MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316041 příspěvků |8175 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 149 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní spe | Odpověď 29.5.2024 16:42  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Jawa 350 554
Dobrý den, mám otázku. Chystám se usadit motor jawa 350 typ 554 do normální kývačky a chtěl bych se zeptat co mě při případné stavbě čeká? Ano vím, písty jdou současně, větší vibrace.... Co se týká kolen, tak jsem se dočetl, že by šly použít replikové na libeňáka, ale nejsem si jistý... Čekají mě i nějaké změny v převodech? Je případně možnost zpřevodování vyřešit sekundárním kolečkem? Je eventuelně z technického hlediska možnost přelisovat kliku, aby šla na střídačku a jezdit s tím? Díky za reakce    [Roman]    11.08.2022     Zobrazit téma  
Odpověď  Rozměrově pasuje standartní ALMET do 350. Mám pocit, že origo ojnice jsou vždy na 15mm čep(ale mnohem lepší materiál než seriový).
Já při GO nechal dát ojnice z 634,a taky písty z 634 na 16 čep a jehly.    [Monty]   14.08.2022
Odpověď  Já bych měl taky dotaz k těmto motorům, jsou písty v něčem jiné, jdou nahradit Almetem?    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2022
Odpověď  karbec 28 bych klidně nechal. Bude chtít samozřejmě zkusit správný trysky a seřízení. Při GO motoru doporučuji snížit hlavy,ty ze Švéda mají spalovací prostor 25 ccm, pro benzín BA 72. Dneska jezdíte na 95 oktanů, takže spalovák 19 ccm bude úplně v pohodě, jezdím i spalováky 17 ccm.
Kolena bych pro jistotu koupil od Hadrávka surový, dopasoval a teprve potom chromoval.    [Monty]   14.08.2022
Odpověď  Klika jednohup nebo dvojhup je na úpravci.Obojí má své plusy i mínusy Největší problém je s výfukovými koleny. Libeňácké jdou pod motor a doutníky se na ně nenapasují. Mě je vyráběl podle vzoru pan Hadrávek s tím, že jsem si je musel doladit.    [Stenly]   12.08.2022
Odpověď  Tak z mého laického pohledu se klikovka při repasi rozlisovavá a přelisovat na jednohup lze v podstatě každá a to pootočením jednoho setrvačníku o 180 stupňů, tedy se domnívám že by to škoda nemohla být, když si to může každý dle jeho přání nechat udělat. Možná se pletu, díky za opravu. Děkuji za reakci Montyho. Monty, mohu tam ponechat při úpravě kliky na střídačku karburátor 2928? Díky za reakci    [Roman ]   12.08.2022
Odpověď  A nebylo by lepší použít normální střídavou kliku a tuto zachovat pokud je dobrá a uložit nebo jí nechat někomu kdo jí využije?    [k]   12.08.2022
Odpověď  Našroubovat tam motor není problém. Kolena z Libenáka pasují. Chtělo by to pořádnej airbox,aby motor udejchal. Přelisovat kliku není problém, prostě se kuchne motor, a udělá klika na střídavý písty. Sekundární kolečko prostě vyzkoušíte, stejně na Libenáku bude na řetěz 520,ale rozeta na Kývačce je na řetěz 428. Takže musíte dát kolečko z Kývačky , začal bych na 16 zubým,a pak se uvidí........    [Monty]   11.08.2022


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006