MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309764 příspěvků |7690 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 28 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexŽivot kolem veteránů | Diskusní téma 15.4.2021 07:00  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím veteránisty, na srazu na Křivonosce jsem potkal ČZ 500 Vatikánm a nedá mi to, abych ji sem nepřidal.    [RON]   14.05.2006     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  No bude to fakt... mimochodem Aero-Wartburg je v priloze :-) Na Křivonosce s ním byl Lukáš...
Jinak k Vatikánu, myslím si pánové, ale že na první pohled nikdo nic nepozná. Nutno ale uznat, že je škoda původního vzhledu půllitru ČZ    [RON]   16.05.2006
Odpověď  Náhodou je to fakt, co sem Jiří napsal.
Jeden známý má tu pověstnou Aerovku 30 na podvozku Wartburga. Jezdí s ní na veteránské akce, ale s tím, že to auto nikdy neprezentuje jako Aero, ale jako dobovou slepeninu Aero- Wartburg. S tím nemám sebemenší problém- Je to prostě součást historie. Kdyby každý takhle rovnou přiznal barvu, ušetřilo by to spoustu drobných šarvátek a nařknutí o závisti. Lado.    [Petr Kropáček ml.]   15.05.2006
Odpověď  Určitě nesouhlasím s tím znehodnocením, protože ten stav se dá napravit. Jinak je to věc gusta a vedou se pořád stejné řeči dokola. Bývá i těžké odhadnout, kde končí upřímný zájem a začíná závist...    [Lada]   15.05.2006
Odpověď  Z ČZ 500 Vatikán musí být rozpačitý snad každý.
Z toho, co jsem přečetl, byl vyrobený pouze jeden kus. Jeho provedení bylo zcela výjimečné, za prostým účelem prezentace na autosalónech.
Pokud dnes chce někdo seznámit veřejnost s touto raritou je dle mého názoru replika způsob velmi nešťastný. Nezúčastněný pozorovatel může nabýt dojmu, že buď se jedná o běžnou tovární úpravu, nebo že majitel vlastní zcela ojedinělý vzácný kus. Ve skutečnosti však jde o repliku za použití původních dílů a tedy o jejich jasné znehodnocení.
Samozřejmě, každý si může motocykl udělat dle zvého. Někdo může jezdit v laminátovém "Ferrari" s motorem Ford, někdo naopak než by se zpronevěřil ideálům, nebude mít nic.    [Jiří Bartuš]   15.05.2006
Odpověď  Ale jó, je to hezoučký, ale stejně jsem mírně rozpačitej z toho, že možná tak z 30% renovovaných pětikil se stává Vatikán...
Samozřejmě, je to věc toho, kdo tu motorku vlastní, když se mu to líbí, tak prosím, já to odsuzovat nebudu, ale je to dost podobný problém, jako se tu řešil s těmi Čechiemi.    [Petr Kropáček ml.]   14.05.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [RON]   14.05.2006
 Přidat odpověď   (6) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006