MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308472 příspěvků |7624 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 35 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Diskusní téma 23.1.2021 09:50  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Honda CB250G 1976


 Dobrý deň.
Čiastočen renovujem HONDU CB250G ročník 1976. Motorka bola napadnutá kutilom, snažím sa ju dostať do pôvodného stavu. Narazil som na problém s hlavným stojanom. Miesto čapu tam bol kus závitovej tyče M12. Objenal som originál čap, ktorý má však priemer 17,2mm. Otvor na čap v stojane má priemer 13mm, v otvore je akoby vložka, ktorá vyzerá ako originál. Skúšal som ju valisovať, nešlo mi to. V ráme sú otvory zodpovedajúce originál čapu, ktorý mi prišiel. Na obrázku v katalógu vložka v stojane nie je. Vie mi prosím niekto poradiť, či sa robili rôzne rozmery čapov, alebo je to stojan z niečoho iného? Ďakujem. Ivan    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  Pri tej baterke stačí keď zmeriate koľko trčí nad držiakom. Budem Vám vďačný. Nie som si istý koľko tam je miesta a nerád by som vracal batériu, pretože nemôžem zavrieť sedlo. Ďakujem. Ivan    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2021
Odpověď  Baterku mam yuasa, ted už přesně nevím parametry, kupoval jsem v 2013. Ty svíčky NGK opravdu nejsou nic moc, dvakrát jsem kupoval nové a pak už jsem se naštval a nasadil na zkoušku nějaký starý Champion co jsem měl ze sekačky, doteď tak jsou a i po zimě to startuje na třetí prošlápnutí 😄, jak se k tomu dostanu pošlu Vám jaký je to typ.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2021
Odpověď  Sitko aj rotor čerpadla som vyčistil pri prvej výmene oleja, malo by to byť ok. Chcem sa opýtať na batériu. Našiel som typ EB12A-A od EXIDE mala by byť totožná s pôvodnou baterkou. Len si nie som istý, či vôjde na výšku 160mm? Ešte sa chcem opýtaŤ aké sviečky použivate. Viem že originál sú NGK, len tie sú dosť citlivé na prechlastanie, tak som uvažoval nad DENSO, alebo klasiku od BRISKu?    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2021
Odpověď  Uložení vačky se dá zkontrolovat sundáním krytu ventilů, běží to přímo v hliníku a je to citlivé na výměnu oleje, ještě bych zkontroloval sítko olej. čerpadla. Jinak životnost je ok, jelikož původně to je obsah 356ccm. Snad řetízek rozvodu a vodítka, jinak to drží, a to ji nešetřím. Taky jsem bral od davidsilver, něco od commonmotor a třeba příruby a sady na repas karburátoru od cruzinimage z japonska.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  Karburátory sú po profi renovácii. Príruby a filtre sú nové. Ako skontrolujem uloženie vačky? Pri kontaktoch zapaľovania to vyzeralo ok, ďalej som to neskúmal. Akú životnosť má tento dvojválcový motor? Je to ako pri fourkách cca 100 tisíc km, pri normálnej údržbe?
Čo sa týka nákupov, rád si dám poradiť. Ja som zatiaľ nakupoval u davidsilverspares.co.uk.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  Nebojte se, hlavně pořádně zrepasovat karburátory, nové příruby, zkontrolovat uložení vačky a mělo by to šlapat. Pokud budete potřebovat poradit, třeba kde co koupit dejte vědět.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2021
Odpověď  Prajem všetkým veľa zdravia a šťastia v novom roku. Ďakujem za rady.
Ondrejj1, preboha nestrašte ma, čo ma ešte čaká? Už teraz je tá motorka finančné harakiri :-)    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2021
Odpověď  Já tam mám bronz pouzdra a je to bez problému, zbytečné se zabývat ložiskama. U tohoto typu si užijete jiných věcí 😀    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2020
Odpověď  Je to můj osobní názor, ale někdy méně je více. Doporučuji pouzdra, protože v tomto případě se mi zdají ložiska zcela zbytečná.    [Pepanica]   29.12.2020
Odpověď  Dobrý večer. Chcem sa opýtať na uloženie zadnej kyvnej vidlice. Mám hrdzavý čap a je tam aj vôľa. Napadlo ma stiahnuť ho na sústuhu a namiesto plastových puzdier dať buď bronzové púzdra, alebo ihlové ložiská. Predpokladám, že to už niekto takto robil a chcem sa opýtať na skúsenosti, poprípade či sú lepšie ihly, alebo bronz. Dík. Ivan    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.12.2020
Odpověď  Dík, skúsim pozrieť v katalógoch, či sa používali tie isté budíky aj v cb250.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2020
Odpověď  mozno bude pasovat toto: https://www.cb750faces.com/fr/other-gauge-parts/110-trip-meter-knob-grommet-for-cb400-cb350-cb500-cb550-cb750a-gl1000.html    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2020
Odpověď  Roman ďakujem. Super video. Ešte sa chcem opýtať, či sa dá niekde zohnať originál gumová priechodka, na kolík nulovania denných kilometrov.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2020
Odpověď  budu zalisovane , asi by bolo dobre sa pred rozoberanim pozriet na toto video :
https://www.youtube.com/watch?v=PLU2sCFx6qU    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020
Odpověď  Dobrý večer. Chcem sa opýtať na rozobratie otáčkomera a tachometra. Chcel by som nastriekať tubusy a vyčistiť sklá. Dajú sa budíky rozobrať, alebo sú zalisované? Zo spodu sú dve skrutky, zakvapnuté farbou, preto sa najprv radšej pýtam. Ďakujem za odpoveď.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020
Odpověď  Tak som nakoniec problém vyriešil. Za poomoc ďakujem kamarátovi Vladovi, ktorý mi to odvŕtal. Pôvodný čap v stojane zrejme zahrdzavel tak, že sa nedal vybrať. Predošlý majiteľ ho prevŕtal na menši priemer a na miesto čapu dal závitovku.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020
 Přidat odpověď   (16) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006