Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaký nejhorší stav kdo renovoval?Pokud by bylo foto, byl bych
rád.Díky [matt] 12.07.2010 Přidat odpověď |
| Ano,to je ono,díky moc [matt] 29.04.2011 |
| Rád bych se zeptal,nevíte zda někdo nevyrábí v replice vratnou pružinu pedálu zadní brzdy? Pátrám kde se dá,ale nemohu nějak uspět... [matt] 28.04.2011 |
|  Trochu jsem pokrocil s reinkarnaci pevneho Ccka.. Delam ji do lidovky, ikdyz jsem nikde nenasel zminku o teto variante u pevneho Ccka. Beztak ale bude slouzit na projizdky po okoli.. ;-) [FauX] 21.02.2011 |
| Chápu, že je snadnější a pohodlnější se zeptat, ale v rámci zachování přehlednosti fóra je lepší použít hledání a nezakládat zbytečně několik duplicitních dotazů. Asi se budeš divit, ale valná většina toho, co by tě zajímalo, už tu bylo v minulosti zodpovězeno. používej vyhledávání ;) http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=113&idtop=113557 [jawarmaniak] 21.11.2010 |
| Díky Martine,to je ono co jsem potřeboval [matt] 21.11.2010 |
| Ten závit v magnetech ČZ 125B/T i Céčka a kývačky je M27x1,25. [Martin Štindl] 21.11.2010 |
| Díky za radu, ale proč kupovat co si umím udělat? [matt] 21.11.2010 |
| Díky,ale myslel jsem závit v magnetu kvůli výrobě stahováku [matt] 21.11.2010 |
| Závit je určitě 10mm,stoupáním si nejsem jistý,mám pocit že je to M10x1 ale ruku do ohně bych za to nedal.Stejný závit i matka je naproti,stahuje řetězové kolečko primáru.Matka je na 17-tku klíč. [Martin Štindl] 20.11.2010 |
| Nemohl by mi někdo prosím napsat velikost a stoupání závitu v magnetu na 125B?Předem díky [matt] 20.11.2010 |
| Rukojeti bud vánoční Chotusice, nebo Zlonín , to už na 100%.Kolečka záleží nejvíc na možnostech ozubářů dělat malý serie, nechci slibovat termín za jiný. [Monty] 14.11.2010 |
| No zkoušel jsem to v práci, dokonce i ledem, ale nedoporučuju. S originálem to nemá nic společného. [jawarmaniak] 14.11.2010 |
| asi bych se přiklonil k těm od p.Hořiceho,kovové části stupaček už mám podle originálu [matt] 14.11.2010 |
| Keď sa tu spomenulo to leštenie motora, mal by som dotaz. Skúšal niekto z Vás otryskavanie hlinníkových častí jedlou sódou? Ako vypadá výsledný efekt? [M.] 14.11.2010 |
| zkus mi mailem poslat fotku, něco vymyslíme.. [jawarmaniak] 14.11.2010 |
| No Jawarmaniaku právě že doma nemám nic.Když jsem ji přivezl,tak na jedné straně byla guma z přední,a na druhé jenom šroub [matt] 14.11.2010 |
| Monty děkuji.Pan Hořice asi nedávno předělával stránky a já se nekouknul.Mohu se optat kdy budete mít gumové rukojeti pro ČZ 125B/T?Na burze v Chotusicích jste je ještě neměli a měli jste řetězová kolečka pouze 17-ti zubá.Pro stopadiny Céčka a ČZ 125B/T na 2,50palcovkách jsou nejvhodnější 18-ti zubá. [Martin Štindl] 14.11.2010 |
| monty: Přesně tyhle jsem myslel [jawarmaniak] 14.11.2010 |
| Ano - na motortechně byl člověk, který je měl [jawarmaniak] 14.11.2010 |
|  Když už je řeč o tandemových stupačkách,nevíte jestli někdo nevyrábí gumy v replice?Mám tam zatím upravené z pařeza,ale původní měly velké podélné drážky. [Martin Štindl] 14.11.2010 |
| Gumy (hefty, stupačky, řadičky a nakopávačky) teprve chystám. Něco už nafocené mám. No jde o to, že stupaček na tandem bylo strašně moc - byla to doplňková výbava - takže co výrobce, to jiná guma. Záleží, co máš ty konkrétně doma... [jawarmaniak] 14.11.2010 |
| A ještě bych se rád zeptal,nevíš nebo nemáš nějaké obrázky jaké(pokud tam byly)bývaly návleky stupaček pro tandem? [matt] 14.11.2010 |
| na té spodní vidli jsou vlevo dole vidět trochu ty původní linky [matt] 14.11.2010 |
| No ty zbytky linek pod barvou by odpovídaly té tvé fotografii [matt] 14.11.2010 |
|  Díky. Takhle už mám oměřeny 2. vidle - zajímané porovnání [jawarmaniak] 14.11.2010 |
|  no přiznám že jsem leštěnkář,ale ten hliník časem zajde,a mě se to tak líbí.Ale jinak:Posílám foto těc vidlic,ale při podrobném zkoumání je vidět,že ty vidle byly přestříkány.Pod barvou jsou vidět zbytky obrysů původních linek,jsou podstatně bělejší,horní a spodní oblouk měly větší poloměry,a linky byly blíž ke kraji.Nicméně to přestříkání muselo proběhnout podle stavu linek někdy dávno [matt] 14.11.2010 |
| No je to pěkné a je vidět, že sis s tím vyhrál, ale v rámci zachování originality postrádám smysl. [jawarmaniak] 14.11.2010 |
| Klasika,vrtačka,hadrák a pasta [matt] 14.11.2010 |
| Čím sto leštil Matte? [Pepa.] 14.11.2010 |
|  ...... [matt] 13.11.2010 |
|  .... [matt] 13.11.2010 |
|  Tak zase o kousek dál... [matt] 13.11.2010 |
| Taky díky "M"! [matt] 11.11.2010 |
|  Na mojom motore. [M.] 11.11.2010 |
| Ano,to je on,díky! [matt] 11.11.2010 |
|  matt:tento šroub?Závit je sedmička,délku závitu teď nezměřím,ale je to asi 2,5 až 3cm.Původní aretace jsou mosazné. [Martin Štindl] 10.11.2010 |
| Ještě pro "M" špatně jsem Ti porozuměl,ano ty kartery mají toto číslo [matt] 10.11.2010 |
| Pardon,je to 125 T se spojkou zadem [matt] 10.11.2010 |
| Dobrý den,nemohla by mi nějaká dobrá duše změřít celkovou délku seřizovacího šroubu bovdenu spojky ve víku motoru?Bohužel mi chybí,takže se nemám čeho chytit.Předem díky! [matt] 10.11.2010 |
| Já se taky neurazil,stroj máš pěknej není v tak špatném stavu,tak ať se daří! [matt] 07.11.2010 |
|  Jejda-já to nemyslel na nikoho konkrétního,jen jsem si tak zavzpomínal.Je mi taky už přes půl století a stále se má člověk co učit.O Čízách toho moc nevím a tak tady zatím sbírám rozumy,než se pustím do té mé-snad se dočká.Přikládám fotku k tématu,i když to zrovna není to nejhorší co jsem dělal.Mám teď rozdělané 2 jawy.Chtěl bych zrovna touto cestou poděkovat těm co tomu(podle mně)rozumí,mají o tom přehled a neváhají se podělit s námi co v tom tápou.A poprosit TY co tady komolí jména,plivou na druhé a jakože radí,jen aby něco napsali-VYSE...SE na to.Jestli to takhle půjde dál,pak tak celé toto forum jde do kopru a to by byla škoda. S pozdravem- [skvarek] 07.11.2010 |
| Pokud skvarku myslíš těmi mladšími mne,polichotil jsi mi!r.v.1955 není nic hrozného,ale taky už žádnej šlágr..... [matt] 05.11.2010 |
| Já měl podobný problém na klice u péráka.Ložiska na jedné straně nahrazena bronz.futry.Domnívám se(NETVRDÍM)že se jedná o dobovou-nouzovou úpravu.Ještě nedávno,tak před 30 lety bylo ůplně normální zajít do Mototechny s popsaným papírem zháněných dílů a odejít s maličkostmi do hrsti.A o ložiskách to platilo tuplovaně-pokud se nedaly sehnat v práci,nebo přes známé,tak se laborovalo jak to šlo. A to bude asi i tento případ-v dnešní době,kdy se dá sehnat za peníze cokoli je to možná pro Vás mladší nepochopitelné,ale bylo to tak. [skvarek] 05.11.2010 |
| M:Myslíš číslo motoru a nebo zpárovací číslo? [matt] 05.11.2010 |
| Ale ono to ložisko E 12 bolo vlastne na drážkovanom hriadeli prevodovky, takže bolo nahradené ložiskom 6201. [M.] 05.11.2010 |
| matt. A aké je číselné označenie tých kartrov ( 200-01/1 ???). A ešte dotaz, Bolo to ložisko s označením E 12, rovnakých rozmerov ako 6304? [M.] 05.11.2010 |
| no ložisko 6304 tam vysloveně spadne,a futra jsou zhruba 52,1, takže dobová oprava.Díky [matt] 05.11.2010 |
| Klika je najisto ČZ 125B/T.Standartní ložiska jsou 6304, jejich vnější průměr by měl být 52mm,takže pokud je průměr futer větší,tak byly otvory v karterech poškozeny nebo byl motor nějak upravován. [Martin Štindl] 05.11.2010 |
|  A tady je vidět ta futra [matt] 05.11.2010 |
|  klika tam byla tato [matt] 05.11.2010 |
| Taky to vidím na poslední možnost,vyndání ložisek je pro mne běžná záležitost,ale tady mě zmátly ty futra, ony mají vevnitř osazení na ložiska [matt] 05.11.2010 |
| Na ty ložiska kliky jde použít stahovák určitého typu,není zrovna vhodné je přímo silou vytloukat.Velmi dobře pomůže horkovzdušná pistole nebo ohřání v troubě,teplotní roztažnost hliníku je asi dvojnásobná než u oceli a po ohřátí lze ložisko snadno vytlačit,občas vypadne samo.Při montáži platí to samé.O těch ložiskách 6204 v klice mi není nic známo,možná to je úprava pro odlišnou klikovou hřídel nebo byly poškozeny futra a proto jsou vyvložkovány. [Martin Štindl] 05.11.2010 |
| Nikdo neví? [matt] 05.11.2010 |
| Tak už jsem je vyndal,ale v karterech jsou ocelové vložky,a v nich ložiska 6204,setkal jste se s tím někdo?Rád bych věděl zdali je toto řešení tovární, nebo se jedná o domácí opravu.Setkal jste se s tím už někdo? [matt] 05.11.2010 |
| opět potřebuji radu.Na kterou stranu se vyrážejí ložiska kliky?V mých karterech jsou v železných klecích a potřeboval bych vědět, zdali se vyrážejí směrem od kliky,nebo ke klice.Předem díky za odpovědi [matt] 01.11.2010 |
| Martin Štindl: no tak to moje téčko je teda ještě větší smíchanina mež jsem si myslel... ale jinak díky za rady... [tviks] 29.10.2010 |
| Výztuhy na zadní vidlici se objevují okolo výrobních čísel 170***(jaro 1948???),přibližně v tomto období jsou přední kluzáky už bez nálitků(na nejmladším zachovalém stroji mám nálitky na kluzácích zaznamenány u v.č.164901 - leden 1948).Výztuha krku rámu přibyla možná někdy na konci roku 1949.Zadní nosič s nýtovanýma vzpěrama a blatníkem bez vyztužení a děr se udržel ve výrobě asi ještě do jara 1948(nejmladší takovýto nosič mám poznačen u stroje v.č.178334 - pravděpodobně květen 1948 - je ale možné že byl namontován už souběžně s mladším provedením nosiče).Gumová sedla Baťa se možná začala montovat na konci ledna(??? tedy pokud se jednomu pánovi jen neprášilo od huby)a asi od začátku roku 1949 začalo značení Svit ,popřípadě BARUM(sedla BARUM možná už od října 1948???).Přední blatník se dvěma úchyty SPZ se objevuje až v roce 1949,v tomto roce se objevují odrazky na zadním blatníku i plastová bez odsazení,starší odrazky 1947-1948 jsou většinou skleněné s odsazením(PALA SLANÝ). [Martin Štindl] 29.10.2010 |
| Jinak díky za konzultace Martine! [matt] 29.10.2010 |
| gumové sedlo má,přední kluzáky jsou bez svorníků,rám má výstuhy zadní vidlice ale krku ne,a motor tam vlasně nebyl.Je to vlastně ten rezavý zázrak na začátku tohoto tématu.A už to mělo naroubováno selo z Céčka,a stupačky taky [matt] 29.10.2010 |
| Záleží na ostatních dílech motocyklu.Jaké je provedení nosiče a zadního blatníku,úchyty SPZ na předním blatníku,nálitky na kluzácích nebo bez nálitků,označení gumového sedla - tohle jsou ale jen detaily které určují pouze přibližné stáří motocyklu.Pokud to má gumové sedlo a motor s dekompresorem,tak se to dá vřadit do období jaro 1948 až polovina roku 1949. [Martin Štindl] 29.10.2010 |
| myslím ten ročník na který ten motocykl směrovat [matt] 29.10.2010 |
| No já zatím nevím, probírám se knihou p.Marčíka,a o těhle motocyklech je tam toho dost málo.Jak by jsi to viděl Ty? [matt] 29.10.2010 |
| Motory byly od roku 1947 do poloviny roku 1949 vzhledově stejné,většina změn proběhla v tomto období ve vnitřku motoru - to že je to motor Béčka není na škodu a jediným vodítkem je vlastně to výrobní číslo .Ten výsledný stroj by měl být jakého roku? [Martin Štindl] 29.10.2010 |
| Díky Martine,a myslíš že by bylo by možno použít tento motor do mého téčka aniž by to byl nějaký paskvil? [matt] 29.10.2010 |
| Matt:Ten motor podle v.č.*152568* byl najisto ještě na ČZ 125B rok 1947.Pokud výroba ČZ 125B začala po schválení koncem června a pozvolna se zvyšovala produkce,tak odhadem je ten motor vyroben v létě 1947,pravděpodobně v srpnu.Ale to je pouze můj odhad podle výrobních čísel,takže to brát jen orientačně.Jinak ty šrouby v hlavě válce by měly být na klíč 10 a závit by měl být M7,v hlavě jsou díry o průměru cca 7,8mm. [Martin Štindl] 29.10.2010 |
| jasně,otevřel jsem si celé téma, ale napřed jsem byl z toho trochu dezorientovaný [matt] 29.10.2010 |
| Pozor omyl,ten příspěvek níže je pro tvikse.Myslím tím motor v.č. *163055* a ty věci na fotkách.Psali jsem příspěvek součastně. [Martin Štindlm] 29.10.2010 |
| Motor je podle v.č. určitě konec roku 1947,pravděpodobně prosinec,ale karbec i startpáka jsou nepůvodní.Gumové sedlo a uchycení vzpěr blatníku tomuto období neodpovídá,ale jestliže to bylo zakoupeno takto v "rozborce" tak je to pravděpodobně sestava z více motocyklů.V roce 1947 a záčátku roku 1948 měly určitě přední brzdy ještě kuželový tisícihran na rozpěrném čepu a kluzáky měly ještě nálitky na svěrné spoje osy. [Martin Štindl] 29.10.2010 |
|  .............. [matt] 29.10.2010 |
|  .......... [matt] 29.10.2010 |
|  trošínku to popoběhlo [matt] 29.10.2010 |
| Tak nákres už mám (ještě jednou díky "M"),Tviksi, tobě už jsem ho poslal,a měl bych ještě pár dotazů(pořád se na něco ptám,ale v tomhle typu se teprve orientuju).Protože motor jsem sehnal po kusech,tak ve válci mám závity na hlavu M8,ale hlava má 7mm díry,měnily se tyto věci během výroby?A rád bych se zeptal Martina Štindla,motor má číslo *152568* dá se určit kdy byl přibližně vyroben?(Pro jistotu:Jedná se o ČZ 125 T) Předem díky za odpovědi [matt] 29.10.2010 |
|  tady je kdyžtak fotka toho motoru [tviks] 28.10.2010 |
| *163055* [tviks] 28.10.2010 |
| Jaké je číslo motoru?Podle něj se dá zhruba zjistit i měsíc výroby. [Martin Štindl] 28.10.2010 |
| Martin Štindl: tak nejspíš to bude jak říkáš, já jsem si myslel že to bude konec roku 47 ale podle tech výztuh blatníku a sedadla to bude asi jaro-léto 1948 [tviks] 28.10.2010 |
|  Mě hlavně zajímá ten rám,především výztuha krku rámu.Já mám na své ČZ 125T rám podle v.č. vyrobený v prosinci 1949 a má výztuhu krku pravděpodobně už z výroby.Jinak podle těch fotek to na rok 1947 nevypadá,kožená sedla Terry byla v montáži ještě na začátku roku 1948 a zadní blatníky měly zesílení pro svislé vzpěry až někdy od jara 1948. [Martin Štindl] 28.10.2010 |
| Martin Štindl: rám je 1950, ale ten jediný mi chyběl, takže je koupený zvlášť, jinak zbytek motorky je podle výrobního čísla odhaduju z konce roku 1947 [tviks] 28.10.2010 |
| pro "M", došel Ti můj mail? [matt] 28.10.2010 |
| ještě přihlášení kvůli mailu... [matt] 28.10.2010 |
| pokud ho získám, samozřejmě zašlu [matt] 28.10.2010 |
|  ještě zbytek [tviks] 28.10.2010 |
|  Jinak tady je krabicové vydání mého téčka.... [tviks] 28.10.2010 |
| to matt: až budeš mít ten náčtrek toho ukazatele na Téčko, mohl bys mi ho taky poslat na mail, byl bych ti vděčný, taky ho tam nemám... [tviks] 28.10.2010 |
| MATT: až ti to ešte nikto neposlal, napíš mi na mail. [M] 28.10.2010 |
| no tak já jsem renovoval tzv. krabicové vydání,pán mi přivezl čezetu rozebranou do šroubku v krabicích i když na fotce mi ukazazoval zkompletovaný stroj,ale když už se s tim táhnul tak jsem to vzal,nechal mi slevu 5000,- takže jsem za ni zaplatil 8000,-,musím šak uznat že opravdu byla kompletní jak mi sliboval... [radek] 28.10.2010 |
| Zdravím kolegové,mám prosbu.Nemohl by mi někdo poslat okótovaný náčrtek ukazatele rychlostí na ČZ 125 T, motor s dekompresorem se spojkou zadem?Předem díky. [matt] 28.10.2010 |
| Jirka.PLZEN: To spíš RARITA :) [jawarmaniak] 24.10.2010 |
|  Nyní už je celá obroušená,stříknutá základem aby nerezla,motor po Go,ale ještě to bude dost práce [rohlicimuz] 20.10.2010 |
|  V podobném stavu jako je na obrázku jsem ji dostal i já-vykuchaný motor,spouta dílů chyběla,ale byla v odstínu jako je ten přední blatník na fotce :D Ted už mi chybí jen sedlo a klakson a bude komplet [rohlicimuz] 20.10.2010 |
| jawarmaniak: Na AUKru se tomu říká : Slušný základ k renovaci. :-))))))))))) [Jirka.PLZEN] 20.10.2010 |
| Jawarmaniak:taky moc pěkný [matt] 20.10.2010 |
| S tím lakem v ostínu hliníku - to je pokus o vtip? :) [Michal14] 20.10.2010 |
|  Já začínal s tímhle [jawarmaniak] 20.10.2010 |
| Zdravím, používám základ na lehké kovy Fermex šedý a na vrch celox - odstín hliník, číslo myslím 9110. [Mocca] 20.10.2010 |
| Čím ty víka lakujete ? [M.L.] 13.10.2010 |
| Zdravim vsechny, lakuju to proto, protoze si myslim, ze to tak bylo original. Vareni hliniku platim, ale kamaradovi, ktery vari hlinik bezne v praci :-) A kolik padlo dratu..... no kolik myslite? Cely balik, nebo jen pul? [Mocca] 13.10.2010 |
| Práce to je luxusní to se musí nechat... kolik na to padlo metrů drátu ? [Mirek F.] 08.10.2010 |
| A samozřejmě krásná práce! Obdivuji. [Monty] 08.10.2010 |
| K tomu drobnou poznámku - svařování jistě neplatíte, jinak by takový víko stálo jako půl motorky. [Monty] 08.10.2010 |
| No dobrý. Ale proč to lakuješ? [Michal14] 08.10.2010 |
|  A nakonec v laku [Mocca] 08.10.2010 |
|  vybrouseno a opiskovano [Mocca] 08.10.2010 |
|  Dalsi [Mocca] 08.10.2010 |
|  Ahoj, k tematu bych mohl poskytnout par fotek, jak se u nas zachranuji hlinikove dily. [Mocca] 08.10.2010 |
| Díky Martine [matt] 08.10.2010 |
| Byly černěné stejně jako ostatní spojovací materiál. [Martin Štindl] 07.10.2010 |
| rád bych se zeptal,jakou povrchovou úpravu měly exentry na zadní ose?Předem díky za informace [matt] 07.10.2010 |
| Díky Martine za názor i za radu.Takže protože s renovací nijak nechvátám,raději budu schánět
originál co tam má být [matt] 25.09.2010 |
| Na té fotce ten rozpěrný čep je,ty jsou u Céček v vpřední i zadní stejné i u odpružené.Musela by se
jen sehnat páčka pro pevné Céčko,nebo tedy vystružit vložku pro čep ČZ 125B/T - pokud je k němu i ta
páčka.Brzda pevného C je sice širší než B/T,ale v pevném rámu to nemá vliv. [Martin Štindl] 25.09.2010 |
| Jako dobovou náhradu jsem to nikde neviděl,ale takto upravenou brzdu z Céčka jsem měl připravenou
při renovaci svého Téčka.Před dokončením jsem dostal kloudnou brzdu pro T,ty původní dvě co jsem měl
byly doničené tak,že se nedaly použít.Ale je to dobré jako prozatimní řešení,než se sežene kloudná. [Martin Štindl] 25.09.2010 |
| A musela by se vyvložkovat ještě díra pro klíč,V zásadě by se mi toto řešení líbilo, ale nebylo by
to příliš velké bastlení?Nevím............. [matt] 25.09.2010 |
| Nad tím už jsem také přemýšlel,ale chtěl bych aby na tom Téčku bylo to co tam být má.Nebo se to také
dobově montovalo? [matt] 25.09.2010 |
| Ten brzdový štít z pevného Céčka se po osazení vložkou dá snadno nasadit na 125B/T.Je dokonce
lepší,protože díky tomu že je silnější štít,tak nehrozí ohnutí při prudším zabrždění,což byl nešvar
slabších štítů ČZ 125B/T. [Martin Štindl] 25.09.2010 |
|  1 [matt] 25.09.2010 |
|  předem se omlouvám,protože vím že tu není inzerce ale,koupil jsem dnes na burze brzdový štít v
domnění že je na Téčko,ale omylem jsem koupil na neodpruženou C.Nechtěl by ho někdo vyměnit za
Téčkový v podobném stavu?Nepotřebuji ani pakny,ani klíč,jenom pěkný štít a páčku [matt] 25.09.2010 |
| Já šestihrany kupoval ve Feroně. Pokud si chcete ušetřit práci, přetočte dlouhý šroub M7 s hlavou
11mm na M6 a nařežte závit. Tyto šrouby jsou k mání ve Fabory. [JzK] 14.09.2010 |
| Tak ty jsem právě ještě nesehnal.Až je objevím,dám sem odkaz [matt] 11.09.2010 |
| Dobrý den.matt.a kde jsi prosímtě sehnal tu 9-11 šestihran. [tomčz] 11.09.2010 |
| Dnes mi přišly šestihrany,tak mám radost,o víkendu budu točit nové šrouby s hlavami dle
originálu.Docela mne udivilo, že 12 a 14 není problém, ale liché rozměry jako 9 a 11 ano [matt] 10.09.2010 |
| no,docela mi to dalo zabrat,ale musím říct že je to jeden z nejhorších rámů na stříkání.Abych měl
pěknou souvistlou vrstvu na všech trubkách,ve všech hranách, kolegové, zlaté auto s haubnami a
blatníky. [matt] 10.09.2010 |
| Nadhera, s tim ramem sis teda musel vyhrat.. [F.] 10.09.2010 |
|  2 [matt] 10.09.2010 |
|  Tak už se ta rezavá chuděra začíná probouzet k životu.. [matt] 10.09.2010 |
| Potvrzuju ten vzorek na rukojetich - jemne kosouhle mrizkovani. Jinak ten material se mi zda take
mekci, guma z jaky jsou napr. repliky rukojeti na Ogary. [F.] 06.09.2010 |
| To je super, zrovna jsem chtěl kompletovat řídítka na céčko. Tak to já si počkám na tyhle nový
repliky. Jinak jsem si všiml, že staré rukojeti (např. co jsem měl původní na 150/352, nebo na
některých zetkách) byly vyrobené z o dost měkčího materiálu než se dělají ty dnešní. Možná i proto
byly často ohmatané skoro dohladka. [Michal14] 05.09.2010 |
| Jestli myslíte gumový soudečky, který jsou kolem dokola "křížkovaný" stejně, tak forma
je hotová a repliky budou ještě letos na prodej. [Monty] 02.09.2010 |
| Kráska :-) Ty rukojeti prohlídni jestli tam někde není aspoň zbytek vzorku, za těch 60 let můžou
být ošoupané do hladka... Pokud jsou na ČZ stejné jako origo na péráka tak ty se myslím nedělají.
(nebo už jo?) [Meela] 02.09.2010 |
|  Ted jsem se pustil konecne do pevnyho Ccka. Takhle jsem ho privezl.. jeste k tomu byl zadni blatnik
a nejake drobnosti. Proste radost ;-) Zajimavy jsou gumove rukojeti, hladke bez vzorku, tvarem
soudecky, jsou docela mekky. Jsou puvodni? Pokud ano, delaji se i v replice? [F.] 02.09.2010 |
|  Soucasny stav. Motorka komplet slozena, pojizdna (motor po GO). Jeste potrebuju vymenit zadni
blatnik za Tckovy. Nyni ve fazi, kdy si uzivam vyletiky po okoli, renovace je v planu.. ;-) [F.] 02.08.2010 |
|  Tady my Tcko, jak jsem ho privez. Puvodne s Cckovym motorem.. myslel jsem, ze se jedna o neodpruzene
Ccko ;-) [F.] 02.08.2010 |
| Díky [matt] 30.07.2010 |
| Rok výroby se vyrážel na výztuhu stupačky,u ČZ 125B/T a Céčka do roku 1952 se rámy
nečíslovali.Vhledem k tomu že rám nemá pod sedlem ani dírky pro štítek a výroba ČZ 125T byla
ukončena na jaře roku 1950,tak se bude jednat o náhradní díl. [Martin Štindl] 30.07.2010 |
| Tak se mi podařilo objevit číslo rámu.Je z pravé strany na krku řízení, a dá se to číst jenom pod
lupou vzhledem ke korozi,a je v tomto tvaru:V I 11 1954 54??.Ta poslední 2 už nejsou čitelná.Je
možné že to je vyměněný rám v r.1954?Dírky na štítek nemá [matt] 30.07.2010 |
| to sem zkoušel přesnější odkaz ale nejde to najdi si tam virtuální garáže a na levý straně máš výběr
typů vozidel a tam už bys to měl najít , jinak ničím si mě neurazil já su taky nezkušenej [pavel229] 13.07.2010 |
| Chlubím se ovšem cizím peřím, já sám jsem tu odbornou práci nedělal. [JzK] 13.07.2010 |
| tak to klobouk dolů.Perfektní!!! [matt] 13.07.2010 |
|  ...o několik měsíců později. [JzK] 13.07.2010 |
|  Moje nadělení. Naznal jsem, že u této motorky to stojí za tu námahu [JzK] 13.07.2010 |
| pokud můžeš,pošli mi do mailu Tvůj telefon abych Ti mohl kdyžtak zavolat [matt] 13.07.2010 |
| Ok máš mail.... [J.M.] 13.07.2010 |
| v kartě je,ale pokud nejsi přihlášen jako registrovaný uživatel,tak Ti tu kartu neukáže [matt] 13.07.2010 |
| zdenek.mattes@tiscali.cz [matt] 13.07.2010 |
| Nějak mi to ten tvuj mail nezobrazuje... napiš ho do fora.... [J.M.] 13.07.2010 |
| také jsem přemýšlel o zakonzervování,o ten rám bych zájem měl, pokud by byl k mání,dej mi prosím
vědět na mail,teˇjsem se přihlásil,takže ho najdeš v kartě,díky,matt [matt] 13.07.2010 |
| já bych to nechal tak, popřípade zakonzervoval a koupil něco v lepším stavu... myslím že by to bylo
moudřejší.A jestli ti jde o rám tak já například mám jeden doma.. jiste se nekde něco najde :) [J.M.] 13.07.2010 |
|  jen tak...babička dcera a vnučka [matt] 13.07.2010 |
| zajímaly by mne také názory na ten rám,zrenovovat samozřejmě jde,ale spíš se mi jedná o bezpečnost
co se týče pevnosti při takovémto stupni koroze [matt] 13.07.2010 |
| V době koupě stála venku , opřená o strom . [kataklysm666] 13.07.2010 |
| na té pásovině jsem to hledal,je úplně čistá, ale číslo tam není,a na rámu nejsou ani dírky pro
štítek [matt] 13.07.2010 |
| matt:upřesněnit roku výroby rámu lze(pokud chybí štítek)podle vyraženého dvojčíslí na pásovině u
stupaček,pokud to teda není také vyrezlé jako zbytek.Jinak se podívej jak je uchycen nosič
zavazadel,pokud jsou na něm snýtované vzpěry,tak je motorka nejspíše z první poloviny roku 1948.Na
fotce jsou vidět výztuhy zadní vidlice,takže rok 1947 to určitě nebude. [Martin Štindl] 13.07.2010 |
| skoro bych řekl, že stály vedle sebe ve stejné stodole,to jsou identická dvojčata! Já k té své
přišel náhodou,a za symbolickou cenu,takže případná výměna dílů mě zas až tak netrápí,hlavně jsem
rád za názor na ten rám.Díky [matt] 13.07.2010 |
| řidítka jsou s dekompresorem, tedy spíš s dírou na čep [matt] 13.07.2010 |
| Rok výroby tvé 125t by šel upřesnit podle páčky dekompresoru na řídítkách . Je tam páčka , nebo
větší díra na čep ? [kataklysm666] 13.07.2010 |
|  3 [kataklysm666] 12.07.2010 |
|  Pod motorem byl rám perfektní. [kataklysm666] 12.07.2010 |
|  1 [kataklysm666] 12.07.2010 |
|  Tady je po demontáži motoru , podoba s tvou je velká. [kataklysm666] 12.07.2010 |
|  Stav před dokončením , zatím bez linek a nasazeného sedla . [kataklysm666] 12.07.2010 |
| Cz 125 t 1948 v kompletním stavu koupil kamarád , bohužel byla takto hloubkově zkorodovaná.V pruběhu
dvou let jsme se pokoušeli o renovaci . Při tom jsme mimo rámu a zadního blatníku vyměnily
celou plechařinu , kola , válec motoru a dokonce i tachometr a samozřejmě všechny chromové díly.Až
na pár dílu vlastně koupil druhý stroj. Po prvním svezení se rozhodl , že vymění i rám , protože mu
nevěří . Spousta práce a času a nakonec ještě jednou rozebrat a zase všechno znova spasovat .
Po tomto zážitku se už takovému stupni koroze oba vyhýbáme . Cz 125 t jdou sehnat v
parádním stavu , u Tourista bych se dlouho rozmýšlel . [kataklysm666] 12.07.2010 |
| jinak Pavle jsem se na ty stránky hicos.cz dostal, ale tu čízu tam nemohu najít.Nebylo by možné
poslat přesnější odkaz?Díky,matt [matt] 12.07.2010 |
| špatně jsem se vyjádřil,doufám Pavle ,že jsem tě těmi zkušenějšími kolegy neurazil,nebylo to míněno
na tebe!Měl jsem na mysli kolegy, kteří již něco podobného renovovali,pokud i Ty, jsi samozřejmě
míněn mezi nimi. [matt] 12.07.2010 |
| Díky Pavle,ještě bych byl rád,kdyby se mi k stavu toho rámu vyjádřili zkušenější kolegové,kteří něco
podobného už renovovali.Budu vděčný za každý názor [matt] 12.07.2010 |
| matte na stránce hicos.cz mám víc fotek nahranejch jedinej tourist co tam je [pavel229] 12.07.2010 |
| fotky určitě přidej ,jsem rád že nejsem sám [matt] 12.07.2010 |
| zejtra kdyžtak přidám ještě nějaký fotky ze světla až o vitáhnu na dvůr ten blesk nestojí při focení
za nic [pavel229] 12.07.2010 |
|  ... [pavel229] 12.07.2010 |
| tak to jsme na tom stejně Pavle [matt] 12.07.2010 |
|  .... [pavel229] 12.07.2010 |
|  další [pavel229] 12.07.2010 |
|  můj tourist vipadá takhle zatím ale čeká na renovaci [pavel229] 12.07.2010 |
|  Ani ne tak čas jako lidi.Ta plechařina je jasná, spíš se mi jedná o ten rám,nevím z jak silných
trubek byl vlastně dělán.V neděli jsem si vyrobil nové díly na tandem, což byla vzásadě pohodovka [matt] 12.07.2010 |
| Tak tu teda čas nešetřil! radej sehnat novou plechařinu.... [J.M.] 12.07.2010 |
|  takle vypadá,kromě části pod motorem [matt] 12.07.2010 |
| teď jsem se ještě díval na rám,a nemá u krku řízení žádnou výztuhu.Rád bych rám zachoval, ale dělá
mi starosti ta dost hluboká důlková koroze [matt] 12.07.2010 |
|  1 [matt] 12.07.2010 |
|  2 [matt] 12.07.2010 |
|  sám jsem si dovezl tento poklad,mám dojem, že není vše původní, a rok výroby nelze vůbec zjistit [matt] 12.07.2010 |
|
|