MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306267 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 162 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velorex | Odpověď 14.7.2020 10:46  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Utěsnění kolem hřídelky řemeničky ventilátoru v levém krytu převodovky
Zdravím, nevíte prosím někdo, jak je u Velorexa udělané utěsnění hřídelky řemeničky, která pohání přes řemínek ventilátor v levém krytu převodovky? Mám takto udělané chlazení na motoru Jawa 250 co mám v traktorku, a právě nevím, jestli tam je gufero, nebo co. Nechci, aby mi z toho valil olej ven. Pro jistotu přikládám fotku s šipkou, které místo myslím. Díky.    [Tomáš Dvořák]    05.01.2009     Zobrazit téma  
Odpověď  sogul-zaloz nove tema. tady to asi je mimo misu!!!    [david]   31.08.2011
Odpověď  pratele stale je rec o velorexu ale nikdo zatim nepise o velorexu 350 22 ks valnik ctyrkolovy kterych bylo vyrobeno 14 a ja jsem mel vyrobni cislo 007 karoserie laminatova predni svetla s 1000 brzdova soustava a spojka hydraulika hlavni valec s 1000 spojkovy valecek vypinaci take S 1000 nebo 100 ten byl stejny volant s 1000 karoserie jako fiat 500 valnicek riksa    [sogul]   31.08.2011
Odpověď  taky jsem to tam nenašel, ale našel jsem to jinde. Gudero je tam 25-42-7. Vše o motorech an http://velorex.tym.cz/reseni.htm#m572    [HonzaBK]   19.01.2009
Odpověď  Dobrý den,
pokavad se jedná o chlazení motoru jawa 250 - 350 v traktůrku,osvědčilo se toto:předpokladem je funkční dynamo.\\vyřadímeregulátor napětí a na vývody se připojí 12V elektromotorek např.ze stěračů Š 100 a pod.Na hřídelku se osadí vhodný ventilátor a vše se umístí před motor tak,aby válec motoru byl ofukován vzduchem ze směru jízdy.Je možno použít vypínač,aby studený motor nebyl chlazen.Otáčky ventilátoru kolísají s otáčkami motoru.Pvysokých otáčkách je motor chlazen více a opačně.
hodně úspěchu .    [Bohatec]   17.01.2009
Odpověď  Honzo, díky za info, jen to tam nemůžu najít. V tom online obchodu to tam není.    [Tomáš Dvořák]   08.01.2009
Odpověď  Upřesním informaci - ve víku není vyvrtán otvor, je upraven celý odlitek, je tam nálitek a teprve v něm je ten otvor. Velikost otvoru si najdi na www. velorex.com, internetový obchod a tam si najdi velikost gufera a zjistíš co jetam za otvor.    [HonzaBk]   08.01.2009
Odpověď  Jaký průměr má prosím ten otvor, a jak je tam to gufero upevněno? Je tam nějak speciálně upevněné? Nemáte náhodou nějakou fotku?
Díky.    [Tomáš Dvořák]   07.01.2009
Odpověď  Motor Velorexu 350 má prodlouženou klikovou hřídel vyvedenou skrz levé víko.
V něm je vyvrtán otvor pro gufero jenž tuto hřídel utěsňuje. U motoru 250 toto řešení použito nebylo.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.01.2009


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006