MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301963 příspěvků |7294 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 53 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory Zetor | Odpověď 19.9.2019 00:49  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma umístění výrobního čísla na traktorovém vleku ručně sklápěném o nosnosti 3,5t
prosím poraďte kde je umístěno výrobní číslo na tomto vleku,výrobce Brandýské strojírny a slévárny,n. p., Brandýs n. L. typ T 3,5 S je to druh vozidla traktorový přívěs sklápěcí    [zetor 25Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům   25.12.2008     Zobrazit téma  
Odpověď  Mam na prodej nove pneu 4× 7,50-20    [Jaroslav]   01.08.2019
Odpověď  Zdravím, také jsem si pořídil vlek 3,5t typ T3,5 P-VB 2 a výrobní číslo jsem nenašel. Bohužel ani podle starších příspěvků zde na fóru jsem číslo nenašel. Mohl bych poprosit foto toho místa, kde by mělo číslo být? A ještě jeden dotaz, nemá zde někdo na prodej 4 kusy pneu 7,50 - 20?. Díky moc.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2019
Odpověď  Zdravím, tak číslo je vyražené na pravém U profilu zvrchu čitelné z pravé strany.
Jedná se o pohled od oje směrem vzad.
Vlek BSS T 3,5 PVB2 ručně sklápěný    [Milan]   26.04.2017
Odpověď  Asi jsem tady s křížkem po funuse a navíc jsem diskusi prošel jen zběžně, tak se omlouvám, pokud to tady už někdo psal. Prošel jsem si cca před rokem procesem postavení továrního vleku BSS na SPZ (Pajku). nebudu se tady rozepisovat o celém procesu, je to slohovka (když bude zájem, mohu rozepsat).
Co se polohy štítku týče, udělal jsem to tak, že jsem se zeptal toho technika, co dělá technickou, kam to číslo mám vyrazit. Ve finále to nikoho nezajímá, jen jeho. Policajt na silnici nemá tucha, kde to správně má být a ani to neřeší. Na mém vleku je hliníkový štítek a ještě vyražené číslo (prý tam má být obojí). Možná má pravdu, možná ne, ale mně je to jedno, důležité je, že on mi dal tu technickou a můžu jezdit (o poloze štítku bezpečnost provozu fakt není).
Tento postup doporučuji všem. Pokud se chystáte opravit vlek a pak jít na technickou, jděte se tam zeptat, jak to chtějí. Dokonce mi udělal i technickou na dvoře, že jsem s tím nemusel nikam trajdat. Nebyl to žádný známý, prostě jen viděl, že to chci udělat pořádně a ne jen tak na oko.    [Petr]   16.04.2017
Odpověď  Kdo je vyráběl?    [P.S.]   09.04.2017
Odpověď  Bohužel pan R.Bilik nemá žádné informace,toho jsem kontaktoval,protože panav SEnice vleky 3,5t nevyráběl.    [Libor]   08.04.2017
Odpověď  Ing. Rostislav Bilík
zkušební technik
tel : +420 585 808 519
fax : +420 585 808 220
Email : rostislav.bilik@panav.cz
www.panav.cz    [P.S.]   08.04.2017
Odpověď  Chlapi tak něco poraďte mne to taky zajimá.    [Libor]   07.04.2017
Odpověď  Zdravím Vás chlapi,nějak tady tomu nerozumím,tak se raději zeptám a třeba mi někdo odpoví,chcete mi říct,že když mám vlek T3,5S nyní bez zpz,že je možno ji legálně zase postavit na čísla?Děkuji za jakoukoliv odpověď.Jaroslav    [jaroslav]   23.03.2017
Odpověď  Zdarec, moc děkuji Mirce za příručku, odkaz ke stažení je tady: https://uloz.to/!cgQFuTJP6/navod-t-3-5-s-pdf    [Jakub]   13.07.2016
Odpověď  Zdravím, kolega Jakub jsem dá odkaz, kde bude příručka ke stažení. Stále platí, že ji jednotlivým zájemcům zašlu emailem.    [ikim]   13.07.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  zdravím, mám naskenováno, jedná se o tuto příručku, kdo máte zájem napište na email: qb1520@seznam.cz    [ikim]   13.07.2016
Odpověď  Ahoj Ikim, super, dakujem za vsetkych uz vopred :)    [Peto Z 25 A] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2016
Odpověď  v pondělí naskenuji    [ikim]   09.07.2016
Odpověď  Ahoj, jasně, máme zájem a je nás víc. Mohl bys nám ho sem poslat? Nebo pokud by Ti nešel nahrát sem, pošli jej na mail a já už si s tím poradím. Díky!    [Jakub]   09.07.2016
Odpověď  návod na BSS T 3,5 S mám pokud máte zájem    [ikim]   08.07.2016
Odpověď  Libor stále sa Ti to nepodarilo? Ozvi sa mi prosím na mail, mám ho pod menom. Díki    [Peto Z 25 A] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.07.2016
Odpověď  Ahoj Libor, ako si pokročil s tou príručkou. Ďakujeme vopred všetci záujemci.    [Peto Z 25 A] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2016
Odpověď  Ahoj Libor. Super, už sa neviem dočkať. Ak by si mal s tým spájaním obrázkov problém, pošli mi napíš mail a pomôžem Ti s tým.    [Peto Z 25 A] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2016
Odpověď  Ahoj, tak je naskenováno - bohužel neumím spojit několik obrázů s příponou jpg do jednoho souboru - tak to musím ještě pořešit s kámošem :-( .
Tak ještě strpení.    [Libor]   24.02.2016
Odpověď  Ahoj Peto a Jakube, je to už pěkná doba co jsem to sem dával.Jakmile bude chvilka, tak to naskenuji a dám odkaz. Vydržte.    [Libor]   18.02.2016
Odpověď  Ahoj, přidávám se s prosbou o návod na T3,5S. Na netu je pouze starší potahový vůz VP3,5S zde: http://uloz.to/xC1Ynp1/potahovy-sklapeci-vuz-vp-3- 5-s-navod-k-obsluze-katalog-nd-zip
ale na klasickou 3,5 tunu nic.    [Jakub]   17.02.2016
Odpověď  Ahoj Libor, chcel by som ťa poprosiť o oskenovanie toho návodu na vlek T 3,5S. Tento návod pomôže viacerým ľudom, pretože nikde som ho nenašiel, že by bol a dal sa stiahnuť. Ďakujem    [Peto Z 25 A] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2016
Odpověď  Zdravím,nevíte někdo nebo nemáte někdo fotku originál držáků zadních světel,odrazek(trojuhelniků) a spz jak byly umístěny na tomto vleku 3,5t.Předem dík.Jarda    [jarda]   16.09.2015
Odpověď  Mohli by ste sem dat par fotiek vasho vleku melichar?    [Martin]   17.12.2014
Odpověď  prosím o pomoc. Mám valník 3,5t Melichar s ručním sklápěním rád bych jej zrenovoval , ale schází mi dokumentaci mohl by někdo pomoci, náklady s tímto spojené pochopitelně uhradím.
děkuji Jirka    [stihlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2014
Odpověď  Vypadá komplet ale ještě tam zajedu jestli maká sklápění,1400 kg je už docela dost,za kilo chtěji 12kč.Tak uvidim až ho zvážíme.    [pipa]   25.08.2014
Odpověď  Já mám T3,5P a mám za to, že mám v techničáku 1425Kg, ale nejsem si tím jistej, nemám teď možnost se na to podívat.    [LukášL]   25.08.2014
Odpověď  Tak sem dej foto až to budeš mít doma    [P.S.]   24.08.2014
Odpověď  Díky u nás je právě jeden v kovošrotě tak ho asi vezmu.Pipa.    [pipa]   23.08.2014
Odpověď  Potahový vůz VP 3,5 S váží 1125kg tak to bude podobné    [P.S.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.08.2014
Odpověď  Ahoj chlapci,nevěděl by někdo kolik takový vlek jako má Martin na obrázku váží?Díky.Pipa    [Pipa]   22.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahojte stal som sa čerstvým majitelom ručne sklápaného vleku 3,5 tony preto oživujem tuto temu a prosím Vas o pomoc. Chcem sa spytat či mate niekto tu páku ručnej brzdy alebo kde by sa dala zohnat? Použijem foto z tohoto fora snad sa na mna majtel nenahneva    [Martin]   01.08.2014
Odpověď  Když už jsme u toho vleku, jaká je jeho cena bez dokladů a s dokladama ?    [Roman]   19.06.2014
Odpověď  Ahoj, došel někdo k závěru, jak poznat Melichar od BSS? chuck    [chuck]   11.06.2014
Odpověď  tak to je mazec    [tomas]   05.06.2014
Odpověď  diky za info, jsi cely hodny.    [eiri]   03.06.2014
Odpověď  Tak jsem hledal, ale tahle info tam neni, je tam uvedeno co jak mazat, jake jsou parametry vleku - rozmery, vahy, atd, ale umisteni cisla ramu tam fakt neni.    [Libor]   02.06.2014
Odpověď  zdravim. libore, muzes nam vsem osvetlit, kde podle litery je číslo rámu na 3,5t?    [eiri]   30.05.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mam tyhle dva návody.    [Libor]   19.05.2014
Odpověď  Dobrý den,
koupil jsem si vlek BSS P 73S, nemáte k tomuto vleku někdo nějaký manuál, budu rád za každou informaci. Omlouvám se, ale už se mi nechce všude být registrován.    [Dušan]   24.02.2014
Odpověď  Nemáte někdo příručku k 3,5t BSS?    [P.S.]   27.12.2013
Odpověď  Hydromotor s převodem by s tím mohl taky otočit    [P.S.]   25.12.2013
Odpověď  Pomůže prosím někdo radou jak přědělat sklápění na valníku Vihorlat T3,5S z ručního na hydrauliku.    [Radek Kubíček]   24.12.2013
Odpověď  Co aspoň pláště? Jaký je origo rozměr plášťů v techničáku pro 3,5 tunu?    [Jakub]   16.12.2013
Odpověď  Zdravím, poohlížím se po nějakém přívěsu za svoji 25A abych s tím mohl na silnici. 3,5 tunky jsem zjistil byli asi tři výrobci: Jeden je Brandýs, ten by měl mít vepředu zúžený rám. Pak je Vihorlat Snina na Slovensku a ještě jsem slyšel o nějakém Melicharovi. Nerozeznám je od sebe, všiml jsem si, že některá má rám po celé délce úzký a má vzadu takový most nad Z nápravou. Některá má přední část oje celou úzkou a chycenou zevnitř ke svařenci řízení, jiná má oje vzadu rozšířené a uchycené zvenku.
Jsou nějaké rozeznávací znaky a dá se říct která je která a je konstrukčně lepší nebo horší?
Díky    [Jakub]   06.12.2013
Odpověď  Zdravím, chcem sa spytat na vlek sts 5t n.p. Humenne je to slovenska výroba a potreboval by som ju dostat na cisla. stitok som zohnal, len neviem najst cislo vyrazene na rame, malo by byt niekde na pravej strane, ale neviem ci v ucku alebo niekde inde. ak mate niekto s tym skusenosti, rad sa priucim, dakujem    [Ondrej ]   12.03.2013
Odpověď  Díky za rady. V sobotu to zkusím, když mi nebude pršet nebo chumelit na záda.    [Laďa]   17.03.2010
Odpověď  Když to přerážím já, tak nejdřív vezmu kladivko, a to starý číslo co možná nejvíc roznejtuju( né rozmlátit)ten materiál se trochu utemuje, a pak není toho broušení tolik.Pak vezmu brus pískový,a vezmu to zhruba.Nakonec do vrtačky šmirgl a máš to jak psí kukly.Radost vyrazit ta pravá čísla.Chce se toho nebát,chce to nespěchat,udělat si třeba fixem čáru aby si trefil výšku, přiložit raznici a jednou ranou to tam fláknout.Opakované přerážení se ti nemusí vždy povést a malá rána ti spíš přidělá práci protože tu raznici těžko do toho mělce vyraženýho čísla trefíš.Pak to dělá takový odrazy a je vidět že to není ono.Nakonec barva rámu a nemáš co vymýšlet.A jestli se ti zdá ten kousek moc pěknej lak, vem nějakej prach a foukni ho nato mazi vrstvama barvy.A jako šplh u komisaře ho označ červenou barvou, to maj rádi.A hned máš výmlovu, že bylo pod vrsvama barvy, tak si brousil až si ho našel.Kdyby našli starý číslo oni, a vele nový, asi by byl problém.    [megabeda]   16.03.2010
Odpověď  cislo bud vybrousit nebo rozklepat rozklepani je pracnejsi ale lepsi nakonec tu plochu rozklepat pres hrubsi smirkove platno nove cislo vyrazit nad nebo pod stare puvodni namalovat cervenou barvou ramecek na nove cislo stim ze jedna strana ramecku prekryje puvodni misto kde cislo bylo vyrazene nove cislo pretrit barvou a potom vyskrabat jako ze se hledalo a naslo nejlepsi je to delat nez se natira cely vlek    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2010
Odpověď  Že se k tomuto tématu ještě vracím. To číslo tam je opravdu nad čepem předního pravého pera. To je ten problém! Je jiné. Nezkoušel jste to někdo přerazit? Jak odstranit staré číslo abych ho nemusel vybrousit. Stopy po brusu jsou moc vidět. Nebo to nevadí? Já musím na STK a nechci abych upadl hned v podezření z nekalostí.    [Laďa]   16.03.2010
Odpověď  vleky BSS maji cislo vyrazene u predniho cepu praveho predniho pera zkus tam hledat treba maji stejny system znaceni velikost cisel 1cm    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Koupil jsem vlek Karosa n.p. T5t. Je to 5tunka ručně sklápěná a nikde na ní nemůžu žádné číslo ani štítek najít. Nevíte někdo aspoň velikost čísel a kam je mám vyrazit? Předem děkuji za pomoc.    [Laďa]   07.03.2010
Odpověď  Mam taky 3,5 tunu s timhle rizenim a jezdi se sni perfektne i couva,tedy za Skodou 30 ta je ale kratsi nez zetor.    [Pavel]   18.10.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tiez mam vlek 3?5t ten co je aj tu .chcem sa spitat ako sa vam s tou vleckou cuva
mne to nejde su tam vymlatene čapy riadenia .je to celkom sranda ked pride ku mne daki kamarat "traktorista" a chce mi zkazat ako zacuva do dvora ....nezacuva ani ked mu poviem ze mu dam 20 eur ak to dokaze.    [juro]   18.10.2009
Odpověď  stejný systém nájezdové brzdy je použitý u kompresoru pkd-6,výrobce škoda s šestiválcovým motorem crystal.tam je možnost i aretace při couvání a je to přes lana.    [milan]   15.09.2009
Odpověď  Ahoj, koupím zvedák na mailera 7 Tun, autovlek na tuplákách i nefunkční na repas. Nebo nový, koupil jsem vlek a předchozí majitel je vyhodil protože byly nefunkční a jezdil s tím autoškolu.    [Libor]   11.09.2009
Odpověď  Ted jsem prihlasoval vozik za auto,na evidencce i na technicke je dulezite vyrazene cislo na ramu,stitek je nezajima.    [Pavel]   11.06.2009
Odpověď  nejnutnější    [P.S.]   10.06.2009
Odpověď  Tak třeba ve firmě Panav technik tvrdí opak.Štítek je nenutnější!!!!!!!!!!!!!Policie při kontrole vyžaduje štítek.    [P.S.]   10.06.2009
Odpověď  Pro Materna: Má-li přívěs brzděnou zadní nápravu, přenáší se zpomalení tažného vozidla soustavou pák a lan na brzdové klíče čelistí zdaních kol. Nájezdová brzda se též zabrzdí při odpojení přívěsu vlastní vahou závěsu. - takže to zas až tak jednoduché není...    [pažout]   16.04.2009
Odpověď  Nemohl,nemam ho tam a i se bez nej obejdu,bohuzel.    [pavel]   14.04.2009
Odpověď  Pro Pavl, nemohl bys prosím mi vyfotit na tvém vleku vyrobní štítek.Čísla zakryj jen bych potřeboval jak vypadá.Díky    [Jiri S]   14.04.2009
Odpověď  Urcite to na tehdejsi dobu bude neco jednoducheho,pakovy mechanismus kdy oj na nej zatlaci a na couvani se oj zajisti proti pohybu nejakym zajistovadlem,treba kolikem.    [Materna]   11.04.2009
Odpověď  sháním jak má vypadat nájezdová brzda ke čtyřkolovému valníku 3,5t za traktor. Prosím pošlete foto, či jakékoliv info, nebo kdo tento valník vlastní ať se prosím ozve.    [pažout]   11.04.2009
Odpověď  Nemáte někdo na prodej vlek za V3S včetně SPZ.    [michal-7610] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  Je tp melichar ,mam ten samy jen se sedackou brzdare a spz.    [pavel]   09.04.2009
Odpověď  jirko s, pátral jsi po výrobním čísle? myslím tím jeho umístění.    [EIRI]   03.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Jiří S]   02.04.2009
Odpověď  ještě ze zádu    [Jiří S]   02.04.2009
Odpověď  tenhle vypada na firmu MELICHAR    [slava]   02.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Hoj, koupil sem si vlek 3,5 tuna a nevým co to je za výrobce tad.Jinak budu ho renovovat aby ladil s mojí 25.Takže kdyby někdo něco věděl...Díky    [Jiří S]   02.04.2009
Odpověď  Kámoš to tam ještě nedávno měl ale užto uříz    [Jiří S]   02.04.2009
Odpověď  Ahoj, nevíte někdo, jak na prvních třiapůltunách byla přidělána sedačka? Ve předu tzv. šejtroch. Nemáte někdo fotky, nebo jestli by se něco nenašlo v knížkách. Dík    [AradRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2009
Odpověď  milý honzo, uhodil jsi hřebíček na hlavičku, sice jen na polovičku, věnoval jsi tomu jistě dlouhou chviličku, snažíš to co cítíš napraviti trošičku. je vidět, že nebyla nošena svačinu na základní školu nadarmo.tuto pochvalu jsi dostal zadarmo. a kdy nám přineseš něco ze své zahrádky? vlastně jsme mluvili o informacích o 3,5 t-ně. raději v tomto případě dokumentaci ze své příhrádky. hr na ně, drahý pane jane. pozn.autora-netvora: čeština, to je vám ale potvora. momentálně mentálně zrovna honzu maličkost písmene h ranila. jeho hrdost slzu ronila. a proto jeníci všech zemí spojte se a do boje za velká písmena dejte se. přeju nejen honzovi mnoho úspěchů, mějte se, smějte se a do další tvůrčí zájmové práce s honzou i bez honzi, dejme se.    [EIRI]   10.03.2009
Odpověď  Honza se píše s velkým H.Dík.    [Honza]   10.03.2009
Odpověď  honza nám určitě ochotně napíše, dle svých podkladů, kdeže je správné umístění výrobního čísla na 3,5t. děkujeme    [EIRI]   10.03.2009
Odpověď  Mám tu na tento vlek návod s katalogem. Je to v tištěné podobě.Máteli zájem,pošlete adresu.    [Honza]   10.03.2009
Odpověď  Dobrý den. Po mě nikdy na technické kontrole štítek nechtěli, jen zkontrolovali výrobní číslo. Myslím, že spousta vleků už stítek dávno nemá, a nevadí to. Spousta starších vozidel štítek nemá (traktory, motocykly), a nikdy jsem se nesetkal s problémy. Směrodatné je číslo, které je vyražené, nikoli štítek. Zkus jinou stanici technické kontroly, tam Ti určitě problémy dělat nebudou.    [Libor P.]   08.03.2009
Odpověď  Takový štítek bych taky otřeboval. Mám jen jeden dotaz - je rozdíl mezi slovenskou 3,5tunou vihorlat a brandýsskou? Já mám BSS T3,5PVB2. Oproti vyfocenému štítku mám pohot. hmotnost 1590 kg.    [Lukáš]   05.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  jeste jedna    [paja333]   02.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím já mam na 3,5t jenom štítek. Vyražené číslo sem nikde nenašel.    [paja333]   02.03.2009
Odpověď  Nevím, co si o tom mám myslet. Číslo umístěné na místě, jak to vyfotil kujza mi přijde logičtější. Navíc to elko (či co je to za profil) je z venkovních stran rovné a hladké, kdežto účko, na kterém to mám vyražené já, je zevnitř nepatrně zakulacené a má kulaté rohy. Že by se čísla razily na tokovéhle plochy se mi taky moc nezdálo, ale na tom STK šli najisto a číslo tam bylo. Vůz jsem koupil v jiném regionu než je naše STK, to znamená že takhle umístěné číslo není výsadou pouze našeho kraje (pelhřimovsko). Nejlepší by bylo, kdyby se ještě nějaký ochotný majitel 3,5tuny podíval kde má číslo na svém vleku on (pokud nějaké má) a napsal, event. vyfotil, to do téhle diskuse. Zatim díky    [Lukáš]   02.03.2009
Odpověď  zdravím. a nemáte někdo dobovou literaturu, která by nám to jistě více osvětlila a uvedla nám přesné údaje o 3,5t?    [EIRI]   02.03.2009
Odpověď  zdraví. lukáši a co příspěvek kujzi na umístění čísla u 3,5t?    [EIRI]   22.02.2009
Odpověď  Ahoj chlapi, koupil jsem 3,5 tunu BSS PVB2 před týdnem, je to ruční sklápěč s autorejdem, rok výroby 1957. Když jsem řešil technickou a evidenčku u nás v traktorce, řekli mi, že číslo rámu u tohoto vleku má být vyraženo na rámu uvnitř profilu U viditelné mezi pravým předním kolem a korbou. Číslo tam opravdu bylo, takže si to tam nevymysleli. Štítek nemám, ale to je vůbec nezajímalo a STK a evidenčku jsem v pohodě absolvoval. Pokud by se někdo zabýval výrobou štítků, byl bych jedním ze zájemců, protože nevím, co si úředníci zase vymyslí, nebo kdo bude příště na STK a nerad bych měl nějaké problémy.    [Lukáš]   17.02.2009
Odpověď  Díky moc za info.Tak si tak říkám že by mi snad i stačilo sehnat výr. štítek z jakékoliv 3.5t nebo i 5t a podle něj udělat štítek s číslama v TP(váha celková,provozní,výr.číslo atd)nanejtovat ho na rám.Zajet na stk , oni budou spokojený že tam nějakej štítek je a já bych měl problém vyřešenej.Pokud by jste byl někdo schopnej ten štítek udělat,nebo ho měl a byl ochotnej ho vyfotit a poslat ho tak mi prosím dejte vědět na email :Jarek.Legis@seznam.cz DÍKY VŠEM    [´Jaroslav Legner]   15.02.2009
Odpověď  P.S. přečti si pozorně můj příspěvek. K tomu, co tady píšeš: je pravda, že PANAV jako jeden z výrobních závodů bývalého kolosu národního podniku BSS, může štítky a základní technické popisy udělat, ale pouze u výrobků od kterých má dokumentaci a které vyráběl, což není případ vleku 3,5t (brandýsák)! Tuto informaci mám i ověřenou a písemně doloženou od Ing.Rostislava Bilíka, zkušebního technika. Samozřejmě u výrobků, které vyráběl je to možné, což je případ vleku 5t (P53S nebo maringotky A3S). K tomu co píšeš dále základní technický popis (ZTP) nenahrazuje velký technický průkaz, ale je pouze jeden z podkladů pro vyplnění technického průkazu a ZTP lze samozřejmě získat v Panavu za 2000+DPH, pro ostatní stroje např. u Ing. Mareše v Praze za cca 2500 Kč.Následně musíš absolvovat evidenční kontrolu, kde ti technik potvrdí, že údaje v ZTP sedí s reálným stavem a pak můžeš jít na úřad, kde ti vystaví TP nebo TO. Změnit kategorii lze také, realizoval jsem to tak např. u té vojenské maringotky A3S, která byla vyráběná jako automobilový přívěs a v Panavu mi posvětili změnu na traktorový vlek do 40km/h. Ale je to pouze jak znovu píšu na výrobky a typy, které PANAV vyráběl nebo od nich má dokumentaci!!!    [kuzja] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2009
Odpověď  Mám známěho,který si ten štítek v BSS(Panav)objednal a firma nechala nebo sama vyrobila.Udělají i kopii velkého TP jmenuje se to Základní technický popis a ten nahrazuje velký TP.S ním se jde na úřad a tam ho přihlásí.Stojí 2000kč+DPH.To je info z BSS(Panav).Toto je od Panavu ?,,Po registraci máte ještě možnost nechat změnit kategorii vozidla na OT (traktorový vlek) s maximální rychlostí 40 km/hod a vyhnout se tak silniční dani a roční STK. K tomu zase potřebujete náš souhlas a ten stojí 2 000 kč+DPH.    [P.S.]   15.02.2009
Odpověď  Ahoj Jardo, štítek bych byl schopen klidně udělat v elektronické podobě a pak by sis ho mohl nechat vytisknout u pana Přemka Šrámka.Problém je ovšem v tom, že bohužel k 3,5t brandýsáku chybí předloha!!! Kolega "P.S." nemá pravdu, že ve fabrice štítek udělají. Totiž Brandýské strojírny a slévárny, n.p. (BSS) vyráběly spousty výrobků ve svých pobočných závodech (nejvíce Senice na Hané, dnešní PANAV) a "jen malou" část výrobního sortimentu "doma". Bohužel vlek 3,5 t se nevyráběl v žádném pobočném závodě a veškerá dokumentace a agenda byla v Brandýsi. Bohužel BSS zanikly a nástupcem bylo Metaco, které také zaniklo bez náhrady. Z toho plyne, že štítek ti žádná fabrika nevyrobí a to ani dnešní Panav Senice na Hané, protože k 3,5t nemají vůbec žádnou dokumentaci ani oprávnění i když např. pro svůj mateřský závod vyráběli vleky 5-ti tunové P53S nebo např. A3S, A3V apod. Jediná možnost je sehnat štítek z 3,5t brandýsky od někoho kdo ho má, naskenovat a já ho klidně udělám! Teď momentálně řeším štítek na 3,5t Vihorlat, ale ta se dělala na Slovensku a je konstrukčně odlišná. Také se řeší štítek na P53S 5tunu, který bude k dispozici dle originálu a druhá možnost je si ho objednat v Senici za 500+DPH (tento typ tam dělali-viz výše)- ten ze Senice ale bude mít jako výrobce uveden PANAV a asi kolem toho bude i nějaká administrativa na úřadě. Jinak pro případné zájemce je k dispozici replika na A3S (plechová vojenská maringotka).Vašek    [kuzja] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2009
Odpověď  Štítek na přívěsy BSS udělají přímo ve fabrice.Cena 500+DPH    [P.S.]   15.02.2009
Odpověď  Čau chlapi.ma 3.5t,točna rv 1954 jeto brandýsák.Koupil jsem ho stim že stk nebudou řešit že je tam jen vyražený čislo u čepu oje,a že štítek chybí.Jenomže těd mi nechtěj udělat evidenční kontrolu (abych si ho mohl přihlásit na sebe)bez typového štítky.Nevíte někdo kde by se dal sehnat novej případně kdo by ho byl schopnej udělat aby vypadal stejně jako ten puvodní aby mi dali na stk pokoj.Budu vděčnej za jakékoliv info.Pokud někdo máte na svém vozu ten štítek tak Vás moc prosím vyfoťteho a pošlete mi ho na email.Ať vim jak má vypadat a já už bych snad někde sehnal nejakou tiskařskou firmu která by mi ho vyrobila.Za jakoukoliv pomoc či foto dík všem.    [´Jaroslav Legner]   15.02.2009
Odpověď  nemohl by někdo z Vás nafotit výrobní štítek vleku T 3,5 S? Nechal bych si podle něj vyrobit nový. Děkuji (jose)    [Prášil J]   01.02.2009
Odpověď  a není to výr.č. na rámu po pravé straně nad předního kola? 5t točna ho má na pravé straně předního kola v rámu točny.    [EIRI]   31.01.2009
Odpověď  Zdar Honzo, co by si za ně chtěl? Měl bych o ně zájem. Díky Nojmik    [Nojmik]   20.01.2009
Odpověď  Mám tu dva nové zvedáky na vlek. Napište.    [Honza]   18.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě se vracím k výrobnímu číslu, pokud je to 3,5 t autorejd tak je výrobní čislo zde (BSS nebo Vihorlat).Vašek    [kuzja] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2009
Odpověď  Než nekdo udela tu blbost a vyhodi starej zvedak ci cokoliv do sberu at ho zkusi radeji nabidnout tady na foru nebo kdekoliv jinde,timto zpusobem už bylo zniceno dost veci co se tenkrat zdaly za kram a dnes se nedaji sehnat.    [lubos]   10.01.2009
Odpověď  Mam 3,ř tunu melichar,se sedatkem a automobilovym řizenim ,po stitku zbyly jen naznaky a cislo jsem nikdy nevidel.Na technicky je ani nezajima a pokaždy ji udela v pohode . Pokud tam chces cislo mit najdi si vhodne misto na ramu a vyraž ho tam.A všem to bude jedno.    [pavel]   10.01.2009
Odpověď  děkuji za odpovědi,vaše vlečky jsou s točnami kde je výrobní číslo umístěno na rámu točny.Potřebuji umístění výrobního čísla na vlek T 3,5 S traktoroví vlek ručne sklápěcí s autorejdem    [zetor 25]   10.01.2009
Odpověď  Ahoj, já mám traktorový vlek ručně sklápěný s označením T 5 P , rok výroby 1952 (pětituna) a má výr číslo na stejném místě jako to nafotil kuzja. Snad to bude u tvé 3,5 tuny stejné.    [Lukáš]   10.01.2009
Odpověď  ...samozřejmě viz obrázek...    [kuzja] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ondro, to číslo (pokud je výrobce BSS) bys měl mít v těchto místech. Vašek    [kuzja] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2009
Odpověď  jo dik a výrobní číslo je kde?    [zetor 25Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2009
Odpověď  Zdravím včera jsem byl s touto vlečkou na evidenční kontrole a štítek ma prý byt umístěn na čele vlečky dole na levé straně sám tuto vlečku mám a v tomto místě jsou jen nýtky tak tam určitě štítek byl    [pet11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2009
Odpověď  Děkuji vám za příspěvky ale ja potřebuju umístění výrobního čísla na čtyřkolovém traktorovém vleku T 3,5 S, je to druh traktorový vlek ručně sklápěný.    [zetor 25Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [P.S.]   08.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Umístění štítku je různé.Co jsem tyto přívěsy viděl,tak to bylo vždy jinde.Výběr ze 3 míst (viz foto).    [P.S.]   08.01.2009
Odpověď  Tady je návod na Paj-1 http://leteckaposta.cz/797014935    [P.S.]   08.01.2009
Odpověď  Ing. Rostislav Bilík
zkušební technik
tel : +420 585 808 519
fax : +420 585 808 220
Email : rostislav.bilik@panav.cz
www.panav.cz    [P.S.]   08.01.2009
Odpověď  Nemaš přímo kontakt na ten štítek do BSS    [pet11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2009
Odpověď  jo dik za info ale ja potřebuju umístění výrobního čísla    [zetor 25] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.12.2008
Odpověď  Na přívěsy z BSS udělají štítky přímo ve fabrice.Cena cca.500kč.    [P.S.]   25.12.2008
Odpověď  ahoj ja mam na petunovem brandysaku cislo na prave strane za ulozenim cepu oje tak treba maji stajny postup i u 3.5t znamy ma cislo take napravo na drzaku cepu predniho praveho pera    [slava]   25.12.2008


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006