MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316013 příspěvků |8172 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 27 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 19.5.2024 08:16  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Lakování - lidová verze ČZ 150C


 A ještě jednou ahoj,
tak motorka brzo půjde do laku a tak jsem si sepsal, co všechno se má lakovat a jak. Prosím vás koukněte mi na to a kdyby mi něco scházelo nebo kdybych tam měl chybu, prosím, dejte mi vědět. (Omlouvám se za kvalitu zobrazení toho seznamu, je to fotka monitoru)
Díky moc    [Hroch]   26.04.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  dej to do laku. černěné jsou jen rozpěrné kroužky na osy ke kolům, matice řízení, co se šroubuje do krku. Ostatní mě teď v rychlosti nenapadá....    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už jsem seznam převedl do reálu (viz foto). Ale po pravdě moc nevím, co s takovými díly, jako jsou třecí podložky, úchytka stojánku, věci kolem brzdy atp. Jak jste to řešili vy zkušenější - dávali jste tyhle věci do laku, nebo jste je černili jako např. šrouby? Za odpovědi děkuju.    [Hroch]   05.06.2009
Odpověď  může být v chromu i v laku.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.05.2009
Odpověď  Ještě mi prosím někdo poraďte, jak má vypadat přepínač co je na řidítkách. Zdá se, že byl původně chromovaný, ale jistý si tím nejsem.
Jinak se mi vesměs potvrdily všechny vaše připomínky. Víko přední brzdy hliník, jinak všechno okolo středů černé.Řidítka i rámeček světla byly původně černé. Kryty kluzáků v chromu. Ještě zkusím zjistit tu pružinu, jak vypadala na mém stroji.    [Hroch]   05.05.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jeste to foto...    [Pája]   30.04.2009
Odpověď  ad. zad. stity: Ja jsem rozebral 7 cecek. 3 zakladni, 1x "vyvozka", 2x lidovka, 1x neurceno. U zakladni to byla stribrenka, vyvozka chrom, lidovka cerna. Vse bylo rok 50/52 (nic 51) Pokud to bylo origo, tak matka klice byla M10 hlava na 14 klic. Vetsina lidi se mi snazi namluvit, ze tam ma byt klasicka M14. Na foto je vyvozka (prestetkovana na cernou) + zakladni. Je tam videt chrom na klici, stit po oskrabani barvy byl taky chrom. Predni jsem v chromu nemel zadny /ale udelal :-))/    [Pája]   30.04.2009
Odpověď  Lidovka je má černé stejně, jako tlumiče    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.04.2009
Odpověď  Ještě mě napadlo - jak je to s objímkou výfuku? Má být v chromu, nebo barvě?    [Hroch]   29.04.2009
Odpověď  Čoveče to je dobrej nápad. Už se mi jednou (na stadionu) povedlo koupit na burze tlumiče s krytama a ty s uřezanejma krytama, co jsem tam měl původně, prodat za stejnou cenu (100,-).    [Hroch]   28.04.2009
Odpověď  K těm krytům kluzáků-rozhodně bych nedával chromovat pobouchané a rozhodně bych nedával repliky. Kluzáků je poměrně dost, takže bych sehnal nějaké s pěknými kryty, složil jedny solidní a ty horší střelil.    [arny]   28.04.2009
Odpověď  OK, pokusím se zjistit, jak vypadalo moje víko původně. Motorka je hodně přestříkaná (zelené blatníky, řidítka a další díly šedivá, resp. možná původně stříbřenka) (viz foto u "Datazu diletanta". Například u řidítek je zjevné, že byly původně černá. Snad to půjde zjistit i u víka.    [Hroch]   28.04.2009
Odpověď  Víko zadní brzdy bývá u céček hodně často ve stříbřence. Možná častěji než v černé. Ale klíč k tomu, kdy dát stříbrnou a kdy černou nemám. Jen jsem procházel fotky těchto motorek před renovací, které mám postahované z netu za několik let.    [arny]   28.04.2009
Odpověď  Tak jsem seznam upravil podle vašich připomínek. Ještě bych potřeboval vědět, jak jsou na tom samotné kluzáky. Ty asi zůstávají bez chromu i barvy, že? A další věc - jak řešíte chromování krytů kluzáků? Jsou zamozřejmě dost pobouchané. Stojí za to je chromovat, nebo je pořizujete v replice, případně jak moc je to výhodnější? Rád bych tam nechal co možná nejvíc dílů v originálu i za cenu nedostatků ve vzhledu.    [Hroch]   28.04.2009
Odpověď  U lidovky byly obě páčky na řidítkách hliníkové,víko přední brzdy je normál hliník bez nástřiku.Páčky rozpěrných svorníků na obou brzdách by měly být černěny.Víko zadní brzdy + rozeta s brzdovým bubnem je také v černé,většinou je černá i pružina sedla.Obě kola jsou komplet černá s bílými linkami na ráfcích.
Na původních lidovkách jsou občas vidět v chromu i řidítka a rámeček světlometu,jinak v chromu jsou určitě kryty u zadního pérování.    [Martin Štindl]   27.04.2009
Odpověď  Naboje cerne, zadni stit cerny, paky cerne, predni stit Al.    [Pája]   27.04.2009
Odpověď  Už jsem si to opravil, díky Ti. A jinak myslíš, že by to sedělo? Jak je to s prosím tě s nábojema, brzdovým bubnem a víkama brzd? To všechno je také černé? A co třeba takové detaily jako páčka přední brzdy (knd str. 42, č. 17)?    [Hroch]   27.04.2009
Odpověď  Páka zadní brzdy je černá i s táhlem a to i u základní verze.Někdy si majitelé nechávali páku brzdy dodatečně nachromovat pro parádu.    [Martin Štindl]   26.04.2009
 Přidat odpověď   (17) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006