Jak uvést toto fórum? Asi nejlépe dotazem z praxe: Na veřejnost
prosákly informace o úplatnosti či nekompetentnosti testačních komisařů. V
provozu lze spatřit vozidla, které lze pojmenovat všelijak, jen ne jako
veterány. Jaké máte zkušenosti s provozem veteránů na veteránských
dokladech? Je současný stav vyhovující? [Jiří Bartuš] 28.09.2005 Přidat odpověď |
| Jak složité bylo to testování před vydáním veteránské RZ? Bojím se hlavně klubové testace, protože podle toho, jak bylo napsáno na https://www.veteran-prodej.cz/.../jak-prihlasit-veterana.../ mají celkem přísné požadavky.Prošli jste bez problémů? [Tom] 22.06.2018 |
| Ahoj,asi toho máš dost,ale sliboval jsi fotky..... [kejda] 15.03.2011 |
| Přidám se k Pájovi. Nic není černobílé a tak do zahraničí prodávali veterány zejména tehdejší "obchodníci". Vetráni se neprodávali proto, aby se jejich majitelé vůbec uživili a koneckonců i dnes mnohý prodává veterány, aby si mohl koupit nové auto. Tehdy nebyli lidé jiní, než dnes. [Honza l] 02.03.2011 |
| Manka> mozna te prekvapim, ale Svazarm nebyla nijak spatna organizace a nijak neskodila a vetsinou ani nepomahala. 99% lidi tam nebylo z prevedceni, ale proto, ze chteli delat motoristicky sport, modelarinu, radioamaterstvi, vodni lyzovani, strelbu a to jinak neslo. Dovedes si predstavit jak mit jinak flintu? To bys preci mohl ohrozit budovani socialismu a napomoci zlemu imperialtovi :-) [Pája] 02.03.2011 |
| Doba to byla hrozná, musíme smeknout před těmi kteří to přežli ve zdraví a navíc ještě dělali veterány. Pod hlavičkou svazarmu. Muselo to být hrozný, mít nad sebou takovou vojenskou organizaci. Oni se však bavili, bavili po svém. Byli mladí a měli rádi stará auta a motorky. Škoda že většinou proto aby se uživili nebo aby si mohli koupit auto na normální ježdění, museli veterána prodat do zahraničí. Kniha se mi docela líbí a mohu jen doporučit. [Manka] 01.03.2011 |
| Neměl jsem s veteránskýma číslama problém. Fór je právě v tom, že kluby si cenu určují sami. Na motorku mně udělali v jednom středočeským veteránklubu krajskou testaci za 2.000,- a každoroční klubovou mám pak těch 10 let zdarma. A jsem nečlen! Tak tomu hodnýmu starýmu pánovi vozím aspoň flašku. Kontakt radši dávat nebudu, aby po něm někteří neplivali, že jim kazí kšeft. [FilipS] 27.02.2011 |
| Jájínek>Co to je za straseni malejch deti? Za motorku zaplatim na STK necely 400 a mam na 2 roky klid. Za veteranskou testaci zaplatim 450/rok... Porad se povazujeme za civilizovanou zemi, tak se naucme alespon jeden cizi jazyk podivejme se na satelit, treba na Bullimanii za kolik je tam nove prihlaseni auta... Pak nasledne bezna STK. No a pokud mne bude chtit nejaky sasek z veterklubu vydirat a trestat, ze jsem neclen, no tak neni problem, klidne se k nim dam a budu "u klubu". V soucasnem systemu uvazuji, pokud bych rozsiil sbirku dat se do jineho klubu, ktery ma testacni poplatek oproti nasemu klubu petinovy (kluby si vysi poplatku urcuji), nebo vse prihlasim v Rakousku, kam mam par km. To jsou vsechno veci, ktere nemaji s demokracii a individualismem nic spolecneho. Hlavne jsem se z cele teto dlouhe diskuze nepochopil duvod proc se do VCC dat. Nejsem duchodce, abych kazdou stredu plkal v zahuleny hospode u piva o nicem.... [Pája] 27.02.2011 |
| Vašku, Vašku ... nickname - Jájinek - tě netrknul ? :))) Jsou koně tažní a jsou koně chovní, to platí i u veteránistů. To by si měli uvědomit zejména ti chovní. Ale nemáš pravdu v tom, že bez Veteránklubu by se nedostali k zeleným značkám. Dostali. Stačí malá změna systému. Jenom si pak musí svobodní individualisté uvědomit, že zrušením tažných se stanou chovní tažnýma. Takže vše se bude bez problémů řešit např. prostřednictvím STKáček ale ZATÁHNOU za to PODSTATNĚ jiné peníze. [Jájínek] 27.02.2011 |
| Nullo promiň, ta poznámka patrila Pájovi. S tebou samozřejmě souhlasím. Stoprocentně!!! [Bivoj] 26.02.2011 |
| Pro pana Nullu, v českém národě je známo, že se vždy a všechno nejlépe sežene v hospodě. To je také asi důvod proč se parta veteránů schází v hospodách, i když schůze to nejsou. [Bivoj] 26.02.2011 |
| Jájinku, ty říkáš, že jsi individualista, tak vysvětli mně i ostatním, jak by jsi se chtěl svézt na svém renovovaném (nebo koupeném veteránu) kdyby jsi neměl od VCC zelené číslo? Kdo by ti jej sehnal? Myslíš si, že se nechá všechno koupit? Buď rád, že ti organizace zvaná Veteranklub toto umožnila. Já osobně bych byl proto, aby ti co členy klubu nejsou pořádně platili. To proto, aby si jako ty, nemysleli, že je všechno zadarmo a když máme tu demokracii i pro každého samo sebou, bez vlastního přičinění. Ještě navíc: v žádné straně a ani jiné organizaci, kromě Svazarmu, poněvadž VCC byla jeho složkou, jsem nikdy nebyl. [Vašek II.] 26.02.2011 |
| Divím se Pájo, že zrovna ty nechápeš princip spolčování. Vždyt tu sám popisuješ sám na sobě, jak tě ,,organizovaná většina'' dvakrát připravila o prachy když si dotaci rozdělila jinak než jsi ty chtěl. A na tom nic nemění ani současné výše příspěvků ani zahulená hospoda. Tebe se to netýká a jim to asi tak vyhovuje když jsou tam dobrovolně. Navíc se k tobě chovají velkoryse když ti služby dělají jen za nepatrně vyšší cenu než sami sobě. :) [Nulla] 26.02.2011 |
| Já na své bývalé členství v TVCC vzpomínám rád. Rozhodně to nebylo v zahulené hospodě a už vůbec né u piva. Dozvěděl jsem se tam spoustu informací o svém voze i o ostatních veteránech. Internet ani odborná veteránská literatura tehdy nebyla. Jednou nám tam dokonce Míla Urban promítal své diáky a vyprávěl o cestě po USA (v dobách hluboké totality). Dnes je holt jiná doba. Vše se dá najít na internetu, nebo si zaplatit renovaci u oborníků a tak spolčování není moc potřeba. Já nikoho nepřesvědčuju ať ,,vstoupí,, do klubu (já v něm také nejsem). To je každého věc jak se rozhodne. Proto tu máme demokracii. Jen jsem chtěl poukázat na to že i ,,spolčování,, má svůj význam, zvláště v našem ,,absurdistánu,,, a že ty veteránský čísla nespadli z nebe jen tak ,,protože to tak funguje v zahraničí,,. Znovu (a doufám že naposled) opakuju že já osobně nemám nic proti přidělování veteránských čísel nečlenům veteránklubů !!! [Karel 2] 26.02.2011 |
| Karel2> Samozrejme, ze neclenove to maji drazsi, ale pokud umim pocitat, tak to ze zaplatim o 150,- vic je pro mne vyhodnejsi nez zaplatit 1000,- za clensky prispevek. Ani ten by mi mozna tolik nevadil jako povinnost zucastnovat se alespon nepravidelne "clenskych schuzi", ktere jsou v hospode, kde se huli, takze dalsi den je mi zle a zeru prasky. Navic je to debata u piva o nicem. Diky me praci a diky nutnosti starat se o clena rodiny jsou pro mne ty 2 hodiny jen a pouze ztratou. Navic organizovani jsem nikdy nechapal ani nechapu. Jezdil jsem 23let zavodne, byl jsem tedy "u svazarmu", jinak bych nedostal licenci. Ac jsem nebyl clenem zadneho klubu, tak vzhledem k tomu, ze jsem se umistnoval na celnich mistech, zjistil jsem, ze mistni AMK se se mnou vsude chlubi a dostava na(za?) moji cinnost prispevky. Ja osobne jsem nedostal nikdy ani halir, ani jsem nemel k dispozici strojni vybaveni dilny, vse jsem si musel udelat sam, nebo zaplatit melouchare. Po ukonceni jezdeni jsem se staral o kluka, ktery jezdil motokary a byl trojnasobny mistr republiky. Z Prahy proto dostal 30000, ktere ovsem sly do vesnice, kde byl organizovan. Ta rozhodla nasledovne 3000 on, 27000 mistni fotbalova tlupa, hrajici pratelske vesnicke opilecke zapasy. Vysvetli mi potom nekdo princip a spravnost kluboveho spolcovani? [Pája] 26.02.2011 |
| Jenom jsem se Nullo na několika příkladech pokusil vysvětlit, že jsou určité principy, které v demokratickém systému platí. Jestli to někdo nechápe, je to jeho problém. Jinak jsem tady nijak nesnižoval zásluhy organizovaných aktivních, ani jejich význam (naopak jsem jim vyslovil uznání), takže nevím, kam míří tvoje otázka. A jestli to chápeš jako záležitost peněz, pak není co řešit, ať si o to zvýší poplatek testační komise. Ať se tím testační komisaři klidně živí, na tom není principielně nic špatného. At tito pánové-jejich zástupci fungují jako odborní poradci ministerstva dopravy-bylo by to naprosto systémové-soulad zájmů. Nevím nakolik znáš reálný stav angažovanosti členské základny klubů, ale jestli vám ke spokojenosti stačí, že větší půlka členů pouze platí příspěvky a jestli vám jde jen o ty příspěvky, tak je to docela bída. Někdo tady psal o bafuňářích. [Lada] 26.02.2011 |
| Nač tolik řečí Lado. Nestačilo by napsat - je mi hlavně líto těch pár korun za členský příspěvek klubu ? Když sám uznáváš, že každou ,,výhodu'' je nutné vybojovat, tak zkus si odpovědět na kontrolní otázku. Výhody pro veterány vybojuje ( a hlavně udrží ) a) příklad ze zahraničí protože přece TAM TO funguje b) moudrý soudruh nadreferent z ministersva c) silná, organizovaná, zájmová skupina Nápovědu najdeš v příspěvku od Jájínka který to vystihl a napsal s velkou dávkou ironie. [Nulla ] 26.02.2011 |
| Do divadla nechodím, sociální dávky nepobírám, a souhlasím s tím že vychcánkové jsou i v zahraničí. Jen jsem chtěl objasnit proč se Vašek II tak rozčiluje. Sám jsem byl v minulosti členem veteránklubu a stím že mají ,,véčka,, i nečlenové nemám problém. Pokud si vzpomínám tak sproštění veteránů od ekopoplatků bylo až dodatečné a na nátlak veteránklubů. [Karel 2] 26.02.2011 |
| Srovnej si to v hlavě Karle, píšeš asi správně, že i v okolních státech se o véčka zasadily kluby, ale zapoměl jsi dodat, že je využívají i neregistrovaní. Takže i Rakušáci, Němci.. mají své vychcánky. Vychcánek jsi i ty, pokud navštívíš třeba divadlo, které žije díky státní podpoře, protože tu taky musel někdo vybojovat. Každou sociální dávku, kterou pobíráš, musel v její výši někdo vybojovat a ty ses na tom nepodílel.. Jinak tím, co jsi dodal k ekovýpalnému jsi nepotvrdil, že chápeš jeho smysl. Prostě ekovýpalné se z logiky netáká veteránů-ne proto, že to někdo musel vybojovat. [Lada] 26.02.2011 |
| Myslím si že současný způsob, kdy vetšina veteránklubů při testacích a přetestacích poskytuje členům slevy a nečleny patřičně ,,zkásne,, by mohl být dostatečným zadostiučiněním. Každý ať se sám rozhodne zda být členem či nikoliv. [Karel 2] 26.02.2011 |
| Ekovýpalné : 1. poplatek za odhlášení z registru vozidel (vozidlo v muzeu nemusí být registrované) 2. poplatek za přepis na jiného majitele (i veteráni se občas prodávají). Jinak téma o zneužívání ,,Véček,, se zvrhlo v debatu o českém ,,vychcánkovstí,, , kdy skupina co pro to nic neudělal chce využívat výhody skupiny která si je vymohla. Proto se Vašek II tak zlobí. I v okolních zemích se o veteránská čísla zasadily tamní veteránkluby, nikoliv neregistrovaní jedinci. Mmch. mě v dobách totality členství v TVCC pomohlo uchránit SPZ. Soudruzi z DI mě nekompromisně vyzvali abych vzhledem k nepřistavení vozu na pravidelnou STK (pro velmi stará auta byla každý rok)odevzdal TP a vůz odhlásil. Po předložení členského průkazu Svazarmu (jehož jsme byly povině součástí) a předložení klubové karty vozu mi TP ponechali. To jen tak na okraj. Já vím dnes už je jiná doba. Máme demokracii a každý si může dělat co chce. I jezdit na veteránských číslech bez toho aniž by byl členem veteránklubu. [Karel 2] 26.02.2011 |
| Pane Bartuš, tato debata není o tom, jestli jednotlivec něco zmůže, ale jestli jednotlivec musí být organizovámń, aly se mohl svézt-třeba jen 2x za rok. Když převedu názor Vaška do dnešní doby, tak 2 miliardy, které si vystávkovali doktorští odboráři by si měli rozdělit jen oni. Víc to komentovat nemá cenu. A Vašek ať si svůj názor klidně ponechá, já mu ho neberu jak mě obviňuje. Karle, pokud chápeš smysl "ekovýpalného", tak musíš vědět, že to nemá s veteránama nic společného. Přece si nemyslíš, že i toto někdo vybojovával. [Lada] 26.02.2011 |
| Jestli se nepletu tak pokud máš ,,veteránskou,, testaci tak ekovýpalné neplatíš. Tudíš bych řekl že něco pro ,,veterány,, udělali. To že za ostatní stará auta a vraky musíš platit je něco jiného (i když mě to taky štve). [Karel 2] 26.02.2011 |
| Já jsem zde vysvětlil to, že jednotlivec v dnešní době nezmůže nic a proto pro prosazování čehokoli vůči státu je jednotlivec nucen se sdružovat. Samozřejmě ti, kteří se nesdruží, jsou poté nuceni přijmout dohodnutá pravidla. [JB] 26.02.2011 |
| No ja nevim, ale pri vyjednavani ekovypalneho se jim to moc nepovedlo. IMHO v soucasnosti je jedno jestli jsou tam budou mladi nebo stari, kdyz si nejakej pucmidrat na ministerstvu vzpomene, ze bsichni natrou sve veterany na ruzovo, jinak nevyjedou, nezbude nic jineho nez zacit natirat.... [Pája] 26.02.2011 |
| Jako co vysvětlil p. Bartuš? Že bez členství nemůžeme chtít jezdit s veteránem? Je to jeho-váš názor, já vám ho samozřejmě neberu. Zaplaťbůh ale platí, že můžu a nepochybuju, že budu moci, protože převládající názor je prostě jiný. A to ať se vám to Vašku líbí, nebo ne. [Lada] 26.02.2011 |
| Pane Bartuši, jsem velice rád a šťastný, že jste to těm co chtějí jenom jezdit, tak precizně vysvětlil. Snad jim to, třeba jenom prozatím, vystačí. Děkuji [Vašek II.] 25.02.2011 |
| Pánové. Byla by to paráda, kdyby stát sám uznal práva jednotlivce a své jednání tomu přizpůsobil. Bohužel dnešní doba je taková, že pokud na stát nezatlačí nějaká nátlaková skupina, nestane se nic, nebo spíše stane, ale v neprospěch obyvatel tohoto státu. Spolková činnost měla a má své hitorické opodstatnění, ale v dnešní době neosobních komunikací se může zdát, žejiž ztrácí na významu. Jenže. Veteráni nejsou virtuální. Pokud chceme, aby někdo objektivně posoudil stav historického vozidla a to bychm měli chtít, tak zjistíme, že právě jen organizované kluby sdružené v jasně definovaném systému, toto dokážou. Je jen otázkou, zda někdo chce být organizován, nebo nechce. Jako osamocený jednotlivec však bude zcela odkázán na to, co mu vybojují jiní. Bohužel. [JB] 25.02.2011 |
| A co když se toho nikdo neujme, co potom? Penězma se všechno neuplatí a když bude mít názor každý jako ty, tak budeme chodit pěšky [Pepa] 25.02.2011 |
| Milý Jájínku, techničtí komisaři jsou pravidelně proškolovány a určitě o veteránech vědí vís ne (úplatní) pracovníci STK. Vypadá to tak, že ty jsi jedním z nich, když se jich tak zastáváš. Já jsem taky pro aby to dělali oni, ale musejí mít znalosti. A to se na mne nezlob, ty takové jako komisaři(i když také úplatní) mají. Zatím tuto činnost dělají oni a snad i kromě několika případů dobře a buď rád, že to dělají a nedívají se na to jsi_li členem VCC, jinak by jsi se totiž nesvezl. Pouhý řidičák by ti nestačil. [Vláďa] 25.02.2011 |
| Ale jaképak copak ! Vykašleme se na nějaké postsvazarmovské organizování, schůzování,seznamy členů,placení příspěvků a všechen ten krám kolem toho. Jsme svobodní individualisté a žádné stádní vovčani. Celý ten tyátr kolem testací je stejně plněj starejch dědků - bafuňářů kteří závidí nám mladým veterány které si můžeme koupit kdykoliv z venku. Zrušit, rozmetat ! Von se toho někdo ujme. Třeba STKáčka. A to budou jiní sekáči. Specialisti. Profi proškolení. Ti se nazakecají. Akorát že je bude muset někdo zaplatit. A to teda bude mazec... [Jájínek] 25.02.2011 |
| Já také nejsem organizován (auta mám na normálních SPZ), pouze jsem se snažil vyvsvětlit snahy ,,starých,, veteránistů, proč se chtějí ,,sdružovat,,. Že něco normálně funguje v okolních zemích neznamená že to musí fungovat i u nás :-). [Karel 2] 25.02.2011 |
| Proč se tu pořád mluví o vybojování. Ve všech okolních zemích jezdili veteráni a jezdí a u nás to někdo nechtěl dovolit,a tak se muselo bojovat? A proto z vděku ke starým bojovníkům a abychom mohli jezdit, budeme platit příspěvky a schůzovat, když se chceme párkrát za rok svézt? Karle, vždy byli a budou nadšenci, kterým nebude stačit jen svezení, ale budou pro to dělat víc (tímto jim stokrát dík). Jak myslíš, že se na vesnicích dělá sport. Neboj se, veteránistům už hůř bylo. Vetránistů je dnes mnohem, mnohem víc, než bylo za starých bojovníků. To o něčem svěčí ne? [Honza l] 25.02.2011 |
| Ještě bych přidal že nemusí jít jen o pořádání akcí. Co když budě chtít někdo (ministerstvo, vláda, velmi ,,chytrý,, politik,...) někdy v budoucnu ta čísla zrušit, nebo omezit? Kdo s nima bude vyjednávat? Staří veteránisté vymřou a mladí nebudou, protože nemají potřebu se sdružovat!!! [Karel 2] 25.02.2011 |
| Já sice s Vaškem II. nesouhlasím, ale zcela ho chápu. Vybojovat ta čísla dalo starým ,,veteránistům,, dost práce a stejně tak je pracné i pořádat srazy či jiné akce. Členstvím v klubu se většinou členové zavazují i k ,,dobrovolné,, spolupráci na pořádání srazů a jiných akcí. Bez toho to totiž nejde. Mladým se do pořádání akcí moc nechce (čest výjimkám) a tak si chtějí ,,staří,, veteránisté pojistit mladé síly. [Karel 2] 25.02.2011 |
| Nechápu proč bych měl být registrován kdesi v nějakém klubu, abych se mohl projet po silnici na staré motorce. Na to potřebuju jedinou průkazku a tou je řidičák. Je prostě neděle odpoledne, svítí sluníčko a tak se jdu projet, mám-li na čem a je-li to v odpovídajícím technickém stavu. Ale jestli mě baví ježdění na motorce a její opravování neznamená, že mě bude bavit dohadování se s pseudoodborníky, o tom, že by se měly na zakázat třináctky matky a jak jenom jejich názor je ten správný. A to, že na veteránských značkách jezdí něco, co veterána ani nepřipomíná je chyba konkrétního komisaře. Jestli byl porušen zákon, tak tu máme policii. Kašlu vám na registrace, organizování, povinné schůze a monopol několika samozvaných jedinců na rozdávání značek. Na mazání bodů z přestupků má taky monopol jediná organizace v republice a podle toho to vypadá. [Wanderer] 25.02.2011 |
| Milý Vašku II., nemá smysl, abychom se přesvěčovali, kdo pamatuje víc. opakuješ stále stejné dokola. Naštěstí o používání V-ček rozhodují jiní, takže se s tím musíš smířit. Možná by ti pomohla ta hospoda. Ještě doplním, že v civilizovaných zemích, na které se odvoláváš si lidé svobodně rozhodují jestli budou, nebo nebudou organizovaní. Ti organizovaní si využívají klubových výhod a výhody, které poskytuje stát využívají i neorganizovaní-protože i ti platí daně. Milý Vašku. [Lada] 24.02.2011 |
| Milá nebo milý Lado, i když tě neznám, rozhodně mohu říci, že jsem toho s veteránistama zažil víc než Ty. Znám jejich problémy, starosti strasti. Motocyklů a to skutečných veteránů jsem také měl a ještě i mám, měl jsem i auta, která jsem ale z nedostatku místa musel nechat jiným zájemcům, pracoval jsem jakočinovník, takže mohu snad vyjádřit svůj názor, s kterým ty nemusíš souhlasit. A to, že jsem jak ty s úsměškem tvrdíš veteránista, to já beru jako čest. [Vašek II.] 24.02.2011 |
| ...tam je to zadarmo.... už to chápu :)))) [Michal] 24.02.2011 |
| Emile, i když Veterankluby vznikaly pod záštitou Svazarmu, ty dnešní s nimi nemají nic společnýho i když ještě žije spousta lidí kteří tu dobu pamatují, mají na ni i nepříjemné vzpomínky, ale rozhodně nechtějí aby se ta doba vrátila. O to více chtějí být někde organizováni, tak jako to je v jiných civilizovaných státech. A v našem případě to jsou Veterankluby. Když jsme si je vybojovali, měli bychom jako jejich členové mít také nějaké výhody. Třeba zelená čísla, A kdo je chce mít, ať se stane členem. Nikdo nemá dveře zavřené v žádném klubu. Kdo nechce ctít tato pravidla ať chodí hrát karty do hospody. Tam je to zadarmo [Vašek II.] 24.02.2011 |
| Děláš si zbytečné starosti Vašku II. Jezdím dost, ale vozidla s V-číslama potkávám velmi zřídka. A když už je potkám, žádný problém s tím nemám. Nevyráběj problémy. Je docela paradoxní, když veteránistovi vadí veteráni na silnici. Asi budeš Vašku "veteránista". [Lada] 24.02.2011 |
| Matte, asi jsi mě špatně pochopil, mě nejde o lidi jako takové, nýbrž o ty stroje. Uvědom si ty i vy ostatní jak to bude vypadat na našich silnicích. Bude více zelených čísel, jak těch normálních. Proto jsem proto, aby zelená čísla měla jen vozidla veteránů organizovaných tak, jak to bylo původně myšleno, než to několik penězochtivých, promiň mi to slovo, nenažranců kteří na veteránech zbohatli. [Vašek II.] 24.02.2011 |
| Zláta slova ze srdce Emile 1900!Máš úplnou pravdu a myslím si,že nás to tak cítí víc! [Jára] 24.02.2011 |
| myslím, že úplně idealní stav by byl navrátit či vydat normální SPZ.Bez nutnosti testace - ostatně kdo dokáže kvalitně otestovat všechny veterány od r.1900 do cca r.1982 ?????? A to z celého světa? Jen namyšlený blb.A nutnost členství v nějakých postsvazarmovských organizacích považuji za zhovadilost. [emil 1900] 24.02.2011 |
| A ještě jak jsi napsal,"a veteránská vozidla ať používají jen veteráni. ".To podle Tebe mladší nemají nárok?A až ti "veteráni" vymřou,tak se jejich stroje mají sešrotovat,pohřbít s nimi nebo jak s nimi naložit?Omlouvám se za drsnou odpověď,ale je to pouze odpovědˇna Tvůj příspěvek [matt] 24.02.2011 |
| Já nevím Vašku o co Ti jde, my všichni jsme Vám, co jste se zasloužili o výdobitky veteránských značek vděční a děkujeme Vám, ale dělat z vás modly alespoň já osobně nehodlám. Mi to přijde jako nějaká zapšklost z Tvé strany, že ti nebylo dostatečně poděkováno a nevzdává se ti patřičná úcta, protože Ty a tvý soukmenovci jste se prali za dobrou věc, vybojovali ji pro všechny a dokonce se to někdo opovažuje zneužívat, takže bude nejlepší v tom udělat nové pořádky. Ale nestali Vy by jste se potom těmi prominenty, proti kterým se dolejc v diskuzi ohrazujete? [Jíra] 24.02.2011 |
| Vašku II,rozhodně neschazuji zásluhy Tvé,ani jiných,kteří se o toto zasloužili! To rozhodně ne,a uznávám přínos lidí,kteří se o toto zasloužili!Ale není už rok 1962,doba od té doby už pokročila,a není možné jít neustále podle regulí z těchto let.Cest jak jezdit na veteránu se značkami je mnoho,ale veteránská čísla,pokud jsou dána veteránu dle platných regulí,jsou cestou zákonnou.A pokud tyto regule dodržuji,nevím jaký je důvod abych v souladu s nimi nemohl svůj stroj provozovat.členství v klubu ještě není zárukou čistoty všeho,to jistě ve svém věku víš sám. [matt] 24.02.2011 |
| Matte, jak by asi všichni ti co si renovují své stroje je provozovaly kdyby nebylo veteránů kteří tu možnost zelených čísel vydobily? I když nechceš už odpovídat, udělej vyjímku. Prosím, a% to pochopí i ostatní. [Vašek II.] 24.02.2011 |
| Ještě naposled,znal jsem třeba mnoho lidí,kteří se dali ke klubu PSVB(starší vědí o kterém je řeč)a to ne ze zájmu o pořádek,ale aby mohli mít pistoli,a hojit si své pocity méněcenosti na ostatních. [matt] 24.02.2011 |
| Vašku II!!!!To,že nejsem členem nějakého Veterán klubu neznamená,že nemám vztah k veteránům!!!Stádnost mi byla vždy cizí,podle jiných jsem individualista,ale to není úchylka!Takže podle Tebe nemám nárok těšit se ze svých(a podle mého,i podle mínění jiných kolegů)dost poctivě zrenovovaných strojů,a mít to potěšení projeti se na nich dle své chuti!!!Nenapadej prosím dost velké množství lidí,kteří sice nejsou členy nějakého klubu,ale s láskou renovují své stroje,a se stejnou láskou je provozují!!!Tuto debatu se zájmem čtu, ale už se jí nezůčastním,protože zkostnatělé názory některých účastníků mi absolutně vzaly chuť!!!! [matt] 24.02.2011 |
| Milane Kozáku je vidět že vůbec nic nevíš. Získání veteránských dokladů a značek není podmíněno členstvím v žádném klubu a žádný klub nemá právo ty čísla provozovat. To právo má každý kdo splní podmínky dané zákonem, jsou tam určité omezení pro použivání ale v podstatě se snimi dá jezdit kdykoliv a kamkoliv. [Petr] 24.02.2011 |
| Podmiňovat členství ve Veteranklubech je možná zhovadilost, ale nezlob se na mne, když je to zhovadilost, tak si to zelené číslo opatři někde jinde a ne ve Veteranklubu, který jediný má právo ta čísla provozovat. Když nechceš být členem, máš smůlu. A chytni se za nos a přemýšlej jak číslo získáš. [Kozák Milan] 24.02.2011 |
| Musím na to odpovědět. Pánové, vy si asi neuvědomujete a nebo nechcete uvědomit k jakému účelu veteránská čísla měla sloužit. Nebudu to rozvádět, ale dovedete si představit jak to bude u nás na našich silnicích vypadat za padesát ale co padesát, dvacet let. Při našem vozovém parku kterého se nemíníme zbavovat, protöže jsme s vozidlem ledacos prožili, bude na silnicích v provozu více vozidel se zelenými, veteránskými čísly, než vozidel s platnou espézetkou. Tím chci opětně říci, že veteránská čísla se mají dávat pouze na vozidla členů Veteránklubů. A´T se vám to líbí, nebo ne. Já jsem za veteránská čísla bojoval již v roce 1962 na společných předběžných schůzkách se zástupci Veteranklubů z Prahy, Budějovic, Pardubic a Brna. Již tenkráte se nám nelíbilo co se děje, ale bojovali jsme za členy Klubů. Opakuji znovu za členy klubů. Proč by měl někdo užívat to k čemu nemá vztah a nebo má jenom ten, že se chce svést. Sokolové, když chtěli mít svůj slet, museli být členy Sokola. Teprve potom se mohli sletu zúčastnit. Jsem proto, proto ať se udělá pořádek i mezi námi a veteránská vozidla ať používají jen veteráni. Ti ostatní se na ně mohou jen závistivě dívat a nebo se stát členy některého z klubů a užívat výhod (ZELENÝCH ČÍSEL)jako ostatní členové klubů A vyprošuji si aby mě někdo podezříval, že chci aby se vrátila stará, bolševická doba. To si doopravdy nezasloužím. [Vašek II.] 24.02.2011 |
| Honzam, nevím, o kterém civilizovaném světě mluvíš, ale principipielně jsou večka v pořádku. Nemůže ti někdo na základě současných předpisů zrušit provozování motorového vozidla, které bylo umožněno podle tehdejších předpisů (to je princip, který se v právu ctí). Naopak nelze přihlásit k běžnému provozu vozidlo, které neodpovídá současným technickým požadavkům a podmínkám registrace. Véčka jsou podle spec. předpisu a je dobře, že ta možnost tu je. Jestli někdo obejde předpisy (a to se děje všude -i v civilizovaném světě), tak je to jeho risk, který může a nemusí vyjít. Tím myslím komisaře, který za úplatu něco pustí... Jinak podmiňovat provozování veteránů členstvím kdekoli je zhovadilost, která nestojí za komentář. Je vidět, že ten komunismus máme pořád pod kůží. [Honza l] 24.02.2011 |
| Vasek II> To co pises velice silne zavani pratelstvim starych poradku, nebo pocinajici stareckou demenci, nebot pokud mas nekolik krizku po 50, tak to znamena ze mas minimalne 70... Ja osobne mam po padestce jen nekolik let, nikdy jsem se nesdruzoval za coz jsem byl neustale trtestan a nikdy se sdruzovat nebudu. Proste cervenou legitimaci mi do kapsy nikdy nikdo neda. Na to, abych se mohl svezt na veteranu mam 3 zamestnani a kazdou korunu musim nekolikrat otocit, nez se s ni rozloucim... Jak tady spravne nekdo napsal - pokud bychom patrili do civilizovaneho sveta, tak normalne jakehokoli tunngoveho brouka bez problemu prihlasime na bezna cisla a nemusim carovat s veckama. Zel mame stale bananovou republiku... IMHO cely problem je nejspis v nekompetentnosti a uplatnosti komisaru jan nadhodil JB ruku v ruce s policii, ktera vyda V doklady. No a na silnici je urcite nejlepsi stat za ceduli a merit kdo jede 51. IMHO system ktery je funguje dobre, ale jak je u nas zvykem vsichni se snazi s tim vybehnout a neco ziskat. Kazdej druhej mladoch ma votuzingovej kram na veckach, protoze prece nebude platit drahou pojistku woe nee? Za co by potom kupoval travu na mejdlo? Jak je to mozny ze obesel predpisy/vyhlasku o udelovani V dokladu??? Rozprasil bych celej ten spolek i s uklizeckou, kterej mu to vystavil a urednika, kterej mu dal papiry... [Pablo] 24.02.2011 |
| Jak napsal JB jde o poctivost lidí. Zdaleka ne všichni testační komisaři jsou poctiví a minimálně polovina z těch co znám renovují veterány na kšeft. Ono má jinou váhu dodat klientovi veterána s možností neomezeného ježdění. A taky poplatky za nové testace a každoroční prodloužení jsou důležitou složkou příjmů klubů, pod jejichž hlavičkou jsou prováděny. [Pavel] 23.02.2011 |
| Opět plný souhlas s JB, a hlavně o tom volání po změnách.Vždyť pokud se dnes nějaké změny dějí,tak je to opravdu jenom k horšímu,zamotanějšímu,a pokud možno 3x víc ůředníků , institucí a byrokratických nařízení používajícímu systému,který normálním lidem jenom 3x víc ztíží život [matt] 23.02.2011 |
| Dnešní systém přidělování veteránských značek není ideální, ale jedno mu musím přiznat. Funguje. A pokud jej tvoří poctiví lidé, tak funguje i dobře. Přeci není problém na prohřešky upozornit a ihned je vyřešit. Já jsem v těchto věcech již velice opatrný. Pokud by se totiž současný systém měl změnit, jistě to bude zase jen k horšímu. Také jste již slyšeli, že jistí veteránisté - funkcionáři zase něco nového vymýšlí? Například SKT místo testací? Ono platí jedno pravidlo. Neměň co funguje. Bohužel známe moc dobře, jak to u nás chodí. Změna stíhá změnu a reforma reformu. Žalostné výsledky oněch reforem reforem vidíme denně kolem sebe. [JB] 23.02.2011 |
| pRO STARÉ POŘÁDKY ROZHODNĚ NEJSEM, UŽIL JSEM SI JICH DOST, ANI JÁ NEJSEM TOTIŽ MLADÍK, NĚKOLIK KŘÍŽKŮ, UŽ I PO PADESÁTCE MÁM ZA SEBOU, ROZHODNĚ ALE NESOUHLASÍM S TÍM JAK SE VETERÁNSKÁ ČÍSLA ZNEUŽÍVAJÍ. k TOMU URČITĚ SLOUŽIT NEMĚLA. [Vašek II.] 23.02.2011 |
| Jinak samozřejmě plně souhlasím s tím,že takové výtvory jako je ten brouk dole dělají veteránům s veteránskými čísly ostudu a degradují toto hnutí.V tom případě to ale chce,pokud někdo takovýto výtvor uvidí,a nebude mu to zatěžko,vyfotit jej,a podle čísla najít toho kdo mu je udělil,a žádat nápravu.Ale už jsem slyšel o tom,že na číslech na jedno vozidlo jezdilo naprosto odlišné druhé.Ale to je bohužel normální dnešní praxe i s čísly normálnímy. [matt] 23.02.2011 |
| jÍRO PROMIŇ, POCHOPILI JSI TO SPRÁVNĚ, VETERÁNSKÁ ČÍSLA MAJÍ SLOUŽIT VETERÁNŮM A NE KAŽDÉMU KDO JIŽ NEMŮŽE PROJÍT stk [Kozák Milan] 23.02.2011 |
| Já totiž když slyším"FUNKCIONÁŘ,EVIDENCE,KONTROL A,SCHVÁLENÁ AKCE"tak se mi začínají ježit chlupy. [matt] 23.02.2011 |
| No,prominent rozhodně nejsem,ale něčím mi to tu zavání,že by stesk po starých pořádcích?A mladík už rozhodně nejsem,a ty doby jsem zažil na vlastní kůži. [matt] 23.02.2011 |
| Véna: Připadají ti Všichni veteránisté jako prominenti? [Jirka Blažek] 23.02.2011 |
| Takže podle Tebe Véno má vlastnit a provozovat veterána jen ten kdo je sdružen v nějakém veteran spolku? a ti ostatní co se neradi druží se na svůj stroj mají právo jen chodit dívat do garáže s nemožností jízdy? Pochopil jsem to správně? [Jíra] 23.02.2011 |
| Pánové, pak tomu ale neříkejme veteránská čísla, nýbrž čísla dejme tomu dovolenková, nebo pro promienty, nebo jak chcete, ale s veteránama to potom nemá co společného a nemusí to posvěcovat techničtí komisaři veteranklubů. [Véna] 23.02.2011 |
| Jíra a Meela to napsali velice dobře,a do puntíku s nimi souhlasím.Taky si rád jedu na výlet když na to dostanu chuť a jedu si tam kam chci a kdy chci.A co se týče povinného členství v nějaké organizaci abych mohl dělat co mě baví,nepřipomíná Vám to něco?! [matt] 23.02.2011 |
| A proč bych pánové měl mít veterána jenom k tomu, abych s ním jezdil po akcích? To nemám právo jezdit se svým vozidlem jen tak pro zábavu a že z toho már radost? Mě nebaví se zůčasňovat všelijakých "veteran akcí" byť posvěcených nějakým ofic klubem. Já mám veterána k tomu, pro co byl primárně stvořen a to k ježdění, čili přesunu z bodu A do bodu B a nechi aby mi direktivně někdo nařizoval, kam můžu se svým vozidlem jet a kam ne. A ani nechi být členem nějakého veteran klubu, aby mi jako každý rok u testace "zasloužilý členové" plivali na můj stroj, že taková matka tam nepatří a jestli tento klakson se používal na toto vozidlo a kde mám důkaz, že to tak je? a že teda podle nich to není výjmečně zachovalý stav, ať to rači zrenovuju(autentické zážitky). A že staré vozidlo nepatří do současného provozu?? Tím, že bych s ním teda podle vás vyjel 1-2x za rok ne nějakou akci s posvěcením někoho, ohrožuju víc okolí, než když s ním jezdím 3x týdně v sezóně a mám to v rukou a vím co si můžu a nemůžu s vozidlem dovolit. Pokud by to dospělo až do Vámi navrhovaných absurdit, tak se na veterány vykašlu. To že se značky zneužívají, je bohužel realita, ale omezovat kvůli tomu všechny není krok správným směrem, zajistit postih těch co o těchto věcech rozhodují, pokud už se pod něco takového podepsali (viz foto dole), nechť za to nesou odpovědnost a pokud to udělají vícekrát, sebrat jim tuto pravomoc. [Jíra] 23.02.2011 |
| No nevím, já jsem celkem rád že si můžu jet kam chci a kdy chci i za cenu toho že to může někdo zneužívat. Pořád mi to přijde lepší než kdybych musel prosit o dovolení ke každý projížďce... [Meela] 23.02.2011 |
| Problém zpětného přihlašování vozidel na běžné RZ spočívá v tom, že staré vozidlo nesplní současné nároky a tudíž nemůže být opětovně přihlášeno. To, že se zelené značky zneužívají je otázka benevolence testovacích komisí. Ale co se v Česku nezneužívá? [pmr] 23.02.2011 |
| Souhlasím s honzam.Vozidlo by prošlo TK a na DI by byla přidělena běžná RZ.Nemyslím individuální stavby,ale vozidla již dříve provozovaná a schválená k provozu. [Willi 109] 23.02.2011 |
| MNĚ SE TO TAKÉ NELÍBÍ, BUDME ALE RÁDI ZA TO CO JSME SI PO LETECH VYBOJOVALI. jEN BY NEMĚLI BÝT ÚPLATNÍ NAŠI KOMISAŘI A MĚLI VETRÁNSKÁ ČÍSLA DÁVAT POUZE REGISTROVANÝM VETERÁNŮM A NE KAŽDÉMU KDO O TO POŽÁDÁ RESP. KDO NA TO MÁ. a STEJNĚ BY S NIMI MĚLI JEZDIT POUZE NA AKCE RESP. NA ZKOUŠKY A I PLATNOST BY MĚLA BÝT EVIDOVÁNA V KNIZE JÍZD A MĚLI BY JI FUNKCIONÁŘI KLUBŮ EVIDOVAT A PRAVIDELNĚ KONTROLOVAT. [Vašek II.] 23.02.2011 |
| Ono je v dnešní době pro spoustu lidí lepší postavit stroj na zelené než dávat třeba 15tisíc za TP. Ale nedokážu si to představit s těmi červenými. [Jirka Blažek] 23.02.2011 |
| Jirko, napsal si, že jede vozidlo odzkoušet a zápujčka platila pouze 5 dnů. Ta čísla sloužila vysloveně pro ůčast na veteránském podniku a k přípravě na ní. Dnes jezdí s veteránskými čísly každý kdo nemůže vozidlo zprovoznit a ve Veteranklubu není. Pokud je mi známo veteránská čísla mají sloužit veteránům a ne kde komu kdo na to má. [Kozák Milan] 23.02.2011 |
| Kozák Milan: A jak to bylo v případě že se člověk chtěl projet mimo nějakou akci? [Jirka Blažek] 23.02.2011 |
| Milý Vašku, to jsi na omylu. Kdyby jsi se chtěl svézt stačilo by zajít na DI nebo za pověřeným pracovníkem Veteran klubu a ten by ti červené, nebo jiné, číslo za menší poplatek na nezbytně nutnou dobu zapůjčil. Samozřejmě by jsi číslo neměl t r v a l e, ale pouze na akci na kterou by jsi se přihlásil, resp, na odzkoušení. Tak to kdysi bývalo a myslím, že byla spokojenost na všech stranách. [Kozák Milan] 23.02.2011 |
| vašek: no ale zase sehnání papírů by bylo o hodně jednodušší právě pro takové lidi co mají prachy a znají cestičky... a já bych musel třeba na péráka jenom koukat, protože prostě nedám za papíry víc než mě stála celá motorka. asi se shodneme na tom že ideální systém neexistuje :-) [meela] 23.02.2011 |
| Já to doplním. To dělá ostudu veteránům. A proti tomu bychom měli, my všichni poctiví veteránisti hlasitě protestovat. Protestovat tak, abychom se dočkali nápravy. [Kozák Milan] 23.02.2011 |
| Pro pana Meslu: Vůbec by to nebylo hrozný, odbouralo by se tím spoustu problémů s vozidly i majiteli, kteří historická vozidla používájí k jízdám vyloženě takovým co nemají s veteránama nic splečného. Ukazují se na veřejnosti spíše jako "snobové," co si to mohou dovolit, přičemž členy žádného Veteran klubu nejsou. Pak by teprve bylo vidět kdo je veteránista a kdo to má jen pro svou "taky zábavu." Kdo chce jezdit ať si pořídí normální SPZetku, když to nejde má smůlu. Ale schovávat se za veterány, to si myslím.................. [Vašek II.] 23.02.2011 |
| ale já mám dojem že honza to myslel tak, že odhlášený stroj by měl jít znovu přihlásit na normální čísla -to by bylo super, ale to co jsi psal ty by bylo hrozný... [Meela] 23.02.2011 |
| Honzame souhlasím s tebou. A to plnně. A kdo by chtěl se starým veteránem vyjet na nějaký sraz, by si měl zapůjčit tzv. červené (převozní) číslo, tak jako to bylo kdysi. A bylo by po problému. Dříve to tak bylo a fungovalo to dobře. [Vašek II.] 23.02.2011 |
| Největší problém je v absolutním nesmyslu VETERÁNSKÝCH ZNAČEK . Vůbec bych je neuděloval.Prostě jakýkoliv typ vozidla jednou schváleného do provozu by měl jit přihlásit tak jak je v civilizovaném světě běžné..... [honzam.] 23.02.2011 |
| My na to jo... ale to je asi tak všechno, co proti tomu můžeme dělat. Ještě mám pochopení, když někdo zlegalizuje evidentně provozuschopné vozidlo v pěkném stavu bez not. Ale třeba ten brouk, to je jasnej prominent a nemá na silnici co dělat. [xbedla] 18.02.2011 |
| Já si myslím, že hodně problémů s veteránama by vyřešilo kdyby se jejich hranice p osunula, vzhledem k množství všelijakých vozidel, na p a d e s á t let. Co vy na to ??? [Vašek II.] 18.02.2011 |
|  Brouk na véčkách [Fanda] 31.03.2007 |
|  Brouk na Véčkách [Fanda] 31.03.2007 |
| Jak jednoduche, všechny podvody se testuji a testovaly v Praze v Zaběhlicích a
kdo to podepisuje ? Přeci následník Velkého bratra.Je třeba něco dodávat ?
Každý v Praze ví, kdo tam dělá předsedu. [Emil] 31.01.2007 |
| Podle detailů se určitě nejedná o model z počátku produkce tohoto typu. [Jirka Franc] 28.01.2007 |
|  Je tento VW Transporter opravdu historické vozidlo ve vynikajícím technickém a
původním stavu vyrobené do roku 1982? [Jirka Franc] 27.01.2007 |
|  Může se na veteránské doklady přihlásit i motorka bez normálních dokladů a s
nepůvodní barvou. Děkuji za odpovědi. [Mates] 13.01.2007 |
| chtěl bych ce zeptat co s veteranem uplně bez dokladu-jde jeste nejak prihlasit?
za ty léta se doklady ztratili-r.v.1959. [redwsirft] 05.01.2007 |
| No, já s tím zkušenost zatím nemám, ale chystám se pořihlásit tříkolku, na které
s klukama už druhým rokem pracumeme. Při příští návštěvě uvedu fotku. [Otas] 18.04.2006 |
| Top chot neni uprava - spravne je to CHOP TOP - je to pouze nazev pro snizeny
strechy. Americke prestavby se jmenuji ruzne Hot Rods, Rat Rods, Customs, Low
Riders, Dragsters - vice o tom jsem napsal na www.rockabilly.cz [Matej T.] 17.04.2006 |
| Chtel jsem se zeptat jak je s prestavbou karoserie na brouku. chtel bych to
prestavet na Repliku porsche 356B cabrio. Diky [radim] 03.04.2006 |
| Mě by spíš zajímalo proč nejde jednou odhlášený vozidlo znova přihlásit. [fred] 12.11.2005 |
| Jo, vypadá moc hezky, ale veteránské značky patří na veterány. Jestli to dokážeš
zařídit, vybreč si na ministerstvu možnost tuningových značek. Mám taky doma
jedno upravené auto, které nikdy na papíry nedám a mrzí mě to, protože vím, že
je na tom líp, než kvantum šrotů, co jezdí na našich silnicích. Ale pro
udělování veteránských dokladů existují stanovy, které ten brouk splňovat
nemůže. Nejsme v Americe (naštěstí). [Petr Kropáček ml.] 12.11.2005 |
|  ten brouk je dost super a prace je na nem taky dost, vic nez na nakym
originalnim srotu, taky muze jit o dobovou uprvu tzv. topchot, v americe jsou
tato auta legalni, tak proc ne zde....... [Petr Vacek] 12.11.2005 |
| Ale to není jen u veteránských papírů.Osobně jsem kupoval pár motocyklů které
měli technickou kontrolu a vůbec na ní nebyly .. ( v době provedení STK
jsem už je měl garáži ) Prostě se vezme techničák do něj se dá tisícovka a máte
to na dva roky z krku .. [jawař] 08.11.2005 |
| Tak pánové máme asi odezvu na naše milé kolegy kteří zneužívali veteránských
značek pro své rádoby veterány.Byl jsem dnes přihlašovat na SPZ dalšího
motoverána do své zbírky a pán za přepážkou mi mezi řečí sdělil jelikož mě už
zná ,jestli už o tom vím že se chystá od nového roku zpřísnění provozú vozidel a
motocyklů na veteránských značkách.Já mu jen mohl odpovědět ,že jsem to očekával
když vidím jaká auta a motorky jezdí na veteránských značkách.A zase to odnesem
my poctiví. Martin 40 [Martin 40] 08.11.2005 |
| Dobrý den,měl bych dotaz na p.Drbohlava.Pod testace takových bastlů jako je ten
brouk a jiné se muselo podepsat minimálně 6 lidí (klubová + krajská
komise),značka je zřejmá (viz foto)-není tedy problém zjistit kdo to protáhl
tímto procesem,tak proč FKHV jako národní garant této oblasti nedá podnět na
zahájení správního řízení na MDS k odejmutí oprávnění těchto TK a provedení
přetestace vozidla a odejmutí průkazu HV??? [Jirka] 27.10.2005 |
| Foto těchto strojů patří spíše do tuningu. Jeho příznivci si našli skulinku, jak
své stroje legalizovat. Ruku na srdce, kdyby situace byla opačná a veteránské
doklady neexistovaly, každý rád by měl na značce T (jakože tuning...) Tyto auta
patří ovšem na tuningpárty a určitě ne na výstavy veteránů. [Petr] 27.10.2005 |
|  Přidávám také jeden obrázek.Zda je to veterán se mě však nechce zdát. [Jiří] 24.10.2005 |
| Kdo tedy jmenuje testační komisaře, že nemusí mít odbornou či morální
kvalifikaci? Jaké školení? Snad zkoušky či co ne? [Tomáš] 12.10.2005 |
| Chci poděkovat všem co si všímají a hlavně fotografují,veteran klub má 6000
členů a mnohem víc vozidel které obhospodařuje 120 testačních komisařů
kteří tak jako všude od shora dolů v tomto státě nemají dostatečnou
kvalifikaci,mají rádi peníze a že něco nebo někoho poškozují jim moc
nevadí. Takže 8.10.mají školení kdo nebude,nebude a potom doklady o
praxi...snad to pomůže nám odstranit vady na kráse...Drbohlav Jindřich
předseda kontrolní a revizní komise ANF - FKHV [ARGUS] 06.10.2005 |
| Jo, tady nezbývá než odsoudit počínání komisaře, který to zařídil. Snad s
výjimkou super sevenu, ten, pokud má na to věk, může vyhovovat. Ale ty ostatní
auta rozhodně veteráni nejsou a tyto značky na ně nepatří. [Petr Kropáček ml.] 29.09.2005 |
| Tak se mi to líbí. Jen vypátrat jménu konkrétního komisaře! Možná někoho
napadne, proč se o toto zde zajímat? Dle mého názoru je to nutné zejména
proto, že tento jev poškozuje dobré jméno všech těch, kteří to s historickými
vozidly myslí poctivě a mnohdy pro to obětují veškerý svůj čas i peníze. [Jiří Bartuš] 29.09.2005 |
|  A taky tenhle [Tomáš] 29.09.2005 |
|  Nebo tento [Tomáš] 29.09.2005 |
|  Ještě jeden [Tomáš] 29.09.2005 |
|  Lepší pár obrázků, než mnoho slov. [Tomáš] 29.09.2005 |
| Můj otec dělá testačního komisaře, říká, že je to jednoduché: Každý z testačních
komisařů se podepisuje pod to, že vozidlo, které otestoval je způsobilé pro
provoz po... Takže jaksi nahrazuje STK. Může být auto sebevíc originál, ale
pokud nebude brzdit a svítit, papíry nedostane. Na druhou stranu může dostat
veteránskou testaci auto, které má nějaké úpravy, samozřejmě něco jako poklice
nebo nálepky. [Petr Kropáček ml.] 28.09.2005 |
|
|