MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316022 příspěvků |8173 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 26 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 21.5.2024 09:16  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Zdravím Vás, tak jsem zase po dlouhé době mrkl na montyjawa.cz a dočetl jsem s, že prý vape chystá sadu pro ČZ C a pro kývačky. Víte o tom něco? http://www.montyjawa.cz/ceske-motorky/vape-zapalovani.html Jinak jsem našel tohle http://www.powerdynamo.biz/eng/systems/7150/35261main.htm Že by to bylo ono?    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.02.2008     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dávám sem fotku jak jsem řešil cívku já.Indučku mám pod nádrží,v zapalování mám ještě jednu světelnou cívku,která napájí tu indučku.Napájecí kabel ( použil jsem VN červený měděný) táhnu průchodkou pod nádrž. A odtud už jen stejným kabelem ke svíčce. Tento systém vypadá jako by byl VN kabel jen delší a byl částečně uschován pod nádrží.Možná někdo řekne ,že to není originál,ale slouží to bez jediné chyby.    [Jiří]   21.02.2008
Odpověď  Michal14: Jasně, že mluvíme o mezitypech. Jinak by to byl dotaz do jiného fóra než do Motocykly ČZ 125/150 :P    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2008
Odpověď  Nechci se pouštět do nějakého slovíčkaření :), ale pro kývačky s motory ČZ jako např. typy 450, 455, 453,470,475,473,atd. jde Vape normálně použít. Problém je to jen u mezitypů 351 a 352 z céčkovými motory.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2008
Odpověď  Lubo> to jsi pravne objevil ameriku :-) Kdybys prohlidl toto forum, tak jsem to tam psal uz 16.2. Popr. je to napsano uz davno i na MONTYho strankach. Zakladni problem je IMHO nahrada kuzelu rotoru za kuzel s CZ rozmery + vyroba uchyceni. Urcite by to nemel byt problem, mohu to klidne zajistit i ja :-) (na spickovych CNC masinach). Ale vyroba nebude zadara. Takze je treba vykresat z Vape nejakou mnozstevni slevu + mit odberatele. Jinymi slovy az bude napr. 20 zajemcu tak vsichni poslou 3kKc zalohu a muze se rozjet vyroba. V pripade, ze se Vape cukne je potreba pocitat s dalsi dejme tomu tisicovkou navic, coz bude mozna pro dost lidi uz nestravitelne. Ja bych se obaval jeste dalsi veci a to je nizsi vaha setrvacniku.    [Paja]   19.02.2008
Odpověď  Zdar. Včera jsem psal dotaz do firmy Vape jestli lze na C-čko použít některý jejich výrobek. Odepsali že tam můžu zkusit zapalování SZ 10. Je určený původně pro Simson. Akurát nemají v dokumentaci rozměry podle kterých by to šlo proměřit. Tak jsem si napsal o rozměrový výkres SZ 10. Uvidím jestli ho pošlou.    [Lubo]   19.02.2008
Odpověď  Myslel jsem kyvačky s motory ČZ. A ne o Vape pro skutry sem nic neslyšel.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2008
Odpověď  Pro kýbačky už přece Vape existuje... ty asi myslíš kývačky s céčkovým motorem ? Jinak někde jsem četl že se připravuje dokonce i Vape pro skůtry ČZ s dynamostarterem, neslyšeli jste o tom něco?    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2008
Odpověď  Nebo upnout cívku pod nádrž a přvodní kabel i VN kabel vést přes ten držák náhonu tachometru zepřdu na rámu. A pak do karteru a přes průchodku k svíčce. Pokud by se to hodilo do černé bužírky, tak by to ani nebylo tak moc vidět.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.02.2008
Odpověď  Dalsim resenim je to, ktere tu uz nekdo popisoval, dokonce daval i fotky - kabel protahnout pruchodkou a vratit se ke svicce. Proste to vypada, jako by byl dlouhej kabel. Znamenalo by to ale pouzit bud cernej VN kabel, nebo prehodit na zapalko cervenou buzirku. Civka v kastliku vypada blbe, ma to kamos. To je reseni jen pro 352, jak pise MONTY, tam je to vic ukryte.    [Pája] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2008
Odpověď  Monty, kdy by se to WAPE mohlo objevit v nabídce a jaká by asi byla cena?    [Lubo]   16.02.2008
Odpověď  OK, budu sledovat, kdy se objeví v nabídce :)    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.02.2008
Odpověď  U 352 to musí jít naprosto dokonale,u 150C bude kabel stejně trochu vidět,ale asi lepší,než mít cívku pod nádrží a kabel zhora. Délka vysokonapětového kabelu nevadí,na autech nebo u Bizona jsou taky kabely hooooooodně dlouhé.    [MONTY]   16.02.2008
Odpověď  Napdá mně jen 1 řešení: Cívku schovat do kastlíku a kabel se svíčce pak vést zpátky do karteru, kde přez orig. průchodku ke svíčce. Bylo by to asi dost krkolomné řešení, ale alespoň by se zachoval orig. vzhled... :/

Jinak Pájo, tady je lepší foto http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/7150/351STAT.JPG    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.02.2008
Odpověď  Ta fotka je tak mala, ze z ni nic nepoznam tipuji snimac zapalka - civka je vpravo, vlevo je regulator alternatoru
http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/7150/351pack.jpg ze schematu je to poznat taky http://www.powerdynamo.biz/wiredias/71ik.pdf Proste Ingition, s tim asi nepujde moc udelat.    [Pája] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2008
Odpověď  Pozorně se podívejte na všechny obrázky na německém webu,je tam další fotka s těžkým rootorem. Napětí 6V by neměl být problém,uvidíme. Ta velká černá cívka na statoru je zroj pro zapalování,ty dvě malé jsou spouštěcí,zbytek v barvě mědi je pro dobíjení baterii.
Ale pozor- tahle sada má také cívku na montovanou mimo motor(pod nádrží),stejně,jako když to předěláte na pionýrovou zapalovací cívku.
http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/7150/352pack.jpg    [MONTY]   16.02.2008
Odpověď  A co je pak ta černá odizolovaná cívka? http://www.powerdynamo.biz/deu/systems/7150/m351stat.jpg    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.02.2008
Odpověď  Takže to bude mít vytaženou zapalovací cívku.... Tak to je opravdu škoda.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.02.2008
Odpověď  Jestli sa nemylym, tak by se melo jednat o upravenou sadu SZ10.    [Pája] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2008
Odpověď  Tech 12V by mi tolik nevadilo jako to, ze civka bude pod nadrzi a pak mne trosku leka mensi hmotnost rotoru. Montyho uz jsem nekolikrat masiroval, pokud se mu to povede, do jednoho motoru bych to napachal.    [Pája] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2008
Odpověď  Škoda, že je to 12V.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.02.2008
Odpověď  Ano,je to ono,jen s cenou se snad dostanem někam jinam.Termín ještě není jistý.    [MONTY]   16.02.2008
 Přidat odpověď   (21) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006