MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302306 příspěvků |7313 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 45 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní spe | Odpověď 19.10.2019 18:05  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma úprava čz sport pro svazarm (kejva na devatenáctkách kolách)
ahoj už je to nějeký rok co jsem byl na klubové akci Hutisko Solanec jízda pravidelnosti do vrchu a tehda asi před 4 rokama jsem tam potkal pána na upravené čz.Jestli to byla čz 250 475 sport, nebo jestli to byla 175 sport to už nevím,ale byla pěkně upravená.Zadní tlumiče s kyvkou sviraly jiný úhel a přední kolo mělo větší průměr než 19.Zadní kyvka byla taky jinačí.Když jsem se staršího pána ptal, tak říkal, že si to tehdá tak upravovali.Kluci na valachoch taky chtěli jezdit motokros a strojů bylo málo tak se všelijak tak upravovalo povídal.Bylo to fakt moc pěkně udělané a hlavně v tehdejším původním originálním odstínu.Chci se zeptat zda někdo náhodou nemá fotky těchto upravených sportek.Předem moc díky za odpověď.    [Jarek]    26.08.2014     Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ešte pôvodný:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak konečne mám hotovo.Replika blatníku podľa foto,zostrihnutý z pôvodného,vzpery vyrobené namieru.Pre porovnanie aj pôvodný.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  tuto cz 150 jsem koupil pred lety    [martin101] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím moje čz 125/958.    [Lukáš Stern]   11.04.2017
Odpověď  Joksi prosim tě kontaktuj mě na níže uvedený email chtěl bych se tě na něco zeptat.    [Jarek]   07.01.2016
Odpověď  Ano , je to přesně ono.    [olin]   04.01.2016
Odpověď  Tak mrkni dolů tam je fotka te 460 byla to ona?    [Jarek]   04.01.2016
Odpověď  Pokud si ještě dobře pamatuji , tak se jednalo o malou sérii motorek Čz 125 , 175 , dvěpade nevím zda byly také vyrobeny , 70léta , a byly určeny pro svazarmovské soutěžní jezdce. Tovární výroba. Náš svazarm taky koupil jednu 125. Měla 19 kola , mělký přední blatník , jinou dvousvíčkovou hlavu a možná i jinak uporavené kanály ve válci.
Hodně připomínala ČZ sport. Jela slušně , ale na 125 scotta zdaleka nestačila, ani motoricky ani podvozkově.    [olin]   04.01.2016
Odpověď  Je to až na strane 11 inzercie.Ale nepoteším,zavolal som mu a už ju nemá.    [Joski]   04.01.2016
Odpověď  Joksi neposlal bys mi prosim tě kontakt?Nemožu to tam najit. BorisMira@seznam.cz    [Jarek]   04.01.2016
Odpověď  Ano,aj z 957 aj z 460,štifty sú stále rovnaké.Jedna typ 460 je v inzerci EC Classic,taká spoločná fotka viac dielov pokope.Aj som mu poslal mail či by neposlal lepšie foto ale neodpovedal a kedže už jednu mám tak som to nechal tak.    [Joski]   04.01.2016
Odpověď  A ta hlava z 957 bude pasovat na motor čz 175 450?Sháním a pořád nemužu sehnat:-(    [Jarek]   04.01.2016
Odpověď  Pavle je to možné,určite sa to ukáže na štruktúre materiálu pri frézovaní až to budem dávať do poľguľatého stavu.Dám vedieť.Každopádne táto úprava je asi viac na škodu ako nejaké zlepšenie.Kompresia nie je všetko.    [Joski]   15.10.2014
Odpověď  Zdravím, na hlavě dole je ten spalovací prostor původní bez úprav, na té tvé asi dovařili materiál kvůli zvýšení komprese, upravovali se často, jen dotyčný asi nechtěl řešit zapuštění svíček, či použít s dlouhým závitem a přesně to opracovávat, proto to vyvařil jen v zadním prostoru hlavy.    [Pavel]   15.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  V:    [Joski]   15.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rebrovanie je tak trochu do V asi kôli lepšiemu chladeniu.Skôr sú zaujímavejšie tie vodorovné rebrá navyše.    [Joski]   15.10.2014
Odpověď  hm ta 250 nevypadá moc echt..Ten přední blatník vypadá snad jako z Triala..Jinač prosim tě dej sem fotky focené z pohledu žebrování hlavy (z vrchu).Předeom moc díky    [Jarek]   14.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prvé foto:    [Joski]   14.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  dalšie foto    [Joski]   14.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  No Jarek fotit nebolo čo.Predpoved počasia na víkend pred pretekmi bola dlhodobo katastrofická,tak mnohí neprišli ani žiadny ,,svazarmovec" tam nebol.Vtipné je že počasie nakoniec bolo dokonalé.Z podobných strojov len jedna amatérsky upravená ČZ 250 Šport.Inak hlava z Aukra už je doma.Lenže ten deflektor v nej je úplne naopak,nechápem čo tým chceli dosiahnuť,to nemôže dobre fungovať.Iná zvonka identická hlava už má poľguľatý spalovací priestor,takže to tak upravím aj ja.
A ešte-koniec dohadom čo na tomto type bolo či nebolo.Podrobný popis stroja je v časopise Automobil č.12/1963.
Foto-najprv moto z pretekov v Zlíne,potom moja hlava s tým deflektorom či ako sa to volá a potom taká istá s poľguľatým spalovacím priestorom.    [Joski]   14.10.2014
Odpověď  Joski ja si dopadl s tím focením?Viděl jsem nějaké fotky z té akce ,ale žádnou takovou úpravu jsem neviděl.Máš něco?    [jarek]   12.10.2014
Odpověď  Hlava je poměrně častá, tu určitě najdete, případně ji vyměníte kdykoliv v budoucnu, byla tam asi před týdnem na 957 a šla tuším za 1900 kč, což mě také dost překvapilo, kolikrát se zadaří i do 500 kč.    [Pavel]   11.09.2014
Odpověď  Problém neni ani tak cena jak sa mi nepozdáva stav tých závitov na sviečku-ani na jedinom zábere nie sú poriadne vidieť.Kontaktoval som predajcu,tak čakám či pošle lepšie foto,má tam samé kladné recenzie tak uvidíme?    [Joski]   11.09.2014
Odpověď  no právě jsem začal sondovat,protože mám stejný zájem.Jenže těch fotek není.Ale jak říkám kdysi ta mašina stála předemnou....Hmm ta hlava je masakr 3 litry jsou 3 litry marné no.    [Jarek]   11.09.2014
Odpověď  Tak ji vystavil opět, no bohužel za dlouhou dobu zatím neslevil. Již jsem si nemohl vzpomenout pod jakým názvem ji vystavil, tak je pak horší ji ve skončených aukcích najít.    [Pavel]   11.09.2014
Odpověď  Ano,dík vám obom,aukro neni moja silná stránka,tak som to nejak prehliadol.Budem ho kontaktovať.    [Joski]   11.09.2014
Odpověď  http://aukro.cz/swazarm-hlava-i4580099948.html    [monty]   10.09.2014
Odpověď  Trochu to trvalo, ale nakonec jsem ji našel, byla na prodej asi několikrát, ale neprodala se, no cena podle mě tragická, za poslední měsíc byly na prodej několikrát obě dvě, jak na 460, tak 957. Tak mu zkus napsat a nějak se dohodnout: http://aukro.cz/swazarm-hlava-i4517823639.html    [Pavel]   10.09.2014
Odpověď  Cena ma až tak netrápi,v tom rozsahu ako píšete by to bolo super,začal som tu hlavu intenzívne zhánať len nedávno,tak dúfam že sa to časom podarí.Bez nej to nikdy nebude ani replika,je to určujúci diel tohto typu.Videl som nejakú prihlásenú 175 svazarmovec na preteky v Zlíne o pár dní,tak ju snád detailne nafotím a uvidím ako dalej.Ide mi o funkčnú repliku na jazdenie,takže prípadné malé vizuálne odchýlky nejako prežijem.Aj ked-kto to dnes bude vedieť posúdiť?Jedine že by sem dal foto niekto kto ju má v orginále,ale som skeptický,lebo na nete nie je o nej skoro nič.    [Joski]   10.09.2014
Odpověď  Hlava byla několikrát na prodej na aukru, od 1500-3000, viděl jsem ji i několikrát na motocyklech v inzerci a myslím že by ji někdo z něj ochotný sundat byl. Myslím že mě doma leží kyvna, i když je to asi na 957, no záchyt bude totožný, dále snad obě hlavy, případně Scottové nádrže, snad starší zadní blatník, pak předpokládám, že záchyt reakce je skoro jako na Libeňáku, levá vzpěra stupačky bude dělaná z pravého držáku pedálu, masku jsem v ruce bohužel neměl a cca před dvěma měsíci mě utekl opět jeden přední blatník za 500 kč, nový nikdy nepoužitý, co se dá dělat, snad časem.    [Pavel]   10.09.2014
Odpověď  Istý si nie som ani ja len tak odhadujem podľa zverejnených fotiek.A bolo toho vyrobeného údajne len pár kusov tak nemyslím že by kôli tomu riešili nový typ blatníku. Chcel by som repliku,mám doma krásnu nevyužitú čiernú 175 sportku.Jediný problém mám s tou špeciálnou hlavou válca,kým ju nezoženiem nebudem stavať.Ostatné na tom type je pomerne jednoduché zreplikovať.    [Joski]   10.09.2014
Odpověď  Zdravím Joski, jistý bych si tímto tvrzením nebyl a věřím že jej udělali přímo na motocykl, ale bůh ví. Jinak máte něco na tento motocykl původní, nebo již vyrobené, předpokládám, že asi stavíte repliku, když je většina dílů shodná se sériovým motocyklem. Co je tam navíc, snad hlava, oddělené řazení, asi převodovka, spodní díl masky, kyvna a záchyt reakce, nejspíš ještě vzpěra levé stupačky, čísla, přední blatník, možná jsem ještě něco opomněl, jinak když pominu že 957 vychází z hranatého rámu, tak je rozdíl asi jen v hlavě , blatníku, výfucích a nádrži? Sám jsem o replice uvažoval a v regále se mě tu něco válí, ale nic víc jsem zatím nepodnikl. Díky za foto, či zprávu jak jste na tom.    [Pavel]   10.09.2014
Odpověď  Na 99 % ano.Oni jednoducho upravovali motocykel dostupný bežne na trhu.Pérak bol už vtedy dávna história.Jeden z problémov ktorý bolo treba vyriešiť bol ucpávanie sa predného blatníka blatom.Tak tú zvislú vzperu čo je normálne na klzáku zvnútra odstránili a presunuli dozadu(za klzák) a tým získali väčšiu vnútornú šírku.Je uchytená inak ako na péraku a úplne inak ako na libenáku.Dá sa to ľahko odsledovať na detailných fotografiách.Zároveň blatník z toho istého dôvodu ešte zostrihli asi v úrovni kde je na nom normálne ten prelis.    [Joski]   10.09.2014
Odpověď  Že by to byl blatník upravený z původního?    [Jarek]   10.09.2014
Odpověď  To na vašom obrázku je 175 typ 460-tam nie je blatník z péraka,práve sa tým zaoberám,ale popisujete typ 957 a na tých sa niekedy nachádza.    [Joski]   08.09.2014
Odpověď  Připadá mi, že přední blatník je z peráka co myslíte?    [Jarek]   08.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj našel jsem tohle.Snad bych i řekl, že to bylo přesně ono.Nevíte někdo víc o tomto motocyklu?Na internetu moc fotek není.Snad ani jeden přítomně zachovalý kousek    [Jarek]   08.09.2014


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006