MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302243 příspěvků |7312 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 72 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 47 | Odpověď 17.10.2019 13:22  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Jawa 350/634 r.v. 1983 elektro
ahoj prosím nemáte někdo odkaz na plánky elektro pro moji Jawu 350/634 r.v. 1983, možná se to už řešilo , ale nemůžu to nalést , a motoelektro.cz mě už nefunguje . Za každou radu dík . Miloš    [Miloš]    16.10.2014     Zobrazit téma  
Odpověď  Zkuste prostě jinej karbec, nejlíp z jezdící motorky.
Že jste ho čistil , to nic neznamená,existují karby, nad kterýma se nedá zvítězit.    [Monty]   01.06.2018
Odpověď  Promiň, teď koukám že už jsou vyměněný. Ale stejně bych je změřil, měly by mít 0,22 mikrofaradu (220nF).
Před nedávnem jsem vyhodil novýho číňana a namontoval starej TESLA a bylo po závadě.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2018
Odpověď  To že nejde motor do otáček může dělat kondenzátor.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2018
Odpověď  Zdravím kolegové,
Jsem už totálně bezradný,prosím o radu, nápad...

Motorka chytne na drc,při pomalém přidání plynu jde do otáček,ale jak přidám více nebo rychleji, zadusí se a pokud rychle neuberu, tak chcípne, pokud chcípne,tak jde blbě natočit. Svíčky jsou pak černé jako uhel. Tento stav setrvává i když jsem zkusil vše co mě napadlo.
- karburátor 2 x vyčištěný v ultrazvuku, trysky čisté, šoupátko bez vůle
- nově svíčky Bosch (brisky to delaly taky)
- nové kabely, fajky a indukčky (české)
- nové sítko u kohoutu v nádrži, nová gumička v kohoutu, benzín teče normálně
- nový filtr sání
- při stelovani bohatostí to dělá to stejné ať uberu, přidám bohatost nebo oddelam gumu mezi karbecem a sáním (guma je taky nová)
- jiskru to hází pěknou, předstih seřízený, baterka nová, nabitá
- jet se s tím dá na 1/4 plynu, pak to dělá bordel, dusi se a občas jede jen na 1 válec
- výfuky jsou vyčištěné (celá motorka je po restaurování), ale evidentně to špatně spaluje, z výfuků litá nespáleny olej, kape to
- válec je uvnitř bez rýh, písty nové, kroužky taky (dělalo to i se starými).

Už fakt nevím co dál by to mohlo dělat, podle všeho to špatně spaluje v otáčkách,ale proč...

Díky za každou další radu.
Radim.    [Jimbo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2018
Odpověď  Tak jiskru mám sice na obou svíčkách, ale také na jednom kladívku - fest silnou asi jako na svíčče, a to mám nové kondíky. Zkusím dát nové kladívko a uvidím. Mohla by to dělat i načlá indukčka?    [Jimbo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2018
Odpověď  Pánové díky za tip. Byly v háji fakt kladívka! A kondíky jsou oba mrtvé, dle jiskření na kontaktech kladívek, tak vyměním a snad bude vše OK.
Díky, Radim.    [Jimbo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2018
Odpověď  no kondík jiskru dost zesiluje, není tam jenom pro snížení nežádoucího jiskření... ale je to tak jak píše monty, stav dynama na to nebude mít žádný vliv, takže chyba bude asi v kladívkách    [meela]   18.03.2018
Odpověď  No tak máte v prdeli kladívka, nebo přívod ke kladívkům. Co jinýho?

Jestli DYNAMO nabíjí nebo nenabíjí přece neovlivní jiskru!    [Monty]   18.03.2018
Odpověď  Jasně že tam jsou oba, stejné jsou tam jen pro to aby nejiskrili kladívka.prorazene nejsou, zkoušel jsem je odpojit a nic. Kabel na kladivkach jsem samozřejmě zkusil přehodit,proto vím,že kabely i cívky jsou ok - přehodim kabel a druhý válec háže.
Problém bude už od dynama,ale netuším kde....    [Jimbo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2018
Odpověď  jenom pro jistotu, píšeš kondík v jednotném čísle, máš tam oba? :-) Jinak to chce zkoušet, pokud jeden válec hází tak se může třeba přehodit kabel od kladívek, kabel u cívky apod a zkoušet jestli to už funguje    [meela]   18.03.2018
Odpověď  Zdravím kolegové,
chtěl bych poprosi o radu. Dávám dohromady 634 1980 a hází mi jiskru jen jedna (levý válec) svíčka. Svíčky jsou OK,kabeláž také, kondík není profláknutý, kladívka čisté a funkční.
Nemůžu ani za nic dojít na to co by to mohlo být, napadá mě už jen dynamo, ale divné je, že na jedné svíčce ho háže jiskru jako víno.
Díky za rady, tipy...
Radim Š.    [JimboRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2018
Odpověď  Ahoj dík už jezdíme , původní elektro nevím elektrika byla vytrhaná.    [Miloš]   02.09.2015
Odpověď  Abych to upřesnil, jde o první model čtyřky. Víte někdo, jak to v originále bylo?    [Luckytom]   23.08.2015
Odpověď  Ahoj, měl bych takový podobný, ale řekl bych zapeklitější dotaz: nemáte někdo fotky, z nichž je patrné, jak byla původně uspořádaná elktroinstalace v 634ce okolo baterky v airboxu? Myslím tím, jestli to byl chumel drátů (jak to mám já), nebo to mělo nějaký řád.
Nikde jsem to nenašel.
Díky.    [Luckytom]   22.08.2015
Odpověď  Na motorkari.cz najeď do "motokatalog", v něm vlez do typu 634 a úplně dole máš ke stažení dokumenty. Je tam u jednoho seznamu dílů i origo schéma. Nebo pak zde: http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_634/ schema/schema_pro_dva_budiky    [mr.Mic]   27.03.2015


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006