MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309937 příspěvků |7710 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 30 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých mot | Odpověď 6.5.2021 11:47  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Zdraví, brouzdal jsem po internetu a nalezl jsem tyto dvě JAWY jenž jsou na prodej v USA. U 350-tky je zajímavé přední světlo a u 250-tky ten dvoupákový motor. 350-tka je v dražbě za 550 USD a 250-tka 750USD.    [Lukáš]    24.10.2007     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na aukru replika motocyklu 559 03 SUPERSPORT.

https://aukro.cz/jawa-250-559-03-supersport-v-renovaci-od1kc-6982244017    [Jarek]   29.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď      [.]   07.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další SS 559 z Nového Zélandu.    [Jarek]   07.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..nálezový stav SS 559 z Estonska..    [Jarek]   24.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Jarek]   04.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  a další..    [Jarek]   04.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lehce upravený SS 559 na závodech New Zealand Classic Motorcycle Racing Register..    [Jarek]   04.10.2020
Odpověď  Hlava je 2 svíčka + Al-válec, jen není vidět "dvoupáka z péráka".    [Jarek]   24.09.2020
Odpověď  Nevzpomínám si, že bych to v sobotu na startu 6D ve Slavičíně letos viděl. Ještě prohlídnu dotky.    [Kadel]   23.09.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Byl to SuperSport 590/02 na 6D ve Zlíně? Nebo stavba?

https://www.motomagazin.cz/photos.php?photo=photos/action/2020/6d2020/foto115xx.jpg    [Jarek]   23.09.2020
Odpověď  K fotce SS ve Světě motorů - jde o 20/1963 - http://www.eurooldtimers.com/cze/historie-clanek/1027-svet-motoru-1963-20.html    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2018
Odpověď  Ano, bloky mohly být bez čísla.. Typ čísel raznic je nový. Každopádně mají odfrézované boky, na kterých drží kryt karburátoru.    [Jarek]   23.10.2018
Odpověď  To si úplně nemyslím teda,...Jedině by tam původně číslo nebylo. kartery byly nepoškozené v tom místě borušením, leštěním nebo tak.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2018
Odpověď  číslo motoru se mi zdá nově vyražené..    [Jarek]   19.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  6D 2018    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  tohle    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.09.2018
Odpověď  http://www.jawamania.info/Files/history/204888/0801305917.jpg

Nevíte prosím v kterém čísle Sm to je?

Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  značení náhradního motoru na SS 559.    [Jarek]   25.07.2017
Odpověď  Supersporta nemám.    [Jumbo]   22.07.2017
Odpověď  Jumbo: máš motor z kývačkového nebo panelkového SuperSporta?    [Jarek]   21.07.2017
Odpověď  Na tom čísle vyzerá že každá hviezdička je iná.len pre info ja mám nahr.motor značený NS a nie SN ako je to na tomto Supersporte SSN.    [Jumbo]   21.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [Jarek]   21.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [Jarek]   21.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [Jarek]   21.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Jarek]   21.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor z SS 559 zachycen na inzerci    [Jarek]   21.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  SuperSport    [Jarek]   11.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ví někdo, jak je uchycený kryt karburátoru u modelu Super Sport 559/03? Pomocí stejné převlečné matice jako u klasického modelu 559/04 nebo atypické převlečné matice? Katalog ND k SS 559/03 nebo soutěžním motocyklům nikde ke stažení není.

http://jawamania.info/Files/history/204888/559-03a .jpg

Jinak fotka je stažená z dobové reklamy soutěžní Jawy, kde si myslím, že způsob uchycení krytu karburátoru je s modelem SS 559/03 stejný.

http://www.youtube.com/watch?v=WsXmM0fqMfY    [Jarek]   25.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  mohlo být motorů vyrobeno více? rozdil v počtu je cca. 3000ks    [Jarek]   10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [Jarek]   10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [Jarek]   10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor    [Jarek]   10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [Jarek]   10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rám z USA, vydražený v minulosti na Aukru.    [Jarek]   19.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  štítek stroje exportovaného údajně do Estonska.    [Jarek]   19.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ví někdo, kolik bylo vyrobených modelů SS 559/03, SS353/07 a SS 350/573?    [Jarek]   10.11.2015
Odpověď  pekne se nakonec vysplhal    [sim]   10.04.2009
Odpověď  Jawa Super Sport 353/07 je ted na aukru, dokonce s TP    [sim]   31.03.2009
Odpověď  Modrýpérák: pochybuji že by ji někdo dělal, ale dá se sehnat. Na email Ti posílám tel. na někoho,kdo ji možná ještě má k prodeji. Cena je myslím 3000,- . Nechci tady zavdat příčinu k nesmyslným diskusím kdo je kdo, jako je to v jiných tématech.    [Libor L.]   28.01.2008
Odpověď  Nevyrábí někdo tuto kapličku,jak je na té černé Jawě v replice ?    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2008
Odpověď  Nebyl by cas se kouknout na ten filtr? Mohu poskytnout mnou ziskane informace na oplatku    [lojzik]   24.01.2008
Odpověď  Martine, koukněte mi prosím na ten filtr, děkuji    [lojzik]   27.11.2007
Odpověď  Chibička se vloudila zpráva níže patří jinam.    [Vokac]   22.11.2007
Odpověď  Toli pošli mail, pošlu foto držáku světla jak jsem slíbil.    [Vokac]   22.11.2007
Odpověď  Dik za info, jeste by me zajimalo jaky tam byl filtr, na fotografiich nebyl, tak treba zda Vam jej prodejce nedal k motocyklu, nebo pokud neni patrne uchyceni telesa filtru, fotografie by mi to upresnila predem dekuji    [Lojzik]   18.11.2007
Odpověď  Uz jsem konecne zde . Rozmery hlav sroubu jsou 12 mm jak na zadnich tlumicich perovani , tak na drzacich stupacek a to z obou stran . Srouby jsou jiz zkorodovane , ale i presto je znat , ze jde o bezne srouby bez pevnostniho znaceni ( zrejme stejne s klasickou kyvackou ) .    [Martin Samson]   16.11.2007
Odpověď  Dobry den, pane Martine nezapomnel jste na mne? Dovoluji se pripomenout, dekuji.    [Lojzik]   16.11.2007
Odpověď  OK , mrknu na to .Jen chvili strpeni , dostanu se k tomu asi az v utery anebo ve stredu . S pozdravem    [Martin S.]   08.11.2007
Odpověď  Nevadi vsichni jsme z jedne "branze" ne :o) zajimalo by me jake rozmery hlav sroubu jsou vzadu na tlumicich (obe strany) a stupackach, nemohl byste se prosim podivat a zkusit nasadit adekvatni klic nebo promerit, jsou tam oznacene ci hladke hlavy sroubu? Dik za informace    [Lojzik]   08.11.2007
Odpověď  Lojzik : vidim ze mi vykate , zpetne se omlouvam za tykani    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2007
Odpověď  Ahoj Lojziku !
Netusil jsem , ze by se nekdy nejaky SS moh objevit na prodej a navic se mi jej podarilo v te aukci opravdu vyhrat a predevcirem jsem jej i dovez . Vypada dost kompletne . Je na nem opravdu dost zajimavosti a zanedlouho zde dodam foto i popis . S pozdravem    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2007
Odpověď  Stejnou tripade jsem nedavno koupil od jednoho byvalyho policajta co ji mel vyrazenou primo od dopravni policie, cerna, vypada jako sportka, ale ma masku z laureata, motor 361, r.v. 1966, na vnitrni strane kastliku je nalepka s adresou dealera - USA/Brooklyn. Byla urcena na vyvoz, ale potom si ji asi policajti v CSSR nechali...stala jen 11 tisic a je pekne rychla :). Od ty na fotce se lisi jen zadni lampou a tou operkou :))    [Radek]   04.11.2007
Odpověď  Jen ze zvědavosti - jakou cenu může mít samotný "otevřený" motor? Pokud bude komplet včetně alternátoru.    [JzK]   02.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  To Jarek: Po řádném přečtení mého příspěvku zjistíš že se nejedná o žádný sopersport,ale že moto je "pouze dovybaveno" motorem ze supersportu. Není to 559 ani 592.Původem se jedná o typ 353 z roku 1957. Moto mmá do dneška 3 majitele, kteří moto postupně "vylepšovali" k obrazu svému. Také má za sebou 2 havárie. Na motu není tedy skoro nic původního. Foto jsem přidával hlavně kvůli motoru a popis jak se kdysi dalo motor získat.    [Libor L.]   02.11.2007
Odpověď  To Libor L: To je sice možné, že motory supersport se prodávali v mototechnách, ale ta fotografie černé 250 vypadá jako obyčejná 559 s 592 nádrží a kývačkovým sedlem. Chtělo by to foto z druhé strany.    [Jarek]   02.11.2007
Odpověď  Mimochodem ta koroze je zajimave na vsech pokovenych a hlinikovych dilech, ale lakovane kusy vypadaji velice zachovale. Ze by sul pri pouzivani v zimnim obdobi? Byl by to mozna zajimavy dotaz na majitele pri koupi, jak k tomu mohlo dojit, zda nebyl motocykl skladovan v garazi nebo jiz zminene pusobeni soli ci neceho podobneho. Motocykly z jiznich statu USA zase mivaji vysisovane dily, kdyz je majitele nechaji stat delsi cas venku na prudkem slunci, pak takove podminky udelaji sve jak s lakem, tak s plasty ci kozenkou, na severu asi zase dest a snih. Jen me to tak napadlo pri pohledu na tak zachovaly stroj co se tyce originality, ale zaroven plno dilu asi bude muset byt nahrazeno, nebo nechat stroj v puvodnim stavu?    [lojzik]   28.10.2007
Odpověď  S napetim jsem pozoroval kdo koupi toho krasneho puvodniho i kdyz dle fotografii jiz znacne omseleho supersporta a koukam ze mame stesti, je to dlouhodoby prispevatel z USA Martin, tak Martine povezte nam nejake poznatky o motocyklu az jej dopravite k sobe, za cenne informace myslim i za ostatni z tohoto fora predem dekuji    [lojzik]   28.10.2007
Odpověď  Co ten karburator 2928H popisovany v clanku, nevite o nem nekdo? Docela bych jej koupil nebo vymenil.    [sim]   26.10.2007
Odpověď  Jawa 250/353/07 Super-Sport http://www.toli-moto.wz.cz/sportovnijawa.jpg    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motory 250 a 350 tzv. supersport se prodávali jako ND v Mototechnách. Mám to potvrzené z několika zdrojů a jako důkaz přidávám foto jedné 250,která je tímto motorem zakoupeným kdysi v Mototechně dovybavena. Majitel,který tuto přestavbu realizoval,stále moto vlastní.    [Libor L.]   26.10.2007
Odpověď  Verze supersport s motorem 557 v ramu 353 pry zde nebyla nikdy prodana ani nebyla homologovana pro provoz zde, vite nekdo alespon o jednom kuse (puvodni, stavba se asi najde) v republice? Take se delala verze 590SS pokud nekdo mate nebo neco vite ozvete se. Dekuji za info    [sim]   26.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro dokreslení přidávám ještě jednu bílou krasavici. Je to originál z reklamy v časopise Motocycle z roku 1966. Jirka    [Jirka]   26.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jawa Čz to také není, že?
Jinak u té 361 se omlouvám za označení Supersport. Jak jsem pochopil označení Supersport měly motocykly Jawa s jednoválcovými motory 250 a 350 s hliníkovými válci a oddělenou řadící pákou. Označení typů se v průběhu let lišilo.
Typ 361/01 Sport je v letácích označován jako Road Cruiser.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.10.2007
Odpověď  No, ale 361 měly 18 koní, že jo.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě popis    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přikládám další foto    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2007
Odpověď  Ty ceny jsou hodně dobré.Tady u nás by stáli o dost víc. Kdyby to bylo někde v Evropě, tak bych do nich šel.    [Luc]   25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail, i když díky plexi není nic moc vidět. Jinak stejnou motorku má jeden sběratel u Ledče nad Sázavou.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přikládám fotku americkoexportní 361 z českobudějovického Hošťálkova muzea.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail JAWA 250/590/01    [Libor L.]   25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ta 350 je normální provedení na vývoz do USA. Žádný supersport 361/01 neexistoval! A.K. to velice dobře popsal. Přidávám foto 250/590/01,kterou jsem kdysi vlastnil. Ta 250 je opravdu super sport označovaná před číslem motoru SS.    [Libor L.]   25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  250 je v prospektech označována jako Supersport. Tipuji, že jde o typ 353.07. V tom případě nesedí rok výroby, ale to je docela pravděpodobné. Majitel totiž uvádí, že na štítku je pouze 196 a to na vývozních štítcích skutečně vždy bylo. Číslice roku výroby nebyla ražena. Od roku 1963 byly Supersporty nahrazeny typem 559/03.
U 350 je uváděn rok 1966 a v.č. 100284, čož by odpovídalo typu 361/01 Supersport. Poslední typ před typem Californian.
Za ty prachy, nekupte to.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.10.2007
Odpověď  Ta 250 je určitě 353 s naroubovanym soutěžním motorem,něco podobného jsem koupil ale motor jsem musel vrátit a místo něj jsem dostal 350/360.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.10.2007
Odpověď  Ta třipade není předělaný soutěžák, ale vývozní typ 361/01 pro USA s maskou ze švéda, spínací skříňka na boku světlometu společně s kontrolkou dobíjení, bez kontrolky neutrálu...najdu ještě propag.leták a dám ho sem    [A.K.]   24.10.2007
Odpověď  Teď ještě koukám na tu dvěpade, ten karbec je jen sundanej a na tom krytu položen, takže i válec k tomu motoru patří. Ono by to jak jsem nad tím přemýšlel ani nešlo na to narvat panelkový válec. Takže buď se opravdu jedná o 353.07, nebo někdo vsadil soutěžáckej motor 557.03 do rámu 353.04. Jinak číslo rámu by odpovídalo posledním 353.04 rok 1962.    [Freddie] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2007
Odpověď  Ta třistapadesátka je předělanej soutěžák. Dvěapůla je pravděpodobně splácanina, spodek motoru kývačka, je možné že se jedná o jeden z mála supersportů (typ 353.07), čemuž by odpovídala i hlava, ale válec (umístění karburátoru) je již předělané panelkové (559). Rok výroby to není určitě 1966. Neodpovídá tomu ani jedno z výrobních čísel.    [Freddie] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  JWA 250 dle majitele rok výroby 1966, podle mě nereálné. č. motoru 001422, č. rámu 337198.    [Lukáš]   24.10.2007


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006