MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307251 příspěvků |7551 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 134 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 19.10.2020 23:09  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaký nejhorší stav kdo renovoval?Pokud by bylo foto, byl bych rád.Díky    [matt]   12.07.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Ano,to je ono,díky moc    [matt]   29.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  http://www.moto-reno.eu/c ennik.pdf
Asi to bude ono.Myslím, že jsem ji také kupoval zde.    [Jirka.PLZEN]   29.04.2011
Odpověď  Rád bych se zeptal,nevíte zda někdo nevyrábí v replice vratnou pružinu pedálu zadní brzdy?
Pátrám kde se dá,ale nemohu nějak uspět...    [matt]   28.04.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Trochu jsem pokrocil s reinkarnaci pevneho Ccka.. Delam ji do lidovky, ikdyz jsem nikde nenasel zminku o teto variante u pevneho Ccka. Beztak ale bude slouzit na projizdky po okoli.. ;-)    [FauX] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.02.2011
Odpověď  Chápu, že je snadnější a pohodlnější se zeptat, ale v rámci zachování přehlednosti fóra je lepší použít hledání a nezakládat zbytečně několik duplicitních dotazů. Asi se budeš divit, ale valná většina toho, co by tě zajímalo, už tu bylo v minulosti zodpovězeno. používej vyhledávání ;)

http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=113&idtop=113557    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.11.2010
Odpověď  Díky Martine,to je ono co jsem potřeboval    [matt]   21.11.2010
Odpověď  Ten závit v magnetech ČZ 125B/T i Céčka a kývačky je M27x1,25.    [Martin Štindl]   21.11.2010
Odpověď  Díky za radu, ale proč kupovat co si umím udělat?    [matt]   21.11.2010
Odpověď  není lepší si stahovák koupit hotovej? http://www.montyjawa.cz/i ndex.php?page=shop.produc t_details&flypage=sho p.flypage&product_id= 239&category_id=38&am p;manufacturer_id=0&o ption=com_virtuemart& Itemid=26    [monty]   21.11.2010
Odpověď  Díky,ale myslel jsem závit v magnetu kvůli výrobě stahováku    [matt]   21.11.2010
Odpověď  Závit je určitě 10mm,stoupáním si nejsem jistý,mám pocit že je to M10x1 ale ruku do ohně bych za to nedal.Stejný závit i matka je naproti,stahuje řetězové kolečko primáru.Matka je na 17-tku klíč.    [Martin Štindl]   20.11.2010
Odpověď  Nemohl by mi někdo prosím napsat velikost a stoupání závitu v magnetu na 125B?Předem díky    [matt]   20.11.2010
Odpověď  Rukojeti bud vánoční Chotusice, nebo Zlonín , to už na 100%.Kolečka záleží nejvíc na možnostech ozubářů dělat malý serie, nechci slibovat termín za jiný.    [Monty]   14.11.2010
Odpověď  No zkoušel jsem to v práci, dokonce i ledem, ale nedoporučuju. S originálem to nemá nic společného.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.11.2010
Odpověď  asi bych se přiklonil k těm od p.Hořiceho,kovové části stupaček už mám podle originálu    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2010
Odpověď  Keď sa tu spomenulo to leštenie motora, mal by som dotaz.
Skúšal niekto z Vás otryskavanie hlinníkových častí jedlou sódou? Ako vypadá výsledný efekt?    [M.]   14.11.2010
Odpověď  zkus mi mailem poslat fotku, něco vymyslíme..    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.11.2010
Odpověď  No Jawarmaniaku právě že doma nemám nic.Když jsem ji přivezl,tak na jedné straně byla guma z přední,a na druhé jenom šroub    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2010
Odpověď  Monty děkuji.Pan Hořice asi nedávno předělával stránky a já se nekouknul.Mohu se optat kdy budete mít gumové rukojeti pro ČZ 125B/T?Na burze v Chotusicích jste je ještě neměli a měli jste řetězová kolečka pouze 17-ti zubá.Pro stopadiny Céčka a ČZ 125B/T na 2,50palcovkách jsou nejvhodnější 18-ti zubá.    [Martin Štindl]   14.11.2010
Odpověď  monty: Přesně tyhle jsem myslel    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.11.2010
Odpověď  http://vintage-replica.cz /128..htm

tohle?    [Monty]   14.11.2010
Odpověď  Ano - na motortechně byl člověk, který je měl    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Když už je řeč o tandemových stupačkách,nevíte jestli někdo nevyrábí gumy v replice?Mám tam zatím upravené z pařeza,ale původní měly velké podélné drážky.    [Martin Štindl]   14.11.2010
Odpověď  Gumy (hefty, stupačky, řadičky a nakopávačky) teprve chystám. Něco už nafocené mám.
No jde o to, že stupaček na tandem bylo strašně moc - byla to doplňková výbava - takže co výrobce, to jiná guma. Záleží, co máš ty konkrétně doma...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.11.2010
Odpověď  A ještě bych se rád zeptal,nevíš nebo nemáš nějaké obrázky jaké(pokud tam byly)bývaly návleky stupaček pro tandem?    [matt]   14.11.2010
Odpověď  na té spodní vidli jsou vlevo dole vidět trochu ty původní linky    [matt]   14.11.2010
Odpověď  No ty zbytky linek pod barvou by odpovídaly té tvé fotografii    [matt]   14.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky. Takhle už mám oměřeny 2. vidle - zajímané porovnání    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  no přiznám že jsem leštěnkář,ale ten hliník časem zajde,a mě se to tak líbí.Ale jinak:Posílám foto těc vidlic,ale při podrobném zkoumání je vidět,že ty vidle byly přestříkány.Pod barvou jsou vidět zbytky obrysů původních linek,jsou podstatně bělejší,horní a spodní oblouk měly větší poloměry,a linky byly blíž ke kraji.Nicméně to přestříkání muselo proběhnout podle stavu linek někdy dávno    [matt]   14.11.2010
Odpověď  No je to pěkné a je vidět, že sis s tím vyhrál, ale v rámci zachování originality postrádám smysl.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.11.2010
Odpověď  Klasika,vrtačka,hadrák a pasta    [matt]   14.11.2010
Odpověď  Čím sto leštil Matte?    [Pepa.]   14.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ......    [matt]   13.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ....    [matt]   13.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak zase o kousek dál...    [matt]   13.11.2010
Odpověď  Taky díky "M"!    [matt]   11.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na mojom motore.    [M.]   11.11.2010
Odpověď  Ano,to je on,díky!    [matt]   11.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  matt:tento šroub?Závit je sedmička,délku závitu teď nezměřím,ale je to asi 2,5 až 3cm.Původní aretace jsou mosazné.    [Martin Štindl]   10.11.2010
Odpověď  Ještě pro "M" špatně jsem Ti porozuměl,ano ty kartery mají toto číslo    [matt]   10.11.2010
Odpověď  Pardon,je to 125 T se spojkou zadem    [matt]   10.11.2010
Odpověď  Dobrý den,nemohla by mi nějaká dobrá duše změřít celkovou délku seřizovacího šroubu bovdenu spojky ve víku motoru?Bohužel mi chybí,takže se nemám čeho chytit.Předem díky!    [matt]   10.11.2010
Odpověď  Já se taky neurazil,stroj máš pěknej není v tak špatném stavu,tak ať se daří!    [matt]   07.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jejda-já to nemyslel na nikoho konkrétního,jen jsem si tak zavzpomínal.Je mi taky už přes půl století a stále se má člověk co učit.O Čízách toho moc nevím a tak tady zatím sbírám rozumy,než se pustím do té mé-snad se dočká.Přikládám fotku k tématu,i když to zrovna není to nejhorší co jsem dělal.Mám teď rozdělané 2 jawy.Chtěl bych zrovna touto cestou poděkovat těm co tomu(podle mně)rozumí,mají o tom přehled a neváhají se podělit s námi co v tom tápou.A poprosit TY co tady komolí jména,plivou na druhé a jakože radí,jen aby něco napsali-VYSE...SE na to.Jestli to takhle půjde dál,pak tak celé toto forum jde do kopru a to by byla škoda. S pozdravem-    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2010
Odpověď  Pokud skvarku myslíš těmi mladšími mne,polichotil jsi mi!r.v.1955 není nic hrozného,ale taky už žádnej šlágr.....    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2010
Odpověď  Já měl podobný problém na klice u péráka.Ložiska na jedné straně nahrazena bronz.futry.Domnívám se(NETVRDÍM)že se jedná o dobovou-nouzovou úpravu.Ještě nedávno,tak před 30 lety bylo ůplně normální zajít do Mototechny s popsaným papírem zháněných dílů a odejít s maličkostmi do hrsti.A o ložiskách to platilo tuplovaně-pokud se nedaly sehnat v práci,nebo přes známé,tak se laborovalo jak to šlo. A to bude asi i tento případ-v dnešní době,kdy se dá sehnat za peníze cokoli je to možná pro Vás mladší nepochopitelné,ale bylo to tak.    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2010
Odpověď  M:Myslíš číslo motoru a nebo zpárovací číslo?    [matt]   05.11.2010
Odpověď  Ale ono to ložisko E 12 bolo vlastne na drážkovanom hriadeli prevodovky, takže bolo nahradené ložiskom 6201.    [M.]   05.11.2010
Odpověď  matt. A aké je číselné označenie tých kartrov ( 200-01/1 ???).
A ešte dotaz, Bolo to ložisko s označením E 12, rovnakých rozmerov ako 6304?    [M.]   05.11.2010
Odpověď  no ložisko 6304 tam vysloveně spadne,a futra jsou zhruba 52,1, takže dobová oprava.Díky    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2010
Odpověď  Klika je najisto ČZ 125B/T.Standartní ložiska jsou 6304, jejich vnější průměr by měl být 52mm,takže pokud je průměr futer větší,tak byly otvory v karterech poškozeny nebo byl motor nějak upravován.    [Martin Štindl]   05.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady je vidět ta futra    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  klika tam byla tato    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2010
Odpověď  Taky to vidím na poslední možnost,vyndání ložisek je pro mne běžná záležitost,ale tady mě zmátly ty futra, ony mají vevnitř osazení na ložiska    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2010
Odpověď  Na ty ložiska kliky jde použít stahovák určitého typu,není zrovna vhodné je přímo silou vytloukat.Velmi dobře pomůže horkovzdušná pistole nebo ohřání v troubě,teplotní roztažnost hliníku je asi dvojnásobná než u oceli a po ohřátí lze ložisko snadno vytlačit,občas vypadne samo.Při montáži platí to samé.O těch ložiskách 6204 v klice mi není nic známo,možná to je úprava pro odlišnou klikovou hřídel nebo byly poškozeny futra a proto jsou vyvložkovány.    [Martin Štindl]   05.11.2010
Odpověď  Nikdo neví?    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2010
Odpověď  Tak už jsem je vyndal,ale v karterech jsou ocelové vložky,a v nich ložiska 6204,setkal jste se s tím někdo?Rád bych věděl zdali je toto řešení tovární, nebo se jedná o domácí opravu.Setkal jste se s tím už někdo?    [matt]   05.11.2010
Odpověď  opět potřebuji radu.Na kterou stranu se vyrážejí ložiska kliky?V mých karterech jsou v železných klecích a potřeboval bych vědět, zdali se vyrážejí směrem od kliky,nebo ke klice.Předem díky za odpovědi    [matt]   01.11.2010
Odpověď  Martin Štindl: no tak to moje téčko je teda ještě větší smíchanina mež jsem si myslel... ale jinak díky za rady...    [tviks] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2010
Odpověď  Výztuhy na zadní vidlici se objevují okolo výrobních čísel 170***(jaro 1948???),přibližně v tomto období jsou přední kluzáky už bez nálitků(na nejmladším zachovalém stroji mám nálitky na kluzácích zaznamenány u v.č.164901 - leden 1948).Výztuha krku rámu přibyla možná někdy na konci roku 1949.Zadní nosič s nýtovanýma vzpěrama a blatníkem bez vyztužení a děr se udržel ve výrobě asi ještě do jara 1948(nejmladší takovýto nosič mám poznačen u stroje v.č.178334 - pravděpodobně květen 1948 - je ale možné že byl namontován už souběžně s mladším provedením nosiče).Gumová sedla Baťa se možná začala montovat na konci ledna(??? tedy pokud se jednomu pánovi jen neprášilo od huby)a asi od začátku roku 1949 začalo značení Svit ,popřípadě BARUM(sedla BARUM možná už od října 1948???).Přední blatník se dvěma úchyty SPZ se objevuje až v roce 1949,v tomto roce se objevují odrazky na zadním blatníku i plastová bez odsazení,starší odrazky 1947-1948 jsou většinou skleněné s odsazením(PALA SLANÝ).    [Martin Štindl]   29.10.2010
Odpověď  Jinak díky za konzultace Martine!    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2010
Odpověď  gumové sedlo má,přední kluzáky jsou bez svorníků,rám má výstuhy zadní vidlice ale krku ne,a motor tam vlasně nebyl.Je to vlastně ten rezavý zázrak na začátku tohoto tématu.A už to mělo naroubováno selo z Céčka,a stupačky taky    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2010
Odpověď  Záleží na ostatních dílech motocyklu.Jaké je provedení nosiče a zadního blatníku,úchyty SPZ na předním blatníku,nálitky na kluzácích nebo bez nálitků,označení gumového sedla - tohle jsou ale jen detaily které určují pouze přibližné stáří motocyklu.Pokud to má gumové sedlo a motor s dekompresorem,tak se to dá vřadit do období jaro 1948 až polovina roku 1949.    [Martin Štindl]   29.10.2010
Odpověď  myslím ten ročník na který ten motocykl směrovat    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2010
Odpověď  No já zatím nevím, probírám se knihou p.Marčíka,a o těhle motocyklech je tam toho dost málo.Jak by jsi to viděl Ty?    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2010
Odpověď  Motory byly od roku 1947 do poloviny roku 1949 vzhledově stejné,většina změn proběhla v tomto období ve vnitřku motoru - to že je to motor Béčka není na škodu a jediným vodítkem je vlastně to výrobní číslo .Ten výsledný stroj by měl být jakého roku?    [Martin Štindl]   29.10.2010
Odpověď  Díky Martine,a myslíš že by bylo by možno použít tento motor do mého téčka aniž by to byl nějaký paskvil?    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2010
Odpověď  Matt:Ten motor podle v.č.*152568* byl najisto ještě na ČZ 125B rok 1947.Pokud výroba ČZ 125B začala po schválení koncem června a pozvolna se zvyšovala produkce,tak odhadem je ten motor vyroben v létě 1947,pravděpodobně v srpnu.Ale to je pouze můj odhad podle výrobních čísel,takže to brát jen orientačně.Jinak ty šrouby v hlavě válce by měly být na klíč 10 a závit by měl být M7,v hlavě jsou díry o průměru cca 7,8mm.    [Martin Štindl]   29.10.2010
Odpověď  jasně,otevřel jsem si celé téma, ale napřed jsem byl z toho trochu dezorientovaný    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2010
Odpověď  Pozor omyl,ten příspěvek níže je pro tvikse.Myslím tím motor v.č. *163055* a ty věci na fotkách.Psali jsem příspěvek součastně.    [Martin Štindlm]   29.10.2010
Odpověď  Motor je podle v.č. určitě konec roku 1947,pravděpodobně prosinec,ale karbec i startpáka jsou nepůvodní.Gumové sedlo a uchycení vzpěr blatníku tomuto období neodpovídá,ale jestliže to bylo zakoupeno takto v "rozborce" tak je to pravděpodobně sestava z více motocyklů.V roce 1947 a záčátku roku 1948 měly určitě přední brzdy ještě kuželový tisícihran na rozpěrném čepu a kluzáky měly ještě nálitky na svěrné spoje osy.    [Martin Štindl]   29.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..............    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..........    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  trošínku to popoběhlo    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2010
Odpověď  Tak nákres už mám (ještě jednou díky "M"),Tviksi, tobě už jsem ho poslal,a měl bych ještě pár dotazů(pořád se na něco ptám,ale v tomhle typu se teprve orientuju).Protože motor jsem sehnal po kusech,tak ve válci mám závity na hlavu M8,ale hlava má 7mm díry,měnily se tyto věci během výroby?A rád bych se zeptal Martina Štindla,motor má číslo *152568* dá se určit kdy byl přibližně vyroben?(Pro jistotu:Jedná se o ČZ 125 T) Předem díky za odpovědi    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  tady je kdyžtak fotka toho motoru    [tviks] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2010
Odpověď  *163055*    [tviks] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2010
Odpověď  Jaké je číslo motoru?Podle něj se dá zhruba zjistit i měsíc výroby.    [Martin Štindl]   28.10.2010
Odpověď  Martin Štindl: tak nejspíš to bude jak říkáš, já jsem si myslel že to bude konec roku 47 ale podle tech výztuh blatníku a sedadla to bude asi jaro-léto 1948    [tviks] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mě hlavně zajímá ten rám,především výztuha krku rámu.Já mám na své ČZ 125T rám podle v.č. vyrobený v prosinci 1949 a má výztuhu krku pravděpodobně už z výroby.Jinak podle těch fotek to na rok 1947 nevypadá,kožená sedla Terry byla v montáži ještě na začátku roku 1948 a zadní blatníky měly zesílení pro svislé vzpěry až někdy od jara 1948.    [Martin Štindl]   28.10.2010
Odpověď  Martin Štindl: rám je 1950, ale ten jediný mi chyběl, takže je koupený zvlášť, jinak zbytek motorky je podle výrobního čísla odhaduju z konce roku 1947    [tviks] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2010
Odpověď  pro "M", došel Ti můj mail?    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2010
Odpověď  ještě přihlášení kvůli mailu...    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2010
Odpověď  tviks:Ten rám je rok 1949 nebo 1950?    [Martin Štindl]   28.10.2010
Odpověď  pokud ho získám, samozřejmě zašlu    [matt]   28.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě zbytek    [tviks] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jinak tady je krabicové vydání mého téčka....    [tviksRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2010
Odpověď  to matt: až budeš mít ten náčtrek toho ukazatele na Téčko, mohl bys mi ho taky poslat na mail, byl bych ti vděčný, taky ho tam nemám...    [tviksRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2010
Odpověď  MATT: až ti to ešte nikto neposlal, napíš mi na mail.    [M]   28.10.2010
Odpověď  no tak já jsem renovoval tzv. krabicové vydání,pán mi přivezl čezetu rozebranou do šroubku v krabicích i když na fotce mi ukazazoval zkompletovaný stroj,ale když už se s tim táhnul tak jsem to vzal,nechal mi slevu 5000,- takže jsem za ni zaplatil 8000,-,musím šak uznat že opravdu byla kompletní jak mi sliboval...    [radek]   28.10.2010
Odpověď  Zdravím kolegové,mám prosbu.Nemohl by mi někdo poslat okótovaný náčrtek ukazatele rychlostí na ČZ 125 T, motor s dekompresorem se spojkou zadem?Předem díky.    [matt]   28.10.2010
Odpověď  Jirka.PLZEN: To spíš RARITA :)    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nyní už je celá obroušená,stříknutá základem aby nerezla,motor po Go,ale ještě to bude dost práce    [rohlicimuz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  V podobném stavu jako je na obrázku jsem ji dostal i já-vykuchaný motor,spouta dílů chyběla,ale byla v odstínu jako je ten přední blatník na fotce :D Ted už mi chybí jen sedlo a klakson a bude komplet    [rohlicimuz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2010
Odpověď  jawarmaniak: Na AUKru se tomu říká : Slušný základ k renovaci. :-)))))))))))    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2010
Odpověď  Jawarmaniak:taky moc pěkný    [matt]   20.10.2010
Odpověď  S tím lakem v ostínu hliníku - to je pokus o vtip? :)    [Michal14]   20.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já začínal s tímhle    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.10.2010
Odpověď  Zdravím, používám základ na lehké kovy Fermex šedý a na vrch celox - odstín hliník, číslo myslím 9110.    [Mocca]   20.10.2010
Odpověď  Čím ty víka lakujete ?    [M.L.]   13.10.2010
Odpověď  Zdravim vsechny, lakuju to proto, protoze si myslim, ze to tak bylo original. Vareni hliniku platim, ale kamaradovi, ktery vari hlinik bezne v praci :-) A kolik padlo dratu..... no kolik myslite? Cely balik, nebo jen pul?    [Mocca]   13.10.2010
Odpověď  Práce to je luxusní to se musí nechat... kolik na to padlo metrů drátu ?    [Mirek F.]   08.10.2010
Odpověď  A samozřejmě krásná práce! Obdivuji.    [Monty]   08.10.2010
Odpověď  K tomu drobnou poznámku - svařování jistě neplatíte, jinak by takový víko stálo jako půl motorky.    [Monty]   08.10.2010
Odpověď  No dobrý. Ale proč to lakuješ?    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  A nakonec v laku    [Mocca]   08.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  vybrouseno a opiskovano    [Mocca]   08.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dalsi    [Mocca]   08.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, k tematu bych mohl poskytnout par fotek, jak se u nas zachranuji hlinikove dily.    [Mocca]   08.10.2010
Odpověď  Díky Martine    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.10.2010
Odpověď  Byly černěné stejně jako ostatní spojovací materiál.    [Martin Štindl]   07.10.2010
Odpověď  rád bych se zeptal,jakou povrchovou úpravu měly exentry na zadní ose?Předem díky za informace    [matt]   07.10.2010
Odpověď  Díky Martine za názor i za radu.Takže protože s renovací nijak nechvátám,raději budu schánět originál co tam má být    [matt]   25.09.2010
Odpověď  Na té fotce ten rozpěrný čep je,ty jsou u Céček v vpřední i zadní stejné i u odpružené.Musela by se jen sehnat páčka pro pevné Céčko,nebo tedy vystružit vložku pro čep ČZ 125B/T - pokud je k němu i ta páčka.Brzda pevného C je sice širší než B/T,ale v pevném rámu to nemá vliv.    [Martin Štindl]   25.09.2010
Odpověď  Jako dobovou náhradu jsem to nikde neviděl,ale takto upravenou brzdu z Céčka jsem měl připravenou při renovaci svého Téčka.Před dokončením jsem dostal kloudnou brzdu pro T,ty původní dvě co jsem měl byly doničené tak,že se nedaly použít.Ale je to dobré jako prozatimní řešení,než se sežene kloudná.    [Martin Štindl]   25.09.2010
Odpověď  A musela by se vyvložkovat ještě díra pro klíč,V zásadě by se mi toto řešení líbilo, ale nebylo by to příliš velké bastlení?Nevím.............    [matt]   25.09.2010
Odpověď  Nad tím už jsem také přemýšlel,ale chtěl bych aby na tom Téčku bylo to co tam být má.Nebo se to také dobově montovalo?    [matt]   25.09.2010
Odpověď  Ten brzdový štít z pevného Céčka se po osazení vložkou dá snadno nasadit na 125B/T.Je dokonce lepší,protože díky tomu že je silnější štít,tak nehrozí ohnutí při prudším zabrždění,což byl nešvar slabších štítů ČZ 125B/T.    [Martin Štindl]   25.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [matt]   25.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  předem se omlouvám,protože vím že tu není inzerce ale,koupil jsem dnes na burze brzdový štít v domnění že je na Téčko,ale omylem jsem koupil na neodpruženou C.Nechtěl by ho někdo vyměnit za Téčkový v podobném stavu?Nepotřebuji ani pakny,ani klíč,jenom pěkný štít a páčku    [matt]   25.09.2010
Odpověď  Já šestihrany kupoval ve Feroně. Pokud si chcete ušetřit práci, přetočte dlouhý šroub M7 s hlavou 11mm na M6 a nařežte závit. Tyto šrouby jsou k mání ve Fabory.    [JzK]   14.09.2010
Odpověď  Tak ty jsem právě ještě nesehnal.Až je objevím,dám sem odkaz    [matt]   11.09.2010
Odpověď  Dobrý den.matt.a kde jsi prosímtě sehnal tu 9-11 šestihran.    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2010
Odpověď  Dnes mi přišly šestihrany,tak mám radost,o víkendu budu točit nové šrouby s hlavami dle originálu.Docela mne udivilo, že 12 a 14 není problém, ale liché rozměry jako 9 a 11 ano    [matt]   10.09.2010
Odpověď  no,docela mi to dalo zabrat,ale musím říct že je to jeden z nejhorších rámů na stříkání.Abych měl pěknou souvistlou vrstvu na všech trubkách,ve všech hranách, kolegové, zlaté auto s haubnami a blatníky.    [matt]   10.09.2010
Odpověď  Nadhera, s tim ramem sis teda musel vyhrat..    [F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [matt]   10.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už se ta rezavá chuděra začíná probouzet k životu..    [matt]   10.09.2010
Odpověď  Potvrzuju ten vzorek na rukojetich - jemne kosouhle mrizkovani. Jinak ten material se mi zda take mekci, guma z jaky jsou napr. repliky rukojeti na Ogary.    [F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2010
Odpověď  To je super, zrovna jsem chtěl kompletovat řídítka na céčko. Tak to já si počkám na tyhle nový repliky.
Jinak jsem si všiml, že staré rukojeti (např. co jsem měl původní na 150/352, nebo na některých zetkách) byly vyrobené z o dost měkčího materiálu než se dělají ty dnešní. Možná i proto byly často ohmatané skoro dohladka.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2010
Odpověď  Jestli myslíte gumový soudečky, který jsou kolem dokola "křížkovaný" stejně, tak forma je hotová a repliky budou ještě letos na prodej.    [Monty]   02.09.2010
Odpověď  Kráska :-) Ty rukojeti prohlídni jestli tam někde není aspoň zbytek vzorku, za těch 60 let můžou být ošoupané do hladka... Pokud jsou na ČZ stejné jako origo na péráka tak ty se myslím nedělají. (nebo už jo?)    [Meela]   02.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ted jsem se pustil konecne do pevnyho Ccka. Takhle jsem ho privezl.. jeste k tomu byl zadni blatnik a nejake drobnosti. Proste radost ;-) Zajimavy jsou gumove rukojeti, hladke bez vzorku, tvarem soudecky, jsou docela mekky. Jsou puvodni? Pokud ano, delaji se i v replice?    [F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Soucasny stav. Motorka komplet slozena, pojizdna (motor po GO). Jeste potrebuju vymenit zadni blatnik za Tckovy. Nyni ve fazi, kdy si uzivam vyletiky po okoli, renovace je v planu.. ;-)    [F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady my Tcko, jak jsem ho privez. Puvodne s Cckovym motorem.. myslel jsem, ze se jedna o neodpruzene Ccko ;-)    [F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2010
Odpověď  Díky    [matt]   30.07.2010
Odpověď  Rok výroby se vyrážel na výztuhu stupačky,u ČZ 125B/T a Céčka do roku 1952 se rámy nečíslovali.Vhledem k tomu že rám nemá pod sedlem ani dírky pro štítek a výroba ČZ 125T byla ukončena na jaře roku 1950,tak se bude jednat o náhradní díl.    [Martin Štindl]   30.07.2010
Odpověď  Tak se mi podařilo objevit číslo rámu.Je z pravé strany na krku řízení, a dá se to číst jenom pod lupou vzhledem ke korozi,a je v tomto tvaru:V I 11 1954 54??.Ta poslední 2 už nejsou čitelná.Je možné že to je vyměněný rám v r.1954?Dírky na štítek nemá    [matt]   30.07.2010
Odpověď  to sem zkoušel přesnější odkaz ale nejde to najdi si tam virtuální garáže a na levý straně máš výběr typů vozidel a tam už bys to měl najít , jinak ničím si mě neurazil já su taky nezkušenej    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2010
Odpověď  Chlubím se ovšem cizím peřím, já sám jsem tu odbornou práci nedělal.    [JzK]   13.07.2010
Odpověď  tak to klobouk dolů.Perfektní!!!    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...o několik měsíců později.    [JzK]   13.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moje nadělení. Naznal jsem, že u této motorky to stojí za tu námahu    [JzK]   13.07.2010
Odpověď  pokud můžeš,pošli mi do mailu Tvůj telefon abych Ti mohl kdyžtak zavolat    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2010
Odpověď  Ok máš mail....    [J.M.]   13.07.2010
Odpověď  v kartě je,ale pokud nejsi přihlášen jako registrovaný uživatel,tak Ti tu kartu neukáže    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2010
Odpověď  zdenek.mattes@tiscali.cz    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2010
Odpověď  Nějak mi to ten tvuj mail nezobrazuje... napiš ho do fora....    [J.M.]   13.07.2010
Odpověď  také jsem přemýšlel o zakonzervování,o ten rám bych zájem měl, pokud by byl k mání,dej mi prosím vědět na mail,teˇjsem se přihlásil,takže ho najdeš v kartě,díky,matt    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2010
Odpověď  já bych to nechal tak, popřípade zakonzervoval a koupil něco v lepším stavu... myslím že by to bylo moudřejší.A jestli ti jde o rám tak já například mám jeden doma.. jiste se nekde něco najde :)    [J.M.]   13.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  jen tak...babička dcera a vnučka    [matt]   13.07.2010
Odpověď  zajímaly by mne také názory na ten rám,zrenovovat samozřejmě jde,ale spíš se mi jedná o bezpečnost co se týče pevnosti při takovémto stupni koroze    [matt]   13.07.2010
Odpověď  V době koupě stála venku , opřená o strom .    [kataklysm666]   13.07.2010
Odpověď  na té pásovině jsem to hledal,je úplně čistá, ale číslo tam není,a na rámu nejsou ani dírky pro štítek    [matt]   13.07.2010
Odpověď  matt:upřesněnit roku výroby rámu lze(pokud chybí štítek)podle vyraženého dvojčíslí na pásovině u stupaček,pokud to teda není také vyrezlé jako zbytek.Jinak se podívej jak je uchycen nosič zavazadel,pokud jsou na něm snýtované vzpěry,tak je motorka nejspíše z první poloviny roku 1948.Na fotce jsou vidět výztuhy zadní vidlice,takže rok 1947 to určitě nebude.    [Martin Štindl]   13.07.2010
Odpověď  skoro bych řekl, že stály vedle sebe ve stejné stodole,to jsou identická dvojčata!
Já k té své přišel náhodou,a za symbolickou cenu,takže případná výměna dílů mě zas až tak netrápí,hlavně jsem rád za názor na ten rám.Díky    [matt]   13.07.2010
Odpověď  řidítka jsou s dekompresorem, tedy spíš s dírou na čep    [matt]   13.07.2010
Odpověď  Rok výroby tvé 125t by šel upřesnit podle páčky dekompresoru na řídítkách .
Je tam páčka , nebo větší díra na čep ?    [kataklysm666]   13.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [kataklysm666]   12.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pod motorem byl rám perfektní.    [kataklysm666]   12.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [kataklysm666]   12.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je po demontáži motoru , podoba s tvou je velká.    [kataklysm666]   12.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Stav před dokončením , zatím bez linek a nasazeného sedla .    [kataklysm666]   12.07.2010
Odpověď  Cz 125 t 1948 v kompletním stavu koupil kamarád , bohužel byla takto hloubkově zkorodovaná.V pruběhu dvou let jsme se pokoušeli o renovaci .
Při tom jsme mimo rámu a zadního blatníku vyměnily celou plechařinu , kola , válec motoru a dokonce i tachometr a samozřejmě všechny chromové díly.Až na pár dílu vlastně koupil druhý stroj. Po prvním svezení se rozhodl , že vymění i rám , protože mu nevěří .
Spousta práce a času a nakonec ještě jednou rozebrat a zase všechno znova spasovat .
Po tomto zážitku se už takovému stupni koroze oba vyhýbáme .
Cz 125 t jdou sehnat v parádním stavu , u Tourista bych se dlouho rozmýšlel .    [kataklysm666]   12.07.2010
Odpověď  jinak Pavle jsem se na ty stránky hicos.cz dostal, ale tu čízu tam nemohu najít.Nebylo by možné poslat přesnější odkaz?Díky,matt    [matt]   12.07.2010
Odpověď  špatně jsem se vyjádřil,doufám Pavle ,že jsem tě těmi zkušenějšími kolegy neurazil,nebylo to míněno na tebe!Měl jsem na mysli kolegy, kteří již něco podobného renovovali,pokud i Ty, jsi samozřejmě míněn mezi nimi.    [matt]   12.07.2010
Odpověď  Díky Pavle,ještě bych byl rád,kdyby se mi k stavu toho rámu vyjádřili zkušenější kolegové,kteří něco podobného už renovovali.Budu vděčný za každý názor    [matt]   12.07.2010
Odpověď  matte na stránce hicos.cz mám víc fotek nahranejch jedinej tourist co tam je    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2010
Odpověď  fotky určitě přidej ,jsem rád že nejsem sám    [matt]   12.07.2010
Odpověď  zejtra kdyžtak přidám ještě nějaký fotky ze světla až o vitáhnu na dvůr ten blesk nestojí při focení za nic    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  ...    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2010
Odpověď  tak to jsme na tom stejně Pavle    [matt]   12.07.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  ..    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  ....    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  další    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  můj tourist vipadá takhle zatím ale čeká na renovaci    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ani ne tak čas jako lidi.Ta plechařina je jasná, spíš se mi jedná o ten rám,nevím z jak silných trubek byl vlastně dělán.V neděli jsem si vyrobil nové díly na tandem, což byla vzásadě pohodovka    [matt]   12.07.2010
Odpověď  Tak tu teda čas nešetřil! radej sehnat novou plechařinu....    [J.M.]   12.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  takle vypadá,kromě části pod motorem    [matt]   12.07.2010
Odpověď  teď jsem se ještě díval na rám,a nemá u krku řízení žádnou výztuhu.Rád bych rám zachoval, ale dělá mi starosti ta dost hluboká důlková koroze    [matt]   12.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [matt]   12.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [matt]   12.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  sám jsem si dovezl tento poklad,mám dojem, že není vše původní, a rok výroby nelze vůbec zjistit    [matt]   12.07.2010
 Přidat odpověď   (183) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006