Nazdar zetkaři,nevíte jestli se už vyrabí na cz 150 c Wape, nebo má někdo s tím zkušenosti,poslední
dobou mě zetka občas nechce chytnout, studená chytá dobře,když ji chcípnu a hned nastartuji chytá
taky dobře,ale když je vlahá tak se ji nechce ani na roztlačení, po profesionální GO motoru jsem
najel 1500 km bez problému, až teď začla zlobit, jinak jede perfektně nevynechává,táhne, ale bojím
se ji chcípnout , když jsem daleko od baráku,jaká může byt příčina, už jsem tady pročet všechny
možné závady, prosím poraďte jak postupovat při hledání problému. S pozdravem Kumburg. [kumburg] 08.08.2010 Přidat odpověď |
| Tak odpoved pro vsechny je: rysky se maj prekryvat v horni uvrati. Chytlo to hned potom co sem vyndal kolicek. [CIJOML] 03.07.2017 |
| Asi by bylo leší koupitVAPE na 6V. [Jirka.PLZEN] 27.06.2017 |
| Ne, u VAPE usměrnění a regulaci provádí příslušný regulátor v této sadě. [Martin Štindl] 26.06.2017 |
| Jsem elektrikářský laik. Když dám Vape musím mít ještě selenový usměrňovač? Dík. [Šťíťa] 26.06.2017 |
| co je JC? Klidne bych nekam sjel. [CIJOML] 24.06.2017 |
| Já nevím, vyžebral jsem kdysi na montym jedno z prvnich zapalek, bylo nutné roztáhnout nádrž, protože cívka bula moc "obézní", ale jinak žádné přemýšlení, kabely zafouknuty do silné smršťovačky, černej kabel ke svíčce, chytá na první šlápnutí. Jiskra ale slabá jak čajíček, což je neduh všech starých vape. Před 3mi týdny jsem montoval vape do 350/360 a jak píšeš - jiskra že by to zapálilo kamenou stodolu :-) Já bych snad opravdu věřil, že ten rotor při nýtování pootočili o díru. Pokud máš na dosah JČ, tak by nebyl problém dojet a porovnat, dohodnu s majitelem. Pokud je to vadnej kus, vape není moc ochotné v řešení záruky, ale jde to. [Pája] 24.06.2017 |
| No tak prostě vyndejte klínek, a nasadte rotor do správné polohy. Tečka. [Monty] 24.06.2017 |
| Panove potrebuju poradit. Montuju tady kamaradovi VAPE do jeho cecka - rotor A70S-43 a stator A70S-42. Namontoval sem to vklidu, jiskra silna jako noha u prdele a presto to nejde nakopnout. Na tom rotoru a statoru jsou dve rysky. Nekde na netu sem nasel navod ze by se mely prekryvat v horni uvrati. Bohuzel kdyz mam pist nahore tak ty rysky sou cca 5cm po obvodu od sebe. Pootocit to na doury statoru nejde. Skoro mam chut si myslet ze to vape co mi ten kluk dodal je smejd, protoze ta motorka s normalnim zapalkem behala - takze klika spatne slisovana nebude. kladivkovy sem mu montoval taky ja a pred sundanim sem si zkusil ze to chytne. Poradi nekdo co s tim? Hodil by mi prosim nekdo fotku statoru s civkama jak to mate vy, kterym to chodi? Skoro mam chut si myslet ze ten kus hliniku je pootocenej proti tem civkam... [CIJOML] 23.06.2017 |
| Pro Céčko je VAPE sada SZ98-1. Rotor přesně pro céčko. 12V instalace. Jednoduchá montáž. [Dadajan] 09.01.2016 |
| Není tam právě takový rozdíl v ceně a zvlášť pokud si to člověk neudělá sám. Já do toho šel hlavně proto, že jsem tu všechny ty věci měl navíc. S kvalitou komponent nemám žádný problém. Ostatně používám je na svojí nejčastěji ježděné motorce (Honda DAX) a nikde mě po celé Evropě nikdy nezradila. [Fifík] 09.01.2016 |
| Díky, to je krásná práce. Kolem čínskej bezkontaktů už čuchám dávno jako náhrady VAPE, ale ve finále by to pro zákazníka stálo o čtvtinu mín,a to je lepší prodávat osvědčený VAPE. PS: v Číně lze koupit kompletní kopii VAPE pro Kývačku,ale totální šmejd kvalita. [MONTY] 09.01.2016 |
| Je to upravené produkční zapalování z motoru konstrukce Honda Monkey. Dnes Čína, ale naprosto spolehlivé. V motoru, kam to patří jsem s tím zatím najel 40tkm a bez problému. Stator má stejný průměr jako ČZ, takže tam se jenom vyfrézujou 3 drážky a vypíchne se větší otvor, aby se tam vešel domek s guferem. Rotor má bohužel jiný kužel, ale to jsem vyřešil nalisovanou vložkou. Cena (internetové ceny): 300 rotor, 500 stator, 150 jednotka, 150 regulátor, 150 VN cívka + pár kabelů a bužírek, fastony, bratru za 100. Trochu práce, dohromady tak dvě hodiny na soustruhu a trochu vrtání. Ta vložka stojí CNC tak 300, na klasice to zvládne soustružník za cigára v podobný kvalitě. Do dvou tisíc se to celý vleze a ještě zbyde na bublifuk. Cenu VAPE plně respektuju, protože i když to dělám z nejlevnějších komponentů a nepočítám práci, jsem na půlce ceny. Nějaký sádlo pro výrobce a pro prodejce a ta cena je nakonec skoro nastejno. [Fifík] 09.01.2016 |
| Jak ho máš dělaný? [Aleš R] 06.01.2016 |
| Pokud ti nevyhovuje VAPE, tak si udělej vlastní, jako já. Za pár peněz, funguje bez problému už asi 2000Km. https://youtu.be/tIdrnn-A36o [Fifík] 04.01.2016 |
| Zdravím Vás. ČZ 150 C a VAPE to je peklo. Je možné fotografie s podrobnějším popisem dát na FACEBOOK na stránku https://www.facebook.com/%C4%8CZ-150-c-16078091428 3828/ tam totiž teď toto téma řešíme aktuálně a pro VŠECHNY Zetkaře. Hledáme někoho, kdo to má na zetce a ukázal by pár fotek a odpověděl na pár dotazů. Celkem to hoří, takže pokud tu ještě někdo z Vás je aktivní, pomozte komunitě zodpověďet VAPE dotazy a fotokomuentací zjednodušit instalaci. Díky moc všem. Kuba Svoboda [Kuba Svoboda] 03.01.2016 |
| Zdravim,bezkontaktní zapalování na čz 125/150C se už vyrábí,zkus www.vape.cz,tam ho najdeš,nabo se s nimi poraď. [2rr] 26.01.2011 |
| Díky, já jsem to dneska také objevil.Tak to snad konečně zprovozním. :-) [Jirka.PLZEN] 25.01.2011 |
| Kdyby někdo ten návod měl, prosím pošlete ho na email: oldtimer.jawacz@seznam.cz [Jirka.PLZEN] 24.01.2011 |
| Zdravím, potřeboval bych návod zapojení VAPE na ČZ 125 T. Před časem jsem jej vymontoval z motoru a ten návod zapojení co byl tomu už nemám... Pomůže někdo? Díky. [Jirka.PLZEN] 24.01.2011 |
| Boro> Co ty fotecky? Kolega to bude resit na B, at se nevymysli vymyslene... [Pája] 12.12.2010 |
| To boro: Máš foto? Dík [G] 01.10.2010 |
| Nazdar, ja som regulátor a ind. cievku od Vape na T-éčku natlačil pod nádrž. Z bloku cez prechodku
vychádza čierna bužírka(súčasťou sady) pod nádrž a odtiaľ zasa čierny vysokonapäťový kábel na
sviečku. Vyzerá to akoby tam bol zatočený, samozrejme laik nič nepozná, ten kto zetku má tak si
všimne, že to je nejak inak než originál ale kto Vape nepozná tak mi aj tak neverí, že tam také
niečo mám a predpokladá VN kábel v bužírke. [boro] 29.09.2010 |
| Takže to znamená dát žárovky na 12 V? [G.] 02.09.2010 |
| Jenže todle je na Kejvačku, tady byla řeč o 150 C - to je uplně jiný výrobek a je prostě
jen na 12V. [monty] 01.09.2010 |
| MONTYJAWA.CZ Zobrazit v plné velikosti E001 Zapalování VAPE 6V 110W 2 válec (set)
Zapalování VAPE 6V 110W 2 válec (set) Cena: 4490,00 Kč Množství: ...
Dostupnost .... [G.] 01.09.2010 |
| ne, je 12V. [monty] 01.09.2010 |
| To VAPE je snad 6ti voltové né??? [G.] 01.09.2010 |
| Snímač je uvnitř rotoru, toto zapalování je jiná konstrukce než pro Kývačky. Měnit
uspořádání výrobce asi těžko donutíme, pro těch pár kousků.Je použitý hotový seriový výrobek,pouze
přizpůsobený motoru ČZ.Není to speciální konstrukce pro Zetky. To jedině, až s tím
přijdou Čínani.Ale to zase většina lidí nenamontuje se slovy "fuj, čína!" [Monty] 01.09.2010 |
| Chtěl bych se zeptat kde je umístěn bezkontaktní snímač,na fotce vně rotor nic není vidět.Stejně je
škoda že výrobce to nemůže vyřešit sofistikovaněji a vecpat aspoň zapalovací okruh do prostoru
zapalování,takto je to v jakémkoliv řešení vidět. [Martin Štindl] 31.08.2010 |
| Baterie být nemusí co jsem to konzultoval, akorat dle prodejce je potřeba mít zapnutá pořad světla i
při startování, aby při nastartování a zapnutí světel nedošlo k nějakému proudové nárazu a k
požkození regulátoru, jsou tam dva nezávislé okruhy, rozsvícená světla nemají vliv na startování
motoru.V návodu je odběr minimálně 50 W, přední světlo 45W, zadní 10W a parkovačka 5W , při tomto
zapojení svítí parkovačka stále s hlavními světly , ani při zapnutí samotné parkovačky by neměl být
problém, dle prodejce , že by nebyl odběr 50 W.I houkačka troubí i když je 6v. Malá 12 V baterie by
se tam vešla, a zapojit to postaru, akorát to v kaslíku jinak urovnat.Na elektriku tu jsou ,ale jiní
odborníci a třeba mají jiný názor na tuto problematiku..Jinak na MPS motu je foto vape na cz 150c i
podrobný návod.Při samotné montáži žádný problém nebyl ,vše dokonale pasovalo a místa pro kabeláž je
dostatek a seřízení svede každý. [kumburg] 31.08.2010 |
| ![Zobrazit fotografii](photos/2009/1008314259x.jpg) další detail [Michal14] 31.08.2010 |
| ![Zobrazit fotografii](photos/2009/1008314235x.jpg) Přikládám fotky v o něco lépším rozlišení - na žádost autora... :) [Michal14] 31.08.2010 |
| ![Zobrazit fotografii](photos/2009/1008314125x.jpg) Další [Michal14] 31.08.2010 |
| kumburg: Díky za fotky. Ty nemáš baterii? V návodu na VAPE jí doporučují... [Jirka.PLZEN] 31.08.2010 |
| Taky bych poprosil o foto na email: cabadajmachaprevratil@seznam.cz, dík. [tom] 30.08.2010 |
| Má k tomu někdo nějakou fotku? [Jirka.PLZEN] 30.08.2010 |
| Na T ? Přece do obalu od baterie a kabely protáhnout kolem řetězovýho kolečka . Znamená
to jednu díru do bloku navíc. [Monty] 30.08.2010 |
| Snažím se VAPE nainstalovat na ČZ 125 T a každá inspirace je dobrá. [Jirka.PLZEN] 30.08.2010 |
| kumburg: i mně???? [Jirka.PLZEN] 30.08.2010 |
| Tak jsem Ti to poslal, v tom kaslíku by to šlo líp porovnat. [kumburg] 30.08.2010 |
| Zdravím, mám také zájem o větší fotky : oldtimer.jawacz@seznam.cz Dík moc [Jirka.PLZEN] 30.08.2010 |
| Dík za foto, ale fotky jsou hrozně malý, takže to z nich pořádně neni vidět. Neposlal bys mi je v
lepším rozlišení na mail - michal@aukett.cz ? Díky [Michal14] 30.08.2010 |
| Dik za foto, zvažuju totiž taky instalaci Vape a nevím jak tahnout ty kabely. [P.] 29.08.2010 |
| Podruhé se s fotem polepším, nějak jsem na to nemohl přijít jak to poslat, jinak motorka perfektně
chytá i svítí, vzledově je vidět asi 10 cm kabelu mezi pumpičkou a kaslíkem u vidlice. [kumburg] 29.08.2010 |
| O víkendu to nafotím a dám to sem. [kumburg] 24.08.2010 |
| Nemůžeš sem dat nějake foto jak a kudy jsi tahal ty kabely od toho Wape? Předem díky. [P.] 24.08.2010 |
| Tak jsem to zrealizovál ve čtvrtek jsem zavolal do MPS moto, prodejce od firmy Vape,velice ochotný
prodavač, v pátek rano mě ho pošťačka přinesla ,v sobotu jsem to namontoval,jak jsem to teoreticky
popisoval, akorat vývodkou na světla vedu kabel na zhašení motoru,jinak celý svazek od vape a
vysokonapěť. kabel do kaslíku,ostatní propojení provedeno původní kabeláží, provedena delší
zkušební jízda, vše bez problému, motor má lepší chod, perfektně chytá. Indukční cívka, nezaznamel
jsem zatím, že by se se zahřívála v kaslíku. [kumburg] 22.08.2010 |
| Máš pravdu, s Vape to je absolutně bez problémů. Jinak já mám Vape na všech svých pérácích už někoik
let jsem velmi spokojen, perfektně to startuje, svítí to jako ďas a hlavně žádná starost o aku. [gryzzlik] 20.08.2010 |
| Nazdar chlapy, tak jsem to teoreticky vyřešil, komunikovál jsem s technickým útvarem Vape,a s velice
ochotným inženýrem jsem to řešil, civku je možné dát do kaslíku,ale nesmí být obrovnána ničím a
namontována na něčem co odvádí teplo, hliníkový držák a podobně, původní kabely i kabel ke svíčce
může být delší,takže moje teorie, vysokonapěťový kabel vézt od svíčky provrtanou vysoknapěť.
průchodkou , provrtaným kartérem pod řetězové kolečko a k tomu do černé bužírky přidat ještě nějaký
kabel, třeba na zhášení motoru a vezt pod spodkem pumpičky u vidlic do bateriového kaslíku , při
zkoušce tam je vidět asi 10 cm bužírky , znalec pozná, ale nebije to do očí, ostatní zbylé kabely
vézt průchodkov od světel do černé bužírky pod nádrž a do kaslíku a tam vše popropojovat, teoreticky
to nevypada vůbec špatně, akorát tou průchodkou od světel táhnou co nejměně kabelu , od vape vede
pět kabélu, tam to nějak rozhodit, něco vézt vrchem nelépe vše k cívce a zbytek spodem na dobíjení,
aby se to nějak vešlo a to vše spojit z původní elektroinstalací.Kužel na klice je v perfektním
stavu ,původní zapalování oprava by vyšla na nějakých 2500 a pořad tam budou vznikat problémy . Na
posledním srazu, všichni co jsme jeli na zetkách jsme měli problémy se startováním teplého motoru
a já měl problém to vůbec to nastartovat ,tak jsem se rozhodl pro vape.Možná ,že všechno není tak
jak si to představuji, Pája a Grizlík mají už nějaké zkušenosti ,tak mě opravte.Zetkám a jejím
dodatečným vývojům zdar. [kumburg] 20.08.2010 |
| Gryzlík - ale musíte si uvědomit, že cívka VAPE je seriový výrobek, žádný speciál pro ČZ 150. Dělat
extra cívku pro asi 50 Zetkařů, co si to koupí, to je může ohrát. A když,.tak by sada nestála
4,ale 6 tisíc - a ž slyším ty řeči, jak je to dražší než motorka. Další varianta je
nějaký zapalování z motorové pily, jak to tady řešili mopedáři. [Monty] 15.08.2010 |
| Zdar zetkaři, ač jawista, předělával jsem teď kamarádovi magneto na Vape a řešil jsem to
malinko jinak: původním vedením, kde byl kabel osvětlení jsem protáhl vedení kabelů od Vape /+
přidaný kabel na propojení zkratovače na víku motoru/, do průchodky je nasazen falešný kabel. Ten
jde pod nádrž, kam jsem po mnoha zkouškách dal cívku, že není vidět a kabel od Vape vychází zpod
nádrže ke svíčce. Na první pohled to vidět není /vypadá to, že někdo namontovalhodněš dlouhý kabel
od magneta... Je fakt, že ve Vape mohli více přemýšlet - úprava té cívky by pro ně měla být
hračkou... [gryzzlik] 15.08.2010 |
| Dík za radu, kontakty nové prodává Motoren a možná i někdo u nás, máš pravdu ,že v návodech se jím
to popisuje, ale motor na céčku nikdo asi neviděl, jedině jak psal Monty tu cívku dát do kaslíku a
nějak to tam protáhnout kolem krytu na řetěz, ale dle návodu to nedoporučují.Ještě jednou všem
děkuji za odpověď. [kumburg] 15.08.2010 |
| kumburg> Co se tyce origo zapalka, tak toho najdes v teto sekci tuny. Ted ale me posledni
poznatky odzkousene na nekolika motocyklech, kde se projevovala stejna zavada. Nechali jsme
previnout 5 civek (u toho pana nekde u Zlina 1800,-/ks) vine vic zavitu, takze by mela byt dle jeho
vyjadreni spolehliva jiskra i s slavym magnetem, po namontovani se situace zlepsila, ale horka
motorka ktera cca 10-15 minut stala se musela roztlacit. Pred mesicem jsme nechali cvicne posilit 2
magneta. Po namontovani chyta jakkoliv tepla motorka na prvni slapnuti, staci smrdlat magnetem
sem-tam kolem uvrate a mydli to krasne jiskry. Toto bylo vyzkouseno na 2 motorkach prohazovanim
dilu, aby se vyloucila nahoda, ze se sesly dobre komponenty. Resume - sezen dobrou civku (nech
previnout), dej posilit magneto a pokud mas kvalitni kontakty (trosku problem) a kondik, masina
pojede a bude vse origo. Vape - kupoval jsem hned prvni od montyho, pro kamarada. Instalace
probehla teprve letos na jare. Rotor je tezsi nez origo, takze se docili pravidelneho chodu, vse
funguje bez problemu, zel u Vape nikdo nevidel asi CZ ceckovej motor, takze je treba prekuchat
kabelaz, aby se motor vypinal na viku (u 351/352 bude vse OK). Problemem je civka - pod nadrz se
nevejde !! (jde tam ale ztuha, coz neni pro provoz to prave orechove) Kontaktoval jsem Vape, jinou
nedelaji, udelat drzak alespon v ose nejde. Vzhledem k tomu, ze nadrz byla uz hotova (pred renovaci
by nebyl problem o par mm zvetsit tunel na miste civky. Jsme nakonec vyrobili z zav. tyce a platli
rozpinak, kterym jsme tunel v miste civky roztahli o 5mm (nadrz je kupodivu jak sejra). Drzak civky
je formou objimky, aby sla vycentrovat. Vedeni kabelu je jasne - jak psal monty provrtat pruchodku,
kabely do hadicky + zafouknout do smrstovacky a pod nadrz. Zpet od civky. Vypada to pak jako by byl
hodne dlouhej kabel od civky. Neni to idealni, ale jde to "zkousnout" S Vape chyta
motorka vzdy nepatrne hur, zato spolehlive. Muj ciste osobni nazor je u C (B,T..) zachranit
puvodni zapalko v soucasnosi nejsou akorat kontakty, zbytek se necha relativne snadno poresit. Az
bude nejhur a nebude kde brat, dat Vape. U motorek s civkou pod nadrzi (resp dynamobateriovym
zapalkem) typu Jawa, perak, CZ 4xx atp. nepremyslet a dat 12V Vape. Howgh [Pája] 15.08.2010 |
| Fajfky neodrušené úplně nové jsem koupil v Chotusicích , svíčku tam mám super 17-7, ty jsem koupil
úplně nové na kladně, s partou vymetáme burzy tak se ještě něco nového sežene. [kumburg] 15.08.2010 |
| Oni se ještě prodávají svíčky odrušené rezistorem?Staré svíčky pro ČZ 125 a 150 byly nejpoužívanější
PAL Super 14-7,dnes nejpoužívanější jsou asi BRISK Super N17C,já upřednostňuju japonské NKG B7HS(ty
jsou ale docela drahé).Je důležité aby byl zapalovací okruh neodrušen,odrušovací rezistory snižují
intenzitu jiskry a zatěžují zapalovací cívku. Jinak u těch světelných cívek může být problém v
izolačním válečku na svodovém trnu,originál je z vrstveného papíru.Já ten váleček při generálkách
raději vyměnuji za válečky vyrobené z plastové izolace kabelů.Ještě můžou být cívky pouze otočené a
tím se jedna přes druhou vybíjí. [Martin Štindl] 14.08.2010 |
| S tou sponou perfektní nápad,fajfku mám uplně novou neodrušenou, akorát svíčka je asi odrušená, a ty
náhradní cívky mam některé z téčka. [kumburg] 14.08.2010 |
| Cívka se do tunelu nádrže vejde,sice těsně,ale vejde. Kabely k cívce protáhnete vysokonapětovou
průchodkou,a červenou bužírkou . Pokud bude kabel ke svíčce stejné barvy, na první pohled
nebude nic vidět,jen dlouhý kabel z motoru ke svíčce s obloukem pod nádrží. Cívka se tak
nezahřívá,aby nemohla být ve schránce, a kabel vedený v krytu řetězu ochrání panceřová trubka(nebo
obyčejná ocelová trubička 12X1) [Monty] 14.08.2010 |
| Civka je původní, nikdy nepřevíjena,světla ,nešel proud od cívek k průchodce, asi chyba u propojení
cívek na tom čepu.vysokonapěťová průchodka se zdá uplně nová, né žádná replika, akorát ta cívka,
když k ní čichnu, tak cítím jako spáleninu.Mám ještě jedno kompletní zapalování, tak to namontuji a
uvidím co to udělá, vape by bylo perfektní ale cívka by měla být pod nádrží z duvodu chlazení ne v
kaslíku a to bude blbě vypadat z kabelem z vrchu,ke svíčce.V navodu na zapalování se to pěkně píše,
ale jak to udělat je horší,aby kabely nenarušily vzhled. [kumburg] 14.08.2010 |
| ![Zobrazit fotografii](photos/2009/1008142703x.jpg) Jinak zapalovací i světelné cívky jdou zaměnit i z Téčka na Céčko a naopak,rozdíl je jen v šířce
jáder.To že škrtají o magneto bude možná ohnutými stahovacími šrouby,nebo nejsou dostatečně
přitlačené k ose.Před utažením šroubů se nejlépe přitáhnou kroužkovou sponou(foto).Jestli ani tohle
nepomůže,tak jsou na magnetu špatně usazené pólové nástavce. [Martin Štindl] 14.08.2010 |
| ![Zobrazit fotografii](photos/2009/1008145526x.jpg) Nesvítilo to z jakého důvodu?světelné cívky jsou oproti zapalovacím spolehlivé.Navíc na ježdění je
lepší mít funkční okruh světla/dobíjení,takto jen nutné akumulátor často dobíjet.Jinak předstih může
být větší,u Céčka by měl být 4 - 4,5mm,u ČZ 125 B/T je dokonce 5mm.Lépe zkontrolovat ten VN
snímač,ohmetrem změřit přechodový odpor okouknout trn a pružinku kontaktu - já těm celobakelitovým
snímačům moc nedůvěřuji a raději je předělal na připájení s vodičem(foto).Zapalovací cívka je
původní nebo převíjená?Fajfka je bez odrušení? [Martin Štindl] 14.08.2010 |
| Ďekuji za odpověď. Světla mě od generálky nešlý,to jsme tady rešili, tak jsem svítil diodama na
akumulátor a svítivost je dost velká, kdyby mě čapli tak jsem měl propojený hlavní světla též na
baterku, tak jsem se v tom nechtěl vrtat, protože zetka jela, chytala, až teď mám potíže jak jsem
psal, odtrh 0,4, předstih 3,50, svíčka správná,pruchodka bakelitová, vypadá jako nová, odtrh na
svíčce dle návodu,jezdím po veteránských soutěžích, tak potřebuju aby to šlapalo, protože jsem dost
daleko od baráku a poslední dobou to začlo zlobit jak jsem psal a to vape je asi spolehlivý,a tak se
o to zajímám, ale nerad něco objevuji co ostatní již mají vyzkoušený,nahradních dílu na zapalování
mám dost,ale nerad bych dělal mechanika na cestě. [kumburg] 14.08.2010 |
| Já to VAPE pro jem neměl možnost so prohlédnout,nevím jestli by se jeho cívka vešla pod nádrž.U
Jawa-ČZ 150/352(125/351) by to určitě problém nebyl,tam by se vešla do šachty spínací skříňky,u ČZ
125/150C je pod nádrží mezera o šířce 48-50mm - chtělo by to rozměry té cívky VAPE.Umístit cívku do
schránky by šlo,ale zase by se musela udělat díra pro VN kabel a vést kabel vnitřkem krytu řetězu je
riskantní - tam kmitá řetěz a ten by rozerval izolaci. Ty potíže snad proraženou cívkou
nebudou,to by motor po zahřátí začal vynechávat motor.Podle popisu ty potíže souvisí se zahřátím
motoru - možná špatně zvolená svíčka,zvětšení mezery mezi jádrem cívky a magnetem.Odtrh je v pořádku
0,4mm a předstih 4,5mm? VN snímač je celobakelitový?Žárovky 25/25W svítily za jízdy dostatečně? [Martin Štindl] 14.08.2010 |
| Chlapy jaký máte názor dát do cečka vape, nebo jestli to někdo realizoval, poraďťe, včera jsem
původní zapalování rozebral,šachoval s cívkama, nakonec jsem tam musel tam dát tu původní, ostatní
mě škrtaly o rotor, vyhazel jsem světelný cívky,zetka jede, chytá,dal jsem místo žárovek diody a ve
předu svítím přez parkovačku, ale je to dočasný řešení.Poprosil bych pana Martina , ten mě už
několikrát poradil,jak by to řešil, to vape bych tam rád namontoval,ale jak jsem psal něják
inteligentně. [kumburg] 14.08.2010 |
| hodně blbě - bud cívku dát pod nadrz a privod protáhnout vysokonapetovou pruchodkou .
Nebo cívku dát do zadni schránky a kabel ke svicce táhnout vnitřkem krytu řetězu. Nic z
toho neni jednoduchy,ani dokonaly,ale lepší nápad nemám. [monty] 10.08.2010 |
| Dík za odpověď, ale jak to tam inteligentně udělal, aby to vypadalo původně, a nikdo nic na první
pohled nepoznal. [kumburg] 10.08.2010 |
|
|