MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 283593 příspěvků |6480 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 44 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 20.1.2017 14:51  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Rám ČZ 125 T versus ČZ 125 B   19.01.2009 / 238
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaký nejhorší stav kdo renovoval?Pokud....   12.07.2010 / 183
    Rada k ČZ 150 C   04.03.2010 / 154
    Elektroinstalace cz 125 b   05.01.2016 / 142
    Chtel jsme se zeptat newíte za kolik se dnes pohybují čz 150c neodpruž....   25.08.2008 / 133
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3000      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 13 / 115      Příspěvků Příspěvků: 27450
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

ČZ 150 C pevný rám


 Dávám dohromady čz 150 c s pevným rámem a zjišťuji, že je to co jsem koupil je asi poskládané z více modelů. Přední světlo ,ráfky, sedlo, motor (podle čísla z Jawa ČZ) tlumiče, převodník náhonu atd. Prosím kdo má tento model zetky ať mi pošle lepší foto u obou stran abych si udělal představu co tam patří a co je z jiného typu. V seznamu ND co mám je čz odpružená. Mockrát děkuji.    [Zdenek]   10.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Myslím že tam sedlo i přední světlo patří,mám to samé na pevném "C"    [BawariaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Tady posílám.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Odpověď  Lepší bude když sem vložíš fotografii své zetky a odborníci Ti tu řeknou co je špatně a co ne.    [Martin]   10.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

RIZENI


 Dobry den,
chci se zeptat jak je to se sroub na brylich, jestli ma byt dotahnuty na pevno, a rizeni ma jit volne. Nebo je pritahnuty z lehka a rizeni jde taky lehce    [roman150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  výkres mám, zítra naskenuju a vložím.    [skolda]   17.01.2017
Odpověď  fikuscz: Díky za odpověď, pokud ji prodáš, napiš mi na email.    [neomega] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.12.2016
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=244578    [Martin Štindl]   22.12.2016
Odpověď  Mám originál matici navíc.    [fikuscz]   22.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, nemáte prosím někdo výkres na šroubovou zátku? Děkuji za pomoc.    [neomegaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.12.2016
Odpověď  Jen pro zajímavost, když někomu ukazuju moje motorky tak jim řikám. Podivej se na tohle, to je tlumič řízení a to dnes maj jen sportovní drahý motorky. A tyhle to měli už před 50 lety :D    [Mirek F.]   24.08.2013
Odpověď  Já ho přitahuji jen když postavím mašinu na kraj garáže a nechci aby se celý předek stočil na stranu a hrábla blatníkem o zeď. Jinak rozumně povolenej, je to lepší při manévrování.    [Jarda]   24.08.2013
Odpověď  No, nenapsal jsem to přesně (nepřitahuji)
Samozřejmě, že šroub tlumiče řízení nemám úplně povolený, ale přitažený pouze tak,
aby řízení šlo lehce a nekladlo žádný odpor.I když ho občas zkontroluji, tak si ho víceméně nemusím všímat.
Ještě bych jen dodal, že už jsem u někoho viděl ty třecí plochy potřené vaselínou - takto proboha ne!    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.08.2013
Odpověď  Pozor, pokud matice tlumiče řízení není alespoň trochu přitažená, nebude třecí odpor který by bránil jejímu vyšroubování a může za jízdy upadnout. K jejímu postupnému vyšroubování dochází také když jsou "omleté" zámky na třecích podložkách.    [Martin Štindl]   23.08.2013
Odpověď  Já ho taky vůbec nepřitahuji. Přijde nějaký ostrý vingl, nebo je třeba rychle přibrzdit a změnit směr a může to být napínavé, ne - li o hubu.    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.08.2013
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Ráfek čz150c


 Dobrý den,
renovuju čz150c a potřebuji koupit nové ráfky(puvodni jsou pokřivené a vyrezlé).
Máte někdo zkušenosti s levnými ráfky z turecka taiwanu a podobně? Jaká je kvalita ve srovnání s dražšími cz? Jaké doporučujete, děkuji za odpověď.    [alci5Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Indické jsou dobré, akorát jsou tvarově odlišné (jsou hranaté) pokud ale někdo neví kam koukat, nic nepozná. Dokonce jsem slyšel, že na indických je lepší chrom než na CZ.    [Pája]   14.01.2017
Odpověď  Dík za reakce, prý jsou kvalitní Indické ráfky udajně je používá i jawa do nových moto.Máte nějaký ověřený obchod nebo e-shop?    [alci5] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2017
Odpověď  Ono to s tou českou výrobou není tak jednoduché. Když to hodně zjednoduším, tak české =chromované u nás. Dokonce jsem dostal u před pár lety od Hadrávka návod jak to poznat.    [Pája]   11.01.2017
Odpověď  No ono v této době asi neni jiné možnosti než dovoz. Rafky krom Kloudy zatim mikdo jiný nevyrábí.    [fikuscz]   11.01.2017
Odpověď  Ahoj, můj názor je takový, že pokud to jde vyplatí se koupit české. Tuhle motorku jsem nerenovoval, takže nevím kdo je dělá a nedělá, nicméně na motorky co jsem dával dohromady jsem ráfky kupoval vždycky u p. Hadrávka, špice a dráty u p. Peška a tuto kombinaci mohu jen doporučit. Turecko a Taiwan bych nedoporučoval, chrom neumí a když ti po pár letech sleze stejně dospěješ k tomu, že ty český (nebo kvalitnější) koupíš, navíc v celkové sumě za renovaci už to asi takový rozdíl nebude.
Ještě je tu možnost nachromovat po stranách původní ráfky a prostředek nalakovat černě a ohraničit bílou linkou (přechod mezi chromem a černou barvou). Pravda je, že jsou spory jestli to tak na čz někdy bylo, ale třeba u péráků ano. Pak je tu poslední možnost - nalakovat původní černě a udělat bílou linku. U obou posledních možností samozřejmě záleží na tom v jakém stavu ty ráfky jsou. Renovaci zdar :)    [dlazdaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Lakování


 Můžete mi někdo prosím napsat výhody a nevýhody komaxitu oproti normálním lakování??? Díky.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Opískováno jemným pískem a nastříkáno tanátovým odrezovačem.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.01.2017
Odpověď  Opiskovat v kuse a dát komaxit. Podle mě nejlepší postup.    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2016
Odpověď  ještě otázka, mám kola, která nebyla nikdy osazena a mají díky špatnému skladování oprýskanou barvu, tak bych je chtěl jen opískovat a nalakovat, dělal jste to někdo? je to jako celek opískovatelné? myslím jestli se tam dostanou na buben mezi dráty, a jak to je pak s lakováním?    [Mirek]   13.12.2016
Odpověď  Tak jsem se stavil v místní práškové lakovně a zjistil, že již v úvodu mi rozmluvili dát prášek, že bez tmelu to určitě nejde a výsledek by nebyl pak super. A tak jsem si zajel do lakovny klasické a tam mi vesele řekli, že tohle neradi nebo spíše vůbec nedělají, že s tím je víc práce než peněz (což jsem tušil, vzhledem k tomu, že jsem již několik motorek stříkal) takže hledám někoho ideálně v okolí kladna, který by lakoval motorky a udělal mi to třeba i postupně , ale za rozumnou cenu a reálném čase. Lakoval jsem již i u motokenny, výsledek luxus, ale nevědí kam skočit a tak dodací doby strašné.    [Mirek]   30.11.2016
Odpověď  Já mám černý komaxit na rámu a kolech pevné ČZ 150C, pravda trošku pomerančový ale jinak čerstvý vypadal krásně. Ale po chvíli v provozu trochu zšedivěl a případné škrábance nejdou snadno zapravit.    [Martin Štindl]   10.11.2016
Odpověď  Takže kritika komaxitu nebo akryl je založena na tom, že to obojí není originál. Mě by zajímalo ti co mají komaxit jak ten povrch vypadá, v čem je horší než akryl je to třeba víc pomerančové? Nebo to nemá takovou stálost?    [Mirek]   10.11.2016
Odpověď  Přesně tu blbost s přehnaným leskem akrylátu jsem udělal já. Dnes bych to řešil jinak (stříkal pololesk apod). Chybama se člověk učí. Jinak původní středy byly ve stříbrném smaltu, stejně jako čelo zadního bubnu a rozeta nebo špunty předních kluzáků s M8 jemným šroubem. Středy jsem dal do stříbrného komaxitu, rozetu do stříbřenky akrylátové s krycím lakem a "špunty" kluzáků jsem nechal udělat matný chrom. Ale vše záleží na každém soudruhovi jak si to udělá, origo to prostě už nebude- bohužel.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Opískování není až to zásadní v ceně - celou motorku ti opískují někde cca max do tisícovky včetně kvanta těch malej cajků co na céčku jsou lakované. Horší je to kvalitně připravit pod lak a nalakovat. Těch kousků, ke všemu malinkejch, je tolik, že to zabralo box skoro nadvakrát. A navíc ty malý věci když fouknul, lítají a tak je to k vzteku práce. Neumím to, ale v porovnání s kývačkou je céčko daleko pracnější a měl jsem štěstí, že jsem tím začal u lakýrníka jako první motorkou. Dnes by mi to už asi neudělal.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2016
Odpověď  ahoj nemáte někdo zkušenost s nějakou lakovnou Kladno, Kralupy nebo Mělník? Chtěl bych lakovat ČZ 150C. Je lepší si zajistit opískování samostatně nebo nechat vše na lakovně? O kolik bude nižší cena když budu mít opískováno?    [Mirek]   08.11.2016
Odpověď  Mám u některých motorek kola taky v komaxitu. Při běžném brždění OK, ale stalo se mi, že delší dobu přibržďovalo zadní kolo a udělaly se na bubnu puchýře.    [vojta]   30.03.2016
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (42) 
Zodpovězené téma  

Tandemové stupačky ČZ 125C pevný rám.


 Vyrábí někdo gumové tandemové stupačky na neodpružené Cěčko?    [fikuscz]   10.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak bohužel motokramek má také pouze krátké jawácké.    [fikuscz]   11.01.2017
Odpověď  Tady prodávají čepy a mají tam i gumy. http://www.motoren.sk/shop/detail/2622/77    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Odpověď  Děkuji, zjistím rozměry a uvidíme.    [fikuscz]   10.01.2017
Odpověď  To fikuscz:Měli by to být tyto,alspoň co jsem se do katalogu N.D. díval:
http://www.motokramek.cz/navlecka-zadni-stupacky-c z-125-b-t/    [Jára]   10.01.2017
Odpověď  Pevné.    [fikuscz]   10.01.2017
Odpověď  Sklopné či pevné?    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 125 B


 Dobrý den, dávám do funkčního stavu motocykl ČZ 125 B vyrobený v roce 1947. Od roku 1966 stál ve stodole, ale je krásný tak jak je, proto se snažím pouze o konzervaci nálezového stavu. Vyjma pohyblivých částí, protože jej chci provozovat. Nějaké díly chybí, nějaké jsou již nepoužitelné. Pokud vás zajímá průběh oživování, občas sem dám foto. Potřebuji také nějaké rady, tak kdo má zkušenosti, prosím poraďte. Děkuji Jirka
P.S.: již jsem tady nějaké dotazy měl, za odpovědi děkuji.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit dokumentOdpověď  ...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Není to celé rezavé, ale o to nejde. Prostě se mi to líbí jak to je, nechci nově renovovanou leštěnku. Např. kola byla silně zrezivělá s odlupujícím se nátěrem. Ani stopa po původním laku. Protože je motocykl určen k ježdění, provedl jsem jemné opískování, konzervaci a nástřik matnou černou barvou na disky kol.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Odpověď  Taky souhlasím s ponecháním motocyklů v původním stavu. Nicméně co na tomto chcete zachraňovat. Tady už snad není co. Já myslím abychom z toho zachraňování původních stavů neudělali extrémismus.To je kompletní koroze všude.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.01.2017
Odpověď  m.kody: jaký přípravek máš na mysli?    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tu červenou odstraňuji odstraňovačem nátěrů.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Na konzervaci korodovaných dílů, po mírném přebroušení silichromem, tempem nebo jinou brusnou pastou to odmastím a natřu tanátovým odrezovačem.Pak konzervuji přípravkem M2 suchý konzervační vosk.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Odpověď  Pak ty rezavé díly jen dolaď loctitem a bude to super...moje béčko bylo modré :-)    [m.kody ]   10.01.2017
Odpověď  Ahoj Jirko, mám podobné béčko, akorát přetřenou na béžovo a nádrž červená ( aby to víc jelo :-)).
Jak tu barvu sundaváš? Díky Petr    [Vulcan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Odpověď  Není se čemu divit, postupuješ naprosto správně a podle nového trendu snažit se zachovat co nejvíce původních strojů. Dost bylo zbytečných renovací, které nenávratně zničily mnoho motocyklů    [PS]   10.01.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Zetku její první majitel natřel červenou barvou, ale pod ní jsou zbytky původního černého laku. Asi se mnozí podiví, ale opatrně odstraňuji červenou a ponechám ji v tom původním.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2017
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (26) 
Zodpovězené téma  

Převodovka ČZ 125b(t)


 Dobrý den
rád bych se vás zeptal zda je v motoru z Čz 125(b)t z roku 1947 použita stejná převodovka jako v modelu čz 125t z roku 1948 a novější. Vlastním model z roku 47 a potřebuji opravit převodovku nyní mám možnost koupit zánovní a zajímá mě jestli půjde namontovat bez problému. Děkuji za odpovědi    [Vita1911]   09.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ono jde tady ale o to že ta nabízená převodovka je z poloviny vlastně z Céčka, z ČZ 125B/T je tam hlavní(zubová) hřídel a její ozubená kolečka třetí rychlosti(na klínu 23ti zubé) a druhé ryhlosti(19 zubé).
Zase tu převodovku kterou nabízí jako z ČZ 125/150C je právě naopak - jsou u obou nabídek prohozené sestavy hřídele takže radši kotaktovat prodejce a upozornit ho na to. Takto ty setavy jsou nepoužitelné.    [Martin Štindl]   10.01.2017
Odpověď  no ten pán na aukru ani jiné, než zánovní a málo jeté převodovky ani nemá :-) Má jich dokonce tolik, že už je nabízí pod ani nevím, kolikátým nickem... Takže si sežeň jakýkoliv jiný motor z T a budeš na tom mnohem líp, než když koupíš tohle    [michal]   10.01.2017
Odpověď  Ano je to ta co je nyní na aukru :)    [Vita1911]   10.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Snad ta zánovní není zrovna ta co se draží teď na aukru.
Samotné převodovky motorů ČZ 125B a T jsou v základě stejné, sice během výroby došlo k drobným úpravám ale ty v podstatně nebrání záměně mezi motory.    [Martin Štindl]   09.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

čz 125T


 Dobrý den.Neválí se Vám někde doma tenhle kousek rámu?
Nechci tam cpát obyčejnou trubku a dělat ten držák.
Děkuji    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  no kdyby nebylo jiné řřešení,tak by mi muselo stačit tohle    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2017
Odpověď  Nevšiml jsem si . . "vidiš" , ten držák klaksonu mě měl "napovědět", že je to C.    [radekb]   08.01.2017
Odpověď  byl bych Ti moc vděčen.    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2017
Odpověď  Podle úchytu motoru to je ale Céčko - ale pokud to nebude vadit.    [Martin Štindl]   08.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podívám se, jestli to ještě mám . .. . "Vykostil" jsem z toho ten držák stupaček.
Myslím ale, že ta trubka není celá. Když jsem to bral, tak jsem sám nad sebou kroutil hlavou, - "k čemu" ?? :)    [radekb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Ví někdo co je to za zetku?


 Nemá na blatnících prolisy má velkou díru v nádrži jiný znak a štítek na krku a jiné rozdíly    [zetkař]   09.06.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 105 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zájem určitě je, pošli fotky, jestli je dochovaná další taková motorka tak je to paráda :-)    [meela]   05.01.2017
Odpověď  Zdravím, už jsem to sem před časem psal ale nemůžu to najít a stejně na to nikdo nikdy nereagoval. Tuto čízu mám už asi 15 let, je jiná než normální "B"éčko. Jestli máte někdo zájem nafotím vám detaily. Není a nebude na prodej. Není úplně sestavená páč byla v šíleným stavu, asi někde ve statku sloužila jako návoz krmení pro dobytek. Přivez mi ji kamarád z nějaký vesnice u Humpolce ležela na půdě fary kterou opravovali.    [David]   05.01.2017
Odpověď  Víko a hlava se dá v pohodě sehnat. Karter dej zavařit.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2016
Odpověď  probíral jsem dílnu a tak jsem chtěl zjistit co mám regálu,tu 125 T bych chtěl postavit celé moto,ale mám zatím jen kola a ty dva motory, ten starší je lepší, ale nemá klasické věci pod sekundárním kolečkem je olámaný karter a pravé víko je rozřezané a hlava, která by měla být s dekompresorem je už kulatá. takže zatím se dám asi jiným směrem než se něco přibude.    [Mirek]   13.11.2016
Odpověď  ale i tam mockrát dík    [Mirek]   13.11.2016
Odpověď  Ano, ČZ 150C v.č. 309 4xx byla vyrobena někdy v polovině roku 1951, u ČZ 125T s výr. číslem 229 063 já nemohu s jistotou uvést rok výroby - bude to z přelomu roku 49/50. V tabulkách mám zatím pro rok 1949 jako poslední 227 9xx a první pro rok 1950 až číslo 232 2xx. Možná někdo jiný z fóra by to mohl upřesnit.    [Martin Štindl]   12.11.2016
Odpověď  já mám ještě celé moto ČZ 150C 3094xx a to je tedy polovina roku 1951?

A ještě jestli by jste věděli rok výroby ČZ 125T 229063    [Mirek]   11.11.2016
Odpověď  Ten listopad nemusí úplně sedět- to byla přidělena spz, ale určitě je to koncem r. 1951    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2016
Odpověď  Céčko 3164XX mám s doklady a je vyrobeno resp v TP z fabriky 25.11.1951.    [dadajan]   09.11.2016
Odpověď  ČZ 150C v.č. 317 542 je vyrobená v druhé polovině roku 1951(krátký štítek)
ČZ 125T v.č. 197 029 je vyrobená ke konci roku 1948.    [Martin Štindl]   09.11.2016
Zobrazeno 10 z celkem 105 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (105) 
Zodpovězené téma  

Zadní osa kola neodpružená ČZ 125/150 C.


 Ahoj, vyrábí někdo zadní osu neodpruženého Céčka? Nemůžu to najít.    [fikuscz]   31.10.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  A druhá.    [Martin Štindl]   04.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotky matice se moc nepovedly ale přesto.    [Martin Štindl]   04.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  A menší zkosení u rezervní osy.    [Martin Štindl]   04.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  A jisté rozdíly u původních dílů, osazení hlavice osy focené níže se značným zkosením v detailu.    [Martin Štindl]   04.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Osa celá, závit M12 x 1,5 nemá zakončení zápichem - je do ztracena.
V tomto případě je to moje osa vyjmutá z mého pevného Céčka a má netypicky otvor pro vratidlo vrtán šikmo pod úhlem.    [Martin Štindl]   04.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rozpěra ložisek, osazení pro ložiska mají pro montáž taktéž znatelné zkosení.    [Martin Štindl]   04.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  V detailu držák brzdy, závit M18 x 1 je zakončen znatelným zápichem.    [Martin Štindl]   04.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chyba, nechytla se fotka.    [Martin Štindl]   04.01.2017
Odpověď  Držák brzdy, osazení pro víko brzdy má na hranách značné zkosení.    [Martin Štindl]   04.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Držák brzdy neodpružené C (položka 19 45 2115 01).
To samé jako u té rozpěry, rozměr 16,95mm pro ložisko 6203. Závit je jemný M18 x 1.

Matici pro víko brzdy (položka 21) volně nemám - zběžně oměřena na motorce: pro 27čku klíč, na šířku má cca 7,5mm a závit je samozřejmě stejný M18 x 1.    [Martin Štindl]   04.01.2017
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Příložka JAWA ČZ 150/352, 125/351 150c


 Zdravím mám problém zistiť rozmery a typ prilozky 10 viz obrazok prilozka osky klukovky, naozaj neviem čo na to použiť. Hodne zdaru do noveho roku    [RepkinRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  viz: http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=181699    [Martin Štindl]   31.12.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Pre všetkých priaznivcov Veteranfóra a značky ČZ.


 Prajem všetkým šťastné Vianoce,do nového roku 2010 veľa zdravia,oceľové nervy pri zháňaní chýbajúcich súčiastok,veľa zdaru pri renovácii a tisíce kilometrov bez nehôd na Vašich miláčikoch. ogar    [ogar]   23.12.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  :)    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  PF 2017 a přeji mnoho šťastných kilometrů!    [J]   25.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Také se připojuji k přáním všeho dobrého v nadcházejícím roce 2010.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.12.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Všechno nej v novém roce a hodně kilometrů bez nehod přeji všem.    [tviks]   27.12.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podobne všetkým prajem šťastné a spokojné sviatky, do nového roku len to najlepšie a veľa úspechov pri našich mašinkách.
praje Boro z Szlovákország

Boldog Karácsonyt Unnepeket!    [boro]   26.12.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak také přeji všem veteránistům šťastné a veselé vánoce a hodně úspěchů a štěstí v novém roce - třeba nějaký skvost na renovaci za cenu šrotu.    [Martin Štindl]   24.12.2009
Odpověď  Takovéhle muzeum pod střechou se nikdy neztratí,máš neustále z čeho čerpat..A´t žijou šroty přetvořené ve skvosty...    [kriz]   24.12.2009
Odpověď  Nový a unikátní GinkoPrim MAX aby jsme si vzpoměli kde jsme co odložili. :o)    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.12.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Co ještě, ještě pod stromeček....? :-)    [J*]   24.12.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Všecko nej a ať něco najdete pod stromečkem! :o)    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.12.2009
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Zodpovězené téma  

ČZ 150 C Rikša


 Zdravím. Potřebuji radu. Na rikšu 150C se jako základ používal rám neodpruženého céčka? Jde o to, že mám možnost získat rám, který byl vyřezán z rikši a zajímalo by mne, jak moc je rozdílný od klasického neodpruženého rámu C. Děkuji za rady.    [Radek]   11.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady je s připojenou zadní částí.    [Mirda444]   24.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jak říká "meela" přední rám z rikši je se zadní částí spojen pomocí šroubů, takže nemůže být odřezán. Viz foto. Proti rámu z neodpružené 150 jsou tam navařené na každé straně 3 úchyty, kterými je spojen se zadní částí. Dva dole a jeden nahoře. Dále jsou na horních trubkách navařené 4 pásky se závitem M6 pro uchycení krycího plechu řetězu. Na držácích zadního kola jsou dole navařeny plechy.    [Mirda444]   24.12.2016
Odpověď  Jak vyřezán? :-) Přední a zadní rám na rikšu jsou sešroubované - z toho vznikají i rozdíly, rikšový rám má v zadní části navíc úchyty pro zadní část, pár závitů pro chycení plechařiny a jsou jiné i plechy uchycení zadního kola. Horní rámová trubka je u rikšy zesílená, ale to není vidět.    [meela]   11.12.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Gumové kroužky.


 Ahoj, ví někdo prosím rozměry a materiál u položek 12 a 26? Případně kde sehnat nebo z čeho použít?
Jinak pěkné svátky všem.    [fikuscz]   24.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  To asi ano, ale budou zbytečně tlusté. To nebude vypadat pěkně.

Kdo ví, jaký byl velký průměr těch dorazů sedla č. 26? Hadice s 10 dírou má průměr 27, nebude to málo?    [fikuscz]   24.12.2016
Odpověď  Na tu osku pružiny se dají použít ty dorazy z péráka, akorát se musi zkrátit. Na Céčko jsou o nějakej milimetr užší.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.12.2016
Odpověď  aha- člověk se pořád učí......    [MOnty]   24.12.2016
Odpověď  A jo, máš pravdu, je to tak. Takže položka 26 je doraz gumového sedla.    [fikuscz]   24.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je fotka.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.12.2016
Odpověď  No je to trochu jinak. Bacha se záměnou systému z péráka. Tam jsou dorazy právě na čepu pružiny jak říká Monty. U Céčka je položka 12 jen vymezení, aby pružina byla ve středu na osce mezi postranicemi držáku. Jako dorazy slouží právě ta guma 26, ta je na zadním úchytu nádrže převlečená na vnějšku trubičky, kterou prochází šroub nádrže. Sem právě dosedne dotaz držáku sedla. Tady musí být guma. Já mám vyzkoušenou tvrdou hladkou hadici z které udělám kroužky a ty přetáhnu přes tu trubičku na rámu. Pohledám nějaký foto. Nejsem si jist jestli jsem to vysvětlil dobře.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.12.2016
Odpověď  V katalogu píšou gumový kroužek.    [fikuscz]   24.12.2016
Odpověď  A je to fakt gumový? To budou nějaký rozpěrky pod zadním držákem nádrže, to bych udělal kovový. Díra je jasná, podle šroubu,a šířku zase vymyslíte podle nádrže a rámu......    [Monty]   24.12.2016
Odpověď  Aha, takže to patří na položku 9. A co ty gumy pod číslem 26?    [fikuscz]   24.12.2016
Odpověď  http://www.montyjawa.cz/index.php?page=shop.produc t_details&flypage=shop.flypage&product_id= 492&category_id=22&manufacturer_id=0&o ption=com_virtuemart&Itemid=26

Tady je to soustružený z černýho silonu. Origo to byla tvrdá guma. Když se udělá replika kovová, je to blbý, hnusně to mlátí při uvolnění sedla.

Vnitřní díra je jasná,10 mm,jako čep pružiny. Délku oměříte,musí se to vejít mezi pružinu a držák.A vnější průměr cca 20 mm, na tom moc nezáleží.    [Monty]   24.12.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

ČZ 150c Prosím o radu


 Zdravím,
prosím o radu kam patří podložka viz foto, rozdělal jsem motor na ČZ 150C a tuto věc jsem zařadil asi do špatné krabičky
Děkuji za pomoc    [Radek]   21.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  chybí to přiložené foto a tak nezbývá než říct, že lepší zařadit něco do špatné krabičky, než vložit do špatného hrnečku :)    [jj]   21.12.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 

 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 21.1.2016)
Nezodpovězené téma 

Rikša 150 C


 Už dlouho pátrám pro ilustraci po fotkách, kde by byla zřetelně rozlišitelná podoba rikši 150 C. Ale jde mi pouze o verzi z roku 1949-tzn. přední blatník z "C", sedačka ještě "T" a kastlík z předválečné ČZ. Kdyby jste někdo něco našel a hodil to sem, bylo by to fajn. Děkuji.    [K.]   10.11.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Koupim Sidecar DRUZETA


 Tojto cestou schanim Sidecar DRUZETA ke skútru ČZ, nebo dohromady.
Nabidnete prosim.
S pozdravem.
Best rgds.
Vadim M.    [Vadim M.]   09.10.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Čep pružiny sedla


 Dobrý den,
mohl bych Vás požádat o foto či případně nákres, jak vypadá čep k uchycení sedla?? Děkuji    [oldaa]   14.06.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

tandemové sedlo ČZ 150


 Dobrý den, mohu někoho poprosit, aby mi napsal rozměry dílu k tandemovému sedlu. Na foto jsem ho zakroužkoval. Ten mi chybí a chtěl bych si ho vyrobit. Předem děkuji.    [mastickar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Elektro svazek na ČZ Skůtr


 Nevíte náhodou kdo je výrobce tohoto elektro svazku?

http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zboz i.asp?klic_ma=2001    [Skútr ČZ 501 ]   02.06.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150c -plyn


 Změřil by mi někdo jak dlouhé má být lanko plynu? Řeším problém že se mi plyn nechce vracet- pružina v karburátoru mám originál. Čím by to mohlo být? Šroub co aretuje rukojeť tak mám vyndaný.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Obě kola čz 125 t


 Zdravím zajímá mě cena těchto kol,jsou orezlá ale kompletní oska buben plášte.
Protože tyto kola nepoznám identifikoval je zkušenější kolega a chce je zakoupit.
Proto mě zajímá Váš názor na cenu.
Dík za odpovědi,    [vostr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150C


 Nemá někdo prosím levý čep stupačky+ levá+pravá stupačka???(i s plocháči s tisícihranou dírou. Díky    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150c- magneto


 Ahoj, kde mám nechat nabudit magneto? Okolí Ústí nad labem. Díky.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hrnec světla


 Pustil jsem se do opravy el rozvodů na mé nové číze 150c. Po krátkém pitvání předního světla kde chyběl přepínač jsem zjistil podle polohy zobáčku na hrnci ,že hrnec je z téčka -polohy levá,střed,pravá. S radostí ,že mám doma jiný nový a nalakovaný jsem fofroval domů, abych zjistil, že je taky z téčka. Nemáte na výměnu někdo céčkový hrnec? Bredy    [Bredy1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150C


 Čau kluci, mám dotaz, na lakování dílů použít RAL 9005, u lidový verze na prostředek na nádrž RAL 7038 , a co rám? ten mám mít také 9005?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 125t válec


 Chlapi nemáte někdo rozvin válce ČZ 125t mám doma dva a každý je troch jiný (jiná šířka saciho kanálu příruba atd. a nevím který je ten správný. Díky    [vaclav58Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zapalování VAPE


 Ahoj chlapi, chtel bych se Vas zeptat. Chystam se na generalku motoru čz 150C a nevim zda dat nove zapalovani VAPE, mate s tim nejake zkusenosti? Dát či nedát? popř. jake to ma vyhody?
Diky    [piskyn] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006