MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306936 příspěvků |7536 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 107 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 47 | Odpověď 22.9.2020 06:26  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Jeden ze 6 prototypů ČZ 175/477 ?
Dostala se mi do rukou ČZ 175/477 z roku 1969.
Dle TP je vše původní a na motorce nebylo měněno nic z hlavních části.
Motor má nálitky pro páteřový rám.
Všude jsem se dočetl, že takto bylo vyrobeno 6 ks strojů - předsérivé provedení.
Tomuto však ani vzdáleně neodpovídá číslování rámu a motoru.
Rám má číslo 71 a motor dokonce číslo 184.
Že by se začalo číslovat takto se mi nezdá.
Je pravda, že před časem byl na prodej stroj s číslem motoru 2, vypadal však úplně stejně jako moje ČZ.
Tak kolik jich bylo a jak má můj stroj vypadat?
Před časem byl přelakován a původní barva se nikde nedochovala a navíc byl bouraný - ohnutý rám je dodnes.
Dokáže někdo poradit?    [Jan Polák]    26.11.2017     Zobrazit téma  
Odpověď  Prosímvás jakou nádrž by měla mít 477.1 z roku 1971? S chromem nebo lakovanou?    [Jakub]   06.02.2018
Odpověď  Tak po kontaktování 1. majitele jsem zjistil následující:
barva červeno - stříbrná kombinace
Přední světlo Aprilia.
Takže můj dotaz - nemáte někdo recept na červenou barvu?
Jen vím, že to byl odstín Jawácké červené, ale byla to metalíza.
Díky.    [Jan Polák]   29.01.2018
Odpověď  Právě, že jsem byl zatím v hledání neúspěšný - sundané sedlo a kryt filtru, vnitřek krytu řetězu, vnitřek tubusů vidlic, tunel nádrže.
Zatím je to všude obroušené na plech, červená základovka a přes ni ta příšerná zelená.
A v TP to nikde není.    [Jan Polák]   29.11.2017
Odpověď  ta co jsem posílal v odkaze byla v původní barvě, červená metalíza + šedivé blatníky a schránky. To si myslím že byla nejčastější barva v roce 1969. Potom bývá často vidět modrá metalíza a na fotkách jsem viděl i černou, ale naživo ne (obě také s šedivými blatníky a schránkami). Světlo skoro určitě Aprilia.

Po barvě se podívej na nepřístupná místa, třeba pod štítek nebo na vnitřní části filtrboxu a krytu řetězu - pokud tam při stříkání nechali "bordel" tak pod ním bude původní barva :-)    [meela]   29.11.2017
Odpověď  Děkuji za informaci.
Že je to ověřovací série, tak předpokládám, že potřebuji sehnat přední světlo Aprilia, přepínač Aprilia a sedlo Al lištami.
Jakou bych měl zvolit barvu?
Nikde se nedochovala ta původní.    [Jan Polák]   29.11.2017
Odpověď  Pokud má motor číslo 187 jedná se o stroj z nulté, nebo ověřovací série roku 1969... bylo vyrobeno přes 200ks. Forma motoru ještě obsahovala nálitky pro UŘ - ale jáž to byl tlakový odlitek... Prototypů bylo opravdu 6, ale to byl lehce odlišný motocykl, navíc vyrobený již v roce 1967. Lišil se v rámu, nádrži, blatnky byly odlišné, motor byl hrubý odlitek, litý do písku, filtrbox také atd atd... ale to jsou opravdu odlišné motorky.    [jicha_2007]   28.11.2017
Odpověď  Tady je na prodej další, kdyby někdo chtěl:
https://motorky.bazos.cz/inzerat/82367982/Cz-175-4 77.php    [Jan Polák]   27.11.2017
Odpověď  Myslím že jste tu informaci o vyrobených kusech špatně pochopil. Tam je řeč o prvních prototypech. Jinak mám taky 477 s těmi nálitky za válcem. Výrobní číslo je v první stovce. Je to klasická červená s chromy a výbavou Aprilia.    [Honza]   26.11.2017
Odpověď  Tyhle motory se nejspíš na prvních pár set kusech používaly, viděl jsem komplet stroj s podobným výrobním číslem. Bohužel nemám pořádnou fotku, takže nevím jakou měla nádrž a další díly...

http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=132&idtop=243706    [meela]   26.11.2017
Odpověď  Nějakej mrzáckej jetej bych asi našel, musím se podívat do pokladů. Ale na vyrovnání a přechromování.    [Monty]   26.11.2017
Odpověď  Středy kol se zdají být neměněné.
Ale určitě jsou vyměnená řidítka - je tam na pravé straně díra pro přepínač blinkrů.
A někdo sundal ještě olejovou nádrž.
Nemáte náhodou skladem ten 1. výfuk?
Nebo je snažší koupit novější, předělat ho a nově nachromovat?
Ty starší výfuky mají totiž i jiný lem - nízký.    [Jan Polák]   26.11.2017
Odpověď  Troufnul bych si tvrdit, že tím je vše vysvětleno. Ještě některý prototypy měly jiný středy kol a blatníky,ale třeba ne všechny, nebo to už taky někdo vyměnil.    [Monty]   26.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Výfuk je skutečně novější, ale držák na rámu je.
Přední vidlice, blatník a světlo byly pravděpodobně vyměněny po havárii, protože nenesou žádné poškození, které by vysvětlovalo ohnutý rám.
Pokoušim se dohledat původního majitele, aby mi řekl původní podobu.
Sedlo je sice bez lišt, ale dírky v plechu jsou, takže bych řekl, že je přešité - i koženka není jako na jiných ČZ, které mám.
Zadní světlo původní je a to vč držáku - ten je ,,Jawský´´.
Stejný držák má i ČZ v knize od pánů Vošalíka a Šebka - Katalog motocyklů ČZ a to na str.88 - hlavní fotka.
V této knize je právě zmínka o těch kusech a to na str.383
Na motorce je ještě zvláštní nádrž.
Ta má tvar stejný jako rok 1969 - měly by mít chromované boky, má šroubované znaky a nasazovací nákolenice, ale na jejím vrchu chybí podélný prolis, které ostatní nádrže mají.
A není jen zakitovaný, jak by mohl někdo poznamenat.
Je tam znatelný podélný svár.    [Jan Polák]   26.11.2017
Odpověď  asi to bude skládačka- blok motoru je jasně prototypový provedení, otázka je, zda jich bylo opravdu jen 6ks,a ne třeba 100 ks. Odkud máte informaci o zrovna 6 kusech? Když to napíše nějakej čičmunda do inzerátu ve snaze prodat svůj poklad za bambilion, nemusí to být tak docela pravda.

Zbytek motorky už tak jasný není,světlo z hliníku bylo až v roce 1970, do té doby se montovala Aprilia, případně na prototypech je osmihran jako na JAWA 90, s plastovým tělem.

Výfuk je jasně provedení 1971 a novější, s předním šroubem pod stupačkou.První serie 477 měla přední šroub výfuku o 50mm vzadu a šikmo shora, s držákem přivařeným přímo k rámu, Máte na rámu ten držák?
Sedlo máte taky novější provedení, bez lišty hliníkové na spodní hraně.
A zadní světlo na prototypu by bylo pravděpodobně LUCAS.    [Monty]   26.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je ješte foto motoru    [Jan Polák]   26.11.2017


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006