MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 314099 příspěvků |8012 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 134 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Odpověď 2.2.2023 16:52  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Prosím někoho kdo má tento motocykl a má na něj manuál nebo je znalec těchto Hond, hlavně CB, CJ 250 typ T,r.v. kolem 77, tak bych rád podebatoval na téma údržba,seřizování,opravy atd. Byl jsem ve dvou opravnách Honda a jen semi vysmáli :-(( nebyli schopný ani zjistit jaký tam patřej zapal. svíčky. V katalogu je nenašli a hotovo, nezájem, asi bych si tam měl dát udělat motor za 150 tis. jinak to pro ně neni kšeft asi.Tak díky za info,nebo kontakt na někoho kdo ty motorky zná.Díky    [Michal]    20.08.2007     Zobrazit téma  
Odpověď  Čau mrkni na:www.honda4fun.com    [Vavruša radek]   11.03.2009
Odpověď  Ahoj koukni se na www.PARTSDEPOT.cz
Mam CB750KZ ze 79 roku a zatim sem tam našel všeš kromě vyfuku.Tak hodně zdaru.    [Vlasta]   29.01.2009
Odpověď  Zdravím Vás. Toto téma mě zajímá, již z toho důvodu že na int. se nic moc o klasických strojích 70 let moc nenajde. Vlastním dvoud. Suzuki GT 125, rok výr. 1975. Jde o dvouválcový motor s chlazením hlav a válců systemem Ram air system. Motocykl je v původním stavu a plně pojízdný. Bohužel není SPZ.
Myslím si že doba těchto strojů přijde a nebude to dlouho trvat. I tyto stroje budou ozdobou srazů, i těch veteránských.
Takže majitelé Japonských strojů, ozvěte se..    [Olin]   02.05.2008
Odpověď  No teoreticky by šel přihlásit motocykl, který má homologaci (v praxi prostě éčko v kroužku) pro EU.
Kamarád takhle dotáhl starou Ténéré z Německa. Jenže pak to začalo- v původním techničáku není dostatek údajů (např. tlaky na nápravy se tehdy ani neuváděly), importér Yamahy (který podle mě patří ještě k těm nejschopnějším) taky nebyl schopen dodat smysluplné hodnoty. Nakonec to dopadlo tak, že si kluk půjčil techničák ode mě (mám ten samý typ stroje) a polonelegálně získal pod hodnoty opsané z tohoto TP kulaté razítko. A rázem bylo všechno v pořádku. Stálo ho to ale skoro tolik peněz, jako přihlášení na veteránské papíry.
Takže doporučuji, aby původní zahraniční majitel stroje tento odhlásil z evidence. Potom se nechají udělat veteránské značky (do roku výroby 1983) a je to.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.12.2007
Odpověď  Když jste načali klasiky, měl bych dotaz. Jak je to s přihlášením motocyklu ze 70. let dovezeném z Německa, nebo USA? Jde přihlásit na normální papíry, nebo jen na veteránské? Zabývá se tímto někdo, případně nějaký klub?    [Aleš]   13.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zatím sem příznivci klasických strojů 60-70. let nezavítali. A to je jistě škoda.
V této době vznikalo neuvěřitelné množství typů motocyklů jenž se lišily nejen svými užitnými vlastnostmi, ale zejména se lišily konstrukčním pojetím. Tak bychom mohli jmenovat dvoudobé jedno, dvou, tří i čtyř válce oproti čtyřdobým jedno, dvou až šesti válcům.
Z dnešního pohledu jsou to všechno klenoty doby, kdy se šetřilo plasty a hledaly se nové materály přinášející zcela nové možnosti.
Bohužel tohoto jsme byli v Čechách až na nepatrné výjimky ušetřeni a tak nemáme k tomuto období téměř žádný vztah. Současní majitelé těchto motocyklů jsou škatulkováni spíše mezi majitele současných strojů, než mezi veteránisty.
Věřím, že se zde jednou s mimi setkáme. Jen aby to bylo včas.
Dva zcela odlišné dobové příspěvky z časopisu Motor k nejlepším motocyklům konce 70. let (Kawasaki Z1300 a Honda CBX 1000) si můžete přečíst na MotoMagazínu. A je to smutné čtení: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=archiv&menu=4&pos=archiv_zajem    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.11.2007
Odpověď  To se tu Japonci nikdo nezabývá? Vždyť se do republiky vozí mraky starých Hond CB či stále populárních GoldWingů. Ostatní značky moc vidět nejsou, ale to jej jen otázkou času. Na burze v Brně byla prodána velmi pěkná Honda CB 500 a to velice rychle.
Takže, majitelé Japonců, ozvěte se!    [Jarek CB]   31.10.2007


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006