Kdysi a kdesi jsem četl, že značky a doklady s prodejem zanikají a nový majitel si musí vše zařídit znova. Jak tedy budu postupovat, koupím-li auto které je provozováno na V značkách? Původní majitel ho dojde zrušit a já musím znova zařídit testaci? [SVS] 26.01.2013 Přidat odpověď |
| garantem systému je FKHV atačí si otevřít informace které jsou duplicitně i v odkazech na www.bsa.zde.cz tam je provoz HV a vše napsáno už jen proto že klub byl jedním ze zakládajících [argus] 29.04.2013 |
| Lada>Poradniky (i kdyz neoficialni) byly az do roku 89. Ja osobne jsem na W353 cekal v roce 84 8 mesicu bez moznosti vyberu barvy. Slo ale hlavne o vyrok: Stavba motorového vozidla snad tenkrát ani nešla. Sla, postavil jsem 2 auta, nebyl totiz kupodivu problem koupit vse na ND + zaplatit poplatek za stavbu. [Pája] 18.02.2013 |
| Samozřejmě Honzo, můžeme mít každý jiné zkušenosti. Já jsem ale v posledních x letech nečekal víc, než hodinu. Při příchodu jsem si vzal pořadové číslo a mohl jsem si odskočit. Tenkrát jsem musel vystát běžně půldenní frontu, kde se předbíhalo,všichni byli nervozní a když u přepážky chyběla maličkost, zopakoval jsem si to. Pajo nerozumím. V 60-tých letech bylo snazší postavit auto, než v počkat půl roku na nové? V sedmdesátých už pořadníky nebyly, jsetli se nepletu. Jinak tehdy cokoli tvořit předpolkádalo mít všude známosti. Oficielně se neobrábělo, nechromovalo, neodlévalo, nabídka jakéhokoli materiálu katastrofa... Stavba čehokoli nebyla zdaleka jen o zručnosti. [Lada] 05.02.2013 |
| V Praze na Jarově pokud nepřijdete těsně s otevírací dobou, tak nemáte šanci. Jeduná možnost internetová registrace, to jdete vždy v objednaný čas - ale na dva týdny vždy vybráno. [Honza Vošalík] 04.02.2013 |
| Lada> Stavba sla odjakziva. Dokonce to byla nejjednodusi cesta jak se vyhnout poradniku (pokud jsi nebyl devizovej tuzemec nebo papalas) [Pája] 03.02.2013 |
| S tím půl dnem to ještě na některých pobočkách pořád platí a to ještě musíš mít štěstí aby před tebou nestálo 10 lidí, to se pak už k oknu ani nedostaneš. [slawa.cap] 01.02.2013 |
| Souhlasím, že přívěsy se stavěly bez problémů. Dnes už se s tím nikdo ale nepáře, levnější je koupit hotový. Výměna rámu-motoru vyjde nastejno. Stavba motorového vozidla snad tenkrát ani nešla.Každopádně těch stveb je dnes vidět mnohem víc, než tehdy a to o něčem svěčí. A ještě jedna věc, kdykoli se šlo na dopravní inspektorát, tak to bylo minimálně na půl dne. Vybavit řidičák, zápsy do techničáku...hrůza. [Lada] 31.01.2013 |
| mít tam někde pole, tak tam udělám druhé Chotusice :) [podnikatel] 30.01.2013 |
| Tak se pozorně pane"tečko" začti do dotazu a následně do mé odpovědi. Dotaz nesměřoval k výhodě veteránských dokladů jako takových, ale zda jsou NOVÉMU majiteli k něčemu použitelné při změně majitele. Jelikož změnou majitele veteránské doklady zanikají tak jsou NOVÉMU majiteli k ničemu.Proto při prodeji nepřináší výhodu oproti vozidlu v tom samém stavu, které je bez vet. dokladů-prostě u obou se musí udělat nová testace, akorát, že prodejce si myslí, že vet. doklady nějak přidávají na hodnotě ale pokud je vozidlo ve stavu kdy je schopno projít testací, tak je jedno zda ji už má či nemá, protože zaniká při prodeji a musí se udělat znovu! Jinak veteránské doklady jako takové jistě výhodou jsou. Tedy pro majitele v nich zapsaných. [martin S.] 27.01.2013 |
| Pro diskutujícího níže. A jak byste si představoval, bez vet. čísel, provozování vozidla trvale vyřazeného, sestaveného z dílů, dovezeného bez dokladů; vozidel, u kterých není šance, aby legálně přešla třeba přes emisní kontrolu atd.? Říci, že vet. doklady jsou nevýhodou U TAKOVÝCHTO VOZIDEL, to bych si tvrdit tedy nedovolil... Naopak. [.] 27.01.2013 |
| a máte jistotu, že vozidlo neni evidováno v registru na bílých číslech. [ikim] 27.01.2013 |
| A zase můžete mít jedno RČ na mnoho motocyklů a úpjištění platit na největší obsah je to málo co sme vám před 15 léty v nelítostném birokratickém systému zařídili [argus] 27.01.2013 |
| Výhoda nejsou, kolikrát nechápu, proč někdo v inzerátu vůbec tuto skutečnost uvádí jako výhodu či nějaké plus. Je to snad jen předpoklad toho, že když už to jednou prošlo testací, tak by to mělo projít i novému majiteli, ale vše si to zaplatí znovu, takže to si k tomu přičti! [martin S.] 26.01.2013 |
| Takže stávající doklady nejsou žádná výhoda. Dobré snad jen k tomu, abych mohl dojet po ose, bude-li pojištění [SVS] 26.01.2013 |
| A do formuláře strčit apanáž..(!)kdo maže teb jede.. [k.b.] 26.01.2013 |
| Přesně tak. Vyplnit formuláře, pořídit fotky, absolvovat klubovou a pak krajskou testaci. [pmr] 26.01.2013 |
|
|