MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 276846 příspěvků |6256 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 53 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 28.6.2016 11:29  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Rám ČZ 125 T versus ČZ 125 B   19.01.2009 / 227
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaký nejhorší stav kdo renovoval?Pokud....   12.07.2010 / 183
    Rada k ČZ 150 C   04.03.2010 / 154
    Elektroinstalace cz 125 b   05.01.2016 / 142
    Chtel jsme se zeptat newíte za kolik se dnes pohybují čz 150c neodpruž....   25.08.2008 / 133
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2970      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 13 / 114      Příspěvků Příspěvků: 27076
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/198 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Martin Štindl zapojení el. schématu


 Martine, elektrickým schématům nerozumím. Na čezetě jsem si upravil spínací skřínku a potřeboval bych vědět jak zapojit zbytek okruhu tak aby fungoval. Už dříve jsi mi dobře poradil a proto se na tebe obracím i teď. Děkuji a vážím si tvé pomoci.    [roman150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nechci ti kazit radost z vykonané práce, ale tomu se říká napadení kutilem domácím.    [vojínXY]   28.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ta spinacka je tlacitko ..na klicek. s tim tachometrem jsem si dal fakt praci ..ale uz to nebudu dal kombinovat .vracim se k PAL diky za ochotu :)    [roman150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.06.2016
Odpověď  Tohle je tlačítko systému T6 ovládané klíčkem, to jde použít max. pro zapnutí světel. Jako náhrada je vhodnější ten kývačkový PAL http://etovar.cz/cs/jawa-cz-250-350-kyvacka/3301-s pinaci-skrinka-2-polohy-cr.html
Ten klíček při otočení přímo sepne nebo jen odblokuje tlačítko? Pokud je to pouhý spínač(tlačítko) tak je nepoužitelný - je nutné aby se jednalo vypínač. Schéma k tomu můžu nakreslit ale potřebuji vědět které svorky jsou propojené při zapnutí - i tak to bude sloužit jen k zapnutí hlavních světel při chodu motoru.    [Martin Štindl]   26.06.2016
Odpověď  Už jsem viděl opravdu hodně........ale tohle ještě ne. To jsi opravdu namontoval na ČZ 150C?    [vojinXY]   26.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  cau martine. dilal jsem se po nejakem blizsim oznaceni ..typu? ale nic jsem k tomu nesehnal ..jedine co mam je tahle fotka. doufam. ze ti nejak pomuze ..    [roman150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2016
Odpověď  Já ale nepoznám o jakou spínací skříňku se jedná a jaký má systém přepínání - lze přesněji určit typ té spínačky? Pokud je to pouze klíčový spínač či přepínač tak to nebude použitelné jako adekvátní náhrada původního přepínače.    [Martin Štindl]   24.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

díly ČZ 125 b


 Prosím o radu. scháním plíšek ukazatele zařazené rychlosti (je ocelový) a šroub uchycení malého sekundárního kolečka ( M 8 x 1 ale LEVÝ). U obchodníků jsem zatím neuspěl.    [Mirek]   27.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Obojí by mělo jít objednat u etovaru
http://etovar.cz/cs/cz-125-b-t-150-c/2137-ukazatel -zarazene-rychlosti-cz-125-b-t.html
http://etovar.cz/cs/cz-125-b-t-150-c/2130-sroub-re tezoveho-kola-sekundaru-cz-125-b-t.html    [Martin Štindl]   27.06.2016
Odpověď  ten šroub vyrábí pan Michalec.telefon 603263466    [a]   27.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor nestartuje


 Ahoj lidi, mohl by mi někdo prosím poradit v čem by mohla být chyba? Jiskru mi svíčka hází, předstih a odtrh mám správnej, ale ta jiskra si myslím že je slabá. Nebude tedy potřebovat nechat nabudit magneto? Jde to nabudit v domácích podmínkách?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Všem moc děkuji za rady, koupil jsem novou zapalovací cívku, provrtal jsem průchodku a naletoval vysokonapětověj kabel rovnou na cívku, koupil novou svíčku Brisk N17C dvakrát šlápnul a jela. Díky moc.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.06.2016
Odpověď  zdravím, chcem sa podeliť s mojou skúsenosťou pri probléme so štartovaním, mám zetku po celkovej GO - krásny stroj. motor po go za studena štartoval perfektne so sytičom a preplavením na druhý kop chytil vžd&. po prejdení cca 10 km začalo v motore jemne trhať po pridaní na trojke a volnobeh ostal neparvidelný vo vysokých otáčkach. pokial som jazdil motor išiel ako tak, akoáhle som zastavil volnobeh bežal asi 15 sekúnd potom zhasol a už som ho nenaštartoval. pri roztlačení po dlhej vzdialenosti naskočil a všetko sa zopakovalo. skúšal som podťa info z fora všetko možné bohatú zmes, sviečky od výmyslu sveta, pertinax pod hrdlo karburátora proti prehrievaniu sania. myslel som že po zohriati sa odparuje zmes už v hrdle karburátora nič nepomohlo miernr sa zníýžili otáčky volnobehu. nakoniec som sa pustil do zapalovania, najskor kondenzátor 3 ks nič, nakoniec som vymenil cievku a zetka frčí ako z fabriky pritom pôvodna cievka krásna ako nová aj iskru hádzala ale po zahriati bola iskra zrejme slabá. po výmene cievky šlape ako hodinky - štartuje na druhý kop za studená aj za horúca, dva mesiace som sa s tým trápil preto uvádzam skúsenosť ak má niekto podobný problém podla mojich príznakov nech si pomôže. zdravím všetkých ktorým na týchto nádherných strjoch záleží.    [ado813]   09.06.2016
Odpověď  V takových případech jdu touto cestou. Vemu cívku z kývačky a baterku a odpojím původní zapalovací cívku. Napojím to jenom na kladívko. Musí to jet.
Takhle jsem jednou škádlil Maneta M90 (stejný zapalování). Dávalo mě to jiskru jako blázen, stejně jsem dosáhl jenom tak sekundovýho zabrblání. Měnil jsem karburátory a hledal problém. Pak mě to nedalo a udělal jsem výše popsané. No a stačilo se na startovací páku škaredě podívat a už to běželo. Tak jsem nechal převinout cívku a bez problému chytal na drc.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.06.2016
Odpověď  I když jiskru dává, já sázím na špatnou vysokonapěťovou cívku. jsem zvědavý čím to nakonec bude. Věděl jsem už jednu vranu která stála snad 30 let v šopně, jiskru neházela vůbec, ale začala dávat až jsem ji pár minut naprázdno prošlapoval, a ono to magneto se lehoučce oživí a nabudí.    [Tonda]   31.05.2016
Odpověď  Ešte doplním. Staršie motocrossové motory ČZ mali už z výroby rysky na rotore i statore pre nastavenie odtrhu tesne po magnetickom maxime bez ohľadu na veľkosť odtrhu. Nastavovanie predzápalu už nemá vplyv na toto nastavenie odtrhu, nakoľko sa základová doska otáča celá (ramienko aj cievky).    [peter.ba] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2016
Odpověď  Přesně jak píše Martin S.Proto vyzkoušet více svíček,a potom hledat závadu jinde!!I nová svíčka může být pod tlakem bez jiskry.    [Ivošek]   30.05.2016
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=14672    [J]   30.05.2016
Odpověď  Na tomto főre je dobre opísané nastavenie zapalovania s ohľadom na magnetizmus.Odtrh musí nastať kúsok za maximálnym nabudením indukčnej civky. Inak je iskra slabá, alebo nepravidelná.    [peter.ba] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
Odpověď  Svíček na prohození máš mít několik a to i na cestách. Brisk N17C, nebo (ty jezdím já) BOSCH W8AC.    [J]   29.05.2016
Odpověď  N19 je už moc teplá tu bych nedával do ničeho buď N15 nebo N17.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Potíže s čz 125t


 Zdravím potřeboval bych radu na moto čz 125t číslo motoru 160xxx , koupil jsem ji a vse se zdálo v pořádku i jízda kontroloval jsem pak doma olej a zjistil ze bylo pouze 100ml v motoru olej jsem tedy doplnil nastartoval ale jakmile jsem zmáčkl spojku zařadil jedničku tak motor zhasl, to dela ted pokaždé az když se motor hodně zahřál tak šlo zařadit a rozjet se. Nevíte co s tím? Hádal bych ze spojka by potřebovala opravu... Dale při jízdě po delší vzdálenosti se z motoru začínají ozývat takové kovové zvuky mockrát děkuji za radu    [Vita1911 Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Spojka tedy skoro na "sucho" fungovala dobře? Možná je to volbou oleje(příliš hustý), hodí se SAE 80(PP80).
Já tedy ke kupovaným motocyklům po renovaci moc nechovám důvěru, jestli jsou právě s motorem potíže tak bude nejlepší ho demontovat s důkladně zkontrolovat.    [Martin Štindl]   21.06.2016
Odpověď  Problém bude pravděpodobně v tom že ti spojka nevypíná. Zkus spojku řádně seřídit a pokut to nepomůže tak jedině sundat dek a zkontrolovat případně vyměnit opotřebené díly.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Určení rámu


 Dobrej den s čeho je prosím tenhle rám kusek s neho chybi a na konci rámu vipadá být neco privarení    [Dano159Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nevím nejak mi to nejde tu je muj meil napište mi tam vy : Marek.1599@azet.sk a už se nejak domluvíme    [Dano159] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2016
Odpověď  mejl uvidíš když najedeš kurzorem na moje jméno

odkaz na fotku rámu je tady + článek odkud fotka pochází

http://jawarmaniak.4fan.cz/trikolky_ze_strakonic/r am.jpg

http://jawarmaniak.wz.cz/zajimavosti/clanky/riksi. html    [meela]   17.06.2016
Odpověď  Ahoj napíš mi tvuj meil a nemáš nejaký foto toho rámu jak má vypadat ?    [Dano159Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2016
Odpověď  Tohle by měl být rám na tříkolovou rikšu, ze které si někdo uřezal důležité části k připojení zadního rámu. Pokud ti k ničemu není tak bych o něj měl zájem, přední část by se mi hodila. Napiš na mejl    [meela]   17.06.2016
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  a    [Dano159Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2016
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  DAlší foto    [Dano159Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Vyhadzovanie rychlosti


 Pekný den prajem. Vyhadzuje mi 3 rychlost hned po zaradeni. co mam za problem? dakujem Peter    [Petre]   14.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pravděpodobně jsou osmekané ozuby s otvory u koleček na předlohové hřídeli - v kalalogu str.10-11 položky 5 (kolečko předlohy II-22 zubů) a 7 (kolečko předlohy III-19 zubů). Při zařazené 3.rychlosti je kolečko II přisazeno na ozuby kolečka III a v případě že jsou zámky opotřebené dojde v záběru k vysmeknutí z ozubů a tím vyskočí do neutrálu.    [Martin Štindl]   14.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Zajímavá aukce


 http://aukro.cz/cz-150c-i6186537784.html

Já už tomu nerozumím, renovace nic moc a přesto ta cena taková? Proboha proč?    [čez]   17.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Už jen to zprznění blatníků linkami za to nestojí.    [J]   12.06.2016
Odpověď  http://aukro.cz/cz-150-c-i6256337655.html
Vše má svou cenu ale rád bych porovnal tento motocykl s těmi, co stály za výlohou v 50. letech v Mototechně.    [J]   12.06.2016
Odpověď  Dle mne podvodná aukce. Poslední reálný příhoz je 45 700,- Kč. Další příhozy (C..2,C..8,C..9 s nulovým hodnocením a další) už cenu šponovali.
Tohle za sto litrů nikdo nekoupil, respektive tomu nevěřím. V inzerci je jich o mnoho hezčích v origo stavu za o dost méně peněz.    [J]   21.05.2016
Odpověď  jsou 2 možnosti, buď ty prachy prostě někdo má a neřeší, nebo se tam objeví za chvíli znovu s popisem že původní výherce si ji nevyzvedl - častý popisek a myslím že často díky příhozům kamarádů.    [babula]   21.05.2016
Odpověď  i já v některých případech také peníze neřeším. Jsem schopen zaplatit i nesmyslnou částku za chybějící díl. Dokáži pochopit někoho, kdo zakoupí třeba Brouch Superior za více než 1 M. Ale investovat takové peníze do běžné, tuctové motorky je mimo mé chápání.    [Evžen]   20.05.2016
Odpověď  Nevím proč píšete takový urážky. Třeba není takový blb co nevydělavá 20 měsíčně a peníze neřeší..    [Josef]   20.05.2016
Odpověď  Čím víc bílých pruhů tím víc Zetka. Nevěřím že tohle někdo koupil a ještě k tomu za takový "love". Jestli ano, prosím o vložení jeho fotky. Chtěl bych toho vola vidět na vlastní oči.    [japa]   20.05.2016
Odpověď  nejsem sice odborník na zetky, ale nemá tato trochu moc linkování    [Mirek]   20.05.2016
Odpověď  Podle cenového skoku to vypadá, jsem asi prospal 20 let. Aby se přes noc zdvojnásobila cena naprosto běžné masově vyráběné motorky ... to je zvláštní a poněkud nečekané. To tu svou budu oprašovat radostněji :)    [čez]   19.05.2016
Odpověď  krasavec http://www.iveteran.cz/inzerat/9628/I    [x]   19.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

hřídel pro ukazatel rychlosti.


 Prosím o radu.
Je hřídel pro ukazatel zařazené rychlosti, na pravé straně motoru, nasazena na řadící hřídel?
A nebo hřídel ukazatele zařazené rychlosti neexistuje a hřídel řazení vystupuje ven na pravé straně z bloku? (čz150 c r. 1950)    [karel kotlar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  nastavit. Není to namáhaný, nemá to otáčky. Já bych to prostě navařil kouskem kulatiny.    [Monty]   07.06.2016
Odpověď  Burza,aukro,bazoš atd.. Replika se asi nedělá takže sehnat origo.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2016
Odpověď  Zdravíčko,neměl by někdo radu,kde sehnat hřídelku ukazatele rychlosti? Mám rozpůlenej motor a tahle je uříznutá a nikde sem novou nesehnal. Nějakej typ? Díky    [mrázeček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2016
Odpověď  Motor je 100% kývačka. Vzhledem ke stavu bych uvažoval o koupi alespoň karterů a vík v lepším stavu..    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.02.2012
Odpověď  Vypadá to na motor z kývačky 150/352,víko zapalování je určitě z typu 125/150C ale upravované.Motor kyvky má kryt řetětu usazený v rámečku který je ke karteru uchycen dvěma šroubky s matičkama.    [Martin Štindl]   23.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  vyfotil jsem motor druhé strany.    [karel kotlar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2012
Odpověď  Nebo je celý motor náhradní.Zajímavě vyřešený uchycení víčka šoupátkové komory,určitě je stržený závit a tělu karburátoru.Je možné to vyfotit z druhé strany z boku?Takto nelze poznat jestli je to typ C nbo malá kývačka.    [Martin Štindl]   20.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor nemá vyražené číslo.
původní blok motoru byl asi nahrazen náhradním a
číslo nebylo znovu vyraženo.    [karel kotlar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2012
Odpověď  Napiš číslo motoru a bude to hned jasné...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ten motor nemusí být z typu ČZ 150C,ale z mladší kývačky Jawa-ČZ 150/352 kde je kryt usazen v rámečku.    [Martin Štindl]   19.02.2012
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (29) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

PROBLÉM- startování


 Mám problém s nastartováním po go, můžu šlapat jak chci, a docílým pouze toho že každou chvilku jen motor škytne-vystřelí, ale nenastartuje,svíčku mám novou Brisk N17C, kondík mám taky novej, v čem by mohl být problém? Jak se chová zapalování když je v čudu zapalovací cívka? Díky za pomoc    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jestli to občas škytne a vystřelí tak je možné že se při těch pokusech o nastartování střihnul klínek u magneta a protáčí se. Opravdu je i teď předstih v pořádku???    [Martin Štindl]   01.06.2016
Odpověď  Vždyť ses na to ptal už ,minulý týden o téma níž. Nebylo by jednodužší tedy koupit tu novou cívku a nechat nabudit magneto? A budeš mít klid a jistotu, že máš už vše okolo zapalování v pořádku a s největší pravděpodobností ti to vyřeší i tvůj problém. Pokud to nevězí v nastavení nebo karburátoru.
Myslím, že než o tom týden debatovat, je lepší to řešit. Tedy kup novou cívku, nabuď magneto. Tímto nic nezkazíš, ba naopak motoru prospěješ a získáš jistotu, že v tomto už dál problém být nemůže a uvidíš, že to i chytne.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2016
Odpověď  Zapalování s "čudovou" cívkou se může chovat přesně takhle. Nebo jen chybně nastavený předstih. Znova proměřit nastavení, ev. vyzkoušet novu cívku. Pokud je vše OK, musí chytnout před koncem dráhy našlapovací páky.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 150c-čestné prohlášení


 Ahoj, až budu dšlat véčka, tak mi bylo řečeno že musím napsat čestné prohlášení že jsem majitelem motocyklu a že mi byl darován a že nepochází z trestné činnosti, kvůli tomu že nemám žádný doklad-kupní smlouvu, nic, má s tím někdo zkušenosti? Jak by to čestné prohlášení mělo vypadat?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  pro klub, který to bude testovat nepotřebuješ nic, ten doklad je potřeba na odboru dopravy příslušného krajského úřadu kde to budeš přihlašovat. Dle mé zkušenosti chtějí kupní smlouvu nebo čestné prohlášení o nabití věci. Ale jistotu budeš mít když si na příslušný magistrát, kde to budeš přihlašovat, zavoláš. V případě čestného prohlášení jednoduše napíšeš jakým způsobem si k věci přišel, např. že je to v rodině 40 let po dědovi. Každopádně je opravdu dobré si podle v.č. na odboru dopravy v tvé blízkosti zjistit, zda vozidlo není někde evidované, potom by to přihlásit na V-čka nešlo, protože nejde, aby jezdila vozidla s dvěma stejnými výr. čísly.    [Vojta]   01.06.2016
Odpověď  U nás na krajském odboru dopravy taky chtěli smlouvu, napsal jsem darovací v rámci rodiny a byl klid    [panelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2016
Odpověď  Tohle nepotřebuješ. Spoj se s klubem který provádí testace , a ten ti pomůže s dalšími kroky. Jediné, co nesmí být, je, aby stroj měl stále registrované doklady!! doporučuju s výrobním číslem nakráčet na dopravák, a tam ti řeknou podle výrobního čísla, jestli jsou v registru, nebo ne. Ideálně je mít zrušený techničák, ale těch se moc nedochovalo:-)    [Jarda]   31.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výměna manžet u přední vidlice ČZ 150 C


 Ahoj,
potřebuji vyměnit gumové manžety u přední vidlice. Chtěl bych se zeptat na postup. Vůbec netuším jak mam začít, co kde povolit atd. Jsem začátečník a nerad bych udělal víc škody než užitku, někde jsem se dočetl, že stačí sundat kolo, blatník a vyšroubovat kluzáky z vidlice.. Nebo musím rozebírat celou vidlici? Byl bych rád za každý postřeh, jak ty manžety vyměnit a na co si dát pozor, děkuji TOM    [Tomas29Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak postup máš dobrej, teď už to jen realizovat :-) Pružina by se měla vyšroubovat z kluzáku který potom vytáhneš ven.    [Vojta]   31.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Čz 150c problém s předstihem


 Zdravím, vše dostupné o nastavování předstihu na tyto motocykly jsem si prostudoval, ale nenarazil jsem na tento problém. Po nastavení odtrhu kladívka při jeho největším otevření měrkou na 0,4mm (typ kladívka je šroubovatelná protilehlá kovadlinka), nejsem schopný pootáčením statoru nastavit předstih 4,5mm, vždy jen větší. Nastavování dělám při sundané hlavě digi. posuvkou, protože indikátor mě ten sklon svíčky nevezme. Prosím poraďte v čem by mohla být chyba nebo co dělám blbě. Díky.    [Peťan1938] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Mám ještě jeden dotaz a nechci zbytečně zakládat další téma. Jde někde v replice koupit matka M18x1 na osku rozety neodpruženého Céčka. Díky.    [Peťan1938] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
Odpověď  Rotor sundán a pootočen, a předstih nastaven přesně na požadovanou hodnotu. Jo mezitím ještě namontovaný komplet repasovaný stator Céčkový. Takže teď by mělo být vše OK. Moc děkuju za rady a trpělivost.    [Peťan1938] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
Odpověď  Sundej rotor, vyndej klinek. Udělej si tam značku ať víš jak ho zhruba nasazuješ. A nasaď ho bez klinku s mírným pootočením. Tím získáš prostor pro nastavení. Klinek tam je jen proto, aby dával stále stejnou polohu při nasazování. No a pokud ji změníš, tak vlastně pootočíš vačkou a dostaneš se kam potřebuješ.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.05.2016
Odpověď  Zkoušeno, dostal jsem se na nejnižší předstih asi 4,8mm. Já už nevím.    [Peťan1938] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2016
Odpověď  tak zkus dát 0,3mm    [w]   24.05.2016
Odpověď  Myslím, že v nastavování chybu nedělám. Nastavení odtrhu na 0,4mm samozřejmě dělám v nejvyšší úvrati, tu větu s tím největším rozevřením kladívka jsem spontáně napsal na základě návodu na čz 150c, kde je to tak napsáno, každopádně jsem tím myslel horní úvrať. To, že má motor levotočivé oatáčky, taky vím. A jelikož se mi příčí pilovat otvory v desce statoru, abych ho ještě víc pootočil, tak koupím asi stator Céčkový.    [Peťan1938] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2016
Odpověď  a opravdu nastavuješ předstih správným způsobem? Psal jsi že nastavuješ odtrh při největším otevření kladívek, což je blbost. Jak psal ČZTomi odtrh se nastavuje v horní úvrati. Taky je u zetek důležitý dávat pozor na obrácený směr točení motoru, kdo je zvyklý na jawy tak může udělat chybu    [meela]   23.05.2016
Odpověď  Nemusí to být deskou, statory lze zaměnit(rotory nelze protože mají jiný kónus), měl jsem tři sezony stator C v motoru T a fungoval bez problému(kromě potíží s vyšším příkonem světelných cívek).
Rotory jsou oproti Jawě levotočivé, ani opotřebení textitu na kladívku až takové potíže s předstihem nemusí způsobit - to kompenzuje nastavení vzdálenosti kontaktů. Takže i když je deska nadoraz natočena doprava tak přesdtih je stále velký? V jednom případě jsem propiloval obloukovité výřezy pro šrouby uchycení statoru aby šlo natočit statorem ještě více a pomohlo to(pozor, jen tolik co to dovolí hlavy uchycovacých šroubků)    [Martin Štindl]   22.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotografie magneta, to si myslím je ze 150c. Takže nezbývá než sehnat komplet desku patřičného typu.    [Peťan1938] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2016
Odpověď  čep nejde posunout.je na klínku    [e]   20.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

KARBURÁTOR


 Čau kluci, zjistil jsem že na plovákový komorře mám jiný víčko, u karburátoru 2918 HC, nevím jestli nemám jinej i plovák. Neválí se prosím u někoho to správné víčko? A mohl by mi někdo vyfotit ten plovák. Díky za ochotu.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kozkni zde: http://michalovyzetky.cz/index.php?obsah=technika& amp;clanek=karburatory-jikov    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Rotor a magnety


 Dobrý den,
po oživení motoru na čz 150c se mně začalo třít až dřít rotor magneta o zapalovací cívku. Vyndal jsem magnet a zbrousil jsem z boku hrany ať více magnet zapadne do rotoru. Cívka s magnetem již nedrhnou, ale najednou jsem bez jiskry. Cívky znovu proměřeny, magnety nabuzeny a pólovány na přeskáčku. Dám nevím co vyzkoušet. Máte prosím někdo zkušenost? Děkuji    [olda]   26.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zbrousil jsi to o cca půl milimetru a přitom stačilo povolit cívku vrazit mezi ní a magnet spárovou měrku (já dávám tak 0,5 na jakémkoliv stroji) - magnet by si cívku přitáhl kam třeba a pak zase utáhnout. Takto je to na výměnu rotoru, neboť odbroušený materiál se vrací zpět dosti špatně ...    [Fifík]   28.05.2016
Odpověď  Ostatni jsou 0,8 az 1mm.Problem s drenim jsem vyresil.ale nastal jiny:) chybama se clovek uci    [oldaa]   27.05.2016
Odpověď  a jaká je mezera na ostatních místech? myslím že 1,3mm je o moc víc než dost... :-) co si pamatuji z fyziky tak stručně řečeno čím menší mezera tím bude silnější indukce. Pro příště, dvakrát měř jednou řež platilo, platí a bude platit pořád... :-)    [meela]   27.05.2016
Odpověď  To je vse v poradku.odzkousel jsem.takze magnet je opravdu v horni uvrati a po premereni ma mezeru 1.3 mm od civky.to bude asi ten problem.zkusim to bud vymezit nebo prohodit protilehle magnety.ale tenhle ma zrovna dirku na dovazeni.To asi zase bude hazet.    [oldaa]   27.05.2016
Odpověď  a jak ti dřela cívka o rotor nemohla nějaká kovová pilina ukostřit kladívko?zkus celé zapalování vyprat v čistém technickém benzínu    [a]   27.05.2016
Odpověď  No teď už to vím, že bude příště lepší do toho nezasahovat. Nebylo moc možností. Materiál na cívce není-brousit nelze. Tak buď převrtat cívku nebo magnet. zvolil jsem magnet. Jestli je cívka v horní úvrati nevím, podívám se. Než budu shánět jiný rotor, vyzkouším veškeré možnosti. Magnety jsou silný takže principiálně je to nějaká prkotina. Děkuji za rady.    [oldaa]   27.05.2016
Odpověď  jasně, ale pokud je kabel 2-3mm od kostry tak to přece nic neudělá nebo jo?    [meela]   27.05.2016
Odpověď  ZC - to jsi četl správně. Vygenerované vysoké napětí se musí někde "vybít" a pokud se nepřiloží kabel dostatečně blízko na kostru, nebo nějaký chytrák dokonce zhasne motor vytažením fajky ze svíčky - tak je to hodně blízko k likvidaci cívky.    [J]   27.05.2016
Odpověď  Ted nevim, kde jsem to cetl, ale primo v nejake prirucce od motocyklu varuji pred zkousenim jiskry bez svicky primo prilozenim kabelu. Muze dojit k poskozeni civky.    [ZC]   27.05.2016
Odpověď  Já bych to viděl na výměnu rotoru. Největší pitomost je do rotoru zasahovat (brousit?!!!) a ještě vytahovat pólové nástavce. S tím jsem se ještě nesetkal. Chce to trochu soudnosti, při tom kutilství. Vždy jdou cívky, třeba i s pomocí šroubováku trochu odtlačit od rotoru a dotáhnout je.    [J]   27.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 150c


 Ahoj, pustil jsem se do elektriky a procházím si tady články, a čtu tady samí negativa na selénovej usměrnovač že většinou nefunguje, jak to otestuju?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Připouštím, že baterka nemusí být přebytá, možná je to i vycákáním nebo vyvzlínáním kyseliny odvzdušňovacími otvory. Mám klasickou údržbovou baterii bez centrálního odvzdušnění.    [Slon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2016
Odpověď  Slon: s tím přebíjením se mi to nezdá, je pravda jak uvedl Monty že nové diody jsou účinnější než původní selenové usměrňovače ale tehdy se jezdilo bez světel s baterií 7Ah. Jakmile jsou zapnuty světla tak většinu příkonu generovaného světelnýma cívkama stáhnou žárovky, přitom usměrněný proud dobíjející baterii klesne na mnohem menší hodnotu než jaký optimální pro dobíjení. Tlumivka není nijak poškozená??    [Martin Štindl]   26.05.2016
Odpověď  Ja baterku vubec nemam. Prendavam ji tam jen pred technickou abych mohl zatroubit. Pak se vraci zpet do Jawy.    [CIJOML]   26.05.2016
Odpověď  Takže ho tam dávat nemusím? Jednou za čas jí dám tedy nabít a bude. Dík    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2016
Odpověď  S diodou to přebíjí,protože má menší úbytek napětí než selenový článek.    [Monty]   26.05.2016
Odpověď  Mám baterku, mám diodu i pojistku, netroubím, parkovačkou nesvítím, za jízdy svítím a baterka se dobíjí, dokonce asi až moc. Loni po asi 700 km jsem schránku otevřel, baterka oblemtaná kyselinou, kontakty zkorodované, lak vevnitř schránky naleptaný - takže jsem přesvědčen, že se přebíjela. Je fakt, že v hlavním světlometu jsem měl 15 W žárovku.    [Slon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2016
Odpověď  Netřeba testovat. Prostě nebude fungovat. Berto, jako kdybys našel v kastlíku zapomenutou klobásu. Netřeba zkoušet jestli je jedlá, nebude.
Jinak se to dá vyzkoušet měřákem, stejně jako dioda. Pokud budeš používat baterii a chceš aby se dobíjela, tak to budeš muset nahradit za diodu. Jinak se na to můžeš skoro vyprdnout. I když budeš používat baterii, tak při jízdě se zapnutými světli ji nedobiješ. Baterka je jen na klakson a parkovačky. Takže ti vydrží celou sezonu be nabíjení a jednou za čas ji hodíš na nabíječku.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 

 Strana 1/198 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 29.6.2015)
Nezodpovězené téma 

Čep pružiny sedla


 Dobrý den,
mohl bych Vás požádat o foto či případně nákres, jak vypadá čep k uchycení sedla?? Děkuji    [oldaa]   14.06.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

tandemové sedlo ČZ 150


 Dobrý den, mohu někoho poprosit, aby mi napsal rozměry dílu k tandemovému sedlu. Na foto jsem ho zakroužkoval. Ten mi chybí a chtěl bych si ho vyrobit. Předem děkuji.    [mastickar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Elektro svazek na ČZ Skůtr


 Nevíte náhodou kdo je výrobce tohoto elektro svazku?

http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zboz i.asp?klic_ma=2001    [Skútr ČZ 501 ]   02.06.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150c -plyn


 Změřil by mi někdo jak dlouhé má být lanko plynu? Řeším problém že se mi plyn nechce vracet- pružina v karburátoru mám originál. Čím by to mohlo být? Šroub co aretuje rukojeť tak mám vyndaný.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Obě kola čz 125 t


 Zdravím zajímá mě cena těchto kol,jsou orezlá ale kompletní oska buben plášte.
Protože tyto kola nepoznám identifikoval je zkušenější kolega a chce je zakoupit.
Proto mě zajímá Váš názor na cenu.
Dík za odpovědi,    [vostr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150C


 Nemá někdo prosím levý čep stupačky+ levá+pravá stupačka???(i s plocháči s tisícihranou dírou. Díky    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150c- magneto


 Ahoj, kde mám nechat nabudit magneto? Okolí Ústí nad labem. Díky.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hrnec světla


 Pustil jsem se do opravy el rozvodů na mé nové číze 150c. Po krátkém pitvání předního světla kde chyběl přepínač jsem zjistil podle polohy zobáčku na hrnci ,že hrnec je z téčka -polohy levá,střed,pravá. S radostí ,že mám doma jiný nový a nalakovaný jsem fofroval domů, abych zjistil, že je taky z téčka. Nemáte na výměnu někdo céčkový hrnec? Bredy    [Bredy1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150C


 Čau kluci, mám dotaz, na lakování dílů použít RAL 9005, u lidový verze na prostředek na nádrž RAL 7038 , a co rám? ten mám mít také 9005?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 125t válec


 Chlapi nemáte někdo rozvin válce ČZ 125t mám doma dva a každý je troch jiný (jiná šířka saciho kanálu příruba atd. a nevím který je ten správný. Díky    [vaclav58Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zapalování VAPE


 Ahoj chlapi, chtel bych se Vas zeptat. Chystam se na generalku motoru čz 150C a nevim zda dat nove zapalovani VAPE, mate s tim nejake zkusenosti? Dát či nedát? popř. jake to ma vyhody?
Diky    [piskyn] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Horní kryt baterie


 Prosim vas tady jestli nemate nekdo navic horni viko na starou baterku na čz 125 B. baterku starou jsem sehnal krasnou ale ten horni kryt nemam dekuji přřdem.    [Rob]   04.01.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

cz 125 A rozmery blatniku a kola


 Zdravim, mohl by mi prosim nekdo promerit rozmery zadniho blatniku(Sirka, delka, roztece otvorů, delka vyztuh), predniho kola na cz 125A a nejlepe to nakreslit do fotky nebo nactrnout. V nejhorsim aspon poslat vice foto techto dvou dilů.

Dale se zeptam kdyby nahodou nekdo mel tak shanim nosic a predni blatnik.    [PejdilRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2015
   Přidat odpověď 

 Strana 1/198 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006