MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316019 příspěvků |8172 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 16 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 20.5.2024 06:25  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa-čz 125/355


 Zdravím Vás kolegové,
asi před půl rokem jsem si pořídil Jawu-cž 125 typ 355 rok výroby 1956, výrobní číslo 901 995 (souhlasí s motorem). Jelikož motorku tohoto typu (kývačka apod.) mám prvně potřeboval bych poradit ohledně některých věcí - zda jsou původní. Motorku jsem přivezl nepojízdnou, ale po vyčištění (nádrž, karbec apod.) a seřízení jde jak hodinky! Přikládám fota a za každou radu co není originál či je k tomuto typu, roku výroby a popř. výr. číslu budu moc rád. Zadní panelkové světlo jsem již vyměnil za podle mě originál plechový kryt se stejně širokými sklíčky ( ale vím , že jich je více typů, tak mám snad správné) a kryt karburátoru s pevnou kopulí jsem také sehnal. O předním světlu panelkovém taky vím… Trochu si nejsem jistý s paliv. Kohoutem, mám tam ten hliníkový jikov.
Za jakékoli příspěvky děkuji.    [kotakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  PS: ta se ti povedla, skutečně pěkná...    [kotakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další foto s výfuky a koly. Je zachován původní stav. A takovou krasavici můžeš mít i z tvé 125. Je to jen na tvém rozhodnutí, ty jsi majitel , ale já se přimlouvám na zachování původního stavu    [PS]   24.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  No a takováhle krasavice z ní je teď po doplnění o výfuky a renovaci kol    [PS]   24.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto po vyleštění bzatím bez kol a výfuků    [PS]   24.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  daší foto vyčištěno, vyleštěno,    [PS]   24.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Celou jsem ji vyčistil, vyleštil, dal pryč výfuky a kola    [PS]   24.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [PS]   24.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto    [PS]   24.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [PS]   24.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Hm, to je škoda, její stav je na zachování původnosti,ještě si to rozmysli, není nutná renovace. Já jsem koupil Jawu 250 Automatic- viz fota a zachránil jsem původní stav.Tady foto při získání    [PS]   24.12.2012
Odpověď  PS: asi tě zklamu, ale já mám zase rád, když se mašina blýská, jako když sjela z výrobní linky... s těmi stupačkami jsem celkem překvapen, že jsou origo v barvě...    [kotakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.12.2012
Odpověď  krásný důkaz toho, že originál zadní stupačky jsou v barvě na ne zinkované, jak nám to podsouvají prodejci replik a jiní neználci.
J.    [JirkaH.]   24.12.2012
Odpověď  Doufám, že ji nechceš renovovat, že chceš zachovat původní stav- tedy vše uvédst do originálu, vyčistit, naleštit, vyměnit nádrž,opravit sedlo maximálně dát nové výfuky a ráfky- tzn. zrenovovat kola, 125 je opravdu málo a původní stav má největší kouzlo.    [PS]   24.12.2012
Odpověď  Díky za příspěvky, tuto masku bez štelování bych chtěl zachovat, pouze vyměnit přední světlo za kývačkové. Plánuji ji udělat komplet - se vším všudy, takže drobnosti - průchodky řídítek, nové sedlo apod. jsou samozřejmostí. Jen nevím jestli ji dát do lidovky nebo chrom nádrž - ta se mi líbí více. A u těchto typů byly lidovky se stříbrnou nádrží - celá a červené linky že jo? Lidovky byly asi častější? jinak ještě musím sehnat zadní madlo a přemýšlím jaký ten paliv. kohoutek, taky spíše bych viděl ten otočný a myslím, že se dá i sehnat nový...
Všem přeji krásné a veselé Vánoce.    [kotakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.12.2012
Odpověď  Čau,je to první rok výroby takže možná i masku ze štelováním světla na druhou stranu jsem viděl 56 bez štelováním ale i masku ze štelováním ještě v roce 57,všechno může být,zajímavá je ta jednolinka na zadním blatníku,takové měli mezitypy,možná je to lidovka,jinak pěkný a 125 je málo,at se daří    [Rosta]   24.12.2012
Odpověď  No a samozřejmě opravit nebo vyměnit sedlo a doplnit gumové průchodky na řidítka k masce    [PS]   23.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Hezká, kromě toho co je už popsáno to vypadá že je původní - zadní tlumiče, podsedlové plechy a tachometr pro tento rok výroby odpovídá. Karburátor vypadá také že to je Jikov 2920(ne monoblok), náboj předního kola má krycí víčko a přední tlumiče se zdají také jako starší typ. Asi má jen předělanou el.istalaci na tu PAL spínačku(kontrolka v masce).Kohout nejčastěji byl tento otočný(foto).    [Martin Štindl]   23.12.2012
Odpověď  Pěkná, vypadá na původní stav, sehnat původní nádrž- s původním lakem a chromem, vychytat drobné nedostatky a bude z ní krasavice    [PS]   23.12.2012
Odpověď  Kulaté gumy na stupačky, maznice do brzdového pedálu a odstranit tu kontrolku na masce.Jinak co dodat, krásný stroj!    [Dolin1]   23.12.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  a nová zadní lampa...    [kotakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  .    [kotakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  další    [kotakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Jo o té kontrolce v masce také vím a zmrvené spínačky v nádrži je škoda... ale už mám sehnanou jinou...    [kotakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2012
 Přidat odpověď   (23) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006