MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306142 příspěvků |7498 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 71 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 4.7.2020 11:56  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Rám ČZ 125 T versus ČZ 125 B   19.01.2009 / 253
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaký nejhorší stav kdo renovoval?Pokud....   12.07.2010 / 183
    Rada k ČZ 150 C   04.03.2010 / 155
    Elektroinstalace cz 125 b   05.01.2016 / 151
    ČZ 125 B   12.12.2016 / 135
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3193      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 3 / 130      Příspěvků Příspěvků: 29575
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/213 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Víko spojky 150c


 Zdravím, je nějaký rozdíl ve víku na spojku mezi 125 a 150? Měl jsem to rozdělené a když jsem to dal dohromady, tak šrouby z per to víko brousí, nevíte co s tím?    [Vladislav150cRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Můžou být matky delší, anebo špatně složená spojka a matky nejsou dotažené do konce závitu.    [vintera]   03.07.2020
Odpověď  Matice se dotahují na trnech až k osazení, pružiny jsou od 125B až po kyvku 351,352 stejné ale rozdílnost pružin na tento problém nemá vliv - víko je prostě z nějakého důvodu blíž ke spojce(chybí těsnění, výše podložený spojkový koš, víko je z výroby nízké atd.)    [Martin Štindl]   03.07.2020
Odpověď  Tedy pružiny by měli být až na dotaz a je možné ze bych tam měl pružiny z jiné Moto?    [Vladislav150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2020
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Vladislav150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Typ C má všechny díly shodné až kromě sestavy válce a převodníku tacho, pružiny spojky ale stahují matice(na dotažení). Jestli matice škrtají o vnitřek víka tak je potřeba použít silnější těsnění pod víko - MERAKO nabízí těsnění 0,5mm https://www.merakoshop.cz/cz-150-c-1.html pokud by nestačilo tak vyrobit z 0,8mm nebo 1,0mm.    [Martin Štindl]   02.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

CZ 125t problem se zapalovanim


 Zdravim,
pred nekolika lety jsem si zrenovoval CZ 125t. Bohuzel mne neustale pronasleduje problem se zapalovanim. V okamziku kdy se motor vice ohreje prestane hazet jiskru a tento stav vetsinou trva do okamziku nez trosku pochladne. Casto pomohlo kdyz jsem prohodil svicku, pak bylo mozne nastartovat a pokracovat v jizde. Nepomaha to vsak vzdycky. Vzhledem k tomu jak se to chova jsem se rozhodl vymenit zapalovaci civku za previnutou (v CR). Kdyz uz jsem mel zapalovani rozhozene tak jsem prohodil i kondenzator (uplne novy BOSCH). Bohuzel problem je zde stale. Zkousel jsem i ruzne svicky... N14C, N15C, N17C.... Jedine co jsem jeste nezkousel menit je VN vyvodka na bloku(aktualne tam mam z Cecka) a kabel ke svice. Jinak aktualne pouzivam benzin VERVA 100 a olej LIQUI MOLY pro dvoutakty - a to kvuli pretrvavajicim potizim s biosr..kama v benzinu a bordelu M2T oleje ktery se vsude usazoval.

Nemate s touto zavadou prosim nekdo zkusenost?
Predem vsem dekuji za konstruktivni odpovedi!    [ladis1510Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  R. Duchac, Cerveny Kostelec....    [ladis1510] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2020
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [ladis1510] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2020
Odpověď  a kdo tu cívku převíjel?    [a]   28.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Rozeta CZ 150C


 Mám tu další dotaz, je možné někde pořídit, nebo z ceho to mám vyrobit? Jedna se o nyty, nebo čipy na rozetě? Myslím to jak je spojené s kolem viz. Foto    [Vladislav150cRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já mám právě origo rozetu, ale bez čepů, tak jestli se ty nedaj někde sehnat, jinak tam vložím nějaké vyrobené doma    [Vladislav150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2020
Odpověď  Prodává se nová rozeta. Před lety jsem nechával také čepy opravovat, protože jiná nebyla. Ono, když jsou čepy už v háji, tak ani ozubení nebývá nic moc.    [vintera]   25.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Řadí při nakopávání


 Ahoj lidi,

moje Céčko mi při nakopávání občas zařadí dvojku (startovací páka hýbne pákou řadicí), čímž zpravidla neomylně střihne klínek. I když páky "rozsadím" a pořádně utáhnu, časem se k sobě zase sklouznou. Máte někdo tuhle zkušenost? (ve starších příspěvcích jsem hledal, ale asi špatně).

Dal bych asi nějaký distančí kroužek, ale chtělo by to alespoň něco kruhového průřezu. Nějaký tip?

Díky    [OndraKRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuju moc za tipy. Novou startovací hřídel asi dám, když už se bude zase půlit motor kvůli podložce. Sice tam mám radši originální díly, ale představa, že budu zase půlit kvůli hřídeli...    [OndraKRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.06.2020
Odpověď  Asi skutečně bude chybět podložka u hřídelky ukazatele, ten posun 3mm je příliš.
https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=157970
K tomu ten stav tisícihranu na hřídeli také není zrovna nej, hřídel už lze zakoupit i nově vyrobenou
http://www.motospicka.cz/37-startovaci-hridel-cz-125-150-b-t-c-351-352.html    [Martin Štindl]   23.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  S tou podložkou hřídelky je to možné (ale nevím to, motor jsem si nechal složit). Pravda je, že vůle mezi hřídelemi je asi 3 mm, což asi nebude normální, že? (Viz foto - řadící hřídel se dá do startovací zasunout cca o 3 mm).    [OndraKRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Startovací i řadící hřídel se v motoru nijak nevymezuje - nezapomělo se náhodou na podložku pod hřídelku ukazatele zařazených rychlostí? Je zbytečné se tahem snažit oddálit páky od sebe protože je vymezuje vybrání pro šroub na hřídelích. Bez půlení motoru je teď jediná možnost na pákách stěny trochu ubrousit. Normálně by ale měla být mezi pákami až 1mm mezera.    [Martin Štindl]   22.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

gufera do nábojů u 150c


 Zdravím, potřeboval bych radu.Musím dát nové gufera do středu kol, když tam umístním zakrytá ložiska? Na to dám vyčištěné původní prachovky(ale už nebudou 100%). Nebo musím dát rovnou nové gufera a to ještě jestli nemáte rozměry? Myslím tím rovnou všech 5, i to u rozety. Je to odpružená verze 150C.    [Vladislav150cRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  tak podle mého měřeními tak vychází taky, ale jen jsem si to chtěl potvrdit, přeci jenom to nechci rozdělávat několikrát    [Vladislav150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2020
Odpověď  Já to mám opsané ze seznamu renovace 150C-ZP, pro jistotu ale vzít posuvku a u té rozety přemeřit šířky od segrovek.    [Martin Štindl]   21.06.2020
Odpověď  děkuji moc, moc mi to pomohlo    [Vladislav150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  I když se osadí krytá ložiska tak prachovky(nebo gufera) zabrání vnikání nečistot a vody k ložiskům. Především u brzdových bubnů je dost prachu z brzdových paken.
Gufera: u předního kola by měli sedět 2ks 22x35x7, u zadního kola 2ks 28x40x7 a u rozety 2ks 30x52x7.    [Martin Štindl]   21.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

zadni zarovka


 zdravim
nevite nekdo jakou zarovku dat do zadniho osvetleni?Zarovka puvodni co tam ma byt ma hodnotu 6v-3w tak praska a moc dlouho nevydrzi.Kdyz jsem dal silnejsi 6v-5w tak to sviti malo jak zadni tak i predni svetlo ktere ma 6v-15w.Magnetodynamo vyroby 18w a ja z neho cerpam 15+5w.Bylo by vhodne dat do zadni svitilny LED zarovku?A jake hodnoty?Treba 6v-1w?Nebo nejakou jinou zarovku napr.kriptonovou atd.Diky za odpovedi.zdravi Rudy    [rudy]   14.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Viz Martin, nechat spíše nabudit magnet. LED je víc problémů, než užitku. Tyto stroje postrádají stabilizaci, napětí kolísá s otáčkami a v soustavě je střídavý proud. Musel bys řešit usměrnění a stabilizaci. Obojí má danou účinnost a tak už mizerný výkon (na ty 2 žárovky postačující) alternátoru ještě více snížíš. Případně dej do předního světlometu slabší žárovku, pochybuji, že jezdíš za nocí..    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2020
Odpověď  Zadní lampička je napájena střídavým proudem tak ta polovodičová LEDka není zrovna vhodná - při opačné půlvlně by tak zatěžovala vlákno ve světlometu. Pokud tedy Béčko/Téčko s kombinací 15W-5w svítí málo tak bude něco se světelnými cívkami nebo slabým magnetem.    [Martin Štindl]   14.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

korkove tesneni do palivoveho kohoutu


 Zdravim
Nevite nekdo prosim vas kde lze koupit korkove tesneni do palivoveho kohoutu nechal jsem si ho vytocit pred cca dvema lety na soustruhu. Kohout sel tahat pomerne stuha ale uz prokapava asi je ze spatneho materialu.Jakou ma asi tak ten korek zivotnost diky za kazdou radu.Rudy    [Rudy 125]   19.04.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Základem je hladké vnitřní vedení, korek z opravdového korku, nikoliv drtě (špunty od vína). Korek stočit na průměr o cca 1-2mm větší, pak namočit a nechat nabobtnat, potřít mýdlem, aby lépe klouzal a je to napořád. Když zacne trochu sáknout, přitáhne se středovou maticí na táhle.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2020
Odpověď  Jo, kvalitní kohoutek Jikov.., tím to začíná, potom ještě přidat vhodný filtřík z PVC, kadmiované šrouby na regály, potom Vape, akrylátovou barvu, linky všude možně i kde nebyly, vše komplet pochromovat a máme veterána jako vyšitého...    [kříž]   14.06.2020
Odpověď  Doporucuji korky z e-shopu nekupovat. Všechny co jsem koupil měly dost nekvalitní porézní korek, který sáknul. Doporučuji kvalitní zátku, která je zrnitého na tvrdo lisovaného korku. Ne z rostlého. ten bývá přirozeně rozpraskaný. Dobré bývají zátky ze sektu, protože se do nich nevrtá vývrtkou a bývají lepší než koupené nové zátky. Kohout se rozebere a navleče se na hřídelku nahrubo ořezaný rozněr, dotáhne matičkou a ve vrtačce obrobí. Kupodivu to jde krásně pilníkem a dohladí šmirglem. Doporučuji udělat korek delší. Dotažením se v kohoutu stlačí a jde pak i časem dotahovat. Práce na půl hodiny a kohout krásně těsní. Každopádně klíčem k úspěchu je co nejkvalitnější korek.    [Nerd] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.04.2020
Odpověď  Přeleštit vnitřní díru, jestli není něčím poškrábaná.
Novej korek, a případně kus KVALITNÍ gumové benzínové hadice.    [Monty]   20.04.2020
Odpověď  Jinak ty korky jsou běžně na E-shopech, většinou na Motex v délce 14 mm, nevím jestli je to stejné, nebo pak upravit.    [J]   19.04.2020
Odpověď  Tyto "tahací" palivové kohouty jsou kapitola sama pro sebe. Měl jsem dva původní ČZ, které samozřejmě protékaly a jediné co na chvíli pomohlo, že jsem ho v práci projel kuželovým výstružníkem, zalapoval a starý, nebo nový korek, utahoval šroubek na roztažení korku - fungovalo to jen chvíli.
Pak jsem koupil repliku za nějakých 900,- Kč a stále stejné, chvíli těsnil a pak ať jsem dělal co dělal, tak nešel doladit. Pod motorkou druhý den kaluž oleje (benzín se odpařil). Jsem strojař a nervoval jsem se s tím. Z konstrukčního hlediska je to paskvil. Nakonec jsem se těch kohoutů zbavil a dal tam klasický otočný JIKOV s gumičkami a mám klid - sucho pod motorkou spolehlivě. I za cenu, že to není zrovna orig. Pro mne je důležitější funkčnost. Už je nechci ani vidět:(    [J]   19.04.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

identifikace rámu


 Dobrý den mohl by někdo identifikovat rám? Mám ho na čz 125T snad ke konci výroby.    [milon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jak píše Martin, rám ND se pozná hned, podle nastehovaných závěsů zadního kola. Původní výroba měla souvislé svary, ND jen stehy. A to i ty rámy na T, u kterých nebylo vedení na céčkové sedlo...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2020
Odpověď  Tak dokonce vyroben i po typu C, v době výroby 355,356.    [Martin Štindl]   11.05.2020
Odpověď  Děkuji za vyčerpávající odpovědi. Začal jsem moto rozebírat , čistit a na držáku stupaček je vyražen rok 1957 takže asi opravdu je rám jako náhradní díl jak psal Martin.    [milon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nebude to upravený rám pevného C, na 90% je to rám přímo z výroby ale náhradní pro 125B/T. Jen u té svislé trubky zůstalo futro pro záchyt pružiny sedla. Kdyby to byl upravovaný rám tak by šlo rozpoznat že byl držák sedla odřezán + na levé výztuze vidlice nejspíše nebude ani jazýček pro zachycení hustilky. U 125B/T a prvních 125/150C mají výztuhy ještě dírku, později jsou už bez díry.    [Martin Štindl]   09.05.2020
Odpověď  Jak říkal Martin, jedná se o rám na neodpružené ČZ125/150C, proto je v detailech jiný. Jen si někdo předělal držák na starší uchycení sedla. Klidně to tak můžeš nechat, ničemu to nevadí.    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2020
Odpověď  Takže ho mohu klidně na tečku nechat? zarazil mě ten držák na pružinu sedla jako na čz 150C    [milon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2020
Odpověď  Ne, je to náhradní rám ze souběžné výroby typu 125/150C    [Martin Štindl]   09.05.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě foto uchycení sedla .To je dost divné.    [milon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

rozdílní přední blatníky čz 150 c


 Ahoj pánové, neví někdo z čeho ten rozdílný blatník je?    [radek.bolomRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  v čem je rozdíl? já vidím jen pomačkané vybrání na teleskop    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Elektroinstalace čz 150C


 Zdravím, neporadil by mi někdo, jak přesně funguje vysokonapěťová průchodka? jak se zapojuje, nebo jak to má být?. mám totiž jednu 150tku a do teď to bylo řešeno indukční cívkou z jiné moto. Dále by mě zajímalo, zda by šlo svorkovnici ve světle nahradit čokoládou, přeci je jenom problém dnes sehnat původní stav. Poslední věc co by mě zajímala je čím by se dnes dalo nahradit tlumivka a usměrňovač, přeci jen ty staré nemusí být funkční. Všechny dotazy jsou totiž k tomu, že bych chtěl zapojit elektro podle původního plánku(stavu). předem všem děkuji za odpovědi, moc mi to pomůže    [Vladislav150cRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  VN průchodka, jak její název sám napovídá, je jen průchodkou. Spojuje konec VN kabelu s kontaktem na VN cívce. Montuje se zašroubováním do karteru. K dotazu dva.. projdi si toto, sát to znova asi nemá smysl.. http://jawarmaniak.wz.cz/technika/selen.html    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Motor cz125T


 Mam dotaz. Rozebiram motor a klika v karterech vakla asi 1 mm smerem vodorovne. Svisle kdyz vezmu za pist je to dobry. Jak velky je to problem. Dekuji za odpoved.    [Ladislav Kulik]   20.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Axialní pohyb ojnice na klice je naprosto normální. Celá klika je špatně    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

spojka čz 150c


 zdravím,
mam otázku, patří nějaká podložka pod spojkový koš na čz 150c? Myslím mezi karter a koš, mam to totiž bez a přijde mi to nějaké zvláštní.    [Vladislav150cRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Na hřídeli řadícího mechanismu je jen jedna podložka(8x20x1) kterou se podkládá hřídelka ukazatele zařazených rychlostí. Tu na fotce nepoznávám.    [Martin Štindl]   16.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  A je možné, ze tato podložka je ze spojky? Nebo patří sem, jak je na obrazku?    [Vladislav150cRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2020
Odpověď  Výkres podložky je uveden zde:
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=156256
Udané průměry budou v pořádku ale u té síly(tloušťky) to brát orientačně - při výrobě zadat rozměr odměřený tak aby ozubení spojky bylo zároveň s řetězovým kolečkem primáru.    [Martin Štindl]   16.06.2020
Odpověď  Dá se tato podložka někde koupit? Nemuzu ji nikde najit, nebo aspoň nějaký rozměr? Ze bych si poradil jinak?    [Vladislav150cRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2020
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Vladislav150cRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přesněji mezi pouzdro kola spojky a ložisko(ne mezi karter a koš) patří kalená kluzná podložka viz. katalog:
http://jawarmaniak.wz.cz/ke_stazeni/katalogy/CZ/katalogy_150C/oficialni.html    [Martin Štindl]   15.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Diferenciál ČZ 150C RIKŠA


 Dobrý den,
sundal jsem z rikše diferenciál. Původní majitel tam dal duplex. Chtěl bych ho dát do původního stavu. Nevím zda je do něj udělaný nějaký velký zásah a zda je to vůbec reálné. Mohl by mi někdo poradit? A kolik má mít zubů kolečko na diferenciálu. Děkuji za pomoc.    [Standa ]   09.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [standa_fanda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [standa_fanda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 1    [standa_fanda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Přepínač světla - z čeho to je?


 Zdravím Vás pánové, mám dotaz na tuto část přepínače světla. Před několika lety jsem to dovezl ze zahraničí spolu s díly na ČZ 150C. Ta má standartně jinou základnu přepínače. Netušíte k čemu to přiřadit? Myslím, že by to mělo mít původ v Československu neboť člověk od kterého jsem to kdysi koupil měl jen JAWY a ČZ. Byl to zástupce Československých motocyklů v dané zemi... Měl to namíchané v šuplíčku s otočnou částí přepínače na C a dalšími pertinaxovými díly na ČZ. Předem díky za pomoc    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Funguje jako průchodka :) dostane "jiskru" skrz karter a musí být odizolovaná, aby vydržela vysoké napětí a nedošlo ke zkratu na kostru. To je základní funkce. Průchodka je zašroubovaná v karteru, kontaktem se dotýká vývodu cívky. Na druhý konec se připojí kabel ke svíčce.    [Meela]   08.06.2020
Odpověď  Zdravím, neporadil by mi někdo, jak přesně funguje vysokonapěťová průchodka? jak se zapojuje, nebo jak to má být?. mám totiž jednu 150tku a do teď to bylo řešeno indukční cívkou z jiné moto.    [Vladislav150cRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2020
Odpověď  K demontáži je potřeba odehnout tři uchycovací plíšky která přidržují desku k hrnci, jiná možnost není.    [Martin Štindl]   06.03.2020
Odpověď  re Mirek: Vezmi pětikilové kladivo, pořádně se rozmáchni a zhora do přepínače udeř vší silou. Tím se narovnají plechové packy držící přepínač v kapličce a vyletí z ní ven jako bezdomovcovi sopel, když si kýchne. No a máš to vymontované.    [dobraradanadzlato]   05.03.2020
Odpověď  ahoj může mi někdo poradit jak vymontovat přepínač světla z hrnce na čz 150c, nemůžu na to přijít, díky    [Mirek]   01.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě druhá strana..    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Matice retezoveho kolecka CZ150C


 Zdravim, jak vypada original matice, ktera drzi male retezove kolo sekundarniho prevodu? Je to zavit M14x1,25. Moje matice je na 22klic a 7mm vysoka. Z karteru matice presahuje cca 5mm. Dre mi o ni prevodnik tachometru.

Dekuji za reakce    [fajla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Oprava - seger pojistkou.    [Martin Štindl]   07.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Matice jednoduše NESMÍ(!!!) přesahovat přes závit na předlohové hřídeli, jestli hřídel je v levém karteru usazena do ložiska a zajištěna závlačkou tak není třeba nic odměřovat - pokud je matice přes závit hřídele tak je něco špatně s ložisky na pravé straně nebo s řetězovým kolečkem.    [Martin Štindl]   06.06.2020
Odpověď  můj převodník vypadá nějak takto, vydřený kolem hřídelky.
https://aukro.cz/cz-125-150-originalni-nahon-tachometru-funkcni-6968665389    [fajla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2020
Odpověď  A mohl bych požádat o odměření, kolik má matice řetězového kolečka přesahovat ven z karterů? Vůči dosedací ploše bočního víka. Děkuji    [fajla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.06.2020
Odpověď  Zatím nestartovat dokud se nezjistí problém, může to být kromě posunu ložisek i prasklá segrovka na předlohové hřídeli a při řazení III.rychosti se mohla posunout i samotná hřídel.    [Martin Štindl]   02.06.2020
Odpověď  bohužel jsem si to nevyfotil. A k motorce se dostanu kdoví kdy. Výška je dobrá si myslím, ale spíš jsem si myslel, že ta matice má být na 19 klíč. Protože mi to dře po obvodu matice. A nebo tam mám jiný ten převodník. I když jawarmaniak píše, že tam z Tčka nejde.    [fajla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.06.2020
Odpověď  Šlo by vložit fotku? Matice by neměla přesahovat přes závit na hřídeli, možná při sestavování motoru se posunulo ložisko(ložiska pokud jsou duplicitně) v karteru a tím nejde nasadit kolečko tak aby matice byla pod závitem hřídele.    [Martin Štindl]   01.06.2020
Odpověď  Čau,výška matice sedí..    [pepa78] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
 Strana 1/213 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 5.7.2019)
Nezodpovězené téma 

Obnova potisku na štíku


 Je možné na originálnom pôvodnom štíku, kde vyrazené čísla sú zachovalé, obnoviť potisk ktorý je totálne "vygumovaný". Na C-ku je pôvodný štítok dôležitý lebo na rám sa nerazilo    [vlastoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Rozteč mezi kluzáky čz 150c odpružená


 Ahoj, skládám postupně céčko. Jelikož je to kompletně skládačka tak jsem narazil na problém. Když poskládám včechny komponenty (loziska, mezikusy atd.) na zadní osu tak se mi to nevejde mezi kluzáky. Sestava komponent je cca o 5-8mm širší než mám rozteč mezi kluzáky. Byl by někdo ochoten mi změřit tuto vnitřní rozteč (v místě zadní osy) než se pustím do roztahování rámu. Sestavu komponent mám určitě dobře, přesně dle katalogu. Kdyby to nebylo jasné co potřebuji změřit tak to vyfotím. Děkuji všem    [gomez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Prave viko se zkratovačem čz 150,


 Zdravim,schanim prave viko se zkratovačem na čz 150.    [vasek2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.08.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/213 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006