MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302749 příspěvků |7339 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 69 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velorex | Odpověď 22.11.2019 22:40  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Nová pravidla STK u tříkolek
Zdravím všechny chtěl jsem se zeptat i když to bude asi brzy ,navštívil už někdo v tomto novém roce technickou kontrolu s novými pravidly a popřípadě že ano jak to tam probíhá s našimi tříkolky a třeba s montážní jámou.
Má někdo nějakou zkušenost.    [Jirka]    12.02.2016     Zobrazit téma  
Odpověď  tak nevím, jak mi budou fotit stav tachometru na tříkolce Odip (Ortopedia, r,1948), když žádný tachometr nemá . Tech. průkazy z padesátých mají dosti "závad"
a většina výrobců již není    [Pavel]   25.04.2016
Odpověď  Má čerstvá zkušenost z STK je poměrně pozitivní. Za 400 Kč jsem státu umožnil nafocení vozítka včetně stavu tachometru, výrobního štítku a výrobního čísla na rámu. Jako přípravu na STK jsem pojal vybroušení barvy nad výrobním číslem, které jinak nebylo dostatečně vidět. Naštěstí se objevilo číslo, které odpovídá číslu v dokladech. Číslo motoru jsem ukazovat nemusel.
Můj Velorex letos slaví 50. výročí narození a STK to byla jeho desátá.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.04.2016
Odpověď  Dobrý den, neměl by tu někde foto výrobního čísla na rámu, nebo aspon popis kde presně je vyražené abych veděl kde mám zabrousit. Předem moc děkuji za odpovědi, případně i za foto. Pavel    [Pavel]   31.03.2016
Odpověď  Vubec nevim co tady resite, u velorexu se emise samozrejme nemeri, ale pripada mi, ze vy na ne chcete jit a zmetit si je. Psani na ministerstvo takova kravina, akorat do toho budete zbytecne stourat.    [Jarda]   13.03.2016
Odpověď  pro Jirku - jsem počítačový primitiv, ale fotky jsou na www-veteran-calounictvi.cz v rubrice "o nás"    [Mirek]   13.03.2016
Odpověď  To právě nikdo neví! Ideální je vznést písemný dotaz na Ministerstvo dopravy. Služební postup je, že tuzemský výrobce nebo importér musí požádat Dekru o kontrolní měření nového stroje a stanovení přípustných em. limitů. Tyto jsou následně vzorem pro emisní stanice. V případě Velorexu je ale asi trochu pozdě.    [Jiří Císař]   13.03.2016
Odpověď  A stačí jim na to tabulky ,co velorex pustí do ovzduší ?????    [Jirka]   13.03.2016
Odpověď  V nemecku se meri emise (CO2)i u velorexu.    [Jirka]   13.03.2016
Odpověď  Velorex 250 provozní hmotnost 270 kg ,takže ještě má rezervu a emide se opravdu neměří ,tudíž se ani při přepisu neplatí eko daň.    [Jirka]   13.03.2016
Odpověď  Jaký emisní normy musí splnovat VELOREX?    [Monty]   12.03.2016
Odpověď  A co měření emisí? Podle zákona je stanoveno, že pokud stroj přesahuje provozní hmotnost 400 kg je povinen provozovatel požádat o měření emisí. Některé STK to ani nenapadne.    [Jiří Císař]   12.03.2016
Odpověď  Mirku dát do původního stavu,hoď sem nějaké foto co to máš za raritu??    [Jirka]   11.03.2016
Odpověď  mám tři tříkolky s doklady z padesátých let - samozřejmě bordel , nesedí rozměry, kola a další debiloviny. Firma ODIP a Velorex již asi neexistuje a tak nevím co dál.    [Mirek]   11.03.2016
Odpověď  Tak dnes po STK unás za 690 kč.Po příjezdu na linku před montážní jámu foto zepředu,zezadu,typ.štítek,stav tachometru a na pátý pokus číslo rámu/technik konstatoval leskne se to jako svině a ještě je to na kulaté trubce,ale povedlo se poté klasika světla,stěrač,klaxon,brzdy. Šlápl na brzdu a řekl potlačte hotovo.
Pak jsem vycouval ta jak jsem přijel    [Jirka]   10.03.2016
Odpověď  U nás fotí mobilama, který jsou bezdrátově napojeny na počítač, takže se mu to hned objevuje na obrazovce. Takže nevidím problém kde na STK to bude fotit, jestli na začátku nebo na konci linky. Jinak si myslím že je to jejich věc, jak udělají fotku, klidně ať tu jámu zakryjí! (nebo zasypou!!!) S nečitelností bych si hlavu nelámal, je to tvoje starost, osmirkuj si číslo tak aby bylo čitelné. nečitelenost VIN není starost STK. Já i když mám opískováno, základ a 2x syntetikou tak ej v pohodě přečtu i nafotím.    [HonzaBK]   15.02.2016
Odpověď  Mě vždycky řekli ať to objedu, zacouvam na konec do haly, tam udělají běžnou kontrolu, světla, nafoti fotky, pokecam s nima a mizim. Na jamu nikdy nejezdim.    [Jarda]   14.02.2016
Odpověď  Mou zkušenost s STK jsem popsal zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin &menu=5&pos=velorexstk
Problém byl v tom, že kamera snímající provoz na STK, napojená na ministerstvo, je umístěna tak, že sejme značku vozidla, až když je na kanále. Nevím, zda je povinné mít tuto on-line kameru. Asi jsem to při psaní článku zakřikl.

Otázkou je, co udělat s číslem rámu, které je u Velorexů vyraženo málo čitelně a většinou je pod barvou.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.02.2016
Odpověď  Ještě jsem nebyl jdu v dubnu, ale přece není problém tam nacouvat z druhé strany, nikde není napsáno, ž se fotky dělají na jámě, jen se musí dělat na STK. Takže já žádný problém kromě toho že tam budu o 20 minut dýl nevidím.    [HonzaBK]   12.02.2016
Odpověď  Každý, kdo není úplný blb a má alespoň sedm tříd pomocné školy ví, že tříkolka (typu velorexe) na jámu nemůže. Jen trotlové na ministerstvu stále mění pravidla. Já potřeboval tento týden udělat STK na trochu neobvyklém autě a neskutečné zážitky.    [Pavel]   12.02.2016


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006