáčku a ta mrcha nechce ani blafnout.Neni někdo z vás z okolí Mar. Lázní už si s tím fakt nevím rady.    [Jan]    23.06.2011     Zobrazit téma  
Odpověď  Meelo karbík to nebude byl tam původní na který to jezdilo ,vyměnil jsem ho za Karbík na kterym jsem jezdil v kejvě 55 rok než jsem sehnal origoš a ted jsem dal se sytičem samozřejmě před montáží vyčistil profoukal všechny kanálky mezi přírubu plast a motor dal nový těsnění do vzduchového boxu novej filtr.Se všema karbíkama to na volnoběh dělá to co jsem psal níže,mám obavu že je tam něco uvnitř špatně,ten přdchozí majitel,tam všechno předělaval gufera na klice ze předu a po obvodu byli jen holej plech napatlanej nějakym červenym silikonem či co bylo to jak odstranovač starejch nátěrů když dáš na barvu,tak ti skrabatí,kolena a vyfuky maj přivařený matice náhon tachometru v motoru má ven závit místo abys tam náhon zašoupl,tak ho tam šroubuješ jak do tachometru,těsnění mezi karterama je papír ale docela silnej,tak mi napadá jak to sálo olej přes gufero jestl se nerozpadl a nebere to vzduch jinde než z karbíku.    [Jan]   01.10.2015
Odpověď  jestli musíš mít zašroubovaný doraz šoupátka úplně tak to vidím na ucpaný volnoběh... pořádně vyčistit karburátor i se všemi kanálky...    [meela]   01.10.2015
Odpověď  Tak jsem se do toho zase pustil, sehnal karbík se sytičem,dal nový uhlíky do dynamáku ,vyměnil obě gufera na klice a pořád nejede,když to naskočilo,tak se nedal seřídit karbík normálně na 350 péráku po ohřátí motoru nastavim spodním šroubkem co nadzvedává šoupě, aby motor měl správnej volnoběh,tady mám šroubek ůplně zašroubovanej a chcípá to,tak mi napadá, že to musí mít ještě netěsnost mezi karterama,protože když chci vymezit vůli na lanovodu ,aby to nechcíplo ,tak,bud hned nebo příští start to jde do plnejch otáček a rve jako kravka,a když pomocí nožního plynu to udržím v přijatelnejch otáčkách ,tak vždy při zařazení jedničky to chcípne.Po 30 minutovém lazení mi motor zdech a už nenaskočil po vyndání cívek pálí jenom jedna,tak se budu ještě trápit s elektrikou.Cívka která nepálí byla nepatrně teplá,tak nevím jestli odešla,chci se zeptat cívky jsou nový a k jejich držákům jsou přidělaný kondenzátory,nemůže to dělat neplechu, kondíky by měli bejt
přece u kladívek nebo ne??    [Jan]   01.10.2015
Odpověď  Střihlý klínek rotoru,koukni se v jaké úvrati hází jiskru,pokud jde benzin a jiskru hází,tak jinde být problém nemůže,než v úvrati.Milan    [midlas]   27.09.2011
Odpověď  ja by som ho vycistil a nechal v povodnom ludovo vytunenom stave :)
je taky skaredy az je pekny    [janko]   15.08.2011
Odpověď  Náhodou je pěknej, je komplet, vyžádá si sice renovaci ale nijak náročnou :)    [RIx]   09.08.2011
Odpověď  Jo jo žádná sláva, měl ho nějakej mechanik z dopravního podniku,tak mu chudákovi dal co proto.    [jan]   09.08.2011
Odpověď  Chudak ten ale zakopnul o zavileho tuzera...ale ma noty takze gratuluju! Vse ostatni se da vratit zpet.    [CIJOML]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  8    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  7    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  6    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [jan]   09.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto1    [jan]   09.08.2011
Odpověď  Ahoj moc se omlouvám nestihl jsem vyfotit,strejc skončíl se včelama a všechny ted dal mě tak ve volnu stěhuju převěšuju jestě jsem vytáčel tak po neděli to vyfotim ted jsem zase pa so ne v rachotě.Děkuju za pochopení.    [jan]   04.08.2011
Odpověď  jan fotecky nebudu?
alebo video na jutube?
:)    [janko]   31.07.2011
Odpověď  Zdravím,tak po výměně cívek kondíků relátka a nastavení předstihu velouš naskočil.Po víkendu dodám fotky.Děkuju všem za pomoc.    [jan]   22.07.2011
Odpověď  Ahoj Janko, ještě jsem ho nerozchodil,čekal jsem na nový indukční cívky,už je mám ,tak se chci ve čtvrtek do toho pustit,zatim jsem zaletoval koncovky kabelů,dal nový relé to starý mělo na jednom vodiči spečenou izolaci,tak jsem se rozhodl,že vše zapojím a dojedu pro starýho autoelektrikáře a radši mu zaplatím ,aby skontroloval jestli je vše ok než abych odpálil to nový relé.Tak dám vědět hned jak bude něco novýho.Všem díky za radu.    [Jan]   19.07.2011
Odpověď  jan tak co rozchodil si ho?    [janko]   13.07.2011
Odpověď  Tak dneska jsem na tom dělal celej den a zase nic koupil jsem nový kondíky a ted čekám až dorazí cívky asi budu muset natáhnout nově elektriku.    [jan]   28.06.2011
Odpověď  svíčky moc mokrý nebyli,ted mi napadá jestli nejsou ucpaný výfuky.    [jan]   23.06.2011
Odpověď  J8 jsem svíčky nikdy jaksi neřešil, v krámu jsem řekl svíčky, papímáma mi dala do ruky dvě a jak jsem je tam namontoval, tak jezdím, ale když jiskru hází, tak to bude benzín hold. Nebo je pořádně osuš, chvíli toč, když nechytne, tak vytáhni svíčky a mrkni jestli jsou mokré nebo suché. Podle toho budeš vědět co dál. ale říkám, cepovat, sytičovat, a točit:-)    [Tonda]   23.06.2011
Odpověď  Jinač dynamo točí pomůžumu i ruční pákou a nic,zkoušel jsem i přehodit kabely od svíček jestli je nemám blbě .    [jan]   23.06.2011
Odpověď  a nemas prehodenu lavu sviecku s pravou?
myslim kable...    [jan]   23.06.2011
Odpověď  Ještě mi napadlo mám tam nové svíčky 15c co používám do péráka nemá mít velouš nějaké jiné ,když tam je 12v elektrika?Ptám se asi hloupě,ale velorex mi moc neříká,tak mi prosím nekamenujte.    [jan]   23.06.2011
Odpověď  Ahoj Tondo,motor bude mít dost naběháno , ale předchozí majitel s ním jezdil a poslední jízda byla před 10 lety 6km pak odešla spojka byla tam ještě korková,dala se nová nastavil jsem předstih,když už byl motor venku mám 350 péráka a tam když předstih nastavím tak to šlape jak hodinky,ale tady mě mate to že ani neškrtne,ted jsem pa so ne v rachotě ,tak v pondělí se budu trápit dál,kdyby tě cokoliv napadlo co zkontrolovat napiš já už jsem vkoncích.dík    [jan]   23.06.2011
Odpověď  A dynamo ti normálně točí? Podlej pořádně ještě jendou ty svíčky, pokud to hází, tak by to mohlo aspoň prskat kdyby tam byl náhodou špatný předstih, nech ho chvíli točit, třeba se to rozchodí. Mě taky trvá něž roztočím studený motor, chce to vytáhnout sytič, a nejlíp jestli je tam cepovák, tak jestě pořádně nacepovat.
Mohla by to být třeba i malá komprese, způsobená podfouknutím pod hlavou, ale myslím že asi ne. V jakém stavu ten motor je?    [Tonda]   23.06.2011


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006