MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302747 příspěvků |7338 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 80 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velorex | Odpověď 22.11.2019 15:54  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Utesnenie prechodu medzi kolenom a vyfukom?
Zdravim velorexakov, ako riesite tento Velorexovy problem?
Utesnenie prechodu medzi kolenom a vyfukom... motor na "gumach" , vyfuky napevno..., nepomaha ani silikon a ani azbestova snura. Uz ma nenapada nic ine iba dat na silentbloky aj vyfuky, ako to riesite Vy?    [J-Mt] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů   22.09.2015     Zobrazit téma  
Odpověď  Já doporučuji tento problém neřešit. Problém Velorexu, na rozdíl od motorky, je v tom, že motor a výfuky jsou uloženy v silentblocích a tedy celá soustava neustále navzájem pracuje. K tomu silentbloky výfuků dovolují zkrut podél podélné osy, což celou situaci ještě zhoršuje.
Určitě nejlepší řešní je použít originální těsnící kroužek, který se stahuje převlečnou maticí výfuku.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.11.2015
Odpověď  no to jsem taky viděl, ale už je to vždy o té nevratné úpravě a vaření a poškození chromů!    [HonzaBK]   12.10.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nedá mi to a napadlo ma toto riešenie s flexi rúrou-hadicou.
Neskúsil to už niekto ako sa to osvedčilo?    [J-Mt] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.10.2015
Odpověď  aha, teď čtu, že to nepomáhá, tak to už potom nevím, tohle mi vždy problém vyřešilo ale je pravda, že na motorce    [Jakub]   29.09.2015
Odpověď  Azbestovou šňůru namatlat silikonem a zatěsnit to.    [Jakub]   29.09.2015
Odpověď  viděl jsem kvanta řešení, ale pokud má být funkční, tak vždy vede k úpravě kolen a výfuků (navaření přírub, apod.) - napevno, podobně jak skzutr, nebo jako u auta šrouby s pružinami a vložení uhlíkového kroužku atd., ale vždy to znamená vaření něčeho na přírubu i výfuk. Nejhezčí a nejlépe prvedenou úpravu jsem viděl tu s těma uhlíkovejma kroužkama a šroubama s pružinama stejně jako u auta. Navždy bez problémů!!    [HonzaBK]   29.09.2015
Odpověď  Hmmm, vdaka , ale zeby nebolo riesenie......    [J-Mt] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.09.2015
Odpověď  přestal jsem to řešit, protože podle mě je to neřešitelné!! Smířil jsem se s tím že to tam prostě trochu fouká. Hlavně je potřeba mít pořádně přitažené výfuk, tak aby se nekejvaly - nové silentbloky vzadu na držácích výfuků na rámu. Po několika letech neustálého laborování jsem prostě rezignoval.    [HonzaBK]   23.09.2015


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006