| Plaketa MMM - další nový přírůstek do sbírky. [Honza Vošalík] 25.07.2014 |
| Naěi terenáři :) [Honza Vošalík] 05.07.2014 |
| U rozebraných motorů jsem měl zatím vždy takovouto a starší motor jsem zatím nepůlil. [psmotokary] 11.03.2014 |
| A jen pro zajímavost, nevíte jestli je toto převodovka z nějakého staršího scotta, leží mě dom již hodně let, ale motory které jsem měl rozebrané měli vždy jinou. [psmotokary] 11.03.2014 |
| A případně by mě dost pomohlo řazení. [psmotokary] 11.03.2014 |
| Či i bez mezikola... [psmotokary] 11.03.2014 |
| Zdravím všechny, vím že to není inzerce, ale nemáte doma někdo spojku na scotta s mezikolem, jako na foto. [psmotokary] 11.03.2014 |
| v38-bertazapletal@seznam.cz [ivošek] 05.03.2014 |
| NEVÍM-pravděpodobně start,nebo nějaká rychlostní vložka(na zadní straně napsáno M.M.M. [ivošek] 05.03.2014 |
| Ivošku,to tam musíš ten Tvůj mejl napsat a pak Ti mohu dát odpověď.Já jej neznám. [v38] 05.03.2014 |
| dobové foto z M.M.M. [ivošek] 05.03.2014 |
| účastník maratonu [ivošek] 05.03.2014 |
| v38-já se samozřejmě nechci dohadovat jak ,to ve skutečnosti bylo.Pouze jsem vycházel z těchto fotek a tábla kde je napsán start a cíl Zlín.Bohužel otec jako přímý účastník již nežije.Budu velmi rád,když mě zašlete podrobnější informace o tomto závodě,popř.nějaké foto na můj mail.Předem děkuji! Otec tehdy hovořil i o jezdci S.Klimtovi který udájně tento maraton vyhrál. [ivošek] 05.03.2014 |
| Pro upřesnění MMM - mezinárodní motocyklový marathon se jel 7 dní ( s 6D ) soutěží nemá nic společného byla to soutěž zcela odlišná a nekončila ve Zlíně jak píše ivošek,ale ve Vratislavi a vyhlášení výsledků bylo v Jelení Goře.Pokud by měl někdo zájem,mohu poskytnout i bližší informace o družstvech i jezdcích.Pokud navštívíte v Národním technickém muzeu výstavu Ogarů ,tak tam jsou dva motocykly Ogar,kteřý tuto soutěž absolvovali.Ogar 350 s panem Kinzlem vyhrál třídu do 350 a Ogar 250 také vystavený bohužel z družstva Ogarů pro poruchu krátce před cílem vypadl a zatížil družstvo Ogar trestnými body. [v38] 04.03.2014 |
| relikvie M.M.M.-NENÍ ÚPLNÁ !Původně byla přes ní omotaná trikolora s odznakem.Zratka M.M.M.-Mezinárodní,Motocyklový,Maráton.S tart,cíl ve Zlíně,rok-9.8.48.Jelo se to přes-Bratislava,B.Bystrica,Mor.Ostrava,J elení Gora,Vratislav,Hradec Králové,Zlín(nebo obráceně)Zlín,J.Gora,Vratislav,J.Gora,H. Králové,Mor.Ostrava,B.B.,Bratislava,Zlín (to nechám na odborníkovi)Z doslechu-jelo 5 týmů po trojcích,podle foto by to tak mohlo být! [Ivošek] 04.03.2014 |
| Z tohoto přírůstku mám velkou radost. [Honza Vošalík] 03.03.2014 |
| Můžeš nafotit pouze ty plakety se znakem MMM.S šestidenní to sice nemá nic společného,ale já mám po panu Kinzlovi indentický výtězný motocykl Ogar 350 velký hliník a tak mě tyto plakety a poháry zajímají.Mám také plaketu originál šestidenní z Anglie po panu Krčmářovi. [vladimír] 03.03.2014 |
| Jirka 12 Já ti to řeknu. Občas se tady stane, že se příspěvek uloží úplně někam jinam než byl odeslán- a to je tenhle případ. [PS] 02.03.2014 |
| Nechápu proč sem hodil tuhle zběsilost s motorem z Pionýra, když je to tu o šestidenní... [Jirka12] 02.03.2014 |
| r. v. 1966,a přitom tam máte všechny díly rok 1972 a mladší ........... Rám se zadní vidlicí z trubky posledního provedení, motor s plechovým víčkem přes zapalování, oblouk pod sedlem z Mustanga (ten 1966 ještě neexistoval ani na výkresu.......) Jak pak máme věřit těm číslům výkonech? A kde máte v Olomouci motorovou brzdu? [monty] 02.03.2014 |
| nášivky na kombinézy 50-60léta [ivošek] 02.03.2014 |
| Pionýr Jawa50 typ 21 r.v.1966,tech.parametry-4rychlosti bez neutrálu,stočená klika,uprav.kanály,snížená hlava,uprav,koleno sání,jiný karburátor,atd.Na brzdě otáčky-9850min.rychlost-121,4km.S jezdcem(67kg),měřeno policejním radarem-bezvětří-110,4km,s větrem-116,2km,proti větru-104,7km v hod. [ivošek] 02.03.2014 |
| obr8-další zase někdy,jindy,je toho asi tak 500kusú [ivošek] 02.03.2014 |
| posílám taky pár foto pro potěchu oka !! [ivošek] 02.03.2014 |
| Tak přikládám také nějaké ty různé drobnosti, sice jsou to pěkné kousky a pro nás i zajímavé, ale kdo se tomuto sběratelství opravdu věnuje, má pro nás nepředstavitelné kusy a množství. [psmotokary] 01.03.2014 |
| . [psmotokary] 01.03.2014 |
| Krásné. Také něco přihodím. Tyto asi nejsou až tak vzácné, ale jsou také hezké. [Honza Vošalík] 01.03.2014 |
| Dobrý den,když jsou tu ty plakety ,dokáže někdo poradit ,co je zač tato. [mojmír pruch] 01.03.2014 |
| Je ze scotta, sundal ho jeden jezdec poté co přestal jezdit a motocykl zlikvidoval, doma mu ležel v garáži do dneška, domlouval jsem si ho asi tři roky, a dneska jsem to úspěšně završil, škoda zbytku motocyklu, který se zničil. [Pavel] 22.02.2014 |
| Pěkné. Napsal byste k tomu trochu více kontextu - jako k jaké motorce je ten tachometr? [Honza Vošalík] 22.02.2014 |
| Ta je fakt pěkná a toto je můj dnešní přírustek, ta radost je samozřejmě také. [psmotokary] 22.02.2014 |
| Sice ne Šestidenní, ale můj poslední přírůstek do sbírky. Mám z něj velkou radost. [Honza Vošalík] 22.02.2014 |
| mirda: Díky. To já také, hehe. Ono stále ještě nedorazilo. Samozřejmě že se těším. [Honza Vošalík] 10.02.2014 |
| Ještě pro Honza Vošalík- nádherné album,moc bych chtěl vidět celé. Opravdu krása! [Mirda] 09.02.2014 |
| S podpisama opravdu úžasné - to je klenot.Majiteli gratulace. [mirda] 09.02.2014 |
| Oficiální výsledky (a oroficální programy) jsou k většině Šestidenní na netu veřejně ke stažení dostupné, ale to že tyto jsou i s podpisem je prostě úžasné! [Honza Vošalík] 08.02.2014 |
| Například pár podpisů účastníků. [psmotokary] 07.02.2014 |
| Zdravím, asi prvních 9 fotek je ze Žebráku. Přihodil jsem tam ještě výsledkové listiny z šestidenní roku 1959, někomu třeba pomohou. [Pavel] 07.02.2014 |
| . [Honza Vošalík] 03.02.2014 |
| Nádherné fotky se zachycením tehdejší doby. Podařilo se mi identifikovat na fotce č.5, a na některých dalších, místo konání závodů. Jsou to závody v Točníku u Berouna. V pozadí je vidět hrad Žebrák, který je hned vedle hradu Točník pod kterým se jezdilo. Samozřejmě všechny fotky nejsou z tohoto místa. [Libor L.] 03.02.2014 |
| Super fotografie. Pokúsim sa kontaktovať p. Tomíška, možno bude mať nejaké fotografie. [Milan Ježík] 30.01.2014 |
| Padesátá léta jednoznačně patřily nám. Šedesátá už byly o něčem jiném a to je patrné i z výsledkových listin. Zde je vidět, že soudruzi takříkajíc usnuly na vavřínech a těžily z konstrukcí starých přes deset let. To ovšem neznamená, že když nás porážela MZ, tak bychom měly být nějak zahanbeni.Šestidenní cca 1964 - 1969 vládla prakticky bezkonkurenčně NDR se svými MZetami a MZ v té době patřily k tomu nejlepšímu.(to se dá říci i o silničních speciálech, jejichž šoupátkové motory jak známo, kopírovali i Japonci) My jsme se "sebraly" až rokem 1970 a opět jsme cca 10 let patřily ke špičce. [Jirka12] 30.01.2014 |
| Ono to zase ta idilické nebylo. Například v roce 1963 bylo už předem jasné, že Jawy už nemají v mezinárodní konkurenci šanci. A taky to podle toho dopadlo. V tom roce jen všichni s úžasem hleděli, co dokázala MZ z NDR. U nás bylo veřejnosti předkládáno jaká jsme motocyklová velmoc a přitom nás porazila NDR. [JB] 30.01.2014 |
| Všechno to začalo v r. 1947 ve Zlíně.:) 1947 Zlín ČSR jsme získali - Mezinárodní trofej + Stříbrná váza 1949 Llandrindod Wells VB - Stříbrná váza 1952 Bad Ausse Rakousko - Mezinárodní trofej + Stříbrná váza 1953 Gottwaldov ČSSR - Stříbrná váza 1954 Llandrindod Wells VB - Mezinárodní trofej 1955 Gottwaldov ČSSR - Stříbrná váza 1956 GA-PA NSR - Mezinárodní trofej 1957 Špindlerův Mlýn ČSSR - Stříbrná váza 1958 GA-PA NSR - Mezinárodní trofej + Stříbrná váza 1959 Gottwaldov ČSSR - Mezinárodní trofej + Stříbrná váza 1961 Llandrindod Wells VB - Stříbrná váza 1962 GA-PA NSR - Mezinárodní trofej 1967 Zakopané Polsko - Stříbrná váza Pak přišly zlatá sedmdesátá... Ze zpětného pohledu neuvěřitelné výkony továrních jezdců na vlastních motocyklech. Prý se říkalo že "Kam přijeli Čechoslováci - mohli to ostatní zabalit". Doby kdy jsme vyhrávali na našich motorkách a na kterých jezdily i zahraniční týmy jsou nenávratně pryč, ale aspoň je na co vzpomínat. Doufám, že jsem roky a výhry napsal správně...:) [Jirka12] 30.01.2014 |
| Jsou to prosím tě rozpisy, na každý den byla jedna A4 oboustranná s jinou barvou a na nich rozpis jízdy, dle kategorie, průjezdné body s kontrolou, tankování, přestávky, označení cest, kilometry apod., je to taková zajímavost. [Pavel] 30.01.2014 |
| Mně se povedlo získat (je na cestě) fotoalbum z Šestidenní 1955 od syna pána který se účastnil dealerské výpravy do ČZ z Holandska. Tato alba se dávala pouze továrním jezdcům a evidentně ho dostal i tento pán při dealerské návštěvě ČZ. Je i s věnováním od ČZ. [Honza Vošalík] 30.01.2014 |
| psmotokary: Co je na těch dvou papírech se žlutým a červeným pruhem? Bohužel to z malého obrázku nepřečtu. Díky. [Honza Vošalík] 30.01.2014 |
| Mám nějaké malé medaile za účast a tuto větší plaketu, která se dávala k poháru, chtěl jsem vázu získat, ale nakonec se prodal snad za 17 tisíc, což jsem tehdy opravdu dát nemohl. Zbývá než hledat a doufat. [Pavel] 30.01.2014 |
| Zdravím ,dobré video,vratil jsem se do doby kdy jsem začínal jezdit soutěže.Takové časy se dnešním jezdcům již nikdy nevrátí a to platí i o výrobě naších motocyklů. [pavel 2938] 30.01.2014 |
| Medaili (a i jiné předměty) z Šestidenní se snažím do své sbírky již delší dobu získat. Pokud byste se rozhodl tu medaili někdy prodat, neváhejte mne prosím kontaktovat. [Honza Vošalík] 30.01.2014 |
| Nějak se mě umazalo, že dojel na nula trestných bodů a na zlatou medaili. [Pavel] 29.01.2014 |
| Pana Tomiška jsem na svých fotkách nenašel, bohužel. [psmotokary] 29.01.2014 |
| Tak alespoň něco pro zajímavost. [psmotokary] 29.01.2014 |
| K roku 1959 bych měl také trochu dokumentace. [psmotokary] 29.01.2014 |
| Něco k jezdci co jsem ti našel, Tomiška Anton, jel ve třídě 125 ccm, psaný pod automotoklubem Morava 2, ale jinak jezdil pod Banskou Bystricou, startovní číslo 179, [Pavel] 29.01.2014 |
| Dobré video, skúsim zistiť štartovné číslo p.Tomíška, možno je tam niekde natočený. [Milan Ježík] 29.01.2014 |
| to je tedy nádherní. [wierka] 28.01.2014 |
| Licencia [Milan Ježík] 27.01.2014 |
| Z druhej strany [Milan Ježík] 27.01.2014 |
|
|