MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308424 příspěvků |7622 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 21 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Diskusní téma 20.1.2021 04:45  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Prosím někoho kdo má tento motocykl a má na něj manuál nebo je znalec těchto Hond, hlavně CB, CJ 250 typ T,r.v. kolem 77, tak bych rád podebatoval na téma údržba,seřizování,opravy atd. Byl jsem ve dvou opravnách Honda a jen semi vysmáli :-(( nebyli schopný ani zjistit jaký tam patřej zapal. svíčky. V katalogu je nenašli a hotovo, nezájem, asi bych si tam měl dát udělat motor za 150 tis. jinak to pro ně neni kšeft asi.Tak díky za info,nebo kontakt na někoho kdo ty motorky zná.Díky    [Michal]   20.08.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  Čau mrkni na:www.honda4fun.com    [Vavruša radek]   11.03.2009
Odpověď  Ahoj koukni se na www.PARTSDEPOT.cz
Mam CB750KZ ze 79 roku a zatim sem tam našel všeš kromě vyfuku.Tak hodně zdaru.    [Vlasta]   29.01.2009
Odpověď  Zdravím Vás. Toto téma mě zajímá, již z toho důvodu že na int. se nic moc o klasických strojích 70 let moc nenajde. Vlastním dvoud. Suzuki GT 125, rok výr. 1975. Jde o dvouválcový motor s chlazením hlav a válců systemem Ram air system. Motocykl je v původním stavu a plně pojízdný. Bohužel není SPZ.
Myslím si že doba těchto strojů přijde a nebude to dlouho trvat. I tyto stroje budou ozdobou srazů, i těch veteránských.
Takže majitelé Japonských strojů, ozvěte se..    [Olin]   02.05.2008
Odpověď  No teoreticky by šel přihlásit motocykl, který má homologaci (v praxi prostě éčko v kroužku) pro EU.
Kamarád takhle dotáhl starou Ténéré z Německa. Jenže pak to začalo- v původním techničáku není dostatek údajů (např. tlaky na nápravy se tehdy ani neuváděly), importér Yamahy (který podle mě patří ještě k těm nejschopnějším) taky nebyl schopen dodat smysluplné hodnoty. Nakonec to dopadlo tak, že si kluk půjčil techničák ode mě (mám ten samý typ stroje) a polonelegálně získal pod hodnoty opsané z tohoto TP kulaté razítko. A rázem bylo všechno v pořádku. Stálo ho to ale skoro tolik peněz, jako přihlášení na veteránské papíry.
Takže doporučuji, aby původní zahraniční majitel stroje tento odhlásil z evidence. Potom se nechají udělat veteránské značky (do roku výroby 1983) a je to.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.12.2007
Odpověď  Když jste načali klasiky, měl bych dotaz. Jak je to s přihlášením motocyklu ze 70. let dovezeném z Německa, nebo USA? Jde přihlásit na normální papíry, nebo jen na veteránské? Zabývá se tímto někdo, případně nějaký klub?    [Aleš]   13.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zatím sem příznivci klasických strojů 60-70. let nezavítali. A to je jistě škoda.
V této době vznikalo neuvěřitelné množství typů motocyklů jenž se lišily nejen svými užitnými vlastnostmi, ale zejména se lišily konstrukčním pojetím. Tak bychom mohli jmenovat dvoudobé jedno, dvou, tří i čtyř válce oproti čtyřdobým jedno, dvou až šesti válcům.
Z dnešního pohledu jsou to všechno klenoty doby, kdy se šetřilo plasty a hledaly se nové materály přinášející zcela nové možnosti.
Bohužel tohoto jsme byli v Čechách až na nepatrné výjimky ušetřeni a tak nemáme k tomuto období téměř žádný vztah. Současní majitelé těchto motocyklů jsou škatulkováni spíše mezi majitele současných strojů, než mezi veteránisty.
Věřím, že se zde jednou s mimi setkáme. Jen aby to bylo včas.
Dva zcela odlišné dobové příspěvky z časopisu Motor k nejlepším motocyklům konce 70. let (Kawasaki Z1300 a Honda CBX 1000) si můžete přečíst na MotoMagazínu. A je to smutné čtení: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=archiv&menu=4&pos=archiv_zajem    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.11.2007
Odpověď  To se tu Japonci nikdo nezabývá? Vždyť se do republiky vozí mraky starých Hond CB či stále populárních GoldWingů. Ostatní značky moc vidět nejsou, ale to jej jen otázkou času. Na burze v Brně byla prodána velmi pěkná Honda CB 500 a to velice rychle.
Takže, majitelé Japonců, ozvěte se!    [Jarek CB]   31.10.2007
 Přidat odpověď   (7) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006