| Dávám sem fotku jak jsem řešil cívku já.Indučku mám pod nádrží,v zapalování mám ještě jednu
světelnou cívku,která napájí tu indučku.Napájecí kabel ( použil jsem VN červený měděný) táhnu
průchodkou pod nádrž. A odtud už jen stejným kabelem ke svíčce. Tento systém vypadá jako by byl VN
kabel jen delší a byl částečně uschován pod nádrží.Možná někdo řekne ,že to není originál,ale slouží
to bez jediné chyby. [Jiří] 21.02.2008 |
| Michal14: Jasně, že mluvíme o mezitypech. Jinak by to byl dotaz do jiného fóra než do Motocykly ČZ
125/150 :P [jawarmaniak] 19.02.2008 |
| Nechci se pouštět do nějakého slovíčkaření :), ale pro kývačky s motory ČZ jako např. typy 450, 455,
453,470,475,473,atd. jde Vape normálně použít. Problém je to jen u mezitypů 351 a 352 z céčkovými
motory. [Michal14] 19.02.2008 |
| Lubo> to jsi pravne objevil ameriku :-) Kdybys prohlidl toto forum, tak jsem to tam psal uz 16.2.
Popr. je to napsano uz davno i na MONTYho strankach. Zakladni problem je IMHO nahrada kuzelu rotoru
za kuzel s CZ rozmery + vyroba uchyceni. Urcite by to nemel byt problem, mohu to klidne zajistit i
ja :-) (na spickovych CNC masinach). Ale vyroba nebude zadara. Takze je treba vykresat z Vape
nejakou mnozstevni slevu + mit odberatele. Jinymi slovy az bude napr. 20 zajemcu tak vsichni poslou
3kKc zalohu a muze se rozjet vyroba. V pripade, ze se Vape cukne je potreba pocitat s dalsi dejme
tomu tisicovkou navic, coz bude mozna pro dost lidi uz nestravitelne. Ja bych se obaval jeste dalsi
veci a to je nizsi vaha setrvacniku. [Paja] 19.02.2008 |
| Zdar. Včera jsem psal dotaz do firmy Vape jestli lze na C-čko použít některý jejich výrobek.
Odepsali že tam můžu zkusit zapalování SZ 10. Je určený původně pro Simson. Akurát nemají v
dokumentaci rozměry podle kterých by to šlo proměřit. Tak jsem si napsal o rozměrový výkres SZ 10.
Uvidím jestli ho pošlou. [Lubo] 19.02.2008 |
| Myslel jsem kyvačky s motory ČZ. A ne o Vape pro skutry sem nic neslyšel. [jawarmaniak] 19.02.2008 |
| Pro kýbačky už přece Vape existuje... ty asi myslíš kývačky s céčkovým motorem ? Jinak někde jsem
četl že se připravuje dokonce i Vape pro skůtry ČZ s dynamostarterem, neslyšeli jste o tom něco? [Michal14] 19.02.2008 |
| Nebo upnout cívku pod nádrž a přvodní kabel i VN kabel vést přes ten držák náhonu tachometru zepřdu
na rámu. A pak do karteru a přes průchodku k svíčce. Pokud by se to hodilo do černé bužírky, tak by
to ani nebylo tak moc vidět. [jawarmaniak] 17.02.2008 |
| Dalsim resenim je to, ktere tu uz nekdo popisoval, dokonce daval i fotky - kabel protahnout
pruchodkou a vratit se ke svicce. Proste to vypada, jako by byl dlouhej kabel. Znamenalo by to ale
pouzit bud cernej VN kabel, nebo prehodit na zapalko cervenou buzirku. Civka v kastliku vypada blbe,
ma to kamos. To je reseni jen pro 352, jak pise MONTY, tam je to vic ukryte. [Pája] 16.02.2008 |
| Monty, kdy by se to WAPE mohlo objevit v nabídce a jaká by asi byla cena? [Lubo] 16.02.2008 |
| OK, budu sledovat, kdy se objeví v nabídce :) [jawarmaniak] 16.02.2008 |
| U 352 to musí jít naprosto dokonale,u 150C bude kabel stejně trochu vidět,ale asi lepší,než mít
cívku pod nádrží a kabel zhora. Délka vysokonapětového kabelu nevadí,na autech nebo u Bizona jsou
taky kabely hooooooodně dlouhé. [MONTY] 16.02.2008 |
| Napdá mně jen 1 řešení: Cívku schovat do kastlíku a kabel se svíčce pak vést zpátky do karteru, kde
přez orig. průchodku ke svíčce. Bylo by to asi dost krkolomné řešení, ale alespoň by se zachoval
orig. vzhled... :/ Jinak Pájo, tady je lepší foto
http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/7150/351STAT.JPG [jawarmaniak] 16.02.2008 |
| Pozorně se podívejte na všechny obrázky na německém webu,je tam další fotka s těžkým rootorem.
Napětí 6V by neměl být problém,uvidíme. Ta velká černá cívka na statoru je zroj pro zapalování,ty
dvě malé jsou spouštěcí,zbytek v barvě mědi je pro dobíjení baterii. Ale pozor- tahle sada má
také cívku na montovanou mimo motor(pod nádrží),stejně,jako když to předěláte na pionýrovou
zapalovací cívku. http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/7150/352pack.jpg [MONTY] 16.02.2008 |
| Takže to bude mít vytaženou zapalovací cívku.... Tak to je opravdu škoda. [jawarmaniak] 16.02.2008 |
| Jestli sa nemylym, tak by se melo jednat o upravenou sadu SZ10. [Pája] 16.02.2008 |
| Tech 12V by mi tolik nevadilo jako to, ze civka bude pod nadrzi a pak mne trosku leka mensi hmotnost
rotoru. Montyho uz jsem nekolikrat masiroval, pokud se mu to povede, do jednoho motoru bych to
napachal. [Pája] 16.02.2008 |
| Škoda, že je to 12V. [jawarmaniak] 16.02.2008 |
| Ano,je to ono,jen s cenou se snad dostanem někam jinam.Termín ještě není jistý. [MONTY] 16.02.2008 |
|
|