Zobrazeno 137x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 16.02.2021 | Počet zobrazení: 137   Zobrazit téma 
Vidim to v principe rovnako ako JB a miskamar :)

Pred podobnou dilemou som stal ked som kupil Peraka pred par rokmi, nebol kompletny, bol bez papierov. Rozhodol som sa ist cestou kompletneho repasu stroja a GO motora (motor bol nepouziteny v stave v akom som ho dostal). Cielom bola motorka na ktorej sa da normalne jazdit a nebudem mat stres ze niekde nieco oskriem z noveho laku atd.
Dlho to trvalo (aj stalo dost penazi...) kym som pozhanal chybajuce povodne diely ktore by zodpovedali stavu zvysku stroja, podarilo sa mi aj zohnat papiere a mam radost z vysledku.
Situacia podobna ako Pajo - hodiny a hodiny stravene cistenim a osetrovanim dielov, povodneho spojovacieho materialu, oprava ramu, "tlmicov", nove hlavove lozisko, loziska v kolesach... (opravene miesta osetrene zakladovkou a lokalne streknute sprejom). Ale STALO TO ZA TO!

Dnes bohuzial zase nejazdi :( (motor na oprave) ale na jar bude snad zase kompletny.

V roku 2018 som si s nim zajazdil na pretekoch PGP (Perak Grand Prix Bernolakovo) a celkom uspesne ;). Toto by som urcite nerobil mat ho zrenovovaneho

Pajo drzim palce!