MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 298780 příspěvků |7137 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 49 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní spe | Odpověď 19.2.2019 23:28  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Qíz:
-------------------------------------------------------------------------------- -----
Co je to za stoje?
Kde fotka vznikla?
V kterém roce?    [JzK]    08.11.2007     Zobrazit téma  
Odpověď  Jasně, v pohodě, tak já právě myslel model se sériovou nádrží, pán od kterého ji nynější majitel získal tvrdil, že to mělo být na boldoru a že udělali tři, nevyfotil jsem ji, vždy jsem nějak neměl funkční schopný mobil :-) asi ji ještě má, nebyl zase tak drahá, ale já to dát prostě nechtěl. Jinak čísla by šla dohledat v knihách, ale zase když je to cca replika, nejde až tak o to číslo.    [P]   26.06.2018
Odpověď  Mám fotky z roku 55,56 a 57.

V roce 55 jeli tyto velký nádrže, posunutý stupačky, krátký sedla ,bez schránek a velký kolena s krátkejma vejfukama,půlbubny.Klimt-Hameršmíd,Čížek - Kába

1956 seriový nádrže, schránky , rybiny a celobubny,a hliníkový válce.
Klimt-Hameršmíd, Havel-Štastný

1957 seriový sedla, litinový motory a výfuky podobný doutníkům.Hameršmíd-Klimt,Havel- Slavíček

1958 už tovární jezdci nejeli.Jen Francouzi.
1954 jen Čížek -Rykl,ale fotku nemám.
Zveřejnit fotky nemůžu,majitel si to nepřeje.    [Monty]   26.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ale svůj jsem narval ještě do péráka.    [P]   26.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jde asi o to o jaký rok by mělo jít....., pokud se nepletu, jeli tam několik let po sobě, já mám u své 350 číslo 185, je to rok 1954 s velkými výfuky a čísla Boldorů jsou prý snad před, i po tomto mém motoru a ten co jsem přiložil, neboli jeho spodek by odpovídal asi číslem již na rok 1955, jinak tato byla na prodej na tom aukru....    [P]   26.06.2018
Odpověď  Nádrž je podobná čtyřtaktové,ale menší, a s malým úzkým tunelem na jednoduchý rám. Silniční čtyřtakty měly snad vždycky velký tunel pro dvojitý rám, a ještě vybrání na vačkový skříně.
Z Aukra není.
Přeletovaný znaky měly pokud vím i soutěžní motorky.
Bohužel, výrobní čísla motorek na 24h Bol d Or se mně zjistit nepovedlo.    [Monty]   26.06.2018
Odpověď  Tak nádrž co máte je cca silniční moto, snad jako ze čtyřtaktní jawy, či cca obdobná, možná replika co se prodala na aukru? Jeden motor mám doma též, tak jediné co je na nich cca jiné je hlavně číslo, takže P - nějaké číslo ..., dle roku výroby, ale jaké bylo pořadové číslo na původní Boldory, opravdu nevím, hlavně jestli tak nenazývali i cca jiné, kde užili velké výfuky. Jinak nádrž o které mluvím je klasická kapka, jako série, ale zesílená a se změnou znaku.    [P]   26.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak já na motoru blok udělanej ze Švéda,a válce origo na velký vejfuky z Francie,ale původní by byl lepší. Moje nádrž je taky asi originál plechová, ale nikde dvojitý plechy nejsou, ani vylisovaný znak, pouze nastříkaný přes šablonu.    [Monty]   26.06.2018
Odpověď  Můj není a ten co jej má ho asi nepustí, má i zbytek motoru a spoustu dalších, ale dá se to asi udělat z jakéhokoliv, jde pak jen o velké výfuky a ty dávali ve fabrice celkem na dost motorů, tak by spíš chtělo vědět kolem jakého čísla byly tyto Boldory. Ale víko je asi to správné, co k nádrži, netušíte, jestli byla pozměněná jak jsem popisoval....    [P]   26.06.2018
Odpověď  Krásný. Že by byl blok k prodeji nebo výměně, to asi nehrozí, že?    [Monty]   26.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohle je snad jeden z Boldorů a pak jsem tedy viděl jednu nádrž, která měla přeplátovanou, zdvojenou přední část kolem krku rámu a asi i kolečko ve znaku, ta prý na něm byla též, jestli ano nevím, ožná zde by někdo věděl.    [P]   25.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Saša Klimt Bol d'Or 1956. O.Hamršmíd + S.Klimt 1. místo v kategorii 350ccm.
Panu K. Mašitovi se tu na fóru přeje každý rok k narozeninám, ale na nedávno zesnulého S. Klimta si nikdo nevzpoměl. Škoda... Byl to jeden z našich nejlepších jezdců a mechaniků...    [J]   25.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento víkend Bol d Or jezdil v Brně. Ještě k dokonalosti chybí moc práce,ale jezdí..........    [MONTY]   24.06.2018
Odpověď  Tak motocykl na spodním obrázku a ty dva jezdci na motocyklech jsou JAWA 350 Bolˇd Or rok 1954.Ročník 1955 již měl kompletní upravený podvozek z normální kývačky včetně nádrže.    [v]   25.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak tady je fotka.    [Meela]   18.11.2007
Odpověď  Vím kde jsou originály,tak je prostě omaluju a udělám repliky    [MONTY]   17.11.2007
Odpověď  Meela. Dej jsem fotku.
Tom    [Tomáš]   17.11.2007
Odpověď  Model co jel šestidenní v roce 1955.    [Meela]   17.11.2007
Odpověď  To Meela: čemu přesně řikáš kývačka pro šestidení???
Tom    [Tomáš]   17.11.2007
Odpověď  Monty to bude zajímavý, jak máte vymyšlené výfuky? Taky máme v plánu jednu kývačku ze šestidenní, kde jsou výfuky dost atypický a zatím se jeví jako velký problém.    [Meela]   17.11.2007
Odpověď  Rozhovor s Panem Hameršmídem http://www.motoxpress.cz/index.php?str=cln&dir=roz&cln=6/ham.txt    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.11.2007
Odpověď  Právě,že nemám- proto loudím aspon tohle.Dokud si nebudu jistý ,co kam přesně patří,zůstává zatím u plánů.    [MONTY]   16.11.2007
Odpověď  Monty Vy budete stavět repliku?Nemáte prosím nějaké lepší fotografie než jsou tady?Nebo nějaký popis jaké díly jsou stejné se sérií?    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.11.2007
Odpověď  Motor bude ze švéda 350,samozřejmě upravenej podle dobových návodů,nádrž bohužel jen laminát,investovat do plechu se mně nechce.    [MONTY]   16.11.2007
Odpověď  O Bold Or závodu se také zminuje Křvka ve své knize Říkali mi Herodes...
Jakej použiješ motor Monty??? nádrž předpokldám laminát?
Tom    [Tomáš]   16.11.2007
Odpověď  Tak konečně jsem našel aspoň něco.Na Bol´d Or startovaly dvě dvojice Hameršmíd-Klimt a Havel-Štastný.Hameršmíd a Klimt vyhrály v roce 1955 a 56.Havel a Štastný prý měli potíže se zapalováním(asi jako každý s třipade :-)) ale nakonec dojely na třetím místě.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.11.2007
Odpověď  Mohl bych Vás poprosit o poslání této fotky na mail MONTYJAWA@SEZNAM.CZ ?

Mám v plánu stavbu repliky,nějaké díly už mám na hromadě(hlavně motor a nádrž) a každý detail je zajímavý.

Mám stejnou fotku,ale v daleko horší kvalitě.


Předem moc děkuji.    [MONTY]   16.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  TAK PŘIDÁVÁM FOTEČKU.O JAKÝ MOTOCYKL JDE ?    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.11.2007
Odpověď  Také si myslím , že se jedná o tento závod,nejsem si však jistý ohledně ročníku.S tím by pomohly staré Světy motorů    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2007
Odpověď  Nikdo další?    [JzK]   13.11.2007
Odpověď  Já bych si zkusil tipnout.Jawa 350 Bol´d Or ,čtyřiadvacetihodinový závod a rok 1957. ???    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.11.2007


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006