MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 300573 příspěvků |7214 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 88 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní spe | Odpověď 22.5.2019 12:04  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma ČZ 250-997
Prosím o několik rad k tomuto motocyklu.Potřebuji sehnat brýle k tlumičům a nevím jestli jich bylo více druhů a tak nevím ,které mám přesně schánět.Potom by nás zajímal výfuk vedený spodem.Jestli může být a popřípadě ,kde ho schánět.A potom značka TK 7.Dokáže někdo s té značky něco vyčíst? Děkuji ,za jakékoliv informace.    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   14.12.2015     Zobrazit téma  
Odpověď  No bola to taká doba.
Ja som tam dal fotku len aby mal predstavu ako to má vyzerať.
Jasné že ten jeho základ sa dá použiť.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2019
Odpověď  no však jo- předek je stejnej,a zadek je upravenej, tak jako 90% motorek tehdy- prodloužená zadní vidlice, a upravený držáky na tlumiče.    [Monty]   31.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ram na 996,997 a 998 vyzerá takto.
V prípade záujmu by som ho aj predal.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2019
Odpověď  čz 997,ale zadek je upravenej na větší zdvih pérování    [Monty]   28.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, vedel by mi niekto pomôcť s indentifikácou? Ten rám sa mi nepodobá na žiaden čo som na internete našiel.    [JozefŠamajRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky mám hotovo :)    [p.]   11.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už je hotová.Není to žádná celková renovace.Pouze se vyměnilo vše ,co bylo potřeba.    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  prosím o radu je správně pořadí součástek viz obrázek (jsou očíslovány) jde mně o to, aby tam nebyla nějaká podložka navíc či naopak nechyběla jedná se o motor typ 981.    [p.]   27.06.2016
Odpověď  Pro Mojmíra
Poslal jsem Ti mail
Luboš H.    [Luboš H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.05.2016
Odpověď  Ano gufero má býti na kraji a mezi ložisky je rozpěrný kroužek o síle cca 4-5mm. Trubky vydlice se musejí vyrovnat co nejlépe pod lisem aby co nejméně házely na brusce. Po té obrousit chrom-tak o 0,15-0,20 po té nanést tvrdochrom (já jsem to dal do Sts Otrokovice cca 1000Kč a po té znova brousit na průměr 35mm.    [Petr]   10.05.2016
Odpověď  Dík ,za odpověd.O těch trubkách vím ,ale zkušenější kolegové mě je nedoporučovali,že moc nevydrží.Taky nevím jestli jsou ihned k nasazení a nebo jestli je budu muset nechat obrousit.Ty kluzáky budou totiž taky vyběhaný a tak je potřeba trubky spasovat s těma kluzákama.Mojmír    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.04.2016
Odpověď  Ahoj, nebo je řešení koupit nový trubky kontaktuj pv moto ten je myslím nabízí ještě záleží jestli máš krátký nebo dlouhý duby. Mě by zajímalo množství tlumič oleje?    [p.]   15.04.2016
Odpověď  Zdravím a všem děkuji ,za odpovědi.
Ted tu máme další problém a to že jsou vydřený trubky předních tlumičů. Zatím co jsem zjištoval ,tak oprava příjde ,od pěti tisíc po deset.A to se nám zdá hodně a tak jestli někdo zná někoho kdo se s tím zabývá ,tak prosím o kontakt.8-10 tisíc mě bylo řečeno ,za komplet opravu.Tvrdochrom + spasování do spodních kluzáků.
Dík ,za odpověd
Mojmír    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.04.2016
Odpověď  CZ513 a asi aj 514 mali semering medzi ložiskami.len ak ho bude treba vymeniť,tak poliť motor.980a 981majú semering na kraji a medzi ložiskami rozperku.    [jumbo]   04.04.2016
Odpověď  Ahoj,jedná se o úpravu za účelem zmenšení objemu pod pístem,větší tlak.obdobně jako se vkládaly podkovy do kliky...    [Ondra]   04.04.2016
Odpověď  Dík ,za odpověd.Musel jsem to dat ,tak jak to bylo před tím ,protože to jinak nešlo složit a nepasovalo to.Samozřejmě všechny motory co jsem kdy rozdělal to měli hned z kraje.Ale včera jsem na netu našel pár co to měli stejně jako mi.Kdybych to složil s tím guferem ,tak jak se to logicky nabízí ,tak vznikla mezera mezi prvním ložiskem a segrovkou. Asi 5 mm.Takže by tam musel být nějaký vymezovací kroužek.Jinak tak jak jsem to nafotil,zdá se že tam něco chybí a nebo naopak přebívá? Dík Mojmír    [mojmír pruch]   02.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto II    [p.]   02.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj Mojmíre, přidávám foto z mého karteru jedná se teda o 380ccm. Gufero bylo na konci a ne uprostřed. Dělal jsem i čz 175 tuším 477 a tam bylo gufero od kliky, což je proti přírodě. či-li v tvém případě bych to dal, jak jsem to měl já klasicky pod hnací kolo.    [p.]   02.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2016
Odpověď  Dobrý den.
Pomalu skládáme motor a vyskytnul se nám problém s uložením levé strany kliky. Gufero bylo uprostřed mezi ložiskama a já myslím ,že by mělo být úplně na kraji ,kvůli výměně. V katalogu na 513,514 to tak je. Přikládám fotografii jak jsme to měli složený,když jsem to rozdělával.Děkuji ,za radu.    [mojmír pruch]   01.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ted zrovna repasuji 380-998    [p.]   11.03.2016
Odpověď  To je pravda,ale výfuk jsem neměl a tak jsem to pořešil takto.Zadní tlumiče možná dáme do původního stavu,ale zatím to necháme takto.    [mojmír pruch]   10.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [p.]   10.03.2016
Odpověď  Podle mého názoru máš dle foto předek v pořádku, ale výfuk má být jiný vrchem vedený na pravou stranu malou trubičkou k tlumiči. Uložení zadních tlumičů má být více vzadu cca před napínákama.    [p.]   10.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhá strana    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už to trochu vypadá jako motocykl.    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2016
Odpověď  Podívej se na stránky ec-classic.com tam najdeš vše i inzerci. Stavím z dílů 981 a skoro veškerou inspiraci čerpám z tama    [Petr]   14.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2015


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006