Zobrazeno 175x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 09.08.2019 | Počet zobrazení: 175   Zobrazit téma 
Segment lze vypodložit tak aby zuby zabíraly pokud možno(v určitém rozmezí) svojí šířkou. Podle fotek se zdá že je to provedení mladší(s přítlačnou pružinou) takže je potřeba počítat s funkcí pružiny a také jakým způsobem se bude těsnit víko spojky(tmel nebo papírové těsnění). Na vymezení segmentu je vhodné mít motor venku a položený na pravý bok(viz foto) a pak vypodkládat startovací hřídel(bez přítlačné pružiny) tak aby zuby segmentu a spouštěcího kola v momentě záběru byly pokud to jde proti sobě - nejspíš to nebude zcela ideální protože unašeč přinýtovaný ke koši je lisovaný a spouštěcí kolo ho při dosednutí kopíruje takže ve většině případech to trochu "šmajdá". Tu samotnou rozpěrku(označená jako modrá 2) při konečné montáži není vhodné vypodkládat jako při vymezování ale nechat vystružit novou na danou šířku.
Poté co je segment vymezen proti spojce je nutné tomu přizpůsobit i sestavu nad segmentem - podložku,těsnění u hřídele a víko spojky. Teď nejde odhadnout co bude potřeba, možná bude stačit tenčí podložka anebo bude nutné i upravit osazení na pouzdru ve spojkovém víku. Je potřeba to přizpůsobit tak aby se při zkoušení se spojkovým víkem(stále bez přítlačné pružiny a také bez vratné pružiny segmentu) startovací hřídel protáčela volně a na axiální posun měla minimální vůli.
Na popis to je docela dlouhé a také nelze obsáhnout zcela vše(axiální vůle u spojky a určitá stranová vůle u startovací hřídelel) ale počítejte že na provedení to je ještě zdlouhavější ale lze to provést. Důležité je aby před vymezováním segmentu byla také správně sestava primáru(!!!) to jest řetězové kolo s řetězovým kolem spojky(spojkový koš).